forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



bufor drukarki

Znaleziono 456 wyników na elektroda.pl: bufor drukarki
Podstawowa forma zapytania: bufor drukarka
Forum elektroda.pl Strona Główna

Problem z buforem drukarki

... bufora i rozpoczęciu wysyłania do drukarki pojawia się błąd. Dane do bufora wchodzą bardzo szybko a do drukarki zostaje wysłane bardzo mało (przy dużych plikach, rzędu 10 MB to ok 400 k. Muszę jednak zaznaczyć, że drukowanie bez użycia bufo...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 16 Kwi 2004 21:58 :: martinkrys :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 710

Print server D-linka DP-301P i drukarka OKI ML321. Drukarka zawiesza się.

... Odkąd jest podłączony print server drukarka często sie zawiesza, wydrukuje 2-3 strony i się zatrzymuje. Muszę włączyć i wyłączyć drukarkę żeby drukowała dalej. Nie wiem o co chodzi przepełnia się jakiś bufor w tym print serverze czy jak? ...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 13 Lut 2005 19:52 :: kosmita :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1749


Reklama :: 13 Lut 2005 19:52 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

drukarka HP laserjet 1100 nie pobiera papieru

... przycisku. Jeœli przytrzymasz go dłużej (aż zacznš siękolejno zapalać trzy diody), to zresetujesz drukarkę (m.in. wykasujesz dane z bufora drukarki). 5L i 6L miały możliwoœć wydruku testowego formatera poprzez naciœnięcie specjalnego switc...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 23 Lut 2005 14:45 :: berlingo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2307

Scaner-drukarka-fax HP3200- pali sie alarm

...Formater to układy I/O drukarki, część układu sterowania, pamięć (bufory) i często również zawiera elektronikę od panela kontrolnego. WOczywiście opis dla drukarek HP. B. często jest to oddzielna płytka PCB (mniejsza bo na większej znajduje...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 07 Kwi 2004 22:53 :: kiksik :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 3201

Centrala Panasonic Kx-T616 10B i drukarka ..

... pomyslałem ze mozna zapodac bufor i drukowac na drukarce podpietej pod komputer.. Z pewnoscią bufor np. R3 bedzie drozszy ale jest to rozwiazanie znacznie lepsze... Gdyby ktoś jednak znał namiar na takie drukarki to prosiłbym o info, tymczasem...
TelefonyStacjonarne Serwis :: 09 Kwi 2004 21:52 :: jaro41 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 936

Drukarka HP LJ 1100 czy to normalne

A jak puscisz wydruk np.10 razy tą samą strone czy się przycina to jest czy robi przerwy w drukowaniu?? ( wydrukuje dwie strony, przerwa, znów dwie - trzy, przerwa itd... ). Jeżeli tak to uszkodzony bufor drukarki miałem to w HP1200.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 03 Mar 2004 21:16 :: bomarek :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1399

Drukowanie z pliku na drukarce USB

... kody sterujące dla jego drukarki i nie wymaga już ani obecności sterownika drukarki w systemie ani programu spod którego dokonano wydruku. Zawartość tego pliku trzeba jedynie w postaci 1:1 umieścić w buforze wydruku drukarki. UPDATE ...
Komputery Software :: 12 Paź 2004 17:27 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4871

Stolik X-Y z drukarki atramentowej

...Tez probuje sterowac drukarka przes wysylanie jej odpowiednich polecen na LTP. Problem polega na tym, ze drukarka wykonuje polecenia dopiero wtedy, gdy zapelni bufor pamieci. Ktos wie moze jak to zmienic ? w zalaczniku dolaczam polecenia...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 28 Sty 2005 11:55 :: zenek1 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2408

drukarka hp 840c raz drukuje raz nie ??

Prawdopodobnie drukarka ma proplem z komunikacja. Podaj wiecej szczegolow tzn czy wyswietla sie jakis blad drukarki, czy kontrolka podczas ladowania do bufora miga itp. Stawiam na kabelek.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 26 Mar 2003 23:45 :: martinkrys :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1672

Scalak jak bufor 2803, ale na większy prąd wyjściowy

Zobacz ten scalak Mozna je wydlubac na przyklad z drukarek iglowych ;)
Elementy Elektroniczne :: 16 Sty 2003 10:15 :: Owsik :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 882

Problem HP 640C

... - bo przesyła bezpośrednio do drukarki i jest zajęty. Z kolei przy włączonym buforze zaczyna drukować w nieskończoność jakieś krzaczki. Z kolei także przy włączonym buforze - tym razem w Wordzie - drukarka drukuje od tyłu - tzn jeśli mamy 3...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 04 Gru 2003 12:56 :: Alcedo :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1146


Reklama :: 04 Gru 2003 12:56 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

MINOLTA 1200w, porady

... zaawansowanych drukarki ustawic opcje rozpoczecia drukowania dopiero po umieszczeniu w buforze ostatniej strony. Zdazylo mi sie ze przy wiekszej ilosci stron prawdopodobnie w wyniku (ladowania do bufora drukarki i jednoczesnym rozpoczeciu drukow...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 22 Wrz 2004 20:49 :: Lotar :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 680

Word 97. Próba drukowania kończy się zawieszeniem programu.

... drukarki? Czy jest możliwość wydruku z nowo utworzonych dokumentów w Wordzie? Spróbuj otworzyć nowy dokument w Wordzie, coś napisać i wydrukować. Sprawdź w zadaniach drukowania czy prawidłowo buforowany jest plik, który zrzucasz na dru...
Komputery Software :: 29 Gru 2004 11:02 :: mirek67 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1833

HP 815 polskie znaki w DOS

... to i używają własnej obsługi drukarki a spotkałem się z nimi. Używałem tego aby wymuszać polskie znaki na conajmniej 30 modelach drukarek, warunek, drukarka ma obsługe latin lub mazovia. Tanie drukarki HP mają latin, drogie kombajny ...
Komputery Software :: 10 Sty 2005 17:18 :: Zwierzak_PAH :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4649

HP5L drukuje porzeczne pasy

... pierwsze ta drukarka nie ma żadnego ukrytego przycisku reset. Po drugie jeżeli podejrzewasz bufor drukarki to zrób wydruk testu (tzw. engine test) z pominięciem formatera na którym znajduje się bufor. Na dole z przodu drukarki (na chasse)...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 27 Lip 2003 21:53 :: martinkrys :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1419

BIOS - jak drukowac ustawienia ???

... można pracować tylko z drukarką (mozaikową lub znakową bo atramentówki drukują dopiero po zapełnieniu bufora, czyli ok 1 strony lub eof) i każda wpisana linijka i odpowiedź programu (wsadowego) będzie drukowana na drukarce. Nie działa to ocz...
Komputery Software :: 02 Kwi 2003 22:41 :: mcclaud :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2482

HP 3650 USB a OKi 3321 na sieci Problem ???

... HP nie jest ustawiona jako domyślna wszystkie wydruki wchodzą do bufora właśnie HP zamiast OKI. Program ALEPH jako drukarkę domyślną ma ustawioną OKI. Przechwycenie portu drukarki pomaga tylko jednorazowo. Następny wydruk już przejmuje HP...
Początkujący Serwisanci :: 18 Lut 2005 18:23 :: Gość :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 323

OKI Microline 591 Elite -drukuje z przesuwaniem

...A powiedz mi czy w menu drukarki (menu wewmnetrzne drukarki)ustawiona ona jest jako emulacja epsona i drukarka graficzna???? poza tym ja uzywam do druku z windowasa sterownikow emulujacych IBM (czyli w menu drukarki albo IBM albo PROPRINTER)......
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 26 Maj 2003 22:20 :: ZOoRK :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2041

DRUKOWANIE prosto z mikrokontrolera

... dane do drukarki i problem jest w tym że nie wiem jakie komendy wysłać żeby drukarka zaczęła to drukować, widzę że bufor w drukarce się zapełnia bo mam w drukarce taką kontrolkę , ale kartka się nie wysuwa i nie drukuje, jest to drukarka ...
Mikrokontrolery Ogólne :: 07 Paź 2004 23:39 :: axiorek :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1758

Kłopot z HP DESKJET 610C :(

... ktore moze byc pomocne... gdy mam ustawione buforowanie przez kompa to obojetne jest czy kolor czy czarny ustawiam - w obu trybach ucina gdy mam ustawione "bezposrednio do drukarki" (bez buforu z kompa) to wtedy ucina tylko w czarno-bia...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 14 Lis 2004 18:11 :: pawelzet :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1368

BJC-250 drukuje nie cale strony

... aby sprawdzić jak skonfigurowany jest bufor drukarki. Trzecia uwaga, w sterowniku sprawdź ustawienia - raz na: Buforuj dokumenty , a potem Drukuj bezpośrednio do drukarki I jeszcze jedno, może włączać się termiczne zabezpieczenie gło...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 30 Gru 2003 18:52 :: killer :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1157

OKI 321 drukuje "głupoty"

... sprawa to bufor na liniach sterujacych drukarki (chyba 7406) byc moze jest trzasniety i wtedy drukarka zachowuje sie dziwnie... poza tym przejzyj dokladnie elektronike i poszukaj zimnych lutow.. to co powiedziales o odstawieniu drukarki wskazuj...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 06 Sie 2004 00:00 :: chomiq :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2025

HP LaserJet 6L = drukuje tylko strone testowa

... bufora na Formaterze lub procesora ( Często są to te same układy 2 w jednym) W takiej kolejności bym posprawdzał , Wydruk strony testowej wskazuje że procesor formatera jest raczej ok. Formater W HP 6L to ta płytka pod drukarką , na nie...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 30 Gru 2004 22:18 :: tomus2k :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2997

Problem z USB

... tak to koniecznie je wyłącz bo tylko zamula i nieraz wiesza kompa - mi drukarka przy czymś takim drukowała stronę ponad 15 minut .... ni i sprawdź ustawienia drukarki i bufora wydruku jak kolega napisał..... piskor windows update powinno zasp...
Komputery Hardware :: 10 Mar 2004 16:56 :: piskor :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1022

Desk jet 930c-drukuje tylko z sieci

... ta drukarka na komputerze z ktorego drukuje, a jak na tym na ktorym nie drukuje. Na pewno musisz ja ustawic jako drukarke lokalna, wybrac wlasciwy port, jezeli drukuje z sieci drivery powinny byc w porzadku, zobacz takze ustawienia buforu ...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 05 Lip 2004 08:22 :: dzbanek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 573

hp 610c

wszystko wyczyściłem tak jak przykazano, a drukarka dalej nie drukuje. plik nie zostaje w całości przesłany do bufora i na tym drukarka kończy.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 18 Cze 2003 09:06 :: Gość :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1631

Potrzebuje pliku spoolsv.exe z Windowsa 2000 pro.

... a nie masz dostępu do drukarki z powodu jakiegoś programu który wchodzi w konflikt (często powodują to programy faxowe) wtedy niezbędne będzie ręczne uruchamianie usługi za kazdym razem gdy będziesz chciał korzystać z drukarki. Pozdrawiam Lt....
Komputery Software :: 30 Sty 2005 14:45 :: Talibanczyk :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1465

Problemy z kartą dzwiękową SoundBlaster Extigy

... Spróbuj w ustawieniach karty włączyć częstotliwość próbkowania 44,1 kh i jeżeli jest tam gdziejś ustawienie buforu to daj na maxa, W biosie włącz przerwanie dla USB (IRQ for USB). Sprawdź też działanie karty na jakimś innym kompie, może po p...
Komputery Software :: 31 Maj 2003 23:55 :: Adam_ad :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1069

Prosty programator PLD do "klasycznych" kości 16V8

... złącze DB25 do portu drukarki oraz kilka elementów biernych. Programator jest obsługiwany przez program GalBlast. Na stronie jest też przedstawiona wersja "rozbudowane" z bardziej zaawansowanym układem (dodatkowe bufory i DAC do regulacji napi...
DIY Zagranica :: 05 Lip 2004 17:59 :: h-doc :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 3912

Procek dla początkującego elektronika

... z wtyczki LPT, kwarcu, 2 kondnsatorow 33pF. kabelka i układu zasilania. Bardziej rozbudowana zawiera bufory zabezpieczajace port drukarki ;-) Aha, według mnie 89S8252 to jeden z najlepszych dla początkującego elektronika procków: 8k Flash'a, 2k...
Mikrokontrolery Ogólne :: 19 Wrz 2004 11:29 :: rtom :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 4235

Prawda o Swichach (jakie sa roznice)

... sa w tej chwili bardzo malo wazne,jest na nich bardzo male obciazenie, w sumie najwazniejsze sa swiche1 i swiche2. Siec maxymalnie rozrosnie sie do 40komputerow tzn nie musze sie martwic rozmiarem tablicy i bufora, jak to sie do reala.
Sieci, Internet :: 10 Lut 2005 23:43 :: grzesiox :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 767

oki ml390 elite drukuje glupoty

... masz uszkodzony bufor lini sterujacych (linie danych ida prosto do procesora) albo cos z kablem (sprawdz najpierw kabel) moim zdniem nie jest wystawiany ze strony drukarki albo Sygnal BUSY albo STROB tak czy sieka jesli to bufor to wymien...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 17 Sty 2004 12:34 :: DABEK :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1608

Problem z HP920c

Zobacz w ustawieniach drukarki może być opcja deklarowania czasu rozpoczęcia druku.W 970 jest ustawienie czasu rozpoczęcia po przesłaniu do bufora ? . :?:
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 31 Mar 2004 12:08 :: szel :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1165

Problemy z HP LJ 5L

W ustawienia ch zaawansowanych drukarki przy wydrukach przy których zaswieca sie dioda pomarańczowa spróbuj zmienic rozdzielczość na 300x300 dpi. Problem tkwi w zamałej pamięci bufora, mozna próbowac ja zwiększyć, było o tym na forum
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Lut 2004 21:03 :: TomGra :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 755

Pamięć 64MB + uC8051 - ktoś próbował/ktoś wie ?

W aplikacjach Philipsa masz gotowy schemat i program dla '51 jak zrobić bufor dla drukarki wykorzystujący DRAM. Metoda jak wyżej. Musisz co przerwanie odświeżyć każdy wiersz w pamięci (czyli dokonać pustego odczytu).
Mikrokontrolery Ogólne :: 19 Lip 2003 11:48 :: mzielin :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 973

Caanon BJ-30 drukuje dziwne znaki

uszkodzony bufor wejsciowy na plycie glownej - wymiana plyty - stary numer w tej drukarce
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 09 Wrz 2004 17:44 :: serwiplus :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1758



Strona 8 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: wkład stacyjki uszczelnić piec filtry hepa kuchenka wyłącza schemat stratus czujnik kąta skrętu przeciążeniowy szyb megane karta asus f3sv obudowa górna laptop asus mazda 323f huawei modem
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group