forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



citroen komputer

Znaleziono 901 wyników na elektroda.pl: citroen komputer
Forum elektroda.pl Strona Główna

citroen ZX potrzebny schemat instalacji

ma ktoś jeszcze jakiś inny schemat najlepiej po polsku ??? może być tylko komputera z kolorami kabli i napisane który gdzie idzie :]
Samochody Szukam :: 30 Maj 2006 14:14 :: czarek 0098 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3056

schemat klimatyzacji citroen xsara

witam. ma ktoś może schemat do citroena ZX 1,4 bęzyna na jednopunkcje 95 rok najbardziej zalezy mi na komputerze i który kabel gdzie idzie :D
Samochody Szukam :: 05 Sie 2009 19:39 :: dawid0180 :: Odpowiedzi: 100 :: Wyświetleń: 88572


Citroen C5 3,0 V6 - problem po wypadku

podłącz go pod komputer i zobacz jakei sa błedy bo moze wiązke masz grzecieta, moze tez być wyłącznik wypadkowy
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Cze 2006 17:48 :: tomekb :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 878

Jak wykonać somodiagnostyke w citroenie xara 2.0 HDI

Silnik nie ma mocy kręci się do 3000 i nie nastepuje wzrost obrotów. Jest to wersja 110KM. Mam pytanie W jaki spób dokonać w tym samochodzie samodiagnostykę nie używając do tego celu zewnętrzego komputera
Samochody Szukam :: 22 Paź 2006 17:55 :: pracz2 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 833

Citroen XARA 2.0 (2000r.) turbo diesel falują wolne obroty

Witam! Problem dotyczy właśnie tego samochodu (XARA kombi 2.0 (2000r.) turbodiesel). Na zimnym silniku zaraz po odpaleniu falują jałowe obroty, usterka ustaje po dodaniu gazu. Wydaje mi się też, że troszkę za dużo kopci, przy dodawaniu gazu. Samochod był zdiagnozowany na komputerze, lecz wydaje się być...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Paź 2006 15:48 :: Szokolo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 910

Radio Citroen Xara Picasso do Opla Astry...

Spróbuj w niektórych BMW wymienić akumulator, często kończy się lawetą do serwisu bo nieodpalisz auta. Wystarczy że zaiskrzysz klemami przy zakładaniu ich i już masz bajzel w komputerze auta. Kupujcie nowe wypasione modele samochodów zabawkowych, będziemy mieli z czego żyć w Nowym Roku i następnych ! SławeK
RadiaSamochodowe Serwis :: 01 Sty 2007 15:15 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1467

citroen c5 usterka szukam pomocy

Witam w szystkich zainteresowanych ,kupiłem c5 2.0 hpi 2001r problem polega na tym , że w serwisie po podłączeniu pod komputer diagnosta stwierdził uszkodzenie pompy paliwa oszywiście pali się kontrolka silnika samochód przerywa szarpie i traci moc a gdy wcisnę pedał gazu to jest jeszcze gorzej ale...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lut 2007 23:13 :: robert10 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 6216

Programowanie / kodowanie pilota citroen C5

Witam, chcialbym sie dowiedziec czy mozna samemu zaprogramowac pilota w C5, w serwisie mi powiedzieli 120 zl i zastanawiam sie czy mozna to zrobic samemu czy tylko poprzez podlaczenie do komputera. Z gory dzieki za odpowiedz
Samochody Zabezpieczenia :: 12 Paź 2007 23:01 :: Błażej :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 16382

Citroen C3 programowanie centralnego zamka.

Witam Mam pytanko czy istnieje możliwość zaprogramowania klucza do C3? Wyjmowany był silnik i rozłączany cały komputer i od tamtej pory nie działa centralny z pilota w kluczu, przed naprawą wszystko działało. Teraz tak jakby zgubił klucz pamięć, jak się naciska guzik to nie działa centralny. Czy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lip 2013 19:49 :: georgesgr :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 6849

Citroen C3 - jakość fabrycznych zabezpieczeń.

Witam, Jako użytkownik C3 uważam, że standardowo samochód ten nie ma żadnych zabezpieczeń. Złodzieje przyjeżdżają rozwalają zamek/małą szybę za lusterkiem, następnie urywają stacyjkę, podłączają własny komputer i odjeżdżają. W moim przypadku raz na koniec ulicy, drugi raz 10cm. Tylko i wyłącznie dzięki...
Samochody Zabezpieczenia :: 16 Kwi 2007 21:44 :: Arisotos :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1271

citroen C3 automatyczne zapalanie świateł.

Czy jest możliwe zaprogramowanie komputera samochodu C3 silnik 1.4 HDi rok pr. 2006 aby zapalały sie same światła po uruchomieniu silnika. Ztego co wiem to w Peugocie 206 jest taka możliwość.
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Cze 2007 17:09 :: zbyniuś :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1564


citroen berlingo 2.0HDi

mam mianowicie taki problem, berlingo po lekkim "dzwonku" z prawej strony zostalo poskladane, silnik odpalal na dotyk, auto wyjechalo z warsztatu i zerwal sie pasek klinowy z powodu zatarcia sie alternetora, ktorego oska bylo skrzywiona, co nie zostalo zauwazone...od tej chwili silnika nie da sie uruchomic,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sie 2007 21:25 :: gitek :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3676

CITROEN C5 - 2001 problem z transmisją danych

witam kolega ma auto jak w temacie z automatyczną skrzynią biegów silnik 2.0 EW10J4L5 i następujący problem otóż w aucie w trakcie jazdy tylko gdy silnik jest zimny występuje problem z pracą skrzyni biegów np w czasie jazdy pod górę w trakcie zmiany biegu na niższy na wyświetlaczu pojawia się komunikat...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Sie 2007 17:07 :: gracus7 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 728

Kody błyskowe dla motowtrysku magneti mareli? citroen

[quote="zi.ko"]Wywoływanie kodów było wielokrotnie wałkowane. Poszukaj troszkę. gdybym najpierw nie szukał tobym nie zakładał tematu wszędzie gdzie się na to natknąłem omawiany jest komputer bosch-a dlatego pytam czy w ogóle istnieją kody dla mojego auta.
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Wrz 2007 15:23 :: Gość :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1246

Problem Citroen Xsara 2,0 Hdi 2000r.

Witam jak w tytule problem dotyczy Citroena 2,0 Hdi rocznik 2000. Objawy ma takie , że samochodu nie można odpalić, pompa w cale nie chce podawać paliwa. Problem polega na tym, że pompa jest po regeneracji, auto podłączone pod komputer w zasadzie nie wykazuje błędów (sporadycznie pojawia się nieprawidłowy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Lis 2008 20:13 :: Stiwen1 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 7487

Citroen Xsara - aktywacja zmieniarki

Oprócz aktywacji w BSI trzeba także aktywować w wyświetlaczu, inaczej nie zadziała. W komputerze ASO jest opcja aktywacji zmieniarki która wpisuje we wszystkich potrzebnych miejscach.
RadiaSamochodowe Serwis :: 23 Wrz 2007 06:54 :: marbed :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2495

Citroen Picasso. Paliwo. Zapaliła się lampka pracy silnika.

witam, mam samochód Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI z 2001r. Mam go dopiero 2 tygodnie. jechałem sobie samochodem i w pewnym momencie pokazał mi sie komunikat "fare rifornimento" ( przetłumaczyłem sobie go w słowniku włoskim, oznacza to "dokonaj tankowania"). w pewnym momencie mi zgasł.a w baku mailem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Paź 2007 17:56 :: zbyniuś :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3903

Citroen c5 - blad zaworu cyrkulacji spalin ERG

Witam,kumpel posiada taki samochodzik 2003r,1.8 benzyna(z gazem,i mam problem,samochodzik do 5000 obr kreci sie normalnie,a powyżej ,,juz sie za bardzo nie chce"i po podlaczeniu do komputera wyskakuje:blad zaworu cyrkulacji spalin ERG.poradzcie mi jak to naprawic,badz co wymienic??pozdrawiam Problem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Paź 2007 10:13 :: grzebacz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1080

Problem z sondą lambdą w citroenie AX :(

Ten model to ax 1.1 A jak byłem na komputerze i wszystko ustawił i komputer nie wykazał żadnych usterek.
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lis 2007 19:43 :: Heniek1234 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 591

różnica miedzy dwoma komputerami wtrysku paliwa

0 280 000 751 - Citroen, Peugeot silniki 1,1 0 280 000 710 - Autobianchi, Fiat, Lancia silniki 1,0
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Gru 2007 23:58 :: Gość :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 594

Citroen Saxo 1.1-nierówna praca silnika.

Witam ,prześledziłem wiele wątków na podobny temat ale nie znalazłem odpowiedzi na problem dotyczący mojego auta.Postaram się moją sprawę naświetlić w miarę dokladnie.Odpalenie auta (np.po nocy) wszystko jest dobrze ale po ok 3-5 sek ,obroty momentalnie spadają do ok.500 na 2-3 sek.po czym wracają do...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Gru 2007 21:45 :: Alex2 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6022

Citroen c3 1.4 hdi - nie odpala

gaśnie byłem u elektronika sprawdzałmi imo i komputer .A stał sie to gdy przyjechałem do domu za okolo 10 minut chciałem jechać i inc nie pali ,
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Gru 2007 23:48 :: tobi13 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4104

Citroen c5 świece żarowe

Czyli rozumiem że ten czujnik jest wspólny do wyświetlania temperatury jak i do sterowania świecami żarowymi? ten czujnik sluzy tylko do wyswietlacza. (a co z modelami ubozszymi ktore czujnika i wyswietlacza nie maja:) akurat tutj komputer wylicza czas w zaleznosci od temp plynu chlodniczego.
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Sty 2010 15:34 :: janrad99 :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 14620

citroen c3 14hdi, nie pali, zwarcie przy podłączaniu radia.

mam problem kolega podlanczal mi radio i zrobil zwarcie spalil sie bezpiecznik po wymianie okazalo sie zemruga kontrolka od ladwania niema wycieraczek ani swiatel po podlaczeniu komputera okazalo sie ze niema zadnych bledow a auto nie odpala prosze o podpowiec i zgury dziekuje Regulamin pkt 11 proszę...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Sty 2008 19:33 :: krzys28 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1353

Citroen 2014 RDS GR0947 - zawieszenie kodu

Od siebie dodam że jak rano jest kłopot z odpaleniem to już najwyższa pora do wymiany akumulatora na nowy a nie wyjmowanie go na noc. Era prostych maluchów i dużych fiatów się skończyła, odłączanie akumulatora jest niezdrowe dla elektroniki auta, po każdym komputer auta musi się od nowa uczyć silnika...
RadiaSamochodowe Serwis :: 04 Sty 2008 15:44 :: wwwsokol :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1056

Citroen Xsara HDI, problem z odpaleniem ciepłego silnika

Tak jak w temacie. Jak zimny to pali na tzw. dotyk, a jak go zgasze na goracym silniku i proboje odpalic po 10 min, kręci, ale nie zapala, czasami jak by juz prawie załapał. Jak przestygnie całkiem no to wtedy odpala ok. Nie dawno miałem zmieniany regulator ciśnienia pompy wtryskowej no i filtr paliwa,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Maj 2008 18:10 :: gregor_1980 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 7239

obrotomierz w Citroenie AX

Witam. Gdy zakupiłem mojego AX była zamontowana deska z dużym analogowym zegarem, wymieniłem tą deskę i obecnie mam zamontowaną z obrotomierzem. Problem polega na tym, że obrotomierz pokazywał mi obroty do 3tyś. Kiedy zamontowałem w nim gaz (po pracach gazowników) obrotomierz zaczął pokazywać obroty...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Sty 2008 14:48 :: inrzynier :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 462

Citroen C5 2004r HDI - Nie działa Radio i Navi.

Witam - mam zamiar kupić okazyjnie C5 Kombi , który to wcześniej miał zdarzenie drogowe - samochód jest sprawny , naprawiony , zarejestrowany z ważnym przeglądem , jednak po tym wypadku przestało grać radio , nie działa też nawigacja , nie świeci się w ogóle wyświetlacz . W związku z tym mam kilka pytań...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lut 2008 03:14 :: DriverMSG :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1325

Moduł pompy wtryskowej Citroen Berlingo/Peugeot Partner 1,9D

Witam - proszę o pomoc - po uruchomieniu silnika w Peugeot Partner 1,9 Diesel 2004 rok po około 5 sekundach silnik gasnie tak jakby zadzialal immobilaizer.Po podloczeniu pod komputer wyswietla komunikat odłączony modul pompy wtryskowej.Gdzie znajduje sie ten modul ???
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Mar 2008 22:29 :: piomoto :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3165

citroen, xsara II, klimatyzacja czujniki temperatury

mam taki panel sterowania nawiewem: jezeli chodzi o komputer którym xsara była diagnozowana to była to tak mała niebieska przystawka pan elektryk-mechanik mowil ze nie jest to idealne narzedzie do pracy z citroenami. dodam: 1.dzis sprawdziłem kompresor klimatyzacji - podałem do niego prąd i...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Maj 2012 10:20 :: Simonne :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 8459

Poszukuje schematu elektryki Citroen Xantia 2.1 pompa Lucas

Witam Jak w temacie , poszukuje schematu elektryki Xanti z motorem 2.1 TD , a jezeli nie całego schematu to przynajmniej zasilania komputera i wiazki z nim związanej . Bardzo mi zależy i bedę wdzięczny za kazdą pomoc .
Samochody Szukam :: 20 Mar 2008 16:58 :: martocho :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2859

Radio w Citroenie C5 - podlaczenie playera mp3/pendrive'a

Ktoś mi opisał co tam są za chipy w środku - na pewno spdif. Najprościej to jest kupić podobny odtwarzacz tylko na kasety i przerobić go tak jak było w tym drugim temacie. Czyli wywala się napęd kasety i klapkę zastępuje się filtrem. Elektryka to w tym przypadku jest najprostsza, najwięcej pracy...
RadiaSamochodowe Serwis :: 12 Lis 2013 14:22 :: 2609rafal :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 7054

Citroen Picasso 2.0HDI

Kluczyk koduje się procedurą przy pomocy proxii w ASO inaczej się nie da. Co do poduszek do skoro poali się kontrolka to trzeba auto podpiąć do komputera i zczytać kody błędów. Napinacz w chwili zadziałania odpala mały ładunek pirotechniczny w celu naciąnięcia pasa. To czy jest uszkodzony powinno być...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Kwi 2008 12:46 :: tomcio :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2574

Citroen c5 2003r, błąd zawieszenia

Byłem na diagnostyce i komputer wykazał problem z kostką połaczeniową od czujnika wysokości z przodu. (podobno wd40 załatwi sprawę) Gdzie znajduje się ta kostka?
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Lis 2011 19:54 :: byku70 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 9048

Interface do citroena Berlingo 2.0 HDI z 2003r

Widze, ze musze sprecyzowac moje pytanie ... i powiem tak... bylem juz w takim "serwisie" nie w ASO Citroen... bo tam to ceny z kosmosu ... a "serwis" to roznie bywa. Mam przyklad na swoim przypadku ... szwankowala mi manetka kierunkowskazow ... znalazlem w sieci plik pdf z opisem usuniecia tej usterki...
Samochody Początkujący :: 07 Lip 2008 18:15 :: monrant :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2569

Citroen Xsara- gaśnie podczas jazdy

Witam. Na początek najlepiej sprawdzić ...................pisownię. Może zauważyłeś że byle jak napisany temat jest tak samo traktowany. Zanim zaczniesz sprawdzać przyczłapy, bungulatory, konferencjały, waderewki i inne imaginaty postaraj się podać jak najwięcej własnych obserwacji. Na przykład jestem...
Samochody Mechanika :: 17 Lip 2008 23:51 :: speccar :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4805

Citroen Xsara Break II 1.6 16v. 2002r Wskaźnik paliwa

A więc pojechałem do serwisu Citroena. Powiedzieli, że w tych modelach było błędne oprogramowanie i mogą być problemy właśnie ze wskaźnikiem paliwa... Po wgraniu nowego nic nie pomogło a zaczęło się dziać nawet gorzej. Teraz wychodzi błąd ładowania akumulatora, chociaż wszystko jest sprawne. Zapłaciłem...
Samochody Początkujący :: 16 Lip 2008 01:48 :: czarek2891 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3692

Citroen Jumper 2.2 2002r inspekcja

Może ktoś już kasował inspekcje w takim aucie ,ja próbowałem KTSem ale tam nie ma kasowania przez komputer,a w autodacie patrzyłem ręcznie ale nic z tego nadal 0 dni.Jak to wykasować.
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Lip 2008 20:07 :: marekfiesta :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1768

Citroen Xsara II 2001 rok - dziwny komunikat, nie dziala CD

Na wyswietlaczu komputera pokladowego wyswietlil mi sie komunikat "laag brandstofniveau" co on moze oznaczac ? szukalem w slowniku niemieckiego ale to chyba nie jest jezyk niemiecki, samochod jest z Belgi, wie ktos co on oznacza? Po 2 nie dzialaja mi plyty CD tak jakby w ogole nie krecil plyty, boje...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Sie 2008 20:41 :: Mariopi :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2193

Citroen Xara Picasso wskaźnik poziomu paliwa

Tobie chodzi o informację na wyświetlaczu, podawaną przez komputer pokładowy - to nie przypuszczam żeby to się dało załatwić zwykłym przekaźnikiem.
Samochody Instalacje Gazowe :: 26 Mar 2009 17:57 :: lubo111 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 6521

Citroen C5 problem z obrotami silnika

po dlugim czasie okazalo sie ze padl czujnik temperatury podajacy dane do komputera ( sorry ale nie wiem jak to okreslic po polsku) "temperature sensor for engine managment"
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Wrz 2008 14:38 :: carrot :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2350

schemat okablowania do citroena xsary 98r i 99r

już mówie,mam citroena 1.4 manual z 98r i przełożyłem do niej silnik 1.6 automat z99r z wersji angielskiej wraz z okablowaniem silnika i komputerem,w desce rozdzielczej pozostała instalacja z 98r i chce je połączyc bo troche sie różnią nie moge odpalic samochodu,zapala mi sie kontrolka kluczyka,rozrusznik...
Samochody Szukam :: 05 Paź 2008 19:11 :: karol1`` :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1824

Citroen C3 1.4hdi 16V - silnik się nie uruchamia.

Witam serdecznie! Mam problem z odpaleniem mojej C3. Jest to autko po kolizji, odpalało bez problemów dopiero jak odłączyłem komputery przy akumulatorze i po ponownym podłączeniu jeszcze raz odpalił i koniec. Kontrolki wszystkie ok, mechanicznie też jest ok-na samostarcie pali. Przyjechał do mnie fachowiec...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Paź 2008 20:01 :: mac_grubas :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2647

Zmiana wyświetlacza z zegarka na typ B peugeot, citroen MUX

Zmiana wyświetlacza z zegarka na typ B peugeot, citroen MUXSchemat podłączenia wyświetlacza typ B z MUX zamiast standardowego zegarka. Wszystkie funkcje działają oprócz temperatury, którą trzeba prawdopodobnie aktywować w bsi oraz funkcji kasowania komputera. Sprawdzone w 2 autach berlingo 1.9D rok 2005 i peugeot partner 2.0 HDI rok 2004. W obu przypadkach...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Mar 2012 21:28 :: rychu27 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 7715

Citroen C3 - założyłem klimę i czegoś brakuje

Witam. Założyłem klimę manualną w cytrynie i wszystko w sumie jest ok ale... Jak podłączam Lexie pod złącze diagnostyczne to czyta wszystkie dane: temp. parownika, ciśnienie gazu w rurkach, reaguje na włączenie i wyłączenie przycisku klimy (nawet podnosi obroty po wciśnięciu) no i ogólnie wszystkie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lis 2008 21:29 :: mojson :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 771

Citroen C2 1.4 HDI problem z odpaleniem

Witam, bardzo prosze o pomoc, Zostalem wlascicielem Citroena C2 silnik 1.4 hdi, auto bylo uszkodzone, a problem pojawil sie gdy zaczelem go odpalac.., otoz nie moze zapalic. sprawdzalem instalacje...(wiazki) komputer simens jest Fizycznie OK! (chyba ze sie jakos spalil) bezpieczniki sa ok. Na...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Gru 2008 19:32 :: kolekkk :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 7027

Citroen Berlingo 2003 2.0HDI - problem z wyświetlaczem LCD

Citroen Berlingo 2003 2.0HDI - problem z wyświetlaczem LCDWitam Mam taki maly problemik, wymienilem sobie wyswietlacz komputera pokładowego i radia. mialem wyswietlacz EMF A Sagem i wymienilem go na wyświetlacz EMF B Sagem (zdjecie podaje by bylo dokladnie wiadomo jaki mam wyswietlacz) wyswietlacz posiada gniazdo 18 pinowe i czy ktos moze mi powiedziec...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Gru 2008 11:18 :: MakroSerwis :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3386


citroen xsara 2,0 hdi rok 2000problem z kontrolka <pompka

witam dzisiaj nie mogłem odpalic furki za 3 razem odpaliłem i zapaliła mi sie kontrolka pompki na pomaranczowo podjechałem na komputer i wykazało ze jest bład BSI co to moze byc na tym błedzie pali nie mam problemu ze cos sie dławi itp miał ktos takie problemy dziekuje
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Sty 2009 12:06 :: marcinrybczynski :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1337

Radio RT3 do peugeota lub citroena - VAN<>CAN

To co podałeś to jest RT4. RT3 z dużym wyświetlaczem zawsze miały światłowodowe połączenie z ekranem i żadnego CANa ani VANa. Wyjątkiem są wersje RT3 z małym kolorowym lub monochromatycznym wyświetlaczem, gdzie stosowany był VAN lub CAN w zależności od modelu samochodu. Daj sobie spokój z rozkładaniem...
RadiaSamochodowe Początkujący :: 05 Sty 2009 14:15 :: JohnCTN :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 11184

Citroen ZX 1.4 weber zalewa cylindry

Przy takim objawie tylko w innym aucie miałem walnięty komputer.
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Gru 2008 17:47 :: wrona2403 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1866

citroen picasso kontrolka pracy silnika

Pierwszą czynnością którą powinieneś wykonać to podłączenie pod komputer i odczytanie usterek zapisanych w pamięci.
Samochody Mechanika :: 01 Sty 2009 21:12 :: ociz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2953

Citroen Berlingo 2000r sterownik zamka centralnego

Dziękuję Przepraszam za późną odpowiedź - czasami praca nie pozwala mi na sprawdzanie wiadomości. Więc sprawdziłem . W tym miejscu nie ma takiej skrzynki. Po lewej stronie kierownicy mam tylko bezpieczniki. obok nich z lewej przekaźniki, a z prawej gniazdo chyba do podłączenia zewnętrznego komputera...
Samochody Zabezpieczenia :: 14 Cze 2013 14:45 :: rumio :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 18647

problem z przełączeniem na gaz w zimie citroen xsara

mam mały problem przy niskiej temperaturze otoczenie gdy silnik osiągnie wymaganą temperature auto przełancza sie na gaz jednak zanim to zrobi traci zupełnie moc tak jakby nie dostawał gazu.mam 2 pytania: przetryskiwanie pomoże w tym przypadku?? chciałbym kupić kabel do podłączenia komputera gzie moge...
Samochody Instalacje Gazowe :: 06 Lut 2010 21:10 :: strzymik :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1264

[Citroen Berlingo] wymiana BSI - czy to mozliwe ?

Witam mam takie pytanie odnosnie wymiany BSI. Jak wiadomo nasze Berlingo II posiada BSI, ktore ma 2 szyny danych: CAN i VAN. siec Van obsluguje wszystko co mamy wewnatrz auta (przelacznik zespolony, ekran komputera pokladowego, radio klima i chyba lusterka) Mam wiec takie pytanie, czy bylaby mozliwosc...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Sty 2009 15:44 :: georgesgr :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6695

Problem z zapłonem Citroen Berlingo

No dobra ale czemu tak zalewa swiece... Moze cos sie powaliło komputerowi i daje za duzą dawke do wstrysku :> Tam jest wtrysk bezposredni (wielopunktowy).
Samochody Mechanika :: 16 Sty 2009 21:12 :: FaZi_Fr :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1784

Citroen Xsara brak zasilania na pompce paliwa

Zasadniczo w kazdym nowszym (po 90) samochodzie pompą steruje ECU (komputer) - załącza pompę na kilka sekund po załaczeniu stacyjki, później dopiero wtedy gdy dostanie sygnał z czujnika wału. Jednak ECU steruje pompą poprzez przekaźnik, i to on moze być winien, znajdź go i zmostkuj mu styki. Jeżeli...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Cze 2014 00:18 :: coolio78 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 14250

Citroen Saxo 1,1 hdz nie odpala

Witam problem z opalaniem powstał (w saxo z 99 roku) po wimianie sprzęgła tzn musialem przy wymianie sprzęgła odpiąć, wtyczeki czujników temperatury, prędkości z skrzyni biegów ,czujnik na kole zamachowym no i ze dwa dni stał zanim wymnieniłem to sprzęgło po powtórnym podłoczeniu tego wszystkiego...
Samochody Początkujący :: 30 Sty 2009 21:38 :: terleckim :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 5858

[Kupie] wtyczke i gniazda Peugeot/Citroen

[Kupie] wtyczke i gniazda Peugeot/CitroenWitam Poszukuje wtyczke i gniazdo 12 pinowe w ukladzie 2x6 pinow do wyswietlacza komputera pokladowego, takie gniazdo wystepuje chyba na calej szynie CAN w aucie. Zalączam zdjecia podglądowe. pozdrawiam JohnCTN
Bazar Elementy elektroniczne :: 27 Sty 2009 15:14 :: JohnCTN :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 360

Citroen C2 po wypadku nie pali prosze o pomoc

zaraz spradze bo szczerze to przeszukałem cale auto i myslalem ze jest taki wlacznik jak w citronach strzasowy ale nigdzie go nie bylo. Czyli ktos musi mi podlaczyc komputer i to zresetowac ??
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Sty 2009 10:20 :: fortitudo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2750

Serwis olej - Citroen C8. Manualne kasowanie.

A co jeśli ktoś nie ma instrukcji? w tym aucie akurat jest serwis oleju no i cały czas komputer wyświetla komunikat o konieczności wymiany.
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Cze 2010 15:03 :: stojan84 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2554



Strona 6 z 16 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: wężownica bojlera rysunek podlaczenia foteli toledo macierze raid duze spalanie wymiana drążków uszkodzona tablica partycji golf panewki v560 schemat zmywarka pobiera mało wody
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group