forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



asus k8n4

Znaleziono 101 wyników na elektroda.pl: asus k8n4
Forum elektroda.pl Strona Główna

ACPI Suspend Type [S1-S3] plyta to Asus K8N4-E

Witam! W biosie w ustwieniach zasilania w zakładce tak jak w tytule są dwa ustawienia: [S1 (POS)] [S3 (STR)] oraz [S1&S3] Czy moglby mi ktos napisac co te ustawienia oznaczaja. Moja plyte to Asus K8N4-E pozdrawiam
Komputery Hardware :: 20 Lis 2005 22:45 :: tronic1 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 7528

Instalka WINXP nie widzi dysku (Asus K8N4 Delux HDD HD502HJ)

Witam. Muszę wymienić w komputerze dysk twardy IDE po awarii na nowy. Nowy dysk to Samsung F3 500GB (HD502HJ=ST500DM005) SATA, płyta główna ASUS K8N4 Delux, instalka WINXP SP2 (oryginał). Zgrałem sterowniki SATA na dyskietkę (sterowniki ze strony asusa), instalka po wskazaniu tych sterowników wczytuje...
Komputery Hardware :: 16 Cze 2012 08:05 :: myrcin :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1236


Reklama :: 16 Cze 2012 08:05 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

sterowniki asus - płyta główna sterowniki asus k8n4-e nforce s754

witam, pilnie poszukuję sterowników do płyty głównej: asus K8N4-E nForce s754 pod win xp home edition przeszukałem internet, nie mogę znaleźć i utknąłem w martwym punkcie po formacie.
Sterowniki i BIOS :: 15 Gru 2013 16:35 :: Dra98 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 801

Venice 3000+ Podkręcanie na ASUSIE

Panowie osobiscie podkreciem takiego Venice na Asusie K8N4-E DELUXE na 2600Mhz napiecie na rdzeniu 1.55V , dziala stabilnie 10x260
Tuning PC :: 22 Gru 2007 14:05 :: kajan2000 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 772

Programowanie kosci BIOSu-zmieniony MAC adres karty siecowej

Witam! Posiadam plyte glowna ASUS K8N4-E. Chcialem ktoregos razu z czystej ciekawosci przestestowac mozliwosc jaka oferuje Asus i sprawdzic jak dziala funkcja Crashfree bios2. Po tym jak komp po podkreceniu ramu nie chcial sie uruchomic-mi nie chcialo sie rozbierac go aby wyresetowac bios-wlozylem...
Komputery Hardware :: 28 Lis 2005 17:36 :: nitro_67 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3857

PEG LINK MODE+inny problem

Witam! W biosie mam nastepujace ustawienia, ktore za bardzo nie wiem do czego sluza i nie wiem jak sie nimi "bawic" zeby nic nie uszkodzic: peg link mode - auto/disabled/normal/fast/faster peg root control - auto/disabled/enabled peg buffer lenght - auto/long/short wszystko jest na auto. z instrukcji...
Komputery Hardware :: 14 Sty 2006 13:15 :: TONI_2003 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 920

Płyta Assus K8N4-E - Płyta do wymiany

A jednak sprawdz "Chassis connector" str. 1-33 Zwora ma być tak jak jest na niebiesko zaznaczone.
Komputery Hardware :: 16 Lip 2013 20:53 :: gaikos1997 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1494

Przy próbie kopiowania z DVD na HDD komp wyłącza się.

Świeżo poskładany komputer przy intensywnej próbie użytkowania nagrywarki DVD LG, natychmiast wyłącza się (ATX się wyłącza). Poza tym defektem komputer pracuje w pełni stabilnie. Nagrywa płyty DVD i CD bez problemu. Wyłącza się natomiast przy próbie skopiowania dużego pliku, np. filmy AVI na dysk...
Komputery Hardware :: 24 Sie 2006 08:27 :: panoramix :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1199

Radeon x1300 szaleje /Sterowniki szaleją

Witam mam następujący problem Pewnego cudnego czwartkowego wieczora siedziałem i szczęśliwie grałem sobie jak zwykle w Call of Duty. W pewnym momencie zwiecha, totalna pixeloza, wyrzuciło mnie do paska i na pulpicie widniał komunikat od sterownika ATI: "Karta graficzna przestała reagować na polecenia...
Komputery Software :: 17 Lut 2010 16:09 :: Noshi :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1573

nowy komputera. . .

plyta glowna jest pod AGP a karta graficzna ktora chcesz jest na PCI-E - za chrld nie zadziala albo zamien grafe na cos na AGP (porzadny i umiarkowany cenowo wybor to radeon 9550 z 256vram prod. asus lub gigabyte, plyte bym jednak zmienil - bierz asus K8N-E, kumpel ma i jest zachwycony) albo na...
Komputery Software :: 22 Sty 2006 08:34 :: piters19 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 516

Kontroler PCI TO SATA + IDE - kompilacja biosu

Ok rozumiem, mam nadzieje, że wszystkie opcje sprawdziłeś aby upewnić się, że OnBoard SATA nie działa: opcje w BIOSie, wszystkie 4 gniazdka, zmiana taśmy SATA ... Jednak jak czytałeś to pewnie zauważyłeś, że Asusy są 'oporne' i może nie zadziałać, robisz próby na swoje ryzyko (pod ręką miej oryginalny...
Komputery Hardware :: 11 Maj 2010 08:16 :: Prisonbull :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1896


Reklama :: 11 Maj 2010 08:16 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

mój złożony komputer

Witam Chce złożyć sobie komputer i zastanawiam się który z tych dwóch był by lepszy.Wybrałem w sumie takie podstawowe podzespoły jak płyta ,procesor i pamięć,bo co do nich nie jestem pewien ,czy aby z czymś nie przesadziłem,albo połączenie tych podzespołów było by bezsensowne. A) Procesor AMD...
Komputery Hardware :: 01 Gru 2005 09:06 :: MKKJ :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 641

co to jest IC?

Chodzi o moduł pamięci. Opisz lepiej problem, konfigurację i objawy bo podejrzewam że zaczynasz brnąć w slepą uliczkę. zaczne od konfiguracji: sempron 3000+ 64 bit Asus k8n4-e bios AWARD radeon x 600 pro gigabyte 2x512ddr kingston na zasilaczu sa takie informacje-firma ModeCom(czy jakos...
Komputery Hardware :: 14 Sty 2006 11:32 :: maryousz :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3443

Błąd odczytu dysku WDC WD1600JS-00MVB1 160GB

Błąd odczytu dysku WDC WD1600JS-00MVB1 160GBJuz pedze z wyjasnieniami. Model dysku to WDC WD1600JS-00MVB1. Zasilanie sprawdzilem i wszystko jest ok. Co to jest konwerter Pata-Sata? Wklejam zdjecia z HDTune Konfig to: Asus K8N4-E Deluxe s754 AMD Atchlon64 3000+ Asus 7300gs 256mb/64bit WDC WD1600JS-00MVB WD1200JB-22GVA0 GoodRam 512...
Komputery Hardware :: 21 Kwi 2007 10:04 :: jonnyB :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2686

Muszę zresetować PC żeby chodził dobrze...

Mam taki dziwny problem z komputerem: Uruchamiam komputer. Pracuję i robię co chcę. Komputer chodzi normalnie. Mija 10 minut i nagle się zamraża, tak jakby stop klatka. Nie reaguje na myszkę (czasami jeszcze przez 5 sek da sie maznąć), klawiaturę, ekran nie odświeża sie.... Aha świeci się lampka...
Komputery Hardware :: 03 Gru 2007 16:55 :: DriverMSG :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1952

Asus AMD Athlon64 3200+ zacina sie

Asus AMD Athlon 64 3200+ płyta K8N4-E ATIRadeonX1600XT zacina się teraz już sie nie uruchamia, bios zachowuje sie normalnie,jaka może być przyczyna?
Komputery Hardware :: 12 Paź 2008 20:43 :: K!lleR :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 703

Modernizacja/upgrade starocia

Modernizacja/upgrade starociaWitam serdecznie po dłuższej nieobecności tym razem chodzi o modernizację/kupno nowego zestawu. Na obecnym trudno jest już bezproblemowo cokolwiek zrobić, czy to oglądanie filmów w wysokiej rozdzielczości, YouTube, Vimeo itp., uruchomienie kilku programów, wgranie Windows 8.1 Preview . Po prostu...
Komputery Co kupić? :: 17 Lip 2013 22:17 :: 2253779 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 981

nowy komp nie chce sie włączyć

witam właśnie złożyłem sobie nowego kompa, podłączyłem kabel do gniazdka i uruchomiły się wszystkie wiatraczki i dysk, pochodziły chwilke i wyłączyły się. gdy chcę włączyć przyciskiem POWER nic się nie dzieje. co jest grane?? pomóżcie!! dane komp: asus k8n4-e sempron2600+ seagate barracuda...
Komputery Hardware :: 15 Paź 2005 09:05 :: Goliat81 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1337

Asus K8N4-E DELUXE Nie startuje

Mam taki problem wlasne skonczylem skladac kompa i jakie bylo mije zdziwienie kiedy nie odpalil. plyta gl. Asus K8n4-e deluxe procek AMD SEMPTRON 2800+ (754) 64 bit pamiec DDRAM 512 MB PC 400 (KINGMAX) grafika. SAPPHIRE ATI Radeon X550 256MB DDR/128bit tyle zostawilem a cala reszte powypinalem....
Komputery Hardware :: 20 Paź 2005 07:22 :: maciej79 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1951

problem z jedna literą w klawiaturze

Witam! Podobny problem byl juz poruszany i dotyczyl nie możności napisania litery "ł"-rozwiazaniem bylo wylaczenie hotkey sterownikow karty graficznej. U mnie wystepuje taki problem z liteka "ć". wciskajac alt+c nic sie nie dzieje natomiast alt+shift+c otrzymuje "Ć". czy probem tez lezy w hotkey'ach?...
Komputery Software :: 25 Paź 2005 12:29 :: maryousz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1246

podkrecanie ramu

Witam Posiadam CPU sempron 3000+, plyte ASUS K8N4-E oraz 2x 512 Kingston. I tak: Jaki jest sens i ryzyko podkrecania RAMU. Czy korzysci sa warte zachodu? Rozumiem ze zakladka w biosie do podkrecania ramu to"DRAM Configuration". Dla swojego sprzetu jakiego powinienem ustawic Timingi(czy opoznienia-chyba...
Tuning PC :: 16 Lis 2005 21:40 :: zlotnik :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1149

Jaki czas dostepu dla pamieci Ram ustawic?

witam! pod tym linkiem znajduja sie dane mojej kosci ram: posiadam 2szt. czyli łącznie 1GB. Jak widac w dokumentacji, podane czasy: tck, trc, trfc, tras sa okreslone w nanosekundach, natomiast w biosie w ustawieniach sa podane w postaci: 1T, 2T(pewnie chodzi o okres)-jak wiec przeliczyc "ns"...
Tuning PC :: 18 Lis 2005 16:36 :: Exodos :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1596

Wadliwa karta graficzna Gigabyte Radeon x600pro?

Posiadam karte jak w tytule. Ponadto plyta Asus K8N4-E i CPU Sempron 3000+ 64 i 2x512 DDR Kingston. Coraz czesciej przy wlaczaniu lub resetowaniu komputera zdarza sie co takiego ze buzzer wydaje 6 pikniec po czym odpala sie wszyskto oprocz moniotra. Laduje sie system jednak nic nie moge zobaczyc gdyz...
Komputery Hardware :: 23 Lis 2005 16:04 :: maryousz :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1046

jaka płyta??

składam jednostke i mam problem w wyborze płyty głownej w przedziale cenowym ok 250-320zł AMD Sempron 3000+ socket754,64-bit Gigabyte GeForce 6600GT PCI-E TwinMOS 1024MB PC400 Seagate120GB SATA zastanawiałem sie nad Asus K8N4-E NForce4 PCI-E Gigabyte GA-K8NE NForce4 MSI RS482M-IL IEEE1394 Lan poradźcie...
Komputery Hardware :: 27 Lis 2005 14:07 :: edziu :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 564

slajdy podczas grania-grafa sie przegrzewa?

Miałem cośtakiego z grą Colin mcrally 4 . Sztrasznie szarpao i włączyłem logowanie obciążenie komputera włączyłem grę i jak szarpło to wyłączyłem i popatrzyłem na log.Okazało się że wolne miejsce w RAMie spada do 0. Kupiłem drugą kostkę i teraz raz na jakiś czas lekko szarpnie. Mam 1GB Ramu wiec...
Komputery Hardware :: 04 Gru 2005 14:08 :: maryousz :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 900

test CPU

Do Jankolo: wiem co napisalem ale to w poscie odnosnie co to jest IC podalem przykladowy komunikat gdyz przy wielu wystepowalo IC ale nie znalem tego znaczenia. natomiast z dzwiekami jest tak jak napisalem 2-1-1-1 tyle ze znajduja sie one w zakladce gdzie nie sa opisywane bledy ale powyzszy post...
Komputery Software :: 10 Gru 2005 19:35 :: maryousz :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 838

Hyper-Threading a Hyper-Transport

Witam. Chcialbym sie dowiedziec czy technologia Hyper-Threading to to samo co Hyper Transport? Plyta Asusa K8N4-E obluguje ta pierwsza technologie natomiast Plyta Gigabyte GA-K8NE obsluguje ta druga. Wiec czy jest miedzy tym jakas roznica? Jesli tak to jaka oprocz nazwy?
Komputery Hardware :: 16 Gru 2005 13:24 :: Sareph :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1012

komp się ponownie nie uruchamia

A powiedz jaka masz plyte glowna? Ja mam dokladnie to samo z nowiutkim komputerem na plycie Asus k8n4-e. Testowalem na innych kartach graficznych i to samo. Plyta jest juz w serwisie a ja nie mam kompa od tygodnia:( Jak ja odesla z notka ze jest sprawna to zrobie okrutna burde... Probowalem ten problem...
Komputery Hardware :: 20 Gru 2005 09:40 :: ivorpl :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 685

Radek czy GF??

Wielkie dzięki, ale mi również o chodzi opinie na temat tych dwóch kart:) Z jakimi płytami dobrze pracują, z jakimi są komflikty itd. Ja zastanawiam się nad Gigabytem K8NE NF4, Asusem K8N4-E lub MSI K8N Neo3. Procek to Athlon 64 3000+
Co kupić Archiwum :: 25 Gru 2005 20:11 :: Eureka 170 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 423

jaką wybrać płytę pod Alhlona 3000+ s.754?

Ja bym wybrał oczywiście płyte ASUSA. NIe ma to jak porządne wykonanie i niezawodność pracy. Właśnie tym cechują się płyty Asusa. Asus K8N4-E ma bardzo dobre paramerty świetnie wyposażona w umiarkowanej cenie. Moim zdaniem godna polecenia.
Tuning PC :: 25 Gru 2005 21:00 :: Platon :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 589

zintegrowana karta muzyczna-problem ze słuchawkami

Witam! Posiadam płyte asus k8n4-e deluxe. Ma ona zintegrowana karte dzwiekowa. Obudowa oferuje podlaczenie w jej przednim panelu sluchawek oraz mikrofonu. Oczywiscie wszystko jak mi sie zdaje jest odpowienio podlaczone do pinów na płycie. Gdy wpinam sluchawki w wyprowadzone wejscie w przednim panelu...
Komputery Software :: 04 Sty 2006 19:13 :: przema72 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 569

proces uruchamiania komputera

Robert daruj sobie... napisalem na poczatku ze przeszukalem google... Do KKK: Cpu: sempron 3000+ plyta Asus K8N4-E deluxe 2x512DDR kingston radeon x600pro zasilacz MODE COM FEEL 300wat sprzet nie krecony. Pisalem wczesniej ze bede mial zasilacz na podmiane ale jak go zobaczylem to niezaryzykowalem...
Komputery Hardware :: 16 Sty 2006 22:55 :: maryousz :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 3385

power connector 24 pin a 20 pin

Przeczytalem gdzies ostatnio ze nowe komputery glownie korzystaja z linii 12 V (kiedys najbardziej byla obciazona linia 5V ale teraz odchodzi sie od tego)i pewnie dlatego te dodatkowe piny na 12 V. Orietuje sie moze ktos z jakiej linii korzysta sempron 3000+ i karta graficzna gigabyte radeon x600...
Komputery Hardware :: 13 Sty 2006 00:59 :: olcha0098 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1764

Sempron 3000+ i podkręcanie!

witam trafilem na ten temat wczoraj wieczorem i zaczalem sie bawic w podkrecanie.. moj sprzet wyglada nastepujaco: Sempron 3000+ kingstone 512 mb PC400 Asus K8n4-e Deluxe Duzo w biosie nie zmienilem ;> obnizylem tylko HT z 4 na 3 , FSB pamieci ustawilem na 166mhz. HTT procesora ustawione...
Overclocking Początkujący :: 01 Maj 2008 19:36 :: tomasz_2008 :: Odpowiedzi: 90 :: Wyświetleń: 53938

Optymalne temperatury pracy komputera ?

Coś dziwne to. Temp na mobo masz wiekszą od proca:/ Ja mam semprona 3000+64 bit i plyte Asus K8N4-E Deluxe i takze na chipsecie(ok 40 stopni) mam wieksza temperature niz na procesorze(35-36 stopni) oczywiscie w stanie bez obciazenia. Wiec to chyba nic dziwnego...
Tuning PC :: 17 Lut 2006 14:02 :: boundrose :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1593

LG 4167B nie nagrywa płyt DVD

Ktoś może pomóc mi w rozwiązaniu tego problemu? Nie mogę nagrywać płyt DVD (zarówno + jak i -). Nagrywane w Nero, Alkoholu, TCPower Pack'u... Komp: Athlon 64 3000+ Box DDR 512 400 Mhz Kingston x2 płyta: Asus K8N4-E HDD: Caviar 80 GB 7200 SATA. Poniżej załączam screen. Pozdrawiam i z góry dziękuję...
Komputery Software :: 21 Lut 2006 07:43 :: Czyki :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1577

Dysk twardy Seagate Barracuda 40GB, problem...

Dysk twardy Seagate Barracuda 40GB, problem...Dysk twardy ST340016A (Barracuda IV, 40GB, Ultra-ATA 100). Problem: dysk w obecnej konfiguracji komputera pracował bez żadnego problemu od dłuższego czasu, aż do chwili gdy przy próbie kopiowania pliku ok. 3GB, zawiesił się przy ok. 20%; już teraz nie pamiętam czy system udało się normalnie zamknąć...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 27 Mar 2006 14:56 :: T-82 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2267

Sempron 3300+, Czy będzie go łatwo podkręcić?

Kupuję płytę Asus K8N4-E Deluxe (nVidia nForce4 4X) rev 1.01A i do tego jakiegoś Semprona. Myślałem o Sempronie 3300+. Chciałbym go trochę podkręcić? Czy ten procek można łatwo podkręcić? Czy może lepsza będzie wersja np 2800+ ale ta chyba nie ma Cool'n'Quiet. Co wybrać. Z góry dzięki.
Tuning PC :: 13 Kwi 2006 12:11 :: forestx :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1093

Słuchawki, płyta główna Asus K8N4-E Deluxe. Bardzo cicho słychać.

mam płyte główną ASUS K8N4-E Delux ze zintegrowaną kartą dżwiękową która ma z tyłu obudowy 6 wejść (Wejście liniowe, wyjście na głośnik przedni, Wejście mikrofonu, wyjście na głośnik, wyjście bocznego głośnika, wyjście na głośnik centralny). Do Wyjścia na głośnik przedni mam podpięte główne głośniki,...
Komputery Software :: 24 Kwi 2006 08:56 :: b0dzi0 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1354

Pomoc w skompletowaniu komputera!

Witam, chce kupic komputer tak do ok 3 - 3.5 tyś zł z monitorkim 19" LCD i wazne zeby mial karte satelitarna. Prosze o pomoc przy złozeniu!! Sam wykombinowalem cos takiego: Zmieniłem temat postu!
Co kupić Archiwum :: 23 Kwi 2006 19:32 :: YR1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 495

Jaką plytę wybrać do procesora amd sempron 2800

Mam juz na oku inne czesci do kompa co o nich myslicie ewentualnie jezeli cos by nie pasowala prosze o pomoc Sempron 2800+ 64bi Asus k8n4-E Delux 80 Gb Seagate Sata II 7200 obr. 8mb cache Elixir 512mb 400Mhz LG 4167B Zasilacz Tronje 550w zastanawiam sie jeszcze nad zamiana na MsI k8N Neo3-F albo...
Co kupić Archiwum :: 21 Maj 2006 10:07 :: dynia1314 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 798

Fifa 06 - problem z uruchomieniem. POMOCY!!!!

Nie wiem czy to jest orginał. gre mam od kolegi. najprawdopodobniej jest to piracka kopia. Oto wszystko co wiem o moim kompie: System: Windows Xp profesional RAM: 1024 Mb Grafika: Radeon x550 (nie jestem pewien) Procesor: Athlon AMD 64' 3000+ 2010 Hz Płyta główna: Asus K8N4-E To powinno...
Komputery Software :: 23 Cze 2006 14:03 :: kostek6 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1474

Brak netu na jednym kompie - pomocy

Witam Mam do routera linksysa WiFi WRT54GC podłączone z pomoca kabla 2 komputery na jednym internet jest bez najmniejszych kłopotów natomiast na drugim z płytągłówna Asus K8N4-E Deluxe. brak jest internetu. Po podłączeniu do routera router przedziela mu adres z swojej puli i wszystko wyglad jak...
Sieci, Internet :: 26 Cze 2006 22:40 :: Pio3 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 494

Pomóżnie mi podkrecic mojego athlona 64 2800

-Hudy- jak bys czytal dokladnie to bys wiedzial o co chodzi. Wracajac do tematu, pamietaj o tym ze jak zabierzesz sie za podkrecanie grafiki i masz na niej standardowe chlodzenie to fajerwerkow sie nie spodziewaj bo za duzo z niej nie wykrecisz. Tak jak pisal -Hudy- dodatkowa kosc pamieci by sie...
Tuning PC :: 16 Lip 2006 19:24 :: McSqeeb :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 1728

wolno uruchamiajaca sie przegladarka ACDSEE

Witam szanownych Kolegów! Mam problem z przegladarka do zdjec.Korzystam z ACDSEE w wersji 3.00.Po dwukliku na plik z grafika np. jpeg musze czekac okolo 10-15 sekund zanim "zaskoczy" i go otworzy. Wczesniej korzystalem z czegos o nazwie ASHAMPOO(czy jakos tak) z najnowszej wersji w tamtym czasie i...
Komputery Software :: 15 Sie 2006 19:56 :: paweliw :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 651

Asus K8N4-E Deluxe-wymiana wiatraczka na chipsecie

Witam Szanownych Kolegów, Mam problem ze bardzo hałasującym wiatraczkiem na chipsecie płyty głównej takiej jak w tytule. Jedyne lekarstwo jakie mi przychodzi do głowy to wymiana chłodzenia. Chciałbym się dowiedzieć czy można w tym modelu wiatrak zastąpić samym radiatorem czy musi być koniecznie wiatrak....
Komputery Hardware :: 26 Wrz 2006 10:51 :: maryousz :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 3632

Smartheap Library out of memory - Pomocy

Mam taki problem według mnie jest to wina sprzętu Gdy chce uruchomic Gothica 3 wyskakuje mi komunikat: Smartheap Library out of memory ignoruj kontynuluj .. Jak naprawic ten błąd? Mam sprzęt: 1Gb Ramu 3000+ Sempron 64bit (nieco podkrecony o 10% ale stabilny) Asus k8n4-e GeForce 7600...
Komputery Software :: 16 Lis 2006 01:13 :: jankolo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1358

cmos checksum error (nie bateria)

Witam, kupiłem kilka dni temu nową płyte główną Asus K8N4-E SE i mam taki oto problem z nią: Rano jak włącze komputer to wyskakuje "cmos checksum error" musze wejść wtedy do biosu i ustawić date i godzine. Wymieniłem bateryjke na płycie i to nic nie dało, wgrałem też najnowszy bios. Testowałem i stwierdziłem...
Komputery Hardware :: 17 Lut 2007 12:25 :: michu71 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1112

Powrót do Windowsa po uruchomieniu gry.

Po uruchomieniu gry np.Fable i na wielu innych grach komputer powraca do Windowsa, obraz mignie zrobi się czarny i gra się wyłącza,zainstalowałem najnowsze sterowniki do karty niestety to nie pomogło.Karta grafiki to RADEON X800GTO 512MB 256bit PCI płyta główna ASUS K8N4-E SE nForce PCI-E procesor Althon...
Komputery Software :: 29 Cze 2007 20:18 :: lewciu :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 816

Athlon 64 3000+ vs Turion 64 1.8GHz który lepszy

Witam Chciałbym któryś z tych procesorów zamontować do PCeta na płyte ASUS K8N4-E. Który z procesorów będzie wydajniejszy? Oba procesory są na sokecie 754.
Komputery Hardware :: 22 Gru 2007 21:26 :: phoe :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3210

Wymiana chłodzenia chipsetu na chłodzenie pasywne, bez obaw?

Wymiana chłodzenia chipsetu na chłodzenie pasywne, bez obaw?Witam mam malutki wiatraczek na chipsecie który zaczął bardzo głośno pracować, muszę go wymienić na nowe ale teraz mam pytanie czy mogę zastosować ram radiator? mam pewno obawy czy będzie on mógł odebrać całe ciepło. Mam bardzo mało miejsca koło chipsetu bo zaraz obok jest karta graficzna i musiałem...
Komputery Hardware :: 07 Sty 2008 19:47 :: nelik1987 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1485

Podkręcić Athlona. Jak to zrobić? Ustawienie w BIOSie?

Faktycznie trochę sie pomysliłem już podaje poprawne dane. Procesor: Athlon 64 3000 (2GHZ) podstawka 754 Płyta główna : ASUS K8N4-E Deluxe (Nvidia nForce, Advanced Overclocking Features) Zasilacz: Jakiś zwykły za 80zł 300W Pamięci: kingstom DDR 512MB
Tuning PC :: 28 Sty 2008 14:54 :: massi :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1096

modem ZXDSL 852 kamera internetowa nie działa

witam mam wielki problem!!!i nie wiem jak sobie z nim poradzić!! mam neostrade i modem ZXDSL 852 dostałam kamerke internetowa logitecha ale niestety po zainstalowaniu oprogramowania nie działa wyskakuje takie cos: modem ADSL nie ma wystarczajacego pasama USB do poprawnej pracy.Prosze nie podłaczać...
Komputery Hardware :: 04 Lut 2008 16:18 :: olka1641 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3821

Mam pytanie jeśli kupię nową lub używaną płytę główną

jeśli bym kupił taką płytę ASUS K8N4-E SE
Komputery Software :: 03 Maj 2008 14:13 :: adams987 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 837

Bootowanie Win XP - ntoskrnl.exe - błąd ?

Pamiec jedna, tzn jedna kosc. Plyta glowna to ASUS K8N4-E Deluxe. Wlasnie zebym mial jak odpalic Hirensa to bym memtesta rzucil, a tu nie ma jak. Sproboje pozyczyc od kogos kostke DDR to moze sie wyjasni. Linuxa mam jakiegos Ubuntu ale tam nie ma chyba zadnych diagnostycznych programow
Komputery Hardware :: 07 Lip 2008 11:24 :: Boqler :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 5424

Zawieszenia Komputera po zmianie karty graficznej?

Płyta główna : ASUS K8N4-E Deluxe. Nie wydaje mi się, aby kondensatory były napuchnięte, ale nie znam się na tym i generalnie nie wiem jak wyglądają gdy są napuchnięte/nienapuchnięte.
Komputery Hardware :: 10 Lis 2008 21:28 :: jozcho :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1237

Dysk 2.5" podłączony przez przejściówkę nie działa

Więc tak, moja płyta główna to Asus K8N4-E, normalnie współpracuje z dyskiem 160GB. Mam też dysk od notebooka IBM Travelstar dkla-24320 4.3GB, który usiłuję podłączyć przez przejściówkę. Bios nie widzi tego dysku 4.3 i nic się z niego nie odpala. Dodam że w notebooku działał na nim win98 później zainstalowałem...
Komputery Hardware :: 21 Mar 2009 18:13 :: sifjejo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1371

Asus K8N4-E problem z No signal input

Podczas pracy komputera nagle pojawił się biały napis na niebieskim tle: Jeżeli po raz pierwszy widzisz ten komunikat to uruchom ponownie komputer... dalej nie zdążyłem przeczytać i komp się wyłączył. Teraz Przy włączaniu komputera jest no signal input. Co to może być? Płyta główna to Asus K8N4-E, grafika...
Komputery Hardware :: 15 Sie 2009 12:13 :: sifjejo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1092

Nie startujaca procedura POST

Wszystkie kondensatory są w porządku. Konfiguracja sprętu to: Zasilacz: Mode Com Feel-300 ATX Płyta główna: Asus k8n4 E Deluxe Procesor: Athlon 64 3000+ Pamieć Ram: Good Ram 2 Gb DDR PC3200 Karta graficzna: Gigabyte GV-NX62TC256D8 Dysk twardy: Seagate baracude 7200.8 S-ATA
Komputery Hardware :: 15 Wrz 2009 21:57 :: szoki :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2406

Problem prawdopodobnie z pamięcią RAM

Chce zaznaczyć że zanim napisałem szukałem odpowiedzi na forum, ale nic odpowiedniego nie znalazłem do mojego problemu. Komputer od pewnego czasu miewał różnego rodzaju fochy i nie zawsze się włączył został na którymś z pierwszych ekranów albo monitor w ogóle się nie włączał. Myślałem że to wina płyty...
Komputery Hardware :: 15 Gru 2009 00:06 :: DriverMSG :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 609



Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: pralki polar wzmacniacz antenowy radia automatyczny prostownik akumulatorów brudne klemy hybrid amplifier hybrid amplifier hybrid amplifier hybrid amplifier wzmacniacz antenowy radia dwie czujki lini 2eol
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group