astra gazie

Znaleziono około 2868 wyników dla: astra gazie
Podstawowa forma zapytania: aster gaz
  • opel astra + gaz tragedia

    Witam . Mam opla astre '92 mono wtrysk i w grudniu 2004 roku założyłem gaz. Cały czas mam problemy bo przy zimnym silniku auto nie chce chodzić na gazie tzn. silnik dusi się pracuje nie równo . dopiero trzeba dobre pare kilometrów zrobić na benzynie to potem idzie. Do gazowników co chwile jeżdze coś...

    Samochody Elektryka i elektronika thornx   12 Lis 2005 22:39 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 22849
  • Problem Astra + Gaz

    Witam wszystkich; Mam problemik w moim aucie,Astra 1,4 16v + instalacja gazowa (parownik LOVATO+centralka LOVTEC code 4200 i chyba do tego emulator SATAG2-E4) otóż dławi mi się na obrotach większych niż 3500, ale tylko wtedy gdy pedał gazu jest wciśnięty na maksa, jak lekko go zwolnię wchodzi na wyższe...

    Samochody Elektryka i elektronika bury1   09 Gru 2005 13:01 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1383
  • astra gaz kolteca kod błyskowy 18

    wyskakuje mi kodzik 18 System regulacji spalania stukowego? od czego to może byc prosze o info?

    Samochody Elektryka i elektronika wojtekryba   22 Maj 2006 11:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 570
  • Astra gaz. Czy to normalne, że grzeje się do 90 po 5 km?

    Panowie fachowcy Jestem samochodowym laikiem wiec pytam czy to dobrze ze auto grzeje sie do okolo 90 stopni po przejechaniu jakis 4-5 km I jeszcze jest problem z przygasaniem auta przed nagrzaniem sie silnika wlasnie do wyzszej temp?? pozdrawiam

    Samochody Szukam Gość   15 Kwi 2007 13:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 992
  • Astra f 1997 1,6 16v dużo pali gazu i szarpie na gazie

    Tak jak w opisie moja Astra dużo pali gazu i szarpie na gazie, gdy chcę utrzymać daną prędkość przy np 2tys obrotów. Listwa przeczyszczona. Filtry dobre. Spalanie około 13-16l gazu/100km. Nie jeżdżę zbyt ostro więc dla mnie to straszne spalanie. Co mogę zrobić żeby to jakoś zmniejszyć? Gaz był regulowany,...

    Samochody Instalacje Gazowe granda   21 Sty 2015 14:54 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 729
  • Astra 1.6 + gaz 92` gasnie po przelaczeniu na gaz

    witam. posiadam astre 1.6 z 92r + gaz, problem powstal po przejechaniu kilkunastu kilometrow, auto odpalilem na bezynie przelaczylem na gaz i po zwiekszeniu obrotow zgasl dzialo sie tak juz przez caly czas, macie jakis pomysl co moglo sie stac

    Samochody Instalacje Gazowe igorek83   03 Maj 2009 21:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1179
  • Astra 1.6 + gaz 92` gasnie po przelaczeniu na gaz

    witam mam ponownie ten sam problem, kiedy dodaje gazu i auto dostaje ponad 2000 obrotów przełacza sie na gaz po czym gaśnie. Pierwszy raz gdy tak sie działo wystarczylo wyczyscić przewody przy elektorzaworze natomiast juz teraz to nie pomaga co moze byc przyczyna??

    Samochody Instalacje Gazowe maddog23   03 Wrz 2009 14:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1530
  • opel astra 1.6 z gazem BRC przełącza z gazu na benzynę.

    Posiadam opla astrę 1.6 (75 KM wtrysk 1 pkt.) z instalacją BRC mod. BLitz D1V instalacja (chyba) II generacji (bez wtrysków). Problem w tym, że wszystko działało dobrze do momentu odstawienia auta do blacharza. Auto miało wypinany akumulator (było spawane). Teraz zapala dobrze, przełącza na gaz normalnie-...

    Samochody Instalacje Gazowe T.Kolton   14 Paź 2009 18:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2606
  • Opel Astra 1.4 16V benzyna+gaz - problem z obrotami na gazie

    Witam. Mam problem od dluzeszego czasu z obrotami na gazie. jesli chodzi o prace silnika na beznynie, wszystko dziala OK. Po przelaczeniu na gaz: 1. Jesli jade z predkoscia 70km/h lub wieksza i wrzucam na luz, obroty spadaja do zera i silnik gasnie. 2. Jesli jade z predkoscia do 70km/h i wrzuce na...

    Samochody Instalacje Gazowe marcineli   29 Gru 2011 09:27 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 12012
  • Astra f '94 1.6 bingo M na gazie odpala przy 40'C a gaz włacza sie przy 10'C

    Astra f '94 1.6 bingo M gaz włacza sie przy 10'C i wtedy nie chce na nim chodzic, gasnie aż do osiagniecia temperatury 40'C ,zaczyna wtedy chodzic na gazie co to jest za przyczyna? Prosze o odpowiedź?

    Samochody Instalacje Gazowe konrad1983daniel   27 Mar 2011 20:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 755
  • opel astra II. 2001 - Opel astra II, pali mega dużo gazu 15l

    Witam! Zakupiłem ostatnio opla astre II, rok 2001 z gazem w kombi, mam problem bo samochód za żużla świece olejem, samochód raczej pali olej, poza tym pali bardzo dużo gazu na 16,6l gazu zrobilem w miescie tylko 120km, jedna sonda lambda nie działa- podłożylem lambde od opla vectry na krótko- na gazie...

    Samochody Instalacje Gazowe przemek25l   06 Lut 2013 21:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1680
  • opel astra clasic 2008 - Opel Astra Clasic-emulator gazu

    Od trzech miesięcy mam opla astrę clasic 1,6 16v rocznik 2008. Zamontowałem gaz LPG. Czy może mi ktoś odpisać pod którą sondą (jest ich dwie - jedna jest z przodu, a druga za katalizatorem) montuje się ewentualnie emulator. Tę pierwsza wymieniłem na oryginał za 300 zł. Ta druga pokazuje na kompie...

    Samochody Instalacje Gazowe 2241525   02 Maj 2013 19:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 990
  • Opel Astra F - Opel Astra F 1.6 16V Gasnie przy 3 tys obr/min na gazie.

    Witam. Mam problem z Oplem Astra F 1.6 16V rocznik 1999 z gazem. Otoz problem polega na tym ze na benzynie silnik dziala tak jak powinien. Natomiast gdy chodzi na gazie auto chodzi normalnie do momentu gdy wskazowka obrotomierza nie wejdzie na pole 3 tys obr/min. W czym jest problem? Prosze o porade....

    Samochody Początkujący majsster   05 Sty 2014 15:02 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1869
  • Astra 2 na gaz i samozaplon

    W moim samochodzie (OPEL ASTRA II 1.6 16V) mam instalacje gazowa z komputerem i emulatorem sondy lambda. Przy gaszeniu silnika dosyc czesto silnik dostaje samozapłonu. Wiem ze to jest bardzo niezdrowe dla silnika. Słyszałem ze jest cos co mozna dostawic do instalacji gazowej co bedzie wypalalo w momencie...

    Samochody Elektryka i elektronika Mario09   13 Paź 2003 16:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1253
  • Opel astra I 2.0 na gaz i rosną obroty

    Za mało informacji żeby ci pomódz, jezeli chcesz uzyskać pomoc proponuję okazać ludziom na forum minimum szacunku i zamieścić informację w jakich warunkach i na jakim paliwie usterka występuje, a napewno chętnych do pomocy nie zabraknie. Pozdrowienia.

    Samochody Elektryka i elektronika autoel   29 Paź 2004 20:17 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 540
  • Astra 1,4 z inst gaz nie( )chodzi na wolnych obrotach

    Mam instalac(i)e Elpigaz z komp Leonardo 01 w Oplu Astra 1,4( astra1) ( 1 pkt wtrysk) .Ch( )dził na gazie normalnie aż do wczoraj. Przestał chodzić na wolnych obrotach to znaczy gasnie.Jak przytrzymam pedał gazu to wchodzi na obroty i chodzi ale po zwolnieniu pedału gaśnie.Na B(ę)zynie dzieła poprawnie.Próbowałem...

    Samochody Elektryka i elektronika Jaspa   16 Lis 2004 01:43 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2555
  • opel astra 1 dlawienie silnika gdy gaz "do dechy"

    mam swiezy problem silnik sie dlawi gdy nacisne gaz do dechy a jade np. na 3- 80km/h 4- 120 itp bardzo dokucza na autostradzie prosze o ewentualne dociekania na ten temat

    Samochody Elektryka i elektronika robell28   14 Lis 2005 16:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2087
  • Gaz do OPLA Astry II z 2003r. 1,6 16v ecotec

    WItam serdecznie Nosze sie z zamiarem zamontowania gazu do Opelka, chce zeby to byla nowoczesna i niezawodna instalacja....bedzie to moj pierwszy samochod przerabiany na gaz - dlatego w temacie jestem zielony .... nie wiem jaka firme wybrac, najlepiej w Warszawie, jakiej firmy gaz zakladac do mojego...

    Samochody Elektryka i elektronika faziczek_r   30 Sie 2005 21:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1623
  • Jaki gaz do astry II 1.4 16V

    Witam. Panowie jaki gaz polecacie do takiego samochodu. Cena nie jest tak bardzo istotna byle wszystko bylo ok. Czekam na odpowiedzi i z gory dzieki. Pozdro

    Samochody Elektryka i elektronika 650ccm   04 Wrz 2005 16:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2414
  • Opel Astra po załozeniu LPG i jazdy na gazie zapala sie chec

    Witam po załozeniu instalacji gazowej jak jade autem juz rozgrzanym zapala sie kontrolka check engine swieci sie do momentu az zatrzymam auto i gasnie jak ruszam to po chwili znow sie swieci dlaczego ?? wyskakuje tylko na gazie na benzynie wszystko jest ok

    Samochody Elektryka i elektronika manim   14 Wrz 2005 23:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1706
  • ASTRA II 1,4-16V [gaz]NIE MOŻNA ODCZYTAC KODÓW BŁĘDU...

    jek w temacie... po zwarciu pinu 5 i 6 oraz włączony zapłon[gniazdo diagnostyczne 16 pin] koło gałki biegów,kontrolka świeci cały czas. żadnego mrugnięcia,nie wiem co jest przyczyną ...pomocy... nadmieniam że na pinach jest napięcie [pin 5 "-"..pin 6 "+"] oczywiście chciałem sprawdzić błędy ponieważ...

    Samochody Elektryka i elektronika oliver7   26 Wrz 2005 20:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1937
  • GAZ w Astrze 2 - POMOCY!!!

    Po założeniu sekwencyjnej instalacji gazowej do tego samochodu (silnik 16V X18XE1), rozpoczęła się tragedia: 1.Samochód na gazie gaśnie po zdjęciu nogi z pedału przyśpieszenia - wsakzówka obrotomierza opada do wartości poniżej 500obr/min i jak się nie "wydźwignie", to gaśnie. 2.Moc na gazie bardzo...

    Samochody Elektryka i elektronika fly07   04 Lut 2006 19:31 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1278
  • problem z gazem opel astra II

    Witam Ostatnio mam problemy z gazem, czyli jak przełączam pierwszy raz (po dłuższym postoju samochodu), dławi się i muszę znowu przełączyć na benzynę, i po drugim załączeniu gazu jest OK, co to może być??

    Samochody Elektryka i elektronika Jacek79   09 Lis 2005 21:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 940
  • Opel Astra 1,4 rok91' motor C14NZ pali 11L gazu?

    Posiadam Astrę 1,4 z instalacja gazowa BRC,przez dwa lata od momentu założenia instalacji gazowej Astra zużywała od 8 do 8,5l gazu na 100km. jednak pewnego dnia okazało się , iż popsuł się "wielozawór" (butla w kole o poj.36l)ponieważ tankowałem 36litrów? czyli 100% pojemności butli.w zwiazku tym pojechałem...

    Samochody Elektryka i elektronika Upens001   20 Lis 2005 21:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1209
  • Astra 1,6i z gazem,problem z benzyną.

    Witam. Posiadam Opla Astrę 1,6i z gazem.Jeżdżę tylko na gazie,ponieważ samochód kupiłem z uszkodzoną instalacją benzynową.Idzie zima,więc chcę naprawić instalację benzynową.Uszkodzona okazała się pompa paliwa.Kupiłem na szrocie sprawną od Wectry. Teraz po włączeniu zapłonu na benzynie otwiera na...

    Samochody Elektryka i elektronika skorbi   03 Gru 2005 14:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1118
  • Astra II - kontrolka i gaz

    W aucie znajomego (nie wiem od kiedy) świeci się kontrolka "silnika". W autoryzowanym serwisie powiedzieli, że to wynik tego, że w aucie zamontowana jest instalacja gazowa i czujniki wykrywają podobno nieprawidłowy skład mieszanki. Czy to prawda ? Czy świecenie tej kontrolki oznacza, że silnik pracuje...

    Samochody Elektryka i elektronika SQ9MEM   04 Lut 2006 21:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1000
  • astra 1,4 kat ben-gaz

    witam mam problem z autem:gaśnie mi w czasie jazdy,przy spadku obrotów.A najlepsze jest to ,że po wyłączeniu silnika ciągle coś pracuje pod "pokrywą" od wtrysku-silniczek krokowy?Proszę o jakieś wskazuwki na ten temat.Gdy odłączę akumulator to jakgdyby była lekka poprawa,przerywa stosunkowo później:arrow:

    Samochody Elektryka i elektronika italiano81   20 Gru 2005 14:32 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1625
  • Opel Astra I 1.4 z gazem- ubywa płynu

    Kłaniam się. W samochodzie brata (oryginalny przebieg 105tys.) od 3 tygodni ubywa płynu chłodzącego w ilości- szklanka na tydzień. Uzupełnia regularnie, więc silnik się nie grzeje i pracuje płynnie. Ale przedwczoraj zauważyłem mikroskopijne kropki na bagnecie ojejowym. W warsztacie mechanik stwierdził,...

    Samochody Elektryka i elektronika kriss5   09 Sie 2006 21:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3948
  • Opel Astra 1,6 C16NZ gaz '92

    Cześć mam pytanie posiadam taki samochodzik, z którym mam malutki, lecz upierdliwy problem. Mianowicie jakiś czas temu zaczął dosyć głośno chodzić silnik( efekt taki jak by się zdjęło rurę gumową między filtrem powietrza a silnikiem). I zmienił się kąt zapłonu, bo jak byłem u mechanika to mi przestawiał...

    Samochody Elektryka i elektronika pawelsiara74   24 Lut 2006 13:05 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 9752
  • OPEL ASTRA II Z 98r. 1.2 ecotec z gazem

    Mam opla Astre II z 98 roku 1.2 ecotec z gazem niby włoskim i w piatek nie odpalił mi samochód nie wiem co jest ale jak mnie rozciagneli to na gazie jechałem potem wyłaczyłem samochód i powtórnie odpaliłem na benzynie i odpalił bez problemu gdy postał w garazu dwie godziny za cholere nie palił nie wiem...

    Samochody Elektryka i elektronika papa10   18 Kwi 2006 20:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1050
  • astra 8V 93r, rwie na gazie

    witam Mam astre 8V 93r i jest na gaz,kupilem ja w listopadzie i na gazie chodzilo cudnie ale teraz zaczyna rwac ,co jest powodem??? wymiana filtra w w elektrozawoze pomoze?

    Samochody Elektryka i elektronika Qbuś   02 Lip 2006 12:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 631
  • Opel Astra '97 16 V; 1.6. automat + gaz problem z odpaleniem

    Mam problem... nie moge wcale odpalić samochodu... mam automatyczna skrzynie biegów w tymże aucie... jedyne co zauważam ze zmian to to, że podczas zapalania samochodu zawsze palilo sie "s" (wersja sport) i gaslo a teraz to "S" miga cały czas,,, samochód tylko chychła...... nie odpala.... prosze o pomoc:)

    Samochody Elektryka i elektronika Speedg   07 Sie 2009 15:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3349
  • Astra 1.6 1996 na gazie brzytew na benzynie kicha

    Tak jak w temacie na gazie śmiga jak złoto na benzynie dusi się obroty skaczą resetowanie komputera nic nie daje błędów na komputerze nie wykazało wymieniłem świece ,przewody sprawdziłem podawanie paliwa na wtrysk wszystko w normie pomysły już mi się skończyły pomocy

    Samochody Elektryka i elektronika borokrzycho   04 Sie 2006 09:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1404
  • Astra II strzaly na gazie

    Astra II 1998 1.6 16V x16xel 100.000 km.Witam od jakiegos czasu na gazie samochod zrobil sie mulowaty wogole sie niezbiera szarpie .Chcac szybko ruszyc albo wyprzedzic niema wogole przyspieszenia i w tym momencie slychac sprzal jak z pistoletu hukowego gdzies pod maska albo pod autem.Na benzynie nie...

    Samochody Elektryka i elektronika tomasz0703   15 Sie 2006 09:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1125
  • Opel Astra II 1,6 benzyna-gaz nie pali na jeden cylinder

    witam, mam problem z Astra G 2002r 1,6 benzyna-gaz. Na gazie auto chodzi ok, natomiast na paliwie nie pali na jeden cylinder, świece nowe. Mam interfejs Tacho II- mozna przy jego użyciu zdiagnozować to auto?

    Samochody Elektryka i elektronika szysiu   20 Sie 2006 19:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3535
  • astra 1,4 1992 gaz problem z prądem

    Witam! I proszę o pomoc!! Mam problem, moje autko potrafi w czasie jazdy zgasnąć i mam problem z jego odpaleniem. akumulator nowy, przewody wymienione, nie zapala się kontrolka ładowania-poprostu gasnie. Może to zwarka. Bo nieplanowanym wyłączeniu się silnika rozrusznik nie jest w stanie przekręcić...

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   01 Paź 2006 12:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 885
  • gaz + opel astra - o co chodzi ???

    Witam. Mam nie mały problem. Opel astra '92 1.6i , gaz stag 50 1. Auto przerywa w czasie jazdy , są takie szarpnięcia lekkie nie wiem czym to jest spowodowane . Na wykresie niżej jest dobrze pokazane jak wszystko spada do zera . Wymieniłem kable , świece ,filter powietrza ,aparat zapłónowy . Po tych...

    Samochody Elektryka i elektronika thornx   03 Lis 2006 09:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2073
  • Gaz w astrze. Gdzie jest czujnik spalania stukowego? Jak wygląda?

    Witam. Mam problem z gazem w astrze.Moje auto to posiada silnik 2.0 GSI 150KM. Problem jest taki ze nie mozna dobrze ustawic gazu w tym aucie przy pelnym komputerze,tzn silniczek krokowy od dawki gazu jakos dziwnie chodzi, nie zawsze da sie jechac nawet na gazie. Facet od gazu twierdzi ze jest to wina...

    Samochody Elektryka i elektronika simek10   17 Paź 2006 11:28 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1794
  • Astra 1.6 - gaśnie na gazie. Zwiększyło się spalanie.

    Witam wszystkich posiadam astre 1.6XEL +gaz i mam z nią problem gaśnie przy wyłanczaniu na luz np jak podjeżdżam do krzyżówki. Dzieje się tak na rozgrzanym silniku tak jak gdyby za szybko schodziła z obrotów jak przytrzymam lekko pedał gazu to jest ok, poza tym zauważyłem za zwiększyło się jej spalanie....

    Samochody Elektryka i elektronika leeonP.H.U   09 Paź 2006 18:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 920
  • opel astra II NA GAZIE CHODZI OK NA BENZYNIE MULI,PRZERYWA

    Witam mam taki problem astra II 1.4 16v NA GAZIE I NA BENZYNIE samochod na gazie chodzi super nie mam żadnych problemów a na benzynie przerywa musi samochód i nie wiem co może byc filtr paliwa wymieniony,świece wymieniłem pompa paliwa pracuje wiec nie wiem o co tu chodzi może ktoś miał podobny problem...

    Samochody Elektryka i elektronika Tony J.   19 Paź 2006 07:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4907
  • opel astra 1.4 92r kod bledu 45 (benz i gaz)

    Witam problem jak w temacie wskazuje blad 45 sprawdzilem - sygnal bogatej mieszanki co moze byc przyczyna tego bledu od czego zaczac poszukiwania? jeszczo jedno zauwazylem tylko wystepuje na benzynie ma mala moc tak do 2,5 tys obrotow pozniej idzie w porzadku i gasnie(puszczam pedal gazu i wciskam...

    Samochody Elektryka i elektronika KRISSERV   01 Lis 2006 19:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2145
  • Gaśnie Opel Astra jak jadę na gazie.

    Opel Astra clasok F 95r 1,4 Co to może być ze mi silnik gaśnie jak jade. Wystarczy ze wrzuce na luz z duzych obrotow i wtedy mi gasnie. Jak jade malych obrotach i wrzucam na luz to nic sie niedzieje i jest wszystko ok. Mam tylko ten problem jak jade na gazie, przy benzynie jest wszystko ok. Co to moze...

    Samochody Elektryka i elektronika pocztowa1   15 Gru 2006 16:14 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1925
  • Opel Astra F 1.8 z gazem - nie działa na bezynie

    witam,pomozcie ,mam astre na gaz i paliwo,nie chce mi chodzic na benzynie ,czy odpowiada za to czujnik indukcyjny (zz) i jak sie do niego dobrac .z gory wielkie dzieki:cry:

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   04 Gru 2006 15:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 530
  • Opel Astra 1.4 nie zapala na benzynie a na gazie pali

    Witam mam Opla Astre moj problem jest taki ze jak chce go zapalic na bezynie to nie idzie zająka i nie odpali ale jak go odpalam na gazie bezposrednio to odpala chodzi dobrze. Mam odciecie zaplonu ale odcina wtedy kiedy samochod chodzi na benzynie na gazie nie odetnie i chodzi sobie nadal dzisiaj jak...

    Samochody Elektryka i elektronika adamath   07 Cze 2011 23:18 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 21430
  • Astra - brak sygnału na wtryskiwacz na gazie

    Witam. sprawa jest powazna. A wiec koledzy, to już wiem ze wtruskiwacza to kolor niebieskiprzewodu z sterownika - komputera w Oplu astra 1.4 F, ale ja mam autko z gazem i nie moge dojść dlaczego jak przelanczam na gaz to sygnalu na wtryskiwacz z tego kabla nie ma. Jest tam co prawda przekaznik ktory...

    Samochody Elektryka i elektronika mkos1   15 Lut 2007 06:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1304
  • opel astra 16 f problem z gazem

    moj opelek cos ostatnio zaczął fiksowac na gazie cieżko pali a w czasie jazdy potrafi nawet zgasnąć, jak wrzuce na luz to słychac jakby nierównomiernie pracował a po wcisnieciu pedału gazu powoli wchodzi na obroty przez ponad 2 lata działał bez zarzutu moze ktos coś poradzi na ten moj problem pozdrawiam...

    Samochody Elektryka i elektronika grzesiek08   28 Lut 2007 10:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1010
  • Astra 1.6 na gazie - strzela w kolektor

    mam astrę 1,6 wielopukt 2002 r.mój problem polega na tym że strzela w kolektor ssacy,ale tylko jak jadę powiedzmy 60 km na godz.i gwałtownie chcę przyspieszyć.byłem już na regulacji gazu,wymieniłem świece,przewody i dalej to samo.macie jakieś pomysły?gaz to reduktor brc tecno,sterownik gazu bingo s

    Samochody Elektryka i elektronika zendi1985   18 Mar 2007 15:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2151
  • Astra gaśnie na gazie na jałowym

    Witam. Mam problem z moją Astrą 1.6 (1995) z jednopunktowym wtryskiem z LPG. Na zimnym silniku wszystko jest OK. Problem zaczyna się gdy silnik się nagrzeje. Gaśnie na jałowym biegu, niezależnie czy wrzucam na luz, czy stoję na światłach. Dodam, że dzieje się tak tylko w ciepłe dni ( powyżej 22-23 stopni)....

    Samochody Elektryka i elektronika WITEK1952   04 Maj 2007 21:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2625
  • opel astra 94 rok 1.6 gaz kontrolka silnika zaświeca się

    mam taki problem jak jerzdze długo na gazie i bęzynie na zmiane to zaczyna sie zapalać pomarańczowa kontrolka od elektroniki a wolne obroty podskakują z 900 na jakieś 1200, po odłączeniu klemy z akumulatora i ponownym podłączeniu problem mija ale po jakimś czasie sie znowu pojawia i tak w koło...

    Samochody Elektryka i elektronika Doktorr   07 Maj 2007 20:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2202
  • OPEL ASTRA CARAVAN 1.6 C16NZ 1993r. GAZ

    Witam wszystkich! Mam problem z oplem astra. Samochód jeżdzi super i na benzynie i na gazie, nie przerywa, nie szarpie i ma normalną moc. Wyłączam go i po pewnym czasie chce odpalić (odpala zawsze na benzynie) a tu problem: na benzynie odpali i zaraz zaczynają falować obroty i wreszcie gaśnie. Ponowne...

    Samochody Elektryka i elektronika markus_1975   12 Maj 2007 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1769
  • astra 1.4 kombi za dużo pali gazu

    Mam problemik z moim astrolotem pali ok.13 litrów gazu.Próbowałem wymieniać nikser z róznymi średnicami teraz jest 32.Parownik stosowałem Tomasseto zużycie ok.10 l. teraz mam Lavato miał palić mniej a jara dużo.pomóżcie co robić jazda na gazie staje się nieopłacalna benzynki pali ok.7l

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   02 Lip 2007 22:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1332
  • Opel astra gaśnie na gazie podczas zmiany biergów!

    Witam! Podczas jazdy na gazie, gdy wciskam sprzęgło auto mi gaśnie, na benzynie jest ok! Wcześniej było wszystko ok, nigdy nie gasł, wygląda tak jak by coś się odłączyło czy ...? Nie znam się kompletnie na autach! Proszę o pomoc! Pozdrawiam!

    Samochody Elektryka i elektronika Tomek123456   01 Paź 2007 17:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1432
  • Astra II gaśnie na gazie, nierówne wolne obroty

    Witam szanownych kolegów, po raz kolejny powracam na stronę elektrody po waszą pomoc. Może ktoś poradzi mi co zrobić. Astra II napędzana jest silnikiem 1.6 8V, model silnika X 16 SZR, 75KM (55kW) jednopunktowy wtrysk paliwa. Silnik ma instalację LPG. I tu zaczyna się problem. Praktycznie od samego...

    Samochody Elektryka i elektronika Elmo_pf   21 Paź 2007 21:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2441
  • Opel Astra II G '00r - problem z gazem.

    Witam. Mam proble z samochodem jak w temacie. Silnik 1.6 16 V, centralka AL-700, parownika EmmaGas, inst II gen. Objawy są następujące. Silnik ładnie zapala na bence, pracuje dość równo. Po przełączeniu na gaz wszystko jest ok. Czasami na zimnym silniku, podczas przełączania potrafi zgasnąć, albo ostro...

    Samochody Elektryka i elektronika trepu   11 Gru 2007 21:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 702
  • W czasie jazdy wyłącza i włącza benzyna/gaz Astra II 1,6

    Witam Oto problem: Samochod Astra II 1,6 8 zaworowy jednopunkt, B+G Lovato AL 700 w czasie jazdy włącza i wyłącza gaz/bezynę poprostu przeskakuje, problem pojawil sie wczesną zimą tamtego roku, ale szpece od LPG poradzili sobie jakoś. Problem powrócił w tym roku zimą i jest to samo włącza i wyłącza...

    Samochody Elektryka i elektronika Yaqmo   13 Lut 2013 10:08 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 29654
  • Opel Astra mpi100-blos, szarpie na gazie

    Witam. Przed wczoraj w moim aucie pojawił sie problem podczas pracy na gazie, mam założony mikser BLOS BRC wraz z filtrem stożkowym w pięty w instalacje BRC Just II generacji. Auto przez cztery miesiące pracowało bez zarzutów, dynamika, spalanie wychodziło bardzo pozytywnie aż do przed wczoraj. Astra...

    Samochody Elektryka i elektronika garden888   28 Sty 2008 15:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3494
  • Opel Astra I 1,6 na gaz - wyciek oleju

    Witam serdecznie. Czy mógłby ktoś w kilku słowach powiedzieć w jaki sposób wymienić uszczelniacz wału korbowego (simeringu) od strony koła zamachowego w ww samochodzie ? Ile mniej więcej zajmuje to czasu. Oraz druga sprawa, mam wlany olej syntetyczny - czy to może być przyczyną wycieku ?

    Samochody Mechanika Pawel wawa   25 Lut 2008 16:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 10919
  • Gaz do Astry 1,6 8 zaworowy jednopunkt

    Witam Chce założyć gaz do astry i kompletnie nie mam pjęcia jaki, jedni polecają sekwencje inni zwykły i nie wiem co wybrać. A może ktoś poleci dobrą firme z Łodzi lub Pabianic. Prosze o pomoc

    Samochody Instalacje Gazowe daro.ltd   21 Cze 2008 17:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3757
  • Opel Astra 1.4 MPI samozapłon na gazie

    Mam Astrę 1.4 MPI 82 KM. W listopadzie założyłem instalację gazową. Przejechałem 18 tyś. km. Obecnie mam objaw taki, że jak gaszę silnik to silnik dostaje samozapłon. Na benzynie nie ma takiego zjawiska. Instalacja TOMASETTO, elektronika LECHO-VMAX, instalacja podciśnieniowa z pełną elektroniką. Zjawisko...

    Samochody Instalacje Gazowe leszczyk waldek   14 Sie 2008 23:47 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4263
  • Astra F , X16 SZR ,ben/gaz ,silnik "pływa" na benz

    Witam, Posiadam astrę F 97r silnik X16SZR sterownik DELCO electronics D96020 do tego gaz VIOLA plus.Po odłączeniu gazu i resecie silnik pracuje idealnie gdy włączę gaz to na gazie też jest O.K. problem pojawia się kiedy wracam z gazu na benzynę wtedy na wolnych i niskich obrotach silnik pływa ,a jak...

    Samochody Instalacje Gazowe paputki   10 Cze 2011 22:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3807
  • Opel astra 1 gaz mieszanka wybucha w filtrze powietrza

    Mam problem z astrą 1,4 jednopunktowy wtrysk podczas pracy na gazie strzela w filtr powietrza wymieniłem filtr powietrza ,cewke,palec rozdzielczy,kopułke rozdzielacza , sprawdziłem zapłon, świece,przewody wysokiego napięcia, czujnik na palcu rozdzielczym , sprawdziłem ruwnież pasek rozrządu wszystko...

    Samochody Instalacje Gazowe dett   06 Gru 2008 17:26 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 7710
  • Opel Astra Sedan 1,6 16v gaz Sonda Lambda

    Witam otóż posiadam taki samochodzik i mam do was pytanie byłem u gazownika stwierdził że mam padniętą sonde do wymiany oczywiście kontrolka silnika świeci ale zaczne tak jakiś pajac podłączył mi kabelek od sondy do masy żeby oszukać komputer i co zauważyłem kontrolka silnika świeci na wolnych obrotach...

    Samochody Początkujący mariuszekk83   29 Sty 2009 21:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4257
  • Astra 1.6 na gazie jednopuktowy wtrysk 8V

    Witam mam mały problem czasami po jeżdzie na gazie gdy samochód postoi po zapaleniu na benzynie gdy się rusza auto zrywa gdy przełączy się na gaz jest ok gdy jeżdzi sie na samym paliwie nie ma problemu gdzie szukać usterki?

    Samochody Instalacje Gazowe ss11   10 Sty 2009 21:38 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2057
  • program do instalacji gaz Koltec. astra 2 2004r 1.4 16v

    Witam . Może ktoś z kolegów ma program komputerowy na ten samochód . Obroty wolne falują .Wszystko przejrzane ,oczyszczone .Został tylko program. Wojciech.

    Samochody Instalacje Gazowe adusek1   08 Maj 2009 22:07 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3057
  • Opel Astra F przełącza na benzyne z gazu podczas jazdy.

    Witam, mam taki problem, byłem dzisiaj u mechanika ponieważ po regulacji gazu auto zaczęło źle chodzić na benzynie, po wymianie filtru paliwa, świec i kopułki auto już chodzi lepiej na benzynie niż wcześniej ale jeszcze nie tak jak przedtem. Ale najgorsze jest to, że podczas jazdy kiedy auto jedzie na...

    Samochody Instalacje Gazowe vlaD_22   28 Lut 2012 15:00 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 7328
  • Opel Astra g 1.4 16v gaz _Obrotomierz nie działa

    Witam! Autko kupiłem nie dawno i juz z ta usterka.. Obrotomierz nie działa. Od czego zacząć? z kąd bierze sygnał? Auto ma instalacje gazowa i gdy odpalam na benzynie po przekroczeniu pewnych obrotów.. około 2 tys. przeskakuje na gaz.

    Samochody Elektryka i elektronika 707067   17 Lut 2009 18:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1742
  • Opel Astra problem z przełączeniem na gaz

    Witam problem leży w Oplu Astrze 2.0 8 zaworowy silnik (wielopunkt) instalacja gazowa zwykła mianowicie bardzo puzno przełączał się na gaz po przejechamiu ok 10 km pojechałem do diagnostu od gazu wpioł się pod ster. niby odłączył funkcję czujnika tem. teraz coprawda przełącza się odrazu nawet na zimnym...

    Samochody Instalacje Gazowe gimak   12 Mar 2009 09:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1138
  • Problem z elektroniką i gazem OPEL ASTRA 2

    Witam posiadam Opla astre 2 silnik 1.6 16v HATCHBACK. Od pewnego czasu cos stało mi się z elektroniką. Mianowicie zapala się kontrolka układu elektronicznego ( żółta z slilnikem w środku błyskawica) Jak jade na benzynie to jest dobrze gdy samochód przełączy się na gaz (instalacja BRC sequens czy jakoś...

    Samochody Elektryka i elektronika siemalysy   24 Mar 2009 21:04 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2411
  • OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 r.2000,problem z gazem

    Witam,problem jest taki.Kiedyś w mokry dzień przestała mi się świecić w trakcie jazdy kontrolka od gazu.Później po postoju w garażu świeciła.Gdy ruszałem na paliwie migała aż do momentu przełączenia na gaz-wtedy silnik słabł i kontrolka gasła.Teraz już nawet nie miga,tylko bardzo mizernie pomruguje.I...

    Samochody Początkujący marcinekjura86   01 Kwi 2009 09:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2240
  • astra f dławi się na gazie

    Mam astrę f '97r silnik 1.4 (60KM) LPG Autronic + parownik Lovato. Mój problem polega na tym że na gazie przy gwałtownym wciśnięciu gazu (np przy wyprzedzaniu na trójce) samochód zaczyna się dławić i prawie gaśnie.. dopiero gdy puszcze gaz i delikatnie go dodaję to jest ok.. podobnie jest przy przyspieszaniu...

    Samochody Instalacje Gazowe 0rex0   10 Kwi 2009 10:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1655
  • Problemy z paleniem - Opel Astra F 1.6 16V benzyna+gaz

    Witam, Mam problem z paleniem na benzynie jak silnik jest zimny (np.rano lub po dłuższym postoju) Długo trzeba kręcić a jak już złapie to pali tak jakby nie na wszystkie cylindry, szarpie, dławi go. Problem znika jak przełączę na gaz. Sprawa jest dziwna gdyż działo mi się tak przed zima natomiast...

    Samochody Elektryka i elektronika eltron   20 Lip 2009 19:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4818
  • Opel Astra I 1,4 beznyna + gaz dławi się

    Witam. Mam problem z autkiem Opel Astra I z 1996 roku z gazem. Na czy polega problem. Głownie chodzi o to, że gdy auto zagrzeje się to na gazie dławi się przy ruszaniu. Nie ma wtedy mocy jakby - moim zdaniem - zalewało go, choć niektórzy moi znajomi twierdzą że może brakować mu paliwa. Muszę kilka...

    Samochody Elektryka i elektronika forest83   22 Cze 2009 21:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3508
  • Astra 1 gaśnie na gazie przeważnie 4bieg

    Witam Mam taki problem mam astrę 1 1,6 i często podczas jazdy gaśnie dzieje sie tak tylko na gazie od momentu gdy oddałem auto do mechanika(wymiana uszczelki pod głowicą) ale powiedział ze ucieka gaz pojechałem do gazownika on dokręcił jakaś śrubkę kolo parownika chyba zapłaciłem 10zl i jakoś gaśnie...

    Samochody Instalacje Gazowe szymonomvl   09 Maj 2009 19:16 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1569
  • Astra F 1.6 16V gaz landi

    Witam, auto jak w temacie, problem polega na tym iż gdy naciskam gaz mocniej silnik jakby się dławił, Gdy robie to delikatnie działa bez problemu. Osadu w parowniku nie ma. Co może być przyczyna?

    Samochody Instalacje Gazowe michał pytel   08 Maj 2009 13:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 995
  • Astra I gaśnie na gazie na wolnych obrotach.

    Witam Smile Koledzy mam problem w astrze I 1,6 X16SZ, instalacja zavoli. Dzisiaj auto zaczęło mi gasnąć na gazie. Niezależnie od tego czy jadę czy stoję, gaśnie. Jechałem dzisiaj 80 km, wszystko było ok. Musiałem zatrzymać się na światłach, auto zgasło. Myślę sobie, przypadek. Przejechałem może...

    Samochody Instalacje Gazowe jacekw7   15 Maj 2009 17:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 10811
  • Opel astra 1.6 gaz -sterownik loveco

    Witam. Gazownik zresetował mi komputer od gazu po wymianie sondy lambda (nie wiem po jaką cholerę) i teraz po zagrzaniu silnika wywala kontrolka check z błędem sondy. Jak powinna być ustawiona emulacja sondy (obecnie jest otwarta) i silniczek krokowy (stale na 90 czy też na samonauce)? Ps. Byłem już...

    Samochody Instalacje Gazowe pyszny74   22 Cze 2009 10:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1338
  • Opel astra f nie chodzi na gazie.

    Witam mam opla astre f 1994rok 1,6 z pełnym wtryskiem i od jakiegoś czasu gdy jeszcze nie jest dobrze rozgrzany i przełączę go na gaz to przy zmianie biegów obroty spadają bardzo szybko(kiedyś tego nie było)a gdy na skrzyżowaniu chcę się zatrzymać i naduszę sprzęgło to gaśnie byłem u gazownika pokręcił...

    Samochody Instalacje Gazowe pitrek8   28 Cze 2009 12:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2305
  • Opel astra F - jaki gaz założyć? Jednopunktowy wtrysk.

    Witam serdecznie. Nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy: Mianowicie chodzi o to, iż chciałbym założyć gaz w moim oplu: Opel Astra F 1.4 60 km, jednopunktowy wtrysk. Proszę o poradę jaki gaz założyć, aby nie narzekać. Z góry dziękuję za wszelkie info :)

    Samochody Instalacje Gazowe fisto   12 Lip 2009 10:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1721
  • Astra - na benzynie nie jeżdzi a na gazie tak

    Witam. Mam problem z moją astrą (1.8 90KM). Mianowicie nie da się jeździć na benzynie. Na gazie wszystko ok. Wchodzę rano do garażu i już nastawiam się na długie grzanie silnika bo wiem, że na benzynie nie wyjadę nawet z garażu. Od rana wiadomo silnik zimny odpalam ... kręci, kręci aż złapie, wtedy...

    Samochody Instalacje Gazowe Krick1987   15 Lip 2009 12:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1319
  • Opel Astra II 1.6 kombi / szarpie na gazie

    Witam. Mam problem z moją Astra ponieważ gdy jadę na gazie często zdarza mi się, że zaczyna szarpać. Po wyłączeniu silnika i wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki wszystko wraca do normy ale po kilku/kilkunastu km powtarza się ta sytuacja. Dodam że mam zaślepiony zawór ERG ale przed tym zabiegiem było...

    Samochody Elektryka i elektronika maciek_1992   28 Lip 2009 01:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3240
  • opel astra II 1,6 8v gaz szarpie przy przyspieszaniu

    opel astra II 98r. 1,6 kombi 8 zaworowy gaz szarpie przy przyspieszaniu. Chodzi ok póki nie osiągnie temperatury przełączenia na gaz wtedy muszę przegazowć bo na benzynie już nie da się jechać (szleje) szarpie, dusi się. Po przełączeniu prawie ok tzn bez obciążenia jest super natomiast przy ruszaniu,...

    Samochody Początkujący jacekastra2   28 Paź 2009 10:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4662
  • Sterownik kme diego w Astra 1,6. Nie przełącza się na gaz.

    Witam mam zamontowana instalacje gazu KME DIEGO w Astra 1,6 16V Po uruchomieniu silnika widze ze na stanie gazu swieci sie druga dioda z dolu (zielona) i miga czerwona dioda od zasilania , nie przelacza sie na gaz... Zauwazylem ze w butli w ogole nie swieci sie stan gazu , brak jakiego kolwiek napiecia...

    Samochody Instalacje Gazowe jaro2001   26 Sie 2009 07:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4180
  • astra f, nie pracuje na gazie na niskich obrotach

    Witam.Z Mam astre f 1.4 16v (90km), instalacje firmy BRC. I jest problem, zawsze gdy silnik sie rozgrzal dodalem gaz i przelaczal sie na gaz. Teraz niestety przelacza sie ale jak obroty spadaja juz ponizej ok1,2tys przelacza sie na benzyne. Tak samo podczas jazdy centralka od gazu widac ze zmienia...

    Samochody Instalacje Gazowe slodky   26 Sie 2009 22:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1224
  • sterownik gazu autronic al600 w opel astra f 1.8 8v

    Witam.Posiadam instalację gazową autronic al600.Instalacja jest źle podłączona. Fioletowy kabel wychodzący ze sterownika jest przecięty,a mianowicie nie podłączony.Biały kabelek jest poprawnie podłączony do sondy razem z brązowym wychodzącym do kompa silnika-czyli połączenie rozcięte.Mam pytanie do ktorego...

    Samochody Instalacje Gazowe barney79   02 Paź 2009 13:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4311
  • Astra H brak reakcji na pedał gazu.

    Jak w temacie AstraH 1,7DTL nie reaguje na pedał gazu. Problem pojawia się sporadycznie. Po zgaszeniu samochodu i kilku minutach postoju wraca do normy. Wyskakują błędy P1120,P1122. Czujnik pedału gazu raczej jest sprawny, w blokach pomiarowych widać że działa poprawnie. Blok pomiarowy -"Przeliczona...

    Samochody Początkujący brandy-p   28 Paź 2009 10:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4033
  • Opel astra nie chce zapalić,po tym jak sie gaz skończył.

    Jechałem sobie astrą i nagle szarpnął mi 2 razy podejrzewam że skończył mi sie gaz bo wynikałoby to ze spalania. więc przełączałem na benzyne i nic. małe obroty jakoś autko jeszcze jechało, dałem gazu nie chciał wejsć powyżej 3tys obrotów i zgasł chciałem odpalić z kluczyka nic więc puściłem sprzęgło...

    Samochody Początkujący makambulo19   02 Lis 2009 12:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1343
  • Astra f 93r benzyna+gaz dławi, strzela,

    Witam Mam problem z moją astrą wiem że były już podobne tematy ale analizujac je po kolei okazało by się że musze wymienić cały silnik. Mianowicie w czerwcu zamontowałem instalacje gazowa auto chodzilo wysmienicie lepiej niż na benzynie, nastepnie ok miesiaca temu silnik strasznie kopał nie dało się...

    Samochody Początkujący sopranos1   08 Sty 2010 20:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4237
  • Opel Astra/Kadet metaliczne stuki podczas dodawania gazu

    Witam posiadam Opla Kadeta 1,7d, ale silnik jest z Astry z pompą Lucas. Mam pewien problem szukałem na Googlach i tu jednak nie znalazłem odpowiedzi (może źle szukałem): Gdy jadę i silnik pracuje ze stałymi obrotami to niby jest wszystko ok, jednak gdy wcisnę pedał przyspieszenia słychać charakterystyczny...

    Samochody Mechanika J.Carson   27 Lis 2009 02:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5435
  • astra dusi sie pododaniu gazu

    mam astre 98r 1.4 z gazem silnik pali rowno chodzi na wolnych obrotach ale nie wchodzi w obroty po dodaniu gazu sie dusi jak sie doda za duzo tego gazu to zgasnie a potem mozna ja odpalic bez zadnych problemow czek sie nie zapala wie ktos moze co to za cuda sie dzieja z tym samochodem

    Samochody Elektryka i elektronika 1078231   29 Lis 2009 18:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1658
  • Opel astra f nie pali na gazie

    Witam wszystkich Mam problem w mojej astrze nie moge zapalic na gazie. Dopiero po przejechaniu 3 km dopiero sie przełączy na gaz. Posiadam autko od paru lat nigdy mnie nie zawiodła, nawet w zimnie podczas mrozów przełańczała sie bez problemu. Polecono mi abym wymienił membrany w reduktorze i tak tez...

    Samochody Instalacje Gazowe Tomas977   07 Gru 2009 22:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1658
  • opel astra 1.6nz benz - gaz

    witam:!::!::!: witam mam problem z astra mianowicie gdy auto uzyska temperaturze w granicy 30-40 stopni po wygaszeniu nie idzie odpalić. gdy silnik jest mocniej nagrzany niz 30-40 to chodzi i odpala gdy całkiem zimny odpala ale czasami z kłopotami a czasami na tykniecie auto posiada gaz wymieniony...

    Samochody Mechanika leinadzs   15 Gru 2009 10:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1334
  • problem z gazem na ciepłym silniku astra F 1.4 2000r.

    witam! forumowiczów otóż od pwenego czasu mam problem z moją astra auto ma instalacje LPG i gdy juz sie rozgrzeje to na biegu jałowym spada jakby z obrotów i pracuje jakby na 3 garach ,gby przełącze na benzyne jest ok. czekam na jakieś wskazówki?

    Samochody Początkujący dem..le132   25 Gru 2009 15:32 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5266
  • Linka gazu/obroty - Astra F silnik Isuzu

    Szczęśliwego nowego roku ! Panowie spójrzcie na zaznaczone na czerwono, czy mi ten czarny plastyk nie wyskoczył z tego kapturka, czy tak ma być jak jest ?. Ps. Zdjęcie jest źle zatytułowane (nie sprzęgła tylko gazu ).. Walczę z pierwszym odpaleniem po długim postoju, auto pracuje nie równo tzn. wolno...

    Samochody Początkujący marhio2000   20 Sty 2010 22:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1342
  • opel astra 1.7 dti, brak reakcji na pedał gazu

    Witam mam opla astrę 1.7 dti 2000r auto po rozgrzaniu przestaje reagować na pedał gazu. Na biegach 1,2,3 to jeszcze się wkręca, ale 4,5 to jest po prostu makabra,obroty spadną do 1500 i jest martwe pole.Auto nie przyspiesza nawet zwalnia,wciśnięcie do podłogi nic nie daje. proszę o pomoc:D

    Samochody Początkujący wrobel13031975   20 Lut 2012 17:24 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 12117
  • opel astra 1992r 2.0 ben-gaz.mam problem nie chodzi na benzy

    miałem vectre 90r 2.0l ben-gaz. silnik chodził na benz. i na gazie. teraz ten silnik z vectry wsadziłem do astry w której wcześniej też był silnik 2.0 z gazem i też nie chodził na benzynie.po przełożeniu silnika z vectry do astry silnik nie chodzi na benzynie tylko na gazie. nie wiem o co chodzi prosze...

    Samochody Początkujący kolar   07 Lut 2010 14:37 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3517
  • Opel Astra 1.4 95r.Zamula przy mocniejszym wciskaniu gazu.

    Witam.W Astrze 1,4 95 rok w bezynie był zdejmowany immobiliser.Przed tym zabiegem auto stalo nie uzywane na dworzu jakies 7 miesiecy.Astra odpala bez zarzutu i jedzie tylko gdy wcisne pedal gazu troche bardziej zamula sie a kiedy szybko puszcze gaz i wcisne znowu to idzie normalnie.Jak jade dosc ostro,szybko...

    Samochody Mechanika kwok   29 Sty 2010 18:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1830
  • Opel Astra 1.4 1999r. nie przechodzi na gaz

    auto po uruchomieniu i przygazówce nie przechodzi na gaz, zostaje na benzynie. nie zapala się także dioda od gazu. co można na to poradzić?

    Samochody Początkujący ptaszek1975   04 Lut 2010 20:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 879
  • Astra F 1,6 8v benz+gaz 96r szarpie i pali się check

    Witam.mam problem ze swoją astrą F 1,6 8V benz+gaz,a mianowicie auto czy jest zimne czy rozgrzane przy dodawaniu gazu (np 1bieg czy 2 )autko tak się przydławi i szarpnie parę razy aż zapali się pomarańczowa lampka z silniczkiem,zapłon jest elektroniczny.W aucie zostało wymienione już:świece,przewody,potencjometr...

    Samochody Instalacje Gazowe mk19   16 Kwi 2010 20:57 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4265
  • Astra, F, 1,4 nie odpala ciepły na gazie

    Witam, Mam instalację gazową emme gaz (elpi gaz). Pojawił sie problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Mianowicie jak jest zimny odplam na benzynie po kilku minutach przerzucam na gaz. Wtedy wszystko jest ok. Jednak jak przejade 2 , 3 kilometry silnik rozgrzeje się i jak zgasze to już nie mogę...

    Samochody Instalacje Gazowe mirben   21 Lut 2010 18:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1262
  • Opel Astra I 99r - Gdy mokry na gazie łapie wysokie obroty??

    Witam. Mam problem z Oplem Astrą Classic Kombi I z 1999roku. Kiedy jadę w deszczu czy po kałużach, coś się zamacza, nie wiem jakiś czujnik i na benzynie silnik pracuje normalnie, lecz gdy przełączę na gaz, odrazu wchodzi na wysokie obroty i to naprawdę wysokie. Jak jest sucho to pracuje normalnie....

    Samochody Instalacje Gazowe gregor0819   25 Lut 2010 13:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1193
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty