customizacja

Znaleziono około 119 wyników dla: customizacja
  • Samsung SHH-E100 gdzie polak??

    z tego co wiem (nie na 100%) PL jest w E10XDDC2 (choc na spisie tego nie ma)... E10AODB2 Germany, En,It,Fr,Es,Nl,Pt,Tr E10XBDD2 Sweden E10XDDC2 Czech E10XEDB3 Russia,En,Ge,Fr,Ru,Ee,Lv,Lt,Bu,Ua,Ro E1... Netherlands E10XAWJ3 GE,CH,FR,En,It,Fr,Es,Nl,Pt,Tr E10XAWK1....

    GSM Serwis pawel   04 Paź 2005 15:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 614
  • K700i - wisi na wyborze języka

    Panowie jeśli to tornado to robicie podstawowy błąd. 1. Full Flash większy plik + customizacja w typie wybrać trzeba Flash+cust/fs+Unlock 2. Flash mniejszy plik około 6mb + customizacja tak samo jak poprzednie wybrać scenario ostatnie z listy i powinno wstać

    GSM Serwis cinekk   18 Lut 2006 15:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1251
  • SE NEV CLIP

    jak juz to kupcie tego chińskiego clona albo oryginała, mam clipa od robsona, i jakos on wywala k500 tzn. robi cos z customizacja i nie lapia sieci (musze je fashować cruiserem), o dziwo nie ma takich problemów z innymi modelami tylko k500...

    GSM Serwis leati78   30 Cze 2005 12:02 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 720
  • stawianie siemensa c60

    Customizacja z zaznaczoną opcją "delete flex memory area" rozwiązuje sprawę... potem FFS-y i telefon jak nowy. Niestety, trzeba posiadać hardlocka.

    GSM Serwis andrew220   30 Wrz 2005 07:12 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1481
  • Polskie menu w SE k300i

    semctoolem v3.3 nie wgrasz flasha, zreszta czy widzisz tam taka opcje? Ja wgrywam (na razie) soniciem pod UFS'a... Jesli nie masz UFS'a to sprobuj Soniciem patch3 by arash i przerobionym kablem (tak jak do semctoola) lub davinci clientem... Wszystko masz w topicu SonyEricsson, simlock itp. 1. linki...

    GSM Serwis blade   08 Lip 2006 12:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 947
  • Customizacja K700 kto ma plan?

    Witam, zaczeło sie tak: przyniósł mi klient do odsmoczenia,dysponuję Tornadem z HWK .Więc dalejże podpinać fona i ustawiać scenario na locks chwilkę mielił i wywalił failed , drugie podejście to samo.No to ja go wroną od szwanców semctool 3,3 dokładnie.Podpiąłem ładnie zaczął mi sie sczytywac przerobił...

    GSM Serwis wasylwek   09 Sie 2006 13:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 839
  • SE K700i + 4locki jak je zdjąć kablem com

    Sprawdz jeszcze na fula naladowanej baterii. Mozna naladowac w T230,290 no i w K700 oczywiscie. ja tak mialem jak bateria byla naladowana do polowy. Aha i przeflashuj to w davincim najpierw konwersja na cid36 potem flash cid 36 a potem customizacja i unlock w sonicku, potem powinien wstawac, ladowac...

    GSM Serwis halinka1125   09 Lut 2006 11:42 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1637
  • W550i i zmiana języka na polski

    Słuchaj jeżeli ją ubiłęś to sprawdz jaki był cid ustaw taki cid+tp i wejdzie w tryb serwisowy,potem wgraj mu czysty flash potem dograj język potem customizacja odłącz telefon podłącz naprawa Cid-u zmień na red i powinno śmigać.Jeżeli go uwaliłeś programem to musi śmigać acha odbuduj strefę bezpieczeństwa. pozdrawiam...

    GSM Serwis matiksm   06 Kwi 2006 17:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 993
  • K700i - jak wgrać polski język, które pliki wybrać?

    Czesc. wgraj mu jeszcze raz mcu +customizacje zaznacz tylko w opcjach " bypass certyficata checking" jak wgraja sie oba pliki mcu to czasem trzeba na chwilke wyjac baterie i powtornie ja wlozyc i poczekac chwilke zeby sie zrobila customizacja . Nie zapomnij rowniez w opcjach zaznaczyc "lock" . po tym...

    GSM Serwis monter3   13 Kwi 2006 09:56 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1182
  • Se k700i - nie odtwarza standardowych dzwonków

    tak robilem wszystko wlacznie z customizacja na emea1 pierw wgrywalem cid29,potem cid36 ,ciekawe ze melodia powitalna jest a dzwonkow nici,wiec uklad audio raczej odpada

    GSM Serwis mariogsm   27 Cze 2006 21:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 855
  • V3r przy próbie wgrania PL wywaliła się. Proszę o pomoc

    Czy telefon reaguje na "*" "#" i "Power ON", wcisniete na raz ?????? Generalnie smart-clipa uzywam tylko do unlok. Polski w tych telefonach mozna zrobic moonsterem pobranym z downloadu jednego ze sklepow, ponizej nazwa pliku, plik bez simloka oraz bez kustomizacji na naszych operatorow - do telefonow...

    GSM Serwis diodav   28 Cze 2006 10:58 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2048
  • w300i simlock. Czym zdjąć, aby nie uszkodzić telefonu?

    Moze być problem Znajomemu sie wysypał na simloku smartem Postawiłem dzisiaj cruiserem ale niestety brak polskiego języka Jeżeli chcesz zrobic cruiserem to prosze: Podłącz telefon plus dodatkowe 3volty Wybierz z listy w300i i attach - podłącz Następnie usun rsa Jezeli masz inny soft to teraz musisz...

    GSM Serwis MiSiEk#   05 Sty 2007 20:15 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1924
  • K700 problem z CID-ami, wgraniem softu

    Witam! Dostalem do sima K700 CID36 Red. Sima zdjołem kraczonym Sonic boxem, łaczyłem sie przez Tornado. Sim poszedł bez problemu(fon działał). Później chciałem jeszcze cos sprawdzic, podłączyłem i zczytalem go jeszcze raz i tu zaczoł sie problem, po właczeniu był tylko biały migający ekran. Wgrałem...

    GSM Serwis Fyszo   31 Sty 2007 17:32 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2034
  • W 800i zawiesza sie i restartuje

    zastanbawiam sie po co ingerujesz w gdfsa? i jakie urzadzenie masz ? flash ARM AVR ,customizacja ,jezeli sie nie włącza to wgrywasz Eroma

    GSM Serwis komismaja   05 Sie 2006 23:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 629
  • K750i nie włącza się po wgraniu języka polskiego

    Heh, skoro wgrał EU1 to musi mu się komunikować, Tylko jeszcze trzeba dograć EMEA1 i customizacja i będzie wszystko ok.

    GSM Serwis GR8JARO   03 Wrz 2006 15:10 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2085
  • SE W300i simlock.

    no nie takie proste cruiserem mozna uszkodzic w 300i ale setol sobie z tym radzi i mt-box chodzi na mt -boxie brakuje pl z customizacja polska

    GSM Serwis wojtek krasucki   11 Wrz 2006 22:53 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 24013
  • Nie działajacy k750i CID 49 RED po simlok

    na dzien dobry ustaw prędkość na 11520 zabotuj telefon unlock rsa wyjmij i włóż baterie zabotuj telefon załaduj main cid49 red załaduj flasha powinien wejsc załaduj raw fs i pamietaj o ptaszku z customizacja po wszystkim rozłącz kabel wyjmij i włóż baterie musisz miec zainstalowane restral files...

    GSM Serwis Radwan007   28 Gru 2006 13:13 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3526
  • w810i cid 49 CRUISER nei dizała:(

    Mam niezły problem, telefonik padł zapewne po silmoku trudno mi powiedizeć co było kombinowane. PRzejzałem wszystkie posty na temat tego i nie mam pomysłow. Teraz telefonik przeszedł: Unlock rsa restore firmewere W810i_CXC1250316_Generic_R4...

    GSM Serwis GR8JARO   30 Sie 2006 02:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3570
  • se k750i po flashu nie uruchamia sie

    dawno nie robilem se tym sprzetem ale widze zadko robisz se a co dopiero takie wgraj mcu K750_R1J002_EMEA1 plus do tego plik fs z taka sama wersja czyli R1J002 plus gdfs poprostu wgraj mu fulla do tego simlock i gdzies tam musi byc chyba complet lub customizacja po fleszu... pozdrawiam leon.

    GSM Serwis koyot24   31 Sie 2006 18:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 792
  • SE K750 CID49 - nie mogę go naprawić, jakieś sugestie?

    Miałem kiedyś podobne przejscia z CID 49... meczyłem sie dwa dni, za każdym razem pojawiały sie jakieś błedy na sofcie R1CA021_Red49 ...pomogło mi rozwiazanie: - remove rsa - wyciągnij i włóż baterię - boot - flash main K750i_CXC125952_EU1_R1AA008_Brown36.ck75... flash raw fs K750i_CXC125953_EMEA1_R1AA008_Brown36.ck...

    GSM Serwis michałbak1   25 Wrz 2006 09:47 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 2673
  • [SE K600i] Czy udało się komuś usunąc chronione pliki?

    nie po usunięciu simlocka - tak oryginalny gdfs nie narusza obszaru simlocka :D customizacja również Dodano po 7 najlepiej i najbezpieczniej boxem ufs3 z hwk albo cruiser

    GSM Serwis adi2002   17 Paź 2006 21:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 873
  • SE S700i-problem z wgraniem polaka(Cruiser)

    byc moze,ja wgrywam w odwrotnej kolejnosci,main potem jezyk z customizacja,sam jezyk masz racje --SIM-- wychodza cuda;) biore sie za SE V600i niezywe po odblokowywaniu,CID49:(

    GSM Serwis domel45   18 Paź 2006 16:20 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 780
  • w300i cid49 nie robi customizacji

    unlock rsa -> customizacja -> firmware restore wszystko cruiserem i bedzie latalo zreszta cruiser sam to sugeruje, wystarczy przeanalizowac co napisal pozdro Tom

    GSM Serwis pik-rtv   09 Lis 2006 09:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 911
  • SE w810i - problem z działaniem po zdjęciu simlocka

    Podczas ściągania locka wszystko szło normalnie:unlock RSA, restore firmware, direct unock i gotowe. Wcześniej z innymi modelami też mi się zdarzał czerwony komunikat " you have to flash main fw", a tym razem nic ..???? tym bardziej mnie to dziwi. A flashowałe dwa razy wrzucałem mu pliki main fs i raw...

    GSM Serwis GR8JARO   15 Lis 2006 13:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1077
  • Se k510 pl. Dysponuję Cruiserem. W jaki sposób mam wgrać język polski?

    -Restore firmoware -flesz lang -customizacja -Restore firmoware moze jeszcze trzeba usunac sim-loka i rsa ale to juz sprawdzisz

    GSM Serwis EdiMars   15 Lut 2007 12:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 735
  • smart clip i simlock z v3x

    v3m v3im v3vm Smart-Clip NIE ROBI ! Jedynie MSS. Po Smart-Clip'ie będziesz miał Critical Error 0xDEAD (!) (at) matyjasz 1. V3v to V3 dla Vodafone Germany, występowały w 2 Wariantach ( V3 : R374_G oraz V3r : R4515_G ) a to "v" to jedynie Customizacja Vodafone (tak samo, jak "T" dla...

    GSM Serwis Stokłosy   22 Gru 2006 13:42 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1076
  • Problem z polakiem w K750i

    Trafił mi sie K750i z sieci T-mobile wersja softu R1CA021 CID49. Za pomocą Cruisera usunąłem sima i posługując sie plikiem z supportu K750i_CXC125953_EMEA1_R1CA021_Red49 dograłem polaka.Potem oczywiście customizacja i objaw jest taki że nie widzi języków tylko język angielski i dodatkowo nie ma połowy...

    GSM Serwis optiquest   17 Gru 2006 19:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 573
  • SE K750i - jak wyrzucić menu Plusa i wgrać czysty soft?

    Witam, mam Sony Ericsson K750i. Problem polega na tym, ze trzeba z niego wywalic wszystkie te bzdety, ktore dorzuca operator do menu. Dysponuje sprzetem Cruiser. Tylko pytanie: czy wystarczy customizacja czy trzeba wgrac mu gdfs'a? Ktos moze ma doswiadczenie w tej kwestii.

    GSM Serwis PrzemasBB   18 Gru 2006 16:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 900
  • W810i i K750 dziwne przypadki

    daj sobie spokoj z tym programem powyżej jednym działa drugim nie customizacja podobno zajmuje nawet 5 godzin kup sobie kredyt na kulandi i zrobisz sobie kablem z zestawu dcu60 polak jest w central europe

    GSM Serwis kamil_tel   09 Sty 2007 18:53 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2473
  • w300i bialy lcd po simlocku

    Usb semtool tego nie zrobi, trzeba go dać na cruisera lub setool. Ja osobiście robie cruiserem wgrywam full flasha potem customizacja i śmiga bez zarzutu. pozdr.

    GSM Serwis Stokłosy   03 Mar 2007 08:46 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1737
  • K310i problem z Cruiserem

    podłaczylem zasilanie (naładowana bateria 6310i) kyrzan a po co ty podlonczyłes ta baterie przecierz normalne ze trzeba podlonczyc 3v zeby zrobic nowe telefony cruiserem kolego wyzej poszukaj wersji 10.8 bo o tej 10.10 to nawet tem cruiser pisał ze ak cos nie bedzie działac to uzyc wersji 10.8 10.39...

    GSM Serwis fantomas   06 Mar 2007 14:05 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1125
  • SE V630i czy jest do niego pl.

    Tino V630 to k610 dla vodafona spokojnie ładuj sofcik od k610 i customizacja po logach bedzie oki :)

    GSM Serwis tino2003   09 Mar 2007 13:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1148
  • Kto pomoże postawić W300i cruiserem po zulei

    attach, unlock rsa direct unlock attach flash raw customizacja flash main i bedzie dzialac, robilem kilka takich przypadkow

    GSM Serwis piotrek198o   10 Mar 2007 19:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 585
  • K310i padł po flashu. Cały czas miga LCD i nic więcej.

    Witajcie Mam bardzo dziwny przypadek z K310i , a mianowicie przyszedl do mnie na wgranie PL i po wgraniu caly czas miga lcd i nic wiecej sie nie dzieje, nie wiem co to moze byc zwlaszcza ze robie juz chyba z 50 sztuke tego modelu i nigdy mi sie cos takiego nie przytrafilo. Wycztalem w ktoryms poscie...

    GSM Serwis fantomas   15 Mar 2007 13:56 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1094
  • cruiser jak wgrywacie polaka

    sorki ale mam wersje polska a angielski to nie bardzo u mnie więc gdzie jest ta customizacja :( wersja 10.39

    GSM Serwis MARKOL   18 Mar 2007 20:35 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 718
  • Soniak k608i - nie chce zyc

    Widze ze attach Ci ładnie wchodzi ustaw model ręcznie predkosć na 115200 attach unlock rsa kabel bateria attach direct unlock attach flash main flash raw fs customizacja oczywiście jak cos nie tak wklej logi

    GSM Serwis gracjan55   20 Mar 2007 13:58 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 950
  • customizacja w k310 setool3

    witam , czy ktos wie moze jak wgrac customizacje do k310 setoolem 3 ?

    GSM Serwis copper   07 Kwi 2007 05:09 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 954
  • SE K310i - trup po fleszowaniu.

    Witam... Po raz kolejny wrocil do mnie z serwisu autoryzowanego telefon jak w temacie. Za kazdym razem jak sie wlaczylo telefon szukal sieci i nigdy nie mogl znalesc - caly czas wyszukiwal. Zrobilem flesza. To jest CID 49 red R4EA031. Zrobilem mu RSA, potem wgralem raw FS, customizacja, potem main....

    GSM Serwis Mustangoo   06 Kwi 2007 15:10 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1756
  • Error retrieving more info K510 Cruiser

    mialem juz takich kilka , ale k310i ale wszystkie sie fleshowaly, tylko jeden umarł na amen, rzucony w smietnik chyba uem sie wysypał. pozostale mialy ten blad ale sie bootowaly dalej i tak : remover rsa, odblokuj, restore firmware, flash 1 , flash 2 , customizacja, i jak potym sie nie wlacza to jeszcze...

    GSM Serwis xxxpiniuxxx   17 Cze 2007 17:51 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1581
  • SE SonyEricsson k800i możliwy tuning ?

    Witam :) a więc tak, dysponuję cruiserem :) Wiem że ma opcje edycji FS bo tuningowałem tak poprzednio w810i :) I idzie to całkiem ładnie i szybko :) Ale w810i cid 49 a k800i mam cid 51 i chyba sie nie dało jeszcze tego tuningu zrobić jak patrzyłem a patrzyłem ze dwa tygodnie temu. Te...

    GSM Serwis 0kti   01 Gru 2007 19:13 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 44753
  • SE K750 resetuje się, telefon po flashowaniu.

    telefonik wstal, wina tak jak pisaliscie lezala po stronie softu, dziwna sprawa ze robiac wg kolejnosci z supportu cruisera fon sie wywalal, pomoglo: RSA>restore>flash arm z zaznaczona customizacja i telefon smiga :) dzieki za odpowiedzi

    GSM Serwis komismaja   18 Maj 2007 10:06 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1144
  • K610im a k610i - czym sie różnia?

    problem rozwiazany: wgrany soft od k610i (R1ED001) + FS+ customizacja + unlock by patch i telefonik smiga :) pozdrawiam

    GSM Serwis robomax   19 Maj 2007 13:06 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1072
  • K750 CID49 Please wait...

    -RSA -direct unlock -FW+customizacja -Main -Unlock RSA -Restore firm. Zrob tak po krok po kroku i powinno byc ok.

    GSM Serwis MiSiEk#   22 Maj 2007 18:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1407
  • Patche .vkp k750i gdzie ?? vkp ??

    Witam :) Mam pytanko :) Posiadam Cruiser-a i chcę sobie do k750i wgrać patche, lecz nie wiem jaki adres podać żeby mi one dziłały :) Czy ktoś wie jak to idzie ? tpa/preset .................... czy jakoś inaczej ?? Te darmowe sposoby PhoneXs i XS++ są tandetne, customizacja zajmuje ok...

    GSM Serwis foxik33   26 Maj 2007 12:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 947
  • V630i sim + PL. Cruiser. Czy da się zrobić po jednym logu? Jak to zrobić?

    witam. cruiserem mozesz zrobic tylko jezyk. wgrywasz samego langa od k610 tylko musi byc taka sama wersja flesza. to jest wazne. tylko sam jezyk nie caly flesz. potem robisz customize ( modyfikacja sp ) i jezyk juz jest. odblokowanie sima zalezy od sieci w jakiej dziala a ceny sa rozne. glupoty...

    GSM Serwis phonex   06 Sie 2007 10:17 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1512
  • SE K608i problem SEtool 3

    Zaznaczyłem complet phone after flash i unlok after flash, resty są, najnowsza instalka też bateria na full,nie wiem tylko co to ta customizacja.I nadal nic na starszych instalkach też lipa.

    GSM Serwis budmiller   21 Cze 2007 19:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 821
  • problem z k750i pod cruiserem

    oj mistrzu co chcesz zrobic z tym telefonem ?? procedura z cid 49 jest taka attach (botowanie) unlock rsa rozłaczasz kabel i baterie attach - botowanie direct unlock - simlock (teraz jesli tylko chcesz smoka to robisz attach i restore firmware) attach flash raw fs- czyli język zapis sp customizacja...

    GSM Serwis MiSiEk#   27 Cze 2007 23:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1011
  • Problem po zfalshowaniu k510i ...

    Mam ten sam problem co kolega z pierwszego postu.Wszystko robię programem Phone-XS V2 .Telefon zaczął mrygać na biało gdy się go podłączyło pod ładowarkę bądź próbowało się go uruchomić więc programem Phone-XS V2 wgrałem K510_R4EA031_FS_CENT_EUROPE_RED49.fbn oraz K510_R4EA031_MAIN_GENERIC_RED49.mbn...

    GSM Serwis WhiteFoot   04 Lip 2007 21:38 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1419
  • k510i "poważny błąd, przerwij ładowanie..."

    do krystiano ten problem o którym piszesz może być spowodowany uszkodzeniem sprzętowym ale bywa także że wystepuje po odsmoczeniu słuchawy a co dziwniejsze że objawia się nie tuż po zdjęciu simlocka ale słuchawa wysypuje się po jakimś czasie moja rada i to sprawdzona w 100% ( warunek że to nie uszkodzenie...

    GSM Serwis Jacck   11 Wrz 2007 13:35 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 7362
  • Kredyty MT-BOX SE. Gdzie najkorzystniej wykupić?

    a co powiecie np o tej aukcji = > nie mam z nią nic wspólnego jednak zdziwiła mnie cena:| Nokia BB5 ASK to RPL calculation added - NEW • SonyEricsson DB2020 finalize phone - NEW co oznacza to drugie? że umożliwia ściąganie locków z DB2020 bo nie rozumiem co znaczy finalize phone :cry:...

    GSM Serwis hard   19 Lip 2007 06:17 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1071
  • k310i po flashowaniu bez zasięgu

    teraz GDFS Error: Illegal size Dodano po 1 A wiec telefon już śmiga. Jakby się komuś przydarzyło to: 1. wymienić gdfs, może to troszkę przyprawić o bólu głowy, ja musiałem przywrócić najpierw backup z odznaczoną opcją protect security zone i dopierow później wgrałem gdfsa z suplementary 2....

    GSM Serwis pidelta   19 Lip 2007 11:45 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 915
  • k800i zmiana cid 49 na cid 51 MT BOX SE db2020

    musisz wgrać R1ED001_1250210_GENERIC_WI[1].ssw R1ED001_CENT_EUROPE_fs[1].ssw w takej kolejności i jak podałem , potem customizacja oczywiscie masz logi..? ps. cos sie tak tego cida uczepił zostaw to , bo jak widze masz lekki problem z fleszowaniem a ty porywasz sie z motyka na ksieżyc..:)

    GSM Serwis komismaja   08 Mar 2008 12:21 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4211
  • K510i i miga LCD i Czekaj i inne takie...

    słuchaj a nie wgrywaj najpierw fs tylko main jako pierwszy potem fs reczna customizacja direct unlock a potem restore firware regards fantomas

    GSM Serwis Brzymeq   05 Paź 2007 13:45 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1779
  • w300 biały migający ekran po fleszowaniu cruiserem

    attach phone unlock rsa kabel bateria attach phone unlock attach phone flash języka (central europe) customizacja turn off phone attach phone flash arm (generic) po tym wszystko ok pamietaj o pełnej baterii

    GSM Serwis fantomas   08 Sty 2008 16:11 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1751
  • polski do sonyericssona w810

    Nie mozesz, bo nawet musisz tak zrobic. Full flash z customizacja.

    GSM Serwis gruby28   04 Wrz 2007 14:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 870
  • customizacja W810

    witam, tak jak w temacie co mam zrobic jeśli przeflashowałem W810i i na koniec nie chce mi zrobic kustomizacji tylko w trakcie sie włącza??? Pozdrawiam!!

    GSM Serwis raymansiwy   05 Wrz 2007 08:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1389
  • K800 nie działa aparat, reaguje na ruch przesłoną.

    Skoro wymiana kamerki nie pomogła to tylko już uwalony soft, i tylko pełna customizacja go postawi. Pozdrawiam.

    GSM Serwis Apollo-SERWIS   12 Wrz 2007 22:04 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1684
  • K310i o2 , simlock , customizacja .

    Mając telefon z simlockiem na o2 np k310i i po flashowaniu go i np dajac customizacje potem z polskiej sieci mp orange czy plusa, to czy zmieniamy tylko customizcję czy simlock będzie na tą sieć gdzie jest customizacja?

    GSM Serwis Adrian4477   11 Wrz 2007 19:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 986
  • SE K750 - czy można zrobić master reset sprzętowo?

    a wrzuc mu normalnego softa z customizacja i zobacz co sie bedzie dzialo bo moze masz cos namieszane w sofcie

    GSM Serwis Welonik2   26 Wrz 2007 21:05 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1401
  • K700 po fullflashu nie przyjmuje kart sim

    to jest customizacja, wgraj wszystkie trzy

    GSM Serwis Rappeerr   28 Wrz 2007 21:16 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1229
  • polak k800i tornado+hwk dam rade ???

    tzn ze lepiej nie probowac wgrywac polaka sekingiem do k800i- customizacja jest konieczna? mam tylko tor+hwk ale sie boje :/

    GSM Serwis komismaja   29 Wrz 2007 17:53 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1701
  • k610 restarty, biały ekran, po flashu.

    Soft wgrywam R1KG001 i customizacja też sie poprawnie wgrywa.

    GSM Serwis Adrian4477   04 Lis 2007 09:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 756
  • Problem z K550i cid 51 se tool

    Wtedy po flashu nadal bedzie simlock, gdy bede chcial sciagnac locka znowu bedzie taki problem z customizacja ??

    GSM Serwis shak14   21 Lis 2007 16:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3174
  • K55i CID52 R1KG001 i Setool smok

    Bateria jest na full, decustomizacji nie robilem i w zasadzie problemu juz nie ma, bo sciagnalem R6BC002 i na tym sofcie normalnie poszlo telefon smiga i nie ma smoka. Czy archiwum z customizacja wystarczy dodac w zakladce "Misc files" i wgrac wszystko za 1 razem - pytam bo mialem z tym probelm...

    GSM Serwis Artech   23 Lis 2007 14:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2102
  • Cruiser - unlock i flash Sony Ericsson, LG, Sharp

    Koledzy , czy w tej nowej wersji 13.01 po Direct Unlock trezba zrobic full tzn. firmware, lang, cust ?? Czy ja to zle zrozumialem , bo chybga po full flashu simlock sie znowu zalozy ? ok juz nie wazne - zadne full flash - tylko customizacja. Ale credyt przy unlock RSA i tak bierze :cry:

    GSM Serwis interside   23 Cze 2010 15:02 Odpowiedzi: 303    Wyświetleń: 110873
  • customizacja w setoolu?

    czy ktoś wie jak zrobic sama custumizacje w setoolu?

    GSM Serwis Artech   29 Lis 2007 13:56 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2341
  • SE Z1010 jaki soft pl

    Kużna wgrałem temu tempakowi z1010r1k_main_emea1_cid29.cry z zaznaczonym complita after phone flash customizacja się zrobiła a polaka niema. Ma ktoś jakies sprawdzone pliki może te pliki z supoortu sa jakies zawalone.

    GSM Serwis rpk   03 Gru 2007 21:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1143
  • Zdjecie simlocka a gwarancja

    to pan (zalezy jak trafisz rzecz jasna) powie ci o najblizszym serwisie gdzie robia zmiane jezyka, i ci wcisnie telefon i czego to dowod? ze facet chce sprzedać telefon? pewnie, v3e tez Ci sprzedadza w Polsce i powiedza ze zdejma za rogiem simlocka, i co, dalej bedziesz mial gwarancje z rozkreconym...

    GSM Serwis KamBys   08 Gru 2007 20:16 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 11588
  • w200 cid 51 mt box se

    W tym momencie simlock z db2020 Cid52 można zrobić bez logów Cruiserem lub SeTool-em (patch). Do zawyżenia cid-a w k800 uzywamy programu XS++, później podłączamy pod któryś z wyżej wymienionych boxów. Cruiserem: 1. Ściągnąć RSA 2. Flash main fw 3. Unlock 4. Flash fs 5. Customizacja i...

    GSM Serwis lechu-o   21 Gru 2007 23:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1413
  • K800 sam padł - czy to możliwe?

    customizacja to nie problem. problemem jest niewłączający się telefon klienta.

    GSM Serwis slawko_k   29 Gru 2007 14:20 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 872
  • k800 polak, cid 52, w opcjach pozostał tylko angielski.

    customizacja vodafona po to zeby zachowac działania guzików. zeby zielona słuchawka była zieloną słuchawką i tak samo czerwona. wersje z vodafonu różnia sie rozmieszczeniem klawiatury w porównaniu do Np.polskich chce zeby był soft VODAFONU ale po polsku

    GSM Serwis MILO   29 Gru 2007 13:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1005
  • Sony Ericsson W880i ,,martwy''

    Pierwsza podstawowa sprawa: wgrać nowego flesza (main + fs + customizacja)... pozdrawiam

    GSM Serwis darek w   30 Gru 2007 17:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1154
  • SE W810i - nie włącza się, najprawdopodobniej po flashu

    sciagnij seking (taki program ;) ) i po usb wgrasz mu maina i jezyk potem customizacja mt

    GSM Serwis komismaja   08 Sty 2008 11:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1023
  • K310i padł soft -m Czy postawie Sesuem ??

    SeKing3.0.4.7_English tak nazywa się program bateria naładowana botujesz dcu 60 poprzez klawisz c musi iść reszte dasz rade z programu po flashu zostanie ci customizacja ale z tym powinienes dac rade ;)

    GSM Serwis dickheadGSM   10 Sty 2008 21:50 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1173
  • k310 po flashu ok a po chwili niebieski lcd

    witam wszystkich mam problem z k310 po zmianie programu jakis czas chodzi normalnie ale potem wywala niebieski ekran, ten temat był poruszany ale nie rozwiązany nie moge wgrac eromu bo idzie tylko do 75% i wywala błąd wgrywałem 3 wersje softu i oczywiście customizacja zrobiona, dodam że to nie jest wina...

    GSM Serwis heniek3   31 Sty 2008 07:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 587
  • se k310i zmiana softu

    Raf fs idzie ok i customizacja też ale jak chce wgrać arm i generic to zatrzymuje się albo na 8% lub 30% i nawet miałem 96% i wyskakuje jakis błąd.

    GSM Serwis komismaja   01 Lut 2008 22:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4659
  • customizacja setoolem dla K700

    Tak jak w temacie jak zrobić customizacje dla SE K700 i co trzeba ściągnąć i jak po kolej zrobić to ?

    GSM Serwis Adrian4477   20 Mar 2008 22:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 672
  • w600i customizacja

    Witam, mam problem bo nie wiem jak wykonać customizację w600i z softem R7BA011. Dysponuję tylko HWK i programami free takimi jak XS++, setool2lite, semctool_v8.4, SEUS nie chce zaktualizować softu, piszę, że aktualizacja nie jest dostępna. A może ktoś wie jak zmusić SEUS do aktualizacji softu. pozdrawiam

    GSM Serwis zdzichu6969   03 Kwi 2008 20:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1802
  • W610i simlock. Czy robi się tak samo jak np. k550i?

    Witam.Mam sony ericssona w610i i potrzebuje zdjąć Sim locka,posiadam cruisera.Może mnie ktoś poinformować czy robi się go tak samo jak np: k550i czyli a)usunięcie RSA b)sam flash c)unlock d)customizacja + sp Jest to nowy telefonik a nigdy go nie robiłem i nie chciałbym go uwalić! Pozdrawiam

    GSM Serwis darcjusz   14 Maj 2008 09:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 900
  • k750i - biały LCD - co może być przyczyną i jak naprawić?

    Bateria naładowana na full, zaznaczona customizacja z polakiem i dalej to samo zawieszka na 260 bloku:

    GSM Serwis ervand   31 Maj 2008 16:47 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2099
  • jak DREAM BOX SE zdjac locka przez paczowanie?

    pochwal sie kto ci to powiedział - Naprawa GDFS - Niezależne, stałe TestPoint-y dla Unlock - Multiflash FOTA/Main Firmware/File System przez kabel DCU-60. - Easy unlock by patch (CID52 only) - Odczyt/Wgranie full flash - Odczyt/Wgranie GDFS - customizacja telefonu - Zmiana CDA - Upgrade...

    GSM Początkujący arcik99   31 Maj 2008 08:13 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3909
  • W200i i cruiser+ 06.06.2008

    Witam, moje pytanie jakie wersje w200i na dzien dzisiejszy robi Cruiser+ i ile pobiera logów/ewent czy jest potrzebny TP, i jak wyglada status serwera bo od kilku dni nie chce mi zrobić cid 50 k510i mimo że mam logi.. Mam teraz w200i cid51 i jak to mam zrobić? Unlock rsa flash main direct unlock gdybym...

    GSM Serwis lala166   09 Cze 2008 12:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1059
  • Ssamsung e250 - po wgraniu PL języka nie działa dźwięk

    Moim zdaniem lepiej poszukaj sobie oryginalnego downloadera i flasha, który był na 100% umieszczany na elektrodzie (wybacz mi moje lenistwo, ale bez problemu znajdziesz używając opcji "szukaj") E250DCXGI1 - customizacja PL- Polkomtel Plus GSM. A problem znany E250 i E250D... Aha, możliwe, że bedziesz...

    GSM Serwis chrzanik   12 Cze 2008 11:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1065
  • k510i blad konfiguracji cid50

    wiec jakie opcje maja byc wlaczone? Dodano po 54 za kazdym razem chce mi wlaczc telefon jak chce go flashnac. tak jakby pierw robil smoka Dodano po 4 narazie flashuje tylko z pierwsza opcja "use server" Dodano po 2 musze mu chyba pierw wgrac ten soft ktory byl wczesniej tak?...

    GSM Serwis lfanek   24 Lip 2008 21:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 984
  • błąd konfoguracji sony ericson k 310i

    Full flash + Customizacja, jak nie masz sprzętu to zanies to lepiej do servisu skasuję cię z 20/30 zł i problem z głowy. wystarczy sama customizacja Dodano po 45 inaczej mowiac modyfikacja SP dla danego rejonu językowego i wersji flasha Z doświadczenia wiem ze nie zawsze wystarczy. Wiec...

    GSM Początkujący mizuriCRK   13 Sie 2008 17:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 742
  • Nieprawidłowa praca telefonu Sony Ericsson W350.

    Ja zawsze wrzucam r10ba015_app_sw_1204_3117_generic_jh_r... r10ba015_fs_cent_europe_jh_red_cid53.s... settingach zaznaczone SIGNED MODE i COMPLETE PHONE czyli 1 i 5 opcje i flashuje. Nie dodawaj zadnej customizacji bo widzialem z loga ze robi sie nie standardowa customizacja...

    GSM Serwis Brzymeq   09 Wrz 2008 10:46 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2537
  • PL MENU do Motorola V8 razr2 - smartclip

    Co do 1FF to chyba widac po spakowanym sofcie, a dokladnie czesci nazwy pakietu - flexie : GSQLIDO RTPL 058 (R601_G_80.42.0FR_GSQLIDO RTPL 058 ) RT - to retail PL - to Poland Inne niz Retail a nie modyfikowane we flex beda miec Simlok, czyli przed flash takim pakietem kiedy telefon nie...

    GSM Serwis Stokłosy   23 Paź 2008 15:28 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9938
  • SonyEricsson K850 po unlocku configuration error

    cos z customizacja. fullflash z zaznaczonym complete after flash i po problemie

    GSM Początkujący archi3   02 Lis 2008 16:38 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1892
  • W550 GDFS configuriation error

    customizacja?

    GSM Serwis zbig992   15 Sty 2009 20:11 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 816
  • Motorola V3r-Critical Error DE AD

    Zacytuje kolege Pecelka z forum : Mini kompendium wiedzy o Motorolach ------------------------------------... beta malego FAQ: Pytanie: Motki C975/C980/V975/V980 nie dziala maly lcd i/lub klawisz kierunkowy. Odpowiedz: Wgrac boota od klapkowca...

    GSM Serwis leon.euro   07 Mar 2009 10:36 Odpowiedzi: 59    Wyświetleń: 7754
  • SE W200i flashuje a nie włącza

    A customizacja się wgrała?

    GSM Serwis rekordgsm   15 Lis 2008 12:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1272
  • K800i Zawiesza się po rozkręceniu obudowy

    Wgrałem od nowa GDFS i zrobiłem pełny flash ale gdy leci pasek Please Wait, zacina sie przy końcu i dalej nic nie idzie.. Nie jest zrobiona costumizacja i dlatego tak się dzieje. Na poczatek wgrać poprawnie fulla jakimś sprzętem serwisowym a nie darmówkami aby być pewnym, że przynajmniej od...

    GSM Serwis tino2003   10 Gru 2008 11:55 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2390
  • W800i i setool blad

    Wgralem tak jak na koncu tego filmu repaircid36 tylko to jest z supporu setoola w800custpack.rar co ma 370.0kb i tam jest tylko taka customizacja

    GSM Początkujący dariuszj   04 Sty 2009 17:28 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2075
  • k550i Setool gdfs this is fatal

    szczerze nie za bardzo wiem co to jest ta customizacja . wiem ze sa to pliki ustawien telefonu. nie wiem wgrywam full flash i gdy dochodzi do konca pliku fs wyskakuje gdfs this is fatal. a gdfs tez nie da sie wgrac . czekam na dalsze wskazowki

    GSM Serwis bestkom   29 Sty 2009 08:41 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4092
  • SE K800i nie zapisuje zdjęć, plików (komunikat pamięć pełna)

    pełna customizacja w takim razie, ale mi pomogl swego czasu soft z service update ze strony SE do K810.

    GSM Serwis mapigerman   10 Lut 2009 13:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1601
  • se w850 nie wlacza sie...... bialy ekran

    Witam, Mam problem z SE W850, wczoeśnije wymieniłem w nim FLEX i klawiature (funkcyjną) wlączał się ale był biały ekran i 1 wibracja. Postanowiłem go przeflashować, MAIN i FS wszedł, jednak nie weszła customizacja ;/ Był błąd z GDFS: oader startup: executed GDFS startup failed (1D)...

    GSM Początkujący wisniaplc   29 Kwi 2009 12:59 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2111
  • SE - jak szukac języka polskiego??

    do kazdego mozesz wgrac customizacje minsa customizacja to ustawienia sieci czyli jakies loga dzwonki tapetki itp

    GSM Początkujący stampik   28 Lut 2009 18:17 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 699
  • k750 po zalaniu, flashuje sie ale nie włancza

    LCD sprawny, poza tym brak jakiegokolwiek podswietlenia, gdyby LCD padl to klawiatura by sie podswietlala, a tu nic...customizacja tez byla, restore firmware po RSA i dalej lipa...moze to jakas za przeproszeniem pierdoła HW

    GSM Serwis ostry111   29 Kwi 2009 14:56 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1317
  • k800 biały lcd - nic nie pomaga

    dogrywałem jeden gdfs znalazłem na z-franku na początku soft sie robił bez problemu teraz jest problem z customizacja a czy są gdzieś gdfs-y do dreamboxa bo na www.boot-loader.com nie ma ...

    GSM Serwis FranekDolas   25 Mar 2009 14:04 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2466
  • se k750\w800 please wait

    A kolega wie co to customizacja ?

    GSM Początkujący PITER.99   27 Mar 2009 19:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1845