forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



cisnienie

Znaleziono około 6419 wyników na elektroda.pl: cisnienie
Podstawowa forma zapytania: ciśnienie
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Ford Mondeo ,źle chodzi na bezynie a na gazie dobrze .

Witam przecież na gazie chodzi dobrze.W pierwszej kolejności sprawdź cisnienie na listwie.Możliwe,że pompę paliwa diabli wzięli.Na listwie znajdziesz podobny zaworek jak w kole do powietrza.Odkręć nakrętkę i nacisnij czymś cienkim zaworek.Powinno lecieć paliwo.[url=]Czasem udaje się zmierzyć cisnienie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lis 2007 15:10 :: Bart-06 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1401

Kolumny podłogowe do 1000 zł. Czy da się kupić nowe?

ja Ci napisze w ten sposob: S708 nie sa kolumnami dla audiofili, co nie znaczy ze nie graja czysto itp. sa to kolumny dla osoby czesto imprezujacej, i lubiacej glosno sluchac muzyki. tworza troche mniejsze cisnienie od jbl e 100. jesli lubisz sluchac glosno i nie zalezy Ci np na ujmujacej,...
Nagłośnienie Domowe :: 04 Lis 2007 21:40 :: czaroslaww :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1296

Kompresor samochodowy a areograf?

Jezeli dodasz do tego transformator mostkiem prostwniczym, butle redukujaca cisnienie (z manometrem) i zawor kulowy...to powinno dzialac pod warunkiem ze kompresor nabija do 3-ech bar poniewaz cisnienie do aerografu musi byc ok.2 bar-nie mniej bo bedzie "plul farba"! ale jak nie kupiles go jeszcze...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 08 Lis 2007 22:36 :: Pawlo_j23 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 8553

Subwoofery, co wybrać z tej listy? Interesuje mnie mega bass

mama999 a jaki stroker? Ten starszy z sutkiem? Jesli tak to wcale nie potrzebuje duzej budy. Swietny sub w odpowiedniej skrzyni gra audiofilsko i robi niezle cisnienie. Do tego ma bardzo wysoka skutecznosc i nie potrzebuje duzo mocy (bardziej jakosc go zadowala). Orion H2 lepszy? Moze wieksze cisnienie...
CarAudio Ogólne :: 06 Gru 2007 12:12 :: Marcinek84 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1844

Instalacja LPG w motorze

eoretycznie to reduktor jest poto zeby utrzymywac STAŁE cisnienie, wiec nie powinno byc problemu. eoretycznie to reduktor jest poto zeby utrzymywac STAŁE cisnienie, wiec nie powinno byc problemu. Reduktor jest po to żeby rozprężać gaz i zamieniać go ze stanu ciekłego jaki znajduje się w butli do...
Samochody Archiwum :: 01 Gru 2007 21:01 :: maciekstyczen :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 14810

Pamięc Dataflesh oraz obsługa przez AVR

Witam potrzebuję podłączyć dośc sporą pamiec do uC (atmega32) ,i spotkałem sie z pamiecią dataflash jednak jest mało informacji na ten temat . a mianowicie ,potrzbuję wiedziec : 1.jak podłączyć do uC (znalazłem ze dokonuje sie przez interfeis SPI,czy tak ? ) 2.w jaki sposób dokonuje sie odczytu...
Mikrokontrolery Ogólne :: 24 Gru 2007 09:28 :: gothye :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3429

Lodówka whirlpool ATR 464, sprawdzenie parownika

To najpierw nastąpiła nieszczelność, a potem padł agregat ? Pisz trochę jaśniej. Wiesz, pojęcia nie mam, co najpierw, w pewnym momencie lodówka przestała pracowac, wyjełem z szawki, odłaczyłem kable od spręzarki , pomierzyłem, podłaczyłem bezpośrednio do pradu ( bez termostatu) tylko sam agregat...
AGD chłodnictwo :: 11 Gru 2007 15:06 :: lidmar :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4739

odcina zaplon przy fiescie

ale to nie jest dlawienie tylko odcinka tak jak by ktos przy tych obrotach odciol zaplon.jak sie jedzie i cisnie na gaz i negle to odciecie nastapi to malo co poduszek nie pourywa.filterek paliwa jest nowy z a cisnienie ,raczej powinien nierowno pracowac jak by bylo cisnienie slabe,ale sprawdze jakie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Kwi 2010 12:33 :: kaps82 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 630

e36 sedan + xpress 12'+ Carpower Monacor HPB 602

Kolega ma glosnik 12" 600w i takowy wzmacniacz i jak przyglosni to jest bardzo dobrze, glosnik skierowany w klape bagaznika a buda to bass reflex, z tym ze cisnienie jest bardzo odczuwalne jak sie bagaznik otworzy w srodku jest jednak duzo slabiej, nie stawiaj na jakosc a na moc i jakie cisnienie zrobi...
CarAudio Ogólne :: 26 Gru 2007 13:53 :: karolo986 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1358

Fiat Uno 75 po kilku sekundach pali na jeden cylinder.

sprawdz czy cisnienie sprezania na cylindrach jest ok 12 bar. jesli cisnienie jest np na jednym cylidrze duzo nisze to wlei tam troszke oleju silnikowego jesli sie podniesie to masz pekniety lub zurzyte piertscienie jesli nie to wypalony zawor sprawdz jeszcze walek rozrzadu morze byc zatarty samo regulator...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Sty 2008 22:12 :: robokop :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 3950

Wytwornica dymu - potrzebna pomoc w budowie

Mam pytanko chce sobie zrobic wytwornice dymu. Znalazłem na elektrodzie mniejwiezej cos co by mnie interesowało(załoncznik) ale chciałbym co wiedej, mianowicie mam pytania: 1.co zrobic by mozna było przełaczac miedzy wypyszczeniem dymu pilotem a wypuszczaniu dymu kiedy moze. zawory nie wsadze bo i tak...
Optoelektronika :: 20 Sty 2008 14:37 :: discolitez :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1720

Zdiagnozowanie przepustnicy Audi a4 99r 1.8 benzyna

Pompa i regulator juz sprawdzone. Manometr z OBI + male zrob-to-sam i cisnienie zmierzone tylko, ze niestety jest chyba dobre. Wyniki : Z podcisnieniem na wolnych obrotach 3,3 bara Przy odlaczonym podcisnieniu na wolnych obrotach 4,0 bara Instalacja szczelna - cisnienie utrzymuje sie przez kwadrans...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Lut 2008 21:27 :: ziobrowka :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 14622

[OT] butle CNG z włókna węglowego

ktos sie moze orientuje gdzie mozna nabyc takie "cacka" i orientacyjną cene wymagane: cisnienie robocz 300at , cisnienie rozdarcia butli ~600-650at niekoniecznie z atestem
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Lut 2008 09:12 :: jarsaw :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2503

podgrzewacz przepływowy simens DH24400 słabo grzeje

A jesli jest za dobre cisnienie to na wejsciu w siemensach byla taka wkladka ktora ograniczala cisnienie wody, im woda szybciej przeplywa przez przepkywowke tym wolniej sie nagrzewa. Wiec najprostrza metoda zeby leciala Ci cieplejsza woda, jest nie odkrecac wody na maxa w bateri tylko do "polowy"...
Systemy Grzewcze Serwis :: 18 Lut 2008 22:08 :: sebek1111 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2614

Automatyka

Ad.2 Ogolnie to moga byc piezorezystancyjne lub pojemnoscowe. Ja opisze piezorezytsancyjny bo z takim mialem do czynienia. Na krzemie wytrawiona jest membrana o grubosci zaleznej od zakresu mierzonych cisnien. Na membanie metoda dyfuzji wytwarza sie 4-ry piezorezystory polaczone w mostek. Dziala to...
Początkujący Elektronicy :: 06 Mar 2008 12:43 :: elektronikopo :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 8284

problem z obrotami w renault 19 95 rok 1.8i jednopunkt

mam taki problem samochod nie chodzi na 3 cylinder jak sciagne swiece i jest lekka reakcja jak sciagne na 4 a na pozostałych jest znaczna roznica cisnienie na tłokach jest wszedzie rowne po 13 kopułka przewody i swiece nowe iskra jest cisnienie jest wiec pomyslałem ze lewe powietrze dostaje pod kolektorem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Mar 2008 12:39 :: 382154 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1359

nocny dręczyciel -jak działa?

Jestem naprawde poczatkujacy wiec prosze o wyrozumialosc:). Mam pytanie do tego samego schematu. Zakladam, ze jest ciemno. Wiec jak rozumie: 1. na poczatku kond. C1 jest ladowany poprzez R1(i minimalnie przez prad emiter-baza T1?), T1 jest otwarty i "oddaje" prad kolektora poprzez R7 do baterii,...
Początkujący Elektronicy :: 09 Mar 2008 13:12 :: jony :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3242

Proszę o pomoc, mechanik rozkłada ręcez moją Alfa 145 1.6 TS

moze pompa paliwa slabnie ? i daje male cisnienie. cisnienie paliwa mierzy sie manometren
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Kwi 2008 17:14 :: cqs1986 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1855

Golf II RF 1.6 niskie obroty po rozgrzaniu silnika

Witam Jak w temacie 89r. Ssanie działa ok, objaw na czterech gaznikach z czego dwa po regeneracji. Po rozgrzaniu silnika do około 70st. obroty spadają do około 300 z tendencją do zgasniecia, jezeli nie wciśnie się gazu. Podstawa pod gaznikiem również wymieniona, podcisnienia wszystkie weze przy...
Samochody Mechanika :: 09 Kwi 2008 17:51 :: marek1977 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3232

Mercedes klasa A 99r 170CDI słabo odpala i jest powietrze

Wyglada na to , ze "mechanik" zle pompe poskładał. Sprawdzic pompe pod katem szczelnosci przewodu ssacego. Zmierz cisnienie w układzie paliwowym w czasie pracy, jak rowniez jak długo trzyma cisnienie po wyłaczeniu silnika.
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Kwi 2008 12:23 :: Stiwen1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2485

Przetwornica 2000W do wzmacniaczy samochodowych

Dodajac drugi taki sam glosnik (dokladniej podwajajac ilosc glosnikow) zasilany ta sama moca uzyskujemy wzrost cisnienia o 6dB. Dodaja drugi glosnik i zasilajac calosc ta sama moca dostajemy 3dB wiecej z tym ze wtedy mozemy dostarczyc wieksza moc a wiec potencjalne mozliwosci rosna o 6dB. A czy to jest...
Układy Zasilające :: 15 Kwi 2008 21:05 :: irek2 :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 5773

volkswagen sharan problem z klimatyzacja

Witam serdecznie. Poszukuję rady. Oto co zrobiłem : Auto jest moje lecz nie dawno nabyte. Sharan 1.9 TDI 99r. Climatronic MPV V111 Kodowanie sterownika 00013 W układzie było 850g czynnika lecz wydajnosc bardzo niska. Objaw dodatkowy przed rozpoczęciem pracy : sprężarka chodzi kilka min po czym...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Cze 2015 12:29 :: jerzy1961 :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 42886

Volsvagen CADDY 1,9 SDI miga kontrolka od oleju

W volkswagenach często ta kontrolka zaczyna mrugać ,gdy silnik ma powyzej 2050 obr przez ,20 sekund.Przyczyną bywa drugi czujnik ciśnienia oleju w głowicy . Pierwszy jest na obudowie filtra oleju i gdy pojawi się ciśnienie ,to styki w nim się zamykają a ten drugi rozwiera styki gdy cisnienie oleju...
Samochody Mechanika :: 11 Lip 2008 14:00 :: Gatesystem :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4834

SEQUENT 24 MY07 schemat ?? programowanie ??

1 to jest czujnik cisnienia gazu P1 on mierzy cisnienie gazu na listwie a ty potrzebujesz czujnika MAP do programacji on mierzy cisnienie kolektora
Samochody Instalacje Gazowe :: 29 Lip 2008 21:07 :: borygo5 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 5001

Kondensatory - kilka pytani ..

jelsi ci trudno zrozumiec prad to pomysl nad analogia hydrauliczna : powiedzmy ze masz banke z dwoma otworami i do niej doporwadzasz wode wezem (+) a drugim otworem odprowadzasz (-) waz ma wbudowany wirnik (dioda) przed wirnikiem jest dlawik (rezystor) dla uzyskania odpowedniego cisnienia dla wirniczka...
Początkujący Elektronicy :: 13 Lip 2008 13:26 :: Vix :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2686

brak mocy na gazie i na benzynie

Zmirz cisnienie sprezania, cisnienie paliwa, jak zmienia sie napiecie na lambdzie, sprawdz ustawienie rozrzadu (bo piszesz, ze go wymieniales), Moze jest za "ciasny" mikser do gazu.
Samochody Instalacje Gazowe :: 10 Sie 2008 21:26 :: lajkonic :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3756

Jaki głosnik do 800zł? Budowa suba do Golfa mk 3.

szybki i mocny bass z sonica heahe chyba sie z choinki urwaliscie panowie, dbx 12 moze i by sprostal ale nie licz ze 15" bedzie klepac szybko w techniawie i przy okazju bedzie cisnienie... to nie za 800zl albo chcesz precyzje albo cisnienie... jak bys dobrze poszukal to znajdziesz audio system w tej...
CarAudio Ogólne :: 13 Sie 2008 23:54 :: saddam_hussein :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1152

Junkers ZW 23 CO CW - pompa

na trech mam na trzech niemam głowicy i zaden nie grzeje nawet z odkrecona, filtr na rurze czysty sprawdzony dzis. ale cos podpowiem pod piecem mozna zamknac zawor od rury powrotnej z kaloryferow przed ukladem sterujacym i przed pompa jest tam zawor bezpieczenstwa przy zakreconym zaworze powrotnym...
Systemy Grzewcze Serwis :: 22 Wrz 2008 13:33 :: chris172 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1967

vw passat b5 fl 2005r blad turbiny

Nie sadze zeby to byl koniec problemu. Wezyk o ktorym mowisz doprowadza cisnienie atmosferyczne do przetwornikow cisnienia. Jak wypadl z filtra to tez doprowadzal wlasciwe cisnienie tylko NIE FILTROWANE. Zatem mozesz miec rozne smieci w ukladzie.
Samochody Mechanika :: 28 Wrz 2008 15:51 :: edward.iskra :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 8604

Klimka w Skodzie OCTAVI 19 TDI

niskie cisnienie gazu w ukladzie,ubytek itp. Jedż i dobij środek chłodniczy i niech wpuszczą barwnik żeby było widac gdzie ucieka. Dodano po 1 włącznik będzie sie świecił na to nie patrz bo jak jest niskie cisnienie to sprężarka się nie załączy.
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Wrz 2008 21:42 :: Mirek\Miras :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 530

Termet Mini Max - za niskie ciśnienie

masz zbyt małe cisnienie kocioł wchodzi w awarie przy 0,5 bara, znajdz przeciek jak pisze kolega jackyl i sprawdz ciśnienie w naczynku przeponowym ( czerwony zbiornik ztyłu pieca ) oczywiście najpierw zakręć zawory od c.o. i oprórznij kocioł z wody, cisnienie 1 bar, jak to zrobisz dolej wody do 1 bara...
Systemy Grzewcze Serwis :: 16 Wrz 2008 19:19 :: jackyl :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1910

F.A.I.S.S.GIOVANNI LUPATOTO VERONA-WłOCHY RSS 1025/25

Witam wszystkich. mam problem z cisnieniem wody. kiedy piec pochodzi troszke nagrzeje sie cisnienie skacze do prawie 4 atmosfer. wydaje mi sie ze wine ponosi zbiorniczek w ktorym znajduje sie sprezone powietrze i woda-kiedy woda sie podgrzewa rosnie cisnienie ktore pozniej jest zbijane w komorze...
Systemy Grzewcze Serwis :: 18 Wrz 2008 21:04 :: czala1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 660

Wybor Subwoofera do ~700 zl

Witam, Jestem nowy na tym forum, przeczytalem wiele tematow i im wiecej czytam tym bardziej jestem zmieszany. Problem mam nastepujacy zastanawiam sie nad kupnem subwoofera, sam glosnik do +/- 700 zl zastanawialem sie nad: JBL P1222 2x Pioneer TSW- 307D4 Pioneer TS-W3001D4 Auto to Honda...
CarAudio Ogólne :: 06 Paź 2008 13:29 :: dawids212 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1176

Astra G - brak mozliwości odczytu napięcia zasilania

Witam, wczoraj stałem się posiadaczem Asterki G z 99r. W dowodzie widnieje silnik 1.6 55kW czyli powinien być X16SZR , a pod maską jest C20NE. Licznik jest zmieniony na licznik z calibry. Auto w takim stanie zostało sprowadzone z niemiec !!! Silnik odpala, jeździ, ale nie ma mocy takiej jak powinien...
Samochody Mechanika :: 02 Lis 2008 18:29 :: Krick1987 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 915

zespół głosników w kolumnie/podział mocy/efektywność

Witam Zaczałęm rozważać pewien temat, który poddał w moja wątpliwość jeden z użytkowników elektrody. Otóż. Zwykle budując kolumnę 3 drożną szukamy zazwyczaj głosników o podobnej efektywności, zakladając zeby zaden nie "wybijał" sie ponad drugi. Podział mocy dostarczanej do systemu w takiej kolumnie...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 02 Lis 2008 19:52 :: M.B.S. :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2012

Audi A4 1,6 Problem z odpalaniem

sprawdz czy pompa paliwa daje ci dobre cisnienie i ma swoja wydajnosc bo moze masz za niskie cisnienie
Samochody Początkujący :: 07 Gru 2008 06:48 :: Sebastian.dj :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2246

Viessmann Vitogas 100 - przerywana praca, blad palnika

witam czy serwisant sprawdzal cisnienie gazu na dyszch (czy ono tez znika -czy znika tylko cisnienie na swieczce) w tym drugim przypadku moze byc zanieczyszczona dysza swieczki wraz z rurka doprowadzajaca(zdarzalo mi sie spotkac z takimi objawami u klientow ) Cisnienie gazu bylo sprawdzane przy regulatorze...
Systemy Grzewcze Serwis :: 19 Lut 2010 22:43 :: wawrzeczko_t :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 11073

Problem z grzaniem grzejników na 4 piętrze bloku

witam wszystkich mam pytanie mieszkam w starym budownictwie i mam centralne zasilane z PECu ale na moje 4 pietro nie dochodzi cisnienie takie jakie powinno byc mam 4 grzejniki i sa one letnie 4 grzejnik grzeje 8 cm od góry dzwoniłem józ kilka razy do PECu a oni mówia ze jest wszystko ok . czy moge...
Systemy Grzewcze Serwis :: 25 Wrz 2010 15:18 :: Zbigniew Rusek :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4394

Mercedrs Vito 23 td 110 mała moc silnika

A moze trzeba sprawdzic cisnienie pompy moze ona ci kolego szwankuje nie wiem dokladnie jakie ma miec cisnienie ale moze ktos tu na forum wie.
Samochody Początkujący :: 13 Gru 2008 22:29 :: krolo :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5100

Pompka wody na stale napiecie 12V

Witam, potrzebuje tania pompke wody, ktora moglaby mi dac cisnienie co najmniej 5 bar. Bedzie zasilana akumulatorem samochodowym. Macie jakies pomysly? Myslalem, zeby polaczyc szeregowo samochodowe pompki do spryskiwaczy, mozna kupic nowe za mniej, niz 10 pln. Udaloby sie poloczenie? Jakie mniej...
Inne Serwis :: 16 Gru 2008 17:19 :: 000andrzej :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1974

przelanczanie z pb na lpg opel vb sequent 24

Mozliwe ze masz za małe cisnienie na reduktorze przy dodaniu mocno gazu z chodzi zbyt nisko ewentualnie sprawdz jakie masz otwarcie wtryskiwaczy moze jest za małe zmien w parametrach cisnienie przełanczania gazu na benzyne
Samochody Instalacje Gazowe :: 27 Gru 2008 22:46 :: nico6 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 540

TDI, przy dodawaniu gazu nagle spadają obroty.

Czesc .Ale macie pomyslow panowie .Karzdy ma po czesci racje .Moze byc wszystko jak jest opisane . Ale nie na tym polega naprawa autka ,gosc sobie nie poradzi . PODJEDZ do kogos z wagiem czy wasem co tam maja i zmierz cisnienie doladowania podczas jazdy bieg 3 i trzy tysiace obrotow , w 01 czyli...
Samochody Mechanika :: 11 Lut 2011 15:07 :: k631 :: Odpowiedzi: 173 :: Wyświetleń: 91715

zasobnik CWU pojemnosciowy - konczaca sie ciepla woda

Witam. A czy próbowałeś ograniczyć przepływ zimnej wody przez podgrzewacz. Być może przepływ jest tak duży , że nagle wychładza bojler. Możesz to zrobić przymykając zawór na dopływie zimnej wody do bojlera. Pozdrawiam. Witam, Na razie zrobilem jedna zmiane - za porada jednego z kolegow z tego...
Systemy Grzewcze Serwis :: 30 Gru 2008 15:25 :: BrunoJ :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 5448

citroen ax 1.4d problem z pompa wtryskowa

witam,chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc regulacji pompy wtryskowej (a jesli tak to jaka)i czy cisnienie na wtryskiwaczach dostosowuje sie do cisnienia pompy(jesli tak to jakie to ma byc cisnienie)
Samochody Mechanika :: 04 Sty 2009 17:30 :: Spacewalker :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1646

Citroen Berlingo - Wentylator na chłodnicy chodzi cały czas.

Koledzy, potwierdzam slowa georgesgr - choc z pewnoscia mam znacznie mniejsze od niego doswiadczenie to rowniez przez te pare lat pracy z francuzami ANI razu nie widzialem by ten uklad pracowal z trzema pradkosciami. W dokumentacji rowniez jest mowa wylacznie o 2 predkosciach, ktore zalaczane sa w...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Maj 2013 13:26 :: oleksander_bilyk :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 20360

Megane 1997 1.9 DTi szarpie na niskich obrotach.

Sprawdzales wtryski na przelewach? Jezeli na przelewach jest OK to daj sobie spradzic cisnienie na szynie CR. Pwnie jest tak ze jak pompa jest zimna idzie ok dopóki sie nie zagrzeje. Wtedy cisnienie zostaje pulsacyjnie podane na szyne ,oczywiście juz niższe.
Samochody Mechanika :: 20 Lut 2011 18:06 :: leszek67 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 5745

VW POLO 1,0 MPI 2002r błąd

Zamien cewki miejscami z cyl na ktorym jest problem na inny cyl skasuj blad i zapal . Jesli dalej przerwa w cyklu spalania na tym samym cylindrze po zamianie cewek to znaczy ze cewka ok. Zamien wtryskiwacze miejscami i znowu skasoj blad .jak zapalisz i znowu to samo to znaczy ze wtrysk ok. Dodano...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Sty 2009 17:21 :: czesiek70 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 6246

Accord 2005r, diesel -problem z ukladem paliwowym.

Witam Accord 2005r, diesel. Popredniej zimy w styczniu komputer zapalal kontrolke swiec zarowych i ograniczal moc a po wizycie w serwisie wykryto nastepujace bledy: P1065 - cisnienie na listwie wtryskowej jest mniejsze od wartosci oczekiwanej P16A2 - nieprawidlowe dzialanie wewnetrznego ukladu sterowania...
Samochody Mechanika :: 30 Lis 2011 22:28 :: Mar-Aur :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2474

Opel Kadett C14NZ - nie chce zapalić.

ja bym stawiał na pompe paliwa,byc moze cisnienie wytwarzane przez nia jesy za małe,tez tak miałem niby paliwo leciało ale było za małe cisnienie,pompa przytarta(oczywiscie od jazdy na gazie)
Samochody Mechanika :: 09 Mar 2011 18:47 :: stawpol2 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 3522

świece żarowe w audi b4 tdi 94r.

sprawdz sobie cisnienie sprężania kolego i cisnienie na pompie wtryskowej i ukłd paliwowy a nie swiece i początek wtrysku Dodano po 56 maqsz tam jakąś diagnoze pompy wtryskowej ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Kwi 2009 09:51 :: PBK :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1767

Fiat Tipo 1,4 i.e. problem z rozruchem na rozgrzanym silniku

Mogłby ktos mi podac robocze luzy zaworowe w Fiacie Tipo 1.4i.e Oraz mój problem. Witam Kupiłem fiata Tipo 1.4i.e ,bezyniak,wtrysk zmieniłem kopółke , olej , filtr , wlałem 15 litrow paliwa po przejechaniu 65 km auto staneło. Jakby zabrało paliwa. Wiec dolalem 5 litrów. Auto juz nie zapaliło....
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Sty 2009 15:04 :: emeryt2 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2576

vw passat 1.6diesel dziwny problem

Skoro byly wtryski robione to przypuszczam ze nie moga "lac" paliwa ,ale za to mechanik mogl ustawic na nich za duze cisnienie i pompa ma trudnosci z "przebiciem" paliwa przez wtryskiwacz. Pierwsze co to polecalbym zmniejszyc ciutke to cisnienie. Jesli to nie pomoze to niestety czeka cie wymiana pierscieni...
Samochody Mechanika :: 15 Kwi 2009 21:50 :: Rafal_b389 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 6083

płynna regulacja ciśnienia pompy rotacyjnej

domowym sposobem to : zawór z tłokiem, cewka elektromagnesu. I tak regulujesz prąd cewki w celu zmiany wysuniecia tłoka, gdzie odczytujesz cisnienie z czujnika. Przypisujesz prad cewki dla zadanego cisnienia (wysuniecie tłoka). np 1,5A to 2 bary 3 bary to 2 A Kalibrujesz to recznie i...
Automatyka Przemysłowa :: 11 Lut 2009 22:39 :: dsc. :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2264

vw Caravelle t4 2.5 tdi przerywa

Tak dokładnie, do sprawdzenia podczas przerywania Cisnienie paliwa na pompie, cisnienie doladowania, sygnał z czujnika połozenia pedału gazu, na początek do sprawdzenia i dokladnej analizy.
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lut 2009 20:31 :: automex :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3287

Vaillant Atmomag XI mini - filtr gazu

jakie cisnienie wody?? jaki przeplyw wody?? jezeli z woda jest OK, to: uszkodzony zespół gazowy, albo przerwa w obwodzie jonizacji albo błędna nastawa gazu.... masz u-rurke?? jezeli tak to sprawdz jakie cisnienie jest na wejsciu do zesplu gazowego,,, i oczywiscie na wyjsciu :-)
Systemy Grzewcze Serwis :: 13 Mar 2011 22:58 :: roki538 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 34112

Projekt 4x12" Dobór Głosnikow

Ale 2x12" nie zrobia tego co 4x12".Jednak cisnienie z 4 12" calówek jest konkretne.A zeby kupic dwa konkretne głosniki 12" to trzeba koło 2000zł połozyc np.Amboss 12" koło 1000zł szt.Woze teraz 2x12" po 500rms i graja nieziemsko ale cisnienie małe jak dla mnie.Wiec teraz 4x12" a auto mam kombi.A kulturalnych...
CarAudio Co kupić? :: 29 Mar 2009 20:26 :: Czaku89 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1849

ursus c-328 pompa wtryskowa od c-330

Nie wiem czy bedzie pasowac , ale chcialbym sie zapytac czy sprawdziles dlaczego silnik nie ma wystarczajacych obrotow i mocy , tzn koncowki wtryskow i ich cisnienie otwarcia , cisnienie na poszczegolnych sekcjach pompy i dawke paliwa ?
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 29 Maj 2009 16:53 :: bogo31 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 22819

Czy w Peugeocie 405 1.6 benzyna/gaz na jest regulacja ?

Zrob probe olejowa: mierzysz cisnienie sprezania w danym cylindrze potem wlewasz lyzke oleju do tego cylindra i mierzysz ponownie.Jesli cisnienie wzroslo to znak ze piercionki zuzyte.Uszczelniacze jesli puszczaja to po krotkim postoju gdy silnik jest goracy gdy odpalisz to pusci dymek z rury wydechowej.
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Kwi 2009 08:39 :: domex32 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1738

Dt gas System Nierówna praca silnika.

kurcze nie mialem czasu zeby cokolwiek wyslac (wysle dopiero w poniedzialek) ale na teraz moge powiedziec ze : - do kompleksowej kalibracji nie trzeba wcale zadnego OBD! - wystarczy zwykly interfejsc na RS232 za50zl z allegro - kalibracje biegu luzem zaczynamy sie od skalibrowania instalki (tzn.wklepujemy...
Samochody Instalacje Gazowe :: 07 Lis 2009 19:14 :: andrzej1433 :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 11870

Iveco 35-8 2,5d Jakie jest ciśnienie

Chyba kolega wyedytował temat bo z tego co pamietam bylo tu cisnienie ok 22 na jedym cylindrze. Po co oszukiwac, nic nowego ci nikt nie doradzi, chyba ze zalałes mu jakis "doktor teflonowy" do oleju, no to juz ma cisnienie jak nowy
Samochody Mechanika :: 28 Kwi 2009 22:34 :: trans-serwis :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2858

VW 1.4 16V spadek mocy silnika

witam ponownie kolektory sprawdzone szczelne,cisnienie paliwa ok jak i pimpa oraz filtr,cisnienie cylindrow ksiazkowe,moment wtrzsku wporzadku pod komputer podlaczony i wykazuje blad filtra weglowego pozatym zero bledow
Samochody Początkujący :: 27 Kwi 2009 19:58 :: daniel 12310 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1506

Prins VSI za wysokie ciśnienie błąd 322

Wcześniej zaraz po podłączeniu kompa gdy samochód pracował na benzynie pokazywało ciśnienie w listwie 2,26 bara i przełączał sie i jeździł na gazie bez problemu. Po całym zajściu po podłączeniu kompa do instalacji pokazuje ciśnienie albo -(minus) 97 bara albo - 216 bar. Przełącza się na gaz chwilke chodzi...
Samochody Instalacje Gazowe :: 11 Sty 2012 15:55 :: auto-77 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 4915

mETHeo - domowa stacja meteorologiczna z serwerem www.

Witam wszystkich. Pragne przedstawic wam projekcik za ktory zabieralem sie ponad rok czasu, az wreszcie przyszla pora na jego uruchomienie. Jest to prosciutka stacja meteorologiczna zbudowana na mikroprocesorze Microchipa PIC18F67J60. Zaleta tego klocka jest ilosc dostepnej pamieci, mnogosc...
DIY Konstrukcje :: 09 Lis 2015 14:50 :: dir3ctor :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 17502

Regulator ciśnienia paliwa?

Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i...
Samochody Mechanika :: 12 Maj 2009 06:09 :: misza50 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 16148

Automat Whirlpool AWO/D 4505 zatkana dysza ??

Pobor wody jest ok bo dlaczego cisnienie z dysz nad komora z proszkiem do prania wstepnego i pozniej glownego jest wystarczajace do wyplukania proszku z szuflady a plynu do plukania nie wyplukuje poniewaz cisnienie z owych dysz jest slabe, moze wiesz jak dostac sie do wlasnie jakiegos sitka, moze gdzies...
AGD Początkujący :: 25 Maj 2009 21:06 :: phiter :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2117

MAN 19372 dostał sie płyn do oleju

samochod w czasie trasy zaczą dziwnie pracowac. okazało sie ze do oleju dostał sie płyn. samochodd natychmiast trafił do jak sadziłem dobrych mechaników , ktorzy przystapili do rozbierania silnika by sprawdzic co było przyczymna tego zdarzenia w tym czasi stwierdzili iz prawie wszytskie czesci powinny...
Motocykle, Motorowery :: 04 Cze 2009 11:56 :: sztajner rudolf :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1664

Instalacja co grawitacyjna

cisnienie zalezy od slupa wody. kazdy metr wysokosci to 0,1 atm. tak. opor hydrauliczny pompy moze powodowac iz nie bedzie sie przemieszczac cieplo dopuki nie wytworzy sie cisnienie cieczy przekraczajace tenze opor. jesli chcesz by by instalacja niezaleznie pracowala grawitacyjnie od wymuszonego obiegu...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 14 Cze 2009 15:35 :: michal49 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 13171

lanos 1.5 16V gasnie po nagrzaniu nie reaguje na pedał gazu

slabiutke cisnienie paliwa pompa sie skonczyla :D pewnie gaz jest jeszcze jak cos to pisac na pw Dodano po 3 zerknij jeszcze pod auto czy zbiorniczek nie wgnieciony cisnienie minimu 3 atmosferki odepnij filterek i palcem zatkaj a kolega nich pokreci jak cie opryska to ok a jak nie prusnie to...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lip 2009 11:46 :: tagis190 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 8992

vectra 2.0 dth 00r tryb awaryjny

może ktoś rzuci fachowym okiem na te pomiary Selected model>,2000,Vectra-B,Silnik,X 20 DTH Napięcie systemu,13.67 V Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % Przełącznik położenia biegu jałowego,Aktywny Przepływomierz...
Samochody Mechanika :: 13 Sty 2010 19:02 :: edward.iskra :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 5426

POLONEZ CARO 96r. 1.6 - kłopot z olejem

Jezeli widzisz na wskazniku zegarowym w aucie , w trakcie jazdy wartosc 0,2 to jest to dobra wartosc cisnienia oleju. W/g Morawskiego jezeli rozgrzejesz silnik do temp 80+/_ 5 stopni , to zegar cisnienia powinien wskazac : przy obrotach wolnych tj. 850obr/min cisnienie 0,1 Mpa przy obrotach rzedu 3500obr/min...
Samochody Początkujący :: 22 Cze 2009 18:55 :: inventco.eu :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 858

bmw e39 525 tds -swieci kontrolka ABS i trojkat w kolku

auto jest z 1996- czyli pierwszy rocznik tego mogelu. gdzies wyczytalem ,ze w tym modelu trzeba wymieniac plyn hamulcowy co 2 lata, wiec moze to cas z plynem, bo w sumie te objawy ustaja po chwili-tak jakby na poczatku bylo moze slabe cisnienie i po chwili sie wyrownuje i jest juz dobrze. mialem kiedys...
Samochody Początkujący :: 05 Lip 2009 17:43 :: rafalhoffa :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 10646

Opel Vivaro 1,9 cdti - ciezko zapala , brak mocy

Najpierw ciezko bylo zapalac na cieplym silniku , pozniej pojawil sie zanik mocy , teraz na zimnym tez ma problemy z zapalaniem. Byly 3x podmieniane wtryski , wymieniona pompa cisneinia , reduktor cisnienia w pompie , reduktor cisnienia na rampie , podmieniony czujnik polozenia walu , nowa przepływka...
Samochody Mechanika :: 05 Lip 2009 14:19 :: alin enter :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4751

Problem spalanie, sonda do wymiany? Citroen ZX 1996

Niestety samochod mi spala ok.14-15L- miasto;( trasa ok.10 oszczedna jazda na 100km wlaczona kilma) po miescie,krotkie odcinki,wlaczona klima.Sam nie wiem co jest bylem u elektryka wczesniej skasowal 100zl i sprawdzil aku,silnik krokowy,cisnienie paliwa.Kazal wymienic regulator cisnienia paliwa, akumulator(...
Samochody Początkujący :: 24 Lip 2009 11:13 :: Adi360 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1816

Renault laguna, Uszkodzony czujnik cisnienia doładowania

Mam podobny problem w 1,9 ASV , po odpaleniu silnika regulator kata wychylenia lopatek "gruszka" wciaga sztange maksymalnie ustawiajac max cisnienie w dolocie, po przygazowce turbo glosno gwizda tak jak by w dolocie byla nieszczelnosc a zaworek n75 jest w tym czasie pod napieciem. Sprawdzilem caly dolot...
Samochody Mechanika :: 21 Kwi 2011 21:29 :: Werewolf :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 54597

renault laguna 2.0 8V FR3 problem z obrotami biegu jałowego

jednak nic nie pomogło nadal była patologia po tej wymianie. okazało sie ze jest zepsuty zawór regulujacy cisnienie paliwa i dawał nie regulował tylko leciało jak chciało i zalewało go. po tej wymianie jezdze około 2 mce i jest wszystko w jak najlepszym przadku. Dodano po 58 jednak nic nie pomogło...
Samochody Mechanika :: 18 Sie 2009 20:01 :: artek3012 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5353

Nissan Kubistar 1.5 dci 2003

cisnienie na wlaczonym kluczyku pokazuje 3 bary natomiast podczas krecenia pokaze 180 barow i gwaltownie spada w dol utrzymujac sie na na poziomie ok 30 barow, cisnienie na powracie wynosi 976 mbar
Samochody Mechanika :: 19 Sie 2009 13:55 :: tadeusz scisło :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2109

elektryczny podgrzewacz wody Aspes a-100

witam, mam problem z podgrzewaczem 100l, za kazdym razem gdy zalacza sie grzalka cisnienie w nim wzrasta do ponad 10barow( mam podlaczony manometr na wejsciu zimnej wody przed zaworem bezpieczenstwa) i zaczyna lac przez zawor bezpieczenstwa az skonczy grzac i spadnie cisnienie; woda zimna wchodzi najpeirw...
Systemy Grzewcze Serwis :: 03 Wrz 2009 21:16 :: espanol :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 483

Wymiana sterownika ABS na ABS/EDS VW Sharan 1,9Tdi

Nie znam hydrauliki tych ukladow,przypuszczam jednak,ze uklad bez EDS,u to 2-obwodowa struktura i przy wykryciu poslizgu kola,odpuszcza cisnienie w calym ukladzie.EDS to juz uklad 4-obwodowy i zmniejsza cisnienie tylko w kole,w ktorym wykryl poslizg/blokowanie.Jesli to prawda(czego nie jestem pewien)to...
Samochody Początkujący :: 09 Gru 2010 18:38 :: dioda_007 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 10640

Manometr kontaktowy, czujnik cisnienia

Witam wszystkich i przepraszam jesli zamiescilem temat w zlym miejscu. Czy ktos moze mi podpowiedziec czym mozna zastapic manometr cisnieniowy, tzn potrzebuje urzadzenie na ktorym mozna ustawic zadane cisnienie i kiedy zostanie ono osiagniete zlaczy jakies styki elektryczne. max. cisnienie to 400 bar...
Automatyka Przemysłowa :: 29 Wrz 2009 20:17 :: ekobrawo01 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1710

Citrien C5 2.0 HPI zapala i gaśnie po 2-3 sek.

Cisnienie jest prawidlowe, regulator niskiego cisnienia w HPI jest na 5 bar. Rozumiem, ze sprawdzales instalacje regulatora na rampie i nie bylo zadnych anomalii. Wszystko wiec wskazuje na uszkodzony komputer. Sprawdz jeszcze na parametrach jakie jest wysterowanie elektrozaworu regulacji cisnienia rampy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Mar 2010 09:38 :: jedrocha :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 5050

migająca kontrolka oleju skoda octavia 1,8 T

podpiac manometr sprawdzic cisnienie i sprawa sie wyjasni gdybanie nic nie pomoze trzeba znac zasady działania dynamicznej kontroli cisnienia oleju zeby dywagowac w tym temacie to ja tyle jak spr cisnienie manometrem to sie wszystko wyjasni pomiar to ok 50 PLN
Samochody Mechanika :: 02 Lis 2009 07:37 :: yaaro :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4718

Powerbass S-12 czy Powerbass L-12 szczeliana 55L

Wg mnie to nie bylo cisnienie a glosnosc(nie wiadomo czy nawet ta wartos wyszla prawidlowa), na jednym M12 nie jest sie w stanie w aucie wytworzyc tak potezne cisnienie.
CarAudio Ogólne :: 03 Lis 2009 17:38 :: AUDIOCARS :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 2291

Astra 1.6 sz 1994 jednopunkt zgłupiał

u mnie na starej i na nowej pompce te same objawy czyli ciezko pali . Cisnienie paliwa 0,8bar , a cisnienie max na pompce ok3 bar Bledów brak . Jak zdejme wtyczke z czujnika temp odpala dobrze. Z gazu tez odpala dobrze.Sprawdze jeszcze te masy na czujnikach , bo czujnik ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Lis 2009 11:25 :: mlawi :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2515

Jak rozebrać turbinę od silnika spalinowego?

z mojego doswiadczenia to raczej tak ,os wirnika przewaznie nie nosi znamion zuzycia ,uszczelniacze pierscieniowe tez nie wymagaja wymiany ,tylko i wylacznie dwie tulejki z brazu ,jesli macie dostep do tokarza ,to 5 cm walka fi 20 braz ba 101 i macie czesci zapasowe ,zostanie wam tylko wywiercenie paru...
Samochody Początkujący :: 27 Paź 2010 19:45 :: nitromen :: Odpowiedzi: 59 :: Wyświetleń: 24650

beretta idra exclusive kapie woda z zawora bezpieczeństwa

Caly czas jest wysokie cisnienie czy tylko jak piec jest goracy? I jak wysokie cisnienie?
Systemy Grzewcze Serwis :: 15 Gru 2013 17:20 :: W0jtek92 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3210

Dobry sprzęt do auta Wzmacniacz + Subwoofer do 3,6 tys zł

Mialem skrzynie na 2xP1222 i szłau nie było.Potem mialem skrzynie na 2xBm Z3 12DVC to te JBLe zjadało na sniadanie:)JBL to raczej głosnik do łomotu bo jakosci tam niema,tak samo jak BM.Ale z BM kosztuje szt 330zł,a JBL 700zł.Ale cisnienie,zejscie o ogolnie wszystko stoi po stronie BM... Lepiej dołozyc...
CarAudio Co kupić? :: 26 Lis 2009 01:27 :: FreQ :: Odpowiedzi: 71 :: Wyświetleń: 5743

Podgrzewacz dwupłaszczowy + Gazowy piec CO

Właśnie jestem na etapie własnorecznego wykonywania instalacji CO w moim domu. Obecnie pracuje u mnie kominek Kornak 14kW z wężownica w systemie otwartym. Kominek zasila równiez podgrzewacz dwupłaszczowy LEMET 150L. Teraz dodaje do tej instalacji piec gazowy jednofunkcyjny Ariston i chce poprzez...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 28 Lis 2009 09:13 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1407

Myjka ciśnieniowa + woda ze studni?

Wiekszosc tych myjek to po prostu pompy wspomagajace (zwiekszajace cisnienie sieci) profesjonalna myjka pociagnie wode z beczki i da cisnienie takie jak podaja w instrukcji.
Ogólny Techniczny :: 29 Lis 2009 20:58 :: Alenfkk :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 10677

podlaczenie emulatora cisnienia benzyny volvo xc90 2.5t 2006

musisz uzyc emulatora listwy FPE z firmy AC, taki sprawdzil sie finalnie w moim samochodzie, ale checka przestal wywalac dopiero po zaemulowania cisnienia o 15kpa wiekszego. czyli jak std bylo 270, to trzeba bylo ustawic 285, przy ustawieniu na 270 jak pisza w instrukcji wywala blad. z tych czterech...
Samochody Instalacje Gazowe :: 24 Kwi 2011 16:10 :: waldi37 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 5201

corsa 1.0 eco brak mocy???

jeszcze raz podejmuje temat gdyż mimo duzej ilosci podobnych tematów zadne posty nie pomogły rozwiazac mojego problemu .Corsa b 1.0 eco 2000r 160 tys km.muli i dławi sie podczas dodania gazu i na wyższych obrotach. cewki, przepływka[bosch] nastawnik i potencjometr przepustnicy czujnik poł. wału wymienione...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Gru 2009 23:24 :: Gość :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1656

bmw.e34.2.0.12.zaworow problem.z.odpowietrzaniem ukladu wod

chodzi o uklad wodny po nalaniu plynu i odkreceniu odpowietrznikow i zapaleniu silnika zaczyna zbierac sie cisnienie w ukladzie wodnym temperatura po chwili zaczyna wzrastac do maxsa .poszlem na sposub taki ze spuscilem cisnienie zakrecilem odpowietrzniki i nalalem mu plynu do weza od podgrzewania...
Samochody Początkujący :: 21 Lip 2010 12:22 :: paolo0028 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 819

Toyota Avensis - nie odpala

Toyota Avensis 2.0 d4-d 2004 r. Wyczytane kody usterek to: P0102 - masowy przeplywomierz powietrza - sygnal za niski P0113 - czujnik temperatury zasysanego powietrza - sygnal za wysoki B2799 - Immobilzer - nieprawidlowe dzialanie. samochod nie odpala. Usterka pojawila sie w czasie normalnej eksploatacji,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Lis 2013 21:42 :: marcin94a :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 5353

punto 1.2 16v kolejna kolizja rozrządu?

jak to sprawdzic? sadze ze jesli w magistrali bylo by za male cisnienie to kontrolka cisniania oleju by swiecila jezeli pompa robila by np. za male cisnienie oleju
Samochody Początkujący :: 08 Sty 2010 17:12 :: kwok :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 11493

ATMEGA2560[BASCOM] 4 uarty sprzętowe i odbiór ciągu znaków.

Witam Dodam że szukałem na forum odpowiedzi na to pytanie ale nie znalazłem 100% pewnej informacji. Otóż posiadam w atmedze cztery sprzętowe uarty i na jednym z nich ma pracować mój poprzedni już działający moduł(którego już nie mogę przeprogramować aby zmienić coś). Transmisja wygląda tak: Z...
Mikrokontrolery AVR :: 04 Sty 2010 14:02 :: adambehnke :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1834

VW Golf III 1.9 TDI 1Z - Uszkodzona rura układu dolotowego.

witam panowie ,co do rury gumowej to jest ona zbrojona plotnem jedwabnym ,a to z tego wzgledu ze musi caly czas podczas pracy turbiny wytrzymywac cisnienie 1 at.bo takie wytwarza turbina ,zadne owijanie tasmami nie ma sesu bo cisnienie dzialajace od wewnatrz bedzie zawsze rozwalalo tasme ,a w przypadku...
Samochody Mechanika :: 16 Sty 2010 19:31 :: W3BST3R :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 6925

Włącznik impulsowy - odcięcie pompy paliwa

na benzyne moj przechodzi za jednym razem. pompe odcinam w sumie normalnym przekaznikiem czasowym 10 sek po otwarciu zaworu gazowego, ale nie o to dokladnie mi chodzilo, bo chcialem odlaczyc dokladnie po wlaczeniu pierwszego wtrysku. a to wszystko dlatego ze u mnie wlacza sie emulator cisnienia ktory...
Samochody Instalacje Gazowe :: 09 Sty 2010 21:08 :: dariusz105 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2720

megane 1.9d , problem z odpalaniem po dłuższym postoju

mialem kiedys megane na taki problem,gosciu ja odpalal rano na eter (samostart w sprayu) ogladalem ten silnik z kazdej strony troszke zaplon przyspieszylem bo cos mi za miekko chodzil i okazalo sie ze problem tkwil w podkladkach hydrokinetycznych pod 2 wtryskami, jak cisnienie zlecialo i splynela ropka...
Samochody Mechanika :: 05 Gru 2015 19:47 :: wielecki :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 17938

immergas eolo mini skoki ciśnienia na c.o.

Ale jeżeli jest uszkodzony wymiennik to cisnienie zwykle rosnie do otwarcia zaworu bezpieczństwa ( cisnienie wody w instalacji wody zimnej zwykle jest ok 4 bar ). Ja mam inne doświadczenia z tymi kociołkami - przepuszczajacy zawór uzupełniania wody.
Systemy Grzewcze Serwis :: 20 Sty 2010 20:19 :: Baronik21 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2391

scania 124, sprzęgło, bardzo ciężko biegi wchodzą.

zabkowanie opon wskazuje na zuzycie amortyzatorow lub za wysokie cisnienie.Moja rada to obnizyc cisnienie do dopuszczalnego minimum i zamienic stronami,sprawdz czy przypadkiem nie pociekly amortyzatory
Samochody Ciężarowe :: 07 Kwi 2010 21:22 :: lukanio040 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5902

Wymiana pompki paliwa w A31.8t teraz ciezko pali czemu?

sprawdz cisnienie paliwa i wydajnosc zła pompa, pewnie od mono wtrysku i za małe cisnienie i wydajnosc
Samochody Początkujący :: 22 Sty 2010 11:04 :: trans-serwis :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 696
12345678910

Ostatnio szukano: lenovo instrukcja galaxy głośnik iveco paliwo obwody szeregowe zmywarka whirlpool cieknie zmywarka bosch czujnik ustawić dlink zmywarka pojemnik dioda włącznika kolektory słoneczne bojler
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group