forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



civic honda

Znaleziono 2485 wyników na elektroda.pl: civic honda
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Zdejmowanie stacyjki w hondzie civic

Witam. Mam honde taką jak ta i mam problem ze stacyjką wszystko działało ok a teraz czasami stacyjka nie łączy chcialem ją zdjąć i ogłądnoć ewentualnie naprawić tylko nie mam pojęcia jak się ją zdejmuje.
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Mar 2006 14:44 :: KJaniczak :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 755

honda civic nakładki na błotniki

witam wszystkich chciałbym kupić nakładki plastikowe na krwawędzie błotników do hondy civic 3D 1997 proszę o informację gdzie coś takiego mogę kupić
Samochody Archiwum :: 02 Kwi 2006 09:57 :: Jarek_L :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1609

Honda Civic 3d lampy tył

Witam poszukuje tylnich lamp tuningowych tylko z całym przezroczystym kloszem cos ala lexus ale nie do konca , klosze chciałbym mieć takie przez które nie widac żarówek coś jak te na tej aukcji tylko że do hondy civic 94r 3d może ktoś ma info na jakis sklep z takimi lampami bo mi jakos nie udało...
Samochody Archiwum :: 03 Kwi 2006 22:33 :: Bonio86 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 870

Jaki głośnik kupić do SONY xm-2200GTX?...

a po co Ci takie bmw stare? nie dosc ze stare to paliwozerne czesci nie sa tanie i samochod dowalony jak nie wiem co... chcesz tylko przybujac ze z1.8is masz 140koni? ale po co? te 1.8 bym rozwalil na kilku pierwszych metrach honda civic 1.6 16V Vti 2 walki rozrzadu i 160koni :D i masa ponizej 1 tony...
Co kupić Archiwum :: 03 Kwi 2006 21:37 :: Bonio86 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1383

Alarm honda civic

Witam. Chciałbym zamontować alarm do Hondy Civic 1.5 V-tec 1998r. Chciałbym do niego podpiąć domykanie szyb(4 szyby). Mam na oku alarm magicar oraz moduł domykania szyb takze magicar. Co sadzicie o takim zestawieniu. Moze macie jakies schematy do Civica. Za wszelka pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam
Samochody Zabezpieczenia :: 05 Kwi 2006 20:36 :: xwit :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2737

zawór rozprężny klimatyzacji

Witam Po nabiciu klimy układ zachowuje się jakby sprężarka nie miała co zasysać. Podobno jest zapchany osuszacz lub zawór rozprężny. I teraz pytanie jak można sprawdzić zawór rozprężny? Dodam że jest to klima do hondy civic 93. Zawór jest cały wykręcony, był troche brudny ale nie mam pojęcia jak...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Wrz 2012 15:31 :: ArturKania :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 27608

Honda civic 1300 silnik. Sprzedam silnik do remontu.

Sprzedam silnik do Hondy Civic 1300 do remontu. Po przejechaniu 160 000 km. dostała się przez uszczelkę woda do głowicy. Nie mam czasu na remont, jest już wymontowany do odbioru. Tel. 692171529 Sprzedam tanio.
Samochody Szukam :: 18 Kwi 2006 18:10 :: Trawik :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1022

HONDA CIVIC '97 wyłącznik uderzeniowy

Wie ktoś gdzie w hondie jest wyłącznik uderzeniowy. Dzięki za info. POZDRAWIAM JUREK
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Wrz 2006 07:27 :: KimerCP :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 11543

potrzebna część aparatu zapłonowego honda civic

potrzebna część aparatu zapłonowego honda civic 1.3 bo sie ubiła jak ktos ma cos takiego to prosze o jakis kontakt
Samochody Szukam :: 21 Kwi 2006 18:01 :: mater_4 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 995

Honda civic - 1.5 16v usterka drugiej swiecy

hej mam problem z drugim cylindrem jeset iskra swieca tez jeset dobra ale nie chodzi na drugim cyleindrze czy mozliwa jest jakas usterka elektryczna ale przed tym robiłem klakoson i miałem spiecie po którym odpaliłem samochód i nie chodzil mi na drugim garze. Jest to honda civic 1.5 KAT 16v rocznik...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Kwi 2006 16:03 :: adi111177777 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 826

Dobór zestawu odseparowanego na przód (16cm), 200-xxxx zł

W związku z tym, że spora większość pytań na tym forum dotyczy doboru głośników do przednich drzwi, chciałbym abyśmy stworzyli uniwersalną na nie odpowiedź. Prosiłbym, żeby każdy, kto słyszał kilka porządniejszych zestawów zamontowanych w samochodzie, zamieścił nazwy owych modeli w podpunktach, układając...
CarAudio Ogólne :: 23 Sie 2012 09:43 :: author0928 :: Odpowiedzi: 85 :: Wyświetleń: 112160

brak iskry zapłonowej Honda civic

Po wymianie silnika w Hondzie Civic 1300 , zrobilem ustawienia zgodnie z książką i miałem iskrę na wszystkich cylindrach. Podczas próby rozruchu rozrusznikiem, samochód nie zapalił a iskra się zatraciła. Niewiem co robić. Może jest to wina komputera. Pomocy.
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Kwi 2006 18:59 :: Stanisław Chwalisz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4048

Nie w Pelni Dzialajacy Central zamek w Honda Civic .

Witam Zamek Dziala Tylko od strony kierowcy po otwarciu drzwi kluczykiem (od strony kiedrowcy)otwieraja sie tylko jego drzwi..... prosze o sugestie a najlepiej o pomoc... z Gry dziekuje za odpowiedzi :)
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Kwi 2006 20:52 :: Albercik 321 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1882

Honda Civic 5d 1998. Dmuchawa, nie działa 1 i 2 zakres prędkości wentylatora.

Problem mam z dmuchawa otorz nei dziala 1 i 2 zakres predkosci wentylatora pytanie mam takie w jaki sposob jet to regulowane?
Samochody Początkujący :: 06 Lip 2009 22:49 :: kryniek_k :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 7289

Podłączenie wzmacniacza. 4 głośniki i subwoofer. Gdzie zasilanie, sygnał?

mukade wiesz jak sie przebic w hondzie civic 92r? bo widzialem tam jakies uszczelki ale sa za deska chyba i trzeba by pol samochodu rozbierac.pozdro
CarAudio Ogólne :: 29 Lis 2006 05:38 :: piapia :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 3797

Problem, jak zmniejszyobroty na ssaniu Honda civic 1300 95r.

Jak jest zimny obroty wchodzą na 4000 obr., po rozgrzaniu spadają na 1000 i samochód sprawuje się normalnie. Jak wyeliminować wysokie obroty na ssaniu.
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Maj 2006 14:32 :: wlodekwlo :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 686

Jakie najmocniejsze głośniki zastosować bez wzmacniacza?

Uff, jak zobaczyłem w tytule X-plode to już sie bałem że to te pięciokątne, to niewypał. Ale te też bym odradzał, Te głośniki oprócz renomy firmy (z tym też coraz gorzej) niesą warte swej ceny, ja natomiast polecałbym coś z tego kierunku Te głośniczki mimo iż mniejsze to jakościowo stoją na b. wysokim...
CarAudio Ogólne :: 15 Maj 2006 23:50 :: cywa :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1778

honda civic centralny za sprawdzoną pomoc 30 pnkt

Proszę o pomoc uwaliłem centralny zamek w hondzie civic 95 wersja europa (ale brak siłowników w drzwiach jest w drzwiach pasażera) nie moge znaleźć sterownika c.z nie ma go ani w drzwiach kierowcy i pasażera ani koło popielniczki gdzie go szukać jak wyglada jakie przychodza przewody. Yasiu.brzeg i wszyscy...
Samochody Zabezpieczenia :: 23 Maj 2006 21:02 :: blue7 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1677

Gośniki do hondy CIVIC 97’

Mam radio Alpine CDE-9848RB prosze o rade przy zakupie glosników: jakie i jakiej marki dziekuje Post przeniosłem <SławeK>
Co kupić Archiwum :: 22 Maj 2006 08:52 :: gucio10 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 486

Radio w Honda Civic - standard wyjścia zmieniacza

Witam Czy ktoś może wie w jakim standardzie jest wyjście na zmieniarkę w oryginalnym radiu Hondy z 2002 (1SC5). Szukałem po sieci ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Przewijały się Pionier, Alpinie a nawet to, że jest własny protokół Hondy. Chciałbym sobie dorobić odtwarzacz mp3, który byłby...
CarAudio Ogólne :: 12 Sty 2007 23:48 :: joboo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1007

Honda Civic jak alarm załozyc

W które miejsce podpiąc zasilanie alarmu i jakie zastosowac siłowniki do drzwi oraz ich montaz do tego modelu.
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sie 2006 21:54 :: Tedi30 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1549

Dobór Wzmacniacza Samochodowego

Titan TA-X104(2-kanalowy) cena 370zl (tyle dalem jakies 5-7 lat temu niedawno widzialem go za 150 na allegro uzywke) Wzmacniacz typowo z tych bezfirmowych i naszczescie na tym sie konczy powiazanie z bezfirmowkami. Moc jaka jest podana na nim niewiele odbiega od rzeczywistosci. Tak naprawde ma cos w...
CarAudio Ogólne :: 13 Sie 2015 19:45 :: Karpik91pl :: Odpowiedzi: 94 :: Wyświetleń: 193688

elektryczne szyby honda civic

Witam! Proszę o informację dotyczącą montażu uniwersalnego zestawu elektrycznych szyb do samochodu Honda Civic '94 1.5 vtec . Czy uniwersalne podejdą do tego autka? Pozdrawiam Marek ps:a jak to się ma w golfie 3 1994 ?
Samochody Zabezpieczenia :: 08 Cze 2006 15:20 :: rafcio363 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1854

Problem z Car-audio (szumy na subwooferze)

Witam Was. Mam taki problem z Audio w samochodzie, mianowicie: wzieliśmy się dziś z kumplem za montaż sprzeciku w samochodzie czyli wzmak, tuba no i okablowanie wszystko ładnie szło kabelek z aku do bagażnika, masa z karoserii (punkt masujący) kabelki sygnałowe wszystko ładnie położone … podpinam...
CarAudio Ogólne :: 06 Cze 2006 18:30 :: slavok :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1974

honda civic - nie pali (kontrolki)

hej mam taki problem jak przekrecam kluczyk to nie pala sie zadne kontroli ani oleju ani nic poprostu nie działa podswietlenie zegarów nic. Po przekreceniu klóczyków nie mozna zapalic auta nie wiem co moze byc czasami musze odczekac 30 min az zapala sie kontrolki i wtedy moge zapalic auto jest to honda...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Cze 2006 12:51 :: adi111177777 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2033

Tuningowisko Wrocław 2006 by sMaD

przejrzalem wieszosc z grubsza gdyz mi w neo limit sie wyczerpal i nei chce mi sie seidziec i czekac az sie zaladuja ale zauwazylem ze nie ma zadnej hondy civic z roku powyej 96 napewno nic nie bylo?? wrzuc reszte fotek moze tam cos bedzie wiesz moze za co dostal tyle pucharkow koles ten z magnatami??
CarAudio Ogólne :: 18 Cze 2006 19:24 :: crazy_88 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2438

Honda Civic `95 Duzy pobor mocy Pomocy

Witam forumowiczow! Mam nastepujacy problem z honda civic, bardzo szybko rozladowuje mi sie akumulator nawet teraz jak jest cieplo wiec postanowilem sprawdzic ladowanie ale okazuje sie ze jest ok, nastepnym krokiem bylo sprawdzenie poboru wiec wstawilem w szeregu do + aku amperomierz i myslalem ze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Cze 2006 22:44 :: djswirek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1083

"pykanie" siłowników w centralnym

Witam honda civic + seo dolphin zakładany własnoręcznie, przez dwa tygodnie było wszystko OK, po tym czasie zaczęły się takie akcje: wygląda to tak jakby centralka podawała krótki impuls masy do modułu centralnego a ten podaje sygnały do siłowników które nie wykonująć żadnego ruchu, "pykają" tylko raz....
Samochody Zabezpieczenia :: 28 Cze 2006 11:14 :: mack43 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 760

Lanzar max 12 vs jbl 1222 co wybrac??

w polsce importer nie sprzedaje magmy juz chyba, z tego co wiem to mozna dostac db12 db15 uzywane magmy chodza tak 1200-1400zl nowki okolo 2.000zl o ile ktos sciaga Dodano po 2 ja swego glosniczka chyba narazie nie bede sprzedawal jak gadalem z gosciami to na tym moim dbx12r moge wycisnac okolo...
CarAudio Ogólne :: 20 Cze 2006 12:44 :: raper6 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 3235

Kino domowe 5.1 na głosnikach Visaton i Vifa

Marcin_126 Visaton W 250 S jest jedynym uzywanym głosnikiem w moim kinie. Kupiłem go na allegro za 50 zł + wysyłka. A jeśli chodzi o cene nowego to jest warty tej kwoty jaką trzeba zapłacic za niego. Jeśli chdzi o gotowy modł napędzajacy suba to raczej nie, bo w przyszłości planuje mieć dwa suby w pokoju....
DIY Akustyka :: 25 Sie 2006 20:55 :: mirro1234 :: Odpowiedzi: 55 :: Wyświetleń: 11133

Car Audio Honda Civic

Mam Honde Civic 3D i chciałem do niej wrzucić jakiś sprzęt. Mam: Radio Sony z mp3 4x50 Tuba JBL CTX 3000 2 głośniki Sony XS-1727 Myślałem żeby dokupić 2 głośniki 6x9 na półke np. Jaki wzmacniacz byłby potrzebny :?: (mile widziane linki z Allegro :wink:, może być używany) Jakie inne trójdrożne...
CarAudio Ogólne :: 08 Lip 2006 21:58 :: hagop :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3699

Halogeny Hella

no właśnie nie wiem i tu jest problem. Chce je podłączyć do hondy civic i nie wiem czy się da
Samochody Archiwum :: 18 Lip 2006 08:32 :: norbert.s. :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2574

Działanie czujnika cofania

Rzeczywiscie powinienem dodac jaki to samochod. Honda Civic 1.4 rok 2003. Raczej nie ma zadnych problemow z elektryka. Cala reszta dziala elegancko. Napiecie po uruchomieniu silnika tez jest w normie - zreszta komputer by to pewnie wykazal.
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Sie 2006 19:02 :: Jacekon :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1424

honda civic ogrzewanie 91-95r

Mam honde civic 1.5 16V 93r i jest taki problem jest właczone ogrzewanie na zimno a leci ciepłe powietrze co to moze byc
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lip 2006 21:58 :: Trawik :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1215

problem z odpaleniem hondy civic i chyba z masa

Witam! Mam nastepujacy problem: gdy proboje odpalic auto to przygasaja wszystkie kontrolki i tylko slychac taki tykanie(byc moze bendix w rozruszniku) i tyle, moze to byc wina slabej masy? poniewaz gdy sprawdzalem pod maska co sie dzieje a inna osoba "krecila" widac bylo pojawiajaca sie iskre na przewodzie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Mar 2007 00:12 :: procekkk :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3274

BMW E36 - szyberdach schemat inst.el.

A to trzeba było tak od razu,że dokładałeś szyby.Z szyberem będziesz miał ciężko bo to jest na jednym przycisku.Było to opisywane na forum i chodziło to o ile pamiętam o Hondę Civic i było to trochę ciężkie.Kombinacje alpejskie z tym były i nie wiem czy to chodziło.
Samochody Zabezpieczenia :: 25 Lip 2006 19:45 :: bartek_p :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2875

Subwoofer PowerBass do samochodu a może inny ok. 300zł

Witam! Szukam głośniczka na subwoofer do samochodu w cenie ok.300. Myślałem o PowerBass PB-C125D-4v.2 Chrome jest na essa za 269zł. A może polecacie coś innego? Napęd będzie porządny Blaupunkt GTA1300 Monoblock 1x450RMS przy 2ohm więc mocy nie zabraknie. Natężenie dźwięku nie jest dla mnie najistotniejsze,...
CarAudio Ogólne :: 10 Sie 2006 19:26 :: Maciej B :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1245

Antena w samochodzie Honda Civic z 2004r.

Jak prawidłowo podłączyć antenę radia znajdującą się w tylnej szybie do gniazda przewodu antenowego znajdującego pod podsufitką przy tylnej szybie,aby otrzymać optymalny efekt-lub kolejno etapy do optymalnego efektu.Gdzie można kupić w okolicy Olkusza-Chrzanowa -Krzeszowic potrzebne akcesoria.
Początkujący Elektronicy :: 05 Wrz 2006 14:52 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 576

Honda Civic Shuttle 1997 szukam opisów, shematów, informacji

Poszukuje książki serwisowej(bo moja jest po niemiecku) różnego typu schematów oraz innego typu informacji o tym pojeździe Silnik 2.2 150KM 1997 Benzyna Na każde zapytanie o auto szybko postaram sie odpowiedzieć
Samochody Szukam :: 17 Sie 2006 12:55 :: wszymon :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 683

Jakie Głośniki i Radio CD/MP3 co polecacie do 800 zeta

Witam wszystkich postanowiłem sobie założyć jakieś fajne radio na CD/mp3 bo fabryczne radio (Kaseciak) w mojej Hondzie Civic rocznik98 padło. Zastanawiałem się nad radiami firm : JVC KD-G321, Sony CDX-GT200S, Pioneer DEH 2800 i do tego jakies 4 głośniki na chwile obecną bez suba w bagażniku (brak funduszy)...
CarAudio Ogólne :: 29 Wrz 2006 22:32 :: RAMJETSC :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1386

znawcy i nie,co myslicie o takim naglosnieniu Honda Civic 3d

z przodu system Pyle jaki wzmak pod te glosniczki??moze monacora 602 albo 604?? wzmak monacora subwoofer pioneera i czy na tyl dawac jakies glosniki elipsy albo jakies wysokotonowe??
CarAudio Ogólne :: 15 Lut 2007 11:25 :: djtommy :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1122

Dodatkowe zabezpieczenie (blokady zapłomu itp.) do alarmu

Witam, mam samochod honda civic coupe '97. Niedawno założyłem do niego doga 30 z kartą spii wraz z czujnikiem ultradźwiękowym i czujnikiem przechyłu (lawetowy). Odcięcie z tego co wiem jest realizowane rozruszniku (ale nie jestem pewien - bez karty spiid kreci ale nie odpali). Dodatkowo mam zamontowana...
Samochody Zabezpieczenia :: 28 Sie 2006 21:48 :: luckyls :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1678

Mitsubishi colt CA0 - co sadzicie?

witam. otoz chcialbym poznac wasza opinie na temat tego auta wersja glownie 1.3 i 1,5 16v, potencjal i podatnosc silnika na modyfikacje, a takze jak wypada w stosunku do hondy civic gen V.
Samochody Archiwum :: 29 Sie 2006 20:07 :: dave_19 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1326

Honda civic 97 hb - alarm, domykanie szyb + antynapad

Witam forumowiczow. Od pewnego czasu przegladam forum w poszukiwaniu jakiegos dobrego autoalarmu do mojej hondy. Posiadam centralny zamek i fabryczny immobilajzer (:D). W sumie malo obchodzi mnie to cenowo (choc bez przesady) ale nie chcialbym montowac badziewia. Jak sie robi to porzadnie. Wybralem...
Samochody Zabezpieczenia :: 24 Paź 2006 22:55 :: Yasiu_Olkusz :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2965

ROVER 416si 1995r. Problem z fabrycznym alarmem.

Uuu... Będzie lipa. Alarm jest za radiem, blokuje rozrusznik (chyba czarny cienki przewód, ale mogę się mylić!) i co najgorsze blokuje komputer. Tak było w Roverze takim jak Honda Civic, podejrzewam, że tu będzie to samo...
Samochody Zabezpieczenia :: 10 Wrz 2006 09:40 :: rychslaw :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3598

AUDI 80 Obsługa i naprawa

Mam do sprzedania kserokopie książek ze słynnej serii: "Sam Naprawiam Samochód..." Każda książka w cenie 25zł. Kazda książka jest w porządnej zbindowanej oprawie. Mam też książki oryginalne, nowe w cenie niższej niż w wydawictwie. Mam też elektroniczne wersje książek na płytach CD. Cena płytki to 10zł...
Samochody Szukam :: 17 Lis 2007 14:05 :: yarek shalom :: Odpowiedzi: 87 :: Wyświetleń: 123698

Baterie słoneczne do podładowywania akumulatora samochodoweg

Mój samochód to honda civic wersja tzw anglik. Wychodzi na to żę będe musiał sobie sprawić dobre przewody rozruchowe na wszelki wypadek... Może jeszcze ktoś się znajdzie kto ma jakieś doświadczenie z bateriami słonecznymi?? Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Wrz 2006 15:46 :: elek555 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4066

wzmacniacz GMS ?????????

ogolnie to ma glosniki pyle ktore maja 200w rms niewiem ile maja naprawde ale glosniki sa nowe samochod to honda civic 3 drzwiowa wiec wszystko idzie w miejsca seryjnie do tego przygotowane...wiecie on chce tamten bo poprostu u kogos podlaczyl pod wzmacniacz ktory ma 100w rms na kanal przy 4 ohm i mu...
CarAudio Ogólne :: 04 Wrz 2006 05:50 :: djtommy :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2270

programowanie pilota rover 600

Dołącze się do tej rozmowy, mam taki problem z hondą civic 5d 95 rok, anglik. Mam pilot-a ale nie jest on wprogramowany do samochodu a jest na pewno sprawny... Ma ktoś jakiś pomysł jak się to robi? znalazłem na sieci pare opisów jak to się robi - wszystkie są takie same ale u mnie nie działa bo są to...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Wrz 2006 10:59 :: Yarek_Y2 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 9452

Jaki kupić głośnik do suba - do 250 zł? Pod Monocar 1502

Witam Chcialbym zrobic suba i na sam glosnik wydac okolo 250zl. Wzmacniacz mam chwilowo monocara 1502. Slucham techno i dance. Chcialbym,aby bass nadazal za muzyka. Piszcie propozycje, glosniki takze uzywane. Glosnik nie musi byc super mocny, ma fajnie grac&ma nie meczyc. Auto to Honda Civic 3drzwiowa
CarAudio Ogólne :: 07 Wrz 2006 01:04 :: dbmax :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 977

Kolorystyka przewodów Honda Civic

Proszę o podpowiedz jaka jest kolorystyka przewodów centralnego zamka i kierunkowskazów hondy civic 98r. Na forum znalazłem oznaczenie centralnego zamka jako ,,zielono/czarny i szary" ale jakoś mi to nie pasuje.
Samochody Zabezpieczenia :: 10 Wrz 2006 08:26 :: Artur Jurkiewicz :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4014

Testy,wrażenia z odsłuchu subwooferów w przedziale do 1500zł

Sub Magnat Xpress 112 Reflex (200 W w RMS) Zasilany wzmacniaczem Blaupunkt GTA 4 Special na mostku 170 W w RMS. Zamontowany w sedanie w Hondzie Civic. Skrzynia ma bass reflex szczelinowy skierowany ku górze. Wygląd robi bardzo dobre wrażenie, duże gumowe zawieszenie, które przy odpowiedniej muzie az...
CarAudio Ogólne :: 21 Mar 2012 08:35 :: blazej_siwik :: Odpowiedzi: 124 :: Wyświetleń: 151449

autoalarm prestige

Witam, mam w aucie (honda civic 98r.)zamontowany autoalarm prestige(oznaczenie na pilocie to 434MHZ/SK) i tak:Jezeli chce zamknać centralny zamek i uzbroić alarm to wciskam duży czarny przycisk na pilocie.Natomiast gdy chce otworzyć to rozbrojenie alarmu odbywa sie przez naciśnięcie duzego czarnego przycisku...
Samochody Zabezpieczenia :: 19 Wrz 2006 22:26 :: zako :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1298

siłownik centralnego zamka

Witam! Auto honda civic 98r - przy zamykaniu i otwieraniu centralnego zamka z siłownika w drzwiach pasażera z przodu słychać takie "trrrrrr". Zamek w tych drzwiach działa prawidłowo tj blokuje i odblokowuje drzwi.Czy można to jakoś naprawic czy konieczna jest wymiana siłownika?Pozdrawiam!
Samochody Zabezpieczenia :: 21 Wrz 2006 15:17 :: renqien :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5530

czujnik położenia przepustnicy

Witam, auto to honda civic 98r silnik D14A8 1.4 is i problem podczas przyspieszania w przedziale 2000-3000 tys obr od czasu do czasu wystepuje dławienie silnika, po przekroczeniu 3000tys obr usterka zanika,najbardziej to mulenie jest wyczuwalne na 2 biegu,poza tym przy wcisnieciu gazu do deski auto...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lip 2010 20:08 :: dR.LasCa :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 40879

1xBSW154 czy 2xBSW124 czy 2xLANZAR MAX12 czy 1x15 LANZAR???

ja mam DBX12R i gonie go carpowerem1502 i glosnik wymiata ... porownywalem go u kumpla na wzmaku Pyle 2x500rms z 2kickerami S10L7 i moj jeden gral glosniej niz jego 2... roznica byla w wibracjach wiadomo 10" kwadrat gra tak jak jeden owal 12" a on mial 2 kwadraciaki... aha a skrzynie mam 2,5 cu czyli...
CarAudio Ogólne :: 30 Wrz 2006 12:47 :: wojtus87 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 2204

Ford Fiesta + schemat elektryczny

sorry ze tak pozno ale zaliczenie sesji bylo wazniejsze:P ----------------- S... ksiazek jakie moge upnac Ford Fiesta Seat Cordoba, Ibiza VW POLO Ford Sierra Honda Civic Mazda 323 Opel Astra, Zafira Renault 19 VW Golf III, Vento
Samochody Szukam :: 08 Lis 2009 16:14 :: piccolo2007 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 14360

Honda civic 1.6 odpalanie

Czesc. Posiadam honde civic 1.6 1992r i od pewnego momentu zaczely sie dziac cuda. Chodzi o to iz kiedy pojezdze troche autkiem i silnik zdazy sie rozgrzac to przy probie ponownego jego uruchomienia autko nie chce odpalic . Dodam ze nie jest to reguła.Po ostygnieciu (tak okolo 5-10 minut) honda odpala...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Wrz 2006 13:38 :: nadola :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1042

honda civic 86 jaki alarm??

prosze o pomoc w doborze autoalarmu do tego samochodu .powinien miec wiekszosc dodatkowych funkcji np domykanie szyb itp.koszt nie powinien przekraczac 300 zl bez montazu z gury dziekuje za pomoc
Samochody Zabezpieczenia :: 02 Paź 2006 01:13 :: swietlikq :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 755

honda civic,zabezpieczenie przeciw kradzieży

witam.czy możecie mi opisać jak do hondy civic z 2005 roku zrobić zabezpieczenie np odcięcia pompy paliwa czy zapłonu .co muszę kupić do takiej przeróbki i co najlepiej odciąć .proszę pomóżcie.z góry dziękuję i pozdrawiam.
Samochody Zabezpieczenia :: 02 Paź 2006 22:19 :: Zmacio :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1515
123 ... 181920 ... 404142

Ostatnio szukano: canon ip7250 rozgałęźnik sygnałów wrt120n konfiguracja aplikacja kopia zapasowy aplikacja canon ip7250 styki przełączne miga dioda amica zmywarka mercedes becker pralka pobiera płynu płukania boxer radio
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group