forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



byc

Znaleziono 116605 wyników na elektroda.pl: byc
Forum elektroda.pl Strona Główna

Problem z wgraniem programu do attiny2313.

Ustawiałem Fuse bity czy jakoś tak to sie nazywa niby oryginalnie attiny2313 pracuje na kwarcu wewnętrznym 8MHz dzielone przez 8 czyli ma 1 mhz. No i chce aby korzystał z tego wewnętrznego kwarcu i byc moze myślałem ze trzeba to jakoś przełączyć ale się na tym nie znam. Jak sprawdzić czy program się...
Mikrokontrolery AVR :: 23 Lip 2010 12:23 :: Matixov :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1957

Bmw e34 jaki woofer aktywny do 250 złotych,żeby jakoś grało

Ktos kto dobral ten zestaw nie mial na celu zadowolenia klienta tylko swoj zarobek wzmak jest dwa razy za slaby do tej skrzyni , uzywki moga byc ?? Jak tak to cos zaraz poszukam a skrzynie zrobisz sam bo tak najlepiej ;)
CarAudio Co kupić? :: 09 Lip 2010 21:23 :: DaVeRc :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2557


Renault Laguna 2001r - Skrzypiące przednie zawieszenie.

Mam pytanie skrzypi, czeszczy przednie zawieszenie co to moze byc co robic
Samochody Początkujący :: 11 Lip 2010 00:30 :: Gość :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3043

Jak uruchomic 4pin PWM bez komputera-AKASA ?

Witam, potrzebuję Koledzy pomocy i porady jak uruchomic wentylatory akasa DFS122512L bez komputera. Prędkość może byc stała, nie jest potrzebna zmienna, używane to będzie do chłodzenia LCD TV w stałej zabudowie i dysponuję dwoma takimi wentylatorami których niestety nie mogę zwrócic lub wymienic. Wdzieczny...
Komputery Chłodzenie :: 12 Lip 2010 20:09 :: LED5W :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1478

wiesza się podczas rozpakowywania i oglądania filmów na YT.

Jak nie napiszesz czegos wiecej to sie nie domyslimy. Powodow moze byc duzo od Starego BIOSu przez zle zamonontowany Radiator do Zasilacza za malej mocy itp.
Komputery Hardware :: 20 Lip 2010 21:18 :: serun :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1389

gokart, buggy, jednoosobowy pojazd elektryczny do zabawy

Przede wszystkim ten silniczek który zamierzasz zastosować będzie zbyt słaby. Nadawałby się może do napędu hulajnogi dla dziecka. Prawdopodobnie ten pojazd bedzie miał kłopoty z wystartowaniem z miejsca. Potrzebujesz minimum 500W mocy. Natomiast jeśli: ...jazda pojazdem ma sprawiać przyjemność,...
DIY Poczekalnia :: 22 Cze 2011 09:12 :: elim :: Odpowiedzi: 51 :: Wyświetleń: 34444

Piec gazowy+podłogówka+kominek z płaszczem wodnym

Deweloper robi instalację CO i piec nie-kondensacyjny ;) i podlogówkę. Moim kosztem będzie później stawiany kominek (jak napisałem chcę by był z płaszczem wodnym) i po(d)łączenie go z instalacją CO i podłogówki. Zająć się tym ma instalator, który dla dewelopera zrobi instalację "deweloperską"....
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 07 Paź 2010 23:33 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 9129

bmw e30 96r 2.4 d ciężko odpala

dzis zauwazylem ze z jednego wtrysku wychodza kabelki i izolacja z nich struchlala.kabelki raczej sa zwarte,a napewno jeden z nich dotyka do masy czy to moze byc przyczyna?kabelki zrobione lecz poprawy zadnej
Samochody Mechanika :: 10 Lip 2010 10:51 :: Paweł-Łódz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 967

Odczuwalne Roznice pomiedzy1280x720/720x480/320x240. ?

Zastanawiam sie dlaczego gdy ustawiam jakosc nagrywania obrazu w mojej kamerce nie widac roznicy jakosci. Nie dopatruje sie roznicy jakosxi obrazu dokladnie miedzy    -1280x720 a    /720x480. Telewizor mam bardzo dobry sony 42 cali, zatem powinienem roznicy sie dopatrzyc.  Pojawia sie jeszcze jeden...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 10 Lip 2010 23:29 :: Marek31415 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1937

Dopasowanie tranzystora w.cz. i program ADS

1. Jesli s12 male to nie ma znaczenia, przy wiekszych mocach najpierw dopasowujemy wyjscie. 2. s11 i s22 to dokładniejsze opisy dla parametrow wzmacniacza przy wyzszych czestotliwosciach. Dla VHF wystarczy uzywac VSVR. 3. Ft ma byc ok 10x f pracy, to takie 'rules of thumb' (nie wiem jak to przetlumaczyc). 4....
Radiotechnika Początkujący :: 13 Kwi 2011 01:58 :: Hokus Pokus :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1701

Jaki mikser na wesela do tego sprzętu

a więc tak: mam jeden monitor ale nie wykluczam kupna jeszcze jednego. mikrofonów perkusyjnych jest 7 . zapomniałem dodac iz planuje takze sekcje deta tj. 3 mikrofony. Fajnie by było jakby mikser mial juz wbudowane efekty. Moze byc i nowy i uzywany :) pzdr.
Nagłośnienie :: 10 Lip 2010 12:54 :: lukasz90.zce :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1399


SonyEricsson W715 pekają panele

Tak sam z siebie pęknoł?? Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Musiał byc gdzies mocno rzucony, albo co i dlatego serwis słusznie odmówił gwarancji.
GSM Serwis :: 13 Lip 2010 15:24 :: romek150 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1142

Dodawanie napisów do DVD w Ultra Video Converter v 2.1.0

witam, ja uzywam VSO DivX to DVD i z tego co mi wiadomo to napisy musza byc zsynchronizowane z filmem, wiec jednoplikowy tekst jest zly do dwuplikowego filmu, ponadto powinny miec ta sama ilosc fps, musisz podzielic plik tekstowy i jesli to potrzebne przekonwertowac liczbe fps. Pomoze Ci program Subtitle...
Film :: 26 Wrz 2010 09:32 :: petermf :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 11252

[ATMEGA8][C] Ograniczenie prądowe

Faber, weż się skup na tym, co robisz i opisuj też troche dokładniej. Chyba nie wstawiłeś do wzoru (-0.28)? U- względem DGND jest dodatnie. Po drugie 0,28V to troszkę za mało, dla prądów do 3,15A powinno byc co najmniej 0,32V - trzeba dobrać ten dzielnik. Po trzecie, teraz masę procesora masz podłączona...
Mikrokontrolery AVR :: 11 Lip 2010 15:30 :: Faber33 :: Odpowiedzi: 77 :: Wyświetleń: 5155

Tylna wycieraczka Nissan X-Trail

Witam !! Jako nowy chciałbym się przywitać i Pozdrowić wszystkich kolegów, a co do tematu to mam pytanie do kolegi jak poradził sobie z problemem bo ja mam ta sama bolaczke pewnego dnia przestala działać tylna wycieraczka , zaczalem od bezpieczników , pózniej wykrecilem mechanizm podlaczylem na krotko...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Lip 2010 17:12 :: solar21 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1334

ASUS M2N-MX SE wyłącza sie po 5 sekundach

Tak, płyta bez niczego rownież wyłącza sie po paru sekundach...Co do grafiki to jak pisalem --> robie to na zintegrowanej(oczywista sprawa) MOSFETy lukniemy jutro (dzisiaj nie mam nawet multimetru ani lutownicy) przy okazji: ktos mi podpowiedzial ze moze to byc "blizej nie okreslony" problem...
Komputery Hardware :: 27 Wrz 2011 11:13 :: maniek210a :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1969


Sony DSC-H50 nie wysuwa sie obiektyw

Mam problem z aparatem Sony DSC-H50. Otoz byl pewnego razu byl normalnie uzywany, robione byly zdjecia i gdy chcialem go wlaczyc znowu zeby zrobic zdjecie nie wysunal sie obiektyw i przywital mnie komunikat "Wylacz i wlacz zasilanie", a przeciez przed chwila robione bylo zdjecie. Wlaczanie i wylaczanie...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 11 Lip 2010 01:05 :: gajmix :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2034

Podłączanie zwrotnicy do wzmacniacza

To jest zwrotnica/filtr aktywny, i musi byc zalozona PRZED wzmacniaczem. Na tym wzmaku twoj pomysl odpada. Zmien zwrotke na pasywna jak radzi powalla , albo wzmacniacz dokup ;) Pozatym faktycznie bezsens. Czym to zasilasz, ATX'em? :D
CarAudio Ogólne :: 11 Lip 2010 14:26 :: neo788 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1948

Opel Astra 1,7td 1999r pali bezpieczniki i swieci kontrolka

zgadzam sie ze wentylator ale tam tez jest modul sterujacy wentylatorami , ktos tam mowil ze przez to ten modul moga byc takie same obiawy
Samochody Początkujący :: 13 Lip 2010 10:08 :: krystek65 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3002

Laptop Corrino sporadycznie zawiesza się system.

a napisałeś jeszcz "czasami po calym dniu pracy czasami po 5 minutach , niema na to reguły" A zdarza się to może podczas obciążenia komputera? Może faktycznie coś z temp. zainstaluj programy do testów i wtedy zobacz co będzie się działo!! wlasnie nie chodzi oto ze jest obciazony czasami nawet...
Komputery Laptopy Hardware :: 11 Lip 2010 16:17 :: mitesz :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1017

Filmy HD na jednoprocesorowym komputerze

...Hmm, niestety to samo... choc kilka filmow szlo calkiem gladko. Byc moze jest to zalezne od wielkosci pliku. Te do 4GB jakos znoscnie chodzily, wieksze sie zacinaly. Sproboje z lepszym procesorem (P4 3,2 GHz) i wiecej ramu (2GB).
Film :: 01 Paź 2013 11:28 :: Quamis :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 11493

N6800 po simlocku czyta tylko karty playa

Czytnik, jest sprawny, przyjrzalem sie blizej pplycie glownej tego telefonu i zaowazylem ze pod gniazdem systemowym (tym do ktorego podpina sie boxa) jest 6 "pustych" padow, Czy mozliwe jest ze cos tam powinno byc? Zdjecia nie moge teraz dac bo nie mam dostepu do aparatu. przepraszam za lamerskie pytania,...
GSM Początkujący :: 11 Lip 2010 19:16 :: djjack :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 455

Audi S6 4.2 brak mocy, skrzynia biegów nie zmienia biegów

Witam! Mam problem z moim cudownym samochodzikiem. Od kilku dni zauważyłem, że mój samchód (Audi s6 4.2) stracił moc. Przy niskich obrotach szarpie. Po przekroczeniu 4000 obrotów nie ciągnie, a skrzynia biegów nie zmienia biegów. ?Byłem na serwisie Audi po podłączeniu do komputera nie wykazało żadnych...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lip 2010 21:36 :: romoo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1869

Programowanie sterownika symatic

No raczej nic z tego. W przeciwieństwie do tego co pisze kolega powyżej plik . pdb to plik Protool'a a wiec narzędzia do "programowania" starszych paneli operatorskich Siemensa i nie da się go wgrać do sterownika. Może w tej drugiej paczce jest program do sterownika ale musisz podać typ sterownika i...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 12 Lip 2010 08:37 :: Mathevp :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 822

Sam przełącza na benzynę Oskar-n Plus

moze tak byc przy duzym spadku napiecia,wtedy ulega czesciowemu skasowaniu sterownik gazu,z tego co slyszalem to slaba instalacjia.
Samochody Instalacje Gazowe :: 22 Wrz 2010 15:32 :: kosmatek :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2772

Sterownik silnika asynchronicznego, samochód elektryczny

Po 1 takie auto nie powinno miec skrzyni biegów tylko silnik powinien byc na stałe połączony z przekładnią. Po 2 zainteresuje się MC3phac jak falownik a zarazem sterownik napędu. Po 3 wykorzystaj energię z hamowania elektrodynamicznego zaowocuje to mniejszym poborem energii oraz wyższą trwałością...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 06 Kwi 2012 18:28 :: ev-drive.eu :: Odpowiedzi: 65 :: Wyświetleń: 20786

Modem Motorola na dwa komputery

ale do tej pory na innym kompie internet działał normalnie, wiec chyba jakiejs blokady nie ma (nie powinno byc). co do zainstalowania to chyba skoro net dziala mi na kablu tym tradycyjnym to chyba modem jest zainstalowany poprawnie prawda?
Sieci internetowe Początkujący :: 12 Lip 2010 17:43 :: Joanna1986* :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1337

Prośba o interpretację loga z combofixa

Maga byc zewnetrzne byle nie rapidshare itp. Log jest ok.
Pogotowie Antywirusowe :: 12 Lip 2010 11:15 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 545

Potrzebuję nietypowe urządzenie

Czy to ma byc urzadzenie do cwiczen?
Ogólny Techniczny :: 16 Lip 2010 19:35 :: azibik :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1200

Opel Corsa B 1.0 12V skaczące obroty po zapaleniu silnika

Kilka razy miałem w moejj corsie taki przypadek ze po zapaleniu silnika o0broty rosna do 3-4 tysiecy i caly czas sie tak utrzymuja. Dziwna sytuacja jest rowniez wtedy po wylaczeniu kluczykiem silnik dalej pracuje i dopiero po kilkudziesieciu sekundach gasnie. Nie sa to skaczace obroty tylko caly czas...
Samochody Początkujący :: 18 Kwi 2011 08:15 :: krzych07 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 5262

Zasilanie halogenów LED , zaczynają padać - prośba o radę

Tutaj są 2 rozwiązania : -trafo (zwykłe elektromagnetyczne na 230V/50Hz) z napięciem wyjściowym ok. 9,5V (pojemności w filtrach żarówek LED sa bardzo małe stad mozna używac nieco wiekszych napięć niz by to wynikało dla prawidłowego filtra , gdzie Uwydc ~1,4 *Uweac ). -najlepszym będzie zasilacz 12Vdc...
Optoelektronika :: 12 Lip 2010 12:37 :: janosikkk :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4604

Opel astra classic 1.7diesel problem z ładowaniem

Witam . MOja asterka palila bardzo ladnie w pewnym momencie trzeba bylo wymienic lozysko w alternatorze i chodzil elegancko az do wczoraj chcialem go odpalic i wysiadl akumulator. Ostatnie dni gorzej sie go odpalalo trzeba bylo dluzej krecic i w trakcie jazdy ( nie caly czas ) delikatnie zarzyla sie...
Samochody Początkujący :: 13 Lip 2010 19:17 :: Marcin504 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1172

Jakie chlodzenie dla AMD ATHLON II X2 250

Jakie chlodzenie dla AMD ATHLON II X2 250obecnie jest otwarty zwykly blaszak ;) musze powiedziec ze przy zakupie kompa mialem limit ktorego nie moglem przekroczyc i jechalem po kosztach ale zamierzam to zmienic i po zakupie chlodzenia na procesor bedzie nowa obudowa Antec Gamer Three Hundred dodam fotke flakow dla wyjasnienia sytuacji bo...
Komputery Co kupić? :: 11 Sie 2010 18:26 :: Kosa1337 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 3626

GTA IV jaka karta graficzna?

na każdej z tych kart będzie, ciężko. Na pierwszej pewnie nie odpalisz, ta gra jest strasznie grafo ramo żerna. Na tych z serii 8 nawet jak odpalisz to będzie komiks gta 4. Polecam jak ma byc najtaniej od razu kupić kartę z serii 8800, to nie mal to samo co późniejsze 9800 i 250.
Komputery Co kupić? :: 13 Lip 2010 19:58 :: adamadi33 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1422

Sonyericson k800 brak cewki L4105

W miejscu zamiast cewki zrobic mostek.Musi byc cewka albo mostek inaczej nie będzie działac, bo to jest przed samym głosnikiem.Ale chodzi o to czy bez tej cewki na samym mostku bedzie działac jak powinno.
GSM Serwis :: 12 Lip 2010 20:42 :: toon :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 408

Citroen C3 klimatyzacja nie włącza się po dłuższej jeździe

1. Sprawdzic ilosc freonu i stan filtra kabiny. 2. Sprawdzic stan skraplacza 3. Zmierzyc cisnienia w momencie usterki - jesli objawy wskazuja na wadliwa prace zaworu regulacji wydatku - zaktualizowac oprogramowanie BSI. PS - ta sytuacja moze byc mormalna jesli wystepuje tylko podczas duzego obciazenia...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lip 2010 20:33 :: kybernetes :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2182

Samsung LE32M71B połowa ekranu ciemniejsza

Wydaje sie, ze sam sobie odpowiedziales na pytanie na poczatku-moze byc logika matrycy, kolega mial przypadek w takim samsungu, ze caly obraz sie po kilkunastu minutach przyciemnial i ponoc po zidentyfikowaniu usterki okazalo sie ze lezal panel. Moim zdaniem, zeby winne byly fleksy, to musialyby sie...
TV LCD Plazma Serwis :: 04 Sie 2010 12:52 :: altonserwis :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 5572

Atlantel ciągle gra melodia

Najpierw bym wymienił tranzystory bo telefon był naprawdę dobry. Mam tylko jeden mp 92 i 42 reszta typu c , nie wiem jaki ma byc pod q8 bo zamazany, a nie mam schematu szukałem tu , ale tez brak.
TelefonyStacjonarne Serwis :: 10 Sie 2010 00:11 :: slawarek :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1539

SE K770 nie laduje po zalaniu, gniazdo czyste

"Kąpałem" samą płytę główna bez niczego (bez lcd, plytki klawiatury...). Nie mam przy sobie miernika, ale w telefonie kolegi bateria normalnie laduje, czyli napiecia musza byc ok. Jeszcze jedno pytanko podczas ladowania czerwona dioda ma mrugać czy tylko swiecic nie mrugajac?
GSM Początkujący :: 05 Sie 2010 20:35 :: maniak0790 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2138

TNK HD ADB 2850 ST + MONOBLOCK nie odbiera Astry

Talerz 80 , musze pożyczyć gdzieś tuner inny i potestować. Mam nadzieje że to winna oprogramowania w tunerze i że od wrzesnia się to zmieni. Właściwie w tunerze nie można zmieniać ustawień anteny. Dodano po 2 Jeszcze dodam że również problem jest z DVB-T sygnał na polsat siła 86% Jakość...
SAT Początkujący :: 24 Sie 2010 16:05 :: ansat :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 9319

HP nx-7400 brak podświetlenia matrycy - chyba nie inverter

Spróbuj w lewym górnym rogu poruszać wygaszaczem ekranu... może to też byc wina świetlówki.
Komputery Laptopy Hardware :: 30 Mar 2011 20:13 :: bulba1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 973

NETIA-Ciagle zrywanie polaczenia (Linksys AM-200 + WRVS440N)

NETIA-Ciagle zrywanie polaczenia (Linksys AM-200 + WRVS440N)Posiadam Router/Modem Linksys AM-200 skonfigurowany pod WAN z Linksys WRVS440N. Kilka miesiecy temu przeszedlem w neti (linia tp) z 2mb na 6mb i od zwiekszenia predkosci lacza zaczal sie prawdziwy koszmar. Czeste zrywanie, polaczenia, niekiedy nawet kilkanascie razy dziennie. Czasem brak internetu przez...
Sieć Internet - Dostęp :: 15 Lip 2010 08:31 :: stas_bialka :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1674

Jaką kartę Geforca kupić? Płyta główna Asrock 4CoreDual-VSTA

musze sie wyrobic w 230zl bo jeszcze zasilacz :P a masz jakies propozycje? Tak musi byc 1GB
Komputery Co kupić? :: 14 Lip 2010 16:22 :: Lancinho :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1043

Grzanie sie laptopa asus F3S

a skad on ciagnie powietrze od spodu czy z boku jezeli od spodu to troche mala szpara jest no ale producent tak zrobil wiec chyba tak musi byc wkurza mnie to troche ze taki cieply jest kolesie wczoraj mi go przeczyscili bo bylem przy tym i zrobili wszystko ok dali nowa paste termiczna na procka a na...
Komputery Laptopy Hardware :: 13 Lip 2010 12:31 :: _1KOKO :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2373

Brak kontaktu z komputerem

Witam.Wczoraj próbowałem połaczyc sie z komputerem audi 100 C4 2.5 TDI silnik AAT poprzez program VWTOOL i brak całkowitego sygnału na kabel z komputera samochodu.czym to moze byc spowodowane.Posiadam kabel OBD2 z przejściówka na OBD1.w Audi A4 B5 po podłaczeniu wyświetlaja sie tylko informacje o silniku
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lip 2010 14:00 :: robokop :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1409

A3 pilot scyzoryk urwane piny grzeje sie.

Zaryzykowalem i polaczylem bez tej nóżki ale układ bierze na spoczynku prad i kondensator C4 sie grzeje jak cholera JAK GO DOBRAC? Wylutowalem go i nie ma przebicia. Czy uszkodzony układ HSC301 moze byc przyczyna przegrzewania cie kondensatora? Dowiedzialem sie że pilot byl lekko zawilgocony czy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lip 2010 13:49 :: servisGSM_konrad :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 803

JVC Cinema System TH-S3 wyłącza sie!

witam mam taki problem z tym kinem domowym, mianowicie wyłącza sie po np 5min lub nieraz 10min btw wentylator się nie załącza prawdopodobnie jest sterowany z końcówek mocy 3x STA506 w których jest układ zabezpiecząjacy przed przegrzaniem. Elek narazie nie zmieniałem, na płytce zasilacza z którego jest...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 13 Lip 2010 13:55 :: inv4der :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 375

Przepustnica - Audi A3,silnik 1.6 , 99 rok

panowie auto mi szwankuje obroty i problem z moca ponoc to przepustnica i teraz pytanie jak ja mam podlaczona i odlaczona to nie ma zadnej roznicy... czy tak powinno byc??
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Wrz 2012 07:54 :: kazimierz7777 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 11724

Sweex Wireless ADSL Modem/Router 11G

Po dlugich i meczacych poszukiwaniach okazalo sie, ze modem jest dobry, ale dla internetu do 2mb powyzej musi byc ADSL2+. Dziekuje za pomoc
Sieci WiFi :: 13 Lip 2010 15:11 :: rewert3 :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 3267

Honda Civic 1995r nie włącza sie wentylator chłodnicy

Witam mam taki problem nie włącza się wentylator od chłodnicy mostkowałem już na czujniku i słychać tylko jak przekażnik pracuje, sprawdzałem czy na chłodnicy tzn na wentylatorze jest napiecie wiec nie ma jest tylko na jednym kabelku masa wiec podejrzewam ze musi być sterowany plusem ,wiec sprawdziłem...
Samochody Początkujący :: 13 Lip 2010 18:56 :: Marcin504 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3212

Spalony tranzystor na płycie głównej - jaki zamiennik?

IRL8113 wydaje sie byc najodpowiedniejszy i polecam jego sprobowac.
Komputery Hardware :: 06 Lut 2013 20:40 :: Michal_b1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1121

MP3 WMP 501 Wiwa 1 GB

A więc zacznę od tego że ten odtwarzacz mam już baaardzo długo i działał bez szwanku . Do czasu gdy przyciski do zmiany piosenek przestały działać , poźniej padły przyciski Menu i nagrywania. Ogolnie sytuacja wyglada tak ze po wlanczeniu jej przez 3 sec dziala wszystko a pozniej tylko mozna sciszac...
Odtwarzacze cyfrowe :: 13 Lip 2010 18:41 :: tal-rashe :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 625

Omega B, brak szczelności klimy

Mam gdzieś nieszczelny układ klimatyzacji manualnej w samej kabinie. Przy sprawdzaniu szczelności słyszałem wyciek z lewej strony nagrzewnicy lub jej okolic. Jak się tam się dostać, co muszę zdemontować? opel astra da sie to zrobić od dołu ale jak masz 2 chłodniczki to bedzie ciekawe napewno... szukaj...
Samochody Mechanika :: 18 Lip 2010 10:15 :: misiozol :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2233

skrzynka scenografia -jak uzyskać sztywność konstrukcji

Wstaw jescze jeden rysunek z naniesionymi zaznaczeniami miejsc o ktore ci chodzi, gdzie co ma byc.
Ogólny Techniczny :: 14 Lip 2010 09:39 :: jarmusch :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 528

Zmiana prędkości obrotu wentylatora - przeróbka urządzenia

Sa gotowe regulatory predkosci obrotowej do wentylatorow. Z wygladu sa podobne do regulacji oswietlenia, ale musza byc dostosowane do regulacji silnikow ( wewnatrz trzeba dolozyc uklad gasikowy, do regulacji oswietlenia ). Stosuje sie je do niewielkiej mocy silnikow indukcyjnych, takich jak przedstawiles...
Wentylacja i Klimatyzacja :: 14 Lip 2010 04:51 :: Dioda52 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 800

Lampa błyskowa Konica/Minolta 3500xi - problem :(

witam. jako ze to jest moj pierwszy post na tym forum prosze o wybaczenie gdybym cos zle wpisal w dzial. mianowicie mam problem z lampa jak w opisie. ostatnio kupilem sobie taka na allegro i wszystko dzialalo jak nalezy. lampa jednak po jakims czasie zaczela szybko rozladowywac akumulatorki, dlugo sie...
Aparaty Fotograficzne Serwis :: 14 Lip 2010 20:55 :: cider1984 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1029

Antena do DVB - pomoc w wyborze

Ale tak jak patrzylem, to konstrukcyjnie antena zbytnio nie rozni sie od zwyklej analogowej... moze jest nieco bardziej "wyrafinowana", skoro ma byc do TV cyfrowej, hehe... W moim przypadku to bedzie max 60 km po lini prostej do nadajnika, wiec az tak mocnej tragedi nie ma... tylko boje sie o to,...
Instalacje antenowe :: 25 Maj 2011 07:58 :: insider69 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2133

fotodetektor - czujnik optyczny

fotodetektor - czujnik optycznyWitam serdecznie Mam problem w uruchomieniem układu byc może jest banalny ale nie mam pojęcia dlaczego nie chce działać.Przy przełaczeniu na pozycję 1 nic nie widac na oscyloskopie,wogóle sygnał zanika.Jeżeli natomiast podłącze pod zalisanie fotodioda reaguje na światło dzienne gdy zatykam palcem...
Początkujący Piaskownica :: 20 Lip 2010 09:18 :: tomaszo85 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1514

[N - E52]Brak automatycznej synchronizacji poczty

Hej. Od pewnego czasu mam problem z aktualizacja poczty e-mail. Mam skonfigurowane dwa konta, jedno na home.pl, a drugie na gmailu poprzez "Mail for Exchange". W obu przypadkach mam usawione, aby sychronizowal poczte co 5 minut. Niestety nie dziala. Czy moze zle zamykam aplikacje, powinna byc...
GSM Użytkowy :: 13 Sie 2010 13:37 :: Damian22 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 853

Seat Ibiza 1.9 tdi 2000r nie chce odpalic

Witam! Kupilem wczoraj seata ibize 1.9tdi 2000r normalnie chodzil wrocilem na kolach jednak na podworku jak go odpalilem zaczal falowac na obrotach przez ok 10sek i zadymil na bialo. Potem juz nie odpalil kreci ale nie odpala co to moze byc wiem ze jakis niby fachowiec immobilajzer robil. z gory dziekuje...
Samochody Mechanika :: 14 Lip 2010 15:32 :: kevinb12 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2457



Strona 1977 z 1944 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 1942, 1943, 1944
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: instrukcja obsługa schemat przepływomierz mazda tryb burst własny obrotomierz sprawdzic akumulator miernikiem wyregulować hydrostat czytnik immobilizer lenovo wskaźnik zepsuty zasilacz laptopa eeepc sterownik pompka paliwa
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group