Witam. Fiat Palio pali bezpiecznik nr.15, Widzę że odpowiedzialny jest za kierunkowskazy, i kontrolki na tablicy na bezpieczniku w miejscu 15 pisze service. Awaryjne światła działają, po sprawdzeniu na bezpieczniku jest metaliczne zwarcie do masy, co on jeszcze zasila i czemu pali bezpiecznik.
W Paliowozach jest możliwość awaryjnego uruchomienia pojazdu z karty, oczywiście code 1 ( dwa niebieskie klucze + brązowy tzw matka), prosty układ.
Witam mam problem z Fiatem Palio 1.2 + LPG. Otóż: 1/ Podczas jazdy na benzynie, zapala się kontrolka wtrysku, po czym obroty skaczą do ok. 3tys. obrotów na biegu jałowym :/ W momencie wyłączenia samochodu przy takich obrotach, ponowny jego rozruch jest możliwy dopiero po 15 minutach, bo wykazuje objawy zalania świec (swąd paliwa, brak możliwości odpalenia)....
Mam pytanie. Mam uszkodzony imobilaizer o symbolu Magneti Marelli 501130180010 IMM001.11 - centralka nie czyta kodu klucza. Podstawiałem drugi zapasowy klucz nadal to samo. Auto zapalam w trybie awaryjnym bez najmniejszego problemu. Posiadam komputer IAW 18F.B4 VWP7VM59 140 99 IAW 18.F.B4/070P-OF i po podłączeniu do komputerem sygnalizuje on błąd aktywny...
Witam. Potrzebuję pomocy . Auto Fiat palio weekend 1.2 16V 2004r , jest kolegi a ja piszę to grzecznościowo ponieważ chwilowo nie ma on dostępu do neta. Problem polega na tym że po utopieniu w wodzie kluczyków nie można rozbroić alarmu a co za tym idzie odpalić silnika. Fiat Code czyli ten kluczyk na desce świeci się cały czas . Są dwa kluczyki granatowe...
Mozna odlaczyc map sensor. Wejdzie w tryb awaryjny i jesli obroty beda stabilne to cos z map sensorem. Najlepiej na kompie sprawdzic wszystkie odczyty i wyciagnac wnioski. Jesli to np sonda to caly czas jedziesz w trybie awaryjnym i dlatego pali tak dużo.
Co do tego examinera to nei jestem taki pewny czy wyskakujący zapłon też wykrywa! Przecież punto 1,2 ma czujnik fazy software i specjalnie wywala niektóre zapłony aby sprawdzić czy jest w fazie! Dlatego przy zapalaniu jest tzw. full rate czyli wszystkie wtryski naraz chodzą a sekwencja włącza się po wyżej opisanym sprawdzeniu fazy! A od jakiego przebiegu...
Prawdopodobnie wysypała się zawartość pamięci mikrokontrolera w sterowniku. Sterownik to IAW 1ABB.92, siedzi tam TMS374. Objawy to brak sterowania przekaźnikiem podwójnym oraz brak sterowania wtryskiwaczami. Kontrolka immo i wtrysku gaśnie a test elementów wykonawczych przechodzi bez problemu. Przerabiałem ten temat w swoim samochodzie. Jeżeli auto...
Proszę o pomoc! Nie działa mi cały środkowy panel sterujący ogrzewaniem tylnej szyby oraz halogenami. Przejżałem układ scalony na płytce z przyciskami i tam jest wszystko OK. Ciekawe jest to, że raz to działa a raz nie... Jedyne co na tym panelu działa (zawsze) to włącznik świateł awaryjnych. Fascynujące jest to, że nie działa także podświetlenie tego...
mg582157 ma rację, aby uniknąć kosztów należy podpiąć sterownik do euroscana bądź examinera być może wykaże błędy np. cewki, mapsensora itd. zawsze to lepsze i tańsze niż kupowanie części i to nie tanich, które mogą okazać się zbędne. Na początek zacznij (jak się da ) jeździć "na siłę" na benzynie, sterownik powinien przestawić się po kilkudziesięciu...
Pamiętaj, że to archaiczny sterownik OBD-1 i on ma tendencję, zwłaszcza jeśli chodzi o adaptacje, do wpadania w "błędne koło", czasami mimo usunięcia usterki nie wyjdzie z trybu awaryjnego, dopóki nie skasuje mu się adaptacji - np. tak sobie zaadaptuje skład mieszanki, że sonda wyjdzie poza zakres i stanie, złapie błąd sondy i "po ptokach" już z tego...
Witam! w tej chwili moj problem wyglada nastepujaco: kontrolka fiat code nie gaśnie, procedura awaryjnego uruchomienia nie chce ruszyć - trzymam pedał przyspieszenia i nic, nie mruga code, nie zapala sie kontrolka wtryskiwaczy - nic nie działa i nie mam juz siły - sprawdziłem styki na przekaźniku w komorze silnika i bezpieczniki i ciagle to samo - prosze...
Palio 1.2 8V 2000r Witajcie - od kilku postów szukałem rozwiązania mojego problemu - byłem pewien ze to immo bo kontrolka fiat code nie gasła, procedura awaryjna nie chciała wystartować. Dzisiaj wyciągnąłem stycznik od wtrysku i stwierdziłem że coś w nim lata (nierozbieralny podwójny na nadkolu przy aq ) zamówiłem nowy a staremu udowodniłem że jednak...
A ja po pięciu latach sprzedałem Astrę. I strasznie się cieszę. Za całokształt - powiedzmy 6/10 pkt. Ale strasznie irytujące ciągłe stuki w zawieszeniu. Komplety brak hamulców na tyle, wiecznie coś tam niedomagało. Tzn . dopiero całkowita wymiana wszystkiego co z hamulcami związane na tylnej osi- jakiś postęp był. Ogólnie ja osobiście Opla już nie...