Ok, kilka nowości. Pompa jest BOSH. Standardowa. Dalej, spec od pomp oglądał, i stwierdził, że to raczej nie pompa, bo wszystko pięknie śmiga, gdy już zapali auto. Jeżeli zdejmie pompę, to 300zł. Jeżeli remont pompy to 1000. Zasugerował sprawdzenie elektryki i podpięcie wcześniej komputera. Świece żarowe wymienione, rozrząd jakieś 8kkm temu. Znajomy...
Witam. Czy owe zaworki można wymienić samemu, czy może trzeba potem pompę wyregulować? A pytam ponieważ zauważyłem że z przewodów wtryskowych cofa się paliwo do pompy. Przez to, jak ciągnik kilka dni jest nie palony, trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim załapie.
Witam. Jestem nowy na forum. Kilka tygodni temu moja Laguna 2 2.0dci 150KM 2005 ciężko odpalała i po kilku razach odmówiła posłuszeństwa. Pokazywały się pęcherze powietrza w układzie paliwa, jest ręczna pompka ale cofa paliwo spowrotem. Pompy paliwa w baku nie ma i nie wiem gdzie jest! Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie się znajduje ta pompa paliwa, dodam...
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Do AUTOSAN: Poz.4 na załączonym rysunku - Jeżeli temp. paliwa jest większa niż 31 stopni, zawór w kierunku filtra jest zamknięty, otwarty jest przelot do baku, czyli poz. 6 na tym rys. Jeżeli temp. paliwa jest poniżej 15 stopni zawór otwiera się na filtr umożliwiając podgrzewania zimnego filtra i zawartego w nim paliwa przez ciepłe paliwo wracające...
Widze,ze temat sie rozwinal... Nie wiem czy przed napisaniem zwoich postow czytacie wszystkie,czy tylko ten ostatni... Na poczatku rozchodzilo sie o wylaczanie pompki,bo moze sie spalic,gdy w baku jest malo paliwa.Teraz posty dotycza tego,ze pompka moze sie spalic,gdy w ogole w baku jest paliwo... Mysle,ze co do chlodzenia pompki paliwem mozemy sie...
Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha. Prawdopodobnie zapowietrza się i stąd twoje problemy. Pompa podająca paliwo (pod kolektorem wydechowym) ma zaworki, które pełnią także rolę zaworków zwrotnych. Zaworki po dłuższej pracy są wypracowane i nie trzymają dokładnie paliwa. Przy dynamicznej pracy pompa jeszcze podaje, po dłuższym postoju...
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
A co z rozrządem? tak z ciekawości... Problem występuje od jakichś 30 000 mil, rozrząd był wymieniany, ale nie pamiętam dokładnie ile mil temu, był wymieniany za nas razem z pompą wody. Masz na myśli, że mógł przeskoczyć o ząbek? Samochód pracuje idealnie jak już zapali no i przypominam, że jest to ściśle związane ze stanem paliwa w baku dlatego wykluczyłem...
witam mam problem z moim t4 caravella 2,5l benzyna po krótkim postoju cofa się paliwo z wtrysków i trzeba troszkę pokręcić żeby odpalił nowa pompa paliwa ok 3 miesięcy zauważyłem że w wężyku podciśnienia który podłączony jest do wtrysków jest troszkę paliwa czy to przez to może nie trzymać ciśnienia w przewodach paliwowych. Wycieków na zaciskach i wężykach...
Ebera ponownie wymontowałem i chyba będę go rozbierał na części pierwsze: 1. Strasznie kopci (trzeba zobaczyć co z sitkiem) 2. wyskakuje bład F64 od razu lub po kilku minutach pracy - trzeba sprawdzić czujnik płomienia 3. Zauważyłem ubytek płynu chłodniczego po zamontowaniu ebera. Być może płaszcz wodny przecieka i stąd też to dymienie. Po odpięciu...
Problem rozwiązany podczas kręcenia nie szedł prąd na zaworek, dodatkowo jeden z wężyków zasilających filtr-pompa nie był szczelny i prawdopodobnie paliwo się cofało. Przewód paliwowy nowy, napięcie podane ze skrzynki bezpieczników + po zapłonie rozwiązał sprawę (czasem problem tkwi w szczegółach)! Tak czy siak dzięki za pomoc. Temat zamykam być może...
Witam. Mam problem z paliwem cofającym się z pompy paliwowej do zbiornika. Czy są jakieś sposoby, aby zatrzymać paliwo w pompie paliwowej?
Procedura jest następująca: Ustawiasz napęd pompy wtryskowej na znakach wybitych na kołach zębatych. Następnie obracasz wałem korbowym (zgodnie z kierunkiem pracy silnika) tak, aby ustawić tłok pierwszego cylindra w GMP. Znak na kole zamachowym powinien się pokryć ze znakiem na bloku silnika. Następnie cofasz trochę koło zamachowe aby odnaleźć drugi...
Możesz wymienić kawałek wężyka na przeźroczysty (ewentualnie dodatkowo dołożyć pompkę ręczną) i zobaczyć czy rzeczywiście się cofa. Nie znam tego samochodu, ale w niektórych jest wstępna pompa elektryczna w zbiorniku, możesz ustalić czy u Ciebie jest i ewentualnie sprawdzić. Przywrócenie diagnostyki myślę że też warto zrobić, może się wtedy czegoś dowiesz.
Sprawdzałeś chociaż czy utrzymuje ciśnienie? To że podpompuje przed odpaleniem i tak nic nie da jeśli paliwo będzie się cofać.
Witam Wymieniłem dwa wtryski na oryginalne nowe rzecz jasna nie wydostają się z nich bańki powietrza :) oraz nowe rurki z dwóch pozostałych sporadycznie wydostają sie małe pęcherzyki powietrza co ciekawe gdy zwrot z wtrysków nie podpinam do pompy to praktycznie nie idzie powietrze z niego jak podepnę z automatu pojawiają sie co jakiś czas bańki ale...
Witam potrzebuje pomocy. Mam Forda Galaxy 1.8tdci 2008r i od dłuższego czasu mam problem z odpaleniem. Odpala i odrazu gaśnie jak by się paliwo cofało. Dopiero za którymś razem zaskoczy normalnie. A czasem kilka odpaleń i problemu bra. Wymieniłem już zawory na pompie pompa była sprawdzana jak i wtryski i wszystko niby ok. Założone zaworki zwrotne na...
i tak zrobie, tylko przed pojechaniem do mechanika zawsze sprawdzam błąd na elektrodzie :) co do tego problemu cofania się paliwa skoro pompa do wymiany to nie powinno być problemy podczas jazdy samochodem?? jak odpalę silnik do chodzi wszystko ok czyli pompa pąpuje?? mam racje czy nie?? Pozdrawiam
2 przy filtrze , 1 przy podgrzewaczu paliwa , 1 przy pompie. Zaworek nie wiem czy coś da ale montuje się jak najbliżej pompy.
Masz problemy z rozruchem poniewaz paliwo cofa sie z pompy do baku. 1. Sprawdz puszke filtra paliwa. Czy jest dokladnie dokrecona/szczelna. 2. Sprawdz przewody powrotne paliwa z wtryskow 3. Sprawdz przewody z baku do pompy pod katem uszkodzen. 4. Jesli powyzsze nie pomoga wymien uszczelki trawersow w glowicy. Ten samochod nie ma pompy w baku. Paliwo...
Mam problemy z uruchamianiem samochodu. Do zbiornika cofa sie paliwo z filtra i w przewodach paliwowych tworza sie pecherzyki powietrza miedzy pompą paliwowa a filtrem paliwa...
Zawór zwrotny na pompie nie trzyma lub cofa się paliwo. Na zasilaniu paliwem załóż zawór zwrotny.
Jakiej pompy? Tam nie ma żadnej elektrycznej pompy w zbiorniku mimo że przewody mogą byc . Ciężki rozruch może byc spowodowany zapowietrzaniem sie pompy wtryskowej lub cofaniem paliwa. Sprawdź czy nie ma wycieków paliwa ,przelewy itp.
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Zawory zwrotne są wbudowane w pompie paliwa i zapobiegają one cofaniu się paliwa z układu paliwowego do baku. Najłatwiej jest po prostu dmuchnąć w pompkę w przeciwnym kierunku niż pompka pompuje. Jeżeli będzie przelot powietrza to pompka do wymiany. Tutaj warto jest kupować pompki firmowe i nie sięgać po przypadkowe zamienniki. Ale sprawdź także zaworek...
Aha, no fakt sorki że nie podałem silnika. Jest to megane z 1999r silnik 1.6 16v 107KM. No właśnie byłem u mechanika i mam umówiony termin już, ale on mi powiedział że wg niego to nie jest żadne tam ciśnienie czy coś. Wg niego właśnie przewód paliwowy gdzieś ma nieszczelność i przedostaje się powietrze przez co cofa się paliwo i potem zanim pompa dopompuje...
Sprawny układ paliwowy nie pozwala na cofanie paliwa. Przynajmniej tak powinno być. Pompka elektryczna ma za zadanie wytworzyć ciśnienie w układzie. Po zgaszeniu silnika zawsze jakieś ciśnienie w nim będzie. Odpinając złączki od obudowy filtra, czy odkręcając wkład w każdym innym typie filtra ciśnienie spowoduje wylaniem się, chlapnięcie i takie tam...
Ja też mam czym zmierzyć to ciśnienie, ale jeśli pompa normalnie zachowuje się po odpaleniu to ciśnienie powinno być OK Problem polega na cofaniu się paliwa z przewodów paliwowych do zbiornika w momencie gdy pompa nie pracuje, po kilkunastu czy kilku dziesięciu minutach pompa potrzebuje kilku rozruchów żeby paliwo dotarło do wtrysku w odpowiedniej ilości...
Sprawdź czy nie cofa ci się paliwo bo wtedy zapowietrza się układ. Sprawdź połączenia rurek paliwa może być gdzieś miro dziurka i dostaje się powietrze. Miałem przypadek po wymianie filtra paliwa że opaską zaciskową uszkodził się przewód paliwowy i jak silnik chodził było wszystko ok ale po zgaszeniu po upływie ok 20 minut już nie zapalił. A w rurkach...
Witam. Silnik 1,4 hdi, jak postoi przez kilka godzin nie chce odpalić, jak go ręczną pompką podpompuje to odpala. Problem prawdopodobnie tkwi w ty, że cofa się paliwo. Wiem, że najtańszym rozwiązaniem jest zamontowanie dodatkowego zaworu zwrotnego, ale mnie interesuje gdzie się taki zawór znajduje czy gdzieś na pompie, i jak go wymienić.
Temperatura wrzenia jest bezpośrednio związana z ciśnieniem. Wrzenie spowoduje cofanie się paliwa do zbiornika. Niby dalej nic z tego nie wyniknie ale... Zawsze jest jakieś ale. Po co na budowie trzeba nosić kask? Po co trzeba zapinać pasy? Są różne sposoby unikania zagrożeń, utrzymywanie ciśnienia w układzie paliwowym do nich należy.
Może szybciej, taniej, bezpieczniej i prościej zamontować zaworek który zapobiegnie cofaniu się paliwa lub ręczną pompkę pod maską. Ach, no tak. Zaworki były zamontowane już 4. Przed filtrem, za filtrem, na zasilaniu pompy i na powrocie pompy. Wszystkie na raz. I tak auto nie paliło. Ręczna pompka już też u mnie leży, niestety nie zdała egzaminu. Ponieważ...
Polecam zamontować zaworek zwrotny za filtrem paliwa w kierunku pompy. Niektóre pompy mają to do siebie że nie trzymają juz ciśnienia i paliwo cofa się do baku. Poza tym sprawdzenie wyżej wymienionych rzeczy (przeważnie trawersy na powrotach i sparciałe wężyki)
Witam.Dopadla mnie wlasnie awaria takiej nagrzewnicy olejowej Kraft delle.Po rozebraniu zauwazylem ze nie jest dostarczane paliwo do dyszy.Paliwo podalem nowym wezykiem z butelki ale nie jest pobierane lecz zauwazylem ze nawet sie cofa.Tak jakby pompa tloczaca powietrze pchala paliwo do butelki zamiast w kierunku dyszy.Dysze rozbieralem i czyscilem...
Mam taki problem niemoge pozbyć się pęcherzyków powietrza w paliwie dokładnie to w głównym wężu doprowadzającym paliwo do pompy wtryskowej dodam że mam problemy z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju ale patrząc na przewody niewidać żeby się ropa cofała aha jeszcze jedno w miarę dodawania gazu pęcherzyków przybywa a odpowietrznika kapie ropa (niewiele...
objaw jest taki że rano jak odpalę auto to po 30 sec gaśnie potem musze go kręcić z 3 razy i zapala ale z trudem trzęsie się silnik ale po chwili chodzi ładnie W ciągu dnia jeśli auto nie ma zbyt długich przestojów (ok 6 godz) auto pali idealnie. Problem pojawia się po nocy albo jak 8 godz postoi pod pracą. Dlatego wydawało mi się że zawór zwrotny nie...
No właśnie nie mam nikogo w pobliżu kto się na tym dobrze zna , byłem u jednego niby dobrego , podłączył się z kompem , niestety nic nie pokazało , wymienił tylko czujnik temperatury w nastawniku pompy , ale to nic nie pomogło !!! Ten problem z szarpaniem ,zawsze zaczyna się jesienią kiedy przychodzą chłodniejsze dni , najgorzej jest zimą . jest jeszcze...
Słuchaj ja mam podobnie już była wymieniona pompa vacum na tą z literka D chyba najnowsza do tego silnika. Lecz podobne objawy z tego co czytałem i gościowi na forum passata pomogło to rozrusznik. Założył boscha i śmiga . Też ma takiego objawy jak ja czy ty cofanie paliwa po nocy coś ciężko pali. Ja zamówiłem właśnie czekam na niego zobaczymy efekty....
Kolego najprawdopodobnie pada ci pompka paliwa z boku pompki masz otwór sprawdz czy z niego nie leci paliwo to po pierwsze a po drugie na przewód doprowadzający paliwo do pompki możesz założy sobie zawór zabezpieczający przed cofaniem się paliwa do zbiornika jeśli pompa nie trzyma a benzyna cofa się do zbiornika to auto potzrbuje dłuższej chwili żeby...
Witam, Mam następujący problem z moim polonezem 1.6 GLE wersja z 93: Po pierwsze cofa mi paliwo jak dłużej postoi i muszę długo kręcić, żeby paliwo doszło do silnika, albo dopompować ręczną pompką wbudowaną w pompę paliwa. Myślałem najpierw, że to jest problem z pompą paliwa, więc ją wymieniłem na nową, ale nic się nie poprawiło. Jak się ręcznie dopompuje...
Tak w zbiorniku jest pompa paliwa. pompa vakum je podaje Jakie ciśnienie wytwarza ? Pierwszy raz wystąpiła ta usterka? że w wężu od paliwa nie ma ropy W którym wężu ? Coś było ostatnio robione z układem paliwowym ? Temperatury jakie widzi ? Świece żarowe sprawne ? Jakieś błędy ? Mało prawdopodobne w tym silniku żeby paliwo się cofało, raczej układ się...
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Witam. W zeszłym tygodniu po dojechaniu do domu z trasy zgasiłem samochód, po około godzinie próbuję odpalić i niestety rozrusznik kręcił bez efektów, na szczęście udało mi się auto odpalić z trybu awaryjnego instalacji LPG. Sprawdziłem bezpieczniki, zasilanie na wtyczce pompy - wszystko okej, więc stwierdziłem że uszkodzeniu uległa pompa paliwa, pojechałem...
Witam ,mam golfa 4 1.9 tdi 101 koni, 2003 rok, pompo-wtryski ATD. Wydaje mi się że cofa mi się paliwo. Czasem (nawet jak było ciepło) a stal cala noc, to odpalił i zgasł, za drugim razem już wszystko ok. Teraz zima już, jakby odpala, ale jakby mu paliwa zabrakło, za drugim razem już ok. Gdzie może być przyczyna? Czy są ta jakieś zaworki zwrotne, które...
Witam. Mam Scanie 340 2001r. robili mi w niej pompo wtryski. Wymieniłem już trzecią pompę paliwa i dalej mam problem z odpalaniem. Wczoraj normalnie odpaliła, przejechałem około kilometra i zgasła. Podniosłem kabinę. pod pompowałem ręcznie, po 6 próbach odczekałem 20 min i spróbowałem jeszcze raz. odpaliła. Co o tym myślicie? Pompka nieszczelna?
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
Mam podobny problem w passacie z90 z pompą boscha. odpala jak zegarek ale po nagrzaniu się silnika traci moc i niejednokrotnie gaśnie bez możliwości ponownego zapalenia. Zaczeło się mi to po nalaniu trefnego paliwa ale pompiaż mi ją czyścił wymieniłem filtr wypłukałem zbiornik po nalanu tego paliwa myślałem że jest zapowietrzona bo podczas gazowania...
cofa mi się paliwo w układzie. Skąd wiesz, że Ci się cofa paliwo ? Postaw na dachu auta bańkę 5 litrów z ropą i podłącz wężykiem do filtra paliwa. Zapal i odstaw na kilka godzin. Jeżeli zapali to wiadomo, że cofa się paliwo. Jeżeli nie zapali to pompka podająca w pompie wtryskowej do wymiany.
Jeśli nastawnik kąta wtrysku nie jest całkiem zatarty to jest spora szansa że po "fachowej" wymianie tranzystorka opelek jeszcze pośmiga ale na tym forum jest to pogląd niepopularny. Trzeba zadbać trochę o pompę tzn. nie jeżdzić na oparach bo pompa się zapowietrza i wtedy nastawnik się zaciera, lać dobre paliwo i co trzecie tankowanie wlać 0,3 l. oleju...
Po wielu miesiącach obserwacji i działań przyznaję rację kolegom ,że to wina pompy paliwa iż nie tłoczy paliwa w odpowiedni sposób tzn. na poziomie ok.3 bar. i należ zwyczajnie ją wymienić.
Żadne przewody nadmiarowe na wtryskach, a już wogóle świece żarowe. Co wy wymyślacie. Nie wprowadzajcie chłopaka w błąd. Masz powietrze w układzie doprowadzającym paliwo do pompy. Miałem to samo. Wymień opaski i dokręć je w innym miejscu na przewodach - lekko przesuń. Powietrze dostaje się spod opasek. One nie dolegają do przewodu po dokręceniu - jest...
Witam. Konstrukcja [budowa] pompy powinna trzymać ciśnienie. Kolego pompa kończy swój żywot
eli rozszczelnił tak pompę to widocznie stan jej szczelności był wątpliwy Dokładnie, i obstawiam że to samo będzie u niego, jak pompa stygnie, wpuszcza powietrze a paliwo grawitacyjnie cofa się do zbiornika, i żadne zaworki zwrotne nie dadzą rady bo powrót zawsze musi być drożny i z zaworkami nie tędy droga, chyba że chcesz sobie zepsuć pompę. Poza...
Norma... wstaw zaworek zwrotny za 8zł na przewodzie zasilającym pompę i tyle w temacie, tam są kalany z jednorazowymi wsuwkami sprawdź czy sie nie wysuwają, nie rozłanczają, jak rozłanczają lub ciekną to wywal je i na gumowe przewody i opaski poprzerabiaj i tyle ma chodzić.
Witam ponownie widzę że nikt nic nie podrzuca więc ja napiszę co zrobiłem. Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem układ z zamkniętym zaworem termostatycznym (i pozostawiłem zawór w tej pozycji by układy były odseparowane). Podpoiłem trzy nie zależne przelewy tzn: -wtryski w głowicę -pompy wysokiego ciśnienia -zawór nadciśnieniowy na listwie po podpięciu...
Witam ponownie. Temat z cofającym się paliwem został rozwiązany, ale powietrze w paliwie występuje nadal. Pompa wtryskowa regenerowana w zeszłym tygodniu . Smok w baku był wyciągany i jest czysty. Powietrze z paliwem leci z filtra do pompy wtryskowej. Czyżby zaciągała powietrze z baku?
Nie mam pojęcia gdzie szukać we wszystkich węzykach paliwo trzyma tylko w tym co zasila pompa elektryczna ze zbiornika cofa sie odrazu po zgaszeniu jest cały pusty az zaciaga troche z filtra paliwagdy gasze .Ta nieszczelność moze być gdzies poza węzykami ?
witam mam ten sam problem ale jeszcze go nie rozwiązałem tylko doszedłem do tego siłą dedukcji że podczas przykręcania koła zębatego pompy dziwnie nie mogę jej dokręcić tak jakby koło podczas obciążenia obkręcało się na wałku jutro to sprawdze czy nakrętka nie dochodzi do wałka bo jak dochodzi to wytarło trzpień pozdrawiam. Dodano po 7 jeszcze jedno...
Pewnie nie zaglądałeś pod spód (wiekowego już) auta, aby sprawdzić przewody paliwowe. Czy zamontowałeś "markowy" filtr paliwa i oringi będące w komplecie z filtrem. Wężyki paliwowe pewnie masz przezroczyste i czy widoczne są w nich pęcherzyki powietrza. Jeśli zakładasz zaworek zwrotny, to zamontuj go (jeśli jest to możliwe) w miarę w pozycji pionowej...
Witam. Pacjent : Golfik 1.6 td 80km (wersja z intercoolerem jeśli ważne ) Pojawiły się nagle problemy z paleniem na zimnym ... Świece te 2 co pompa nie zasłania spalone więc wymieniłem, dalej to samo.. Okazało się że gdzieś na pierwszym wtrysku mokro bo ta zaślepka puszczala, zaślepione dobrze dalej to samo na zimnym musi kręcić z 30 sek i jak złapie...
Witam, posiadam podobny problem.Samochód 2009 również i30 tylko hatchback 1.4b nigdy nie miał lpg.U mnie jest problem z odpaleniem tzn na "zimnym" odpala bez problemu,po przejechaniu 15-20km głownie po miescie jest cyrk.Jest problem z odpaleniem musze dodawać gazu żeby chwycił.Jak już odpali to najczęściej obrotomierz również wskazuje zero obrotów i...
Witam, Po 2 dniowym postoju mam problem z odpaleniem auta (Vectra C GTS 1.9CDTI 120KM 2007r). Auto pali za 2 razem w lato, w zimie pali tylko przy użyciu urządzenia rozruchowego lub drugiego akumulatora. Po odpaleniu mogę wyłączyć silnik i pali następnym razem bez problemu. Diagnostyka samochodu nie wykazała żadnych błędów oprócz jednej przepalonej...
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Witam, jakiś czas temu w moim E30 (M42B18) popsuła sie pompa paliwa. Auto trafiło do mechanika i wymienił on pompę. Od tej jednak pory, auto słabo paliło na ciepłym silniku, długo kreciło itp. Okazało się, że jak gdyby cofa się paliwo z calego układu znoów do pompy i musi ona pompować od nowa. Odkryłem to montując na jakiś czas szklany filtr paliwa...
Dzisiaj już nie dam rady tego zrobić ale wymienię wężyki na przelewach bo wydają mi się one luźne. Jeżeli chodzi o oringi na wężach to wywaliłem oryginalny filtr i włożyłem od VW gdzie jest dojście i wyjście. Właśnie zaglądałem do baku i paliwo jest, smok ciągnie prawidłowo, syfu nie ma. Jak mu zapodam plaka to normalnie odpali ale chodzi tylko na plaku...
Na rozgrzanym trzyma tak samo ciśnienie na jałowych. Na pełnych obrotach dobrze zamknęło 6barowy zegar (orientacyjnie ok 8 bar) Dodam, że po odpowietrzaniu cały dzień palił jak chciał, raz od kopa, raz kilka obrotów, raz kilka sekund kręcenia. No loteria poprostu... Dalsza walka w poniedziałek, a we wtorek prawdopodobnie zaczyna sezon... Magiczny układ...
Po dokładnym przyjrzeniu się pompie paliwowej zauważyłem mokry wężyk od powrotu.. Sama końcówka,uszczelniłem to ale dalej mam ten sam objaw co w opisie. Czy w pompie paliwa istnieje jakiś zaworek zwrotny zapobiegający cofaniu się paliwa. Filtr paliwa szczelny nie zauważyłem żadnych wycieków jest suchy. Dodano po 57 Nie za bardzo Kojarzę. co ma wspólnego...
Witam. mam taki problem ze swoją audicą po nocy nie mogę jej zapalić jest zapowietrzona paliwo cofa mi się zpowrotem do tyłu jak już ja odpalę cały dzień jest o.k i pali zostawie na dlużej i pozamiatane czy ktoś miał ten problem czy chodzi tu o pompę. Niby sprawdzali ją i elektronicznie jest o.k to co w niej jest ze nie trzyma paliwa
Witam! Mam problem z cofaniem się paliwa w układzie wtryskowym w VW LT '98 z silnikiem 2,8. Nie mam wycieku przy wtryskiwaczach i na powrocie. Czy może mi ktoś doradzić jak sprawdzić pompę, czy nie puszcza paliwa? Może ma ktoś schemat tej pompy?
Witam, Problem z odpalaniem zaczął się od wycieku z pompy wtryskowej. Dodam, że jest to niestety pompa z Lukasa. Oddałam ją do regeneracji, gdzie została uszczelniona i było coś przy niej pokręcone, ponieważ zaczęły się problemy z obrotami - falowały, odpala za 2 razem z dodaniem gazu. Był również wymieniony filtr paliwa. Oba elementy są połączone przeźroczystym...
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Filtr paliwa - sprawdzić szczelność , chodzi o cofanie paliwa.
Czy jezeli wepne waz przelewowy za filtrem i za pompa na powrocie bedzie to dobre miejsce :?: chodzi o to czy np.paliwo z pompy wtryskowej nie bedzie sie cofac :?:
Paliwo z bańki... co ma wykazać taka próba ? Krótki obieg pomoże wyeliminować cofanie paliwa i zapowietrzania sie układu. Jak to nie pomoże, i jesteś pewien rozrusznika-akumulatora (w tych dieslach musi mieć tzw. kopa) to zostają tylko cięższe tematy, jak luzy zaworowe i sama pompa.
Wygląda na to że ci się cofa paliwo do baku przez noc.Gdzieś jest dziura lub nie trzyma pompa.Czasami wystarczy na wężyku zasilania paliwa założyć zaworek zwrotny
Witam. Z tego co wyczytałem na forach to nie mam filtra paliwa jest rzekomo w pompie paliwa, stąd trudniej dla mnie zidentyfikować wąż zasilający z baku. Opel Astra H 2005 GTC silnik Z16XEP 105 KM. Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Gdzie mam to zrobić , z oględzin wynika ,że wężyk gumowy wpięty w rurkę metalową idącą...
Załóz nowy wężyk plastikowy i ma szybko podać paliwo do gaznika ,cała filozofia. Najważniejsza aby sie nie cofało paliwo . Kichanie szarpanie to może być naprawdę wszystko w kaszlaku.
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Bolek.Jeśli poci się trzpień od pompki tej ręcznej,tzn.że jest nieszczelna i dostaje się tam powietrze,co jest przyczyną cofania się paliwa do zbiornika.Po nocy ciężki rozruch.Pompka do wymiany.
Pewnie, że dobry i skuteczny. Filtr najlepiej z golfa mk2, bez podgrzewacza. Ten na foto jest z podgrzewaczem (innego nie mogłem znaleźć), często sa przez niego kłopoty, lubi zaciągac lewe powietrze. Poprostu z filtra maja wystawac tylko dwie rurki. Grószke o której piszesz, jeżeli to pompka z zaworkiem zwrotnym, to nie polecam, kupiłem takie ustrojstwo...
Witam , jestem tu nowy ale zabrakło mi juz pomysłów co do tego vw. Mianowicie stało sie to z dnia na dzien auto nie odpala , przychodze rano i nie ruszy chodz bym kręcił do rana . Wymieniłem filtr paliwa i podgrzewacz . Dokręciłem wszystkie opaski , przewody posprawdzałem nie widac wycieków itp. Pompa w tym aucie to lucas z zaworkiem regulujacyk kat...
Załatwione. Miałem przerwę wakacyjna ale dopiszę jak zakończyłem sprawę. Wymiana pompy wbrew pozorom nie jest taka trywialna. Może z tej przyczyny, że te pompy się po prostu nie psują. Wymieniłem moją ale faktyczna przyczyną była oczywiście awaria sterownika. Dopiero specjalistyczny warsztat był w stanie to zrobić. Tak czy inaczej jeśli ktoś faktycznie...
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika NrAmpery [A] 1 *20Zespół motowentylatora 2 *60ABS / ESP 3 *30ABS / ESP 4 *70Zasilanie BSI 5 *70Zasilanie BSI 6 *–Wolny 7 *30Zasilanie stacyjki 8 *–Wolny ---------------------------- NrAmpery[A]Opis 110Moduł podgrzewania (Diesel); Czujnik wody w oleju napędowym; Stycznik światła cofania; Czujnik prędkości pojazdu;...
Witam kupiłem lagune z roku 2006 z silnikiem 1,9 na pompie bosch, auto kupiłem jako nie sprawne, problem polega na tym iż nie chce zapalić kręci kręci i nic nawet nie załapie, dzisiaj doszedłem do tego, jak kręci się silnikiem i druga osoba pompuje pompką przy filtrze to silnik odpala i ładnie chodzi po zaprzestaniu gaśnie, (filtr paliwa nowy) dowiedziałem...
Wymieniłem przewody paliwowe na zwykłe gumowe- paliwowe. Przerobiłem powrót z wtrysków, idzie od razu do powrotu do baku. Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą, przy samym filtrze. Teraz silnik po długim postoju odpala bardzo dobrze. Paliwo się nie cofa. Pojawił się się niestety następny problem. Samochód ma mało mocy, ciężko wkręca się na...
Witam, Tak się składa, że mam drobny problem z autem, a mianowicie problem z odpalaniem. Po dłuższym postoju zapala czasem za 1, czasem za 3 razem, nie ma tutaj absolutnie żadnej reguły, jeśli już odpali to zapala za 1 razem (do kolejnego dłuższego postoju). Z większą ilością paliwa (powyżej 1/2 baku) pali dużo łatwiej. Filtr paliwa nowy. Na warsztacie...
Weź sobie sygnał z wyłącznika świateł cofania. Kostka F pin 6 w bordnetz (CECM) Nim się narobię i zero efektu to znalazłem do mego auta? -opis taki wtyku F: F = złącze 8-stykowe -T8a- Przy wiązce przewodów: 1 - przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 50 2 - mostek do złącza wtykowego -T11c/7- 3 - silnik wycieraczki szyby, czujnik rozpoznawania deszczu...
Paliwo nie powinno się cofać. Filtr musi być cały czas napełniony benzyną do połowy. Prawdopodobnie winna jest pompa paliwa. Wymień w niej membrany, ale na nowe! Zakładając używane części możesz bardzo długo szukać usterki i jej nie znaleźć;) Sprawdź ośkę czy nie jest wytarta, membrana musi wykonywać pełne ruchy w dół i do góry a nie drgać w miejscu.
Witam wszystkich bardzo serdecznie, pozwolę sobie odświeżyć temat, mam nieco podobny problem mianowicie nie odpala moja renowka rx4 1.9 dci był u mechanika i wywala błędy na listwie, za małe ciśnienie, po zakupie nowego czujnika to samo oba czujnik zostały sprawdzone w innym warsztacie i oba okazały się dobre więc problem jest gdzie indziej, dziś wyciągnąłem...
Witam. Pacjent - Mondeo MKIII 2.0 TDCI 130KM 2003r. 1. Zaczęło się od lejących wtrysków. Demontaż wtrysków i pompy - okazały się tak zaopiłkowane, że nie nadawały się do naprawy. Zakup drugich wtrysków i pompy. Regeneracja drugich wtrysków i pompy. Demontaż całego układu paliwowego i dokładne płukanie. Montaż wtrysków, pompy i kodowanie. Efekt - wtryski...
Witam wszystkich, odświeżam temat. Może ktoś może pomóc, elektromechanik z komputerem z okolic Krakowa Libertowa mile widziany. A więc... 206, 1.1 benzyna 2002 r. Brak czujnika zderzeniowego. Prosta wersja, tylko poduszka (poduszka świeci, jakiś problem przy pasach) i wspomaganie. Autko kupione w lipcu, pięknie chodziło aż do września, kiedy to zaczęły...
Nie odpowiem na pytanie ale - u siebie w Toyo miałem taki problem. Układ paliwowy był nieszczelny i paliwo się cofało do baku. Bo bardzo długim kręceniu rozrusznkiem pompa podpompowała paliwo i auto jechało. Czy na pompie paliwa albo na filtrze jest pompka? Wydaje mi się, że będzie. Spróbuj podpomować do filtra paliwo ręcznie i spróbować odpalić. Jak...
Witam mam sharana z 2007 roku z silnikiem 2.0 tdi po dłuższym postoju 6-10h ciężko pali długo trzeba kręcić pewnie paliwo się cofa. Tylko że nie zawsze to robi u mechanika wcale. Pompa vacum ma nowe uszelki. Czasami też po krótkim czasie postoju czuć jak by przez chwilę słab. Mechanik twierdzi że mogą byc 2 przyczyny albo pompa vacum albo uszelki pompowtryskow...
I tu się kolego mylisz. Pompka ręczna mimo, że jest zamontowana na korpusie pompy zasilającej stanowi oddzielny element. Tłok tej pompy nie pompuje paliwa podczas pracy silnika. Za pompowanie paliwa odpowiada drugi tłoczek napędzany krzywką od wałka pompy wtryskowej. A dokładniej to paliwo pompuje sprężyna, a krzywka cofa tłoczek.
Po wielu bojach okazało się ze nie trzymała pompa paliwa w zbiorniku. Paliwo po prostu cofało się z powrotem do zbiornika. po wymianie pompy wszystko wróciło do normy. nawet zaworki zwrotne które montował mechanik nie przynosiły efektu.
Witam serdecznie mam proźbe czy wie ktoś może jaka jest średnica szlaufu idącego do pompy paliwa. Chodzi o to ze chce zalozyc zawór zwrotny bo mi sie paliwo cofa.proźba o pomoc
filtr ok, wężyki w porządku, dzisiaj sprawdzałem, pompka w zbiorniku podaje , po wyłączeniu zapłonu paliwo nie cofa się ani przed filtrem ani na powrocie z pompy tandemowej a mimo to nie chce od razu zapalić od kopa. Wstawiłem wężyk przeźroczysty po miedzy powrotem z pompy tandemowej a filtrem i nie ma żadnych bąbli , im dłuższy czas po zgaszeniu tym...