forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



cieplo ziemi

Znaleziono 25 wyników na elektroda.pl: cieplo ziemi
Podstawowa forma zapytania: ciepła ziemia
Forum elektroda.pl Strona Główna

Dlaczego ziemia stygnie.

... Wnętrze ziemii grzeje sie na tyle żeby nie zagrzać powierzchni, jakby było inaczej to rosłaby temperatura lub spadała temperatura. Czyli mamy rónowagę w geotermii planety. Trzeba wyprodukować kopułe ze styropianu i ocieplić ziemie.!!!...
HydePark :: 05 Sty 2014 23:53 :: excray :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1353

Pompa ciepła - działanie, eksploatacja - połączenia z innym

... sam a cena-super agregat z ciezarowki- 2500pln.co do zrodla ciepla to nie jest takie proste,ktos wspomnial cos o 9kW.Tyle oddanych do pomieszczenia to 9 kW zimna poszczone w ziemie,mozna zamrozic uklad jak nie bedzie wystarczajacego odbioru,...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 13 Wrz 2014 22:38 :: dzinks0 :: Odpowiedzi: 4715 :: Wyświetleń: 845622


Reklama :: 13 Wrz 2014 22:38 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

poszukuje wykonawcy pompy ciepła

Powietrzna PC im zimniej tym mniejszą sprawność ma , lepiej z Ziemi, wody cieplo pobierać.
Wentylacja i Klimatyzacja :: 24 Kwi 2014 12:34 :: egon1 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1353

panika z co2 "efekt cieplarniany"

... a przez to stabilizacje temperatury na ziemi, tzn. cieplo zaczelo rozchodzic sie bardziej rownomiernie w atmosferze co powoduje podniesienie temperatury w zimnych rejonach a obnizenie w cieplych, a to takze niesie za soba zmiany atmosferycz...
Na pograniczu nauki :: 18 Gru 2013 13:54 :: saskia :: Odpowiedzi: 2219 :: Wyświetleń: 165014

elektroliza wody -> wodór -> prad za darmo, czy to moz

... skonstruowano nie pamientam gdzie) W dzien pomyka pieknie w nocy slabiej bo ziemia (lub cos co bedzie lepiej absorvbowac i magazynowac cieplo) bedzie oddawac cieplo i tez bedzie dzialac Energie elektryczna bedziemy czerpac z turbim p...
Na pograniczu nauki :: 25 Lut 2009 20:44 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 622 :: Wyświetleń: 164250

Zasieg nadawania CB radia.

... antena potrzebuje dobrego uziemienia/masy. Dyskusja ciekawa ;) Od kilku lat nie bawie sie w CB, ale we wszystko co jest powyzej 116, do 470 MHz... A robi sie cieplo, wiec czas skoczyc na dach i posprawdzac w antenach 'ziemie' ;)
Radiotechnika Serwis :: 05 Kwi 2005 08:34 :: Preskaler :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1582

Kolejny sposób na darmową energie.

... Pompy ciepła to juz przykład pewnej 'free energy' bo koszt zasilenia sprężarki agregatu to 1kW a wypompowane ciepło z ziemi/jeziora będzie kilka razy wyższe. Integracja paneli słonecznych, wiatraków i innych..., z taką pompą ciepła pozwoli n...
Na pograniczu nauki :: 27 Lut 2011 10:58 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 125 :: Wyświetleń: 51099

Klimatyzator DIY - co sądzicie o budowie?

... ciepla (wspomaganie CO) zamontowany 10cm nad dachem. Wode pompowac zamknietym obiegiem do/z basenu. Na poddaszu zimno a w basenie jak na karaibach :D :D :D A jak sie nie ma basenu to cóż... hmm...wziac rury 1" poskrecac i zakopac w zie...
HydePark :: 20 Wrz 2010 21:42 :: lukashb :: Odpowiedzi: 272 :: Wyświetleń: 80123

Wielka fala odśnieżania dachów .............

... uzasadzninie bo wtedy woda splywala by do ssrodka nie bylo by przepelniania ryniem po bokach i wiszacych sopli 12 m nad ziemia. Jednak jesli sie nie myle to przebieg zdazenia byl wg mnie nastepujacy wzrost teperatury spowodowal roztopienie...
Ogólny Techniczny :: 02 Lut 2006 10:36 :: Tommy82 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1174

Jak tanio zbudować kolektor słoneczny.

... watow w formie ciepla i nic nie potrafimy tego zwiekszyc chyba ze sie ziemia przyblizy do słonca. Wiecej teori pod adresm jak poniżej. Ja teraz przymierzam sie do wykorzystania dachy z blach falistej aby odzyskiwac cieplo. Narazi...
DIY Konstrukcje :: 19 Sie 2014 01:33 :: hossekostja :: Odpowiedzi: 474 :: Wyświetleń: 427640

Kolektor słoneczny za 1500 zł

... co jakieś zbiorniki drenażowe czy jakieś inne schładzacze czynnika , nie wiem po co produkować nadmiar ciepła żeby potem go wyrzucać w ziemię lub magazynować, to jest dokładnie tak jak z samochodami produkują auta z nie wiadomo jaką mocą i coraz ...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 09 Wrz 2014 09:31 :: jack63 :: Odpowiedzi: 9611 :: Wyświetleń: 2351577


Reklama :: 09 Wrz 2014 09:31 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

wiatraki elektrownie węglowe a elektrownie atomowe co lepsze

... ale to spowoduje poglebienbie efektu cieplarnianego i dalsze uwolnienie znacznie potezniejszych glebinowych pokladow. Historia erucji chyba nie doprowadzila do uwolnienia calego metanu ale dodatkowe cieplo wygenerowane przez ludzi moze znacznie ...
Ogólny Techniczny :: 13 Maj 2014 17:14 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 185 :: Wyświetleń: 17535

Latarka LED, potrzebny regulator napiecia?

... pod ziemia 4-5 dni, i raczej nie znajde tam miejsca, gdzie moglbym naladowac akumulator. Dlatego o ile to mozliwe, chcialbym uniknac stosowania rezystorow czy zwyklych stabilizatorow napiecie. Oczywisice nie chodzi o to generowane cieplo, ...
Co kupić Archiwum :: 09 Kwi 2005 15:53 :: kaszel :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1277

olej roślinny zamiast ropy ??

... sie nie rozni :D Sprawe skomplikuje rzepak zmieniony genetycznie! ale na dzien dzisiejszy PL rolnik raczej niejest nim zainteresowany, 1 drogi, 2 uzyskanych nasion nie da sie wykorzystac do ponownego obsiania ziemi. poz
Samochody Archiwum :: 10 Paź 2012 19:13 :: manta :: Odpowiedzi: 1631 :: Wyświetleń: 506964

Podgrzewanie wody w basenie - piec węglowy - porady opinie

... niego styren, to taka odmiana styropianu. jest twardy i nie powinien popękać. ja mam niestety wkopany w ziemie i nic nie podloze, a cieplo ucieka... no i mozesz pomyslec o przykrywaniu na noc specjalna folia bombelkowa - do kupienia na alleg...
Ogólny Techniczny :: 15 Cze 2014 18:22 :: szawryk :: Odpowiedzi: 48 :: Wyświetleń: 17027

Ogrzewanie domu - Kotłownia + kominek z płaszczem wodnym ?

... potrzebuje prad (pompa teoretycznie moze pobierac wiecej energi niz kominek odda ciepla. Kominek nie chodzi zbyt czesto. Co innego gdy "ciagnie" sie cieplo z ziemi, 24h/dziennie). W ktore miejsce w instalacji go (kominek) wlaczyc? Nie mam po...
Systemy Grzewcze Serwis :: 10 Maj 2008 11:16 :: aawol :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 16661

MC - chłodzenie procesora ciekłym metalem

... i do tego bardzo lotny o niskiej temperaturze zaplonu wiec nie polecam do eksperymentow bo moze zrownac pokoj z ziemia. Obecnie prawie wogole takiej farby nie produkuja a szkoda bo byl to bardzo dobry wynalazek do roznych zadan elektroniczn...
DIY Zagranica :: 29 Sie 2008 16:46 :: paluszasty :: Odpowiedzi: 83 :: Wyświetleń: 28446

Monitor dotykowy LCD outdoor

ma stac na wysokości ok 1.20m nad ziemia. Nie wiem jak ma byc zabepieczony mozna stworzyc jakas obudowe zalezy mi na tym zeby byl odporny na zimno -25 stopni na cieplo i deszcz Dodano po 56 cena max 17 000zł brutto
Jaki TV :: 16 Maj 2013 17:13 :: krystinpin :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 678

Stihl MS 250-nowa piła nie może odpalić-przyczyny???

... i powiedzieli mi abym przełączył ja na :ssaniu ciepłym" wsadził między nogi i ciągnał za sznur pod kątem do ziemi. I tak piła wypluła paliwo i za 3 szarpnięciem odpaliła i teraz odpala na cieplo za 1 razem. Wniosek: piła została zalana p...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 22 Gru 2010 15:04 :: woda_cisowianka007 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 8407

Przetwornice 12/220V

... to cieplo doszlo z komorki na polu do chatki pod lasem to bedziesz musial albo akumulatory dac w piwnicy chatki (zajmujesz duzo miejsca) albo ciagnac potezne gabarytowo i kosztowo kable zeby nie tracic wiecej energii na ogrzewanie ziemi niz...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 28 Sty 2009 02:38 :: czarq :: Odpowiedzi: 72 :: Wyświetleń: 30879

KONKURS - zjawiska "niewyjaśnione" w elektronice

... jest to spowodowane tym ze cieplo przyspiesza ruch czasteczek ktore sie zderzaja generujac napiecie 3. To chyba najlatwiejsze :) Prad plynacy przez wode powoduje ze ladunki elektryczne nie poazwlaja jes spasc na ziemie. Tak samo jak by nsa pr...
HydePark Archiwum :: 11 Lut 2009 16:21 :: OldSkull :: Odpowiedzi: 218 :: Wyświetleń: 33278

Auto klima z Nowego Elektronika

... "wpadajace" do samochodu w sloneczny dzien jest na pewno duzo wieksze. Przyjmuje sie, ze na metr kwadratowy powierzchni ziemi pada jakies 1.5kW. Wystarczy wziac same szyby i przyjac, ze odbijaja powiedzmy polowe 50% mocy. Zalozmy, ze slonc...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Lip 2007 20:08 :: skylark :: Odpowiedzi: 220 :: Wyświetleń: 75784

Chłodzenie procesora komputerowego freonem.-10C 2600Mhz

... ogromne jego ilosci. A propo sond a jak sie nagrzeje pozlacana polerowana powierzchnia , a ja tez sloncem moge nawt na ziemi osiagnac 200st c , 150 to normalne w kolektorach bez obiegu. Te temp wystepuja tylko na powierzchni co nie oznacza...
DIY Konstrukcje :: 24 Sie 2007 20:23 :: Kwazor :: Odpowiedzi: 51 :: Wyświetleń: 13741

Kolumna(-y) mono (stereo) z Beyma 15" E 100

... czyli 400watt 4ohm kolumny spiete w rownoleg. Jako gora smc 1050. Najpierw na statywach potem na wysokosci ot 60cm od ziemi. Dobrze gra,cieplo z dobra barwa,czytelnosc dzwieku super dziury w pasmie niema,pod kontem jedynie to fakt ale na 3metry o...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 06 Lip 2011 17:48 :: bild1213 :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 3312

P e r p e t u u m m o b i l e - bez kitu !

gdyby do ogrzewania peltiera udalo cie sie wykorzystac cieplo z silnika to mialbys PM, musialbys tylko dostarczyc energi do momentu nagrzania sie silnika a potem dzialalby wiecznie - oczywiscie nie jet to mozliwe (przynajmniej na ziemi)
DIY Zagranica :: 18 Paź 2006 12:21 :: tomaszo :: Odpowiedzi: 101 :: Wyświetleń: 28987



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: ricoh ustawienia sieci fabryczny alarm mercedes lodówka słabo chłodzi podświetlić matryca philips pomiar napiąć akustyczny złącze śrubowe rav4 kontrolka ustawić stacje radiowe kolumny pionner cynować miedź kabel filtr pralki
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group