forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



czarna plansza

Znaleziono 174 wyników na elektroda.pl: czarna plansza
Forum elektroda.pl Strona Główna

Sony KV-32FQ75D - Czarne pola zamiast menu

Czy jest mozliwosc wrócic do poprzedniej opcji?Pozdrawiam Dało sie zepsuć to i da się wrócić. No tak tylko jak?Skoro menu serwis to czarna plansza:cry:
TV Początkujący :: 28 Wrz 2009 10:40 :: jureklaguna :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 993

Niby OK, a komputer strasznie muli

Proszę o pomoc w usunięciu przyczyny znacznego zwolnienia pracy komputera. Testowałem z pozytywnym wynikiem dysk, pamięci, procesor, zmierzone miernikiem napięcia nie spadały poniżej 5,2 V i 12,1 V. Zainstalowałem najnowsze sterowniki płyty głównej, karty sieciowej i dźwiękowej. Wielokrotnie wyczyściłem...
Komputery Software :: 20 Cze 2010 00:44 :: benbog :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2683


Reklama :: 20 Cze 2010 00:44 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Ciekawy problem XP

Witam Mam dosc dziwny problem z instalacja XP. Dysk mam podzielony na 2 partycje : podstawowa i rozszerzona. Ta pierwsza to NTFS a druga FAT32. Wrzucam plyte instalacyjna z XP. Wrzucaja sie wszystkie sterowniki i po ich wrzuceniu na dysk pojawia sie czarna plansza i mrugajacy kursor w gornym prawym...
Komputery Software :: 17 Lis 2004 15:03 :: pawelkrystek :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 729

Problem z uruchomieniem Windowsa

Witam. Znajoma ma taki oto problem: Jak mówi: wyłączyła normalnie komputer (przez pasek startu). Po włączeniu Windows XP uruchamia się z czarną planszą i linkami do uruchomienia w trybach awaryjnych, ostatniej dobrej konfiguracji oraz normalnego uruchomienia Windowsa. Żadna z tych pozycji nie działa,...
Komputery Software :: 30 Mar 2009 22:30 :: anpaw12 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1664

Odzyskanie pliku aktu wlasnosci z dysku w laptopie

Koleżanka przyniosła mi tego lapka prosząc bym coś wskórał, a raczej Was tutaj uprosił byście pomogli. Na dysku znajdują się bardzo ważne pliki, jakieś jej umowy, m.in. akt własności samochodu, który właśnie chce sprzedać oraz pare innych, równie ważnych. Laptop to Toshiba ?..? wszystkie naklejki pozdzierane,...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 16 Maj 2010 18:27 :: kawaipapierosy :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 929

Avi na Mpeg. Szukam odpowiedniego programu do konwersji.

Witam Sytuacja wygląda tak - po wprowadzeniu którego kolwiek pliku z aparatu cyfrowego - efekt jest taki sam - w oknie programu TMPGe jest już czarna plansza - czyli on już "nie widzi" tego obrazu - próbę zrobiłem na innym pliku z netu - tam widać jak następuje konwersja - już podanie źródła tego...
Komputery Software :: 28 Lis 2005 00:29 :: Marcinoza77 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 7379

Hp Photosmart 8450 - blokuje system

Witam Mam problem z Hp Photosmart 8450. Otóż drukarka normalnie drukuje ,nie zgłasza żadnych błędów-w zasadzie wszystko z nią jest OK,poza jednym. Jeżeli drukarka jest podłączona do zasilania i połączona z komputerem kablem USB to gdy wyłączę komputer i uruchomię go spowrotem ,nie chce się ładować...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 23 Mar 2007 17:59 :: Piccollo :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 411

Hp Photosmart 8450 - blokuje start systemu

Witam Mam problem z drukarką Hp Photosmart 8450. Otóż drukarka normalnie drukuje ,nie zgłasza żadnych błędów-w zasadzie wszystko z nią jest OK,poza jednym. Jeżeli drukarka jest podłączona do zasilania i połączona z komputerem kablem USB to gdy wyłączę komputer i uruchomię go spowrotem ,nie...
Komputery Software :: 25 Mar 2007 12:29 :: jannaszek :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 495

BSODy zaraz po instalacji win7 64 pl

No to po kolei. Kupiłem i5, nowe pamięci i płytę. Podłączyłem wszystko i..... wrzucam płytkę windowsXP. Stworzył się problem, gdyż nie miałem wszystkich dysków w ''moim komputerze''. Dokładnie miało być 6 dysków i 2 nagrywarki. Po wszelkich próbach z kablami, portami i kontrolerami [6x intel i 2x jmicron]...
Komputery Software :: 17 Sty 2010 04:25 :: kawaipapierosy :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 947

Jaki TV - pod PS 3. Plasma czy LED ?

Witam Tak się składa, że posiadam Plazmę Panasonica 46G30E, prawie półtorej roku i mogę podzielić się wrażeniami. Sam jestem zwolennikiem technologi PDP i polecam tą technologię każdemu kto TV używa do oglądania filmów i telewizji. Natomiast jak ktoś myśli o graniu, to każe mu się tak ze 100 razy...
Jaki TV :: 28 Paź 2012 23:15 :: calibur :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1638

Grundig Lenaro 19 LW 49-7710 - Włącza się, ale tylko plansze testowe

Grundig Lenaro 19 LW 49-7710  - Włącza się, ale tylko plansze testoweWitam Dostałem od kolegi telewizor z wejściem VGA. Jak sobie naprawię to mogę wziąć. Telewizor się włącza, ale tylko testowe plansze się pojawiają jak na zdjęciach i nic więcej. Wpierw kolorowe pasy, potem jasna plansza, jaśniejsza, czarna i znów kolorowe pasy. Pomyślałem że wymiana oprogramowania...
TV Początkujący :: 29 Kwi 2013 21:06 :: Keli :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 816


Reklama :: 29 Kwi 2013 21:06 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

MTV Philips VR570

Drum nie z tego samego modelu, ale o tym samym symbolu A-S4/2, jak wcześniej pisałem mechanika poprawnie pracuje, drum kręci brak obrazu z video jak i tunera, przez AV czarna plansza jak by nie było nic podpięte. MTV posiada menu z niebieska planszą i też go brak. Myślę ze uszkodzenie jest w konserwie...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 17 Mar 2003 21:31 :: zdzich42 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 856

botowanie systemu-problem

loader jest z xp, ostatnio dzialajaca konfiguracja raczej nie zadziala bo system xp został swieżutko zainstalowany ale przy uzyciu innego komputera,moze sie nie znam ale wydaje mi sie ze problem tkwi jednak w win98 lub xp czegos brakuje (xp byl instalowany bez obecności 98-moze tu jest haczyk), ciekawe...
Komputery Software :: 24 Mar 2005 18:17 :: jannaszek :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1308

HYUNDAI V770+ zniekształcenia geometrii

Te zniekształcenia to wygiecie poziomych linii na brzegach ekranu ku dołowi w gornej części kineskopu a w dolnej części ku górze, szczególnie jest to widoczne z lewej strony ekranu, dostępne regulacje na to niedziałają, taki stan występuje od początku urzytkowania monitora, czy da się doprowadzić do...
Monitory Serwis :: 28 Gru 2006 11:37 :: IREKG :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1656

Płyta główna ASUS P2L 97-S kontroler SCSI instal ?

obok problemów ze skonfigurowaniem urządzenia startowego - CDROM SCSI może być dodatkowy -> instalator Win2k wykłada się zaraz po załadowaniu wszystkich sterowników na czarnej planszy (zaraz potem powinna być dalsza część z planszą z umową licencyjna itd.). - bo jak zrozumiałem nie udało Ci się w...
Komputery Hardware :: 11 Lut 2006 12:57 :: TONI_2003 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1493

problem z odpaleniem kompa

Witam, Mam następujący problem. Nałapałem ostatnio kupe wirusów. Nie dawało rady wywalić ich antywirusem wiec postanowiłem sformatować partycje systemową ( przymierzałem sie do tego już od jakiegoś czasu ) Prawdziwe problemy zaczeły się podczas bootowania płyty z windowsem. Gdy pojawia się ten...
Komputery Software :: 20 Lis 2008 21:56 :: K!lleR :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 405

Wyświetlanie sygnału 1080i 60fps-czy to będzie 1080p 30fps ?

Witam. Chyba pytanie w dobrym dziale, rzecz dotyczy bowiem LCD,PDP - a nie CRT . Ale do rzeczy. Sygnał 1080 60i. pochodzący z Blu-Ray, to w sumie 60 półobrazów z interwałem 1/60s . Czy TV na podstawie tych informacji tworzy 60 progresywnych klatek (dorabia każde 540 linii w 1/60s) , czy też...
TV Początkujący :: 06 Lip 2009 11:00 :: Spragniony wiedzy :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 318

P5LD2-VM - długi czas uruchamiania

Witam. Kupiłem ostatnio płytę Asusa P5LD2-VM. Do tego procek P4 3,2GHz, 2x1GB DDR2. Wszystko ładnie działa poza uruchamianiem. Po włączeniu komputer zatrzymuje się na wykrywaniu dysku na ok. 20sekund. Po wykryciu napędów pojawia się na ok. 10sekund czarna plansza z białą migającą kreseczkę w lewym...
Komputery Hardware :: 04 Wrz 2009 11:58 :: benio123 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1214

Telewizor lcd najlepiej 42", za małe pieniądze

Witam . Z tym zużyciem energii kolega "Iceman 31 " ma rację .Ja posiadam plazmę Panasonica TXP 42S10ES i średni pobór mocy to 130W oglądanie filmu , sport reklamy 150-160 W, maX .biała plansza 275W ,min. czarna plansza 80 W , więc średnio są to wartości porównywalne z LCD z tradycyjnym podświetlaniem...
RTV Co kupić? :: 18 Wrz 2010 22:14 :: refion :: Odpowiedzi: 50 :: Wyświetleń: 6044

Tworzenie planszy tytułowej w Vdubie.

Witam. Chciałbym dodać do filmu coś na kształt planszy tytułowej, tzn czarne tło i zwykły napis, który będzie widoczny przez kilka sekund. Proszę o informację jak to zrobić lub pod jakim hasłem czegoś takiego szukać.
Film :: 20 Sty 2011 19:58 :: ginger78 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2854

GRUNDIG ST55-908DOLBY CUC2121

szanowni koledzy czy któryś z was spotkał się z takim objawem a mianowcie talewizorek ma czarne OSD w przypadku podlaszania pasek jest czarny przy przełańczaniu kanałów jest tylko czarne okienko bez numeru włańczając menu wyskakuje tylko czarna plansza bez napisów.Co mogę w tej sprawie zrobć ...
Początkujący Serwisanci :: 29 Lis 2006 22:01 :: gary1111 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 738

Plazma LG 60PF95 - ciemny obraz, pozioma kreska

Chciałbym prosić fachowców o zdiagnozowanie usterki. Nie jestem elektronikiem a jedynie użytkownikiem. Wprawdzie TV teoretycznie jest na gwarancji, jednak mam pewne obawy co do możliwości skutecznej jej realizacji - Tv ma uszkodzona obudowę w dolnym narożu - jestem pewien ze nie ma to związku z zaistniałą...
TV LCD Plazma Serwis :: 29 Cze 2008 23:08 :: cyklo :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3894

Panasonic 28ck1p brak TXT i OSD

Posiadam telewizor Panasonic TX-28ck1p . EEprom 24C16 Procesor MSP 3415D TDA9365PS/N1/4K0089 Problem polega na tym ze nie wyswietla OSD (brak paska regulacji glosu , wyswietlania nr programu itp ) , oraz brak TXT (pojawia sie tylko czarna plansza cala czarna ) Co moze byc przyczyna tego . Pozdrawiam...
TV Serwis :: 07 Sty 2005 14:18 :: ofnik :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 668

Uciazliwy problem z portami USB na plycie glownej

Witam Czy moze ktos pomoc? trace juz cierpliwosc do tego. Posiadam plyte glowna ASUS A7V600-X wczesniej mialem plyte ASROCK,Windowsa mam XP z SP2 wczesniej mialem tez SP1 Problem tkwi w odp.sterownikach pod porty USB na ww plytach. Obojetnie czy to byla asrock czy asus XPsp1 czy XPsp2 problem wciaz...
Komputery Hardware :: 29 Paź 2006 08:29 :: S2t :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2403

Zawieszanie się komputera podczas grania po ok 15 minutach

Co znaczy monitor pokazuje brak połączenia przechodzi do stanu czuwania czy widzisz jakieś literki na czarnym tle jak w dosie.? Spróbuj wcisnąć w momencie wyłączenia monitora naraz klawisze ctrl+alt +f2 i zobacz czy masz czarną planszę z napisami czyli konsole.
Komputery Hardware :: 19 Lis 2010 00:55 :: Mariusz O :: Odpowiedzi: 54 :: Wyświetleń: 5621

Efekt cloudingu w Samsungu D7000 40 cali - czy to podlega zwrotowi?

Kupiłam właśnie tv led model Samsung D7000 40 cali i zauważylam mocny efekty cloudingu (białe jasne plamy jakby podświetlenie) - widoczny przy zgaszonym swietle na czarnej planszy w rogach i na srodku oraz na czarnej ramce w rogach jesli film jest panoramiczny. Czy da się to zjawisko jakoś zminimalizować...
RTV Użytkowy :: 10 Kwi 2012 20:04 :: wieswas :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1713

TV GoldStar CKT 9742

ZNAJOMY POTRZEBUJE POMOCY !!!!! Tu jest cała historia tego telewizora :) TV GoldStar CKT 9742 po wstepnej diagnostyce wymienilem Trafopowielacz na zamiennik ale po wlozeniu trafopowielacza nie nastopila radykalna poprawa znaczy napewno trafopowielacz stary byl uszkodzony (wywalalo zabezpieczenie na...
TV Serwis :: 04 Mar 2003 02:08 :: skrzat_bu :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1542

Mitsubishi LXA530W LCD

Witam Dostałem do naprawy monitor LCD Mitsubishi LXA 530W. Problem był następujący. Klient twierdził że podczas pracy zgasło mu wszystko i monitor zaczął świecić na czerwono bez żadnej treści wizyjnej. Ja posprawdzeniu płyty i sygnału wchodzącego nieprawidłowości nie stwierdziłem. Jedynie co działało...
Monitory Serwis :: 21 Sty 2004 20:03 :: PIOTREL :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 576

win 98 problem

podczas uruchamiania kompa win 98 zatrzymuje sie na czarnej planszy i pisze tak: nie można odnalezć pliku urządzenia wymaganago do uruchamiania systemu windows lub aplikacji windows. Rejestr systemu lub plik SYSTEM. INI odwołują się do tego pliku urządzenia ,który juz nie istnieje. Jeżeli dalej chceż...
Komputery Hardware :: 08 Cze 2004 12:00 :: adass :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 699

TV Elemis 6311ST-brak OSD i TXT

Witam tv ma uszkodzoną telegazete i nie wyświetla grafiki na ekranie.Podejrzewam że grafiki nie mam własnie z powodu telegazety.Czy jest możliwość w tym modelu pominąć TXT by OSD pojawiło się.Proszę o jakiś schemat modułu dekodera i teletekstu.Dodam że jak włączam txt to pojawia się czarna plansza,znika...
TV Serwis :: 06 Paź 2004 15:01 :: DiZMar :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 935

Symphonic SE226D

Ten model, fabrycznie był na 120 V AC, dorobiłem do niego transformator, na 120 V i wszystko niby zadziałało (mechanicznie). Gdy go dostroiłem do kanału wyświetla funkcję OSD na ekranie i czarną planszę, jest jednak wszystko "zaśnierzone i szumi" gdy uruchomię funkcje PLAY, dzwięk szumi (warczy), obraz...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 22 Lis 2004 14:52 :: xwojcio :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 450

XP i 98. Usunięty plik systemowy. Jak można to naprawić?

witam. Problem - podczas usuwania gry usunołem plik system i poczas uruchamiania komp zatrzymał sie na czarnej planszy żądając tego pliku. Zainstalowałem od nowa xp i nie mozna uruchomić 98 (98 jest na C a xp na D) jak to naprawić? pozdr
Komputery Software :: 19 Gru 2004 19:16 :: Kirartv :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1028

Stary komputer - Xp wiesza się przy starcie

niestety nigdy mi XP nie chodził tak sie dzieje od samego poczatku po zainstalowaniu systemu pierwszy raz sie odpala a po restarcie kompa juz nie chce sie odpalic zawiesza sie na tej czarnej planszy co jest niebieski wskaznik ladowania sie systemu.
Komputery Software :: 29 Sty 2005 14:37 :: domino_ :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 753

Topline st-7079 text. Zanikała grafika. Teraz nie się go wyłączyć z pilota.

mam telewizor topline st-7079 text dluzszy czas zanikala grafika czesto nie wyswietlalo telegazety,wskaznika glosnosci i wogole wszystkiego co zwiazane z grafika.trwalo to dluzszy czas teraz grafika nie zanika ale za to nie da sie go wylaczys z pilota pokazuje sie czarna plansza.zielona dioda zmienia...
TV Serwis :: 15 Lut 2005 19:21 :: danekffm :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 399

Dwa dyski Segate Barracuda i Fujitsu !

Troche sie rozpisze ale w czym problem : jak w temacie mam Barracude 80 Gb i Fujitsu 6 GB - jakis czas temu patrze objaw ciekawy obraz na kompie zamrozony wiec twardy reset i komp powital mnie haslem disk boot failure itp. Wystraszylem sie ze dysk pada wiec format mniejszego dysku i zainstalowalem tam...
Komputery Hardware :: 26 Lut 2005 23:28 :: keylogger :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 645

TV SONY 21" KV-M2131K pasy...

Witam mam problem z tv jak w temacie sony. Po włączeniu jest dzwięk OSD wyświetla się poprawnie lecz jest brak synchronizacji latają pasy z góry nadół i poprzeczne, brak koloru tylko czrno białe. Jak włącze telegazete to tylko pojawia się czarna plansza. Gdy puszczę po czinczach wideo jest to samo....
TV Serwis :: 16 Mar 2005 17:41 :: szymon210 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 599

Nie wyłącza mi się komp!! Pomocy!!!

Witam. Problem następujący: kiedy miałem winde98 wszystko grało, po naciśnięciu ikony wyłącz komputer on się wyłączał - dosłownie!. Kiedy zainstalowałem XP zatrzymuje mi się na czarnej planszy "Można bezpiecznie wyłączyć komputer" dyski sie wyłączają a resztę muszę zrobić ręcznie czyli przytrzymać włącznik...
Komputery Hardware :: 12 Lis 2005 20:46 :: viper12 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 836

TV Sony

Witam ponownie mam nadal problem z txtem on czeniu tekstu jest czarna plansza i jest strona 100[,] nic wiecej[.] co moze byc przyczyna[?] prosze o porady[.] Pozdrawiam
TV Serwis :: 01 Cze 2005 11:33 :: Pawel Rzeszowski :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1127

Sanyo C21EF17EX, brak fonii i wizji...

Witam.Problem jak wyżej.Tv normalnie sie odpala i jak nie mam podpietej anteny to jest śnieg i szum.Gdy podepne antene i znajde program to ginie szum i zamiast treści obrazu jest czarna plansza z OSD.Znajomy twierdzi ,że od czsu do czasu wskakiwał, ale teraz już nie chce.Obleciałem płytę lutownicą, i...
TV Serwis :: 08 Lip 2005 13:44 :: danao :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 744

Hitachi VT-M727 nagrywanie

nie ma prostszego rozwiazania? Boje sie, ze nie przezyje kontaktu z lutownica :-) Dodano po 5 ludzie, nie moge sobie z tym diablem poradzic. Jak zestroic tuner cyfry, stare video Hitachi m727 i stary telewizor, ktorego nazwe wstyd mi na tym forum podac. Nie widze nigdzie na pilocie, zadnym panelu...
Początkujący Serwisanci :: 24 Sie 2005 12:54 :: budge :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1213

Schneider DTV2

No nie ma właśnie śniegu jest czarna plansza i tylko OSd nic więcej Nic nie pomaga zachowuje sie jak by nie miał głowicy.Panowie pomóżcie do czego sie przyczepic Co to mda??
TV Serwis :: 04 Gru 2005 22:10 :: ARservice :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 617

philips i ferguson na spliterze

no ja mam tak samo pochodzi troszke potem czarna plansza i napis serwis niedostepny. moim zdaniem to wina serwera. trzeba czekać na oprogramowanie do niego. masz na spliteże diody jedna czerwona świeci się cały czas druga zielona mryga równomiernie ( cyklicznie ) to znaczy ze wyszko dobrze. u mnie teraz...
SAT Serwis :: 03 Paź 2006 14:10 :: szreder23 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 5280

Nokia FX71E1 problem

Witam Mam problem z telewizorem Nokia FX71E1. Otóż telwizor ogólnie mówiąc "wariuje", tzn nie da sie wejsc do menu gdyz po wcisnięciu klawisza menu włącza się na chwile czarna plansza i wylacza, telewizor normalnie dziala (przez euro zlacze mam podłączony tuner SAT i jest fonia i wizja), nie ma zadnych...
TV Serwis :: 09 Lut 2006 21:31 :: metal60 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 656

KD7E/333X-6A WINXP???????

Próbuję zainstalować system XP na kompie (KD7E/333X VIA KT333, ATHLON 1800XP, 256 RAM, TNT M64). Po rozpoczęciu instalacji ładują się sterowniki, natomiast po załadowaniu instalator dalej się nie uruchamia. Pojawia się czarna plansza i migający kursor. Czy ktoś ma może jakiś pomysł jak sobie z tym poradzić?...
Komputery Software :: 11 Sie 2006 09:27 :: krzych77 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 342

TV Philips 28PW5615/05 - sam się wyłącza

Fotodioda wymieniona na i inna z takiego samego jak ten ale z zabitym kineskopem i bez płyty głównej.Mam drugi taki Tv tyle tylko ze ma wbudowane DVD,tam znów jest problem tego typu ze po właczeniu program nr1 zaskakuje jak przełaczam na 2 lub inny to jest tylko czarna plansza i juz nic innego nie mozna...
TV Serwis :: 22 Maj 2006 17:39 :: bonzo f :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1482

canon ixus 400, nie wysuwa obiektywu, E18, gaśnie.

hmm to nie jest moj aparat wiec nie wiem co sie z nim dzialo... Pytanie dodatkowe... nie wiem jak jest w tych canonach, sam nie mam aparatu tej firmy, ale tam jest przelacznik ktory ustawia sie w pozycji przegladania zdjec i pracy aparatu, gdy jest ustawiony na przegladanie zdjec to obiektyw nie powinien...
Inne Serwis :: 07 Paź 2006 23:29 :: Sting :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1648

Problem z startem systemu

Witam. Mam następujący problem z komputerem: Wczoraj wszystko chodziło jak należy do momentu wyłączenia komputera. Dzisiaj po uruchomieniu nie załadował windowsa, wyświetliła się czarna plansza z komunikatem, że "nie można załadować sys32 plik mógł uledz uszkodzeniu lub skasowaniu". Wczoraj z komputera...
Komputery Software :: 30 Paź 2006 18:00 :: krzychoocpp :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 534

TV Grundig nie włącza się

Witam.Od paru dni posiadam TV Grundig Xentia21.Od początku obraz był trochę przesunięty chciałem to poprawić wchodząc do menu serwisowego( i 8500) ale cos chyba(na pewno) przełączyłem innego.Chodzi oto ze będąc w menu serwisowym cos przestawiłem i TV nagle się wyłączył.Teraz nie da się go włączyć, dokładnie...
Początkujący Serwisanci :: 26 Gru 2006 16:37 :: marcin_211 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 805

Audio z plikow vob na plycie dvd

Tak, bez problemu. Jeśli nie, (nieznam takiego który nie) to wkleisz czarną planszę,lub co sie tam podoba w/g gustu.Np.grafikę dotyczącą aktualnego utworu czy wykonawcy.
Komputery Software :: 27 Lut 2007 18:58 :: datatomek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 576

Problem z kartą graficzną GT 6800 po tygodniu grania ...

Witam jestem nowy na forum. Na komputerach nie znam sie za dobrze, posiadam płyte główną Gigabyte GA-K8N51GMF-9. Posiadam 256 MB ram na dimie 400 MHz. Zasilacz to Modecom 350 watowy procesor mam Sempron 1.8. Zakupiłem karte graficzna Gigabyte 6800 GT PCI-E 16x. Karte wlozylem do kompa podlaczylem...
Komputery Hardware :: 21 Kwi 2007 11:42 :: Ojciec25 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 886

Panasonic NV-SD207EE nie "widzi" sygnału wej. vide

Pozdrawiam Problem z w/w magnetowidem dotyczy torów wejściowych przez AV przez chinch. Chodzi o to że jak doprowadzę sygnał video do wej. IN magnetowidu i przełaczę na AV brak sygnału na wyjściu przez RF modulator. Nie nagrywa też z tego żródła - czarna plansza. Pozatym VCR wydaje się być sprawny...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 02 Sie 2007 13:33 :: DAREK C :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 850

Problem z obrazem Acer Aspire 5612

Witam mam taki problem od niedawna tzn. po uruchomieniu laptopa wszystko z obrazem jest ok. Później lapek pochodzi trochę i pojawiają się dziwne objawy tzn. robią się tak jakby "cienie" koloru niebieskiego pod kursorem myszy oraz przy uruchamianiu jakiegoś np. filmy bądź też przy resecie w miejscu gdzie...
Komputery Hardware :: 14 Sie 2007 23:36 :: krzydan :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 676

Service exe -błąd aplikacji

Chyba tak bo się wyświetla za następnym razem czarna plansza i podaje tryb awaryjny tryb normalny i ostatnia dobra konfiguracja, a to wyskakuje raz na jakiś czas, ale nie próbowałem. Sugeruję poprawienie treści postu jak i jego gramatyki po napisaniu następnej odpowiedzi w temacie. Stosowne poprawki...
Komputery Software :: 10 Wrz 2007 12:05 :: werty12 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3798

Dell LATITUDE D610

Witam mam taki problem probuje zainstalować na tym laptopie system WIN98 ale niestety nie chce się zainstalować po wybraniu z menu "istalacja ...... win98" zostaje czarna plansza i nic się nie dzieje instalka 100% sprawna, WINXP, czy VISTA bez problemu. Czy na tym laptopie nie idzie zainstalować starszego...
Komputery Laptopy Hardware :: 04 Paź 2007 20:30 :: PitD :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3009

winXp problem z klawiatura przy logowaniu

na 3 klawiaturach to samo niestety to samo, dziwne jest to ze wystarczy przycisnac przy tej czarnej planszy startowej windowsa xp byle jaki klawisz i problem ///////// znika
Komputery Software :: 09 Lis 2007 20:48 :: mateusz Kubański :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 596

Problem z procesorem AMD Athlon 64 X2 4800+ ?

A wiec jesli chodzi o plyte glowna , to nie wiem co mial na mysli kolega" DriverMSG " piszac zebym podal dokladny model plyty glownej. Jak bys mogl to napisz mi co chcialbys konkretnie wiedziec a na pewno napisze. Czy robilem po wymianie procesora reset biosu ? - jesli chodzi Ci o to czy wchodzilem do...
Komputery Hardware :: 07 Gru 2007 18:47 :: DriverMSG :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1160

Philips 32PW 9523/95 znaki niewiadomego pochodzenia

Witam! Posiadam w naprawie telewizor Philips 32PW 9523/95. Chasis: MD2.25 AA. Po regeneracji kineskopu miał zwartą zieloną wyrzutnię. W tej chwili jest całkowicie sprawny, poza tym, że wyświetla na ekranie dziwne znaki. Są to pionowe i poziome kreski, pomiędzy którymi pojawiają się literki "E". Co jakiś...
TV Serwis :: 16 Mar 2008 12:18 :: Cezary4 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 923


Reklama :: 16 Mar 2008 12:18 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Notebook po uśpieniu nie włącza się ponownie

Mam notebooka medion,gdy mam komputer włączony i zamkne mu klape od ekranu to przechodzi w stan uspienia,otwieram go i naiskam jaki kolwiek klawisz żeby go uruchomi ale tylko pokazuje się czarna plansza i zaświecają się diody że komputer wystartował.Żeby go uruchomic musze go wyłączuc i ponownie włąszyc.Teraz...
Komputery Laptopy Hardware :: 11 Lip 2008 14:46 :: gonska508 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1952

Błędy na dysku. Wyłączanie kompa

Witam! Sąsiad poprosił mnie o pomoc przy swoim kompie, chcąc zmienić pojemność partycji C, ale jest mały problem: - przy użyciu programu Partition magic pro 8.05 na starcie wywala błąd: Error #88 Unable to find the drive specified - przy użyciu programu Partition Resizer v1.3.4 na starice wywala...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 11 Cze 2008 18:50 :: MRCZ :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1702

Problem z projektorem - szybka pomoc potrzebna.

Nie możesz stworzyć play-listy? Czemu tak bardzo nie chcesz aby projektor wyświetlił przez chwilę pulpit, to na prawdę taki problem? Poza tym większość laptopów ma możliwość wyłączenia zewnętrznego monitora skrótem klawiszowym... wtedy projektor będzie wyświetlał czarną planszę, ew. jakieś logo producenta...
Komputery Software :: 19 Maj 2008 12:30 :: misiek1994 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 943



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: wtyczka combo olej kontrolka świeci przełącznik agregat sieć hicap oprogramowanie podłączenie ca10 honda regulacja zaworów podłączenie pompy paliwowej krótko simson ustawienie zapłonu silnik kosiarki przerywacz dioda opel meriva
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group