Jesli mozesz sprawdz diagnostyka od czego zalezy automatyczne ssanie byc moze tutaj lezy problem. Na pewno zalezy od temperatury silnika i powietrza ale moze jeszcze od czegos? Jesli mieszanka jest nadmiernie wzbogacana to jedna z przyczyn moze byc automatyczne ssanie.
wolne obroty musisz ustawić na dobrze dogrzanym silniku, jakieś 800-850 obr/min jeżeli po tej regulacji zimny bądź niedogrzany silnik będzie gasł to problem leży w tzw.automatycznym ssaniu. inną przyczyną może być nieszczelny układ dolotowy poniżej gaźnika, ale o tym później, narazie sprawdź czy działa ci ssanie.
mój problem polega na tym gdy auto ma zimny silnik np rano jak odpalam ma bardzo wysokie obroty i głosno wyje gdy silnik popracuje z pół minuty obroty wracają do normy i ładnie równo chodzi na ciepłym silniku nie ma takich problemów To normalne masz automatyczne ssanie.
wITAM MIAŁEM PODOBNY PROBLEM U MNIE SPRAWDZ CZY JAK LEKKO WYSUNIESZ PRZY ODPALONYM SILNIKU MECHANIZM SSANIA TOI CZY WCHODZI NA WIEKSZE OBROTY?? U MNIE WADA BYŁ ZŁY STYK PRZY SILNICZKU WEWNATRZ SERWO OD AUTOMATYCZNEGO SSANIA WYSTARCZYŁO DOGIAC BLASZKI JEST TROCHE ROZKRECANIA ALE DA SIE TO ZROBIC.CZUJNIK TEMPERATURY TO TEN NIEBIESKI.nA ZIMNYM SILNIKU...
Witam mam problem z automatycznym ssaniem w golfie 2 91r silnik 1,6 chodzi o to iz sterowane jest elektromagnesem i nie chce sie właczac:!: z wstepnych ogledzin wyszło na to ze nie dochodzi napiecie do elektromagnesu który steruje tym ssaniem gdzie szukac przyczyny moze jakis przekaznik lub czujnik szwankuje co o tym sadzicie
Witam. Moze ktos wie co moze byc przyczyna nastepujacej przpadlosci w moim autku: Golf 2 silnik 1.3 gaznik 2E3. benzyna. Przed usterka zapalal na benzynie natychmiast, obecnie musze krecic ladnych pare sekud. (tylko przy zimnym silniku , przy goracym jest OK) Gdy zapali na ssaniu (automatyczne) dziala poprwanie, natomiast gdy temperatura wzrasta i zaczynaja...
Nie musisz od razu wymieniac gaznika na inny. Znajdz dobrego speca od tych gaznikow i moze sie okazac ze za pare zlotych mozna to naprawic. Natomiast przekladajac gaznik na inny to zwykle trzeba rozwiacac sprawe z ssaniem bo w pirburgu jest automatyczne. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z kontrolką świec żarowych a mianowicie po zapłonie normlanie sygnalizuje grzanie świec ale po ok 1:30 min. zaczyna mrugać tak jak na filmie. Problem się zaczął jak wymieniłem pompę paliwa z ręcznym ssaniem a wcześniej była z automatycznym. W autodacie znalazłem schemat jednej i drugiej pompy po lewej z dawcy po prawej mojego golfa....
Jestem posiadaczem vw golfa II 1.6 z 1992 r z przebiegiem oryginalnym 98 tys.km.Chcialbym zalozyc instalacje gazowa dotego auta ale nie bardzo wiem jaka a nie chce zeby diabli wzieli silnik po zalozeniu gazu.Bylem w jednym warsztacie ale chyba gosc chcial mnie naciagnac bo powiedzial ze to jest auto na wtrysku jednopunktowym a sadzac po wypowiedziach...
POMOCY: mam Problem z golfem 1 benzyna 1.4 79r. slyszalem ze mam automatyczne ssanie....po jakims czasie w systematycznym odstępie auto gaśnie jesli jest na luzie, obroty spadaja, a kontrolka temperatury pokazuje przegrzew lecz tak nie jest!!!! POMOCY!!! jwp997(at)wp.pl
Cześć Potrzebuję dociec co jest nie tak ponieważ za długo nagrzewa mi się sonda lambda jednoprzewodowa by w końcu chodziła w pełnym zakresie 0,2-0,9V. Niedawno było dobrze - szybciej podejmowała pracę w pełnym zakresie 0,2-0,9V. Mam na stałe zamontowany i podłączony pod sondę lambdę miernik diodowy 0-1V wiec zawsze widze jak to pracuje. Do rzeczy; Temperatura...
witam wszystkich!moja auto juz naprawione.znalazłem niezłego mechanika -robi tylko volkswageny,wiec ma nie=zle pojecie.okazało się ,że pokrzywiły się cięgna od automatycznego ssania w gaźniku, podobno to wina fachmana od gazu(nie wiem którego, bo kupiłem auto już z gazem)koszt naprawy 80zł!!!!!!!!!(a nie tysiąc). Regultor wolnych obrotów był sprawny...
Jak mozesz wlaczyc ssanie ? Tam sie zalacza wtedy gdy nadusisz pedal gazu na zimnym silniku.Ssanie reguluje sie automatycznie z tego co widac na zdjeciu.Masz to polaczone z plynem z ukladu chlodzenia .Spiralna sprezyna jest podlaczona do 12v co widac .Moim zdaniem zobacz czy nie brakuje mu benzyny w czasie pracy na ssaniu. Piszesz ze chodzi na wyzszych...
Witam, niedawno wymieniłem czujnik temperatury w moim Golfie 3 1.8 benzyna i mam taki problem, że silnik jest nagrzany nawet do 70 stopni a dalej chodzi na ssaniu - obroty ok. 1000-1100. Gdy osiągnie 90 stopni jest normalnie czyli ok. 800-900. Z tego co mi wiadomo to silnik powinien wyłączać automatyczne ssanie przy 30 stopniach. Co może być tego przyczyną?
Tak powinno być. Jak się boisz to mogę Ci nagrać filmik jak to w moim e46 wygląda - jest bardzo podobnie (startuje z ok 1000 obr/m, w zimie 1100 obr/m), a nawet gorzej, bo stabilizacja wolniejsza i mniej dokładna (jak opadną to chwilę schodzi zanim dokładnie dobije do nominalnych 900 obr/m, taka uroda BMW, inne modele mają podobnie). A Yaris z kolei...
jak masz automatyczne ssanie to prawdopodobnie uszkodzony jest mechanizm sterujący taka puszka u boku gaznika przykręcona chyba na 3 śrubach i doprowadzone są do niej przewody z płynem chłodzącym odkręc to i wyłącz ręcznie otwór dolotowy powietrza otwarty dodatkowa przypadłość jaką serwuje ciągle załączone ssanie jest dostawanie się etyliny do oleju
Witam, nie napisał kolega jaki to silnik! Przeważnie ssanie automatyczne sterowane jest z czujnika temperatury, jak temperatura silnika wzrośnie do określonej to sie wyłącza. Czujnik temperatury przy tym aucie powinien być gdzieś przy górnym kolektorze wodnym, może mieć złącze 4-ro stykowe. Więc problemem może być czujnik temp, jego uszkodzenie lub...
Witam! Aby nie zakładać nowego tematu podłączę się do tego. Otóż mam Golfa IV z silnikiem benzynowym 1,6 z 2002 roku, na liczniku 32tys. Do chwili obecnej chodził bezproblemowo. Po zatankowaniu jak zwykle do pełna benzyną 95-tką tylko teraz z innej stacji, dopiero następnego dnia pojawił się problem: zaczął gasnąć silnik przy każdym zatrzymaniu na skrzyżowaniach,...
Automatyczne ssanie do sprawdzenia i przewody podciśnienia .
Temat jest interesujący tym bardziej, że EZ, RF, GU i RH nie miały pompki elektrycznej a jedynie automatyczne ssanie (N51 na schematach). Czy któryś z tych silniczków ma Kolega? Tak więc grzanie się przekaźnika to zwarcie w jego uzwojeniu, niepoprawny styk w gnieździe, zwarcie na sieci do ssania czy samym ssaniu itd.
Tak to ten gaźnik, ssanie automatyczne, podciśnieniowe bez elektroniki. Na korpusie gaźnika jest wybite 2E, są jeszcze jakieś małe numery nie do odczytania. Próbowałem regulować otwarcie przepustnicy ssania ssawką wodną, ale czy jest domknięta czy lekko uchylona auto reaguje tak samo - odpala, wchodzi na obrotu po czym obroty spadają i gaśnie (nie od...
Jeśli się nie mylę to golf ma automatyczne ssanie tak...Jeśli to nie prawda to nie piszcie mi ze się nie znam lub coś w tym stylu.Ale jak uruchomię silnik i chwile chodzi na dość dużych obrotach tak mi się wydaje...ale po chwili spadają obroty do takich momentów ze zdycha mi silnik...no nie całkiem no i myślę ze to właśnie to automatyczne ssanie się...
Jestem posiadaczem Golfa II 1.3 na gaźniku pierburg 2e, i pojawił się problem, kiedy jechałem nim zaczął pracować jak czołg okazało się że wypluło uszczelkę pod głowicą między cylindrami, wymieniłem ją a głowice dałem do planowania, kiedy wszystko już złożyłem, zginęła mi iskra, więc pierwsze co zrobiłem to wymieniałem aparat zapłonowy kupiłem używany...
Znalazłem coś takiego jak na zdjęciu. Jak już odpalę auto to chodzi na bardzo niskich obrotach . Ssanie się nie załącza. Jak odepnę ten czujnik ssanie automatycznie się załącza i obroty są na 1000. Czy ten czujnik mam wymienić?
Wiem o tym, ale pomaga zdiagnozować dużo rzeczy, sprawdzić parametry pracy silnika, czujników i wielu innych :) Na VAG`u nawet pokazuje takie rzeczy jak spalona mata od podgrzewanego lusterka :D Dzisiaj odpaliłem samochód, -4 na dworze, odpalił oczywiście normalnie, chodził na ssaniu, i po kilku sekundach to samo, znowu zaczął tracić obroty, ale to...
jak w temacie zwykły diesel bez turbiny nie grzeją świece żarowe wychodzi mi na moduł ozn028 906 124 lub 05 340404 00 jest dosyć skomplikowany pytanie gdzie to kupić i ile kiosztuje ewentualnie schemat tego cacka z góry dziękuje golf3 95rok ssanie jest automatyczne na siłowniku tez nię działa
Da sie zamienic na zwykly gaznik ale trzeba dorobic ssanie, bo w pierburgu jest automatyczne. Pierburg jest w silnikach 1.6 i to jest gaznik 2EE czyli ecotronic. Pozdrawiam.
Dziękuje, udało mi się usunąć to immo. jest na zdjęciu :) Silnik już pali ssanie automatyczne też zrobilem, został tylko elektrozawór przy turbinie narazie nie bardzo wiem w jakich momentach ma załanczać i do czego najlepiej podpiąć. Jak otwierałem to włącza turbine (zaczyna gwizdać) nawet na wolnych obrotach. Narazie i tak jestem zadowolony, że już...
Przewód z serwa jest cały i nie zasysa lewego powietrza. Co do parownika to mam instalacje ELPIGAZ 92 LPG, był już regulowany i obroty zostały ustawione na najszybsze. Obroty gubi po rozgrzaniu, rano na automatycznym ssaniu jest OK.
Zobacz z boku reduktora Tak po srodku membrany powinien być taki elektromagnes. Albo wogule go brak. Bez tego zawsze są problemy z rozruchem w zimie. Dodano po 15 Powinieneś mieć coś takiego. Ten reduktor ma doprowadzone podćiśnienie z koilektora ssącego. Ale są z elektromagnesem. Włączającym dopływ gazu po włączeniu zapłonu. Natomiast to co widać na...
Samochód na gaźniku? Jeśli tak sprawdź układ automatycznego ssania....
od siebie dodam ze golfy 1,6 na automacie , do tego w miescie naprawde lubia duzo spalic...ale jesli twoj wczesniej palil mniej to poratowac cie powinna dobra regulacja gaznika (glownie poziom paliwa), wymiana filtrow(glownie powietrza), kontrola automatycznego ssania, dobra regulacja zaplonu...i tyle..wiecej nic nie zdzialasz. a i sprawdz dokladnie...
Witam W końcu odebrałem mojego golfa po skutkach "gibającego koła" Wsadził mi drugi silnik niestety bez turbo. Z głowicy odczytałem że z 96' roku zresztą mechanik też tak mówił. Po oględzinach zauważyłem kilka nowości na pompie czego wcześniej nie miałem. Szukałem trochę po forum ale trudno szukać jak się nie wie czego. 1. Automatyczne ssanie (zielone)...
pali około 10-11 l /100 to normalne spalanie dla golfa II w przewadze jazdy w mieście na krótkich odcinkach. co radzicie począć w tej sytuacji? Czy może to być wina źle podpiętych podciśnień? Nie może to być wina źle podpiętych podciśnień i raczj jak nic się nie dzieje z pracą na wolnych obrotach to podciśnienia zostaw. Kolega MakroSerwis Ci podpowiedział...
Wiem jeszcze że ma ssanie automatyczne i jest z 94 roku. No to przypuszczam, że będzie to silnik AAZ więc TD z pompą regulowaną mechanicznie a więc problem tkwi w automatycznym (ale nie "ssaniu" bo w dieslach nie ma ssania tylko): regulatorze kąta wyprzedzenia początku tłoczenia i temu trzeba się przyjrzeć.
Aby silnik odpalił potrzebuje +12 na zaworze gaszenia jeżeli nie masz immo, i +12 zaworze ograniczenia pełnego obciążenia, oraz w dzisiejszych warunkach atmosferycznych grzanie świec. Jeżeli mechanik odpiął ci kabelek to nie zapali. Dowiedz się od tego starszego człowieka czy ostatnio ktoś nie wymieniał mu przekaźnika od świec. Może też być że szukasz...
Witam serdecznie mam taki problem z tym samochodem po odpaleniu po nocy w zimie załacza sie automatyczne ssanie ale za chwilę sie wyłącza i ma bardzo niskie obroty w granicach 0,5 tys obrotów samochodu. proszę o pomoc
silnik krokowy nie ma elektromagnesu a w tym gaźniku jest ssanie automatyczne na zasadzie bimetalu i powiem że to raczej on zakończył swój zywot.
Witam. Sporo już wydałeś pieniędzy i jak na razie nie zlokalizowałeś usterki.Ja na Twoim miejscu odwiedziłbym najbliższy serwis VW, by sprawdzić sterowniki silnika.To może być każda z wymienionych przez Kolegów usterek ; może automatyczne ssanie " pracuje " cały czas, sondę lambda kupiłeś nową, czy jest używana?
Witam. Otóż posiadam golfa 2 1,6 na gaźniku 2e2 i postanowiłem zregenerowac parownik bo stary miał już dośc (około 100tyś na nim zostało przejechane i ciężko miał odpalic jak był zimny). Zleciłem regeneracje zaufanemu gazownikowi, po regeneracji auto niechce odpalac np po nocy, muszę wtedy pokręcic z 4 razy ale gdy już zapali mogę go zgasic i drugi...
WITAM przede wszystkim silnik lub zdjęty gażnik powinien być chłodny po zdjęciu pokrywy jest widoczna uchylna klapka jest to ssanie automatyczne silnik zimny /zamknięta z boku gażnika znajduje się urządzenie do którego dochodzą dwa przewody gumowe- płyn chłodzący i przewód elektryczny na którym powinno być napięcie ,jeśli nie ma sprawdzasz przewód i...
Mam dziwny problem z benzyną a mianowicie nie mogę go odpalić na zimnym silniku, na ciepłym odpala. Z przełączaniem nie ma problemów. Ostatnio zauważyłem, że mam przewody na odwrót podłączone i odczepiony czujnik od wentylatora więc to zmieniłem i nic. Prawdopodobnie nie ma ssania, a jest automatyczne a nie wiem gdzie się znajduję. Świece ok, zapłon...
Witam. Mam bardzo duży problem. Golf III 1996r 1.8 benzyna + LPG. Od paru dni po odpaleniu ma bardzo wysokie obroty około 3 tyś. Zarówno na gazie jak i benzynie. Zauważyłem że gaz blokuje silniczek krokowy od ssania automatycznego, przez to pedał jest lużny jakieś 3 cm i linka przy wtryskach też. Gdy sie rozgdzeje czasem spadną do prawidłowych a czasem...
Witam mam problem z odapleniem na ciepłym silniku ( na zimnym pali na dotyk) golfa 1.8gt. wyglada to w ten sposób że kiedy go odapale pochodzi 5 min, gasze i próbuje odpalić ponownie i mam kłopot bo rozruch trwa kilkakrotnym przekrecaniem kluczyka ale powoli sie wkreca w obroty i (bez dodawania gazu łapie jakieś 2 tyś obrotów po czasie sytuacja z obrotami...
"woskowy" o co biega bo tez mam problem z automatycznym ssanie na manualnej pompie w astrze x17dtl
Zimny silnik (ssanie automatyczne), krótkie trasy, itd....To zużycie i tak nie jest duże , ale może ktoś ma inną teorię na ten temat ?
Więc co Twoim zdaniem może być przyczyną jeżeli to nie automatyczne ssanie ktorego ponoc nie ma? Każde auto z wielopunktowym wtryskiem ma podwyższone obroty gdy jest zimny silnik, odpowiada za to komputer, czujniki temperatury i silniczek krokowy i to jest oczywiste że nieco więcej pali gdy jest zimny zwłaszcza zimą ale nie powinno to być duże spalanie...
mam problem z moim golfem pracuje caly czas na wysokich obrotach nie dziala ssanie automatyczne moze ktos podac mi przyczyne dlaczego sie tak dzieje ?
Witam. Mam następujący problem, auto na zimnym silniku gdy załączone jest ssanie(automatyczne) zachowuje się ok. (ma wtedy ok 1000-1100 obrotow) gdy silnik się trochę rozgrzeję(trwa to 1-2 minuty) obroty spadają najpierw do do 900 potem falują między 600 a 200 i gaśnie dzieje się to każdym razem po krótszej czy dłuższej jeździe, w czasie jazdy też można...
Witam. Posiadam golfa 3 od listopada jest to rocznik 96 ze wspomaganiem .czytałem na forum już podobne tematy na temat mojego problemu lecz nie znalazłem rozwiązania . A mianowicie : odpalam samochód obroty automatycznie wskakuja na 3 tyś przekazuje ibnormalnie trzyma 900-1000 ale to jak samochód postój kilka godzin albo noc. Ale to w sumie mały problem...
na linke jest ssanie ?Czy automatyczne?
Mam Golfa 2 91 rocznik 1,8 i ostatnio nie chce mi palić na benzynie, szczególnie gdyy teraz temperatura spadła za to na gazie pali całkiem nieźle. Po przełączeniu na benzyne gdy silnik jest jeszcze zimny od razu gaśnie, po nagrzaniu sie sielnika jest ok. Poza tym wogole nie działa to automatyczne ssanie, o ile wiem to powinien do 60C chodzić na podwyzszonych...
Witam serdecznie. Też kiedyś próbowałem zmniejszyć czas pracy na ssaniu o 0,5 minuty. Efekt był taki , że jak zatrzymałem się na światłach to gasł mi slinik i musiałem wysiąśc by podnieść maskę i ręcznie włączyć ssanie bo nie szło uruchomić. Oczywiście wszystko na benzynie. Nie polecam bo to głupota i może niewesoło się skończyć. Przy włączonym ssaniu...
Witam mam ten sam problem, a mianowicie brak automatycznego ssania. Golf 3 93r. 1,6 +gaz, wtrysk jednopunkt. Samochód po odpaleniu gaśnie jak jest zimny, jak się rozgrzeje to już lepiej, ciężko też ustawić obroty gdyż nie mam obrotomierza. Coś mam nie tak chyba ze wskaźnikiem od temperatury nawet nie drgnie, nawet gdy samochód już ciepły ciągle nic....
Witam. mam Golfa 3 1.9 d, ma ssanie automatyczne i od jakiegoś czasu ono nie działa, jaka może być przyczyna?
Witam.Przepraszam za pytanie bo widzę że często jest zadawane ale nie mogę znaleźć dla siebie odpowiedzi.Mam następujący problem.W VW Golf 1.4 ABD z LPG brak zasilania do silniczka ssania.Co sprawdziłem.Silniczek podpięty na krótko z accu pod pin 1 i 2 pracuje w dwie strony więc jest sprawny.Po przekręceniu kluczyka nie słychać pracy,czujnik temperatury...
Z pewnoscia mowa jest o gazniku stosowanym w golfach ktorych nr silnika zaczyna sie od PN tylko kolega od kadeta trioche sie pomylil bowiem w golfach ssanie jest automatyczne.
Napisałem z autopsji (Golf Mk2 1.8 GTI) - na podstawie odczytów z niebieskiego jest włączane m.in. automatyczne ssanie. Zresztą można odłączyć niebieski czujnik i sprawdzić.
Helena powitała nas, dyżurując w drzwiach kuchni. Już to wybiło mnie z marzeń. A dalej było zupełnie nieciekawie. Okazało się, że przed chwilą dzwonił John i prosił Dorotę o pilny kontakt. Dlatego przeprosiła nas i poszła do sypialni. Helena wtedy tylko westchnęła. - Proszę chwilę zaczekać, sama zajmę się chłopcami! - A ja nie mogę? Skrzywiła się lekko....
Raz, że jest mało miejsca, dwa jakość samych plastików i wygoda foteli znikoma, a trzy że jak wsiądą 2-3 osoby to w ogóle to jechać nie będzie chciało, a pasażer z tyłu będzie mógł zaglądać w koronki na zębach kierowcy. Że niby w Golfie jest więcej miejsca? No błagam. Nawet nie sugerowałem golfa ze względu na cene; Proszę bardzo dane z wiki: Golf hatchback...
Mam golfa III i miałem taki sam problem. Rano jak go odpalałem to szło cięzko,w dzień normalnie. w moim autku mam automatyczne ssanie i rano jak go odpalam to mam wyższe obroty ok. 1100 obr na min. jak miałem problem z autkiem to obroty pokazywały rano ok. 800 obr na min. czyli nie miał auto ssania. po sprawdzeniu okazało sie ze czujnik temp. poleciał...
Witam, Pogrzebałem trochę w necie i nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mój problem. Posiadam golfa mk1 z silnikiem z golfa mk2 o oznaczeniu 2g z gaźnikiem 2e3 bez gazu. Mianowicie po rozruchu silnika golf ma prawidłowe obroty (około 1000). Wraz ze wzrostem temperatury silnika wzrastają jego obroty. W szczytowych momentach dochodzi nawet do 2200 obr/min....
:arrow: SlaweK Z całym szacunkiem do twojej wiedzy, ale chyba nie przeczytałeś dokładnie jakiego samochodu dotyczy usterka: Toyota Carina z 96r. Ten samochód jest na wielopunktowym wtrysku, automatyczne ssanie z zapadką połączoną z pedałem gazu możesz znaleźć w rozwiązaniach gaźnikowych z lat 80 np. Volkswagen Golf I.
Witam -a masz jedno punkt czy wielo punkt . Bo ja w wielo punkcie (golf) załatwiłem moduł po przez nie podłączenie masy do silnika i go prubowałem odpalić. Kontrolki mi przygasły i potem lipa , nie dało sie go odpalic . Moze ty cos namieszałeś z masą (masa nie poszła przez kabel masy tylko tylko inną stroną)przy zakładaniu akumulatora i poszło ci cos...
no to w czym masz problem , wypinasz stara wiazke ze skrzynki bezpiecznikow i wpinasz nowa , procz tego dochodzi ci zamontowanie jeszcze jednego czujnika temperatury który odpowiada za automatyczne ssanie, komputer ma miejsce w pdszybiu po stronie pasażera. a schematy sa w dziale download mozesz wziac schemat golfa 2 z takim samym komputerem kolory...
Witam, posiadam Skodę Octavię 1,8T i od jakiegoś czasu jest problem z zimnym rozruchem. Jeśli auto stoi kilka dni to kręci się rozrusznikiem i słabo odpala tzn za którymś razem ale to jest ileś tych obrotów. Ciepły pali bardzo ładnie. Z forum Audi TT 8N (bo te same silniki) polecił ktoś lekko nacisnąć na gaz, no ale jest przecież automatyczne ssanie?...