forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



cisnienie

Znaleziono 5763 wyników na elektroda.pl: cisnienie
Podstawowa forma zapytania: ciśnienie
Forum elektroda.pl Strona Główna

MHI 1300 inox - OMNIGENA po dłuższej pracy słabe cisnienie

... hydrofor ze zbiornikiem przeponowym 80L problem jest ze mam słabe ciśnienie 2,7bar a gdy jest duży pobór wody ciśnienie spada do 1,2bar mimo pracy pompy, ciśnienie pomału spada aż do zera pompa chodzi na sucho, tego problemu nie ma gdy pobie...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 03 Gru 2013 23:50 :: tompotter :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 987

Rosnie cisnienie przy wylaczonym piecu vaillant

Rosnie cisnienie przy wylaczonym piecu vaillant... sprobowalem kurka a okazalo sie ze to jest do spuszczania wody. Wkoncu doszedlem jak dolac wody i zaczely sie problemy cisnienie rosnie nawet na wylaczonym piecu. Na zalaczonym zdjeciu nie wiem czy numer 3 ma byc odkrecony czy zakrecony ale...
Systemy Grzewcze Serwis :: 14 Gru 2013 21:41 :: yonasz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 315


Reklama :: 14 Gru 2013 21:41 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Scania R420 Hpi 2005r - Duże spalanie-wartość ciśnienia paliwa+zawór odcinający

...Kopcenie na siwo i czarno to może być dziurawy wtryskiwacz, lub nawet 2 wtryskiwacze. Jak najbardziej też zbyt niskie cisnienie zasilania (gdy siwo i biało). Ciekawi mnie, czy są inne modele R420, jak z silnikiem HPI, bo notorycznie każdy...
Samochody Ciężarowe :: 11 Gru 2013 21:43 :: kwantor :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2859

Volkswagen lupo 3l tiptronic - nie trzyma ciśnienia oleju

... lus nie mozna ani dodac gazu zeby wkrecic auto ani zmienic biegu musze go zgasic i zapalic od nowa tak jakby uciekalo cisnienie albo za malo go bylo zeby przelaczyc juz bieg bo nieraz uda mi sie dojsc do5 wszystkie biegi sa sprawne ale jak...
Samochody Początkujący :: 02 Gru 2013 17:32 :: sebull1 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 7101

Buderus LOGOMAX U004. - Spada ciśnienie w CO, piec gaśnie podczas poboru wody.

... ciekawostaka. po 10 godzinach cisnieńie na manometrze spadlo z 1,5 do 0 barow, ale po otwaricu zaworu dopuszczajacego po sekundzie dwoch cisnienie skoczylo do 3 barow, czyli wody brakowalo nie wiele..... nie wiem wiec gdzie i jak ucieka.
Systemy Grzewcze Serwis :: 27 Gru 2013 13:46 :: piracik :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1821

Cyrkulacja a zasobnik cwu bez wejścia na cyrkulacje

... ona cisnienia sieci, a jedynie przetlacza wode w obiegu ktory ma cisnienie sieci. W momencie poboru wody z kranu zawory zwrotne kieruja przeplyw z sieci do boilera. Pompa jedynie w takim momencie moze (ale nie musi) miec zamkniety cisnieniem si...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 15 Gru 2013 15:02 :: Jerzykowski :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 345

System C.O układ otwarty - parę pytań

... wypelni sie woda, podczas zagotowania wody w kotle, to cisnienie pary nie bedzie w stanie przepchnac tej wody wystarczajaco szybko, przez co moze niebezpiecznie podniesc sie jej cisnienie w kotle. Gdy jest fajka, to woda leci przelewem, a para ...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 11 Gru 2013 08:04 :: chce sciagnac :: Odpowiedzi: 91 :: Wyświetleń: 6900

Obniżenie zużycia paliwa przez doładowane silniki Common rail

... potencjometra na czujnik ciśnienia paliwa na listwie i podniesienie ciśnienia przypuszczam ze około 5mpa co za tym idzie komputerek zobaczy ze jest większe wiec je opuści, i tak się zrobi w balona. mniejsze ciśnienie mniejszy przepływ. zalozyc...
Samochody Eksploatacja :: 22 Gru 2013 21:59 :: 2336593 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1968

De Dietrich MCR/II 24/28 MI - Mieszanie wody użytkowej z CO

... Butelka pod zaworem bezp sucha. 5. Myje sie w zimnej wodzie. Co padlo??? Dodano po 4 Jutro zmeirze cisnienie w intalacji wodociagowej, ale producent dopuszcza 8 barow na dojciu do cwu. nie wierze ze tu moze byc wiecej, to ponad 150letnia kam...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 16 Gru 2013 20:36 :: Gorudo-te :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 2394

Fiat Uno 900, 2001r. - Przerywa podczas jazdy

... sprawdzone, jest OK, jutro podjade do mechanika co posiada manometr zeby sprawdzic cisnienie pompy. A tak apropo jakie powinno byc wlasciwe cisnienie dla tego autka? 1,5 bara? Przewody paliwowe sa raczej szczelne, nie zauwazylem zadnych wyciekow....
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Gru 2013 21:57 :: scoobydooo1980 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1242

Scania r - duże spalanie, brak mocy

... dawkujący IMV na pompie wysokiego ciśnienia (reguluje cisnienie paliwa od 500-3000bar.) i oczywiście czy układ potrafi trzymać wysokie ciśnienie (tj. w czasie testu ok 2400bar.)Jeżeli będzie brak ciśnienia trzeba ustalić,który podzespół nie...
Samochody Ciężarowe :: 19 Gru 2013 15:41 :: szaman108 :: Odpowiedzi: 52 :: Wyświetleń: 9333


Reklama :: 19 Gru 2013 15:41 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

epica - Wycinanie filtra dpf

... o odlaczeniu jednej z rurek cisnienia do czujnika roznicy cisnien w dpf. czy sa dostepne specyfikacjhe jak dziala ten roznicowy czujnik cisnien, czy mierzy on tylko roznice cisnien czy tez jest wazne cisnienie wejsciowe i wyjsciowe z...
Samochody Diesel :: 05 Gru 2013 21:18 :: wirus466 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2226

Ogrzewanie podlogowe w bloku mieszkalnym zle dziala Czy mozna cos z tym zrobic ?

... aby nie doszlo do rozprezenia kotla, bo przy 120-130st musi byc ciagle i na odpowiednim poziomie cisnienie na kotlach, niezaleznie od cisnienia na wezlach. Oczywiscie pomijam dodatkowe zabezpieczenia i szczegoly instalacji miejskich, bo to rozlegly ...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 08 Gru 2013 18:29 :: stawekpl :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 3360

ariston T2 - czerwona dioda nie mozna jej skasowac resetem--cisza całkowita

... nie do kontroli cisnienia CO przez sterownik pieca ??? a manometr to jest dla ludzkiego oka aby się nim na cieszyć ;-) ależ ta dyskusja ma poziom . A mówiąc ,, kolegom'' nie masz Pan racji poniewaz jednemu chodziło o jedno cisnienie a drugie...
Systemy Grzewcze Serwis :: 16 Gru 2013 21:36 :: Bogdan007 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1149

Junkers ZS 20 KE - Naczynie wzbiorczenie nie daje się napompować.

... albo zbyt male cisnienie wody. po prostu gdy zaczyna grzac , cisnienie podnosi sie niestandardowo szybko i o zbyt duza wartosc, w zbiorniku pod zaworem bezpieczenstaw zbiera sie woda. po jakims czasie widac, ze cisnienie w kotle jest po...
Systemy Grzewcze Serwis :: 07 Gru 2013 10:05 :: ostaszm :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1086

Vw T5 2.5TDi AXD - Awaryjność pomp olejowych

... trafia wam sie na warsztacie, w/w autko z problemem niskiego cisnienia oleju? Pompy te, były może jakies wadliwe, często siadały? Mam teraz na warsztacie takie autko, cisnienie oleju 1,2bar/2000rpm, w silniku wlane ok 12l oleju. Pompa po rozp...
Samochody Diesel :: 18 Gru 2013 14:19 :: gvw :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 510

Audi A8 2000 - Problem z odpaleniem po kilkunastu minutach gdy ciepły

... na hany niebieskie były valteki typ 34i widze ze dalej jest to samo. Sprawdzałem cisnienie paliwa ok 3.2 bara przed listwą, ale po odpaleniu normalnie cisnienie sie utrzymuje i po zgaszeniu tez niby nie ubywa (sprawdzałem przez 20 sek). ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Gru 2013 21:16 :: endriu233 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 852

Gdzie zamontować pompę na zasilaniu czy powrocie w układzie otwartym?

... inaczej mówiac wysokosc 100m słupa wody! Widzisz tu gdzies montaz naczynia przelewowego na tej wysokosci?? Nie myl cisnienia z ciezarem wody. Notabene jestesmy tu po to by pomagac innym a nie by prowadzic dyskusje i udowadniac kto ma racje. J...
Systemy Grzewcze Serwis :: 27 Lis 2013 20:39 :: nautes :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 11225

Stuki w instalacji c.o. wymiana zaworu - porada

... znajdziesz zbiornik przeponowy na ktorym ustaw cisnienie 0.1atm. nizsze niz cisnienie w ukladzie. Poza tym to co opisujesz swiadczy o tym ze pompa CO nie wytwarza stabilnej roznicy cisnien, co moze swiadczyc np. o zerwaniu wirnika na osi pomp...
Systemy Grzewcze Serwis :: 15 Gru 2013 17:03 :: saskia :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1191

Kocioł Junkers ZW 20 KD - Letnia woda w kranie

...Czy cisnienie i temperatura cieplej wody jest taka sama w kazdym kranie? Jesli tak, to odkamien i przeplukaj wymiennik ponownie, ale plukaj pod cisnieniem i w kierumku przeciwnym niz normalnie w nim woda przeplywa podczas grzania. Najlepiej...
Systemy Grzewcze Serwis :: 21 Gru 2013 15:44 :: porche :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 2259

seicento 1,1 - nie pali

... auto na gaz (ale automatyczna instalacja zawsze pali na bezynie) sprawdzone: - ciśnienie na cylindrach (idealne) - cisnienie paliwa tez ok i trzyma cisnienie - zadnych kodów błędów czy cos takiego - wtryskiwacze ok działaja napiecie jest ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lis 2013 14:43 :: tzok :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 3695

Mazda 323C 1,5 V16 96r. - Dymi po regeneracji głowicy

... ktory niema na glowicy specjalnie duzego cisnienia czsem sie zdazy dosyc duzy ubytek ale wtedy musialyby byc prowadnice zaworowe wyrobione i to jeszcze jak raczej powodem sa piercsienie a cisnienie na pijacym silniku bedziedobre bo olej uszcz...
Samochody Początkujący :: 27 Lis 2013 17:04 :: wujekbaniu :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1938

beretta idra exclusive kapie woda z zawora bezpieczeństwa

Caly czas jest wysokie cisnienie czy tylko jak piec jest goracy? I jak wysokie cisnienie?
Systemy Grzewcze Serwis :: 15 Gru 2013 17:20 :: W0jtek92 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2397

Beretta Quadra - ciagle letnia woda.

... W czasie dnia nie byla kontrolowana temperatura, i podczas prysznicowania, temperatura wody spadla do 10StC, a wskazowka pod nia byla na 0 (to chyba cisnienie). Dlaczego to spadlo (temp i cisnienie)? Dzieki za dotychczasowa pomoc.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 23 Gru 2013 19:36 :: lupomadzi :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 708

Jak wykonać: worek / dętkę o wybranym kształcie

... konce przeczyscic wewnatrz, posmarowac klejem i po scisnieciu zalozyc odpowiedniej srednicy opaske zaciskowa, aby cisnienie nie rozciagalo kleju. Moze bedzie to troche lukowate, ale po napompowaniu cisnienia ulozy sie do ksztaltu rury.
Ogólny Techniczny :: 02 Gru 2013 21:40 :: saskia :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 465

Sterowanie rozmyte - czym jest i na czym polega?

... jedna maszyna musi sledzic predkosc drugiej lub chcesz utrzymac stale cisnienie cieczy w rurze zmieniajac przeplyw np. w przypadku nalewania win gazowanych - chce miec cisnienie stale. PID ma takie skladniki jak ten co sie mnozy, ten co sie ...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 10 Gru 2013 15:59 :: jazda_gazda :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4337

Toyota Avensis - nie odpala

... i od tamtej pory cisza... P.S. czy na comon rail nawet w czasie nie uruchomionego silnika po postoju kulku dni, powinno być jakies cisnienie w listwie? czy poprostu spada do 0 a potem przy uruchamianiu cisnienie wzrasta do zamierzonego?
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Lis 2013 21:42 :: marcin94a :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4063

Saab 9000 2.0T - Różnica między silnikami 2.0T 150KM(B204E) a 185KM(B202L)

...Silnik E - małe cisnienie doładowania z intercoolerem Silnik L - ciśnienie doładowania wieksze - stage 1 Silnik R - najwyższe ciśnienie doładowania - stage 2 dodatkowo silniki różnią sie sposobami "kucia" , hartowania wałów korbowodów sposobem...
Samochody Mechanika :: 27 Gru 2013 17:14 :: podwys :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 960

Ocena efektywności energetycznej kotłów

... cisnienie , są wysokie temperatury , często jeszcze wysoka wilgotność, oraz brak okresowych badan elektrycznych. Szczególnie niebezpieczne są wysokie temperatury i brak izolacji termicznej , oraz gorąca woda i para wodna. Wysokie ciśnie...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 04 Gru 2013 21:29 :: JerzyMSJ :: Odpowiedzi: 90 :: Wyświetleń: 27897

opel astra x16sz brak dynamiki, duze spalanie

...witam! odwiedzam strony juz dwa dni i nic nie moge wyczytac,mam problem z moja astra a mianowicie jest slaba na benzynie jak i gazie, wogole malo dynamiczna jest pali 13l gazu, jak jest zimna to w miare dobrze chodzi, a jak zlapie temp to juz...
Samochody Mechanika :: 09 Gru 2013 21:45 :: kniedzwiedzki12 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 477

WINDOWS 8 - Dlaczego jest tak świetnie spaprany?

... 5 chodzi super bez problemow. Natomiast ten sam komp pod win 8 ma indeks w granicach 4 , i chodzi tak tragicznie że cisnienie skacze ci do stanu przed wylewem ;) Może ten system ma rację bytu przy dotykowym ekranie , i ilości ikon mieszcz...
HydePark :: 08 Gru 2013 12:40 :: tzok :: Odpowiedzi: 247 :: Wyświetleń: 26484

Pompka ANTARI w dymiarce Fogger F-70

... to samo zrob z wodą np bo jak ma płyn to zaczyna normalnie tłoczyc bo powietrze to nie bardzo, tam jakies cisnienie musi sie robic.Przedmuchaj kazden element co jest w srodku i sprawdzaj tak samo przy skrecaniu. mam nadzieje ze jakos zrozum...
Efekty serwis :: 08 Gru 2013 17:47 :: LemuRR 11 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 6351

Renault Kangoo 1.5 dCi - Odpowietrzenie wtryskiwaczy - praca na dwa cylindry.

... wtryskiwaczy przy odłączonych przewodach elektrycznych,podlączenie przewodoww elektrycznych i zapalenie silnika . Powodem zawieszanie sie wtryskiwaczy jest najczęściej wypychanie iglicy rozpylacza przez cisnienie spręzania.
Samochody Diesel :: 06 Gru 2013 18:42 :: domibros :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 4926

Komputer opryskiwacza Bravo 120 wariuje

... a właściwie informator Bravo 120. Wystąpił problem z informacją dotyczącą wydatku cieczy na ha- l/ha. Wskazywane cisnienie "skacze" podczas pracy pokazując skrajnie niskie i zaraz bardzo wysokie przy stałej prędkości i obrotach WOM. Co ciekawe d...
Początkujący Piaskownica :: 02 Gru 2013 17:45 :: mar212 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 654

czujnik poziomu cieczy- z czego elektrody?

Hydrostat mierzy cisnienie powietrza zamknietego w rurce. Jezeli to wystarczy to moze byc.
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 29 Lis 2013 00:55 :: quasik :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2724

dietrich mcr II 24T - ogrzewa cwu lub co

I tu sie z Toba nie zgodze:) Cos w koncu musi odebrac te kilka czy kilkanascie litrow wody jesli zwiekszysz cisnienie wstepne w naczyniu ktore ma 8 litrow to nic nie wskorasz
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 03 Gru 2013 21:45 :: emitop :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 1506

LAGUNA 1 gotująca sie woda w chłodnicy

... tydzien temu nowy ,ale to moze jakas chinska tandeta,mam stary ale jak wkrece tamten to plyn nie ucieka ale robi sie cisnienie bo potem na postoju jak odkrece ucieka sporo powietrza Dodano po 4 dzis wieczorkiem sprobuje odpowietrzyc ...
Samochody Początkujący :: 10 Gru 2013 15:30 :: marcindna :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 12239

Problem z kotlem - Saunier DUval Thema C23E C.O nie chodzi

...Witam mam taki problem z kotlem jak powyzej CWU jest oki tylko jak wlaczam CO to robi sie cisnienie i piec gasnie sam odpowieczone mam dolkadnie to tak jak by pompka nie chodzila to moje zdanie ruszalem nia i nic piec zamontowalem sam pomocy...
Systemy Grzewcze Serwis :: 08 Gru 2013 11:37 :: W0jtek92 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 429

Audi 100 C4 silnik AAD nie odpala na goracym silniku

Cewka albo dzsała albo nie. Na pewno jej działanie nie zalezy od podłaczenia czujnika temperatury. Raczej sprawdze cisnienie paliwa. Auto stoi, kupiłem nowe A4.
Samochody Początkujący :: 06 Gru 2013 22:17 :: W.Wojtek :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4459

Dwa obwody grzewcze, kilka pytan od amatora

... ta robote fachowcowi przy tym zeby mnie za duzo nie scioprał z pieniążków), a piec weglowy (~0,0001?) znacznie nizsze cisnienie - brak jakiejkolwiek pompy na tym piecu - brak jakiegokolwiek automatycznego sterowania (jedynie na wprost termo...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 08 Gru 2013 11:42 :: W0jtek92 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 564

Wskaźniki do samochodu, na bazie tabletu z Androidem (Video na str.2)

... na Andka, skad czerpales info, jakis tutorial? Skoro tak sie boisz o EGT to napisz jaki masz boost, turbo stockowe czy cos wiekszego, jak ustawiasz cisnienie doladowania i wieksza dawke paliwa, ingerowales w mapy czy jakieś inne patenty?
DIY Konstrukcje :: 12 Gru 2013 21:25 :: Quaki :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 20415

opel calibra - jaka pompa paliwa dokladnie

... paliwa. Zastanawiam się jaką pompkę kupić 3 czy 4 barową. Boje sie ze 3 barowa bedzie za mala i sie waham którą kupić. Moglby ktos doradzic ktora bedzie odpowiednia czy 4 barowa nie zaduze cisnienie bedzie dawac? Prosze o odpowiedzi.
Samochody Początkujący :: 18 Gru 2013 20:48 :: pioart :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 567

panika z co2 "efekt cieplarniany"

Cisnienie jest "z grubsza" stale ale nie gestosc gazow. Dodano po 4 Policz sobie na ile sie ona zmieni miedzy +30stopni C a -30st.C
Na pograniczu nauki :: 18 Gru 2013 13:54 :: saskia :: Odpowiedzi: 2219 :: Wyświetleń: 159782

Bosch SPS5028/07 - Nie pobiera wody w czasie pracy, ale przelewa wode drzwiami

...(at)And41x1 pielegnowalem w miare regularnie (ca. 1x na 1,5 miesiaca) uzywajac specjalnych, firmowych i do tego celu przeznaczonych plynow w woskowanych (?) butelkach i maksymalna temperatura, ale ta zmywareczka ma juz ok. 18 lat, wiec moze...
AGD Początkujący :: 17 Gru 2013 14:15 :: anber :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1470

David Brown Case 1490 1394 - ktoś coś wie na jego temat?

... zawor podnosi do gor a potem podskakuje po wewnatrz jest zawor sterowany dzwigienką od tloka który nie pozwala by cisnienie oleju dzialalo caly czas jak tlok jest maksymalnie wypchniety.Rozbierales podnosnik? moze zle sie złozyla ta dzwigienka ?Mam ...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 21 Gru 2013 19:01 :: marian-22 :: Odpowiedzi: 88 :: Wyświetleń: 31770

VW golf IV 1.4 16V - Brak zapłonu na pierwszym cylindrze

Cewka,wtryskiwacz,cisnienie na cylindrze.
Samochody Początkujący :: 22 Gru 2013 20:24 :: Ryba133 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1638

K-Jetronic + sonda lambda - Jaka instalacja LPG ?

... paliwa jest za pomocą emulacji wtrysku czyli wtryskiwacz jest odłączany a pompa paliwa działa żeby uzyskać stałe cisnienie w układzie ,po to aby nie było zwłoki podczas przełączenia się z LPG na PB. Ostrzeżenie za wypisywanie idiotyzmów. 3.1...
Samochody Instalacje Gazowe :: 26 Gru 2013 13:23 :: robokop :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 996

Vw golf IV 1.9 tdi pd 101km - Spadek moce, duze zuzycie paliwa, buczenie

... serwisie vw wszyscy jednoznacznie stwierdzili ze wszystko jest ok rowniez pompowtryskiwacze sa ok, 8. sprawdzane cisnienie sprezania 1,2,3cyl. 31 atm. 4 cyl. 32 atm 9. Wszystkie filtry oraz olej wymieniane na bieząco oraz olej 505.01 Pro...
Samochody Diesel :: 25 Gru 2013 13:34 :: marzio1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1305

Piec gazowy CO i CW - Strzelanie w rurach.

... poziomu. Najczesciej jeden kran, zwykle w kuchni jest zasilany bezposrednio z sieci wodociagowej i ma wieksze cisnienie. Nie jestem pewny tego typu kociolka, bo jest wiele modeli, ale sadze ze jesli jest tak stary, to jest to kociolek z zeliwnym...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 24 Gru 2013 21:52 :: ydyp :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 2400

Zapowietrzająca się instalacja co

... masz 3-4 zebrowania, ktore robia przejscie obok kulki, a sama kulka nie ma jak zablokowac sie w pozycji zamknietej. Jesli sie przyklei do gniazda to i tak powietrze i nieznacznie zwiekszone cisnienie z kotla ja odklei z latwoscia.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 17 Gru 2013 12:23 :: saskia :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1083

Jawa 350 TS - Wymiary przesłony - wyzwalacza w elektronicznym zapłonie.

... jest mało sprezona..zapala sie ale bardzo niemrawo...wzraz zze sprezaniem przez tłok spalanie wzratsa bo rosnie cisnienie...ale mieszanki Pp juz tam mało co jest..wreszcie wasciwa iskra w np 2,5 mm przez gornym Z tłoka..Zapala reszte niespal...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 16 Gru 2013 06:42 :: gromleon :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 2646

Opel Astra 1 (f) 1993r 1,6 gaz - gubi iskre

... wiec zobaczymy co bedzie dalej. ale szczeze mowiac sprawdzilem dokladnie silnik i okazalo sie ze na 3 i 4 garze cisnienie spadlo na tyle ze ten silnik juz sie wykancza wiec czas na zmiane auta bo nie oplaca sie go regenerowac a zmiana silnika te...
Samochody Początkujący :: 12 Gru 2013 19:37 :: adilox123 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 540

bmw e46 kombi - wypadanie zaplonu 5 m52tu

...witam mam taki problem ze gdy silnik jest zimny i odopalam go z rana to mam wypadanie zapłonu 5 bład z inpy "burning fail cylinder 5" ale gdy silnik sie rozgrzeje to silnik zaczyna pracować na wszystkie cylindry odma jest nowa cewki zamieniane...
Samochody Mechanika :: 10 Gru 2013 18:29 :: marcinolechno :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1899

astra 1.7d - nie pali jak jest zimny musze krecic duzo razy

jemu ciezko odpalic jest ze samo startem , bylem u mechanika a, cisnienie na cilindrach ma dobre.
Samochody Diesel :: 10 Gru 2013 17:18 :: przem27 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1923

Mercedes E Klasa W211 04r. - Airmatic zawieszenie

podajesz cisnienie na kompresorze czy na poduszkach ? na kompresorze powinno byc min 10 bar a na zawiszeniu min 7 bar zeby uniesc ten samochód
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Gru 2013 01:05 :: Mazi :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 798

Zapowietrzanie się układu C.O -

Zapowietrzanie się układu C.O - Cisnienie nie ma (w twoim przypadku) z tym nic wspolnego, poprawnosc budowy ukladu tak. Dodano po 12 Zmien to zasilanie jak na rysunku. I zmien te cienkie rurki do zbiornika na wlasciwej srednicy.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 13 Gru 2013 19:33 :: kryha25 :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 2865

FORD/MK3/MONDEO 2.0 TDCI - Falowanie, dymienie itd...

... autach łuszczy sie pompa i nieszczy wtryski jeden komplet za drugim.Pierwsza wymiana/naprawa wtryskiwaczy tj oczywiscie skutek juz siadajacej pompy i nic to nie daje. Sprawdz cisnienie paliwa w parametrach i bedziesz wiedzial oco lata.
Samochody Diesel :: 15 Gru 2013 23:23 :: bart1984 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1023

vw passat 1.9 b5 - kopci na bialo woda w silniku

w poniedzialek zmierze cisnienie.Jesli bedzie dobrze to wymienie turbine , jesli nie to koniec inwestycji w Passacika
Samochody Mechanika :: 14 Gru 2013 19:20 :: domex32 :: Odpowiedzi: 66 :: Wyświetleń: 7737

Audi a4 b6 1.9 TDI pompowtryski, sterownik pompowtryskow

...sprwdzalem dzisiaj cisnienie i na wszystkich bylo po 30 a, czyli glowica odpada, bardziej stawiam na pompowtryski. Zaczelo sie jak w trasie jechalem to byla moc i wszystko, wyprzedzalem auto, zredukowalem z 5 na 4 a tu nagle braklo mocy, auto...
Samochody Początkujący :: 14 Gru 2013 14:23 :: aa2536 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 4845

bmw e46 316i - kontrolka eml , brak mocy...

Zrób diagnostyke. Odczyt błedów i wartosci. Zmierz cisnienie sprezania, paliwa. Zrób analize spalin.
Samochody Początkujący :: 10 Gru 2013 16:58 :: nicek123 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 861



Strona 8 z 97 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 95, 96, 97  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: cofać paliwo filtr powtarza drukarka audi sportback zapalniczce gniazdo zasilacz monitora gateway http vectra pompa sterowanie routerem telewizja naziemna kanały ipaq bateria spadek napiąć transformator briggs stratton kosiarka flash player
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group