Dzień dobry Nie wiem jaki olej jest zalecany przed producenta ( do Corollli e11 3d 1998r, silnik 1,33 kat oznaczany też 1.4 ) - ponieważ po kilku telefonach do sklepów i obejrzeniu kilku stron - jest kilka różnych "jedynych właściwych" odpowiedzi - ale róznią się wszystkim A producent chyba jasno okreśił jaki olej jest właściwy. Książkę serwisową gdzieś...
Witam Mam problem z Corolla 4efe. Z pozycji testera nie widać obrotów wału. Instalacja sprawdzona, czujnik podmieniany (nie oryginalny), komputer również. Błędów brak. Dodam tylko, że auto w zeszłym tygodniu zapalało raz na sześć-siedem prób. Teraz ani myśli. Widok czujnika z oscyloskopu: Proszę o pomoc. Pozdrawiam
nie wyświetla chek egine uszkodzony ecu czy można podmienić od rozbitej i nie trzeba dodatkowo wymieniać immobilisera
Sprzęgło w w/w modelu "bierze zaraz przy podłodze". W układzie sprzęgła jest siłownik hydrauliczny na którym widać zawilgocenie. Czy nieszczelność w w/w układzie sprzęgła np. nieszczelne uszczelki mogą być przyczyną objawów brania sprzęgła zaraz przy podłodze ? Dodam że sprzęgło nie ślizga się ale denerwujące jest wysprzęglanie przy zmianie biegów....
Chcę wymienić świece zapłonowe oraz mam do sprawdzenia luz na zaworach w 4EFE. Czy przy zdejmowaniu pokrywy zaworów w/w silniku trzeba wykręcić świece zapłonowe? Gdzie w Bydgoszczy polecacie zrobienie sprawdzenia i ewentualną regulacje luzu na zaworach ( oprócz ASO Toyota cena usługi 500zł bez materiału ) - chodzi o problem wymiany płytek regulacyjnych....
Mam spory problem. Toyocie odechciało się palić. Sprawdzono iskrę po przewodach WN,- jest. Świec nie odkręcałem na razie ale podejrzewam że przechodzi przez świece. sprawdzono układ paliwowy- pompa załącza się razem z rozrusznikiem ale na zapłonie już nie, sprawdzałem i komputer nie podaje masy na przekaźnik na zapłonie ani na chwilę, ale już na rozruchu...
Witam, Corolla zgasła mi w ten sam sposób już 2 razy.Przejechałam ok 2km, jadę 60 - 70 km/h, na czwórce, obroty ok 2,5 tyś. Nagle, obroty zaczynają spadać, próbuje dodać gazu ale to nic nie daje - znaczy, mogę nacisnąć pedał, ale obroty nadal spadają, zaświeca sie check engine i akumulator, auto staje. Odpalam i wszystko ok - chodzi równo, obroty nie...
Witam serdecznie. potrzebuję pomocy, ponieważ 2 mechaników rozłożyło ręce, wymieniłem niepotrzebne podzespoły a silnik nadal pracuje nierówno. Jestem posiadaczem Corolli e11 z silnikiem 1.3, 4eFe z 4 letnią instalacją gazową firmy AG auto, instalacja Compact. Silnik pracuje nierówno, zdarza mu się zgasnąć, po przełączeniu na gaz obroty maleją, kiedy...
Witam Jestem posiadaczem Corolli e11 (4efe , rok 1997 , bez gazu , kombi ) od niedawna, problem leży w tym że w samochodzie wymieniono silnik ( z powodu zatarcia ) i spoglądając pod maskę zobaczyłem ze dwie wtyczki nie są podłączone i nie wiem która jest od czego z góry dziękuję i pozdrawiam MaciekWOT Poniżej załączam zdjęcia: [/img]
czy do corolli e11 4efe 2000r też taki sposób będzie miał rację bytu ? Ale patrząc na zdjęcie skrzyni z portalu aukcyjnego jest właśnie widoczna "zaślepka" przykręcana na śruby więc jest też dojście..
Proszę o podpowiedż jaki to typ zacisku hamulcowego z przodu Sumitomo czy Akebono - Toyota Corolla E11/UK/4EFE/1998 r.
Mój problem z niezawodną do tej pory Corollą ee111 /silnik 4efe/. Otóż po dłuższej jeździe gorący silnik nie odpala. Po ostygnięciu 10-15 min nie ma problemu. W czasie jazdy silnik pracuje normalnie. Jedyne co zauważyłem to lekki spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa. Wynik badania komputerowego 14-obw, IGT lub IGF błąd systemu zapłonowego - interpretacja...
Witam, Toyota Corolla 1998 1.3/16V silnik 4EFE. Kupiłem kit INA 530 0274 10 - zestaw rolek z paskiem do rozrządu. Kit zawiera pasek INA rolki KOYO. Pytanie to czy kit powinien zawierać tylko produkty INA czy INA dopuszcza produkty innych producentów?
Co do toyoty to możesz zainstalować dowolnie 2 lub 4 generacje (kolektor metalowy) ,luz zaworowy regulowany jest na płytkach - dotyczy to silników 1,3 86KM 4efe. Gaz spisuję się dobrze. Trochę gorzej jest z silnikami tz. 1,4 97KM VVT - kolektor plastikowy, praktycznie brak możliwości regulacji zaworów (wymienia się całe szklanki zaworowe co wiąże się...
"chyba" mi nie wystarczy :), ja muszę mieć pewność 100%,bo skrzynia miała by przyjechać z daleka. Porównując według różnic na zdjęciach ,to widać że obudowa ze skrzyni z e11 jest bardziej wzmocniona czyli zapewne będzie solidniejsza,mocniejsza, po za tym nie wiem jakie różnice jeszcze są miedzy tymi skrzyniami,jak ktoś wie to proszę niech napisze.Najważniejsze...
Pewnie problem z głowicą lub pąpą. Ale 25o i robiłeś głowice???? Ja miałem z tym silnikiem 4EFE corolle G6 i z tego co pamiętam to tam dopiero chyba po 120 tys regulacja zaworów jest przewidziana. Chociaż tyle że to silnik bezkolizyjny to jego plus, a przebiegi naprawdę duże robią te motory.
toyota corolla e11 1,3 benzyna silnik 4efe - alternator niewiem:) bateria: alternatyory w mojej wersji: Tak tylko boję się że może być nie doładowany akumulator
Byłem na przeglądzie niedawno i wyszło że z tyłu hamulce są słabe oraz jest duża różnica w sile hamowania. Auto to Corolla E11, '99 (model przedlifotwy) 4EFE, liftback, bez ABSu. Auto ma wymienione metalowe przewody oraz elastyczne z tyłu i przodu, dodatkowo nowy płyn. Okładziny z tyłu są ok (wedle zapewnień mechanika), tak samo bębny. Macie pomysł...
jaki silni - np. 4efe oraz ile przejechane kilometrów na LPG pozdrawiam
jak w temacie za dużo tam przewodów czujników i nie wiem gdzie dokładnie ten czujnik sie znajduje zapewne jest gdzieś wkrecony w blok silnika 2 pytanie jak go przebadać czepiam sie go bo rano auto odpali i odrazu spada z brotów zaczyna wariować a po rozgrzaniu wszystko jest ok symbol silnika 4efe 1332cm2
witam,, posiadam corolkę g6 z 4efe silnik , niedawno wymieniłem samemu silnik ponieważ zdechł :) , kupiłem taki sam silnik4efe z coroli e 10, ten silnik niestety nie posiadał kilku rzeczy i przełożyłem od mojego starego do nowego ktory kupiłem ,,wymeniłem kilka rzeczy + cewka zapłonowa ktora był mechaniczna na elektryczną,,czujnik połozenia wału z pokrywka...
Hmm. Chodzilo mi o to czy powiedzmy silnik z 97r z sedana 4efe przeszczepie do tej corolli. Mam slupek za grosze. Wsadze goly slupek i uzbtoje w swoje czujniki zastanawiam sie czy ten z aparatem zaplonowym ma czujnik walu. Ale raczej ma , bo jest tez czujnik w aparacie zaplonowym
a jest tak : -odpalam rano i musze trzymac lekko wcisniety gaz bo inaczej by zdechł tak jakby nie było tych wyzszych obrotów na ssaniu ale po jakimś czasie 5-15 sekund moge puscic pedał i są wysokie obroty -jak jest tak na pół rozgrzany to obroty zaczynają falować - wszystko sie uspakaja jak silnik dostanie pełnej temperatury to jest po przejechaniu...
Witam!!! Samochód jak wyżej, instalacja II generacji. Poszukuję miksera do takiej instalacji. Przeglądałem fora lpg i inne i to co znalazłem: www.rybacki.pl 1/ kod 300-459 2/kod 300-190 Problem w tym iż nie znalazłem nikogo kto by na takich mixerach jeżdził i mógł wydać pozytywną opinię. A sam eksperymentować nie chciałbym. Blosa nie chcę. Były kiedyś...
Witam sznownych forumowiczów, Problem dotyczy Corolla E11 z silnikiem 1332ccm 16V - 4EFE z układem zapłonowym bez rozdzielacza zapłonu, auto wyposażone w instalację LPG. Po uruchomieniu przy zimnym silniku pracuje prawidłowo zarówno na benzynie jak i na gazie. Po nagrzaniu silnika ( przy obecnej temperaturze otoczenia po jakiś 2min), na wolnych obrotach...
Witam, Jakie są momenty dokręcania śrub elementów rozrządu 4EFE ? w Haynesie jest opisane: Camshaft sprocket bolt: 1.3 litre engine..................................... 51 Nm Crankshaft oil seal retainer bolts: 1.3 litre engine..................................... 7 Nm Idler pulley bolts: 1.3...
Witam. OD jakiegoś czasu w moim samochodzie corolla e11 silnik 4efe dziwnie pracuje. Czasem obroty zawieszaja się na poziomie 1200 do 2000 i wtedy silnik przerywa co jakiś czas. Po musnieciu gazu obroty spadają . Zdiagnozowane było wypadanie zapłonu na 3 cylindrze więc wymieniłem cewke Ale nic to nie pomogło. Przewody i świece również są nowe. Czasami...
Toyota corolla e11 4efe.
Witam posiadam taki sam problem ,tylko ze to samochód toyota corolla 1,3 16v z silnikiem 4efe z roku 1997 z grudnia , z którym nie mogę się upora a wiec tak gdy zapalam silnik na benzynie jest wszystko ok aż do momentu nagrzania się silnika po tym wciskając pedał gazu gwałtownie silnik zaczyna się dlawi i strzela aż do uzyskania szybszych obrotów zawsze...
Witam, Ostatnio byłem na wyregulowaniu zaworów (były 2 podparte konkretnie i 2 tak sobie), telepało strasznie w kabinie i silnik chodził jak traktor. Zostały wyregulowane i od tego czasu zrobiłem około 3tyś. km i powoli znowu zaczynam słyszeć zawory, sądzę że 1szy się podparł (kiedyś miałem taki objaw i był dokładnie 1 podparty - ale dużo na tym nie...
1. Toyota Corolla E11, silnik 1.4 benzyna, wersja najlepiej G6, najlepiej po lifcie, rocznik od 2000 Te silniki ciągną olej na potęgę (chyba że była wymiana shortblocka w serwisie) ze względu na wadę fabryczną. Tu już lepiej kupić przedliftową 1332cm3 4efe (ale te korodują, wiem bo mam).
Widzę, że ostro nastawiłaś się na zakup parcha, woja kasa i Twoje problemy-powodzenia. Moja kasa i nie chcę wtopuć kasy w jakieś wyklepane coś z czego po deszczu albo lekkim uderzeniu szpachla będzie płatami schodzić, dlatego napisałam ten post proste chyba co nie? Za te pieniądze kupujesz auto które nie dymi na niebiesko, ma jeszcze nieprzrdzewiałe...