forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



2 bezpieczniki

Znaleziono 49042 wyników na elektroda.pl: 2 bezpieczniki
Podstawowa forma zapytania: 2 bezpiecznik
Forum elektroda.pl Strona Główna

Opel Astra, szukam opisu bezpieczników.

Szukam opisu bezpieczników-co do czego do Opla ASTRY 1,7D kombi rok 1995.
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sty 2007 12:03 :: stefano11 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1948

Opis bezpieczników PASSAT 90r

Witam wszystkich Poszukuję opisu bezpieczników i przekażników do VW Passat 1.8i 90r. Z góry dziękuję i pozdrawiam Wojtek
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sty 2007 21:59 :: roofmaniak :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4746


Reklama :: 07 Sty 2007 21:59 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

PS2 na płycie głównej. Jak wygląda bezpiecznik?

...Jak wygląda bezpiecznik od PS2 na starszej płycie głównej Dodano po 1 albo jak wygląda ten bezpiecznik, na elektrodzie czytałem że jest jakiś Dodano po 13 powiedzcie mi przynajmniej co jest nie tak jak podłączę klawiaturę pod...
Komputery Hardware :: 06 Sty 2007 01:54 :: zarazek12 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 882

Tosca303. Po odpaleniu słychać buczenie. Wywala bezpiecznik.

... T412(BD139). Wymienilem ponownie T404-406 i pare sterujaca BD139 i BD140. Po odpaleniu slychac buczenie i po chwili wywala bezpiecznik. Na wyjsciu glosnikowym prawego kanalu jest 0mA. Ma ktos moze jakas podpowiedz gdzie szukac przyczyny?
Audio Serwis :: 05 Sty 2007 12:29 :: Mery84 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1001

WS 503 zwarcie, strzela bezpiecznik na trafo 1,6A.

... po wymianie bezpieczników 3,15A z tym że w dolne gniazdo z braku innego musiałem włożyć mocniejszy strzela bezpiecznik na trafo 1,6A. Gdzie szukać przyczyny? Przy skęconym wzmocnieniu na 0 jest ok ale gdy podkręcę zaraz strzela bezpiecznik
Początkujący Ogólny :: 05 Sty 2007 14:23 :: hefid :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 414

Jakiej wartości bezpiecznik do Oriona Hcca 275 G4

...Witam wszystkich Posiadam wzmacniacz dwukanalowy z zabezpieczeniem 6x30 A. Czy kabel zasilajacy 35 mm2 wystarczy? Jaki bezpiecznik zamontowac na przewodzie zasialjacym? Jeszcze jedno pytanko jaki kondensator zastosowac: Czy kupic 1F i ew....
CarAudio Ogólne :: 05 Sty 2007 10:56 :: 01darek :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 5252

Przepięciówka

... bezpiecznik róznicowo-prądowy EFI-2 o prądzie znamionowym 25A i prądzie różnicowym 0,03A oraz bezpieczniki B16.Chciałbym założyć do tego bezpiecznik przepięciowy,żeby zabezpieczyć komputer i sprzęt RTV.Dowiedziałem się,że są na rynku bezpieczniki typu...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 06 Sty 2007 18:17 :: lisos :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 15212

FTA4500 METRONIC - problem z naprawą

... płytce jest zweglony czy wymiana jego pomoże czy trzeba szukac jeszcze cos innego. Gdy go wylutowałem i właczylem dalej wybija bezpieczniki gdzie szukać??? pomocy!! Wiem że to turecki niezbyt dobry tuner ale szkoda go zlikwidować
SAT Serwis :: 05 Sty 2007 19:05 :: komarno :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 569

Budowa Generatora Wysokiego Napięcia 200kV- ważne pytanie

... ona 4kV.Podłączenie uzwojenia wtórnego pod 230VAC skończy się w najlepszym wypadku wysadzeniem bezpieczników, a w najgorszym wysadzeniem bezpieczników i spaleniem uzwojenia. Jak tak bardzo chcesz 200kV to połącz szeregowo trafa odchylania poziom...
Początkujący Ogólny :: 05 Sty 2007 19:20 :: hefid :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1298

trafo - nie wiem jak podlaczyc

... prad (zarowka swieci, bezpiecznik sie przepala). Uzwojenia wtorne polaczone antyrownolegle powoduja pobor zdecydowanie zbyt wielkiej mocy (efekt rownowazny ze zwarciem uzwojenia wtornego, powinien spalic sie bezpiecznik). Uzwojenia wtorne pola...
Początkujący Ogólny :: 05 Sty 2007 21:15 :: wojto737 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1742

LG wieża spalona koncówka mocy

... całkiem. Po rozkreceniu okazało sie ze sa spalone dwa bezpieczniki 6,3 A i koncówka mocy TDA 7295 wyglada na peknieta i nieco przykopconą. Jak myslicie czy wystarczy wymienic bezpieczniki i koncówke czy czegos jeszcze trzeba sie doszukiwac...
Audio Serwis :: 05 Sty 2007 20:25 :: D1C1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 580


Reklama :: 05 Sty 2007 20:25 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Multiblok VW Polo '01

... to mierzyłem. Kiedyś też w oplu omedze b miałem takie cyrki,że na zabezpieczeniu plusa po stacyjce przy bezpiecznikach był włożony bezpiecznik 10A i gościowi wybiło go w nocy,zimą przy załączonych wszystkich urządzeniach grzewczych,światłach,rad...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 07 Sty 2007 21:17 :: renqien :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1575

chyba spaliłem wzmacniacz :/ MAGNAT HOT ROD 2500 i JBL-O 120

... na wzmacniaczu jest ok (nawet włożyłem drugi) sprzęt martwy... nie wiem co zrobić :/ do sub. na kablach nie było bezpiecznika (ale to by się spalił sam sub. a tak wzmak też jest martwy). Macie jakieś sugestie co się mogło stać... ?? może ...
Audio Serwis :: 07 Sty 2007 10:03 :: Wyszpa3 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 738

MERCEDES klasy A CZ z pilota DOBÓR ALARMU 2001 1,7cdi

... i czarno-zielony. Odcinasz bez pier.... się gruby różowo-czerwony po stacyjce, łapiąc go poniżej licznika, lub przy bezpiecznikach w komorze akumulatora-pod nogami pasażera, nie kręci nawet wtedy rozrusznik. Dodano po 6 Zamek praw...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 07 Sty 2007 08:53 :: norbert.s. :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2497

Najlepsze kolumny głośnikowe o duzej mocy do 800zł

... pomieszczeniu tez przywalisz, ale musisz pamietac o przesterach bo i w Altusach mozna zajechac choc z ferrofluidem i bezpiecznikami wysokotonówki. Ja Altusy 300 napedzam wzmakiem 2*75 i jest całkiem wystarczająco, a wczesniej miałem wzmacni...
Co kupić Archiwum :: 06 Sty 2007 11:19 :: RAFi X :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 7847

Blaupunkt RDM169 - uszkodzona końcówka mocy. Wyświetlacz nie świeci.

Dodatkowe informacje na temat usterki. Podpytałem kolegę i radio najprawdopodobnie zostało błędnie podpięte i wywalało bezpiecznik ( tłumaczyło by to wypalona dziura w końcówce) Dał mi radio już bez bezpiecznika. Pozdrawiam.
RadiaSamochodowe Serwis :: 07 Sty 2007 09:44 :: cinko :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1328

kto naprawi szafe grającą ?

... ponieważ jak się wybierało jeden utwór spośród 120 to wybijało bezpiecznik i jakiś spec elektryk chyba włożył drut. Więc najprawdopodobniej trzebaby było przewinąć silnik i zrobić coś żeby nie paliło bezpieczników na tym jednym utworze.
Ogłoszenia Elektronika :: 07 Sty 2007 11:48 :: stieg :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 855

Skoda felicja, brzęczyk świateł wyje

możesz mieć właczone ciagle światła przeciwmgłowe ale bardziej realne jest to że do skrzynik z bezpiecznikami dotała ci sie woda jak otwozysz skrzynke to dotknij ręką gompki nad skrzynka i zobacz czy jest mokra czy nie
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sty 2007 13:01 :: stefano11 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1818

Thomson 28DG22E i mruganie diodą

... to jest uszkodzone odchylanie miałem przypadek uszkodzonego trafopowielacza ,i miałem też że uszkodził sie pion razem z bezpiecznikiem w drugim pomocniczym zasilaniu 250ma,i sprawdż jeszcze rezystor rp63 -432k-z niego też ten błąd się wyświet...
TV Początkujący :: 05 Sty 2007 20:01 :: Marek Gogolewski :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 10377

VCR Sony SLV-216EE - martwy

Witam! Mam uszkodzony magnetowid SLV-216EE. Po podłączeniu go do sieci brak jakichkolwiek odznak życia. Bezpieczniki sprawne. Od czego powienieniem zacząć? Z góry dziękuję za pomoc :)
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 07 Sty 2007 23:02 :: pa-an :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 935

Zasilacz ATX w instalacji samochodowej?

... zapas energi... jednak nie przesadzaj z podlaczaniem urzadzen.. Tylko to co najpotrzebniejsze.. I jak przetowrnice podlasz to najlepiej Kable przez bezpieczniki prosto do akumulatora.. albo ostatecznie od zapalniczki / ogrzawnia szyby
Komputery Hardware :: 06 Sty 2007 03:21 :: pie+ruch :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2047

passat, nie grają głośniki w tylnych drzwiach.

witam mam problem,przyprowadzilem dopiero pasata i nie graja w tylnich drzwiach glosniki co to moze byc (spalone?)chyba nie obie strony i tylko tył? czy moze sa jakies bezpieczniki?pozdro:cry:
Początkujący Ogólny :: 05 Sty 2007 17:30 :: adams_pasek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 582

Padnięta barracuda, zepsuta elektronika?

Jeśli był wyjęty z włączonego kompa i nie słychać żeby pracował, to może sprawdź bezpieczniki na wejściu zasilania w elektronice dysku. Całe szczęście, że nie poleciał ci zasilacz. Ludzie to mają głowy!
Komputery Hardware :: 06 Sty 2007 11:26 :: kitor :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 541

Zasilanie awaryjne. Jak w miarę przystępnie zrealizować?

... odpalanego ręcznie. Agregat włączony byłby do sieci poprzez stycznik z stykami przełączanymi (dużej mocy), dalej na bezpieczniki.... Jeden z obwodów zaslałby UPSa, a ten z kolei kompa, TV, piec. Takierozwiązanie gwaratuje zasilenie cały czas pi...
Początkujący Ogólny :: 06 Sty 2007 00:24 :: wiemal77 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1986

Golf 93r. 1.8 sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa

Na początku też myślałem że to jakiś oberwany lut w skrzynce bezpieczników ale tam jest wszystko ok. To chyba jednak będzie wina sterownika.
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Sty 2007 13:22 :: nekroman :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1945

Poszukuję programu /interface. Tutaj pytaj o to.

Poszukuję interface i soft do diagnostyki Renault Megane 1,6 96r. Złącze diagnostyczne zdaje sie miesci sie w skrzynce bezpieczników pod kierownica.
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Sty 2007 19:04 :: ManiekZ :: Odpowiedzi: 536 :: Wyświetleń: 544959

Co to jest ???? UNITRA DIORA DIGITALE SA 950

... ich oznaczenie na obudowie) i ile ich jest. 3)ile jest wyjść na głośniki 4)ile i i na jakie natężenie prądu są bezpieczniki, gdzie one są umieszczone( np. na uzwojeniu pierwotnym transformatora,w zasilaczu -za kondensatorami filtrującymi...
Audio Serwis :: 06 Sty 2007 16:44 :: DrobnyCiulacz :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1468

Ford Escort 95 1,6 16V. Złamany konektor. Auto nie pali.

... Mam klucza matkę, zaprogramowałem wszystkie klucze od nowa. W czasie kręcenia, dioda immo miga. Podmieniłem cały panel bezpieczników i przekaźników. Efekt ten sam. Klient mówi, że w ub. roku ECU było robione. Faktycznie ma na śrubach ślady...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Sty 2007 22:20 :: mr-perch :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1202

Problem w podłączeniu radia Nissan Micra 2000r HELP!!!

... nie działa podświetlenie zegarów, prawa tylnia pozycja, pozycje przednie, oraz brzęczek od świateł. Sprawdzałem bezpieczniki wszystkie ok. tylko na kilku nie ma napięcia (właśnie na tych które nie działają). Podłączyłem nawet stare radio wszytk...
Audio Serwis :: 05 Sty 2007 22:53 :: maly1991 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1278

Skoda Octavia 1,6i - Wiatrak sie nie wyłacza, Co to moze b??

...to co mozesz sprawdzic we wlasnym zakresie to bezpieczniki(jesli masz klimatronik to po spaleniu jednego z nich takie wlasnie sa objawy) ,natomiast podejrzewam,ze przyczyna tego jest uszkodzenie jednego z czujnikow temp.albo na termostacie albo...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Sty 2007 19:28 :: jkm73 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1736

jak podłączyć radio pioneer np. pod zasilacz??

... nie wiesz gdzie minus to 99.9 to jest obudowa radia a z plusem różnie bywa. najprościej sprawdzić przewód idący do bezpiecznika jak byś miał miernik to rezystancja 0 no chyba zostaje jeszcze pamieć nie pamietamraczej żółto-czerwony lub żółty ...
RadiaSamochodowe Serwis :: 05 Sty 2007 23:18 :: norbert.s. :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1709

Prąd spoczynkowy Unitra PW 9013

... coś w układzie jeszcze nie tak to co .. sterujący był wymieniony a mimo to strzeliło po tych 3 minutach łagodnie ... bezpieczniki niepamiętam czy mi wywaliło ... napawiałem to jakiś czas temu i niepamiętam ... czy nadal to wina elementów c...
Audio Serwis :: 06 Sty 2007 14:58 :: pitboo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 819

attiny26 i labtool48uxp problem

To jak to twój pomysł to nie ma problemu, wystarczy trochę pogrzebać w pamięci i sobie wszystko przypomnieć. A tak na serio to jakie masz ustawienia bezpieczników po odczycie ?
Mikrokontrolery Ogólne :: 06 Sty 2007 17:37 :: GienekS :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 501

Podłączenie wzmacniacza. Nie chce zapalić się żadna dioda.

... blache napiecie idzie i nie chce sie zapalilc zadna dioda na wzmaku czy to wina radia wiem ze w radiu sa uszkodzone koncowki mocy czy to mozliwe ze radio nie zalacza wzmaka??czy to awaria wzmaka? bezpieczniki sa wporzadku bo sprawdzalem
CarAudio Ogólne :: 07 Sty 2007 11:53 :: crazy_88 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 462

fiat punto I 96r 1.1 kierunkowskazy

w czasie jazdy nagle zniknęły kierunkowskazy sprawdzilem bezpieczniki ale sa dobre czy to moze awaria przelacznika pod kierownica czy moze cos innego prosze o rade
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sty 2007 15:23 :: 55s :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1457

Jak podlaczyc wzmacniacz samochodowy do zasilania?

... to podlaczylem (-) a tam gdzie (-) to podlaczylem (+), niezły był błysk na akumulatorze, ale na szczescie nic sie nie stalo tylko spalily sie dwa bezpieczniki na wzmaku 30 amperowe, w szoku bylem bo za wzmaka zaplacilem prazie 500zl. :)
CarAudio Ogólne :: 07 Sty 2007 15:51 :: Trabant 601s :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 961

DAEWOO LANOS- WYOSKIE OBROTY

... obroty biegu jałowego,a tak poza tym to zarejestruj się na ,Lanosiarze ci pomogą. Co do wentylatora to zobacz czy ECU załącza przekażnik wiatraka chłodnicy o bezpieczniku nie wspomnę . POZDRAWIAM
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sty 2007 20:28 :: waldzior :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1923

rozładowuje akumulator w polonezie

... klemę a biegun akumulatora multimetr. Przy wyłączonym zapłonie pokazuje 0,1A. To chyba troche dużo, wyciągałem po kolei bezpieczniki i gdy wyjąłem ten na którym chodzi zegarek to pobór spadł na 0 A. Ale czy zegarek ciągnie aż tyle prądu? Jak spra...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sty 2007 11:30 :: street :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1899

Jaki potencjometr? Trafo Unitry U1=230V U2=12V i I=1A.

...To trafo jest z starego gramofonu Unitra Zatra i do niego jest jakaś płytka przymocowana i 2 kondensatory, jakies bezpieczniki itd to nie moglo by byc to? Biorąc pod uwagę, że gramofon to 1971 czy 78 r. A wogóle to czemu służy ten mostek...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 07 Sty 2007 14:04 :: maciejsony :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 3873

Philips 21pt1542/58 L6.1 klopot z przetwornica :|

... a zaczelo sie od strzalow w okolicy trafopowielacza a poznije to juz sie posypalo lawinowo skonczylo sie na spalonym bezpieczniku, mostku prostowniczym, tranzystorze(7504) P4NK60ZEP, diodach (6502) BZX79-C15 , (6514) BZT03-C130. wszystkie te elem...
Początkujący Serwisanci :: 06 Sty 2007 23:20 :: motyl22 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 770

Problem z wiatką 14

Znalazłem przyczynę dlaczego pompka się nie wyłączała Po prostu się przepalilo uzwojenie dotknęło obudowy i pracował cały czas na uziemianiu a było jeszcze na tyle uzwojenia ze nie robiło ostrego zwarcia i bezpieczniki wytrzymywały
AGD retro :: 06 Sty 2007 20:51 :: tadekw7 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 841

NeoTEC model: V4202 420W APFC próba naprawy we własnym zakresie?

... niestety nie - zapomniałem :cry:. Rozebrałem go okazało się, że "walnął" bezpiecznik. Po wymianie i odpaleniu kolejny strzał. Tym razem to nie bezpiecznik - pozostał nienaruszony. Tyle, że zasilacz "zwariował" i nie odpala płyty. ...
Komputery Zasilacze :: 06 Sty 2007 23:32 :: John Deer :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 6373

Układ automatycznego napełniania spłuczki toalety

Układ automatycznego napełniania spłuczki toalety... a dioda 10A chroni układ przed błędną polaryzacją zasilania. Oczywiście ważne jest, aby dodatkowo zastosować bezpiecznik oraz włącznik. W tym przypadku układ zasilany jest z ogniw słonecznych. Pompa oraz zbiornik z deszczówką ...
Artykuły :: 05 Sty 2007 16:12 :: Jarosław Filipiuk :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 12830

Playstation 2 si enie wlacza:(

...odkrecilem i sprawdzialem ze bezpiecznik jest dobry i nei wiem co jest grane :( nie wiem czy to nie jest to ze ten srebrny kabelek co jest taki jak tasiemka jest z jednej strony dobrze wlozony do tego wlacznika a z drugiej strony on tak luźno...
Inne Serwis :: 05 Sty 2007 16:42 :: Yrek :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1765

Gofrownica Manta MM- 421 -przestała grzać

...Witam! Mam problem gofrownica przestała grzać po zaledwie tygodniu, zdiagnozowałem, że przepalił sie bezpiecznik termiczny, założyłbym go ale czuję że może się znowu przepalić, bo on może nie być przyczyną przegrzewania się tej gofrownicy...
AGD Drobny sprzęt :: 05 Sty 2007 14:52 :: bonday5 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 858

zwarcie na padach ladowania Nokia 6230i

Wie ktos moze gdzie jest bezpiecznik w 6230i lub ma schemat plyty?
GSM Serwis :: 05 Sty 2007 14:19 :: fonex1 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 735

Stroboskop na trafopowielaczu JAK??

...A po cholere Ci aż 12kV. Palnik IFK120 ma maksymalne napięcie pracy 300V. Po mojemu to tak 40 razy mniej.... Poza tym jak jesteś początkujący nie bierz się za 12000V bo z tym nie ma żartów. Schemat - mało to tego?? Zasilacz do palników to, pisze...
Optoelektronika :: 05 Sty 2007 12:17 :: djandriu :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 429

LCD 17" grzeje się inwerter

... elementy w jednej połówce zasilającej 2 lampy: -2 x tranzystor SMD oznaczony jako CF (2SD2150) -1 x dioda SK24 - bezpiecznik SMD 4A -kondensator 220nf/100V (przebity) Po wymianie elementów na nowe podświetlenie matrycy jest prawidłowe, ale inwe...
Monitory Serwis :: 05 Sty 2007 12:55 :: WoŹnY :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 6684

Wzmaciacz pali głośniki. Jaka może być przyczyna?

... pali głośniki?? gdy nie mam podłączonego głośnika to jest wszystko oki na panelu widać jak działa po przez diody a gdy podłączam głośnik to pali albo bezpiecznik albo głośnik nawet kiedy mam regulator głosu na 0 pozdrawiam Saszun
Audio Serwis :: 07 Sty 2007 21:38 :: Artur k. :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 577

Monitor Panasonic 21. Wyłączył się, zaczął pikać. Co to?

... ale wyszedłem na chwilke do sklepu i mi monitor przestał działać tylko sie wyłączył i zaczął pikać i okropnie brzydko pachniał. :D Próbowałem zmienić już bezpiecznik i nic. Co mogło sie stać? Prosze o pomoc. :D Pozdro edy27
Monitory Serwis :: 05 Sty 2007 18:05 :: lisek :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 327

Compaq EVO N1020V mruga matryca

... klepnie sie na lkawiaturze i zaczyna mrygac , nieraz wloze plyte do napedy i ekran popylga pare sekund , raz poszedl mi bezpiecznik w inwerterze , hmmmmm moze byc to wina inwertera ????? niemam pojecia czy jest orginalny (a moze ktos wie ...
Komputery Hardware :: 07 Sty 2007 18:37 :: Rafi_st :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 732

Seagate Baracuda 160GB (8mb cache) SATA przestał działać!

... wahając sie kliknąłem( bo byl pewny) ale weidziałem ze moze IExplorer sie wlaczyc zamiast Firefoxa. 3. Wyskoczył bezpiecznik-porgram zabezpiczający gg..nie cztalem bo myslalem że link jest ok...a tu nagle... 4. Restart kompa-pomyslalem ze ...
Komputery Hardware :: 05 Sty 2007 21:22 :: zxczxc :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2152

Oświetlenie - jak podłączyć lampę? Jaki wyłącznik zastosować?

... wyłącznik natynkowy i nasz sposób. Zanim jednak cokolwiek zrobisz to sprawdź neonówką który przewód to faza i wykreć bezpiecznik. Zastosować trzeba cienki przewód żeby zmieścił się w szczeline i nie ma mowy o dużej żarówce. Pozdrawiam
Początkujący Serwisanci :: 07 Sty 2007 00:30 :: 000andrzej :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1289

v3 ładowanie. Telefon po podpięciu odpala się i nic nie ładuje.

...sprawdzcie gniazdo łądowania czy nie jest uszkodzne czy z niego wychodzi napięcie,jeżeli tak to sprawdźcie bezpiecznik jezelu to też jest sprawne to prawdopodobnie poszedł układ u900,lub zmień soft moze tylko ikona łądowania znika lub jest nieruchoma...
GSM Serwis :: 07 Sty 2007 09:45 :: espagna :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2769

TV Nokia 7171 Digivision. Czy brak tranzystora T511 powoduje nie działanie TV?

...Naprawiając zasilacz oczywiście sprawdź bezpiecznik, tranzystor mocy, luty (te zresztą w całym TV), wyjścia z zasilacza na ewentualne zwarcia. Gdy zasilacz będzie sprawny, montując T511 - S200AF wymień przynajmniej C513. Gdybyś widział przegrzany...
Początkujący Serwisanci :: 05 Sty 2007 20:41 :: Detlef_90 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1983

PANASONIC SU-CH40 PALI GŁOŚNIK NA PRAWYM KANALE

Czy końcówka mocy do wymiany? Pali bezpiecznik. Końcówka SVI3101=300ZŁ. Na lewym kanale gra lecz przy podkręceniu na maksa siły głosu wyłancza się całkiem power. Proszę o pomoc.
Audio Serwis :: 06 Sty 2007 10:46 :: endriu.kom :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 531

Nowy Fender blue de ville

Rozgrzewa sie coraz bardziej i potem glosne buczenie,dziala jeszcze minute i siada bezpiecznik transformatora ze strony sieci.
Elektronika Retro :: 07 Sty 2007 08:18 :: painlust :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1446

elektryczne szyby chodzą skokowo

... złożonego z 2 przekażników. Przekażniki zmieniają polaryzację zasilania silnika i są sterowane orginalnym przyciskiem. Natomiast prąd z aku. płynie przez bezpiecznik 10 A ,styki przekażników do silnika przewodem LY 2,5 mm².Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sty 2007 16:22 :: Heroses :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 1148

PS2 nie czyta płyt. Wszysto działa. Laser świeci.

Witam ! Tasiemki łatwo sprawdzić miernikiem, natomiast jeżeli nie wysuwa się tacka to mógł tez polecieć bezpiecznik, ale musisz to sprawdzić niestety sam ! Pozdrawiam ! Robert
Komputery Hardware :: 06 Sty 2007 11:04 :: darek31 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1377

Radio KIA AUK-3083

...wITAM MAM WPRAWDZIE W SWOIM RIO RADIO NIE FABRYCZNE TYLKO WSADZILI MI JAKIEŚ "ROCKET" MIAŁEM CHYBA PODOBNY PROBLEM RADIO GRAŁO TYLKO JEDNĄ STACJĘ I TO NAWET PO ZDJĘCIU PANELA. POMOGŁ RESET PAMIĘCI (BEZPIECZNIK POD MASKĄ) CHYBA "HOME" Wyłącz...
RadiaSamochodowe Serwis :: 07 Sty 2007 19:49 :: koala68 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 587



Strona 788 z 818 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 787, 788, 789 ... 816, 817, 818  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: dragon clean tone antena instalacja odgromowy alarm czujniki drzwi umieścić czujnik temperatura ciekawy sprzęt końcówki denon podświetlenie zasilacz serwomechanizm sterowanie zapłon charta monitor onkyo pompka paliwa samsung sterowniki
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group