błąd p1300

Znaleziono około 13 wyników dla: błąd p1300
  • Adaptacja koła fonicznego- błąd P1300 Fiat Grande Punto.

    Witam serdecznie forumowiczów. Pacjent: Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007r. Diagnoza: Adaptacja koła fonicznego - błąd P1300 Leczenie: Zgodnie z opisem w programie Fiat Ecu Scan, zeskanowałem błędy ( wyskoczył P1300 jak w opisie), wykasowałem. Następnie wyzerowałem ustawienia koła fonicznego ( w sumie...

    Samochody Elektryka i elektronika szejgi   24 Lut 2012 10:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 6651
  • Corsa C 2004 r. 1.2 55kW 16V Z - Bład P1300 i P0303

    Witam, ostatnio w mojej corsie w czasie jazdy występuje problem pojawienia się kontrolki silnika. Po podpięciu pod komputer okazuje się że wykazuje błędy P1300 - Nieznany diagnostyczny kod problemu oraz P0303 - Cylinder 3 Misfire Detected. Czym się to objawia w czasie jazdy, otóż silnik jakby miał...

    Samochody Elektryka i elektronika tomasz0703   03 Sty 2013 23:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1860
  • Mazda 6 2.0 CITD 2005 blad P3302 i P1300 w poduszkach... ??

    Witam! Problem wygląda tak auto jak w temacie pali kontrolka check i dsc brak mocy jak na 136km. Podłączam kompa i wyskakuje błąd przepływomierza - P1101. W parametrach przepływomierz pracował więc zacząłem szukać przyczyny czyli czy dolot szczelny, podcisnienia ok itp. Znalazłem 2 pęknięte wężyki...

    Samochody Elektryka i elektronika Bartek890130   28 Lut 2012 00:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1954
  • P1300 co to takiego?

    Witam Mam problem z rozszyfrowaniem kodu błędu dla Fiata Punto 200r 1.2 na sterowniku Magnet-Marelli problem w tym ze komputer odczytuje tylko kod bledy bez jego opisu. Kod bledu to P1300. Nie moge nigdzie znalezc jego opisu sprawdzalem w autodacie ale tam sa tylko kody bledu typu P0... Ktos...

    Samochody Elektryka i elektronika tip   12 Sie 2008 18:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4889
  • Citroen c3 1.4 hdi - nie odpala

    Witam,dostałem do naprawy citroena c3 1.4 hdi 16V ,kod silnika 8HY.silnik nie odpala błędy zczytane KTSem to: P1536-przełacznik przy pedale hamulca-błąd P1537-wyłacznik przy pedale hamulca-błąd sygnału P0215-przekażnik wyłączania dopływu paliwa-błąd P1300-przekażnik wiec żarowych/obwód...

    Samochody Mechanika Kinio73   22 Sie 2014 19:25 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3537
  • Ford Focus 1,6 tdci 2006 gaśnie błąd p0699

    Dobry elektronik może da radę - oczywiście musiałby mieć dostęp do schematu - co jest mało prawdopodobne. Skąd jesteś - może kogoś polecę... Dodano po 4 Oto kody błędów: P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit P0101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance P0102 Mass or...

    Samochody Elektryka i elektronika marcianos   07 Lut 2013 10:44 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 30360
  • Kody błędów Opel Astra H. Kody pojawiające się po wciśnięciu hamulca i gazu.

    Rozumiem że będzie to wyglądało w następujący sposób: 013604 = P0136, a 04 to będzie (wartość, ilość) lub coś podobnego dla danego błędu tak? i w pozostałych tak samo.... 013607 = P0136 014100 = P0141 030000 = P0300 030100 = P0301 030200 = P0302 030300 = P0303 030400 = P0304 031400 = P0314 130000...

    Samochody Początkujący kondzio226   05 Gru 2011 22:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 19055
  • Toyota Avensis 2.0 VVT-I2002 - Odpala i gaśnie

    Mam na warsztacie autko jak w tytule 2.0 VVT-I benzyna z problemem odpala i gaśnie. Silnik normalnie od pierwszego łapie pochodzi ok 2s i gaśnie. Odczytane błędy: P1300; 1305; 1310;1315 Igniter Fault Bank 1;2;3;4 Z kodów migowych odczytałem błąd 59 Co sprawdziłem: Iskra normalna i jest OK po podaniu...

    Samochody Początkujący OKI   21 Lut 2013 15:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3432
  • toyta corolla 1.6 vvt-i błąd P1300

    witam niedawno kupiłem toyote za małe pieniądze bo była spalona wiązka :D została wymieniona wraz z cewkami,kolektorem obudową filtra i wentylatorem. Auto oddałem do elektryka żeby wywalił alarm i to zrobił auto odpalił i pojechałem do domu tam auto zdechło i jak się nagrzeje wiatrak załączy się z...

    Samochody Początkujący junior4231   06 Gru 2013 14:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1542
  • opel astra III bląd od dawki p0171

    Panowie odgrzebuje temat czy ktoś się uporał z tym nieszczęsnym błędem. U mnie ta sama historia dane z zamrożonej ramki identyczne jak w tym poście jak bym je skopiował. Świece nowe egr wyczyszczony wydech szczelny przepustnica czysta i cały czas to samo nie mam już pomysłów mało tego auto jeździ jak...

    Samochody Elektryka i elektronika zuzel2   01 Sie 2016 13:36 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 34853
  • OPEL ZAFIRA 2.0 Z20LET problem z pracą zimnego silnika.

    Do dnia dzisiajszego bez problemów. Jedyna zależność to taka ze po każdym kasowaniu błędów efekt z odpalaniem powraca jednorazowo tak jak by ECU musiało się do czegoś przyuczyć. Błędy które kasuję to: P0170, P1614 oraz P1300 dodam ze mam LPG

    Samochody Elektryka i elektronika OKI   19 Paź 2010 19:05 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5057
  • Miga CHECK i piszczy buzzer po resecie autoadaptacji Fiat Multipla 1.6 '01

    Witam. Zakupiłem niedawno fejsa działającego z Fiatecuscanem, podłączyłem do auta aby sprawdzić błędy, gdyż ostatnio silnik na zimno nie chciał odpalać. Coś mnie pokusiło i zrobiłem także reset autoadaptacji sterownika IAW 4EF i po resecie wywalił mi błędy P0500 i P1300, których nigdy nie było. Nie...

    Samochody Elektryka i elektronika maciejpila   05 Cze 2011 11:53 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4346
  • Opel Astra III H 1.6 benz '04 - gaśnie, szarpie, ciężko odpala, pali sie chek.

    Wstawiam filmik z metody gaz- hamulec pokazało 10 błędów: P0171 P0300 P0301 P0302 P03...

    Samochody Początkujący Mar1984   16 Gru 2015 07:46 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1404
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty