forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



bmw

Znaleziono 12279 wyników na elektroda.pl: bmw
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Głośniki BOSS-co o nich sadzicie??

a czy mercedes z napedem na tylna os jest lepszy od BMW?? twoje pytanie jest bez sensu tak samo jak i moje pomysl nastepnym razem zanim cos napiszesz
CarAudio Ogólne :: 03 Gru 2006 04:58 :: raveland :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4074

Ustawienie łańcucha rozrządu, BMW7 E38 3.0 V8

Poszukuję schematu bądz rysunku ustawienia łańcucha rozrzadu dla silnika 3.0 V8. Samochod BMW 7 E38. Z góry dzieki.
Samochody Szukam :: 04 Lut 2007 00:31 :: assist :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1914

BMW E-36 - jak zamontować głośniki?

Witam Poradzcie jakie zamontowac głosniki w E-36 w tych fabrycznych miejscach... wiem ze pewnie polecacie zamontowac jakies 16 w drzwiach ale niechciałbym ich przerabiac.
CarAudio Ogólne :: 06 Gru 2006 21:22 :: Bejz :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1070

jakie głośniki trójdrożne są obecnie najlepsze do 400zl

ok dzięki chłopaki,rozumiem że zabawa w system 3 drożny odpada,szkoda kasy. Ok w takim razie pomyśle nad jakimiś 20' lub 16' ,bo za te pieniądze to też jest niemały wybór. Jeszcze raz dzięki za porade :) Dodano po 1 a co myślicie o takim rozzwiązaniu? Mam bmw 3 w sedanie,dać te głośniki...
CarAudio Ogólne :: 06 Gru 2006 21:52 :: powalla :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2118

diag2000 -peugeot - zapraszam do tematu

Do Volkswagena/Audi/BMW można oficjaklnie kupić oprogramowanie nawet do 2004 roku. Do Peugeot/Citroen tylko testery do wersji "5", w dodatku działające z 50% skutecznością. Opieram się na aukcjach www.allegro.pl
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Sie 2007 20:47 :: zyleta67 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 22816

Karta kodów renault!!?? Czy można z niej coś odczytać??

w BMW z kluczyka można odczytać przebieg, date ostatniego załączenia stacyjki i stan paliwa. Potrzebny jest do tego key box. w Renault będzie pewnie podobnie.
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Gru 2006 11:53 :: mateo027 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1819

Moduł sterowania szybami, BMW e36 coupe

Witam, proszę Państwa o pomoc na powyższy temat. Mechanizm podnoszenia szyby firmy brose, kiedy opuszczam szybę silnik włącza sie na chwilę i opuszcza szybę o kilka centymetrów, kolejne wciśnięcie przycisku powoduje ten sam efekt. Praca do góry - brak reakcji. Automatyka podnoszenia i opuszczania szyby...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Sty 2007 00:08 :: arop_75 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3027

BMW 750 - błędny sygnał. Czujnik fazowy. Schemat wtrysku.

po pewnym czasie od odpalenia wyłącza jeden rząd kts mówi czujnik fazowy gdzie on jest a najlepiej jakby można było dorwać gdzieś schemat tego wtrysku.z góry dzieki
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lut 2007 09:28 :: łaciaty :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 705

Nagłośnienie BMW E-36. Więcej basu. Zamontowanie tuby lub skrzyni?

witam posiadam E-36 i chciałbym je odpowiednio nagłosnic obeniie posiadam tylko JBL GTO 935 w tylnej półce ale chciałbym wiecej basu wiec prosze poradzcie cos za niewielką cene :/ acha czy po zamontowaniu tuby czytez skrzyni obecnych głosników niebedzie zabardzo słychac?? prosze o wyrozumiałośc...
CarAudio Ogólne :: 07 Gru 2006 13:24 :: żarówka rtęciowa :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 597

Problem z JVC KD-S71R

Dzisiaj to juz wogole sie dzieja cyrki z tym radiem. Samochod to BMW, rocznik 93. Inne radia dzialaja dobrze a to chyba jest wogole na wykonczeniu. Wyciagnalem je z samochodu i podlaczylem pod prostownik, teraz to juz dziala tylko radio ( na cd sie wylacza) ale tylko do pewnego poziomu glosnosci - potem...
RadiaSamochodowe Serwis :: 14 Gru 2006 11:16 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2326

pomocy jak odciac lub obejsc immobiliser w bmw e36 m3

wczoraj zablokowal mi sie kluczyk w stacyje i niemoge sie nigdzie ruszyc nawet do service aktualnie jestem w angli i niemam pojecia co zrobic by dojechac do service wiem jak zapalic autko ze stacyjk ale immobiliser mi niedaje a urwalem przypadkiem jak rozbieralem cewke immobilisera ta przy kluczyku pomocy
Samochody Zabezpieczenia :: 09 Gru 2006 18:25 :: bartek_p :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6863

BMW 316i problem z uruchomieniem

Witam Zakupiłem BMW 316i e-36 z silnikiem m43. Do wczoraj wszystko chodziło jak należy, ale troche puszczał oleju. Ilosć oleju na bagnecie to kilka milimetrów poniżej kreski. Nie dolewałem oleju bo i tak chciałem cały wymienić. Samochód nie ma tablic wiec nim nigdzie nie njeździłem. Ale z uruchomieniem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lut 2007 13:33 :: borob :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1075

Kilka słów, ale tak szczerze o zasilaczach ?

Mualt... 'Tak apropo tej niecnej dewagacji.... Po co ci Cor Duo Jak mozesz wziasc Celerona lub Semprona? Oszczedzisz troszke kasy -> potem na ramach, grafice i na dystku na ATA100/133. Zastanow sie po co ci dobry sprzet i lipny zasilacz? To tak jakbys wzial BMW 750i i opony DĘBICY? JANIE...
Komputery Hardware :: 10 Gru 2006 17:50 :: K!lleR :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1445

KSIĄZKA SAM NAPRAWIAM DO BMW E 36

Widze ze wiele osob jej poszukuje takze wrocilem ja na serwer i na emula: ed2k://|file|Sam%20naprawiam%20BMW%20E-36.pdf|136538231|3FB96AF221D99E5934BABACD500EA884|h=J66TAB4FE32GDX2WKJSGJHACOZID2FKM|/ lub: http://d01.megashares.com/index.php?d01=264a883 Mysle ze sie wielu osobom...
Samochody Szukam :: 10 Gru 2006 20:38 :: Bartek1351 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 678

Honda Civic Coupe 1996 (EJ8) + SEO DOPLHIN

Z tego co widzę to masz pilota do centrala to i siłownik w drzwiach kierowcy też pewnie jest.Zamek chodzi normalnie.W hondach dwoma masami.A powiedz jedno zamykasz przy tym drzwi czy nie?Bo jak masz otwarte czyli krańcówka jest zwarta to zamek może nie chodzić.Tak mają różne japońce i BMW.Zaczekamy co...
Samochody Zabezpieczenia :: 12 Gru 2006 21:44 :: p4nicz :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2158

BMW 520 - 89 Stacyjka - jak ją wyciągnąć? Czy ma ktoś schemat?

Hej Jag sie wyciaga stacyjke z tego modelu. Zgubilem kluczyk a wczesniejszy wlasciciel zmienial stacyjke wiec z zamowienia z serwisu nici. teraz totalna klapa bo na zakretach blokuje mi kierownice :) poradzcie gdzie dorwac jakis schemat. POzdro poca
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lut 2007 18:51 :: Poca :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 842

Zakup Suba do BMW. Czy to dobry wybór?

witam mam zamiar kupic cos takiego do BMW czy to dobry wybór??i w jaką dac go skrzynie?? lub
CarAudio Ogólne :: 11 Gru 2006 16:25 :: ..::MISIEK::.. :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 699

BMW REVERSE C52 E39 BECKER końcówki mocy

Gra tylko prawa strona głośników. Do końcówki mocy od głośników lewych sygnał m.cz. dochodzi, ale na wyjśiu jest cisza. Napięcia wyjściowe na wyjściach sprawnych wynosi 5,8V , a na uszkodzonych 6,3V. Końcówki mocy z wyglądu podobne są do dwóch wklęsłych tabliczek czekolady. Od spodu laminatu pod nimi...
RadiaSamochodowe Serwis :: 18 Gru 2006 10:28 :: Tomek 35 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2758

WEBASTO BMW E39

czy ktos ma do e39 schemat instalacji webasto ale jakie elementy wchdza w sklad webasto, a nie schemat elektryczny tylko urzadzen schemat montazowy Dzięki za pomoc
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Gru 2006 01:04 :: Treanotor :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 2962

Zmiana podswietlania panela Alpine CDE-7860R

Mam taki problem z uwagi ze w bmw mam wszystko an czerowno podsiwetlane a radyjko jest na zielono chcialem to zmienic zeby bylo ladnie. Rozkrecilem panel no i jest tam kilka zarowek ktore pierwszy raz na oczy widze no i pare diod. Z diodami nie bedzie problemu gorzej ztakimi zarowkami skad je wziac??...
CarAudio Ogólne :: 12 Gru 2006 21:40 :: waku :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 725

BMW licznik. Nie liczy kilometrów - wskazówki w miejscu. Pin od impulsu KM.

Mam na stole liczni bmw. w samochodzie nie liczy kilometrów itd.wskazówki w miejscu.Jest to 5-tka z 99r.licznik VDO z memo 93s56.Dwie wtyki po 26 pin-czarna i biała.Proszę o podanie pinu pod który przychodzi impuls KM.Zasilanie podałem na 20 i 22 pin,masa 1. w 26-cio pinowej czarnej wtyczcei i wyświetla...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Gru 2006 18:12 :: 222495 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1299

wyswietlacz na obudowie komputera

No i takie posunięcia mi się podobają. Kiedyś widziałem naprawdę ładnie stuningowany samochód, a najlepsze jest to że koleś zrobił to samemu. Auto dano do działu wiejski tuning! Czemu?! Przecież było naprawdę ładne i nie odbiegało od innych. Ośmieszyli kolesia za jego wiedze i umiejetności oraz za to...
Komputery Modding :: 20 Wrz 2008 08:07 :: jonas :: Odpowiedzi: 204 :: Wyświetleń: 62480

Kody błędów do MB I BMW

Witam. Czy jest ktoś w posiadaniu spisu kodów usterek do MB I BMW po 2000 rok? pzdr. Marek
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lip 2009 02:12 :: Pawel wawa :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 18451

BMW BUSINESS C53 E39.Kanały RR i RL cisza?

BECKER Automative Systems .Z samochodu BMW 505. Układy scalone- SAFC 161JC32RF. O-A-S-I-S OS8804A1AQ. 4558 - sztuk dwie. Cisza w głośnikach RR . RL.( Fader OK wskazania na wyświetlaczu są) Zalewane (masą) koncówki mocy mcz. Co to za układy-?.
RadiaSamochodowe Serwis :: 24 Mar 2007 00:34 :: maciej sobczak :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1868

Nie działa licznik i obrotomierz w BMW E 39

Dostałem do naprawy BMW E 39 w benzynie 2000r z nie działającym licznikiem, obrotomierzem i palącą się kontrolką ABS-u. Zaczynam się zastanawiać czy pomiędzy tymi usterkami nie ma powiązania. Czy ktoś spotkał się z tego typu problemem? Więcej nie mogę podpowiedzieć bo samochodem od niedawna jeżdzi...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Gru 2006 17:20 :: momik12 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1191

BMW,E39 sygnalizuje uszkodzoną żarówkę

Wszystkie żarówki sprawne a na desce uparcie wyświetla błąd prawej tylnej żarówki może miał ktoś podobny przypadek, lub podpowie gdzie szukać modułu od świateł
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Sty 2007 11:11 :: Polerowany :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1173

UNIDEN BC 785D APCO P-25 POMOCY !!!

Dobrego. Ale zadales pytanie tak, jakbys pytal: Kupilem srebrne BMW M5. Czy dokonalem dobrego zakupu? KIEROWCA. Chcesz wiedziec jaka antene podlaczyc ? Jaki glosnik zewnetrzny ? Jak slucha sie APCO25 i co to jest ? Poza tym, takie pytania zadaje sie PRZED a nie PO ;)
Radiotechnika Serwis :: 15 Gru 2006 14:13 :: kamil 30 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 553

BMW E36 zdalne sterowanie centralnego zamka

Witam mam pytanie do Was. Chcę założyć bratu zdalne sterowanie centralnego na pilota , gdzie mam szukać sterownika ?? Kupiłem już sterownik z pilotem ale niewiem gdzie jest umieszczona centralka w aucie.
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Gru 2006 08:46 :: pmnet :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 8176

Nie ma siły jechać PROSZĘ O POMOC!!!

Witam wszystkim! Mam mały problem z autem i proszę o pilną pomoc!!! Jechełem sobie dziasiaj do szkoły i zaczęło mi szwankować autko, najpierw podczas jazdy przy przyśpieszaniu tak jakby nie dostawał paliwa ale po chwili mulenia było ok, zmiana biegu i znowu to samo:( Po dłuższej jeździe już niestety...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Gru 2006 10:43 :: madziulek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 543

Gdzie się wpiąć w instalację ?????

Gdzie się wpiąć w instalację żeby podłączyć wyjścia z centralki alarmu do centralnego zamka w BMW-3
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Gru 2006 21:12 :: dj-krzysiek :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 794

Reaktywacja firmy DIORA i wprowadzenie pierwszego produktu

Moi kochani rodacy czy nie widzicie, że panowie incognito, którzy zadają pytanie czy warto reaktywować Diorę chcą zarobić trochę pieniążków na waszych sentymentach, proszę otwórzcie oczy, to pytanie jest rodzajem zagrywki marketingowej. Jeżeli jest duże zainteresowanie tematem oznacza ono kaskę i to...
Jakie Nagłośnienie do Domu :: 05 Gru 2010 08:54 :: Grzegorz Markowski :: Odpowiedzi: 909 :: Wyświetleń: 154053

ELITA i centralny sterowany plusem - pomozcie

tam jest napisane jak odwrócic sygnał jeżęli jeżęli informacja o otwarciu byłaby plusowa (rzadko się zdarza )-Ciebie to nie dotyczy chyba że Twój golf to bagażnik w BMW.Ciesz się że montujesz to do golfa bo chyba nie ma prostszego auta
Samochody Zabezpieczenia :: 17 Gru 2006 14:39 :: pkhenr :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1424

Montaż alarmu Vespid w BMW e34, 1993r.

witam. mam problem z montażem alarmu vespid w Bmw e34 1993r. chodzi o podłączenie sterowania centralnym zamkiem, ten model alarmu wyposażony jest w wbudowane przekaźniki które umożliwiają montaż w samochodach gdzie sterowanie centrala jest + lub -. W przewodach wychodzących z drzwi znalazłem zam (biały)...
Samochody Zabezpieczenia :: 17 Gru 2006 17:40 :: norbert.s. :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2269

Problem z sondą lambda w BMW

Witam wszystkich. W moim BMW 316i E30 89r. oczywiście na gazie padła sonda lambda. Wymieniłem na uniwersalną, na zimno pali i chodzi o.k., ale jak jest ciepły silnik to po kilku minutach silnik zaczyna się dławić na benzynie i w końcu gaśnie. Zmierzyłem napięcie na sondzie i jest od 0,8V do 1,4V, apowinno...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lut 2008 00:25 :: sebastian79 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1322

dudniaca tablica rejstracyjna

jest to bmw w rezonans wchodzi tabliza z podkladka palstikowa pod tablice zrobie tak jak mowisz obloze pianka do paneli zobaczymy jaki bedzie efekt :)
CarAudio Ogólne :: 05 Kwi 2007 07:42 :: B_A_R_T_E_K_120 :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 2014

Kluczyk do Astry 2. Ile może kosztować dorobienie? Gdzie we Wrocławiu?

ale nie każdy o tym wie że można go skolnować..... bo jak pojdzie do jakiegoś punktu dorabiania kluczy i wyślą go do seriwsu bo na kodownicy pokaze sie Philips Crypto.... a to się klonuje każdy blok po kolei.... podobnie jak w Volvo czy Bmw ;)
Samochody Szukam :: 17 Gru 2006 22:41 :: tom321 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5838

Biksenon. BMW e46. Jak to wszystko połączyć?

Witam wszystkich. mam do rozpracowania BMW e46. w auteczku jest zrobiony liwting, a nowe lampy mają biksenony.Do włączenia bi służy mała 3 pinowa kosteczka na przetwonicy czy ktoś może wie jak to podłączyć żeby to działało?
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Gru 2006 11:53 :: kolor83 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1069

BMW 320 D - jakie zamontować zabezpieczenie?

Witam 2 dni temu kupiłem BMW 320 d z 2000 roku i chciał bym zalozyc jakieś zabezpieczenie moze mi ktos doradzi co mam zalozyć był bym bardzo wdzięczny.:cry:Czekam na odp
Samochody Zabezpieczenia :: 24 Gru 2006 10:40 :: pawelek1986 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 835

Alarm samochodowy mały problem...

Mamtakiproblem montuje alarm do auta ale niewiem gdzie podpiąć sie pod kierunki... sa kable na prawy i lewy kierunek. I drugi problem gdzie podpiąć sie zeby wl. sie po otworzeniu dzwi ? chyba najlepiej pod lampke mam takie dwie z jedej i drugiej strony pojazdu ale gdzie je znaleź zeby sie wpiąć ?? auto...
Samochody Zabezpieczenia :: 23 Gru 2006 20:07 :: bartek_p :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 704

Kondensator 1F i przygasajace swiatla

a co ma pojemnosc aku do jego wydajnosci prądowej?? akumulatory 55Ah potrafią niekiedy oddac i 600A naraz... tzn mają taką wydajnosc prądową, wiec jesli ci swiatla przygasają to cos tu jest nie tak, sprawdz moze na innym akumulatorze - pozycz na chwile od kolegi. jedli nadal ci bedzie przygasac to znaczy...
CarAudio Ogólne :: 23 Gru 2006 02:52 :: magi23 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3353

BMW i orginalny central zamek

Model 316 93r ,mam pytanie,czy to normalne ze jak zamykam zamek kluczykiem to zamknie wszystkie drzwi,ale jak cofam to otworzy ponownie,dopiero przy drugim przekreceniu domknie na stale.Problem jest w tym ze po podlaczeniu pilota tez trzeba zamykac na dwa razy(zamknij -otworz-zamknij).
Samochody Zabezpieczenia :: 23 Gru 2006 12:34 :: bartek_p :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 961

kiepskie granie w BMW E46 Touring

Witam , no tego sie nie spodziewałem żeby fabryka taką kichę dała , radio BMW CD Professional ale ten dżwięk nie jest do przyjęcia , czy ktoś może mi coś doradzić co mogę a co nie ? a może jakiś zakład w Krakowie co podejmie się dokładki basu z tyłu , wygłuszenia drzwi i zmiany głośników w jakieść miłej...
CarAudio Ogólne :: 23 Gru 2006 09:47 :: @Mike@ :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2930

[BMW 520] liczniki wariują

witam. kolega mnie prosił o otworzenie tematu jego auta. Otóż głupieją mu liczniki , same skaczą wskazniki bez przełączenia stacyjki oraz zapalają się lampki. Myślę że jakiś scalak głupieje totalnie , a że nie znam się na elektronice samochodowej to prosze Was o pomoc. pozdr
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Cze 2007 22:14 :: flash_mm :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1621

dioda zamiast zarowki w kierunkowskazie - szybko miga...

Witam! W zasadzie to już sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. Prędkość (Częstotliwość) działania kierunkowskazu ma nam sygnalizować sprawność żarówek. Układ elektroniczny kierunkowskazu (zakładam, że elektroniczny, a nie bimetalowy) posiada właśnie układ kontroli prądu. Musisz w takim razie przerobić...
Inne Serwis :: 23 Gru 2006 22:00 :: Piotr Pajkert :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1273

ODCIĘCIA w samochodach czyli co najlepiej ODCIĄĆ cała prawda

Witam! Chciałbym odciąć w BMW 320 i jakiś obwód uniemożliwiający dalszą jazdę zastanawiam się czego odcięcie jest najlepsze najskuteczniejsze a więc sprawiające duże problemy złodziejowi (pomijając banały jak odcięcie zapłonu) proszę wypowiadać się ogólnie na temat odcięć co jest zdrowe dla samochodu...
Samochody Zabezpieczenia :: 07 Mar 2007 23:29 :: Pioro33 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1766

BMW 520 92 - gaśnie powyżej 1000 obrotów

witam mam problem moje bmw 520 z 92 r z komputerem pokladowym gasnie gdy obroty wzrosna powyzej tysiac obrótów .To usterke probowalo naprawic kilkunastu elektroników ale zadne nie mógl sobie z tym poradzic czego to moze byc wina z góry dzieki
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Gru 2006 15:25 :: momik12 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 705

radio

Witam bardzo serdecznie mam prosbe.Mam BMW 320 z 2000 roku.Jest w nim orginalne radio i mam problem poniewasz nie mogę ustawić zegara.Był bym bardzo wdzięczny.Pozdrawiam
Audio Serwis :: 27 Gru 2006 15:03 :: pawelek1986 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 435

BMW 525 tds falujące obroty

Witam, wymienilem ostatnio czujnik wolnych obrotów, bo silnik sie kręcił cały czas 1000 obr/min na biegu jałowym, i obroty sie poprawiły - ok. 600-700 na biegu jałowym. Problem pojawia sie gdy włącze więcej odbiorników prądu np. światła drogowe+wentylator+ogrzewanie tylnej szyby+cokolwiek jeszcze. Obroty...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Gru 2006 20:25 :: zibi70 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3769

BMW 525 TDS -pompa wtryskowa

Witam Mam pytanie odnośnie pomp wtryskowych do BMW 525TDS . Czy do modelu E-34 525 TDS z 1993r będzie pasowała pompa wtryskowa od modelu E-39 525 TDS z 1997r? Jeśli ktoś wiedziałby lub już stosował taką podmiankę byłbym bardzo wdzięczny za informacje. Może ktoś wiedziałby co dolega mojej pmpie. Z...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Sty 2008 20:05 :: simon44 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 6283

Interfejs do Carsoftu. Identyfikacja elementu. Schemat.

Robię interfejs do BMW do programu Carsofta na ruskim schemacie i mam problem z identyfikacją jednego elementu.Jak by ktoś z kolegów mógl pomóc byl bym bardzo wdzięczny.Chodzi o R1,R4,R6 .Przysylam schemat moze sie komuś przyda.Posiadam tez wszystkie wersje Carsofta.Prosze napisac na: cero47(at)vp.pl
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Wrz 2007 11:05 :: pawel_1980 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3437

BMW 330 disel E46 2002r. Rozpiska kabelków. Gdzie i jak podłączyć alarm?

witam, czy może mnie ktoś poratować rozpiską kabelków gdzie i jak podłączyć alarm . pozdr
Samochody Zabezpieczenia :: 02 Maj 2008 19:28 :: o8000 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3743

Becker i sterowanie głośnikami fad?

czy radio połączyłes przejściówką iso-bmw.? czy jesteś pewny że w autku oprócz głosników nie ma czasem jeszcze oryg. wzmacniacza bmw.?
RadiaSamochodowe Serwis :: 22 Sty 2007 12:10 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1356

bmw 318 jak zdemontować radyjko

bmw 318 jak zdemontować radyjko tak aby nie uszkodzić innych czesci czy ktoś podpowie po kolei jak to rozebrać
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Gru 2006 08:31 :: kolor83 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1563

Czy poduszka powinna zadziałać jeśli nie ma pasażera

nie we wszystkich wez np. nowsze bmw tam mata to standard
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lut 2007 10:18 :: Rysiekkk :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3030

Łomot. Mam wzmak ale potrzeba 2 suby? Kto pomoże

;p Trochę w CA siedzę jednak mam doświadczenie w innych instalacjach CA dalekich od DB dragu. Jest sobie wzmak Orion 1200d, nówka, podłaczony bez kondzia na kablach 50mm2. Akus jest w bagażniku (BMW e36) Szukam 2 suby do pracy z tym wzmakiem. Ma być dużo spl! Auto ma być słychać z daleka. Budżet...
Co kupić Archiwum :: 28 Sty 2007 11:15 :: arusza11 :: Odpowiedzi: 105 :: Wyświetleń: 4662

Kostka radia BMW - szukam opisu pinów

Panowie szukam opis pinów kostki radiowej z BMW.
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Gru 2006 09:40 :: Qbuś :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1676

Aparat Kodak Z740 czy Canon A640 ?

Ja pytam tak bardziej wprost: jeden czy drugi? Recenzje czytałem, dalej nie mogę się zdecydować. Rzuć monetą :) nikt za Ciebie nie podejmie decyzji, mozna tylko coś zasugerować.... Kolega wyżej słusznie zauważył, że to 2 różne aparaty. Przekładając na język moto, alternatywa czy kupić...
Co kupić Archiwum :: 31 Gru 2006 09:46 :: wilde_hilde :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 531

Skradziono BMW. Czy możliwe żeby ... ?

Wiem że to nie jest forum osób zdesperowanych ale w wigilie z warsztatu skroili mi BMW kombi 2003 rok związku z czym mam kilka pytań do fachowców tematu . Czy wystarczy wyłamać zamek żeby otworzyć to auto, przecież zamki są blokowane elektrycznie. Wiem że nie jest łatwo odpalić je bez kluczyka bo już...
Ogólny Techniczny :: 04 Sty 2007 01:36 :: artur00 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 837

montaz alarmu w miejsce fabrycznego w bmw e34 524td '90

witam. wiem ze pisalo duzo na temat jak podlaczyc, gdzie , w czym itd ale niestety nie znalazlem zadnej pelnej odpowiedzi . mam 524 td z 1990 r mam tam alarm fabryczny www.kiko.cwaniak.pl/bmw/alarm1/ niestety pilot nie dziala i w sumie chcialbym wszystko miec z pilota a nie z kluczyka ( domykanie...
Początkujący Serwisanci :: 14 Sty 2007 20:03 :: kiko_tychy :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1439

SuB na Ravemasterze BSW 154-II

No nie jest to Beyma żeby miała spl=101dB, ani Alphard o spl=96dB a w rzeczywistości ma o 10 mniej :). Najważniejsze że ma niezłego kopa, a jakieś cyferki podawane przez producenta nie są najważniejsze. Jakies cyferki !!??!!??!!??!!!?? to jak zaprojektujesz i wykonasz obudowe skoro nie patrzysz...
DIY Akustyka :: 31 Mar 2007 19:42 :: HouseM :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 13562
123 ... 838485 ... 203204205

Ostatnio szukano: ekspres cieknie woda skasowana pamięć cmos kontrolka passat sprawdzenie alternatora seicento wzmacniacz wysokiej czestotliwosci miernik elektrolitycznych mikrofon rozmów końcówka tda8588aj matiz przekaźnik sygnał kablówka wyłącznik ciśnieniowy hydrofor laguna kontrolka stop
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group