Posiadam fabrycznie układ wyłączający światła ale ze zwłoką 90 s czyli Come/Living Home w aucie Chrysler Voyager. Ale ja bym chciał to wyłączyć żeby światła gasły zaraz po wyłączeniu stacyjki !!! Teraz pytanie jak ? Mam schemat, działa to w ten sposób że sygnał podawany jest na oddzielny Body Control Module czyli BCM przez specjalny przekaźnik zwany...
Witam serdecznie wszystkich. Posiadam problem z wymienionym w temacie Voyagerem. Kiedyś już zniknęła iskra na świecach, jednak szybko uporałem się z problemem. Wtedy okazało się, że do wymiany jest przekaźnik ASD (załącza napięcie na cewkę zapłonową i pompę paliwa, gdy wykryje sygnał z czujnika położenia wału korbowego i jak się później okazało i wałka...
Kalibracja gazu "na korekty" i będzie palił tak ok.13/100. Mam takie auto w automacie . Benzyny spalał mi tak z 10-11 także pasuje. W koncu to bryła i 2 tony masy.U mnie na 40 l/tak ok. 300-320km.Aha ale ustawiwj LPG na wyzerowanym PCM-ie.
do elektromagnesu idzie jeden cienki przewod na mala wsowke albo srubke. odpinasz go wkladasz probowke a przewod masowy (krokodylek) podlaczasz do masy. prosisz druga osobe aby przekrecala kluczyk w pozycje start. (pedal sprzegla wcisniety w podloge) i tak kolo 10-15 razy. jesli za kazdym razem probowka zaswieci to robisz to samo tylko za kazdym razem...
Na początek sprawdzamy masy. Porządnie.
Hej. Regulator alternatora rzeczywiście jest w komputerze. Sens tego jest taki, że napięcie ładowania zmienia się w granicach chyba 13,75-14,3V, zależnie od temperatury zewnętrznej (tabelka jest w instrukcji napraw). Z biegiem czasu coś się dzieje z tym regulatorem i napięcie ładowania jest za małe. Można zamontować zewnętrzny regulator. Problem polega...
Na wstępie chciałbym powitać wszystkich forumowiczów Problem z chrysler voyager 03r auto nie odpala świeci się czerwona okrągła lampka brak rozrusznika , brak lampki grzania świec i ciśnienia oleju brak połączenia ze sterownikiem silnika w body comp. -- podaje również brak połączenia ze sterownikiem silnika w immo również brak połączenia .... + uszkodzona...
Takie zadałeś pytanie: w jaki sposob moge ominac taki przekaznik zeby dawal mi caly czas prad na wzmacniacz Musisz dołożyć tranzystor. Np. BD 139 , kolektor tranzystora do pinu 85 przekaźnika , emiter do masy , bazę do masy poprzez rezystor 1k. sygnał sterowania z radia ( REM) poprzez rezystor 4,7k do bazy.
Mam pytanie dotyczące włączenia klimatronika wraz z nadmuchem przez webasto. W Voyagerze webasto działa tylko jako dogrzewacz, uruchamiając go "na skróty" podając masę na odpowiedni pin owszem uruchomimy piec, po dołożeniu pompki oiegowej też nie m probemu aby ją zasilić tylko podczas pracy pieca ale co z włączeniem wentylatorów w samochodzie. Mam klimatronik...
witam jak w temacie nie działa centralny zamek, z tym że włącznik/sterownik działa. bezpieczniki też ok. gdzie szukać usterki? od czego zacząć? włącznik jest 5 przewodowy. w stanie wolnym: masa 1 na stałe zwarta z różowym, masa 2 na stałe zwarta z pomarańczowym oraz stały plus. otwieranie; pomarańczowy zwiera z plusem stałym ale różowy z masą 1 nadal...
Szukam pomocy? Kupiłem Chryslera Voyagera rocznik 1996 w wersji Kanadyjskiej pod nazwą Plymouth. W konsoli sterowania nawiewem i tylną wycieraczką miga kontrolka klawisza zamkniętego obiegu nadmuchu. Po naciśnięciu klawisza ogrzewania szyby tylnej czy wycieraczki kontrolki nie świecą. Wiem na pewno, że są sprawne, gdyż po włączeniu testu komputera sterującego,...
Witam Wziąłem się za to i właśnie przed chwilą skończyłem. Chrysler Voyager, benzyna, 2,4cmm 1) Taśma ułożona "spiralnie" w plastikowym pojemniku pod kierownicą jest pęknięta przy wewnętrznej (osi) części łączenia z przewodami do poduchy! 2) Kolego "Pisior1987"... Po naprawie tej taśmy, złożeniu wszystko działa, bez konieczności kasowania na urządzeniu...
Witam Pilnie potrzebuje opisu bezpieczników i przekaźników oraz schemat elektryczny układu zapłonowego a dokładnie opisy kolorów przewodów cewki zapłonowej tzn. który kolor jest zasilanie a które impulsy masy . Samochód to Chrysler Voyager 1997r pojemność 3.3 litra 6 garów Bardzo bym prosił o w/w schematy Pozdrawiam
Witam mam problem z moim chryslerem a mianowicie dziś podczas normalnej jazdy auto po prostu zgasło z tego co mogłem zrobić to sprawdziłem wszystkie bezpieczniki przekaźniki i nic nawet rozrusznik nie kręci ale po dołączeniu kabelka z masą pod przekaźnik rozrusznik zaczął kręcić ale nadal nie słychać pompy paliwa auto nie odpala, iskry na świecach też...
Powtarzasz obiegowe opinie , ale obiektywnie chrysler jest gorzej oceniany. Ja polecałem chevroleta/pontiac'a. Ogólnie nie ma problemów z silnikiem 3,3 tylko stosunek miejsca w środku, spalania masy i osiagów jest w chrysler'rze kiepski w stosunku do konkurencji.
Witam mam problem chce podłączyć alarm do centralnego zamka. W drzwiach mam przełącznik w nim jest pięć przewodów załączam rysunek Przełącznika. Normalnie w stanie spoczynku spięte ze sobą są masa1 i Różowy do centralnego to jest jedna strona przycisku druga strona to masa 2 i pomarańczowy do centralnego. W chwili zamykania zwiera się różowy z plusem,...
Cos sie dzieje z eletronika - najprawdopodobniej licznika. Na pierwszy ogien ja sprawdzilbym kostki - sygnaly, masy i zasilania do licznika. Wymontowac licznik wypiac i wpiac ponownie kostki jak pomoze to znaczy ze ktorys pin w nich nie styka jak nie to trza szukac glebiej. Moze ktorys element elektroniki odmawia posluszenstwa przy silniejszym mrozie?...
Witam, mam takie pytanie, zamierzam zamonotwac alarm ze sterowaniem centralnego zamka. I mam takie pytanie jakie kolory kabli sa sterowaiem centrala ? czym jest sterowany: masa, plusem czy naprzmiennie ? gdzie sie znajduje centralka c.zamka i gdzie najlepiej montnąc alarm ? kolory kabli moga byc identyczne w innych Chrysler'ach. Będe wdzieczny z góry...
Może brak masy? Posprawdzaj masy na silniku i nadwoziu.
Witam Posiadam auto takie jak w temacie z 1997 roku z silnikiem 2,5TD 116 KM, napęd na jedną oś oraz prawo jazdy B+E. Masa własna samochodu wynosi 1990kg, dopuszczalna 2525kg a przyczepy (niestety) 1600kg. Według przepisów masa przyczepy nie może przekroczyć masy pojazdu ciągnącego, ale ja mam w dowodzie tylko 1600kg:( Tak na marginesie to mam osobówkę...
Witam Sprawdź bezpieczniki (nr 17 20A w dieslu chyba 25A z bezpiecznika prąd płynie na przekaźnik Diesel Power Relay a z niego idzie + na cewkę przekaźnika nr 1, 2 i 3) (bezpiecznik nr20 40A prąd płynie na przekaźnik nr 3 a z niego na wentylator nr2) ( bezpiecznik nr 24 40A prąd płynie na przekaźnik nr 2) (prąd na przekaźnik nr 1 płynie z wentylatora...
Witam W brata samochodzie voyager 2.5 crd 2005r podczas jazdy na autostradzie zapaliła sie kontrolka od abs-u ,kolejnego dnia zapaliła się kolejna kontrolka od poduszki p. Czy takie objawy mogą być spowodowane problemem z masą ? Dodam iż auto odpala w te mrozy bez problemu ,klemy na akumulatorze wyczyszczone. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie . Pozdrawiam
Witam! Posiadam Chrysler'a 2.8 CRD z 2005 roku i mam podobne problemy z temperaturą płynu chłodzącego. Na postoju i podczas jazdy po mieście wszystko ok. (wskazówka w okolicach poziomej kreski - 50%, webasto wyłącza się automatycznie po osiągnięciu tego poziomu). Natomiast podczas jazdy przy temp. poniżej -10 st. zaczyna wskazówka schodzić w okolice...
O fajnie, dzięki za podpowiedź, tylko ja mam klimatronika to podobno jak ten moduł siada to wogule nie wieje natomiast przy starszych rocznikach ze zwykłą klimą jak pada moduł top wtedy wieje cały czas na najwyższym biegu. Może moja podpowiedź sie komuś tez przyda. Dzięki, pozdrawiam. Jeżeli nie działa w ogóle opuść schowek pasażera i zobaczysz sterownik...
Witam! Trafił do mnie chrysler voyager 1997 ze standardową usterką immo Alarm Set. Miało być pięknie a okazało się strasznie. Nie działają zegary oraz wyświetlacz kilometrów. Odrazu zabrałem się za panel klimy oczywiście masa wygrzana, zastąpiłem nowym kabelkiem wyprowadzonym bezpośrednio z panela - zachowanie bez zmian. W Następnej kolejności gniazdo...
Biało/zielony z wiązki drzwi kierowcy, masa zamyka, masa przez1,5koma otwiera
Również jestem na czasie naprawy Voyagera 2,4 z 97 roku. Po przejechaniu, od kupna 1500 km nagle zgasł i nie chce zapalić. Po przelutowaniu lutów na liczniku, poprawieniu wszystkich punktów mas dalej nie chciał się uruchomić (żadna lampka się nie świeci dłużej niż test). Postanowiłem sprawdzić impulsy na cewce zapłonowej i wtryskach. Zdziwiłem się ponieważ...
Efekt tzw. testu wskaźników u Chryslera występuje w przypadkach zaniku, a raczej zbyt niskiego napięcia. Jeśli rozrusznik normalnie (czyli nie za wolno) kręci to spadków napięć należy szukać nie na "klemach" aku czy masie, a na niekontaktujących złączach instalacji. Trzeba przeglądnąć, popsikać jakimś preparatem typu KONTAKT40 czy coś podobnego wszystkie...
ale u mnie niema problemu z poduszką bo gaśnie,wycieraczka działa czy bezpiecznikiem nr13 bo bezpieczniki są ok, dałem przykład z przekaźnikiem bo powinien pykać a jest zupełna cisza.Po zdjęciu poduszki (Ominąłem taśmę) zwarłem główny przewód do masy i jest cisza i niema na nim prądu.
Witam. Gdzie w tym samochodzie znajdują się przyłącza masowe na silniku i ile ich jest? Prosiłbym o fotki.
Witam, W tytułowym samochodzie uszkodził się sterownik wentylatorów chłodnicy (zwarcie wyjścia FAN do plusa baterii). Postanowiłem zatem "na szybko" wykonać układ zastępczy, aby do czasu zakupu nowego sterownika można było jeździć bez obaw w miejskich warunkach (jak wiadomo, w korkach brak jest wspomagania chłodzenia powietrzem). W tym celu pomierzyłem...
Otrzymalem prosta instrukcje montazu, sterowanie plusem na przewody pomaranczowo-bialy i rozowo-fioletowy. przejzalem kable w okolicy bezpiecznikow, przekaznikow i dwie duze wtyki od spodu i nie znalazlem pomaranczowo-bialego a rozowo-fioletowy wystepowal kilkakrotnie ale albo pod napieciem albo nie wiem z czym ale nic sie nie pojawialo podczas otwierania...
POMOCY :!: Tylko co kupiłem Voyagera, a już po 4 dniach kicha. Auto normalnie jeździło i na PB i na LPG (sekwencja), od początku nie było klaksonu. Wieczorem zgasiłem silnik, rano postanowiłem zerknąć, co jest z klaksonem. Odkręciłem 3 śrubki na kierownicy i zdjąłem obudowę z kolumny kierowniczej. Nie było reakcji na naciskanie sygnału, więc wypiąłem...
W chrysku 3,3 benzyna 99r miałem podobne objawy.Winna była masa we wtyczce do zegarów.Styk się przegrzał i nie trzymał.Puściłem kabel z przed wtyczki i wlutowałem na płytę zegara.Pomogło.Sprawdź masy.
Witam wszystkich poszukuje schematu zasilania silniczków reflektorów przednich chrysler voyager 3,3 97 rok. Ew może ktoś przerabiał już taki problem ze do silniczków za żaden z 3 kabli nie dociera + 12 v. Mam drugiego chryslera z tym ze neona ale kolorystyka kabli jest ta sama i na jednym jest masa na drugim zmienne napięcie z potencjometru regulującego...
1-masa 2-sterowanie z ECU(sygn.masy) 3-wyjscie na wentyle(+) 4-zasilanie Jak podasz mase na pin2 to went powinny ruszyć
Witam poprosiłem znajomego który ma serwisowy sprzęt oraz oprogramowanie do chryslerów i okazało się że nie można się z komunikować .problem polega na tym że zasilanie do kompa samochodu raz jest a raz niema, prawdopodobnie od skrzynki bezpieczników do komputera ginie zasilanie .czy ktoś posiada może schemat instalacji połączenia do komputera? słyszałem...
Witam serdecznie ,podpinam się pod temat,moja skrzynia A604 41TE,problem jest taki ,skrzynię wyremontowałem osobiście wszystko śmiga jak trzeba, tylko jest jedno ale po przejechaniu jakiegoś odcinka skrzynia zaczęła wpadać w tryb awaryjny tak jakbym na "chamca" włączyć jej bieg "L", podczas jazdy po wyłączeniu zapłony i włączeniu silnika jest ok, ale...
Voyager V od 2008? Ta nowsza buda silnik 2.8crd Losowo brak odczytu temperatury płynu chłodzącego przez sterownik silnika oraz falujące obroty w związku ze zwiększonym ciśnieniem paliwa. Przyczyną to uszkodzenie wiązki, konkretnie kabla brązowy-bialy. Wspólna masa na czujnik temperatury płynu oraz regulator ciśnienia paliwa. Kabel u mnie uszkodzony...
Zamontowałem Autoalarm Seo Dolphin w samochodzie Chrysler Voyager 2004r. wg schematu z elektrody (cobra). Jest tam nietypowe sterowanie centralnym zamkiem ( masa z alarmu podawana przez rezystor 5.6k i 1.5k). Tu pojawia się problem. Wszystko działa ok ale co jakiś czas wiesza się centralny zamek i nie można go ani otworzyć ani zamknąć. Odpięcie klemy...
Nie wydaje mi się żeby była w takim razie w trybie awaryjnym,skoro jest bez komp.Nie powiem żebym był jakimś specjalistą ale miałem już kilka problemów przez które udało mi się przejść.A to głównie dzięki swojej wnikliwości.Fakt że nie za wiele jest osób które tak naprawdę dobrze się na tym znają.O zgrozo wiele by opowiadać z jakimi ja "fachowcami od...
Doszedlem do tego ze na cewke przekaznika jest podawane 12V caly czas a z przelacznika ma byc podawana masa. Ta masa tam nie dociera. Kablem z wlacznika i z przelacznika wchodza to jakiegos modulu sterujacego ktory jest w obudowie bezpieczniekow w kabinie pod kierownica. Z modulu jest wyprowadzone jakies zlacze. I teraz nie wiem czy ten modul jest uszkodzony...
no to w twoim przypadku będzie biało-zielony przewód z prawdopodobnymi parametrami 1.2k i 280ohm,ale sprawdź też,czy po lewej stronie na boczku nie masz trzech przekaźników od centralnego zamka,jeden odpowiada za otwieranie drzwi kierowcy,drugi za pozostałe,a trzeci za zamykanie całości,wystarczy wtedy wysterować je masą podając ją pod ich nóżki otwieranie...
1przekaznik rozrusznika 2----------- zasilania(pompa,cewka,wryski)zalaczany po wykryciu impulsow obrotu walu przez komp 3----------wentylatora-wolny bieg 4---------pompy paliwa 5---------masy wentylatora 6---------wentylatora-szybki bieg 7---------sprzegla kompresora klimy 8---------swiatel wstecznych 9---------zasilania elektroniki skrzyni
...no właśnie przez tą złączke 21pin w panelu ogrzewania nie idzie CCD....tak jak pisze plus po stacyjce..masa...masa czujnikow...silniczki nawiewow z potencjometrami....spryskiwacz tylnej szyby,ogrzewanie tylnej i wycieraczka tylnej...same bzdury a jakie dziwadła!....ewidentnie jest zakłócana szyna CCD...ale dlaczego??..
W pierwszym temacie pisalem ci abys sprawdzil zasilanie zespolu cewek(zielony kabel z czerwonym paskiem)To samo na wtryskach,potem sygnaly sterujace cewkami(pozostale3 kable)Sprawdz,czy wtryski dostaja sygnal otwarcia(kazdy ma kabel zielony z czerw.paskiem-to+,pozostale to impulsy masy)Led z oporem i do roboty
A może zająć się zasilaniem zegarów (bezpiecznik, zasilanie w kostkach zegarów, przejście na ścieżkach)? Posprawdzać masy też nie zaszkodzi...Jak to jest fizycznie z ładoawaniem, mierzone miernikiem jaką ma wartość, a jak się zachowuje kontrolka? Ja stawiam jednak na zasilanie zegarów, a ładowanie pewnie jest ok.
Zwarcie na instalacji,na cewke ma isc jeden plus(zielono czerwony kabel)Reszta to sterowanie z kompa silnika.Na CAM SENSOR ma isc zasilanie(8V)masa i sygnal do kompa(masowy)Odlaczyc wtyk z komputera i sprawdzac pod kontem polaczen i zwarc
Prawdopodobnie skorodowana masa.
witam mam problem z tym autem z silnikiem 3.8 l , 1996 rok benzynka, automat Auto przycholowano po regeneracji skrzyni (montaz i demontaż ) i nie odpala Brak wysterownia z komputera przekaźnika głowniego co puszcza prad na cewke i wtryskiwacze , iskry,brak zasilania na cewkę,brak zasilania na wtryskiwacze i wysterowania ich . brak sygnału z czujnika...
Witam, proszę o pomoc, zatarła mi się rolka rozrządu i głowica cała do naprawy.. dźwigienki, zawory... łącznie 2 miesiące bez samochodu. W końcu mechanik poskładał wszystko i samochód nie pali??!!!!!!! Pompa podaje paliwo ze zbiornika ale pompa wys. ciśnienia nie podaję paliwa na listwę. Na samostarcie chodzi ja pszczółka ale 2-3 sek. i gaśnie zero...
Piny na sterowniku wentylatorow sa ponumerowane: 1:czarny-masa 2:jasno zielony/ciemno niebieski-sterowanie z ECU(sygn.masy) 3:ciemnozielony-wyjscie na wentyle(+) 4:siwy-zasilanie(+staly z bezp.F4-40A,skrzynka pod maska) Jak podasz mase na pin2,wentylatory powinny wiac
Są firmy które zajmują się odlewaniem gum i poduszek i tym podobne.Są nawet specjalne masy ,dwuskładnikowe które można zalewać w formę i samemu zrobić gumę ,ale twoje sprzęgło wymaga wyważenia.
Mało prawdopodobne, chyba że regulator nie ma masy i że to oryginał z regulatorem zewnętrznym- chyba że pomylono podłączenie.P
w moim voytku zamontowałem przekaźnik koło tylnej lampy dlatego że p.mgielna jest sterowana masą bieże plus ze światła pozycyjnego a masa z wyłącznika. poprowadziłem plus oz zapalniczki z bagażnika i masa od wyłącznika p.mgiel. jest to najlepszy sposób pozdrawiam.
Ja mam podobny problem tylko silnik chodzi normalnie. Moje autko to 2,5/91' z LPG.Kiedy załączam zapłon wszystko jest ok. Po przejechaniu kilkuset metrów, wskaźnik ciśnienia oleju,temperatury. spada do zera. Nieraz dzieje się tak z ładowaniem, ale rzadko. Podczas jazdy zaczynają migać wszystkie kontrolki, impuls dostaje centralny zamek, a nieraz prędkościomierz...
Czy silnik osiaga temperature.Dosyc czesto siada termik,podlacz sie kontrolka do masy i do kostki wentylatora, zmieniajac predkosci nawiewu pojawja sie +na przewodach,co pozwoli okreslic czy jest zasilanie wentylatora.Bezpieczniki znajduja sie po prawej kolo akumulatora-prostokatne pudelko.Warto tez sprawdzic czy jest zasilanie na przycisku wentylatora...
sprawdz czy presostat sterujacy tym wiatrakiem jest rozpiety, sprawdz czy gdzies masa od kabla sterujacego nie dotyka gdzies do budy auta(brak izolacji)
Nie chce zapalić, czyli? Rozrusznik kręci i auto nie odpala, czy rozrusznik się zatrzymuje? Jakie jest napięcie akumulatora? Spróbuj z innym akumulatorem, sprawdź masę silnika, rozrusznika, tulejki w rozruszniku, stan szczotek, komutatora itp.
Jest tam czujnik przy drzwiach.Kiedy wysiadam z auta jest sygnal dzwiekowy po nacisnieciu czujnika gasnie i odwrotnie takze dziala chyba ze ma dodatkowe kable do oswietlenia nie znam sie ale zerkne bo byc moze ta masa ma cos wspolnego .Dzieki za podpowiedzi bede szukal.pozdrawiam
Zasilania, gubi zasilanie lub masę.
Sterowanie-biało/zielony z wiązki drzwi kierowcy, parametr 1,5kohm zamyka, 249ohm otwiera. Czystą masą można też wysterować przekaźniki zamka, są na body kompie
Sprawdź kolego układ wydechowy, możliwe że się katalizator zatkał i takie mogą być objawy. Najlepiej wykręcić sondę przed katalizatorem i spróbować odpalić. Jeśli będzie chodził w miarę normalnie to masz przyczynę a jeśli będzie bez zmian to do sprawdzenia czujnik położenia przepustnicy (TP), MAP sensor, EVAP, EGR - najlepiej go odłączyć do sprawdzenia...
Zobacz, czy koło foniczne na przegubie ma regularne ząbki. Jeżeli są ślady skorodowań lub jakieś nieregularności, to masz winowajcę. Też to miałem. Jak wymieniłem przeguby, wszystko wróciło do normy (koło foniczne jest integralnie związane z przegubem). W moim przypadku układ wariował, bo miał nieregularne impulsy. Aha i jeszcze jedno, spawdż dokładnie...
Sprawdź masy w kabinie i na desce
Sprawdź czy się przewód od masy wentylatora nie urwał, lub przewód plusowy, a może po prostu główny bezpiecznik zasilający przekaźnik wentylatora sie spalił.
Witam, mam pytanie czy ktoś wie jak podłączyć centralkę nie fabrycznego alarmu do modułu RKE (odbiornik czytający sygnał z pilota), czym ewentualnie ten moduł jest sterowany (masa, +). Jak ktoś przerabiał temat podłączenia alarmu w tym modelu to poproszę o instrukcje.
51- To sonda lambda, z reguły czarny przewód jest sygnałowy, podepnij się miernikiem, + pod czarny przewód, - do masy, lub do minusa aku. oczywiście silnik musi być rozgrzany, napięcie powinno rosnąć i maleć, jak stoi w miejscu, to sonda walnięta, tyle ze przy blosie nie powinno to mieć znaczenia.
Wypalona masa we wtyczce zasilającej moduł ogrzewania.
Witaj "Dulan" Zmotywowałeś mnie do zajęcia się problemem osobiście... Wziąłem się za to po objedzie i właśnie przed chwilą skończyłem. (2-3h roboty...) Przy krótkim odłączeniu akumulatora okazało się, że chyba nietypowy alarm ostro protestuje. Zaczynają się dziać sceny jak z "wesołego miasteczka..." "Cuda na kiju...", aż sąsiedzi wyszli... Świeci, miga,...
Po wielu wizytach w różnych serwisach mogę zakończyć temat migających świateł. Możliwe są tylko trzy powody migających świateł według mojego guru Pana Łukasza. Zacznę od najtańszej. Sprawdzenie wszystkich mas wychodzących z silnika i modułu sterującego . I jak się okazało to był jedyny problem z którym w moim przypadku należało od początku walczyć....
ile mas jest na silniku i na tym module i gdzie go szukać powalczył bym ze swoim chryslerem , mam optymistyczne nastawienie po przeczytaniu tej wiadomości? czekam na odpowiedź, pozdrawiam.
Czy pomimo tego alarm normalnie się uzbraja/rozbraja? w pierwszym poście pisze, że się uzbraja i rozbraja. jutro sprawdze jak zachowuje sie alarm w tych sytuacjach skoro nie mruga przy uzbrajaniu/rozbrajaniu, to nie mruga też pewnie przy alarmowaniu. Prestige nie miały możliwości wyłączenia sygnalizacji optycznej. Do sprawdzenia drugi bezpiecznik alarmu,...
Luzik :D - po to jest forum, żeby sobie pomagać. Jak będę coś wiedział to zawsze z chęcią podpowiem. Napięcia to mizerota totalna :cry: nie ma się co dziwić, że błąd pokazuje. Można rozebrać przepływomierz tzn. wyciągnąć wkład i spróbować go przemyć, ale nie sądzę że przy takich napięciach jeszcze coś pomoże. A na wszelki wypadek nim kupisz nowy sprawdź...
Sprawdzałeś na wyłączonym silniku gdy webasto się samo wyłączyło ? bo przy pracującym silniku powinno chodzić tak długo jak zwierasz do masy. W poście 4 pisałem, że czujnik (temperatury zewnętrznej) jest gdzieś na przedniej poprzecznej belce pod chłodnicą, natomiast czujnik temp. silnika w tym nie bierze udziału. I jeszcze dla przypomnienia: paliwo...
To jest niestety przypadłość tych silników: nie lubią mrozów. Na Youtube jest masa filmików jak to chechle zimową porą. Świece sprawne ? Jak z kondycją pozostałych wtrysków ?
Zobacz czy masz impulsy na wtryski paliwa, pewnie nie, zobacz czego brakuje, plusa czy masy, zobacz gdzie masz cięte przewody od wtrysków i łączone z instalacją gazową. Pospinaj jak było fabrycznie. Doprowadź samochód do ładu na benzynie a potem zajmij się gazem.
A nie masz zamontowanego w aucie czujnika cofania takiego co ma sensory montowane w zderzaku ? Jeśli tak to pewne zle wpięta masa...
Czujnik temperatury jest jeden - to komputer silnika steruje przekaźnikiem świec. Nie musisz zaraz po zgaszeniu kontrolki świec na nowo włączać stacyjki, grzeją jeszcze przez określony czas i nic tam się nie reguluje: Jedno co się nasuwa przy tym filmiku to zdecydowanie niskie obroty kręcenia rozrusznikiem. Jaki masz aku ? Poza tym sam sprawdź czy prąd...
Dzieki kolego za podpowiedz , bo naprawde juz brak mi sily do tego auta . Ale swiece sprawdzalem na krotko tj. nowa wlozylem w fajke , dotklem obudowe swiecy do masy auta i zarzyla sie , czyli przekaznik musi byc ok ? na wlaczonym zaplonie .
Witam mam na warsztacie chrysler grand voyagera 2,5crd 2003r. i jest problem ze światłami mijania bo sie nie palą. Bezpieczniki w komorze silnika sprawdzone , w kabinie nie ma bezpieczników. Kable od Body w komorze silnika do lamp prześwietlone i mają przejście ,masy posprawdzane i poprawione. Czy z włącznika świateł prąd płynie bezpośrednio do body...
Kolego podepnij pod boscha tam bedziesz mial w parametrach napiecie referencyjne .Jak masz 13.5 i światla przednie pulsuja to masz problem z pinem 19 albo zasilanie komputera masy itd
Dzięki za szybką reakcję na moje pytanie. Prosił bym jednak o trochę więcej szczegółów, jak i co podpiąć aby to działało. Znalazłem przewód, który odpowiada w oryginalnym radyjku za załączenie tych (tego ) wzmacniacza. Podpięty jest pod obudowę radia z tyłu tak jak by to była druga masa (gdy go odłączyłem dźwięk zanikł i było cicho). Tylko co dalej...
mam podobny problem z nawiewem w voyagerze. problem jest taki ze pali mi bezpiecznik, po przekreceniu kluczyka na kablu idacym do dmuchawy od bezpiecznikow pojawia sie masa. jak porusza sie kablami ktore wychodza z klemy (dwa czerwone ) to pojawia sie i znika masa na tym kablu. nagrzewnica jest w porzadku. czy ktos mial taki problem? tak przy okazji...
Zobacz czy masa jest na radiu Dodano po 14 Zobacz czy masa jest na radiu
Plus musi byc na tym przekażniku cały czas, jak go nie ma to tu szukaj przerwy. Przekażnik załacza pompę tylko wtedy gdy dostaje masę ze sterownika.
Takie napięcie jest jak praktycznie wszystko jest wyłączone ? Bo jak tak to tylko regulator alternatora - czyli komputer. A jak nie to bym na początek spróbował znaleźć co tak "żre" prąd w tym samochodzie. Dziwne że alternator jest ok bo próby to wykazały a napięcie tak niskie. Posprawdzać masy w samochodzie oraz czy przypadkiem sam akumulator nie powoduje...
Raczej nie odpalisz tej maszyny. Prawdopodobnie nie immo trzyma. pierścień podświetlał się na zielono przy przekręceniu kluczyka. To zwykłe podświetlenie, o niczym nie informuje, jest by łatwo trafić do stacyjki kluczykiem. Posprawdzaj masy i bezpieczniki. Kontrolką. To wszystko co sam możesz zrobić.
Podaj masę na pin 2 sterownika. Wentylator powinien ruszyć. Kolor przewodu to chyba zielony/niebieski. Jeśli nie ruszy to sprawdź bezpieczniki w skrzynce pod maską, od wentylatora jest 40A
Norma w tych autach, upalona masa w jednej z kostek w zegarach.
Powrót do oryginału oznacza miganie stopu razem z kierunkami, a to Misie zaraz potraktują zabraniem dowodu rejestracyjnego. Jutro przeanalizuję schematy. Na pierwszy rzut oka idzie tam albo 12V albo 0. Zadając pytanie o sygnały miałem nadzieję, że ktoś powie "podaj normalnie masę, a po naciśnięciu stop 12V", lub odwrotnie ;-) Niektóre przeróbki USA...
Cześć daneks1976, przyłączam się do Twojego pytania. Mam dokładnie to samo i zaczyna mnie to wpieniać :cry: Takim zapalaniem przez ostatni rok to mi prawdopodobnie aku siadł (opad masy czynnej). daneks1976 jakbyś od czasu swojego posta poradził sobie z tym problemem to proszę Cię o podsunięcie rozwiązania tego problemu. Pozdrawiam IKe
do 2,4l oraz 3,3 znalazłem ale na temat 2,5crd nic nie ma. jeśli ktoś dysponuje wiedzą w którym pliku to znajdę proszę o pomoc Auto nie kręci, nie odpala. Rozrusznik oki, nie dochodzi do niego + na cewke, masy oki, Niestety niemam jak sprawdzic instalacji komputera czy dostaje wszystkie + i -
Tak na zdrowy europejski rozum powinno być 5V i masa wtedy czujnik obciąża te 5V i tak ster mierzy temperaturę. No ale ...USA
Do sprawdzenia masa na panelu nawiewów,jeśli to auto z przed 2000roku.
Przewody od centralnego masz dostępne po lewej stronie na słupku - funkcje otwierania/zamykania zależnie od rezystancji do masy - jednym przewodem.
Witam Wszystkich. Na wstępie zaznaczam, że nie szukam już pomocy - piszę dla potomnych! :-D Posiadam samochód - Voyager 2,5TD z 1998 roku. Od dobrych 2 lat czasem pojawiał się problem ALARM SET. Pomagało mocne puknięcie nad zegarami i problem ustawał. ...przez 2 lata, bo wczoraj żadne pukanie pomagało. Poczytałem wszystkie możliwe fora i zebrałem informacje...
wygląda mi na to,że nie startuje sterownik silnika.masy i plusy w porządku
działa :) ale ja montowałem diody wzbudzenia i regulator mocowałem na alternatorze . W przewody od ecu wpinałem żarówke 5W aby błąd nie wyskakiwał. Jak masz od 2002> sprawdz czujnik temp. akumulatora w jego podstawie wg. niego ecu reguluje napięcie. taki myk :) Jak było u Ciebie z tym ładowaniem? Ja mam alternator z regerenowany w firmie Bendiks w...
Sterowanie światłami jest z BCM w kabinie,ale główne zasilanie tego modułu jest z IPM( moduł z bezpiecznikami pod maską). Trzeba sprawdzić komputerem komunikację tych modułów,jeśli masy i plusy podłączone. nie było masy na czujniku położenia wału