forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



astra gazie

Znaleziono 3218 wyników na elektroda.pl: astra gazie
Podstawowa forma zapytania: aster gaz
Forum elektroda.pl Strona Główna

Opel Astra Sedan 1,6 16v gaz Sonda Lambda

Witam otóż posiadam taki samochodzik i mam do was pytanie byłem u gazownika stwierdził że mam padniętą sonde do wymiany oczywiście kontrolka silnika świeci ale zaczne tak jakiś pajac podłączył mi kabelek od sondy do masy żeby oszukać komputer i co zauważyłem kontrolka silnika świeci na wolnych obrotach...
Samochody Początkujący :: 29 Sty 2009 21:37 :: mariuszekk83 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3672

Astra 1.6 na gazie jednopuktowy wtrysk 8V

Witam mam mały problem czasami po jeżdzie na gazie gdy samochód postoi po zapaleniu na benzynie gdy się rusza auto zrywa gdy przełączy się na gaz jest ok gdy jeżdzi sie na samym paliwie nie ma problemu gdzie szukać usterki?
Samochody Instalacje Gazowe :: 10 Sty 2009 21:38 :: ss11 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1721


program do instalacji gaz Koltec. astra 2 2004r 1.4 16v

Witam . Może ktoś z kolegów ma program komputerowy na ten samochód . Obroty wolne falują .Wszystko przejrzane ,oczyszczone .Został tylko program. Wojciech.
Samochody Instalacje Gazowe :: 08 Maj 2009 22:07 :: adusek1 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2655

Opel Astra g 1.4 16v gaz _Obrotomierz nie działa

Witam! Autko kupiłem nie dawno i juz z ta usterka.. Obrotomierz nie działa. Od czego zacząć? z kąd bierze sygnał? Auto ma instalacje gazowa i gdy odpalam na benzynie po przekroczeniu pewnych obrotów.. około 2 tys. przeskakuje na gaz.
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lut 2009 18:38 :: 707067 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1205

Opel Astra problem z przełączeniem na gaz

Witam problem leży w Oplu Astrze 2.0 8 zaworowy silnik (wielopunkt) instalacja gazowa zwykła mianowicie bardzo puzno przełączał się na gaz po przejechamiu ok 10 km pojechałem do diagnostu od gazu wpioł się pod ster. niby odłączył funkcję czujnika tem. teraz coprawda przełącza się odrazu nawet na zimnym...
Samochody Instalacje Gazowe :: 12 Mar 2009 09:44 :: gimak :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 976

Problem z elektroniką i gazem OPEL ASTRA 2

Witam posiadam Opla astre 2 silnik 1.6 16v HATCHBACK. Od pewnego czasu cos stało mi się z elektroniką. Mianowicie zapala się kontrolka układu elektronicznego ( żółta z slilnikem w środku błyskawica) Jak jade na benzynie to jest dobrze gdy samochód przełączy się na gaz (instalacja BRC sequens czy jakoś...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Mar 2009 21:04 :: siemalysy :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1982

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 r.2000,problem z gazem

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 r.2000,problem z gazemWitam,problem jest taki.Kiedyś w mokry dzień przestała mi się świecić w trakcie jazdy kontrolka od gazu.Później po postoju w garażu świeciła.Gdy ruszałem na paliwie migała aż do momentu przełączenia na gaz-wtedy silnik słabł i kontrolka gasła.Teraz już nawet nie miga,tylko bardzo mizernie pomruguje.I...
Samochody Początkujący :: 01 Kwi 2009 09:57 :: marcinekjura86 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1772

astra f dławi się na gazie

Mam astrę f '97r silnik 1.4 (60KM) LPG Autronic + parownik Lovato. Mój problem polega na tym że na gazie przy gwałtownym wciśnięciu gazu (np przy wyprzedzaniu na trójce) samochód zaczyna się dławić i prawie gaśnie.. dopiero gdy puszcze gaz i delikatnie go dodaję to jest ok.. podobnie jest przy przyspieszaniu...
Samochody Instalacje Gazowe :: 10 Kwi 2009 10:24 :: 0rex0 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1403

Problemy z paleniem - Opel Astra F 1.6 16V benzyna+gaz

Witam, Mam problem z paleniem na benzynie jak silnik jest zimny (np.rano lub po dłuższym postoju) Długo trzeba kręcić a jak już złapie to pali tak jakby nie na wszystkie cylindry, szarpie, dławi go. Problem znika jak przełączę na gaz. Sprawa jest dziwna gdyż działo mi się tak przed zima natomiast...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lip 2009 19:06 :: eltron :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4353

Opel Astra I 1,4 beznyna + gaz dławi się

Witam. Mam problem z autkiem Opel Astra I z 1996 roku z gazem. Na czy polega problem. Głownie chodzi o to, że gdy auto zagrzeje się to na gazie dławi się przy ruszaniu. Nie ma wtedy mocy jakby - moim zdaniem - zalewało go, choć niektórzy moi znajomi twierdzą że może brakować mu paliwa. Muszę kilka...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Cze 2009 21:57 :: forest83 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2791

Astra 1 gaśnie na gazie przeważnie 4bieg

Witam Mam taki problem mam astrę 1 1,6 i często podczas jazdy gaśnie dzieje sie tak tylko na gazie od momentu gdy oddałem auto do mechanika(wymiana uszczelki pod głowicą) ale powiedział ze ucieka gaz pojechałem do gazownika on dokręcił jakaś śrubkę kolo parownika chyba zapłaciłem 10zl i jakoś gaśnie...
Samochody Instalacje Gazowe :: 09 Maj 2009 19:16 :: szymonomvl :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1254


Astra F 1.6 16V gaz landi

Witam, auto jak w temacie, problem polega na tym iż gdy naciskam gaz mocniej silnik jakby się dławił, Gdy robie to delikatnie działa bez problemu. Osadu w parowniku nie ma. Co może być przyczyna?
Samochody Instalacje Gazowe :: 08 Maj 2009 13:27 :: michał pytel :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 833

Astra I gaśnie na gazie na wolnych obrotach.

Witam Smile Koledzy mam problem w astrze I 1,6 X16SZ, instalacja zavoli. Dzisiaj auto zaczęło mi gasnąć na gazie. Niezależnie od tego czy jadę czy stoję, gaśnie. Jechałem dzisiaj 80 km, wszystko było ok. Musiałem zatrzymać się na światłach, auto zgasło. Myślę sobie, przypadek. Przejechałem może...
Samochody Instalacje Gazowe :: 15 Maj 2009 17:37 :: jacekw7 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6647

Opel astra 1.6 gaz -sterownik loveco

Witam. Gazownik zresetował mi komputer od gazu po wymianie sondy lambda (nie wiem po jaką cholerę) i teraz po zagrzaniu silnika wywala kontrolka check z błędem sondy. Jak powinna być ustawiona emulacja sondy (obecnie jest otwarta) i silniczek krokowy (stale na 90 czy też na samonauce)? Ps. Byłem już...
Samochody Instalacje Gazowe :: 22 Cze 2009 10:28 :: pyszny74 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1131

Opel astra f nie chodzi na gazie.

Witam mam opla astre f 1994rok 1,6 z pełnym wtryskiem i od jakiegoś czasu gdy jeszcze nie jest dobrze rozgrzany i przełączę go na gaz to przy zmianie biegów obroty spadają bardzo szybko(kiedyś tego nie było)a gdy na skrzyżowaniu chcę się zatrzymać i naduszę sprzęgło to gaśnie byłem u gazownika pokręcił...
Samochody Instalacje Gazowe :: 28 Cze 2009 12:21 :: pitrek8 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1933

Opel astra F - jaki gaz założyć? Jednopunktowy wtrysk.

Witam serdecznie. Nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy: Mianowicie chodzi o to, iż chciałbym założyć gaz w moim oplu: Opel Astra F 1.4 60 km, jednopunktowy wtrysk. Proszę o poradę jaki gaz założyć, aby nie narzekać. Z góry dziękuję za wszelkie info :)
Samochody Instalacje Gazowe :: 12 Lip 2009 10:34 :: fisto :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1454

Astra - na benzynie nie jeżdzi a na gazie tak

Witam. Mam problem z moją astrą (1.8 90KM). Mianowicie nie da się jeździć na benzynie. Na gazie wszystko ok. Wchodzę rano do garażu i już nastawiam się na długie grzanie silnika bo wiem, że na benzynie nie wyjadę nawet z garażu. Od rana wiadomo silnik zimny odpalam ... kręci, kręci aż złapie, wtedy...
Samochody Instalacje Gazowe :: 15 Lip 2009 12:31 :: Krick1987 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1106

Opel Astra II 1.6 kombi / szarpie na gazie

Witam. Mam problem z moją Astra ponieważ gdy jadę na gazie często zdarza mi się, że zaczyna szarpać. Po wyłączeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki wszystko wraca do normy ale po kilku/kilkunastu km powtarza się ta sytuacja. Dodam że mam zaślepiony zawór ERG ale przed tym zabiegiem było...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Lip 2009 01:36 :: maciek_1992 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2640

opel astra II 1,6 8v gaz szarpie przy przyspieszaniu

opel astra II 98r. 1,6 kombi 8 zaworowy gaz szarpie przy przyspieszaniu. Chodzi ok póki nie osiągnie temperatury przełączenia na gaz wtedy muszę przegazowć bo na benzynie już nie da się jechać (szleje) szarpie, dusi się. Po przełączeniu prawie ok tzn bez obciążenia jest super natomiast przy ruszaniu,...
Samochody Początkujący :: 28 Paź 2009 10:02 :: jacekastra2 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3711

Sterownik kme diego w Astra 1,6. Nie przełącza się na gaz.

Witam mam zamontowana instalacje gazu KME DIEGO w Astra 1,6 16V Po uruchomieniu silnika widze ze na stanie gazu swieci sie druga dioda z dolu (zielona) i miga czerwona dioda od zasilania , nie przelacza sie na gaz... Zauwazylem ze w butli w ogole nie swieci sie stan gazu , brak jakiego kolwiek napiecia...
Samochody Instalacje Gazowe :: 26 Sie 2009 07:31 :: jaro2001 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3334

astra f, nie pracuje na gazie na niskich obrotach

Witam.Z Mam astre f 1.4 16v (90km), instalacje firmy BRC. I jest problem, zawsze gdy silnik sie rozgrzal dodalem gaz i przelaczal sie na gaz. Teraz niestety przelacza sie ale jak obroty spadaja juz ponizej ok1,2tys przelacza sie na benzyne. Tak samo podczas jazdy centralka od gazu widac ze zmienia...
Samochody Instalacje Gazowe :: 26 Sie 2009 22:19 :: slodky :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1071

sterownik gazu autronic al600 w opel astra f 1.8 8v

sterownik gazu autronic al600 w opel astra f 1.8 8vWitam.Posiadam instalację gazową autronic al600.Instalacja jest źle podłączona. Fioletowy kabel wychodzący ze sterownika jest przecięty,a mianowicie nie podłączony.Biały kabelek jest poprawnie podłączony do sondy razem z brązowym wychodzącym do kompa silnika-czyli połączenie rozcięte.Mam pytanie do ktorego...
Samochody Instalacje Gazowe :: 02 Paź 2009 13:36 :: barney79 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3480

Astra H brak reakcji na pedał gazu.

Jak w temacie AstraH 1,7DTL nie reaguje na pedał gazu. Problem pojawia się sporadycznie. Po zgaszeniu samochodu i kilku minutach postoju wraca do normy. Wyskakują błędy P1120,P1122. Czujnik pedału gazu raczej jest sprawny, w blokach pomiarowych widać że działa poprawnie. Blok pomiarowy -"Przeliczona...
Samochody Początkujący :: 28 Paź 2009 10:02 :: brandy-p :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3136

Opel astra nie chce zapalić,po tym jak sie gaz skończył.

Jechałem sobie astrą i nagle szarpnął mi 2 razy podejrzewam że skończył mi sie gaz bo wynikałoby to ze spalania. więc przełączałem na benzyne i nic. małe obroty jakoś autko jeszcze jechało, dałem gazu nie chciał wejsć powyżej 3tys obrotów i zgasł chciałem odpalić z kluczyka nic więc puściłem sprzęgło...
Samochody Początkujący :: 02 Lis 2009 12:06 :: makambulo19 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1127

Astra f 93r benzyna+gaz dławi, strzela,

Witam Mam problem z moją astrą wiem że były już podobne tematy ale analizujac je po kolei okazało by się że musze wymienić cały silnik. Mianowicie w czerwcu zamontowałem instalacje gazowa auto chodzilo wysmienicie lepiej niż na benzynie, nastepnie ok miesiaca temu silnik strasznie kopał nie dało się...
Samochody Początkujący :: 08 Sty 2010 20:19 :: sopranos1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3721

Opel Astra/Kadet metaliczne stuki podczas dodawania gazu

Witam posiadam Opla Kadeta 1,7d, ale silnik jest z Astry z pompą Lucas. Mam pewien problem szukałem na Googlach i tu jednak nie znalazłem odpowiedzi (może źle szukałem): Gdy jadę i silnik pracuje ze stałymi obrotami to niby jest wszystko ok, jednak gdy wcisnę pedał przyspieszenia słychać charakterystyczny...
Samochody Mechanika :: 27 Lis 2009 02:25 :: J.Carson :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4220

astra dusi sie pododaniu gazu

mam astre 98r 1.4 z gazem silnik pali rowno chodzi na wolnych obrotach ale nie wchodzi w obroty po dodaniu gazu sie dusi jak sie doda za duzo tego gazu to zgasnie a potem mozna ja odpalic bez zadnych problemow czek sie nie zapala wie ktos moze co to za cuda sie dzieja z tym samochodem
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Lis 2009 18:24 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1400

Opel astra f nie pali na gazie

Witam wszystkich Mam problem w mojej astrze nie moge zapalic na gazie. Dopiero po przejechaniu 3 km dopiero sie przełączy na gaz. Posiadam autko od paru lat nigdy mnie nie zawiodła, nawet w zimnie podczas mrozów przełańczała sie bez problemu. Polecono mi abym wymienił membrany w reduktorze i tak tez...
Samochody Instalacje Gazowe :: 07 Gru 2009 22:03 :: Tomas977 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1355

opel astra 1.6nz benz - gaz

witam:!::!::!: witam mam problem z astra mianowicie gdy auto uzyska temperaturze w granicy 30-40 stopni po wygaszeniu nie idzie odpalić. gdy silnik jest mocniej nagrzany niz 30-40 to chodzi i odpala gdy całkiem zimny odpala ale czasami z kłopotami a czasami na tykniecie auto posiada gaz wymieniony...
Samochody Mechanika :: 15 Gru 2009 10:35 :: leinadzs :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1040


problem z gazem na ciepłym silniku astra F 1.4 2000r.

witam! forumowiczów otóż od pwenego czasu mam problem z moją astra auto ma instalacje LPG i gdy juz sie rozgrzeje to na biegu jałowym spada jakby z obrotów i pracuje jakby na 3 garach ,gby przełącze na benzyne jest ok. czekam na jakieś wskazówki?
Samochody Początkujący :: 25 Gru 2009 15:32 :: dem..le132 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3235

Linka gazu/obroty - Astra F silnik Isuzu

Szczęśliwego nowego roku ! Panowie spójrzcie na zaznaczone na czerwono, czy mi ten czarny plastyk nie wyskoczył z tego kapturka, czy tak ma być jak jest ?. Ps. Zdjęcie jest źle zatytułowane (nie sprzęgła tylko gazu ).. Walczę z pierwszym odpaleniem po długim postoju, auto pracuje nie równo tzn. wolno...
Samochody Początkujący :: 20 Sty 2010 22:49 :: marhio2000 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1129

opel astra 1.7 dti, brak reakcji na pedał gazu

Witam mam opla astrę 1.7 dti 2000r auto po rozgrzaniu przestaje reagować na pedał gazu. Na biegach 1,2,3 to jeszcze się wkręca, ale 4,5 to jest po prostu makabra,obroty spadną do 1500 i jest martwe pole.Auto nie przyspiesza nawet zwalnia,wciśnięcie do podłogi nic nie daje. proszę o pomoc:D
Samochody Początkujący :: 20 Lut 2012 17:24 :: wrobel13031975 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 9792

opel astra 1992r 2.0 ben-gaz.mam problem nie chodzi na benzy

miałem vectre 90r 2.0l ben-gaz. silnik chodził na benz. i na gazie. teraz ten silnik z vectry wsadziłem do astry w której wcześniej też był silnik 2.0 z gazem i też nie chodził na benzynie.po przełożeniu silnika z vectry do astry silnik nie chodzi na benzynie tylko na gazie. nie wiem o co chodzi prosze...
Samochody Początkujący :: 07 Lut 2010 14:37 :: kolar :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 2860

Opel Astra 1.4 95r.Zamula przy mocniejszym wciskaniu gazu.

Witam.W Astrze 1,4 95 rok w bezynie był zdejmowany immobiliser.Przed tym zabiegem auto stalo nie uzywane na dworzu jakies 7 miesiecy.Astra odpala bez zarzutu i jedzie tylko gdy wcisne pedal gazu troche bardziej zamula sie a kiedy szybko puszcze gaz i wcisne znowu to idzie normalnie.Jak jade dosc ostro,szybko...
Samochody Mechanika :: 29 Sty 2010 18:53 :: kwok :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1509

Opel Astra 1.4 1999r. nie przechodzi na gaz

auto po uruchomieniu i przygazówce nie przechodzi na gaz, zostaje na benzynie. nie zapala się także dioda od gazu. co można na to poradzić?
Samochody Początkujący :: 04 Lut 2010 20:32 :: ptaszek1975 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 720

Astra F 1,6 8v benz+gaz 96r szarpie i pali się check

Witam.mam problem ze swoją astrą F 1,6 8V benz+gaz,a mianowicie auto czy jest zimne czy rozgrzane przy dodawaniu gazu (np 1bieg czy 2 )autko tak się przydławi i szarpnie parę razy aż zapali się pomarańczowa lampka z silniczkiem,zapłon jest elektroniczny.W aucie zostało wymienione już:świece,przewody,potencjometr...
Samochody Instalacje Gazowe :: 16 Kwi 2010 20:57 :: mk19 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 3617

Astra, F, 1,4 nie odpala ciepły na gazie

Witam, Mam instalację gazową emme gaz (elpi gaz). Pojawił sie problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Mianowicie jak jest zimny odplam na benzynie po kilku minutach przerzucam na gaz. Wtedy wszystko jest ok. Jednak jak przejade 2 , 3 kilometry silnik rozgrzeje się i jak zgasze to już nie mogę...
Samochody Instalacje Gazowe :: 21 Lut 2010 18:25 :: mirben :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1061

Opel Astra I 99r - Gdy mokry na gazie łapie wysokie obroty??

Witam. Mam problem z Oplem Astrą Classic Kombi I z 1999roku. Kiedy jadę w deszczu czy po kałużach, coś się zamacza, nie wiem jakiś czujnik i na benzynie silnik pracuje normalnie, lecz gdy przełączę na gaz, odrazu wchodzi na wysokie obroty i to naprawdę wysokie. Jak jest sucho to pracuje normalnie....
Samochody Instalacje Gazowe :: 25 Lut 2010 13:54 :: gregor0819 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 944

Astra F gaśnie prz przełączaniu benz/gaz

Mam problem jak w temacie (Astra F 1.4 1993r.). Odpalam na dopalaniu, daję mu obroty, przełącza się na gaz i od razu gaśnie. Proszę o pomoc :(
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lut 2010 21:22 :: ftp.kowal :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 812

Duże spalanie gazu opel astra 1,6 kat

Witam wszystkich ... Jestem w posiadaniu Opla Astry 1,6 KAT R.1992 (BENZYNA+GAZ). Mam ten samochód od kilku miesiecy. W grudniu wymieniłem uszczelkę pod głowicą no i się zaczęło ... Samochód przeważnie jeździ na LPG i zawsze wlewam tą samą ilość gazu ( 15 l) robiłem około 160 165 km. po wymianie...
Samochody Początkujący :: 25 Mar 2010 23:06 :: co99met :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5633

Opel Astra 1.4 LPG gaśnie na wolnych obrotach // od razu gaz

Astra 1,4 gaśnie na gazie na wolnych obrotach, czasem faluje, czasem gaśnie od razu. Na benzynie wszystko działa prawidłowo. Co można na to poradzić? EDIT - pojawił się jeszcze problem - otóż od jakiegoś czasu samochód zazwyczaj zaraz pod odpaleniu wskakuje, nie tak jak powinien, na benzynę, ale na...
Samochody Początkujący :: 21 Mar 2010 20:17 :: sztacheta :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2944

Astra F 1.8 (gaz) '92 gaśnie w czasie jazdy

Witam. Mam problem z moją eFką, auto jeździ przez dłuższy czas bez żadnych problemów, ale jak się nagrzeje gaśnie! za żadna cholerę nie mogę jej odpalić, dopiero jak odczekam z 20-30 min, ostygnie, silnik uruchamia się od strzała. Mam instalacje gazowa i myślałem ze to coś od gazu, ale jeździłem także...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Mar 2010 22:34 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 786

Astra F 1,6 8v benz+gaz 96r szarpie i pali się check

Witam.Mam problem ze swoją astrą a mianowicie szarpie na benz i gazie,wymieniłem silniczek krokowy,potencjometr przepustnicy,czujnik temp cieczy ten od komputera,sonde no i oczywiście świece oraz przewody,dodam że na nowych świecach przejechałem ok.200km jak je wykręciłem to były strasznie czarne zakopcone...
Samochody Instalacje Gazowe :: 03 Lut 2011 18:34 :: mk19 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3825

astra f 1.8 16v + gaz - zawieszanie się obrotów silnika

Witam. Mam problem ze swoją astrą f 1.8 16v po przełączeniu na gaz silnik wchodzi na 2000obrotów, a czasami nawet więcej. Podczas jazdy gdy czasami się odwiesi obroty na luzie spadają do normalnego poziomu tz ok 700-800ogrotów, dodam że nie występuje wtedy żadne falowanie obrotów wszystko jest prawidłowo....
Samochody Instalacje Gazowe :: 13 Kwi 2010 13:25 :: bartek_j :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1891

Astra F X16SZ duzo pali gazu

Witam mam problem z instalacja gaza a mianowicie moja astra zaczela palic 15-18 litrow gazu, jezeli chodzi o sprawnosc silnika to jest igla ( byl robiony generalany remoncik chodzi jak nowy). jakichkolwiek bledow brak , caly czas kod 12. Bylem u gazownika ten wymienil mi filtr gazu, wyregulowal i tyle...
Samochody Instalacje Gazowe :: 22 Kwi 2010 18:22 :: sobcus :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1332

Problem , regulacja gazu (reduktora lovato) Astra F 1.6 16v

Witam. mój problem to duże spalanie gazu w mojej astrze, jazda od 1500 - 2500 tys obr. spalanie ok 15 czy 16 Litrów. Żeby nie było pytań co do części itp 1.nowe świece 2.nowe przewody 3.filtry 4.silnik niemal jak nowy 5. gaz podawany do przepustnicy 8. na benzynie fruwa jak samolot czyli tylko...
Samochody Instalacje Gazowe :: 07 Lip 2010 11:24 :: marek321s :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 6067

Opel Astra 1.4 gaśnie na gazie na wolnych obrotach

Witam. Mam problem z inst. gazową w astrze 93 rok. Mianowicie na ciepłym silniku auto gaśnie szarpie i szarpie. Dzieje się tak na wolnych obrotach. Wymieniłem już świece kable filtr gazu i powietrza. Alternator po remoncie. Silnik krokowy nowy. Szukam pomocy bo normalnie zwariuję. Nie...
Samochody Instalacje Gazowe :: 10 Maj 2010 22:24 :: grzegorz44 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4909

Astra II 2004 inst. gazowa - gaśnie po przełączeniu na gaz

Opel Astra II 2004 instalacja gazowa - gaśnie po przełączeniu na gaz lub przełącza z powrotem na benzynę. Problem pojawił się po tankowaniu na Orlenie (płatna A4). Filtry cieczy przed rozprężaczem i gazu za nim, czyste.
Samochody Początkujący :: 11 Lip 2010 18:45 :: SKULISIE :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1112

Niesprawne Eberspacher w Opel Astra 94r 1.6 8v + GAZ

Witam wszystkich. Zakupiłem niedawno auto Opel Astra 94r 1.6 8v + GAZ z ogrzewaniem postojowym Eberspacher, auto sprowadzone z Niemiec 5 lat temu, już wtedy prawdopodobnie było niesprawne. Poprzedni właściciel się tym nie interesował i nie zaglądał do tego urządzenia aby je naprawić. Chciałbym sam je...
Samochody Początkujący :: 24 Cze 2011 17:43 :: hesia1991 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1038

Opel Astra 1,6 1992 z gazem c16nz brak mocy i szarpanie

Witam ! Mam pytanie odnośnie pracy silnika. Otóż samochód na benzynie strasznie wolno wkręca się na obroty a dodatkowo odczuwalne jest szarpanie dodatkowo przy zmianie biegu na wyższych obrotach następuje "dziura" w przyśpieszeniu, na gazie natomiast mam zwiększone spalanie i również brak mocy! Co...
Samochody Mechanika :: 01 Cze 2010 05:59 :: manta :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4288

BINGO-M nie załacza gazu w oplu astrze f 91

Witam. Mam taki problem z instalacja gazową w aucie. Mianowicie instalacja jest na sterowniku BINGO-M. Po odpaleniu i dodaniu gazu (standardowo się włączał gaz) nie załącza się gaz. Słychać jak elektrozawór się otwiera ale po chwili się zamyka i tak w kółko, zielona lampka sygnalizująca prace na gazie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Cze 2010 22:34 :: ghost170 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 585

Astra F 92' 1.8 gaz - wiatrak chłodnicy nie włącza się

Mam problem, nie uruchamia mi się wiatrak chłodnicy! Auto pochodzi w miejscu z 15 min. i mam na term. 110st. i nic. Kto może mi pomoc co może być przyczyną? Czy to termostat czy jakiś czujnik? Proszę o pomoc, z góry dziękuję!
Samochody Początkujący :: 30 Kwi 2011 08:49 :: felsky :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2176

astra f 96 1,6 silnik gasnie po przelaczeniu na gaz

Witam, po wymianie filterka fazy cieklej cos sie stalo i nie wiem co ;-). Po przelaczeniu na gaz silnik gasnie... Slychac elektrozawor jak sie przelacza i koniec na tym, dodam ze po odpaleniu silnika po wymianie filterka i puzniejszym sprawdzeniu ow filterek sie stopil (plastikowa dolna czesc) i parownik...
Samochody Instalacje Gazowe :: 05 Lip 2010 20:50 :: Elektroniczek :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1668

opel astra 2 1,6 8v 1998r. Nie przełącza na gaz.

opel astra 2 1,6 8v 1998r. LPG zavoli nie przełącza się na gaz , nie zaświecają się żadne kontrolki od gazu gdzie szukać usterki? Temat i pisownie poprawiłem.
Samochody Instalacje Gazowe :: 30 Lip 2010 19:52 :: rys1975 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1705

Opel Astra F 1.6 16v gaz 2000r problem z odpalaniem

Witam . Mam problem z moim samochodem, bardzo ciężko odpala. Samochód ma instalacje gazowa i gdy wrócę do domu i gaszę samochód to później ciężko jest mi odpalić... samochód zawsze odpalany na benzynie ale gaszony na gazie. Gdy odpalam najpierw kręcę rozrusznikiem z 15 sekund odpali wejdą obroty na...
Samochody Początkujący :: 02 Sie 2010 22:37 :: car centre :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3511

opel astra 1.6i-odbija wał na gazie

Witam.Mam taki problem,odbija mi wał na gazie przy oplu astrze 1.6i. dzieje się to na ciepłym silniku.Na benzynie tego mi nie robi. Czy ktoś może mi pomóc,lub doradzić co mam zrobić.
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Sie 2010 19:10 :: adamwitkowski25 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 849

astra II silnik 1,6 benzyna/gaz- lampka check engine problem

Witam, jestem tu początkujący i na samochodach się praktycznie nie znam. Problem pojawił się wczoraj. Jadąc nagle rozległ się pod maską jakiś huk i przez 2-3 sekundy zaczęło rzucać samochodem a potem silnik zaczął już inaczej pracować i jak naciskałem pedał gazu powyżej 60 km/h to lampka check engine...
Samochody Początkujący :: 21 Sie 2010 13:50 :: ociz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1046

opel astra 93r 1.8 benz-gaz zniknoł prąd

po zgaszeniu silnika autko nie odpaliło ponownie niema iskry na świecy prosze o pomoc
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Wrz 2010 15:34 :: Jav3 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 324

Opel Astra 1.6 93r szarpie na gazie

Kupiłem przewody zapłonowe Bosh do Opla Astry 93r. Wymieniłem świece a auto dalej szarpie. Co może być przyczyną tego? Dodam jeszcze, że te przewody iskrzą i świecą, auto jest zasilane gazem; na benzynie idzie dobrze
Samochody Początkujący :: 17 Wrz 2010 19:59 :: agusia31 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2050

opel astra f 1.4 benzyna+gaz 1992 r. hatchback

witam mam taki problem autko to posiadam ponad rok nigdy do tej pory nic z nim się nie działo takiego a mianowicie jak jest ciepły silnik dgy dojeżdża się do skrzyżowania albo do progu zwalniającego przy hamowaniu hamucem nożnym to spadają obroty sinika a nawet potrafi zgasnąc dzieje się tak na jedzie...
Samochody Początkujący :: 18 Wrz 2010 18:43 :: freaks2001 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1649



Strona 2 z 54 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 52, 53, 54  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: schemat instalacji punto programowanie modułu komfortu passat mostek lm3886 pralko suszarka pralko suszarka regulator sterownik pokojowy łącze światłowodowe pompy przetwornica ford transit bezpiecznik domofon cicho dzwoni
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group