Witam. Wykonałem test przelewowy wtryskiwaczy w 1,5dci 65KM Tak jak na filmie Czas trwania próby 1 minuta 10 sekund 3 wtryskiwacze nalały ok 25ml, i jeden około 40ml. Czy wszystkie wtryskiwacze są do wymiany? Dodam że auto bardzo ciężko pali. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Na menzurkach pokaże wartość przelewu nie mającą nic wspólnego z dawką paliwa. Wtryski do wyjęcia i do dobrego warsztatu który jest w stanie okreslić dawkę wtryskową dla całego zakresu ciśnienia
Problem rozwiązał się sam po teście przelewowym. Miałem delikatnie zapowietrzony obwód paliwowy. ELM niby straszny szajs, a CLIP wcale częściej pomiarów nie odczytuje. Mniejsza z tym, ważne, że auto sprawne.
Czy na trasie paliwa do pompy wtryskowej jest jakiś dodatkowy filtr paliwa? Gdzieś przy baku np? Co to znaczy dodatkowy? Powinien być tylko jeden. Albo koło prawej lampy albo koło aku. W tych silnikach problemem są goowniane wtryski delphi . Więc podmiana sprawdzenie na stole albo chociaż zrób test przelewowy. W żabach są też dostępne (powinny być...
wykonaj sobie samemu taki oto zestaw odłącz przelewy z wtryskiwaczy,podłącz taki zestaw,zaślep przewód powrotny.Odpal auto i zobacz który wtryskiwacz najbardziej przelewa,jeżeli auto jeszcze odpala,prawdopodobnie bedzie to jeden lub dwa wtryskiwacze kwalifikujące się do wymiany lub regeneracji.
Ciśnienie na listwie oraz wtryki na przelewy.
witam, mam trafic'a 2,5 dci. dotarł do mnie z problemem z dpf. został osunięty i obrobiłem mapę.po robocie silnik miał twardą pracę i teraz nie odpala. wywala błąd zbyt wysokiego ciśnienia na szynie CR i faktycznie tak jest,jak odpalał pokazywał 1600bar na wolnych obrotach, wtryski są zakodowane, podmieniłem czujnik ciśnienia na szynie i regulator w...
Zobacz czy leci paliwo z przelewów na wtryskach wtedy jak nie chce zapalić. W moim K9K wtryski delphi po rozgrzaniu puszczały w przelew bez opamiętania.
Pacjent Megane 3, 1.5DCI z 2014 r, 90 KM. Problem: Komunikat: Możliwa awaria silnika. Silnik pracuje, auto się porusza. Sprawdzone launchem, błąd w sterowniku wtrysku DF053 (w załączeniu zdjęcie) błąd z Clipa być może będzie DTC008923, ale nie mam pewności, dodatkowo pojawia się błąd w ESC odnośnie momentu obrotowego, w tym samym czasie, wygląda, że...
ciśnienie w na listwie wysokiego ciśnienia poza tolerancja a spowodowane jest usterką wtryskiwacz(a)y jak zciągniesz pojedyńczo z wtryskiwacza rurkę przelewową to na pracującym silniku na wolnych obrotach powinno nieznacznie wypływać paliwo jeśli z któreoś będzie wylewało się więcej niż z innych to ten wtryskiwacz jest podejżany pamiętaj też że po wymianie...
Prawdopodobnie padl Ci ktorys wtryskiwacz lub kilka. Sprawdz przelewy na powrotach z wtryskiwaczy.
Witam ,posiadam auto jak w temacie,poszarpuje mi jednostajnie w czasie jazdy z równą prędkością w przedziale obrotów 1500-2000 na biegu trzecim i baaaardzo delikatnie na biegu 4.Na kompie w serwisie brak błędów sprawdzone aż 4 razy,test przelewowy wykonany wtryski są ok,nie kopci ma na każdym biegu moc,przyspiesza bardzo żwawo max prędkość uzyskuje...
Pada wtryskiwacz, prawdzić metodą na przelew Tez mi sie tak zdawalo ze nie ma pompki w baku przy 1.5 ale nie bylem pewnien. To skad moze brac sie te powietrze w przewodach? NA przelew tzn?
Auto sam zgasiłem. Co do sprawdzenia. Ciśnienie na cylindrach w granicach 20. Na wolnych obrotach komputer pokazuje ciśnienie wymagane 230bar, ciśnienie podawane 230-233bar. Podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wymagane 413bar, ciśnienie podawane 60bar. Auto jeździ normalnie do 120km/h, powyżej zapalają się kontrolki i wyskakuje błąd niskiego ciśnienia...
witam wszystkich.miałem doczynienia z samochodami tej marki i co do 1,5 dci to wstryskiwacze i pompy leciały na potege.proponuje na uruchomionym silniku zdjac przelewy z wtryskiwaczy i jesli paliwo na wolnych obrotach tymi przewodami leci w dosłownym tego słowa znaczeniu to wstryski do poprawki.druga opcja to spuszczenie paliwa z filtra w jakis pojemniczek...
Tak jak w temacie posiadam autko które na wolnych obrotach chodzi jak ursus ( głośna praca silnika, jak stary diesel ) zrobiłem test przelewowy, utko chodzilo 2min na wolnych obrotach i otrzymałem taki wynik: 1 - 20ml, 2-50ml, 3-50ml, 4-20ml, czy wszytskie wtryski do wymiany czy tylko 2 i 3 ??
Problemy zaczęły się wcześniej. Mianowicie podczas jazdy zaświecił się komunikat o wtryskach z kontrolką stop,jak dodawałem więcej gazu na wyższych biegach . W momencie jak ująłem nogę z gazu komunikat gasł.Po kilu dniach zaświecił się inny komunikach,, injection default" z kontrolką serwisu . Więc podjechałem do mechanika ,który podpiął go do kompa...
1-Co z rozrządem ? 2-Jakie ciśnienie CR podczas kręcenia? 3-Jak ciśnienie słabe to menzurki na przelewy wtrysków
sorro w serwisie maszynka diagnostyczna nazywa się clip, co do programu innego na compa to nie wiem. bąbelki w przewodzie to niekoniecznie powietrze,. sprawdź czy w filtrze paliwa nie masz opiłków. jeszcze jedno, dlaczego nie chcesz sprawdzić przelewów na wtryskiwaczach, i ciśnienia przy rozruchu. pisałem tobie jakie powinno być, przelewy na wtryskach...
Witam, mam Nissana Almere 2002r z silnikiem renaulta 1.5dCi. Problem jest że silnik odpala i po 1-2sek gaśnie. Check gaśnie normalnie, kręce to cisnienie rośnie do 240-260barów, silnik odpala i po sekundzie gaśnie a ciśnienie leci na dół i zapala sie check. Ponowne odpalenie możliwe jest dopiero po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu. Regulator na pompie...
Po 2.5 minutach pracy na biegu jałowym na wtrysku 1 i 2 było 180ml a na 3 i 4 było 200ml. Mówisz, że to za dużo. Jest jakaś norma? Miałem pożyczony oryginalny zestaw do badania przelewów.
Witam. Master 2,5dci 120 podczas jazdy gaśnie. Po podłączeniu do komputera podaje błąd P1882. Obwód czujnika ciśnienia na szynie CR przelewy na wtryskach sprawdzone -w normie. Po wykasowaniu jazda dalej normalna ale ni stąd ni zowąd znów zgaśnie i tak w kółko. Czy jest to uszkodzenie czujnika w szynie czy na pompie? Aha i nie wiem czy to ma do siebie,...
No to już sobie wyobrażam co jest we wszelkich kolektorach przewodach, katalizatorach tłumikach....... no i kopci się to to. Co się da wyczyść, poczekaj trochę, pojeździj, obserwuj, może kopcenie ustanie. Co do nie równej pracy, przelewy sprawdź.
"Na ciepłym" czyli odpowietrzonym,zacznij od uszczelnienia układu paliwowego,jak się uporasz sprawdź przelewy.
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
Gratuluję pomysłu z myciem dlatego że za dużo lało na przelewach. Kto Tobie ten pomysł podsunął?
Zacznij od sprawdzenia wtysków ( metoda przelewowa, korekcja dawek)
Hmmm próba przelewowa nic nie wykazała;/ a sadzisz ze moze to być wina wtrysków pomimo tego? czemy od razu auto nie ma takich problemów? poza tym wyłaczenie zapłonu i ponowne uruchomienie sprawia ze auto znow przez chwile odzyskuje siłe i pełne obroty. Dodano po 1 tak turbo sprawdziłem, zero przecieków, czy nieszczelności. Ale blad ciśnienia raczej...
Trochę długo bije. No to wężyki, menzurki w dłoń i do dzieła, czas na próbę przelewową.
Dymienie na czarno jest najczęściej winą niesprawnego układu zasilania ( lejących wtryskiwaczy, zbyt niskiego ciśnienia w aparaturze wtryskowej) ale także źle ustawionym zapłonem ( późnym ). Czarna maź to nic innego jak nieszczelność. Przemysl to co napisales,ale dokladnie.Bo wprowadasz ludzi w bład. Kolego sprawdz wtryskiwacze na przelewy i jakie...
Mam problem z masterkiem. Przewód paliwowy( przelewowy 2-gi ) dostaje ciśnienie i mi go wysuwa. Zdarza się to dość często(400-1000 kilometrów). Dodam że przewody nie są zabrudzone czy przypchane(tak mi się wydaje bo by to się działo bardzo często)Co może być przyczyną? W baku coś?
Witam.Mam pytanie czy po regeneracji wtryskiwaczy (lały przelewami)trzeba je ponownie kodować wcześniej zostały zaznaczone aby w te same miejsca je powkładać
Witam, mam problem z uruchomieniem Mastera po wymianie silnika. Silnik zamontowałem kompletny z osprzętem oprócz wtryskiwaczy, wsadziłem nowe, dodam iż silnik pochodzi z rozbitego auta do końca sprawnego przebieg niecałe 150tyś. Po podłączeniu pod komputer nie ma błędów, problem jest z ciśnieniem paliwa na listwie 4 bary. Jak wspomniałem: wtryski nowe...
Próba przelewowa czy też dawki korekcyjne odczytywane na wolnych obrotach nie są miarodajnym testem gdy auto gubi ciśnienie przy większym obciążeniu. Niewłaściwa metoda diagnostyczna... Dodano po 4 Jeżeli próbujesz sam diagnozować auto bez korzystania z testera wtrysków to pożycz lub kup jeden sprawny wtrysk i metodą podmiany znajdziesz wtrysk, który...
rozwiązany problem !! wykonałem test przelewów na wtryskach, jakie było moje zdumienie jak się okazało iż 3 i 4 wtrysk leje !!! dwa regenerowane wtryski ponowna wymiana filtra paliwa czyszczenie układu paliwowego, wymiana przewodów paliwowych i montaż dodatkowego filtra paliwa pod autem !!! kodowanie wtryskiwaczy i autko chodzi jak zegarek
Wiem, ze temat wałkowany sporo razy, osobiscie kilka takich przypadkow miałem. Ale tym razem nie daje rady. Auto zgasło bez powodu i juz nie odpaliło (bez pomocy) Myśle standard, wtryski padły. kręce silnikiem na listwie cisnienie na listwie 0-4bar na plaka powoli rosnie i zaczyna sam działac, ma moc i równo pracuje. próba przelewowa 30s: 1-20ml 2-15ml...
No to ten czujnik jest nowy z całym termostatem..bo mi tam troszke puszczało płyn, i kupiłem nowy wraz z czujnikiem, także czujnik ok., Po odłączeniu wtyczki rozrusznik nie kręci - świeci kontrolka świec żarowych. Obstawiam jednak że wina leży na wtryskach. Sprawdze na dniach przelewy.Dam znać.
Zrób przelewy temu systemowi albo daj to auto do kogoś. A co to te ecu sterownik silnika
Jak wyzej oraz proponuje sprawdzic przelewy przy rozruchu.
Możesz napisać jakie jest to Ciśnienie na listwie? I przy okazji warto było by zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy.
odkręcić rurki od wtryskiwaczy sprawdzić czy jest ciśnienie paliwa, sprawdzić regulator ciśnienia na pompie Gratuluje twoich niepowtarzalnych umiejetnosci i doswiadczenia. Sprawdź jakie masz przelewy na wtryskach. To najczęstsza przyczyna w 1,5dci. Ciekawe jak skoro nie może uruchomić silnika ? Co do tematu, podepnij jakis tester, bez tego ni rusz....
A jakie tu mieć pomysły. diagnostyka komputerowa, oprócz błędów sprawdznie ciśnienia na szynie, podgląd parametrów bieżących, przelewy wtryskow do sprawdzenia oraz zawór na szynie. Wyjąć zawór ciśnienia w pompie, zobaczyć czy nie ma opilków metalu, ewentualnie wyczyścić. Dalsze kroki po wykonaniu tych czynności. Jeśli nie jesteś w stanie zrobić tego...
Wtrysk chodził dobrze ok godziny po włożeniu, później zaczął przelewać.
Jakie ciśnienie na szynie? Co się dzieje po zwiększeniu obrotów? Jak wydatek na przelewach? Jak test wydajności pompy? Niestety trzeba diagnozować a nie wróżyć z fusów.
Witam, mam następujący problem z Kangoo 1.5 dci na osprzęcie delphi. Autko jeździło bardzo ładnie przez ostatnie kilka miesięcy. Ostatnio w trasie zapaliły się kontrolki,poczułem lekkie szarpanie silnikiem. Zatrzymałem się żeby sprawdzić co jest nie tak,silnik chodził jakby na 3 gary. Zawróciłem do domu,ale niestety autko nie dało rady pokonać całego...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Witam . Błąd sugeruje usterkę w układzie wtryskowym . Sprawdź ciśnienie na listwie . Oczywiście najpierw wymiana filtra paliwa .No i koniecznie sprawdzić przelewy czy nie ma wycieków .
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
Drugi błąd spadanie cisnienia na szynie -zrób test przelewowy wtryskiwaczy bo to może być powodem .Zaworek lub zaworki wtrysków do wymiany .W tunelu nie ma żadnego czujnika .Mam takie auto.Nic tam nie usuwaj .Wykasuj błędy i zobacz jakie powrócą.Mogą to być błędy na przykład pozostałe po wypinaniu wtyczek.
Dzięki za odpowiedz, filtr jest własnie praktycznie nowy Filtrona (więc nie żaden szajs), co u ciebie był nowy filtr i nie przepuszczał ? Chciałem do baku zajrzeć ale w sceniuc się chyba nie da, bez jego wyciągania ;/ Jestem przekonany że problem jest z zaworkami w wtryskachi i stąd te kosmiczne przelewy, sęk w tym ze nikt tego u mnie w mieście niechce...
Zrób testy przelewowe i korekty komputerem wtryskiwaczy. Ewentualnie wyjąć i sprawdzić na maszynie.
Jak się dowiedziałem po wyjęciu wtrysków (zdjęciu cewek wtryskiwacza )trzeba go ustawić w sensie przelew. Tak zrobiłem dałem do ustawienie przelewy i jakoś odpalił ale i tak chyba będzie jedna para do reanimacji,,regeneracji". Dzięki za pomoc temat uważam za zamknięty
Możesz sprawdzić wtryski na przelewy.
Równie dobrze padł wtryskiwacz tu test na przelewy lub zablokowany EGR. Obie rzeczy łatwo sprawdzić.
Ok spróbuje znaleźć ten procent wysterowania ... Kupiłem dziś przewód fi4mm muszę dokupić jeszcze strzykawki i zrobię test przelewowy. Dziś wywaliłem kata i przy okazji zobaczyłem gorąca stronę turbo wszystko ok. Zero miała luzów. Na zdjęciu poniżej chyba nieźle wygląda? . Przy okazji zrobiło się zapocenie przy łączeniu intercoolera.:/ Nie łączą te...
Mechanik zauważył powietrze w przelewach. Macie jakieś pomysły? Skoro byłeś już u mechanika to czemu tu zadajesz pytania? Mechanik nie ogarną naprawy czy co? Po podmiance masz jakieś błędy?
Witam. Mam taki sam problem. Obroty silnika na biegu jałowym samoistnie wzrastają. Po kodowaniu wtrysków, objawy nadal te same. Sprawdzone przelewy wtryskiwaczy (są w idealnym stanie), sprawdzona szczelność układu dolotowego i wyczyszczony egr. Co to może być? Silnik K9K 68KM Delphi Wtryskiwacze kodowane CLIP'em Renault. Silnik pracuje ładnie. Brak...
Witaj, Mam następujący problem. Auto jechało bez problemów i nagle po około godzinie postoju, nie mogłem go uruchomić. Podpiąłem komputer i na "szynie " miałem tylko 60 barów i podczas kręcenia silnikiem ciśnienie nie wzrosło. Wróciłem do niego dwa dni później z plakatem i po kilku obrotach, o dziwo ożył. Działał bezbłędnie przez kolejny miesiąc, do...
można dać do sprawdzenia wtryski i pompę ale to kasa spora Test przelewów po prostu zrobić. Jak go obleje to dalej nawet nie ma co sprawdzać tylko wymieniać od razu cały tzw "zestaw opiłkowy." 8200699179 to, jak wyżej zostało napisane, podgrzewacz paliwa a nie żaden zawór/regulator itp.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Przyczyną mogą być nieszczelne zaworki wtrysków i przy dużych dawkach paliwa może brakować ciśnienia na listwie.
Ale co to znaczy troszkę? Troszkę to mógł przelewać i nie musiało to mieć wpływu. Jakie ciśnienie masz na szynie przy rozruchu? Te korekty to coś nie za bardzo. Straszne odchyłki.
Mam ten sam problem w Modusie ktoś doszedł co może być przyczyną? Wtryski leją, zrób sobie próbę przelewową to się dowiesz (4 wężyki, 4 pojemniczki).
witam. u mnie to samo raz jedzie raz gasnie. aby sprawdzic wtryski trzeba zdjąc z nich wezyki przelewowe i zalozyc przezroczyste najlepiej pasuja fi 10mm w srodku. odpalic silnik i zobaczyc czy wszystkie 4 napelniaja sie powoli i w miare rowno. jezeli jeden szaleje i podnosi sie szybko to znaczy ze jego zywot sie konczy. tak samo z przelewem na listwie....
Witam! Mam kangoo 1.5dci, 2004, motor 82km. Palił na dotyk nawet w najgorsze mrozy. Przyszedł czas na wymianę rozrządu, zleciłem mechanikowi co we francuzach od 15lat przynajmniej grzebie, przynajmniej tak twierdzi. Po odebraniu auto zaczęło od razu ciężko palić, coraz ciężej, aż w końcu nie zapaliło wogóle (przejechałem 350 km po wymianie rozrządu)....
Witam posiadam mastera 2,5dci 2007 r .Auto ciężko odpala gdy temp. minusowa jak jest na + nie ma problemu . Wymieniłem świece żarowe ,sprawdzone przelewy wtrysków w kompie nie ma błędów. Gdy temp –2 trzeba długo kręcić rozrusznikiem +- 5 sekund jak jest temp. na + odpala po sekundzie nawet szybciej . Zimą na zimnym silniku przy -15 w ogóle nie...
Witam szanowne grono. Czy poradziłeś sobie z tym odpalaniem? Mam ten sam problem tylko z 1,5dci zimny pali do strzału a ciepły czasami pali czasami dopiero za drugim trzecim razem. Byłem na kompie dwa razy wymieniłem świeczki bo wszystkie 4 były spalone. Będę robić dziś przelew i zamówiłem czujnik obr wału. Mój czujnik wyczyściłem z opiłków i przylutowałem...
4 czujniki były w tym 2 że sprawnych aut zakładane i wuj. 5 sztuka jakąś w pudełku że znakiem zapytania markerem zrobiony czyli historia nie znana i auto pali 100na 100. Wtf?? Nie mam pojęcia czy to jakieś czary czy co. Na placu stały 2 sztuki 1.5dci z których można było podebrac na test graty i te czujniki nie dawały rady a tu jakiś śmieć z pudełka??...
Witam. Mam problem z automatyczną skrzynią biegów w Murano 2.5 DCi diesel 190 KM model Z51, rocznik 2011. Chłodnica oleju skrzyni biegów się rozszczelniła, olej wyciekł, skrzynia przestała pracować. Chcę wymienić chłodnicę (znajduje się lewym przednim rogu przy nadkolu) i uzupełnić olej. I tu problem - skrzynia automatyczna w wersji diesel 2.5DCI 190KM...
Witam, Niedawno zakupiłem dla żony Clio III 1.5DCI 86kM z 2009r z przebiegiem 139 tyś. km. Od niedawna zauważyłem, że podczas przyśpieszania w zakresie obrotów od 1300 do 2000 słychać z silnika metaliczne stuki. Powyżej tych obrotów ich już nie słychać. Na wolnych obrotach też nie. Są bardziej słyszalne gdy silnik się rozgrzeje. Na komputerze brak błędów....