forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



antene

Znaleziono 10170 wyników na elektroda.pl: antene
Podstawowa forma zapytania: antena
Forum elektroda.pl Strona Główna

Skrócenie anteny CB

Witam chciałbym się dowiedzieć czy skrócenie anteny cb spowoduje pogorszenie zasięgu. Wczoraj kupiłem antene SIRIO 130cm niestety nie wchodzi ona mi do garażu czy gdy ją skróce to wiele się zmieni? Czy będzie dużo gorzej?
Radiotechnika Serwis :: 04 Sty 2008 22:39 :: kondensator :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3404

Ferguson FX6600 1cr - brak syganału

Witam. Czy napewno masz dobrze ustawioną antene i prawidłowe ustawienia w tunerze , napisz jak masz wszystko ustawione, wtedy pomożemy.
SAT Serwis :: 13 Paź 2008 18:50 :: dami :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 2913


nBox recorder + Inverto, rozbieznosci w jakosci sygnału

Dzieki wielkie za odpowiedz. Gdyby nie bylo -11 stopni to juz bym pewnie cos pokrecil, ale na razie nie mam jak wyjsc na oblodzony dach :( Tez mi sie tak wydawalo, ze moze to jednak kwestia ustawien i uda sie poprawic te slabe, nie pogarszajac tych dobrych :) antene ustawialem na transponder...
SAT Serwis :: 10 Sty 2008 19:17 :: michcio :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1897

Antena z rtęcią ?!

Hmmm czytam i czytam i jeden wniosek mi sie nasuwa. Kazdy cos slyszal, co drugi z nas ma sasiada ktory mial sasiada ktory taka antene zrobil, nikt, albo prawie nikt nie widzial akowej anteny. Mnie tez kiedys sie obilo o uszy na temat anteny rteciowej i jej cudownych mozliwosciach, ale skoro w szkole...
Radiotechnika Serwis :: 24 Lut 2009 11:38 :: jozefg :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 10384

Problem z CB Cobra DX IV + at 1200

Jeżeli mierzyłęś antene i jest OK to najprawdopodobniej uszkodziło się wejście odbiornika. Niestety bez chociażby generatora sygnałowego nie bedziesz w stanie tej usterki usunąć. Radio tylko do fachowca. Pozdrawiam.
Początkujący Ogólny :: 11 Sty 2008 18:41 :: Lucki :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1194

Thomson 72mt60tx, nie działa pilot

to chassis nie wylaczy sie na AV przelacz klawiatura na jakis kanal naziemny, np 1 czy 2 i wyjmij antene, po 5 minutach TV sie wylaczy na standby, teraz jak zalaczysz tuner przez AV i ten poda napiecie na 8 noge euro to TV wstanie, po zaniku tego impulsu - wylaczeniu zrodla AV tv wylaczy sie na standby.
Początkujący Serwisanci :: 07 Sty 2008 08:54 :: marfid :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1451

Problem z odbiorem C+ - konwerter twin

Wymień antene na większą najlepiej na 90cm.Tunery z HD potrzebują większej anteny pozdrawiam.
SAT Serwis :: 29 Gru 2008 22:15 :: zbyszek_ :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4605

Cyfrowy polsat i duszki na telewizorze

Te zakłócenia nie są od przewodów ani od anteny naziemnej (możesz wyłączyć antene to wtedy będzie widoczne śnieżenie).Uszkodzenie jest w telewizorze nie napisałeś jaki masz typ TV,często uszkodzenie tego typu było w Elemisach i Triluxach (brak separacji ) do wymiany układ scalony (przełącznik AV-TV).
SAT Serwis :: 08 Sty 2008 20:01 :: RafalKabat :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1069

laptop compaq n600c instlacja karty wifi na mini pci

Witam Zdejmujesz z lewej strony klawiatury zaslepke jest pod nia modem telefoniczny na mini pci wyjmujesz go i wkladasz wi-fi ja zamontowalem dwl-520 z stacjonarnego pc (pod metalowym ekranem na dwl-520 jest mala karta na mini pci) w miejsce przylutowania kabelka anteny lutujesz 2,5 cm odcinek miedzianego...
Sieci, Internet :: 07 Paź 2008 18:33 :: laufer888 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3338

TV Hema 2000, brak fonii, wymiana filtra pomoże?

chyba tak przepraszam tv syczy obraz jest a glosu brak nie mam do niego pilota zeby wejsc w serwis Dodano po 33 TV Hema 14CALI filter tak jak napisalem 6,5 obraz jest , podlanczam kablówke niema glosu syczy podlanczam antene zewnetrzna obraz jest niema glosu syczy sile glosu moge zwiekszac...
Początkujący Serwisanci :: 19 Sty 2008 12:29 :: radekrpisz :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 765

Radio Midland ALAN 100 Plus czy warto?

Witam, niegdyś sporo pisałem na tym forum miałem dłuższą przerwe i zgubiłem stare loginy, mniejsza z tym bo liczy sie treść a nie ilość nabityc postów. Posiadam radio Midland ALAN 100 Plus Antene mam Wilsona 98cm magnes znanej dobrej i cenionej amerykańskiej firmy po zestrojeniu radio śmiga mi na...
Radiotechnika Co kupić? :: 24 Sty 2010 19:09 :: szczepan2000 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 18320


Podział wifi w LAN proszę o pomoc

Hmm jednak zrobie to w ten sposob ze zainstaluje sobie karte i antene zewnetrzną z tym że prosiłbym o pomoc jaki rodzaj anteny założyć aby najlepiej ściągnąć sygnał... dookólna?Proszę o porady czym sie kierować przy zakupie bo kierunkowa antena nie może być skoro nie wiem skąd nadawany jest sygnał?
Sieci, Internet :: 08 Sty 2008 20:07 :: Redgy :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2565

Panasonic CQ-C1475N - kilka pytan od laika :>

Witam Na wstepie mowie, ze jestem w temacie car audio niemal kompletnie zielony - bede wdzieczny za niemieszanie mnie z blotem ;) Kupilem dzisiaj w MediaMarkt radio Panasonic CQ-C1475N... No i zaczely sie schody, bo instrukcja tego radia ogranicza sie niestety wylacznie do instrukcji uzytkowania -...
RadiaSamochodowe Serwis :: 25 Sty 2008 19:31 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3726

Twinhan DTV Sat Pro - co potrzeba??

A i jeszcze jakbyś mógł mi poradzić jakąś antene do tej karty:) Najlepiej żeby był komplet z uchwytami it. Mieszkam 25 km od Krakowa i już kiedyś miałem Wizje TV i wszystko było OK:) A i ta antena powinna odbierać Cyfre +
SAT Serwis :: 07 Sty 2008 22:41 :: Lucek88 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1455


Problem z podłączeniem kabla zasilającego

Jakie masz radio ? W niektórych masz 2 wyjścia jedno na auto antene a drugie na remote wzmacniacza, to z auto anteny może być czasami za słabe (miałem tak kiedyś w soniaku)
CarAudio Ogólne :: 10 Sty 2008 16:13 :: medof :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1911

CB Uniden Pro520XL slaby odbior

pierwsze co zestroilem antene kabel tez jest dobry na 2 antenie mam to samo dzisiaj wlaczylem radio i wogole nic nieslychac gdy nacisne nadawanie zaswiecaja sie diody a normalnie nieswieci nic
CB Radio :: 06 Kwi 2012 10:33 :: rafilt :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 18980

samsung x480 antena zewnętrzna ewe.Nokia 6103

Akurat z tego co pamietam to x480 wlasnie ma - zobacz pod bateria takie zaklejone kolko. Jak gdzies znajdziesz adapter na FME i wlasnie takie masz zlacze do wymienionej anteny to sprawa zalatwiona. Szukalem takie cos dla znajomej i niestety dalem sobie spokoj. Sa adaptery naklejane (niby to na antene),...
GSM Serwis :: 09 Sty 2008 17:48 :: goldboss :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1249

Zez dla dużej anteny

Co do tego uchwytu to mam wlasnie taki i antene 120 cm rownierz na 3 prętach :D Montarz w 10 min ,Uchwyt koszt 10 zl konwerter 15 zl i przelacznik w moim przypadku to diseq koszt na 2 konwertery 10zl. Odbior b dobry na takiej antenie to napewno bedzie super :D Mam zamontowanom obrotnice ...
SAT Serwis :: 10 Sty 2008 19:28 :: muminez :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2569

Jaką kupić antene do Cyfry +?

Witam. Mieszkam 25 km od Krakowa i chciałem zakupić antene satelitarną do cyfry +. Nie znam się na tym i bardzo bym prosił o rade. Z tego co wyczytałem najlepsza będzie 90 cm z tym że nie mam pojęcia jaki model itp:( Czy wystarczą te z allegro za ok 100 zł?? Prosze podajcie mi jakieś modele (najlepiej...
SAT Serwis :: 10 Sty 2008 18:38 :: piotr7310 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2834

Antena 5/8, 70cm do rodiatelefonów

A dlaczego kolega kondensator nie montował by jej na stałe?? Na całą antene mam zamiar nałożyć rurkę plastikową, całość bym uszczelnił np. sylikonem.
Radiotechnika Serwis :: 06 Maj 2008 19:22 :: SQ5IRH :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 8071

Wzmocnienie anteny/sygnalu

Witam wszystkich! NIe wiem czy pisze w dobrym dziale za co z gory przepraszam. Moj problem jest taki: posiadam antene szerokopasmowa ze wzmacniaczem od kilku dni odbieram ladny program TVN meteo nieco zasniezony TVN24 i pozostale zasniezone TVP sport, polsat sport, niemiecki D:SF, travel, TVP kultura,...
SAT Serwis :: 10 Sty 2008 12:24 :: Kobey22 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3952

Tv LCD 16:9 firmy Bush i problem z obrazem.

To który naprawiamy ten czy inny? Co dla kolegi jest oczywiste bo my nie wiemy. Ja tego juz nie naprawiam, tylko odpisałem na inny post że go nie zrobiłem, u mnie z tego popsutka tylko przez wy euro (na innym tv) był obraz OK. Ja mam 2 telewizory jeden 26cali drugi 32cali obaj maja ta samą płyte...
TV Serwis :: 10 Sty 2008 23:49 :: Vacker :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 3909

k800 po unlocku zgubił zasięg

k800i ktory mam do zrobienia lapina chwile zasieg i gubi a nieraz nie lapie wogole oraz co jakis czas sie resetuje (okolo 2 min) - robi sie bialy i wraca do normy. Flashowalem go juz kilkoma flashami po setool-em. Wydaje mi sie ze to wina gdfs. Antene sprawdzalem i dobrze styka. Pozdrawiam 2meC.
GSM Serwis :: 11 Sty 2008 00:07 :: BRh+ :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1698

Trilux TAP 2102 TS Szumi w głośnikach mimo ściszenia na min.

W TV jest fonia prawidłowa przy wiekszym ustawieniu głosności. Gdy zaczynamy sciszać to poniżej połowy poziomu regulacji słychać z głośników wydobywający się szum o dość wysokich czestotliwościach. Szum jest słyszalny na tym samym poziomie cały, dopiero przy dużym poziomie głosności jest jakoby przekrzyczany. Gdy...
TV Serwis :: 17 Sty 2008 14:58 :: Lucas :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 777

Jak zrobić antene cb własnoręcznie?

Witam! Interesuje mnie jak zrobić antene cb własnoręcznie ale taką do 50 cm maxymalnie. Dokładnie to bym chciał się dowiedzieć jaka cewka (ile zwoji, jakiej średnicy, z jakiego drutu) oraz jaki do tego długi bat tzn nie więcej jak 50cm. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje. Pozdrawiam cjbobo10
Radiotechnika Serwis :: 13 Sty 2008 20:09 :: cjbobo10 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 11641

Cb Teylor III normy swr w zależności od anten

Moim zdaniem jest ok czym niższy SWR tym lepiej jeśli zestroisz antene i ci się podniesie na pierwszym kanale to też wzrośnie na 19 ja bym to tak zostawił pozdrawiam.
Radiotechnika Serwis :: 17 Sty 2008 20:40 :: alfa2 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 927

CB->Antena mobilna do radiostacji bazowej

A ja pare lat temu zrobiłem koledze do ręcznej sztuki (ONWA) antene lemke na kwadratowej blasze 45-45 cm założyłem to na maszt zestrojiłem to na 1:2 bo inaczej się nie dało i rozmawiamy do dziś czasami pare godzin mieszka od mojej miejscowości w lini prostej ok 15km dodam że on jest w terenie zabudowanym...
Radiotechnika Serwis :: 14 Sty 2008 19:39 :: SP8JUX :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 9819

wzmocnienie anteny 60cm

witam mam radio cb cobra 4 i mam do nij antene 60cm ale to jest zmalo.. jak moge zwiekszyc skutecznosc tej anteny? pozdro
Radiotechnika Serwis :: 16 Sty 2008 15:05 :: SP5IT :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2628

Zdalne sterowanie - zasięg minimum 400m.

W otwartej, samochodowy, antene od alarmu mam wyprowadzoną na zewnątrz. Jaki typ nie mam pojęcia, kupiłem razem z samochodem. Michał
Radiotechnika Serwis :: 13 Sty 2008 13:23 :: SP5IT :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 932

Antena - nie wiem co jest nie tak ...

Witam Jesli to nie ten dzial, to przepraszam i prosze o przeniesienie watku. Mam tak instalacje : - na balkonie antene siatkowa ze wzmacniaczem , ktorej kabel wchodzi do domu, na koncu podlaczony jest zasilacz ; - koncowka kabla wlaczona jest w trojnik ; - do wyjscia trojnika podlaczone sa dwa...
Początkujący Serwisanci :: 14 Sty 2008 18:55 :: pdzran :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1939

zestrojenie anteny wysoki swr

witam pożyczyłem od znajomego swr i sprawdziłem swoją antene w moim mobilku i otrzymałem takie wyniki kanał 20 swr wynosi 2,0 kanał 1 i 40 swr wynosi 2,5 co należy zrobić aby otrzymać jeszcze lepszy wynik czyli zmniejsztć swr na kanale 20 1 i 40 bo z tego co wyczytałem na forum to swr 2.0 na kanale...
Radiotechnika Serwis :: 19 Lut 2008 07:20 :: mkos1 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 7076

Pomocy.czy zdublowany kanal przeszkadza w polaczeniu?

Witam! Dzis prubowalem podlaczyc sasiadke do mojego nadajnika wifi za pomoca karty + anteny panelowej w jej domu. Wystawilem antene za okno na prube i lapalo moja siec (sygnal 18-24%) i 3 sygnaly lokalnego operatora internetu radiowego. Nie moglem natomiast polaczyc sie z moja siecia a gdy dawalem...
Sieci, Internet :: 14 Sty 2008 22:18 :: danfil :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 531

zanikajace polaczenie bezprzewodowe

problemem na 99 % sa te sciany moze zastosuj lepsza antene do routera, lub tak jak pisalem wczesniej zmień położenie Routera(AP)
Sieci, Internet :: 14 Sty 2008 21:36 :: patrick2bz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 602

Jaki reflektometr (SWR miarka) do CB radio??

Mam pytanie jaki kupić reflektometr do strojenia anten CB żeby mieć pewność co do prawidłowej kalibacji anteny ?? Na allegro najtańsze chodzą po 30-40zł, ale domyślam się że nie nadają się do niczego. Prosze o podanie modelu jakiejś dobrej SWR miarki oczywiście w jak nijnższej cenie. Nie potrzebuje cudownego...
Radiotechnika Co kupić? :: 18 Sty 2008 01:33 :: tomek1212 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 3335

Antena 5/8 446MHz PMR

Sam bym chętnie zabaczył jak działa, ale antene zrobiłem bo nie miałem co z wolnym czasem zrobić, a na radiotelefon dopiero kase zbieram
DIY Konstrukcje :: 17 Kwi 2012 08:56 :: Lyysy :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 30092

Samsung Hr753 - Problem, Brak obrazu

Witam. Przed chwilą przyszło do mnie wyżej wymienione ustrojstwo. Podpinam to cos zgodnie z instrukcja do TV i do tunera N (wszystko przez SCART) Do niego podpinam antene TV i z niego wychodzi kabel antenowy do TV (antena ze wzmacnianczem - inaczej snieży). Podłaczam do prądu - na wyswietlaczu pojawia...
Początkujący Serwisanci :: 15 Sty 2008 20:11 :: guziq :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 614

wysówana antena mercedes W202

Witam Sparwa wyglada tak, ze dostalem do naprawy automatyczna antene od mercedesa, i mam problem, mianowicie nie wiem jak ja podłaczyc do sprawdzenia,jest tam chyba sterownik z 4 tranzystorami z którego wychodzi 4 wtyki, byłbym wdzięczny gdyby ktoś rozjaśnił mi jak to powinno byc podłączane. I jeszcze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sty 2008 21:20 :: mayday00 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1722

Łapanie AP w hotelach - jaką antene polecacie?

Witam Jaką antenę panelową polecacie (tzn. projekt bo chce sam zrobić) - chcę ją podłączyć pod kartę wi-fi na USB z wyprowadzonym gniazdem antenowym - potrzebuję do wyłapywania sieci z innych domków/ hoteli w Austrii, jeżeli w moim nie będzie AP.
Sieci, Internet :: 21 Sty 2008 23:09 :: ozy2001 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 483

Karta wi-fi USB D-linkDWL-G122 Jak podłączyć antenę ?

Kup przejsciowke (pigtail na allegro ok 20-30 zl)UF.L na RP-SMA lub U.FL na N co Tobie pasuje i antene z takim samym zlaczem nie kombinuj ze szpilkami itp bo mozesz uszkodzic tylko karte.
Sieci, Internet :: 26 Kwi 2008 22:46 :: hubiwit :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4296

nokia 8850/8890 - uszkodzona antena

witam! mam nokie 8850 i 8890. Obie anteny ktore posiadam powinny miec trzy piny co sie stykaja do plyty glownej. Ale moje anteny sa uszkodzone i brakuje im jednego z pinow tj. jak mamy antene zwrocona do nas pinami to jest drugi pin od gory po lewej stronie i go brakuje. Stad moje pytanie czy ten...
GSM Serwis :: 19 Sty 2008 22:06 :: apap :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 477

Problemy z pomiarem SWR

Tzn ta dokładność to wyliczona "na oko", tzn skala jest od 1, to po wciśnieciu nośnej widać że wskazówka minimalnie się podnośi. Dodam jeszcze, że zdjąłem antene z dachu i "przylepiłem" ją do słupka bocznego tak że była skierowana w bok i wynik był taki sam, tylko moc się zmieniła. Tzn że mam sprawną...
Radiotechnika Serwis :: 14 Kwi 2008 20:11 :: mkos1 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1874

Midland ML-145 na magnesie vs President WA 27.

Uchwyt na klapie jest jeszcze większym kompromisem niż magnesówka, antene przykrecisz pewnie z boku więc bedzie troche kierunkowo działać. Teraz pytanie, czy warto przepłacać za nazwe, President jest troche przereklamowany.
Radiotechnika Co kupić? :: 18 Sty 2008 20:22 :: boguszkrzysztof :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2602

(LAIK) JAk połączyć Sony ctx-670+MacAudio2000+Bpt GTb 1200

Witam, Z góry chcę zaznaczyć że w temacie car audio jestem laikiem dlatego proszę fachowców o pomoc. Problem jest następujący: JAk połączyć Sony ctx-670+MacAudio2000+Blaupunkt GTb 1200?? 1. POłączyłem kablem skrzynie ze wzmacniaczem. Wzmacniacz zmostkowałem (tak to się chyba nazywa) czyli skrajny...
CarAudio Ogólne :: 19 Sty 2008 10:37 :: ELWUO :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 506

CB bazowe - początki co do czego

Witam. Pytasz JAK podłączyć?. Radio wiadomo do zasilacza np. 13.8V min 3A ale lepiej i więcej (zależy jakie masz to radio) Antene jaką?- najtaniej to polecam jakąś 5/8 fali z przeciwwagami, choć i półfalówka też bedzie ale proponuję 5/8 jeżeli juz masz kupić to lepiej dać te 20 zł wiecej. Antenę...
Radiotechnika Serwis :: 07 Lut 2008 10:32 :: franky49 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4023

Tniemy? czy nie tniemy! Anteny CB

Zapytam teraz was? Jaką antene polecacie na magnes do 1m wysokości i tak wogóle jakie wy osiągi otrzymujecie co do zasiegu w km jesli chodzi o anteny do 1m? i jaka będzie najbardziej optymalna do radia teylor III
Radiotechnika Serwis :: 25 Sty 2008 15:18 :: SP3SWJ :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 6715

Link na 120 metrow - poradzcie

Link na 120 metrow - poradzcieMam do połączenia dwa budynki A oraz B oba o jednakowej wysokości odległe od siebie wg GPS-a o niecałe 120 metrów w linii prostej. Miedzy nimi znajduje sie budynek C który jest o około 2-3 m wyższy od A i B. Wszystkie budynki A, B, C mają dachy wykonane z blachy. Budynek A oraz budynek B posiadają...
Sieci, Internet :: 15 Lis 2008 23:10 :: 007Daniel :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 602

KENWOOD DTF-1 - Sygnał jest - kanałów brak

Witam, Mam cyfre+ (a raczej jej nie mam). Zamontowałem antene w menu jest ze sygnal jest dobry (zielony) na czwórce. Gdy przełącze na jakis program to nic tylko carny ekran a gdy wlacze funkcje pilot to pokazuje sie co aktualnie na danym kanale leci tylko obrazu brak Co jest ?
SAT Serwis :: 21 Sty 2008 01:05 :: Tadeusz156 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 872

jaka antena do CB lepsza magnesówka czy stała???

Hmm, to w takim razie skoro Ci antene ukradli a masz zamiar kupić nową to proponuję jakąś mocowaną czy to do relingów, czy jakkolwiek ale nie dlatego, że ją trudniej ukraść tylko antena jak wiadomo powinna mieć DOBRE połączenie z masą pojazdu a w przypadku magnesu-wiadomo nie ma. A próbowałeś pożyczyć...
Radiotechnika Serwis :: 19 Sty 2008 21:55 :: autoManiak1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2907

Masa w CB

mierze czyms takim jest to najtanszy swr meter jaki byl w sklepie jezdze dziennie 900 km i caly czas probuje nasluchiwac, wlaczam skaner i przeszukuje kanaly. czasami jak uda sie cos slyszec to jest to bardzo zla jakosc. kabel raczej wykluczam bo sprawdzalem 2 anteny i na obydwu bylo tosamo....
Radiotechnika Serwis :: 29 Sty 2008 20:32 :: Paweł Sq6dxp :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 4983

Mój pierwszy nadajnik TV. Na częstotliwość 900 MHz - 1,3GHz.

witam. nie napisałem że na antene sie skończyło, bo na odbiornk nie straczyło checi. kiedyś byl odbiornik opisywany w "Świat Radio". mój kolega zrobił tylko niewiem z jakich materiałów korzystał. Swego Czasu na Eutelsat W16 był przemiennik amatorski ATV i mozna było sobie pooglądac jak Holendrzy rozmawiają...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 04 Lut 2008 16:46 :: amiga22 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2216

Jak sie zabrac za zalozenie anteny i skymaster xl15 ???

Witam! Od pewnego czasu jestem w posiadaniu tuneru skymaster xl15 wraz z talerzem i konwerterem. Domyslam sie ze jest to chyba jakis stary sprzet..problem polega na tym ze pojecia nie mam o tv sat a bardzo chcialbym zalozyc ta antene. Czytajac informacje na roznych forach widze ze zalozenie i ustawienie...
SAT Serwis :: 25 Sty 2008 21:45 :: katze750 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2220

Antena 1/2 fali - Problem .

Antena 1/2 fali - Problem .Witam. Antena 0.5 fali CB nie posiada przeciwwag, tylko cewke dopasowującą. Cewka ta ma 10zwojów drutem w emalii 1mm, nawinięta jest na rdzeniu powietrznym o średnicy 32mm. Posiada odczep na trzecim pełnym zwoju ,licząc od strony masy. Antene stroimy długością promiennika.
Radiotechnika Serwis :: 25 Sty 2008 21:10 :: mkos1 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 6303

Słaby zasieg bezprzewodowego netu !!!

Witam . Mam problem posiadam karte sieciowa 802.11g wireless lan pci Cerberus i antene panelówke 2.4 ghz . Mieszkam w centrum warszawy i łapie net z bezprzewodowej sieci . Mam cały czas dobry zasieg nawet bardzo dobry lecz net chodzi słabo lub trace na jakis czas połaczenie . Wydaje mi sie ze to wina...
Sieci, Internet :: 25 Sty 2008 14:14 :: pietras_wrc :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1123

Antena do wifi. Słaby zasięg, antena źle podpięta?

kupilem na allegro karte wifi: W moim asusie L3800Ce nie bylo fabrycznie anteny wiec chcialbym wykorzystac ta od acera i tutaj mam pytanie: rozumiem ze w acerze te dwie male blaszki na koncu kabelkow to anteny i byly one przykrecone bez izolacji do metalowej ramki matrycy? W moim asusie lewa i prawa...
Sieci, Internet :: 24 Sty 2008 01:21 :: MacGyver. :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1330

Co zrobić, by na antenie "zbiorczej" oglądać TVN?

dać drugą antene w innym kierunku + sumator na 2 wejścia i 1 wyjście .
Radiotechnika Początkujący :: 24 Sty 2008 23:17 :: neo_dc :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3625

Jaka wysuwana antena bedzie pasowac do mojej ''80''

Mam z przodu takiego fręndzla gumowego i che to zaslepic , kupic jakas wysuwana antene na tylny bok do auta, czy może być to auntena np z VOLVO , i co potrzeba do podłączenia, sama antena czy cos jeszcze? licze na wsparcie , bez odbioru :D
CarAudio Ogólne :: 24 Sty 2008 11:03 :: T1omek :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 396

Problem z ustawieniem Polsatu cyfrowego

Witam, podazajac za waszymi sugestiami, ktore dla mnie jako poczatkujacego monetra anten satelitarnych sa bardzo cenne. Zakupilem zarowno nowy konwerter jak i dekoder. Konwerter okazal sie byc doskonalym zakupem poniewaz jest jeszcze bardziej czuly poprzez co sygnal jest silniejszy. Jak podlaczylem...
SAT Serwis :: 25 Sty 2008 16:18 :: kasprzyk :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 7271

Fiat Bravo - słaby zasięg pilotów centralnego/alarmu

Witaj sprawdz czy antena nie styka sie z masa. Druga sprawa to przeciez karoseria dziala jak jeden wielki ekran moze wyprowadz antene gdzies bardziej na zewnatrz
Samochody Zabezpieczenia :: 08 Lut 2008 22:51 :: rake :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2785

Odbiornik VHF 80...180MHz - "KIT" AVT 984B

Ostateczny wynik jest w metrach. Wzór znalazłem na forum. Wg tego wzoru mam antene gp 1/4 do CB
Radiotechnika Serwis :: 26 Wrz 2009 15:10 :: Robertdek :: Odpowiedzi: 145 :: Wyświetleń: 24869

Ustawienie anteny siła 100% jakość 0% - dlaczego?

Ustawienie anteny siła 100% jakość 0% - dlaczego?Bo na codzien montuje anteny i mialem okazje korzystac z niego, wedlug mnie porazka, choc jak mowie po czasie go opanowalem. Mniejsza z tym. Zamieszczam zdjecie z ktorego kiedys korzystalem, ta kreska to wskazanie polozenia potencjometru na hotbird, wskazowka pokazuje 10 a na tunerze mamy wtedy pieknie...
SAT Serwis :: 29 Sty 2008 22:32 :: tymoteuszek :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 26664



Strona 97 z 170 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 168, 169, 170  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: schemat telewizora royal solar przetwornica zmywarka głośna nice centrala mita 2060 płyta główna podłączyć kable lucas immo skil wkrętarka mruga kontrolka ciśnienia oleju wypowiedzenie umowy internet schemat mercedes
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group