forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



alpine opinie

Znaleziono 356 wyników na elektroda.pl: alpine opinie
Podstawowa forma zapytania: alpine opin
Forum elektroda.pl Strona Główna

Opinie na temat głośników alpine

W archiwum nie wiele sie pisze o głośnikach ww firmy. Przewinelo sie przez moje łapki dużo głośników, ale tej firmy tylko tweetery. Jakie macie opinie na temat głośników systemowych, coaxialnych okragłych i 6x9". Jakie serie polecacie, a jakie omijac duzym łukiem ;-) Jak wypadaja na tle np. Hertz'ów? pozdrawiam
CarAudio Ogólne :: 20 Maj 2005 09:27 :: neosystem :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 819

ALPINE CMD 9823RR Wasze opinie - kupione jednak inne !!

Hej! Mam pytanko, ponieważ noszę się z zamaiarem kupna tego radyjka i chciałbym usłyszeć od was jakiś opini na temat tego modelu. Dodam, że w tej chwili kosztuje ono 799zł, a to chyba nie jest najgorsza cena. Najbardziej podoba mi się to, że całe łącznie z wyświetlaczem jest podświetlone kolorem czerwonym,...
RadiaSamochodowe Serwis :: 18 Wrz 2005 07:52 :: piekarozzo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 483

Alpine 7876rb. Opinie na temat radia. Nie ma dźwięku.

Witam, Zwracam się do was przedewszystkim z zapytaniem co sądzicie o tym modelu ? A teraz mały problem.... Radio grało, wysiadając z auta oczywiście zostało wyłaczone... Po chwili chciałem je uruchomić oczywiście udało sie ale niestety nie ma dźwieku, macie jakiś pomysł co mogło sie stać...? [/b]
RadiaSamochodowe Serwis :: 04 Kwi 2006 21:01 :: warlock89 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 519

Alpine SWL-1042 / wyrazcie swoja opinie/

Pisze do was poniewaz ten glosnik na jendych stronach kosztuje okolo 290zł lecz znalazlem srone gdzie mozna kupicza 240zł. Jak sie okazalo wszystkol adnie ale gdzie parametry :smt108 . Szukalem na google i po 3 minutach znalalem parametry: Alpine SWL-1042 : Moc max: 500 Wat Moc ciagła: 150 Wat...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 16 Kwi 2006 11:55 :: oleczek1988 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 459

Opinie na temat radia Alpine model CDM 7835 RB.

Witam, Czy mógłby ktoś napisać mi coś na temat wyżej wymienionego radia? Jakiej jakości dźwięk, czy przeskakuje na nierównościach, czy czyta nagrywane płytki itd. Z góry dziękuje za wszelkie wypowiedzi.
RadiaSamochodowe Serwis :: 15 Cze 2006 08:43 :: Mr.X :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1160

Radio Alpine cdm-7871r - opinie

Witam tak jak w temacie dostalem zupelni za darmo calkowicie sprawne radio alpine cdm-7871r i chcialbym sie dowiedziec co wy sadzicie o tym radiu radio jest takie jak w linku wszystkie opinie mile widzziane i te zle i te dobre
CarAudio Ogólne :: 08 Lip 2006 22:05 :: morfi020 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 750

Opinie o radiach Alpine

Witam. Mam pytanie do osób które posiadają radio firmy Alpine i tych którrzy odsłuchiwali różne sprzęty. Mam drugie radio tej firmy wcześniej miałem cda-9847r a teraz cda-9855r. I musze powiedzec że jesli chodzi o średnie i wysokie tony to są super w 9855 biej 9847 na głowe. Ale jeśli chodzi o bas to...
CarAudio Ogólne :: 28 Sie 2007 16:06 :: hijacker4 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1462

Opinie na temat radia Alpine 9881

Witam. Chciałbym zaczerpnąć opinii na temat tego radyjka? Mam do wydania około 700 zł na radio mam obecnie alpine 9846R i jestem bardzo zadowolony lecz chciałbym coś z wejściem AUX i pilotem. Co myślicie dobry wybór? Może coś innego proponujecie?
CarAudio Ogólne :: 17 Wrz 2007 15:38 :: xsoft1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 824

Jakies opinie o Alpine 7893R..

Prosze o jakies opinie o tytulowym radiu. Czy oplaca sie je zakupic w cenie 500zl?? Mam teraz Pionka DEH-P9300 i nie wiem czy przypadkiem nie popelnie bledu wymieniajac go na owa Alpine..
CarAudio Ogólne :: 27 Sie 2008 18:03 :: lutek3112 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1796

ALPINE CDE-9873RB - Wasze opinie

co myslicie o tym radiu ALPINE CDE-9873RB?? i jedno nurtujace mnie pytanie szukałem w internecie nie znalazłem odpowiedzi i mam pytanie czy tam jest wyjscie na wzmacniacz?? chodzi mi o małe napiecie
CarAudio Ogólne :: 29 Sty 2008 18:44 :: powalla :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1482

Alpine CDA-9812RB - opinie o tym radiu .

Co myślicie o tym radyjku i czy warto za nie zapłacić 600zł. Chciałbym go w przyszłości u ż yć do zabudowy car audio (na głośniki i wzmacniacze będę miał przeznaczone 2000-3000zł). Jeśli polecacie coś innego w podobnej cenie proszę o propozycję. Również prosiłbym o wypowiedzi na temat jakie zamontować...
CarAudio Ogólne :: 27 Mar 2008 07:56 :: BlueSystem :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5292

Radio Alpine 9887 za 300$ - Wasze opinie

Witam Mam możliwośc zakupu radia w Stanach Alpine 9886 cena jest atrakcyjna bo tylko 300 zielonych albo IDA-X100-350 zielonych i mam pytanko czy ktoś miał przyjemność je posłuchać i czy warto któreś wziąść Czy może kupić u nas 9812RB
CarAudio Ogólne :: 28 Kwi 2008 08:12 :: BlueSystem :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 830

Alpine swe-1243e opinie

czy ktos mial do czynienia z tym glosnikiem?? czy zagra porownywalnie czysto jak infinity ref 1250w?? oto link do zdjec:
CarAudio Ogólne :: 11 Sie 2008 15:36 :: powalla :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2602

Opinie użytkowników Alpine IDA-X100 vs Pioneer DEH-P7000UB

Witam.Waham się pomiędzy tymi dwoma radioodtwarzaczami.Jestem bardziej skierowany ku Alpine, ale chciałbym wysłuchać komentarzy użytkowników i nie tylko.W necie nie ma zbyt wielu opini o Alpine, bo to w miarę świeży model.Za wszystkie wypowiedzi dziękuje Tomek
CarAudio Co kupić? :: 04 Wrz 2008 18:10 :: larson04 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1977

Alpine CDM-9825RB - opinie

Witam Wszystkich! Proszę o opinię na temat wymienionego modelu Alpiny? Jakie wartości brzmieniowe? W pierwotnej wersji planuje grać na głośnikach seryjnych (przód 2 droz, tyl 1 droz -Rockford), z czasem wymiana na inne (w posiadaniu Kenwood Reference) oraz wzmacniacz. Czy sprzet nadaje sie do przyszłościowej...
CarAudio Ogólne :: 30 Wrz 2008 11:24 :: Pardini :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1220

opinie na temat ALPINE CDE-9882Ri

Co sądzicie o takim radiu?Helixy hxs 206 dobrze zagrają pod nim?
CarAudio Ogólne :: 25 Sty 2009 12:31 :: sanders156 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4672

ALPINE CDA-7873R -opinie

Witam. Mam mozliwośc nabycia niestety nie mam za bardzo mozliwości odsłuchu. Obecnie posiadam Pioneer-a DEH 6400R. Czy warto zawracać sobie głowe zmiana? Czy róznica w dźwięku będzie naprawde tak odczuwalna jak to sie mówi o starszych Alpinkach? Może do kwoty 300-400 zł mozna nabyc cos innego co...
CarAudio Co kupić? :: 17 Maj 2011 15:22 :: mike5er :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2818

Zestaw głośników Alpine SPG-17CS - opinie

Witam! Chciałbym zasięgnąć opinii użytkowników którzy słyszeli lub mieli okazję porównać zestaw odseparowany Alpine SPG-17CS z innymi w tej cenie - 320 ziko na alledrogo. Jak to gra? Zestaw byłby podpięty pod wzmacniacz 70W na kanał. Warto zainwestować w coś takiego? Słucham wielu rodzajów muzyki, jednakże...
CarAudio Co kupić? :: 12 Wrz 2009 05:02 :: RafałVR6 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5095

Radio Alpine CDE-9880R opinie mile widziane

Witam, czy ktoś posiada/miał styczność z tym modelem ? Bardzo poważnie myślę o jego zakupie, ale nie chciał bym wydać 749 zł w błoto, jak to radyjko się sprawuje,, czy warto kupić ?
CarAudio Ogólne :: 15 Cze 2014 13:34 :: madret :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 8971

Alpine IDA-X305 i IDA-X303 porsze o opinie uzutkownikow!

prosilbym o opinie posiadaczy lub osob ktore mialy stycznosc z sterownikami Alpine z seri IDA (x303, x305) - czy radio spelnia wasze oczekiwania...???
Ogólny Techniczny :: 14 Gru 2009 08:31 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1393

Opinie użytkowników Alpine CDE-101RM warto kupić?

Z uwagi iż Alpine CDE-101RM jest to nowym modelem pozwolę sobie zapytać użytkowników znawców tematu o opinie tego radia, ponieważ przymierzam się do zakupu jakiegoś dobrego radia z tej firmy i mam na oku ten odbiiornik. Nurtuje mnie jedno pytanie otuż czy końcówki mocy i jakość dźwięku w modelach alpine...
CarAudio Ogólne :: 03 Mar 2010 06:26 :: alfa2 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4273

Opinie na temat Alpine MRP-F450.

Opinie na temat Alpine MRP-F450.Witam wszystkich szanownych forumowiczów i proszę o opinie na temat w/w wzmacniacza, w szczególności tych którzy mieli z nim do czynienia. W aucie mam zamontowany Blaupunkt Velocity VA475, zasilam nim głośniki przednich (Helix DB 62.1) i tylnych (Crunch) drzwi. Od czasu do czasu chciałbym coś zmienić...
CarAudio Ogólne :: 14 Mar 2010 21:39 :: bojan692 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1747

Wzmacniacz Alpine MRV T420 - Wasze opinie...

Witam. Co sądzicie o tym wzmacniaczu jako napędzie systemu przedniego? Model jest wymieniony na stronie ROE w dziale amps gut.
CarAudio Ogólne :: 18 Mar 2010 22:16 :: łuki88 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1100

ALPINE CDA 9883 opinie

Witam Szukam opini o tym radyjku jakies porownania i opis odnosnie dzwieku
CarAudio Ogólne :: 20 Cze 2010 20:55 :: sanders156 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 408

Nowe Alpine do 800 zł prośba o opinie

Witam mam zamiar zakupić radyjko tej firmy a z tego względu iż jestem zielony w temacie więc proszę o opinie i wyrozumiałość. Troszkę czytałem i z rożnych opinii wynika że starsze Alpine z serii CDA grają lepiej niż nowe CDE nie wiem czy to prawda ale takie opinie czytałem Zależy głównie na jakości...
CarAudio Co kupić? :: 04 Paź 2010 15:13 :: mati0921 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1880

ALPINE CDA 9831R opinie i informacje

Szukam taniej choinki co mozecie mi powiedziec o dzwieku tego radia ? Przeczytalem na jednym z forum ze ma korekcje czasowa ale nie potwierdzilo sie to w innych tematach/stronach www jezeli ktos wie co z tym jest to prose o podpowiedz pozdrawiam
CarAudio Ogólne :: 30 Sty 2011 13:19 :: sanders156 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 588

Opinie na temat wzmacniacza Alpine MRP-M450

Witam! Chciałbym się zapytać co sądzicie o wzmacniaczu Alpine MRP-M450. Ma współgrać z głośnikiem JL Audio 12w5 250w rms 2OHM. Wzmacniacz ten ma 400w rms przy 2Ohm ale zawsze lepiej mieć zapas na przyszłość :D Czy ten wzmacniacz jest wart 300zł? Jak u niego z kontrolą i jakością dźwięku? Czy podana...
CarAudio Co kupić? :: 12 Cze 2013 17:52 :: RONDO__ :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 909

Co lepiej kupic ALPINE CDE-9850Ri Czy Alpine CDA-7893R Help

Co lepiej kupic ALPINE CDE-9850Ri Czy Alpine CDA-7893R HelpSzukam Szukam i nic mi nikt nie doradził założyłem wcześniej podobny temat lecz nic sie nie dowiedzialem i tamte radyjka już poszły i dziś mam aukcje z ALPINE CDE-9850Ri cena 370 zl za to co na foto i również z Alpine CDA-7893R Cena 350 zl za to co na foto Szybko zwięźle i na...
CarAudio Co kupić? :: 20 Lip 2008 18:18 :: crazy_88 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 15671

Clarion czy Alpine ostateczne pytanie.

Profil brzmienia zupelnie inny , clarion jest spokojny , stonowany dosc cieply nie uwypukla zadnego pasma , troche srednica jest cofnieta , alpine dynamiczna dosc szczegolowa , uwydatnia gorne pasmo i troche dolne , ale Jak na serie CDA model 9884 nie robi szalu , clarion tez nie jest rewelka gdy sie...
CarAudio Co kupić? :: 26 Sie 2010 01:24 :: Pentryt :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1115

Alpine CDE 126BT czy 9882Ri - Wybór radia Alpine

Siema, co byście wybrali z tych modeli poniżej??Obecnie mam Alpine IDA X200 lecz chce zmienić na coś lepszego..Głównie celuje w USB (fajnie żeby był w tyłu), dobry procesor dzwięku, aby były spore możliwości regulacji pasma.Znalazłem model CDE 9882Ri, podobno całkiem fajny, drugi model to CDE 126BT,...
CarAudio Ogólne :: 01 Sty 2013 18:46 :: qstosz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 813

wzmaczniacz ALPINE MRV-F300+TONSIL SPEED 1700+SUB?

Witam, W sprawach car audio jestem gapa, dlatego prosze o wasza opinie. Wymyslilem sobie taka konfiguracje: Wzmacniacz ALPINE MRV-F300, 2 kanały przeznaczyc na zestaw Tonsil Speed 1700 (przód) i pozostale 2 kanały na sub'a. Co do sub'a jeszcze nie mam pomyslu ale mysle raczej o jakims glosniku 25cm...
CarAudio Ogólne :: 11 Cze 2006 08:29 :: crazy_88 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1014

subwoofer ALPINE type R, warto dokupić wzmacniacz?

witam,jakis czas temu zakupilem orginalna skrzynie z dwoma subami Alpiny,nie mialem wtedy zadnego pojecia co kupuje,tyle tylko,ze wiedzialem iz alpine to w miare dobry sprzet,prawde mowiac moja wiedza na temat car audio od tamtego czasu wiele sie nie powiekszyla,potem zakupilem wzmacniacz ktory mial...
CarAudio Ogólne :: 28 Paź 2008 21:24 :: jacek20084 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1808

jak ustawić korekcję czasową?? CLARIONdrx9375r ALPINE m500

witam wszystkich!! mam problem bo nie mam zielonego pojęcia do jakiej wartości ustawić korekcję czasową we wzmacniaczu i radiu tak żeby to wszystko miało sens. Sprzęt jaki posiadam to: Clarion drx 9375r+Dph 9300+DCA-001 alpine mrd-m500+ Stinger 1F+ alpine swr 1242d bass reflex enclosure alpine mrv-t420+ morel...
CarAudio Ogólne :: 11 Cze 2009 13:17 :: sura1 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 779

Alpine CDA 9835 R v Alpine CDA 9887 R...

Dzięki za opinie, będę miał możliwość posłuchania CDA9887 R w samochodzie sowim nie pozbywając się 9835 R, ja też jestem już przyzwyczajony do tego że tzw "nowe" modele są gorsze od poprzednich, pamiętam jak kupowałem CDA 9835 R to opinie były tylko skrajne, to jest nowe kiepsko i sztucznie grające radyjko...
CarAudio Ogólne :: 01 Lut 2010 22:38 :: grzespin :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4930

Jakie radio: pioneer,alpine,nakamichi cd 300

Na wstepie dzieki za odwiedziny: mysle ze moze bedzie przydata informaca- 13 cm glosniki power bass ck5 chrom,w najblizszym czasie bez wzmacniacza: Jak do tej pory myslalem o: *Opcja oszczedna:pioneer 2820-zalety: cena,chyba nie najgorsza jakosc,kolor podswitlenia,sentyment do marki *Opcja sredni...
CarAudio Ogólne :: 08 Sie 2006 09:08 :: norbert.s. :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1182

Dobór subwoofera do wzmacniacza Alpine MRV-1507 1500W

Witam Wszystkich!! Posiadam wzmacniasz Alpine MRV-1507 zamontowany w BMW 5. Potrzebuję do niego subwoofer obecnie mam PIONEER TS-W121SPL Który nie daje sobie rady. Ja słucham dobrego techno i myślałem o tym subie: lecz obawiam sie że też nie da sobie rady. Proszę o opinie oraz o opinie. Pozdrawiam....
CarAudio Ogólne :: 06 Paź 2006 01:11 :: rzemyk244 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1376

ALPINE SBE-1243BR - OPINIE

Witam, chcialbym poznac wasze opinie o Sub. ALPINE SBE-1243BR Parametry (z przypadkowej aukcji) Moc ciągła RMS 250 W Moc szczytowa 800W Skuteczność 94 dB Pasmo przenoszenia 28 - 200Hz Impedancja (fabryczna) 4 Ohm Podstawa: 39cm x 36cm, wysokość 39cm Podwójny magnes strontowy Podwójna...
CarAudio Co kupić? :: 27 Paź 2008 15:03 :: lucasneo :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1382

Co sądzicie o tym Subwooferze (Alpine SWL-1042)

Co sądzicie o tym Subwooferze (Alpine SWL-1042) Albo co w podobnej cenie polecacie (do 300 zł polecacie) miałem jeszcze na oku głośnik HERTZ ES 25 z tym ze on za 350zł jest Jako źródło dzwięku służy mi Alpine CDE-7853R, wzmacniacz najprawdopodobniej bedzie to JBL seria LOUD (1x180 wat rms)...
Co kupić Archiwum :: 09 Lip 2005 09:24 :: Skator :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 363

PIONEER DEH-P6800 czy ALPINE CDA-9853R

Witam. Tak samo jak kolega Delgado zastanawiam sie nad kupnem radyjka tak do ok 1000-1100 zł. Trzy radyjka które brałem pod uwage to właśnie Pioneer DEH-P6800, Alpine CDA-9851R oraz Clarion DXZ-658. Który z tych radyjek njalepiej sie spisuje pod względem funkcyjnym oraz czystoscia dzwięku??Opinie o...
CarAudio Ogólne :: 26 Mar 2006 23:52 :: Delgado :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 7964

Jaki wzmacniacz pod subwofer ALPINE SBL-1242

Witam Wszystkich!! Chciałem sie zapytać jaki wzmacholek kupic pod subofer ALPINE SBL-1242 (takie cosik ) Do tej pory miałem wzmacniacz Blaupunkta bga 250 dwu kanałowy gdzie po zmostkowaniu miał 160 watt w rms, bynajmniej tak podaje producent:) przed chwilą go sprzedałem i chciałbym cos mocniejszego...
Co kupić Archiwum :: 21 Lut 2007 15:41 :: MaSa85 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 672

Alpine: IVA-D105R czy PIONEER-AVH-P5900DVD ??

Właśnie stoję przed wyborem nowego radia, ale waham się czy wziąć: Alpine: IVA-D105R czy może PIONEER-AVH-P5900DVD oba radyjka w tej samej cenie, funkcje podobne, pioneer ma w komplecie kabelek do iPoda, a alpine w opcji. Jak ktoś miał styczność z tymi radiami proszę o opinie na ich temat...
CarAudio Ogólne :: 25 Kwi 2008 23:13 :: tplewa :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1430

Alpine PDX-5 Channel

Witam chcialbym poznac wasze opinie , komentarze na temat tego wzmaka moze ktos mial okazje go posluchac itp. Zalaczam linka str. Alpine gdzie sie znajduje
CarAudio Ogólne :: 08 Lip 2008 09:33 :: goob :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 311

JVC kd-r701 opinie na temat tego odtwarzacza

Witam. Posiadam to radio około 2 tyg. Gra pod głośnikami Helix B62c (mam jeszcze do zamontowania z tyłu w bagażniku kombii Helix E 169 ale jeszcze ich nie zamontowałem) Moje wrażenia są bardzo pozytywne. Radyjko jest naprawdę godne polecenia. Bardzo duża ilość funkcji, 3 zakresowy equalzer z którego...
CarAudio Ogólne :: 22 Wrz 2010 10:45 :: andywawa80 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1597

Radio do SQ - następca ALPINE CDA-117Ri

Witam wszystkich. Chcę kupić radioodtwarzacz o jak najlepszej jakości brzmienia do 1000 zł. Preferuję sprzęt nowy jednak w cenie do 1000 zł nie spodziewam się cudów wiec mogą być również propozycje używek. Radio będzie współpracować z Helix P400 + Dego PO na przodzie i JL Audio XD600 + HERTZ HX300...
CarAudio Ogólne :: 11 Cze 2014 07:14 :: nightrunner :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 429

Infinity Basslink - zna ktoś? Prośba o opinie

Szukam suba do puga 206cc. No i jest problem, bo miejsca i opcji możliwych jest tyle w tym wielkim pojeździe, że głowa boli ;) A na poważnie to odrzuciłem podsiedzeniowe suby typu blaupunkt thb 200 i 210, kenwood i alpine, na rzecz czegoś konkretniejszego. Obecnie mam Pioneer DEH4000, do tego Powerbassy...
CarAudio Co kupić? :: 18 Cze 2009 10:21 :: romekjagoda :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 660

Czy głośniki Alpine typ R SPR-176A będą pasować do Passata B

Mam prośbę proszę o podpowiedz, chcę sobie kupić zestaw głośników Alpine SPR-176A czy te głośniki beda pasować do otworów w dzwiach Passata B5 na szerokość i głęgokość (głośnik i tweeter). Proszę o opinie na temat tych głośnów.
CarAudio Ogólne :: 29 Paź 2004 20:16 :: CAMARENA :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 612

Czy głośniki Alpine typ R SPR-176A będą pasować do PassataB5

Mam prośbę proszę o podpowiedz, chcę sobie kupić zestaw głośników Alpine SPR-176A czy te głośniki beda pasować do otworów w dzwiach Passata B5 na szerokość i głęgokość (głośnik i tweeter). Proszę o opinie na temat tych głośnów.
Audio Serwis :: 29 Paź 2004 09:29 :: ableo :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 372

pioneer, alpine, redstar, first, ciatronic - help me;]

Witam, to mój pierwszy post na tym forum :) Sprawa jest taka : radio samochodowe z CD o dużej mocy :D ( każdy by tak chciał i to w dodatku do 200zł).hehe - wiem ze to nierealne, ale prosze o fachowe porady - przeszukałem allegro i natknąłem sie na ciekawe radyjka : tutaj zamieszcze ich modele i prosze...
CarAudio Ogólne :: 29 Mar 2005 10:11 :: guzik's :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 755

Alpine CDA7850R prosze o opinie

Witam. Mój kolega ma do sprzedania radio Alpine CDA7850R. Przywiózł je razem z samochodem z niemiec. Czy ktoś może coś napisać o tym radyjku? Ile coś takiego jest warte? Dzięki i pozdrawiam
RadiaSamochodowe Serwis :: 14 Lis 2005 12:58 :: dibo1 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 638

2 X ALPINE SWE-1242 CO SĄDZICIE

mam pytznko do fachowców co sądzą o takim głośniku ALPINE SWE-1242 kosztuje 300 zł. Słyszałem ze ta firma jest dobra ale nic nie wiem na temat tego głosnika czy jest wart swojej ceny ja k on sie ma do Hertza czy JBL bo do JL nie ma go co porównywać. chciałbym zrobić suba na dwóch takich głośnikach CZEKAM...
CarAudio Ogólne :: 16 Kwi 2006 08:48 :: kryniu777 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1561

Prośba o opinie - wzmacniacz + subwoofer

Witam, to moj pierwszy raz na elektroda.pl :) Przymierzam sie do kupna wzmacniacza i subwoofera. Jesli chodzi o glosniki to narazie wymyslilem sobie te 3 opcje: ALPINE SWL-1042 PIONEER 256C WCC-104s Druga sprawa to wzmacniacz. Co sadzicie o Lightning Audio FF250.1 ? Czy moze lepiej nie...
CarAudio Ogólne :: 16 Maj 2006 19:46 :: Bonio86 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1128

Jaki Alpine??

Witam, prosze wymienic modele Alpine z panelem schodzacym elektrycznie jak i mechanicznie, ktore sa najbardziej udane a ktore mniej i jak wypadaja na tle pioneera, na te ostatnie pytanie nie pytaj ludzi ktorzy tylko slyszeli opinie taka czy siaka, pytam ludzi ktorzy mieli okazje porownac obie firmy,...
Co kupić Archiwum :: 09 Wrz 2006 01:35 :: wydma8 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 314

Sony CDX-RA650 czy Alpine CD-E 9848RB ??

Dziekuje bardzo za opinie i rady. Kupilem radio Alpine i do tego glosniki GBL. Efekt piorunujacy! Jeszcze raz dziekuje.
CarAudio Ogólne :: 09 Wrz 2006 13:47 :: Kidler :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1683

Wzamcniacz Alpine MRP-T220 + radio Alpina 4x50w (i co dalej

Kolega Powalla dał ci bardzo cenną radę . W E-36 przegroda bagaznika wykonana jest z baaardzo grubej blachy dlatego też trójka jest bardzo trudnym obiektem do nagłosnienia . Chociaż na pewno zaraz znajda sie tacy którzy zaprzeczą . Aby zdać sobie sprawę za skali problemu wrzuć na próbę jakiś pożyczony...
CarAudio Ogólne :: 21 Lis 2006 19:42 :: chory0 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2275

alpine 3531 + hertz esk 165 pytanko

Witam planuje zakupic hertze na przod mam wzmacniacz alpine 3531 zagra w miare na tym wzmacniaczu czy za słaby? prosze o opinie.
CarAudio Ogólne :: 25 Sty 2007 19:02 :: SPIKEkrn :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1367

Alpine 3547 po podłączeniu przewodów audio świeci protect

Witam. Co sądzicie o wzmacniaczu Alpine 3547? Proszę o opinie. Chodzi o zasilenie suba. Temat poprawiłem. <Błażej>
CarAudio Ogólne :: 30 Wrz 2012 11:30 :: tolkien1980 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2370

ALPINE SBL-1242 za 300 pln..

no to już znasz opinie elektrody:) nie warto w tego alpine sie pchać
CarAudio Ogólne :: 19 Kwi 2007 21:33 :: kivlov :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1127

Co sądzicie o Alpine IVA-D300R

Muszę na już zdecydować się na zakup radyjka na razie zostaje przy Alpine CDA-9887R, ale co sądzicie o radyjkach PIONEER-a dokładnie chodzi o model: Pioneer DEH-88RS lub Pioneer DEH-9800BT? Czy jakość jest porównywalna do 9887R? Przypominam tylko że zależy mi na dobrej jakości, procesorze i mocnych...
CarAudio Ogólne :: 13 Sty 2010 13:59 :: adamos78 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 3823

Alpine + Axton + Ground Zero

Witam. Co sądzicie o takim zestawie jak Alpine 7893r, wzmacniacz Axton CAA 40 i separowane Ground Zero GZTC 165T? Proszę o opinie na temat wzmaka i głośników, gdyż radio swoja markę juz ma :) Czy dobrym wyborem do tego byłby przewód sygnałowy Dietz Berlin za ok 150zl? Czy ten kabelek to już dobra klasa,...
CarAudio Ogólne :: 20 Lut 2008 09:48 :: rutkam :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 384

ALPINE CDA-9887R czy CLARION DXZ868RMP ? Co do 1800zl?

Mam dylemat przy wyborze radia. Proszę doradźcie mi bo nie mam pojęcia co wybrać ALPINE CDA-9887R czy CLARION DXZ868RMP ? Może jakieś inne propozycje w tej cenie (do 1800zl)? Może ktoś miał okazję posłuchać jak grają oba i porównać... Obecnie mam Pioneera p88rs. Z góry dzięki za sugestie i opinie :)
CarAudio Co kupić? :: 03 Wrz 2008 14:44 :: babelpmi :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3885



Strona 1 z 6 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: samsung odpływ woda odbiór maszyny oświetlenie seat wtyczka trójfazowy podłączyć wejście moduł http magneti marelli dławik gęstość miernik napiąć bateria mini silniczek a4tech mysz dell wifi
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group