Silnik gdy jest zimny pracuje na ssaniu. To fakt oczywisty. Za dobór odpowiedniego składu mieszanki i wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu odpowiada komputer, który pozyskuje informacje z czujników a w szczególności sondy (sond) LAMBDA. Możliwe, że "gazownik" podczas instalacji przypadkowo ją uszkodził, czego efektem może być właśnie taki rezultat. Jednak...
Mi też by nie przeszkadzało... ale założyłem sobie do mojego autka auto alarm porządny full opcja z funkcją zdalnego odpalania z pilota - dobra sprawa na zimę. Siedzę w domu odpalę sobie samochód na zazbrojonym alarmie...wsiadam już do rozgrzanego;-)super sprawa, tylko musi potrafić odpalać bez dotknięcia gazu...i odpala...ale gdy silnik jest wychłodzony...
witam zainteresowanych Czy jest możliwość zainstalowania sekwencji w civic-u z gaźnikiem ?? chodzi o bezpośrednie podpięcie wtryskiwaczy pod kolektor ssący jak w przypadku pełnej sekwencji. Zastanawiam się właśnie nad instalacją a nie chcę żeby auto drastycznie straciło moc ... pozdr.
Witam, panowie mam problem z obrotami w hondzie civic 1,5ILS VTEC 1996r. Problem wygląda tak: motor zimny ssanie działa prawidłowo, silnik ciepły w trakcie jazdy wyrzucamy na luz i obroty spadają do 1000 następnie rosną do 1500 i spadają do 1100 a po zatrzymaniu pojazdu powracają do wartości prawidłowych. Dokonałem następujących zabiegów – wyczyściłem...
Ponownie założyłem temat ponieważ poprzedni trafił do kosza... Po krótce co się stało: Jadąc spokojnie samochód nagle stracił moc po czym zgasł..próby odpalenia nie dawały rezultatu..Po wciśnięciu gazu do podłogi silnik odpalał ale chodził tak, jakby tylko 2 gary pracowały, lekkie odpuszczenie gazu powodowało natychmiastowe zgaśnięcie silnika. Świece/przewody...
Witam jakiś czas po wymianie cewki zapłonowej i kopułki aparatu zapłonowego i palca (na nowe)zaczął wariować mi obrotomierz,a szczegółowo to jest tak ze jak odpalam zimne auto bez problemu to włącza się ssanie(wiem ze to normalne:) i zanim się to ssanie wyłączy to obrotomierz chodzi normalnie i auto nie szarpie a jak sie rozgrzeje i ssanie się wyłączy...
Witam wszystkich mam pytanie wczoraj zaczeła mi swiecic kontrolka olejua dokladnie jechalem i zaczela migac jak dojechalem do domu poczekalem pare godz i dolalem oleju kolo 100 ml i jade dzis a tu znowu to samo wiedz kupilem jescze liter dolalem tak ze jest troche powyzej połowy ale nie max , dodam jeszcze ze nie odczuwam zadnych zmian w sile ani zachowaniu...
Witam, mam nietypowy problem i już nie wiem gdzie szukać pomocy. Auto na trasie pali katalogowo - 6-7l/100 nawet przy dynamicznej jeździe. Niestety w przypadku jazdy jedynie po mieście [dziennie tak po 15-20km] spalanie notorycznie bez względu na styl jazdy wynosi od 14-15l/100. Testowana jazda ekonomiczna jak "sportowa". - identyczne spalanie jesienią,...
Kabli nie mam, są cewki na każdy gar, świece dobre, myślałem nad czujnikiem ect, ale pokazuje normalnie, skanowałem go auto bosem i nic nie pokazał. A w aktywnym teście przepustka dobra, motor faluje, a przepustka ma 8,6 %, jest dobra. Wap sensor jak odłączam to ma 1100 obrotów, ale nie wkreca się więcej niż 3000 i odcina go. Po podłączeniu map faluje,...
Witam! nie chce zakladac nowego tematu wiec chcialbym odkopac stary poniewaz mam ten sam problem. Przeczytalem kilkadziesiat postow i sprawdzilem juz chyba wszystko w mojej hondzie ale dalej nie chodzi jak powinna. Po odpaleniu obroty wzrastaja do ok 2 tys jakby ssanie po czasie spadaja do ok 1,5 tys jakby ssanie sie wylaczylo ale im silnik cieplejszy...
dolna klapka przepustnicy nie jest przymknieta calkowicie tak jakby sprezyna niedomykala jej(linka gazu na to nachodzi) jest to mozliwe ze na zimnym jest ssanie i mieszanka jest bogatsza jak sie rozgrzeje(ubozsza) i przy dodaniu gazu przepustnica juz jest troche otwarta i jak nacisne na gaz otworzy sie bardziej i dostaje za duzo powietrza na raz ???...
Witam kupiłem niedawno civica 1,3 16v na gaźniku mój problem polega na dziwnych obrotach silnika tj. odpalam silnik chwile pochodzi nagrzeje i gdy wyłącza się ssanie obroty spadają niemal że silnik przestaje pracować poczym wzrastają do normalnych wolnych obrotów i jest ok ale jak włączam jakieś obciążenie typu nawiew światła to obroty spadają do jeszcze...
Mam ten sam problem, civic 93r, silnik D15b2 z instalacją gazową. Odpalam na benzynie i na ssaniu chodzi równo, jak się zagrzeje do temperatury przy której przełącza się na gaz, obroty falują aż silnik gaśnie. Tak się dzieje na benzynie bo na gazie chodzi równiutko. I identyczna sytuacja, po skasowaniu pamięci komputera problem ustępuje, po przejechaniu...
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
Witam. Więc jest tak jak auto się nagrzeje trzyma niskie obroty , podczas hamowania i zwalniania na luzie auto gaśnie albo trzyma około 100/200 obrotów. Wężyki podciśnień są OK. Przy odpalonym aucie jak pompuje hamulec silnik gaśnie lub trzyma naprawdę niskie obroty. Podejrzewam serwo lub silniczek niskich obrotów ale nie chciał bym za dużych kosztów...
Witam. Posiadam Honde Civic z 1996 roku z silnikiem 1.4 16v benzyna. Honda stala przez jakis czas. Mam teraz problem z falowaniem obrotow po odpaleniu. Falowanie jest przez jakis czas dopuki silnik sie nie zagrzeje... Do mechanika nie moge jechac bo auto nie jest w 100% sprawne dlatego tutaj pisze... Prosze o pomoc bo jest to wazne dla mnie ... Dziekuje...
Witam Chciałbym prosić o Waszą ocenę układu klimatyzacji w moim Civicu. Byłem na standardowym przeglądzie gdzie operator (nie mylić z fachowcem od klimy) podłączył się pod auto i zaczęła się procedura. Układ szczelny, czynnika praktycznie nie brakowało. Pytanie swoje kieruje o ciśnienia panujące w układzie podczas pracy klimatyzacji. Na ssaniu było...
Witam wszystkich jestem tu nowa mam problem ze swoją czerwoną perełką ale do rzeczy posiadam Honda Civic VII 1.6 V-Tec 2003 B+G i od pewnego czasu wyskoczył mi błąd check był to system recyrkulacji spalin P0401.Oddałam samochód do mechanika przeczyścił egr kolektor ssący ale po przejechaniu paru kilometrów błąd wyskoczył po podpięciu dalej ten sam problem...
Witam posiadam Hondę Civic Vi z 1998r 1.4 75KM, mój problem polega na tym że wymieniałem kolektor ssący bo miejsce w którym był króciec wody zrobiła się dziura. Honda przed wymianą kolektora pracowała normalnie, po wymianie obroty falują od 1000 do 1800 obr, co może być przyczyną? Pozdrawiam
Witam. Mam taki problem kupiłem honde civic VI 1.4i 75km autko zanim kupiłem stało dobre 3msc bez ruchu dziś zaczęły skakać obroty od 1000 do prawie 2000 tyś i to tylko na biegu jałowym. Podczas jazdy ma moc i nie ma żadnego problemu dopóki oczywiście nie wciśniemy sprzęgła. Dopóki się nie rozgrzeje i jest na ssaniu wszystko jest dobrze.. Dodam że przewody...
witam ten wentylek to jest poprostu rurka puszczona z kolektora wydechowego i zakończona wentylkiem a jest to po to że np jak złapie nas policja to nie wpycha nam nic do tłumika tylko otwiera przednią klepę wezyk podpina własnie pod te wentylek i ma już nasze spaliny :) jest to poprostu do analizatora spalin pozdrawiam Dodano po 1 a jeszcze tak do tej...
Witam. Może ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc. Mam problem ze swoim autkiem. Od niedawna pojawiły się problemy z wolnymi obrotami, albo sa za wysokie albo tak niskie że gaśnie samochód(odrazu mówie że nie posiadam instalacji gazowej) Silnik gdy zimny pali na ssaniu bez problemu. Czasami obroty skaczą, nie są stabilne. Niew iem co może być przyczyną....
Cześć. jak lpg jest na gwarancji to niech magicy od gazu odkręcą śrubę wolnych obrotów ok 1/4 ( z kontrolą na analizatorze spalin ) omijającą zaworek sterowany membramą i podciśnieniem w redutorze nie mylić ze śrubą do napięcia membramy która przeważnie znajduje się bliżej osi reduktora . Wiem jak jest jak coś przykręcą to potem zapomną odkręcić bo...
Ma ale napewno nie ta. Ktos cos poradzi? Moze odłączyc mapa i sprawdzic? Albo jak zrobic samodiagnostyke, przeczytalem w serwisowce zeby zewrzec zwara SCS, można zwore scs zastapic kablem zwykłym i zewrzeć? Sprawdziłem wtryskiwacze, wszystkie wtryskiwacze maja dobra oporność i działają poprawnie, zdjąłem filtr powietrza i gaźnikiem regulowalem otwor...
Hm. Ale przecież mam obrotomierz :) Obroty regulowałem już na wiele sposobów. Jak na razie najmniej trzęsie się, gdy zakręcę śrubę całkiem i odkręcę ją o pół obrotu. Regulacja według manuala technicznego, tyle że na obrotomierz na desce rozdzielczej a nie poprzez komputer, nic nie daje - lepsze efekty daje to odkręcenie o pół obrotu. Działa to tak,...
O ssanie zapytam jutro bo dzisiaj w pracy nie byłem. Wiem, że juz sie kończy hehe ;) Kupiłem dzisiaj coś za 10zł niestety okazało sie później, że max temp to 70C Jedną dziure załatam zobacze. Coś specjalistycznego kupie i bede przygotowywał sie do zakupu nowego tłumika ;) Dzieki za odpowiedź. ##################EDIT############## Kolego pytałem o te...
Witam! Mam już od roku problem ze swoją Hondą. Chcę już ten problem rozwiązać do końca. Po rozgrzaniu silnika na niskich obrotach zaczyna się dławić (przestaje przyśpieszać, ale nie przerywa tylko tak jakby się zapowietrzał). Problem ten zazwyczaj pojawia się po staniu w korku lub jeździe na niskich obrotach, ale ostatnio coraz częściej. W nocy jeździ...
Jak zrozumialem to po chwili zakrecenia silnikiem wszystko pada... jesli tak to zapewne akumulator wymaga dobrego doladowania lub wymiany. Jak jest slaby to za slabo kreci silnikiem i jak silnik nie odpala idealnie to nie zalapie. Pozatym jak juz jest slaby to i "istry moze nie wystarczyc". Jak juz sprawdzisz akumulator to warto sprawdzic ladowanie,...
witam jestem nowym posiadaczem hondy civic i mam problem ... jestem lakiernikiem ale wiem co robie odnosnie silnika .;] tak wiec zrobiłem cały remont silnika ponieważ miał przedmuchy wymieniłem pierscienie nadwymiarowe uszczelniacze remont całej glowicy rozrząd świece przewody kopułka palec wkręce sie w obroty idealnie zrywa asfalt na 1 i tylko to co...
witam nie bardzo ma tutaj coś być nie tak jeżeli strzelił rozrząd w japońcu to koszta nigdy nie były tanie trzeba spodziewać się regeneracji głowicy szlif ewentualnie regeneracja gniazd zaworów będą jakieś zawory do wymiany ciężko powiedzieć ile zależ o jechanej prędkości autem no i standart uszczelniacze na zawory i uszczelka pod głowice kolektor ssący...
Skoro auto jest na gaźniku, to ja sprawdziłbym wszystkie rurki podciśnieniowe - czy nie są gdzieś przetarte/nieszczelne. Gdyby auto odpalało i gasło po wyłączeniu ssanie to podejrzana byłaby dysza wolnych obrotów (zazwyczaj jest to w formie elektroraworu z dyszą, który łatwo wymontować i przejrzeć. Nie znam sie. Piszę to co wiem na podstawie przygód...
witam miałem dawniej ten sam problem ze swoim Po pierwsze jest tam gaźnik. sterowany podciśnieniami prawdopodobnie któryś wężyk strzelił od starości i chodzi na ssani cały czas.Najlepiej rozebrać i wymienić wężyki ale największą sztuka jest żeby się nie pomylić polecam pobrać serwisówke i kupić kilka metrów przewodu i wymieniać sprawdzałem wszystkie...
Ssanie: 0,18−0,22 mm Wydech: 0,23−0,27 mm
Witam wszystkich forumowiczów. Zauważyłem, że na tym forum znajduję się cała masa ludzi którzy wiedzą o czym mówią - dlatego zdecydowałem się założyć temat z kilkoma nurtującymi mnie pytaniami. Pare tygodni temu kupiłem sprowadzoną z Niemiec Honde Civic z silnikiem 1.3 rocznik 94' HB typu D13B2, cena była wręcz śmieszna wiec domyśliłem się, że coś w...
Witam jak w temacie mam problem z falowaniem obrotów na benzynie... Gdy już zejdzie z ssania obroty skaczą z 1.200 na 1.800. Wyczytałem, że może to być spowodowane złą praca silniczka krokowego. Czy to może być to? Dodam, że auto ma instalacje gazowa i na gazie jest ok ładnie się zbiera i w ogóle ale... Jak jest przekaźnik pompy paliwa z lewej strony...
witam, mam problem związany z moją hondą, pierwszy problem jest taki ze bardzo długo chodzi na ssaniu czasem nawet 10 minut,gdy już silnik się rozgrzeje, wskazówka od temperatury się podniesie wszystko jest ok, i drugi problem jest taki że pali mi jak smok 11l/100 km co radzicie??:(
A kable do świec zmieniałeś? Może też to byc prolblem z automatycznym ssaniem?
Na krótkich dystansach tak niestety będzie. Mam tak samo (D14A8). Więcej czasu potrzebuje, żeby uzyskał optymalną temperaturę do wyłączenia "ssania".
Zaznaczę że nie jestem mechanikiem . Tak to wygląda : -ogólnie wskazówka temperatury nie chce się podnościć podnosi sie, jak zatrzymam się i chwilkę stoję to wtedy rośnie... - albo też jest tak że trochę wskazówka rośnie podaczas jazdy ale jak już dam na 1 bieg dmuchawke to temperatura spada do zera. - a teraz nawet zauważyłem że obroty mi skaczą i...
Uszkodzona membrana w parowniku, uszkodzony lub zabrudzony zawór regulacji gazu na wężu do miksera, pęknięty wąż miedzy mikserem a kolektorem ssącym. Pamieć przynosi mi na myśl, szczególnie w zimowych czasach, kiedy to w butlach, poza gazem nie rzadko znajduje do 2 litrów wody, trzeba by to sprawdzić.
Jeżeli podłączasz pod kolektor to tylko w szereg,bez żadnych trójników.Pod nagrzewnice równolegle potrzebne dwa trójniki. Pamiętaj żeby reduktor nie był zamontowany wyżej od zbiorniczka wyrównawczego,lub płaszcza wodnego kolektora ssącego. Powodzenia mam nadzieje że pomogłem.
Witam serdecznie Mam problem z porannymi zachowaniami mojego samochodu, mianowicie odpalam rano na gazie jak zwykle silnik pyrka cicho pozniej zaś wskakuje na ssanie i automatycznie gdy zejdzie ze ssania chodzi jak to sie mowi jak by chciał a niemógł ledwo pyrka jak by mial zgasnąc za chwile, po chwili gasnie po długim piłowaniu odpalam i musze trzymac...
Witam! Jestem nowy na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z obrotami w mojej hondzinie. Po odpaleniu na zimnym silniku ma na ssaniu ok 2000 obrotów gdy się zagrzeje spadają do 1500 i tak zostają. Jaka może być przyczyna? Dodam że nie zdarza się to zawsze. czasami wszystko jest ok. Proszę o szybką odpowiedz. z góry dziękuje!!!
Witam problem z wyżej wymienioną bryką rok produkcji 90r w samochodzie wymienione świece, kable, moduł zapłonowy, autko pali na dotyk, chodzi równo, ale gdy chce mu dodać gazu to powyżej 2,5 tyś zaczyna się dławieni i zaczyna strzelać w kolektor ssący albo tłumik, rozrząd sprawdzony(wałek był obrócony o 180 stopni) według schematu, ciśnienia sprawdzone...
gdyby ktos szukał to dla SOHC - ssące 0,18 do 0,22 ; wydech 0,23 do 0,27 mm
a to ten czujnik co pokazuje temperaturę silnika?? czy jest jakiś jeszcze jeden?? od tego czujnika chyba tez zależą wolne obroty na zimnym silniku "ssanie" prawda czy się mylę.
W moim przypadku problemem były stare uszczelki i membrana w parowniku gazu. Na postoju parownik przepuszczał gaz, który wędrował do kolektora ssącego i wypełniał go co uniemożliwiało uruchomienie silnika za pierwszym razem. Dodatkowym problemem był zawór zwrotny w pompce paliwa, który nie działał prawidłowo dlatego paliwo odpływało. Obydwie usterki...
Z tego co piszesz to wygląda tak jak byś miał uszkodzoną pompkę paliwa w zbiorniku i jak nie jest "nakryta" to ssie lewe powietrze.
Trochę poszukałem i przychodzi mi na myśl jeszcze jedna rzecz. Najlepiej aby wypowiedział sie ktoś kto ten silnik miał. Mówią o dodatkowym cięgle po prawej stronie gaźnika i o ssaniu automatycznym na bimetalu. Posprawdzałbym czy tam jest wszystko oki. Ewentualnie regulacja gaźnika.
To raczej nie wina "oczka" bo rozrusznik bardzo słabo kręcił, no i po tym doładowaniu prostownikiem jest lepiej a oczko się minimalnie "zazieleniło". W serwisie sprawdzali mi także prąd upływu na postoju i wyszło jakieś 0,09A - podobno to dużo za dużo i z tego powodu akumulator szybko stracił żywotność? Sprawdzę jeszcze pobór prądu przy wyłączonym alarmie,...
Witam, w jaki sposób sprawdzacie szczelność zaworów w głowicy ? zalewając benzyna ekstrakcyjną tak jakby od dołu komorę spalanie czy może przez otwory dolotowe od kolektora ssącego i wydechowego? drugie pytanie to czy robić to na spiętych zaworach czy mogą być luźno wrzucone, gdyż nie ma sensu wszystkiego składać żeby później okazało się że nie dokładnie...
witam od jakiegoś czasu na odpalonym silniku wydmuchuje mi olej spod korka byłem u mechanika i stwierdził że przyczyną jest zapchany taki gruby wężyk pod filtrem powietrza który dochodzi do kolektora ssącego,za co jest odpowiedzialny ten wężyk?i czy to może być przyczyna dodam że ten węzyk nachodzi na taką końcówke która jest wkręcana w kolektor
Witam. Jestem nowym posiadaczem wyzej opisanej Hani. Otóż mam problem z temperatura. Gdy zagrzeje motor i włacze grzanie na max to temperatura silnika gwałtownie spada do takiej temp ze załącza sie ssanie, ktore jest moim drugim problemem. zaraz po uruchomieniu silnika 1800obr/min a po zagrzaniu 1000.
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
juz z płynem jest ok wymieniłem uszczelke pod korkiem na chłodnicy. Ale gaśnie sam po ssaniu nie trzyma obrotów i na gazie nie jeździ.
Witam Posiadam Civic Honde VIII UFO 5d 1.8 Podczas wciśnięcia pedału gazu na maksa na wyższym biegu po czasie wyskakuje kontrolka, odczytałem kod bo w Ufo można odczytywać kody bez podpinania do kompa i wyszło: PA50 DTC B1 155 kiedyś byłem u mechanika w sprawie tego błędu i wyszło coś z ciśnieniem kolektora ssącego ale za bardzo nie wiedział, czy może...
Witam, mam dość tego auta. Przyjechał na falujące obroty, rozebrałem przeputnice, wyczyściłem, wymieniłem krokowy bo był pęknięty - nic nie pomogło. Kupiłem drugą całą przeputnicę i dalej to samo. Objaw: odpalam zimnego, obroty około 1100 i powoli rosną do 2000. Od chwili gdy się troszkę nagrzeje zaczyna falować od 1100 do 2000. Gaszę i odpalam ponownie...
jesli to sonda lambda to musi wiecej palić gdyż komputer nie ma prawidłowych informacji co do składu mieszanki, zrób diagnostyke, ponaprawiaj usterki i wtedy bedziesz wiedział co jest nie tak, wieksza chłodnica może powodować nieznaczny wzrost spalania zwłaszcza w zimę, przysłoń część chłodnicy będzie się szybciej nagrzewał bo teraz to jak byś na ssaniu...
Witam, posiadam samochód Honda Civic z silnikiem D16Y8. Ostatnio wracając do domu samochód nagle stracił moc- zaczął się wkręcać tylko do 4000obrotów, strzela w wydech i nie mam już pomysłu co może być. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Sprawdziłem rozrząd, nie jest przestawiony, ciśnienie na cylindrach jest prawidłowe. Co zostało podmienione na...
Dzień dobry, Posiadam instalacje gazową BRC sequent 24. Silnik to d15b7 (poj.1,5l). Instalacja działała przez 2,5 roku bez zarzutu. Przez ostatnie pół roku silnik zaczął nierówno równo chodzić z powodu przerwania uszczelki pod kolektorem ssącym. Po wymianie uszczelki na nową obroty wróciły do normy, a gaz działał poprawnie (przy wymianie uszczelki została...
Witam mam taki problem z honda od jakiegos czasu sprawa ma sie tak kiedys odlalalem wszystko bylo ok na ssaniu 1600 obr/min nawet w mruz chodzi o to kiedy postoji przez noc. A teraz jest mruz i podchodze auto odpala bez problemu ale na ssanie ma 900obr/min i kuleje ze musze trzymac pedal gazy przez minute zeby nie zgasl i po tym czasie sam chodzi i...
Witam, mam takie pytanie, co to jest za blaszka w obudowie filtra powietrza, jest taka jak by miedziana i do niej dochodzi wężyk od spodu obudowy, zaznaczyłem na czerwono, pytam ponieważ wydaje mi się, ze przez to na ssaniu nie otwiera się klapka w dolocie powietrza, pozdrawiam?
Słyszysz to cykanie tylko na zewnątrz czy też w środku auta? Czasami slychac tez w srodku, ale nie zawsze. Dodano po 9 dzis robilem test z odlaczaniem rurki ssacej powietrze: Uruchomilem silnik, poczekalem 3 minuty, odlaczylem pompke i ssania nie bylo (po przylozeniu palca) Czekalem w sumie 8 minut dopoki nie pojawilo sie stukanie. Po tym jak stukanie...
Luzy na zaworach standardowo: Ssący: 0,18-0,22 Wydechowy: 0,23-0,27 Moment dokręcenia kółka rozrządu do wałka 37Nm Moment dokręcenia głowicy 63Nm Moment dokręcenia klawiatury 22Nm
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Nie tak szybko. Już świece wkręciliśmy ale coś mnie wzięło, żeby oczyścić przepustnicę i włożyć szmatkę do kolektora - w celu sprawdzenia czy nie ma tam wody. Po odkręceniu przepustnicy okazało się, że w miejscu gdzie jest szczelina wolnych obrotów była woda i w środku kolektora również. Włożyłem szmatkę i za drugim razem była już tylko ubrudzona zgarami....
Nowy reduktor to nowa i elastyczna membrana. Będzie stabilnie trzymał parametry. Po odpowiedniej regulacji będzie prawidłowo dawkował gaz do kolektora ssącego. Co za tym idzie lepsza dynamika i mniejsze spalanie.
Witam-- nie ma instalacji gazowej !-- proszę sprawdzić przewody podciśnieniowe czy nie pęknięty oraz koniecznie przewód od kolektora ssącego do serwa ,zwrócić uwagę na wskazania czujnika cieczy do ecu
Czyszczenie sranie w banie co ma luz zaworowy do wolnych obrotów? Czy masz instalacje gazową w tym samochodzie ? i trzyma ponad 1000 obr,min tak jak by na ssaniu chodził? 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum. Ostrzeżenie.
Witam. Nie działa ci automatyczne ssanie. Czujnik temperatury sprawny?
P0171 czujnik 02. Ten błąd może się pojawić z bardzo wielu powodów np.nieszczelności kolektora ssącego, uszkodzenie czujnika temperatury silnika czy też zabrudzonej przepustnicy. Poproś swego zaufanego mechanika by skasował błąd, pojeździj trochę na samej benzynie wtedy mechanik będzie wiedział czy błędu nie powoduje instalacja gazowa.
Podpytam ,bo z samochodami mam mało do czynienia (jestem elektronikiem) czy to iż samochód dobrze zachowuje się na gazie nie wyklucza uszkodzenia świec? Chciałem jeszcze dodać, że jak silnik jest na ssaniu to chodzi dobrze problem się pojawia po nagrzaniu silnika. Pozdrawiam Michał
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , A co do "wstrząsówki" ona odcina tylko pompę paliwa ,...
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Witam mam problem z samochodem Honda Civic 1.5 16V Sedan 92r. jest to "chyba" jedno punktowy wtrysk i po odpaleniu silnik ma ok 2000obr. do czasu az sie nagrzeje do pełna czyli do ok 80-90stopni(25minut sie nagrzewa az wyłaczy ssanie) wtedy obroty juz spadają , sprawdzalem kody błyskowe nie wykazują zadnego błedu , termostat sprawny , wynika z tego...
Jak jest zimny obroty wchodzą na 4000 obr., po rozgrzaniu spadają na 1000 i samochód sprawuje się normalnie. Jak wyeliminować wysokie obroty na ssaniu.
mam w Hondzie ssanie ręczne i teraz w zimne dni jest niezbędne jednak gdy silnik jest juz cieply nie wiem czemu ssanie albo sie nie wylacza gdy wciskam galke od ssania albo samo sie nagle zalacza powinna sie swiecic dioda przy wlaczonym a sie nie swieci... nie wiem jak jest zbudowany ten silnik i gdzie szukac przyczyny...a paliwo nie jest tanie i nie...
problem rozwiązany:) okazał się nim elektrozawór FITV odpowiadający za obroty na ssaniu :) ładnie halinka pali teraz bez zarzutu. Wchodzi na 1700 od razu na starcie i po chwileczce włazi na 1500rpm. :) Ładnie pięknie :)) dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam :)) później poproszę moderatora o złaczenie obydwu postów.
Witam wszystkich mam honde civic z 93 roku o silniku 1300cm3 problem polega mianowicie na tym iz honda na zimnym silniku , podczas ssania dostaje duzo obrotow ale to nie jest głownym problemem chodzi mi glownie o to ze podczas ssania jak wrzuce bieg samochod sam dodaje sobie gazu , sam przyspiesza a jak sie go zatrzyma jeszcze dodaje troche obrotow...
Witam mam mały problem jak w temacie czyli brak ssania.Pewnego dnia oddałem auto do naprawy blacharskiej(wymiana progów). Po naprawie dzwoni do mnie facet gdzie się podłącza kompa bo mu świeci się check i falują obroty...podjechałem na miejsce i rzeczywiście na benz. falują od 1000 do 2000 a na lpg odrazu zawieszał się na 3 tyś. Facet pyta się gdzie...
Polak wszędzie zwietrzy interes. Nowa regulacja UE dotycząca mocy odkurzaczy sprawiła, że Zelmery o "starej" mocy zniknęły z półek a słynna sieć handlowa Eur.... zgarnęła zapasy i wywindowała ceny np. Zelmer Odyssey ST 1700W kosztował ok 258 PLN a teraz Eur... krzyczy 399 PLN. Typowe polskie zdzierstwo. Odnośnie opinii w sieci marketing szeptany działa:...
Witam wszystkich! Mam pewien problem z moim civicem 1.4 (d14a8) generacja VI. Otóż po rozgrzaniu silnika, mysle ze od momentu wyłączenia sie ssania obroty spadają na biegu jałowym. Na przykład dojeżdżając do skrzyżowania wbijam na luz, samochód tocząc sie ma prawidłowe obroty, dopiero kiedy calkowicie sie zatrzyma obroty spadają z 1000 do 500 a czasami...
Raz, że jest mało miejsca, dwa jakość samych plastików i wygoda foteli znikoma, a trzy że jak wsiądą 2-3 osoby to w ogóle to jechać nie będzie chciało, a pasażer z tyłu będzie mógł zaglądać w koronki na zębach kierowcy. Że niby w Golfie jest więcej miejsca? No błagam. Nawet nie sugerowałem golfa ze względu na cene; Proszę bardzo dane z wiki: Golf hatchback...
Witam. Co do chiptuningu nie mam nic ale, polega on na tym że jest oszukiwana sonda lambda i daje więcej mieszanki do silnika. Innymi słowy samochód działa cały czas na tzw. "ssaniu". A co do tego Civica to radzę Ci zrobić szlif głowicy (naprawdę czuć pod nogą) koszt 700-800 zł zależy u kogo to zrobisz. Pozdrawiam.