forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



ciezko pali

Znaleziono 478 wyników na elektroda.pl: ciezko pali
Podstawowa forma zapytania: ciężka pal
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

opel astra 1.7td ciezko pali jak jest zimny

witam! Mam problem z odpaleniem auta rano(silnik oplowski),czym wiekszy mroz,tym musze dluzej krecic.Swiece zarowe,filtry paliwa,powietrza wymienione,zaplon maksymalnie przyspieszny,kompresja dobra,prosze o pomoc astra f95
Samochody Mechanika :: 14 Lut 2012 01:59 :: Paweł#G :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 24708

opel vectra 1,8 gaz x18xe1 ciezko pali na rozgrzanym silniku

Posiadam Opla Vectrę z silnikiem X18XE1 na gazie. Gdy silnik złapie temperatury, to ciężko go odpalić, na zimnym bez problemu. Proszę o porady.
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Mar 2010 08:10 :: ruski :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2989

Ciezko pali Peugeot Vivacity

Witam Mam taki problem, Peugeot Vivacity 50 ciężko odpala jak postoi kilka dni, tzn trzeba go kopać kilka minut- nawet latem, ciepły pali bez problemu z rozrusznika, jak jest opalany codziennie pali bez problemu, ale już po 2-3 dniach jest problem. Ssanie jest wymienione na nowe i na 100 % działa, moc...
Motocykle, Motorowery :: 11 Lip 2010 08:49 :: matrixm01 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5809

vw T4 2.5tdi ciezko pali na cieplym siniku

moj problem dotyczy tego ze ciezko pali na rogrzanym silniku. a jak juz zapali to podczas jazdy jak np. go wyluzuje albostane na skrzyzowaniu gasnie. a po przejechaniu paru km chodzi juz normalnie tylko ze jak go zgasze to dalej ciezko pali. mam waga tylko nie wiem jakie maja byc wartosci dla tego silnika....
Samochody Początkujący :: 02 Kwi 2010 20:52 :: T5 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3651

WV T4 2.5 TDI 105 KM ciezko pali

moj problem polega na tym ze auto ciezko pali. dokladniej czym dluzej stoi tym gorzej. jak go zgasze i w ciagu minuty zapale ponownie to nie ma zadnego problemu. a jak tylko postoi z 5 minut to trzeba go krecic z 10 sekund na rozruszniku i w dodatku jak np jedzie sie z gory i "hamuje" biegiem to po wcisniesciu...
Samochody Początkujący :: 11 Kwi 2010 18:43 :: kapcyk :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 785

skuter ciezko pali po wymianie rolek i filtra na stozkowy

Opisze wam mój problem mianowicie: Kiedy chce odpalic zimny skuter to ledwo ledwo po 3 minutach krecenia zapali ale z wielka trudnoscia. Dodam ze wymienilem rolki na 11,5 g ale byly za ciezkie wiec pomieszalem ze starymi i zalozylem je na przemian, uciolem o 4 oczka sprezynke od gazu, zalozylem, filtr...
Samochody Archiwum :: 04 Gru 2010 20:36 :: krzys961r :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2156

volvo v 40 1,9td 1998r ciezko pali zimny

Koledzy mam pytanko , mój dieselek ciężko pali jak jest zimny wymieniłem wszystkie świece, sprawdzone wtryski a i tak kiepsko pali , jak jest rozgrzany nie ma problemu przez cały dzień . Tylko pierwsze uruchomienie jest problemem. Pozdrawiam. Dodano po 1 Tak ,poza tym nic się nie dzieje chodzi...
Samochody Mechanika :: 11 Sty 2015 10:12 :: pabloo1764 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2190

Prosze o pomoc mój Peugeot 406 ciezko pali co robić ??

Witam kolegów.Mam pytanie dotyczące usterki w 406 z silnikiem 1.8. Znajomy nabył niedawno to autko i prawdopodobnie po odłączeniu akumulatora (elektryk robił rozrusznik) dzieją się rzeczy dziwne; samochód zapala i gaśnie nic nie daje przytrzymanie gazu .Kiedy zapali po kilkunastu razach obroty falują...
Samochody Początkujący :: 21 Wrz 2010 06:48 :: georgesgr :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1948

WV LT35 2.5TDI 109KM 2003r - ciezko pali

Witam W zasadzie to nie do konca wiem czy problem lezy po stronie elektroniki ale po mojemu raczej tak. Mam LT35 jak w temacie i czasami problem z jego odpaleniem. Sytuacja wyglada nastepujaco: Kiedy samochód jest zupelnie zimny np. po nocy pali na dotyk, wystarczy jednak ze pochodzi kilka chwil i...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Gru 2010 20:17 :: Kadziel :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1789

honda civic d13b2 ciezko pali lub wogole

witam.mam problem z honda silnik d13b2 mianowicie chodzi o to ze ciezko pali musze dodawac gaz do konca zeby ledwo co odpalila a jak odpali to wyglada jakby zalewalo swiese lub wogole nie odpali po zgaszeniu silnika leje sie dalej paliwo swiece sprawne kable tez cisnienie na tlokach ok ale nie zawsze...
Samochody Początkujący :: 05 Sty 2011 16:53 :: zyga8703 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1632

GOLF III 1.8 75km Ciezko pali na zimnym silniku

Witam Panowie mam problem przy odpalaniu (na zimnym silniku) samochód łapie tak jakby na 2 tłoki, potem chodzi już normalnie, równiutko pracuje . Od czego to może zależeć? Wymienione kable WN, świece, kopułka, palec, uszczelka pod głowica. Jak wyżej jest to 1.8 75km na gaźniku.
Samochody Początkujący :: 19 Sty 2011 17:40 :: matys1990 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3015

Mercedes 190 1.8 benz + gaz ciezko pali jak jest temp. na +

Witam!! Posiadam mercedesa 190 1.8 benz + gaz i mam problem poniewaz ciezko odpala to znaczy odpali pracuje 1 sek. i gasnie, ale tak dzieje sie tylko jak jest dodatnia temperatura natomiast w mroz odpala bardzo ladnie i nie gasnie poprostu jest tak jak byc powinno. Jakies 4 miesiace temu wyciagnalem...
Samochody Mechanika :: 08 Lut 2011 08:21 :: hollow :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3288

opel vectra 2.2 cdi ciezko pali

witam mam problem z opelkiem jakes 2 tygodnie temu odebralem samochod od mechanika po wymianie papy paliwowej mechanik powiedzial ze trzeba wymienic przekaznik swiec zarowych lub czujnik temperatury cieczy. on nie wymienil bo sie tym nie zajmuje. po wymianie przekaznika kontrolka od swiec zarowych przestala...
Samochody Początkujący :: 18 Lut 2011 12:05 :: xjablonskix :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2216

audi 2.0 mechaniczny wtrysk, nie wchodzi na obroty, ciezko pali...

Witam przejrzalem wiele postow i nie moge znalezc odpowiedzi. Kupilem audi 100 c4 z silnikiem 2.0 na mechanicznym wtrysku. Problem jest taki, auto pracuje na gazie znakomicie, nie strzela, obroty 900-1000, zas na benzynie zaczynaja sie cyrki. Nie da sie jechac, w czasie jazdy przelaczam na PB i auto...
Samochody Początkujący :: 07 Lut 2012 13:51 :: piotrek4022 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 6029

Peugeot 106 - 1.5 diesel ciezko pali na zimnym silniku

Kupilem dziewczynie 106 w dieslu - zadbana - jedyne 70 tys przebiegu miala jak ja kupilem. Zero wkladu finansowego, po czasie wymienilem tlumik az od silnika do konca, klocki i okladziny, olej, wczoraj filtr paliwa. Co do problemu: Samochod tak nagle z dnia na dzien nie chcial zapalic. Podejrzenia...
Samochody Mechanika :: 15 Sie 2011 20:36 :: rmboss :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4679

VW T5 2.5 TDI 128kW - ciezko pali i dymi

Witam Szanownych Kolegów :) Znajomy ma T5 z silnikiem 2.5 TDI. Auto bardzo ciężko pali na zimnym silniku i dymi siwym dymem. Ponadto chyba ciśnienie przed turbiną jest za duże, ponieważ spada przewód powietrza i jeszcze olejem wszystko zachlapane. Auto było u kilku fachmanów i każdy co innego stwierdzał....
Samochody Mechanika :: 28 Sie 2011 02:21 :: zeimp :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2683

Fiat bravo 1.6 16v benzyna-gaz ciezko pali z rana

Ogóle autko ciężko pali. ale z rana ma taki problem jak by nie chodził na wszystkie 4 cylindry tylko np na 3 . przez chwile jak się doda gazu ustępuję . świece i kable wymienione co to może być za problem w moim facie ? może ktoś kiedyś się z tym spotkał proszę o rady gdzie szukać i czego.
Samochody Początkujący :: 06 Gru 2011 20:35 :: hany21 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1856

voyager 2.5 crd zimny ciezko pali

witam jestem nowy na forum zupełnie nie wiem co i jak.gdzie wejsc i gdzie szukac mojego problemu.posiadam chryslera voyagera z 2.5 crd z 2003 roku.problem tkwi w rannym odpalaniu otóż po przekreceniu kluczyka słychać dziwny dzwiek pompki tak jak by przerywała nie zawsze to sie dzieje,ale jak juz słychac...
Samochody Początkujący :: 19 Paź 2011 18:44 :: przemyslawoslaw86 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2790

Vectra A 1,7 bez turbo ciezko pali

Problem jak w tytule, swiezo kupiona Vectra slabo zapala po nocnym postoju, jak juz zapali (p 2-3 kreceniu) to pracuje bez zarzutu i potem pali od obrotu. Poprzedni wlasciciel dolozyl swiece plomieniowa od Fergussona (traktoru) ale to chyba nie tedy droga.. Przeciekow na szybko nie widac, na co szczegolnie...
Samochody Mechanika :: 12 Lis 2011 22:31 :: cyborg39 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 977

mazda 323f bj 2.0 TD ciezko pali

Witam jestem poczatkujacy.posiadam Mazda 323f 2.0TD z 90 konnym silnikiem.mam Problem z odpalaniem.gdy jest zimny,Pali bez zarzutu,gdy dostanie swojej temperatury.musze krecic i krecic az zalapie,Co moze byc tego przyczyna prosze o pomoc.
Samochody Początkujący :: 13 Sty 2012 21:58 :: Mariusz_Saperek :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 15161

jumper 2.2 hdi 2007r ciezko pali

Witam, jak w temacie jumper cieżko pali, a dosłownie jest tak: błędów brak, podczas kręcenia (3-8 razy przeżuci) sygnał na wtryski nie idzie, ciśnienie rośnie do ok 500 bar. sygnał sie pojawia i odpala. podczas kręcenia napięcie spada do 9v. Rozrusznik dużo pobiera(lekkie przebicie). Zauważalne jest...
Samochody Mechanika :: 13 Gru 2011 17:48 :: decybel91 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1341

Seat toledo ciezko pali i nie dostaje paliwa

Witam Jestem tu nowy. Zostałem posiadaczem Seata toledo 1.9TD 1995r Mam problem z odpalaniem. (dlugo kreci zanim chwyci) TO MOGA BYC SWIECE?? I nie dostaje paliwa ze zbiornika. Samoczynnie mu napompuje pompka reczna, odpowietrze i chodzi dopoki nie spali tego co ma w przewodach (mam malo ropy w zbiorniku...
Samochody Mechanika :: 28 Sty 2012 21:12 :: xyro :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1645

zetor 5211 ciezko pali.. ktos pomoze

Mam problem z zetorem 5211.. mial robiony kapitalny remont silnika..ciezko pali i gdy kreci strasznie dymi na siwo, gdy odpali chodzi tak na dwa i po chwili lapie na 3 i potem na dwa dalej.. pompa i wtryski robione dwa razy i dobrze ustawione cisnienie.. ciekawe jet to ze jezeli ma dany gaz to musi...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 22 Sty 2012 02:49 :: rafałszabla :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3596

Fiat Brava 1999r 1.6 16v benzyna bez gazu ciezko pali w duze mrozy

Witam od czerwca jestem posiadaczem fiata brava do tej pory nie było z nim problemów dopóki nie przyszły duże mrozy. A mianowicie auto paliło na dotyk nawet jak było -10 stopni teraz jak jest -20 w nocy są problemy rano przychodzę do auta odpalam pali jak nówka na dotyk pochodzi z pól minuty no i koniec,...
Samochody Początkujący :: 05 Lut 2012 17:43 :: Adas220 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 998

VW Passat b5 AHU ciezko pali na zimnym

Witam, mam mały a zarazem wielki problem z moim paskiem. Autko ciezko pali na zimnym dzisiaj przy tem. -9°C odpalil za 2 razem i musialem sporo nim pokręcić zanim zaskoczył. Byłem u gościa co podłaczał mi go pod kompa i wyskoczył błąd czujnika cieczy chlodzącej bo faktycznie bardzo krótko grzał świece....
Samochody Początkujący :: 12 Lut 2012 12:00 :: chmielum2222 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1678

peugeot 406 1,8 16v gasnie ciezko pali

Witam. Mam problem z peugeotem 406 1,8 16v lpg. 2 gen. ciężko pali na benzynie, jak zapali to gaśnie, podczas jazdy z lpg przełączam na benzyne to szarpie i przerywa <na gazie ma wysokie obroty> jak odepnę kleme czyli zresetuje komp. przez chwile chodzi dobrze potem jest po staremu czyściłem...
Samochody Początkujący :: 17 Lut 2012 17:15 :: kuba930518 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2458

carisma 1.9td 1996 na zimnym silniku ciezko pali

witam mam carisme 1.9td na zimnym silniku musze dlugo krecic a jak juz odpali puszcza chmure dymu .wystarczy ze pochodzi kilka minut i pali na dotyk.moze ktos poradzic co sie dzieje?
Samochody Mechanika :: 07 Cze 2012 12:15 :: kilero123456 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2047

VW Golf IV 1.9 - Poniżej temp. 10 st C ciezko pali i wyskakuje błąd ESP

Witam. Problem ma się następująco. Gdy temp. otoczenia spadnie poniżej 10 st. C silnik zaczyna długo kręcić (jest to 1.9 TDI 101KM). Po takim długim kręceniu w końcu zapali ale świeci ikonka błędu ESP. Gdy temp. otoczenia wzrośnie silnik pali na dotyk. W czasie pracy silnika jazdy itd żadnych innych...
Samochody Mechanika :: 30 Wrz 2012 11:41 :: Pawel wawa :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1731

peugeot 406 20hdi ciezko pali

Posiadam Peugeota 406 2.0 HDi z 1999 roku. Auto ciężko pali przy rozgrzanym silniku dość długo kręci zaś w zimnie przy pierwszym odpalaniu nie może zaskoczyć( słychać że po kilku obrotach chce zaskoczyć ale nie może złapać dopiero gdzieś przy drugiej albo trzeciej próbie zaskoczy). Byłem autem u mechanika...
Samochody Początkujący :: 09 Sty 2013 06:12 :: niuniu36 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1368

Ford Mondeo MK3 1.8 125 KM benz '01 - falujace obroty, ciezko pali

Witam, Mam problem z Fordem a mianowicie czasem falują mi obroty na obrotomierzu jest to ledwo zauważalne ale czuć je na silniku. Teraz pojawił się problem z odpalaniem, czasem pali od reki, a czasem muszę go kręcić jak diesla na mrozie:( i dodać mu gazu żeby załapał. Bywa tez tak ze zapali na 2-3sek...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Sty 2014 19:44 :: goralka3 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 8883

scenic megane renault 2.0 1997 - Ciezko pali dymi na niebiesko

witam Mam problem z swoim megan.otóż to jechałem spokojnie autem od kilku dni ciężko pali i dymi na niebiesko.Zaczą gasnąć i dymić mocniej zjechałem na taki zajazd i krece próbuje zapalić a on tak szarpie i dymi na niebiesko mocno.rozladawał sie akumulator wiec odpalałem z kabli po chwili krecenia zaczą...
Samochody Początkujący :: 09 Maj 2013 13:59 :: Zorrosa :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1167

4D0 AUDI A8 D2 TDI PD - swap benz diesel ciezko pali na cieplym brak mocy

Witam jak w temacie a8 d2 po swapie z benzyny na diesla 1.9 Tdi pd avf 130 km problem w tym ze silnik ciepły bardzo ciężko pali efekt jak zapowietrzony po-kolei odpowietrzają się pompki i chodzi równo na zimnym jak Chuck noris pali z pol obrotu. jest jeszcze jeden problem po odpaleniu brak reakcji...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Paź 2013 14:58 :: dziq111 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2229

Mercedes w220 s500 1998r Ciezko pali cieply i sie nie radzi

Witam niedawno zakupilem mercedesa w220 s500 long z LPG 1998r. Auto kupilem zaniedbane i z nierówna praca silnika. Zimny zapala na benzynie odrazu i na postoju silnik pracuje dobrze i chodzi do odcinki 4000 obr po ruszeniu zanim silnik sie rozgrzeje i delikatnie naciskajac gaz, auto jedzie. Po wcisnieciu...
Samochody Początkujący :: 08 Sie 2013 15:19 :: Camilus87 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1053

Sym Symply 50 - ciezko pali na zimnym

Witam. Mam problem z skuterem Sm symply 50. Mianowicie od jakiegoś czasu strasznie ciezko ma zapalić na zimnym silniku. Na ciepłym tego problemu nie ma. Czasem muszę go meczyć z 5 minut zanim załapie. I potem przez jakiś czas zanim sie trochę nie rozgrzeje nie można puszczać manetki bo zaraz zgaśnie....
Motocykle, Motorowery :: 25 Sie 2013 20:50 :: hurin21 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 744

Meriva 1.7CDTI - Ciezko pali delikatne szaprania silnika

Witam , pacjent to Opel Meriva 1.7CDTI 2004 rok silnik Z17DTH, objawy to cieżki rozruch silnika na zimnym jak i ciepłym odpala po kreceniu rozrusznikiem około 5 sek, po dodaniu gazu do 1500 - 2000 obr szarpie silnikiem na innej skali obrotów jest ok. Kody błędów ; P1243 - zbyt duże doładowanie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Sie 2015 19:00 :: Erwin123 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2793

Audi a6 2.5TDI v6 ciezko pali

Witam posiadam Audi a6 2003rok 2.5TDI v6 163km wymienilem swiece zarowe i autko dalej ciezko pali, a jak odpali to zadymi na niebiesko i po chwili wszystko ok., co to moze byc?
Samochody Początkujący :: 14 Gru 2013 06:14 :: niuniu36 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1392

Opel Vectra C - rano ciezko pali

Cześć mam problem z moim samochodem . Posiadam opla Vectra "c" 1.9 tdci . Przejdźmy do problemu jaki posiadam . A wiec rano przy probie odpalenia samochodu kręcę rozrusznikiem ok. 20/30 sekund po pokazaniu się białego dymu samochód dopiero odpala. Świece żarowe i akumulator są nowe i wymienione , ciśnienie...
Samochody Mechanika :: 04 Lut 2014 18:24 :: kokosz1981 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3234

Audi A4 B5 1.6 Ciezko pali. Trzeba kilka razy probowac az zalapie i zapali

Witam mam problem. Posiadam Audi A4 1995 r. silnik 1.6. A mianowicie po dluzszym postoju 2 dni lub wiecej zeby zapalic samochod musze ko kilka razy krecic i krecic az zalapie. Moglby mi ktos popdowiedziec co moze byc taka przyczyna? Dodam jeszcze ze samochod jezdzi tylko na benzynie nie jest zagazowany....
Samochody Początkujący :: 12 Lut 2014 19:31 :: SiemensVOL :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1518

VW LT 35 2,5TDI 109KM 2006 BJ - ciezko pali jak zimny

Witam wszystkich . Problem jak w temacie. Autko ciężko pali na zimno,ciepłe lub w ogrzewanym garazu wmiare bez problemu. Nie to zeby kilka razy "krecił', zapala za pierwszym razem ,ciezko 3-4 s krecac, po czym po zaplaniu siwym dymem kopci przez 5-10s Błedy w komputerze-BRAK Akumulator nowy, przebieg...
Samochody Mechanika :: 04 Mar 2014 21:16 :: T5 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 888

bmw e46 2.0d 136km ciezko pali na cieplym silniku

Witam wszystkich mam problem z moja bunia na zimnym silniku pali ok nagrzeje sie i jest jej ciezko odpalic moze ktos mi pomoze pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 02 Kwi 2014 09:03 :: wiesiek3d :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1227

skuter Motobi Zbik 4t - Ciezko pali na zimno i na ciepło

Witam wszystkich na tym Forum. Mam wielki problem który opisze dość precyzyjnie. Skuter Motobi Zbik 50/60 Skuter zaczął z dnia na dzień coraz ciężej palić aż wkońcu przestał. Myślałem ze to kompresja po lekko szła kopka, wymieniłem nowy zestaw cylinder+tłok+pierścienie. Złożyłem chce odpalić...
Motocykle, Motorowery :: 13 Kwi 2014 22:18 :: adasiek306 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1704

golf 4 AHF - Golf 4 ciezko pali na zimnym silniku

Golf IV TDI 110 km problem z odpalaniem na zimnym silniku Witam. Mój golf IV na zimnym silniku ciężko odpala. Wyglada to mniej wiecej tak ze musze go krecic jakis czas(czasami nawet jakies 5 s, w lato było to samo). Juz po jednym odpaleniu moge go zgasic i zaraz potem niema problemów(nawet jezeli go...
Samochody Mechanika :: 03 Cze 2014 15:27 :: pepek01 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1395

VW LT 35 2,5TDI 109KM - VW LT 35 2,5TDI 109KM 2006r. - Ciezko pali...

Witam wszystkich . Problem jak w temacie. Autko ciężko pali na zimno,ciepłe lub w ogrzewanym garazu bez problemu. Nie to zeby kilka razy "krecił', zapala za pierwszym razem z tym ze na pocztku jest zadlawinie , 1sek , poczym odpala , kopci przez chwile siwym dymem Błedy w komputerze-BRAK swiece...
Samochody Mechanika :: 07 Gru 2014 10:40 :: sekuta :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 435

corsa b gsi lpg - zimny ciezko pali albo niezapala, bledy kompa 13,24, 92

Witam, moj problem polega na tym, ze strasznie dlugo kreci i czasem nie zapali, czasem jak odpali to swieci check i odcina paliwo przy 3,5 tys. Jak go zgasze i zapale od nowa bledy nie wystepuja i jedzie normalnie do czasu zagrzania sie do okolo 85 stopni i znow wywala check, z tym ze wtedy odpala normalnie...
Samochody Początkujący :: 06 Sty 2015 10:16 :: gracjan12 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 330

VW Golf mk4 1.8t zimny ciezko pali

Witam wszystkich, Mam pytanie czy orjetuje sie ktos w temacie VW? Mam VW Golf-a mk4 1.8t i mam problem z odpalaniem auta gdy silnik jest zimny, auto sie dławi dymi i w ogóle nie reaguje na pedał gazu gdy występuje ten problem kilkakrotnie muszę zgasić silnik a następnie włączyć aby zaczął chodzić poprawnie. Świece...
Samochody Początkujący :: 06 Sty 2015 16:06 :: Adam Hermann :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 225

Wladimirec T25 - Jak zimny ciezko pali

Witam Wladimirec miał robiono pompę i razem wtryski na stole było to sprawdzane ciągnik kreci ale dymku tak za dożo nie puszcza w komin. Z poczatku wcale nie widać. Jak już zapali to można gasić i już nawet wtedy bez odprężnika zapali. Mrozów teraz takich nie ma dużych rok temu w mróz nie powiem bo...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 11 Sty 2015 11:52 :: arelektroda :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 612

golf3 1.8 jednopukt 55kw ciezko pali

Witam posiadam golfa3 1.8 na jednopunktowy wtrysku 92 rok,wiec mam problem z nim taki.... Na zimnym silniku ciężko pali długo trzeba kręcić po czym jak odpali na benzynie na wolnych obrotach chodzi ok równiutko,jak dodam troszkę gazu nie równo chodzi trzęsie silnikiem tak około 2 tys obrotów jak po...
Samochody Początkujący :: 17 Sty 2015 10:24 :: ferdas123456 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 366

Audi A4 B5 1.6 bezyna /Gaz - Jak wilgotno pada deszcz ciezko pali strzela

Witam mam problem w audi samochód nie chce palić po nocy jak pada deszcz i jest wilgotno. Jak zaczyna już łapać to zaczyna strzelać chodzi jakby na jednym tłoku gaśnie i tak w kolko wejdzie na obroty podjadę z 2 kilometry tez zgaśnie dalej nie chce palić. Zauważyłem tez ze jak go pale kreci i dodam gazu...
Samochody Początkujący :: 18 Sty 2015 17:23 :: gregor1174 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 390

audi a3 1,9tdi - ciezko pali, a jak odpali to nierówno pracuje i b. mocno dymi

Auto to audi a3 1,9 tdi 2000r 90 koni turbo ze zienna geometria Podczas jazdy auto zgaslo przy wcisnietym gazie do konca i jakichs 130km/h błąd był tylko z przeładowania. Auto nie odpalało, po prysnieciu plakiem zaczeło. Turbo okazało sie całkowicie zjechane (tarło o obudowe i pluło olejem. Turbo...
Samochody Mechanika :: 08 Lut 2015 18:24 :: robert199 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 780

Opel vectra b 1.6 8v ciezko pali.

Witam. Mam następujący problem w samochodzie opel vectra b 1.6 8v 97r.. W momencie kręcenia rozrusznikiem samochód nie odpala, po kilku nawet kilkunastu próbach w końcu łapie na "raty" silnik zaczyna się odzywać tak jakby chciał odpalić a nie mógł, tak się dzieje tylko na zimnym silniku. Samochód bez...
Samochody Początkujący :: 25 Mar 2015 19:55 :: autoas :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 300

Ford Focus 1.8 TDDI Ciezko pali gdy swiece sa niepodgrzewane

Witam ! Posiadam Forda Focusa 1.8 TDDI w którym jest problem z odpalaniem... Gdy jest zimno i świece normalnie zostają podgrzewane samochód odpala na dotyk, gorący również odpala na dotyk bez podgrzewania świec. Problem zaczyna się gdy samochód postoi z godzinke i jego temperatura spadnie do 0 samochód...
Samochody Początkujący :: 23 Lip 2015 21:11 :: baton.e30 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 129

safranke 3.0 auto ciezko mi pali jak jest cieple i jak zimne

kiedys bylem w katowicech i skoczyla mi temperatura ale komputer auta wylaczyl zaraz silnik i nawet nie pozwolil go odplic prez10 min chodzily wentylatory ale wciagu 2 miesiacy po tym zdazeniu bylo ok to odpalanie przyszlo nagle tylko ogulnie u mnie sa 3 czujniki od temperatury jeden na czlodnicy od...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Lut 2007 13:05 :: bogdan gruchala :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 567

Ford Fiesta 1.3 cvh->1.6 zetec - ciezko odpala,kopci na siwo i pali 100L/100k

Witam. Posiadam fiestę z 94r która była z silnikiem 1.3 8v z zewnetrznym edisem na wykończeniu,kupiliśmy silnik 1.6 16v zetec z escorta ze szrotu,niestety bez wiązek itp. Pomocny kolega który b.dobrze zna fordy dokompletował mi wiązki,eec i wsio co potrzebne. Podpiełem pod to 1.6 wiązke silnika wraz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Sie 2013 21:17 :: jay_trojca :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2409

piaggio nrg mc3, ciezko odpala duzo pali

Witam, mam problem co do Piaggio Nrg mc3 . Więc tak gdy go kupiłem odpalał normalnie za pomocą przycisku i za pierwszym razem czy w zimę czy w lato było wszystko ok leciał nawet 95 km/h . ma on cylinder 70 cc po szlifie. niby wszystko wporządku jednak zaczął mieć wady. jadę do dziewczyny w dwie strony...
Motocykle, Motorowery :: 30 Sie 2014 14:21 :: veqi :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 498

Opel Vectra 2,0 DTL Ciężko pali rano i kopci na biało

u mnie jest taki problem ze ciezko pali tylko przy temp ponizej 0 jak jest 0 lub wyzej pali na dotyk natomiast jak zalaczaja sie swiece i jest mroz to ciezko mu zalapac, swiece akumulator wymieniony...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Gru 2011 22:45 :: dasol21 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 18653

Golf IV 1.9 tdi AGR 90KM '99 - ciężko pali

witam jest to golf 1.9tdi alh 2001rok kat wtrysku ustawiony na 51 nowy filtr paliwa niema powietrza nowe swiece grzeja nowy czujnik cieczy rozrusznik po regeneracji Dodano po 3 witam golf 4 1.9tdi alh kat ustawiony 51 swiece nowe grzeja filtr nowy czujnik nowy rozrusznik...
Samochody Mechanika :: 22 Paź 2013 18:34 :: Wiesiek24 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 22573

Saxo 1.1 - Saxo ciezko odpala

Witam mam problem z saxo. Silnik 1.1 b+g. Losowo zdarza sie ze ciezko pali na benzynie.Odpali i jakby sie dusil i gasnie. Jak da mu sie sporo gazu to czasami strzeli czarnym dymem z wydechu. Jak tylko przelacze na gaz chodzi ok tylko troche szarpie podczas jazdy.Wszystko sie naprawia gdy odlacze akumulator...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lis 2013 09:52 :: manieczekk :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 876

Audi B4 ciężko pali jak ciepły

na benzynie tez ci ciezko pali? Dodano po 27 jezeli tylko na gazie ci ciężko pali jak jest ciepły to go poprostu zalewa i musisz długo krecic spróbuj wyregulować lpg. a spróbuj go odpalić w ten sposób na ciepłym silniku: wkładasz kluczyk do stacyjki i odrazu odpalasz nie czekasz aż kontrolki...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Mar 2006 15:04 :: Monsteer :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2155

Vw Touareg 2.5 tdi rok 2003 nie pali jak jest zimny.

Witam. Mianowicie mam nastepujacy problem.Od jakiegos czasu moj Touareg ciezko pali jak jest zimny.Wymienilem filtr paliwa i dalej to samo.Podlaczyli rowniez komputer , ale nie wykazalo problemu.Silnik jak jet cieply pali bez zarzutow. Co to moze byc? Pomozcie z gory dziekuje.
Samochody Początkujący :: 23 Lip 2011 16:17 :: feder7 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3765

Opel Vectra B, Ciężko pali po dłuższym postoju.

Witam. moja Vectra ma taki problem przy temp na minusie bardzo ciezko pali wymionione swiece nowy akumulator i ostatnio naprawiony przekaznik swiec zarowych bo byl zepsuty.. zle pali tylko przy niskich temp jak jest temp na plusie to odpala od kopniecia zero dymu czy czegos niepokojacego... i nie wiem...
Samochody Mechanika :: 07 Paź 2012 18:27 :: konik9 :: Odpowiedzi: 62 :: Wyświetleń: 43838
12345678

Ostatnio szukano: moduł zapłonowy zamiennik pralki co kupić regulator silnika 250w transformator zapłonowy nissan primera żarówki nagrywać keyboard procesor nx7300 tolerancja kondensatorów wczytywaniem stron suzuki żarówki mercedes automat
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group