forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



6310i solucja

Znaleziono 59 wyników na elektroda.pl: 6310i solucja
Forum elektroda.pl Strona Główna

potrzebna solucja naprawy głośnika do 6310

......
GSM Serwis :: 21 Kwi 2007 23:23 :: ftb :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 552

6310i Potrzebna solucja na oderwane piny mikrofonu

Witam Potrzebuje opis jak obejsc odparzone piny od gniazda które sa od mikrofonu Pozdrawiam
GSM Serwis :: 10 Maj 2006 12:35 :: morgan_exe :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 465


Reklama :: 10 Maj 2006 12:35 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Poszukuję solucji na niedziałajacy głosnik w 6310i

...Witam, jak w temacie-poszukuję solucji naprawczej na niedziałający głosnik w nokii 6310i. Uprzedzając dalsze pytania-głosnik jest sprawny,sprawdzony w drugiej 6310i,pady od głosnika wyczyszczone,niestety podłączony hf do tej nokii równiez...
GSM Serwis :: 06 Gru 2006 13:50 :: Jacek Eltronix :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 641

GSM Full Solucje Naprawcze

3100 local mode 3310 non stop laduje 3510i ledy 3510i another ways 3510i audio 5210 ways 5210 sim 6210 wibra + antena ways 6310i wibra 6310i switch 6610 wlacznik i LCD
GSM Serwis :: 07 Lis 2007 11:17 :: Rafał20 :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 32964

Potrzebna solucja na oderwany pin + w nokii 6310i

Witam , potrzebna mi solucja do nokii 6310i, a konkretnie mam oderwany piny+ po lewej stronie 2 , kiedyś widziałem na elce taka solucje, ale nie mogę jej znależć Pozdro
GSM Serwis :: 03 Sie 2006 00:30 :: lechu12 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 498

solucja switch 6310i - jak połączyć?

witam chodzi mi o solucje switch do 6130i dokładnie to taka czy ja mam całkowicie wylutować switch i tak go połączyć jak na zdjęciu ?
GSM Serwis :: 04 Lis 2008 17:51 :: Venom_84 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1463

Nokia 6310i potrzebna solucja włącznika

... soloucjii włącznika nokii 6310i bo jakiś kretynzerwał ścieżke...(kretyn podobno włącznik wylutowywał i sie zerwało) wiec jezeli ktoś ma to bardzo prosze o szybki kontakt bo niedlugo musze mu ten telefon oddać zrobiony a nie mam solucji :(
GSM Serwis :: 01 Kwi 2006 13:32 :: wolf103 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1486

Nokia 6310i PA. Solucja - skąd poprowadzić 2 brakujące pady?

Witam.Czy ktoś z kolegów może podsunąć mi solucje skąd poprowadzic 2 brakujace pady bo zestały wyrwane.
GSM Serwis :: 02 Gru 2006 21:22 :: monty_p :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1197

Nokia 6310i i "Local mode"

... i dają się fleshować. Po włożeniu bateri napis "Local mode", spotkałem się z solucją na nokię która usuwała podobny przypadek lecz nie do nokii 6310i czy posiada ktoś tę solucję.Zawsze warto spróbować przed wymainą UEM-ÓW. Pozdrawiam
GSM Serwis :: 10 Maj 2005 14:00 :: slawko_k :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 602

6310i vibra podłączenie +

... oznaczone na jaskrawo zielono zostały wyrwane więc zrobiłem tak : fioletowa linia pokazuje moje połączenie i zmiksowałem to z inna solucja z elektrody i podłączyłem drugu pin do dolnego pinu od buzera i chodzi : tu link do solucji
GSM Serwis :: 23 Maj 2008 18:54 :: lala166 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 665

Nokia 6310i. Czasami jest zasięg, a czasami nie.

wylutowalem diplexer i wedlug solucji polaczylem go na 900Mhz przy czym uwaliłem ścieżke zaznaczoną na zdięciu Dodano po 1 A może ma ktoś solucje z połączeniem na idną częstotliwość?????????????????????????
GSM Serwis :: 28 Wrz 2006 14:19 :: xxx27 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1845


Reklama :: 28 Wrz 2006 14:19 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Nokia 6310i niedziała wyświetlacz.

... według solucji zamieszczonej niżej i wszystko co mogłem sprawdzić jest ok. Pierwszy i ostatni pin od wyświetlacza nie ma połączenia z masą wszystkie inne mają.Prosze o pomoc Dodano po 8 Witam niestety nie moge zamieścić solucji więc poda...
GSM Serwis :: 17 Gru 2006 18:23 :: lolus54 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1438

Nokia 6310i - nie dzwonią dzwonki

Witam, potrzebuje solucji bądź jakiejś pomocy jak naprawić dzwonki w 6310i, telefon jest w pełni sprawny, wibra działą tylko dzwonki nie dzwonią. Posiadam solucje do 6210, ale nie brdzo wiem czy można tak samo postąpić z tym telefonem :?:
GSM Serwis :: 08 Wrz 2004 14:24 :: 3colors :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 815

Nokia 6310i brak wibracji

Sprawdź przejścia na płycie głównej do wibracji. Na forum jest kilka solucji naprawczych wibracji w 6310i. Ja bym spróbował podmienić też sam silniczek.
GSM Serwis :: 14 Wrz 2006 20:25 :: parixon :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2509

Nokia 6310i pod Tornado ok.pod baterią nic.

... się stało.Dostała full flash i włącza się.Jeszcze małe pytanie: Nadal nie ma dzwonków,jeden pad buzzera ma połączenie z UEM natomiast drugi był wcześniej połączony mostkiem z + baterii.Czy połączyć tak samo czy może ma ktoś jakąś solucję?
GSM Serwis :: 01 Wrz 2006 17:58 :: mole3650 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 642

nokia 6310i - klawiatura nie działa

... za cholerę nie wiem ktory to element - wszystkie schematy które znalazłem opisane symbolami typu "z300", itp. Jakby ktoś załączył fotkę który element wymienić będe wdzięczny, albo jakąkolwiek solucję. Jak zawsze żuczliwym z góry dzięki.
GSM Serwis :: 22 Sie 2006 10:21 :: morgan_exe :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1561

Nokia 6310i problem z zasiegiem,szybko pada bateria.

... Pa, a na koncu mjoner.Podejrzewam ze problem tkwi tylko w diplexerze i prosiłbym o opinie oraz czy moge zastosowac solucje w tym przypadku czy wymienic na nowy swich.Spróbuje podlac topnikiem i podgrzac ale przed zabiegiem kiedy nie jestem pe...
GSM Serwis :: 09 Lis 2006 08:48 :: 1Paluch1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1410

Nokia 6310i Moduł Bluetooth

... aby bluetooth grało.Czy wylutowac caly modul i czy tylko na tych nóżkach co go otaczja siedzi czy jeszcze od spodu cos go trzyma.Czy moze jakas solucja\??Wchodzac w menu i bluetooth nie mozna ga właczyc ani wyłaczyc nie reaguje na nic.
GSM Serwis :: 29 Lis 2006 19:23 :: loniczek :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 478

6310i dziwne działanie lcd

ew. lupe i dokladnie zobacz czy sciezki do pinow nie sa skorodowane.. jesli zauwazysz golym okiem ze cos nie tak popraw wedlug powyzszej solucji.. ew. poddrap sie pod sciezki
GSM Serwis :: 12 Lis 2006 23:31 :: rybol :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 621

6310 - nie dziala wyswietlacz :(

... swieci ale nie widac nic na wyswietlaczu :( nie znam przyczyny powstania tej usterki ! na oko to wyswietlacz nie wyglada na uszkodzony ! co robic ?? znalazlem w necie solucje ale tylko do nokii 6310i a ona ma to troche inaczej :( pomoc !
GSM Serwis :: 11 Sie 2006 21:55 :: Marsad85 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1951

nokia 6310i brak wibracji

... mam taki problem jak w temacie ,a dokładniej urwany jest rezystor l308 n i nie ma jak zrobic crossa,ktos moz ema jakas solucje w ktorej mozna go ominac w opcji szukaj ic nie znalazlem co by mi ten problem naswietlilo z gory dziekuje. Dod...
GSM Serwis :: 06 Lis 2006 09:10 :: djm :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 858

NOKIA 6310i dziwny problem

... nie pomoze, sprawdzic czy niema pekniec na granicy padów i sciezek, jesli tam bedzie wporzadku, poszukac na elektrodzie solucji na naprawe wyswietlacza 6310i, gdzies jest instrukcja jak obejsc drucikiem niektóre scieżki sterujace wyswietlacz - p...
GSM Serwis :: 22 Paź 2006 20:41 :: Adrian7w :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 591

nokia 6310i - brak zasiegu

...spinacz nic nie daje :( mostkowanie wg solucji takze...dopatrzylem sie ze brakuje 2 elementow na plytce jedno to chyba rezystor znajduje sie troszke ponizej wejscia anteny zewnetrznej...i brakuje takze takiego malutkiego elementu na kocu plytki...
GSM Serwis :: 14 Lip 2006 17:58 :: pack3r :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 975

Paski na wyswietlaczu w Noki 6310i (po zamoczeniu)

... i tam podlutuj cienutki drut w emali np.Tylko zrób to delikatnie i z wyczuciem lecz lepiej zobacz rys.. i to jest solucja!!! dzieki za rysunek, kompletna porada w mojej sprawie, dzieki temu juz dam rade, no chyba ze cos wyjdzie po drodze...
GSM Serwis :: 20 Mar 2006 00:53 :: ftb :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2625

6310i brak sieci. Po wymianie końcówki nadal nie ma zasięgu.

w 6310i nie da sie zmostkować switcha, ta solucja za to działa w 6310 bez i
GSM Serwis :: 04 Gru 2005 23:40 :: maxmax77 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1410

6310i po upadku trup

Serwisówka do ręki i po kolei sprawdzaj napięcia, wartości według solucji. To najprostszy sposób. Skoro telefon jest po upadku, więc prawdopodobnie są to popękane kuli. Czy wygrzałeś cconta wystarczająco?
GSM Serwis :: 22 Kwi 2005 13:37 :: ftb :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 410

Język w 6310i

aha czyli zrobiłes ctrl+C i ctrl +v a juz myslałem ze chciało ci sie to pisać. Nie no solucja spoko, łopatologicznie, for women hehe
GSM Serwis :: 12 Cze 2003 22:12 :: dziur :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 961

6310i zasieg jest ale slaby i "skacze"

... jest na wszystkich telefonach prawie full zasieg wiec cos z tak nokia jest nie tak :( wylutowalem diplexer i wedlug solucji polaczylem go na 900Mhz i nic to niedalo :( zmostkowalem wyjscia zlacza na zewnetrzna antene i rowniez nic to nieda...
GSM Serwis :: 05 Maj 2006 12:31 :: Marsad85 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1119

LCD do Noki 6310i za nisko wyświetla linie ?

... panel :| . nie wierzyłem wiec podmieniłem panel na inny to samo zapinam stary LCD i wsio jest na miejscu ?! Ktoś widział coś podobnego ? (moge podesłac fotke) Jakieś podpowiedzi, solucje z góry Dziękuje ! :D:D:D pzdr.Xeo 'o6
GSM Serwis :: 13 Maj 2006 19:56 :: Xeo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 326

6310i wyświetlacz w paski

6310i wyświetlacz w paskipierwszy styk od lewo - uszkodzony na 90% dołączam solucje
GSM Serwis :: 19 Lip 2006 08:57 :: cordess :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 902

6310i staje podczas flashowania na etapie Bluetooth

... 0x01010000-0x015CFFFF Erased, Time: 01:02 Area3: 0x016B0000-0x017EFFFF Erased, Time: 00:15 BT MCM (26) Image Found & Skipped: 1211 Write Error: 25_8 Process Failed, Repowering Mobile Nie dzialaja te wasze solucje:/
GSM Serwis :: 12 Gru 2006 18:52 :: MasterJapko :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1154

6310 martwa - flashuje sie

... powiedzieć gdzie co powinno być musiał byś sprawdzić napięcia wg serwisówki. Ale podobne objawy sa w 6610 i tam sie robi przelotke własnie do jednego z napięć na flashu. Jest na to solucja. NIestety do 6310i nie spotkałem takiego czegoś.
GSM Serwis :: 25 Cze 2006 12:56 :: lukasb9 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 969

Nokia 6310i aktualizacja softu

Zdarza się tak, że właśnie z 5.22 czy 5.52 [chyba ta druga opcja] na 7.00 są problemy z BT. Gdzieś na elce umieściłem solucje jak to naprawić. Jest taka zasada: Jak telefon dobrze działa to nie kombinuj! POZDRAWIAM.
GSM Serwis :: 31 Maj 2006 12:10 :: komismaja :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2619

6310i glosnik sprawny, brak dzwonkow

Dzwięki z klawiatury odtwarzane są w głośniczku tym co słyszymy rozmowe natomiast dzwonki odtwarzane są przez buzer sprawdz buzer jeżeli to nie to to moze przepalona sciezka poszukaj solucji.
GSM Serwis :: 07 Sie 2006 22:10 :: matacz1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 702

6310i wyrwany włącznik. Połączenie dwóch padów.

Witam mam pytanie czy dwa górne pady od włącznika są połączone z masą w nokii 6310i bo mam pod nimi wyrwane punkty lutownicze.Jeśli nie to prosił bym o jakąś solucje.Z góry dziękuje.
GSM Serwis :: 14 Gru 2006 17:49 :: lolus54 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 680

6310i brak dzwięku w słuchawce

... Zbyt mocnym położeniu na stole itp. Telefon wymoczyłem w płynie i wszystko jest ok. Telefon nie wyłancza się jednak nie ma dzwięków w słuchawce. Wymieniałem na inne i jest to samo. Ma ktoś może solucje albo pomysł jak to naprawić?
GSM Serwis :: 28 Lip 2008 11:33 :: powis :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 327

Nokia 6310i - wyświetlacz

... LCD oczywiscie podmieniany na sprawny. W celu wyjasnienia, tel byl po delikatnym zawilgoceniu, dokladnie wykapany kilka razy w wanience ultradzwiekowej i wysuszony. PCB ogolnie czysta. Prosze w miare mozliwosci o jakas solucje naprawy
GSM Serwis :: 09 Sie 2008 15:31 :: jubi20 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 2570

NOKIA 6310i nie podaje napięcia na wibrator - jak naprawić?

NOKIA 6310i nie podaje napięcia na wibrator - jak naprawić?Solucja:
GSM Serwis :: 26 Cze 2008 11:39 :: dex525 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2054

Nokia 6310i nieznany operator

... zaznaczenie opcji "auto" lub "new" dopiero dla wersji 5.50 i niższych opcja "old" spelnialaby swją rolę wg zaleceń solucji BT w programie. Testowalem te opcje ale bez wiekszych rezultatów. Chcialbym przetestować to na wersji 5.52.
GSM Serwis :: 21 Cze 2008 09:49 :: mik26 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1098

Nokia 6310i urwany styk anteny

...Witam Dostalem od kolegi Nokie 6310i Telefon ma wyrwany styk od anteny zaznaczony na foto Prosilbym o solucje gdzie poprowadzic sciezke aby wszystko wrocilo do normy ( przed uszkodzoeniem wszystko bylo w 100% sprawne ) Pozdrawiam...
GSM Serwis :: 24 Kwi 2008 21:56 :: apap :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1116

nokia6310i urwane piny pod glasem R

nokia6310i urwane piny pod glasem R... wyrwane piny zostały: czerwone wyrwane niebieskie dobre teraz już szkiełka nie wmontuje wiec została mi solucja znalazłem taką : ale piny są wyrwane z tego co pod lupą wypatrzyłem to można zrobić tzn. zdaje mi się że można zrobić tak ...
GSM Serwis :: 19 Lis 2008 18:43 :: maciej123454 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 872

Urwany element v101 w noki 6310i

Urwany element v101 w noki 6310iWitam. mam probelm ponieważ w mojej noki 6310i jest urwany pad od elementu v101.Prosze o jakąś solucje lub podpowiedz.pozdrawiam
GSM Serwis :: 29 Kwi 2009 12:26 :: Rataj14 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 491

nokia 6310i styk baterii wyrwany

nokia 6310i styk baterii wyrwany...Witam.Mam problem z nokią 6310i Proszę o solucje lub wskazówki na wyrwany styk od gniazda baterii które zaznaczyłem na Foto , szukałem ale nie mogę znaleźć. Jak to obejsc gdyż na tą chwilę przez ten pin nie działa telefonik . Pozdrawiam i dzieki...
GSM Początkujący :: 27 Gru 2009 23:14 :: aras94 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1961

Nokia 6310i - urwane gniazdo anteny zewnętrznej

... telefony, bez wprawnej ręki i odpowiednich narzędzi. I tymi słowami chcę rzec, że dziękuję za wszystkie porady i solucje jak to obejść. W związku z tym, że nie lubię takiej drobiazgowej roboty, telefon dam do naprawy koledze, który mając...
GSM Początkujący :: 07 Gru 2009 03:35 :: Gość :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2998

6310i rozjechany obraz na lcd

... i mimo to że temat był wałkowany wiele razy nie udało mi się tego naprawić więc pisze, mianowicie jeśli chodzi o solucje to już przejrzałem i są połączenia, wydaje mi się że gdzieś jest zwarcie, bo mierząc miernikiem od lewej strony to: 1. ok...
GSM Serwis :: 23 Wrz 2009 07:40 :: domelbmw13 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1383

pytanie do serwisantów dotyczące UFS-3 Tornad hwk

... kopia zapasowa bloku PM308 - Locks - funcka zdjęcia simlocka z modeli 6630, 668x, n70, n90 etc. za pomocą solucji Dejana - możliwy unlock BB5 w/w modele przy "Counter Expired" - odczyt/zapis bitów profilu produktu - reset kodu użytkownika ...
GSM Użytkowy :: 07 Maj 2009 19:26 :: mobista :: Odpowiedzi: 86 :: Wyświetleń: 24154

NOKIA 6310i urwany pad przy włączniku

...witam mam taki problem. jak wyzej w temacie. czy jest jakas solucja aby wlacznik nadal dzialal mimo wyrwanego padu? poniewaz mysle ze wlacznik pez problemu bedzie sie trzymal dobrze na pozostalych 3 nozkach. czy można zrobić jakieś obejście...
GSM Serwis :: 24 Gru 2007 22:47 :: rekordgsm :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 947

Wyrwane piny lutownicze ładowania baterii nokia 6310i

Witam.Prosze o solucje na wyrwane styki lutownicze pod ladowanie baterii w noki 6310i, szukalem ale nie moge znaleźć.Jak to obejsc.Pozdrawiam i dzieki za info
GSM Serwis :: 14 Lis 2007 20:40 :: arturbajerski :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 665

Jaki to element? nokia 6310i

pady wyglądają ok - mają przejście do ścieżek które widać niżej, może jest jakaś solucja na lcd do 6310i to sprawdził bym dokładniej. Mam od 6310 ale tam wszystko inaczej wygląda.
GSM Serwis :: 08 Sty 2007 22:58 :: kuba_982 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 816

Nokia 6310 urwane piny od włącznika

Solucja dotyczy zarówno 6310 jak i 6310i
GSM Serwis :: 30 Gru 2006 09:27 :: Rekin1970 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 860

6310i wyłącza się gdy płyta zostanie przegięta w okolicach wyświetlacza.

W telefonie była robione solucja z pinu wyświetlacza do upp i wydaje mi się że ona mogła robic zwarcie i telefon się wyłączał pprawiłem ją i napisze o efektach.
GSM Serwis :: 29 Gru 2006 23:06 :: djm :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2101

Nokia 6230 po zalaniu, nie dziala podswietlenie i SIM

...bez urazy ale by naprawiać telefony nie wystarczy sucha solucja czy nawet schemat jak brak podstaw.Ten mały układ po pierwsze zabezpiecza wejście UEMa przed przepięciami np jak wkładasz kartę ,po drugie nie wiem czy mierzyłeś (lub gdzieś widzałeś)...
GSM Serwis :: 05 Mar 2011 20:59 :: JANEKB20 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 11518

Nokia 6510 problem z zasięgiem.

... VCO - podobna ekranowana kostka - w 6310i umieszczona o ile mnie pamiec nie myli pod ekranem ciężko sie dostać, jesli chcesz sprawdzic switch mozesz go zmostkować poszukaj na aleketrodzie jest solucja, co do vco to chyba tylko podmiana....
GSM Serwis :: 19 Sty 2007 11:26 :: Mustangoo :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 687

Nokia 6310i schemat włącznika..

Tu masz solucje
GSM Serwis :: 09 Lut 2007 14:32 :: ftb :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2578

6310i zasięg? Na ręcznym szukaniu nic nie znajduje. Czy to końcówka mocy?

zrób tak jak na te solucji
GSM Serwis :: 21 Wrz 2007 19:39 :: KanekS :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1747

6310i jak zmostkować diplexer?

Witam. Może ma ktoś solucję?
GSM Serwis :: 19 Wrz 2007 12:17 :: ubik :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 375

Nokia 6310i pasy na LCD, wybrzusznia na płycie głównej.

dzieki za solucje. pomoglo.
GSM Serwis :: 19 Wrz 2007 12:01 :: mendax :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1057

6310i prosze o pomoc z wyświetlaczem;/ nie ma ścieżek

...Witam. Mam 6310i która pluskała sie w wodzie przez caly dzien. Gdy telefon do mnie trafil nie działał wcale. Wypluskałem go w wanience a pozniej wygrzałem hotem. Wszytko smiga można nawet z niego dzwonić ale na wyswietlaczu pustka bo zjadło...
GSM Serwis :: 10 Mar 2007 18:59 :: Aaadam :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 354

Cichy buzer w nokii 6310i

...ok a co to znaczy po drodze to ze jakis inny element ja wiem ze cos innego jest popsute ale ma ktos jakąś solucje albo kawałek schemaciku? Dodano po 3 bo nie wiem jak na schemacie oznacza się buzer Dodano po 20 ok może inaczej...
GSM Serwis :: 13 Gru 2006 16:14 :: tele :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 704



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: ładowarka akumulatorów lm317 6310i solucja adapter antenowy płytki antenowe burza samsung sata2 centralny schematy logic mosfet vendor command termet miniterm minimax klawiatura dtmf zapala kontrolka silnika zmienić hasło
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group