forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



czesci komputera

Znaleziono około 1440 wyników na elektroda.pl: czesci komputera
Podstawowa forma zapytania: częsty komputer
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

asus h61m płyta główna - Nie włącza się komputer

Napraw piny przy pomocy igly, o ile sie jeszcze nie ulamaly. To chyba jasne, ze nie dziala z winy uszkodzenia pinow, zakladam, ze pozostale czesci sa sprawne.
Komputery Hardware :: 20 Lis 2015 12:53 :: daniel.ant :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 375

wyłącza sie komputer przy obciażeniu - zdjecia

sylwek a powiedz mi czy to sie mogło stac z czasem czy nie? bo powiem ze tego kompa mam juz chyba z 6 lat albo i wiecej i nic sie nie gryzło, dopiero zaczelo sie ta dziac od hmm pol roku mniej wiecej.. Wieczorem pojde do kuzyna poprzezucac pare czesci z jego kompa do mojego i zaraz zdam relacje:) Bo...
Komputery Hardware :: 04 Lut 2016 19:07 :: rocketbear :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 240

Volkswagen Golf IV '00 disel - traci gaz gdy pada deszcz

Witam Pilnie potrzebuje pomocy. Mamy Golfa 4 - wczesniejszy własciciel wymienil silnik itp. zmienil z 1.4 z benzyny na disel 1.9 (nie znam sie dokladnie na tym wiec jak potrzebne szczegolniejsze dany napiszcie co konkretnie zapytam chlopaka zeby mi powiedzial dokladniejsze dane). Rocznik 2000 Problem...
Samochody Mechanika :: 06 Maj 2013 16:36 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1074

Nowy JTAG do ARMa na USB - wstęp do projektu

Na wstępie może podam 2 linki: ponieważ osób chętnych jest już dosyć sporo, to zdecydowałem się rozpocząć projekt NOWEJ i LEPSZEJ wersji JTAGa do ARMa <: odpowiednio dziwaczna nazwa jeszcze nie została wymyślona O CO CHODZI Przedmiotem projektu jest JTAG do ARMa podłączany do komputera...
Mikrokontrolery ARM :: 17 Gru 2013 23:37 :: Bruum :: Odpowiedzi: 353 :: Wyświetleń: 82335

program ala komunikator do zglaszania awarii w fabryce

witam. wiec tak poszukuje jakiegos programu ala komunikator internetowy, opis sytuacji... w pracy jestem odpowiedzialny za testery czesci elektronicznych, ogolnie fabryka ma ich okolo 100, moim zadaniem jest ich kontrola, czasami cos sie poprzestawia na testerze i mamy duzy % zlych czesci...
Komputery Software :: 28 Lut 2009 01:31 :: gryzzly :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 552

Nasze obudowy, nasz sprzęt.

Czesc, chciałem się z wami podzielić swoim eksperymentem który jest prawie na ukończeniu. Od kilku lat chodził mi po głowie pomysł wywalenia budy na zewnatrz. W poszukiwaniu informacji przeczesałem internet, lecz nic pozytywnego na ten temat nie znalazłem. Zmęczony hałasem oraz temperaturami jakie...
Komputery Modding :: 24 Sty 2016 21:05 :: Onektus :: Odpowiedzi: 736 :: Wyświetleń: 140842

pompa wtryskowa golf 3 1,9 tdi.Tylko dla ORŁÓW

Zal czytac. Jeden widzial w Golfie III common raila, ba, ma na szynie 1500 atmosfer... Panie Zdzisiu, jesli jest pan mechanikiem - moja rada: zostan pan sprzataczem, moze na tym sie Pan bedziesz znal, moze w tym towarzystwie Panskie wypowiedzi nie beda zwalaly z nog.. dluga droga przed Panem. Juz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Sty 2011 19:39 :: sm0kus :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 13316

Projekt rysunkowy. Rysunek wykonawczy dowolnej części maszynowej. CAD.

Witam mam do wykonania projekt rysunkowy z wykorzystaniem komputera: -temat zadania (wykonaj rysunek wykonawczy dowolnej czesci maszynowej wykorzystujac dowolne oprogramowanie typu cad-{posiadam Autocad 2006pl} Rysunek powinien zawierac widok, przekroj i wymiarowanie) -zawartosc projektu 1strona tytulowa...
Komputery Software :: 02 Maj 2006 22:29 :: siwy17 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2395

DAF LF 55.220 Cummins - nie odpala

Parts rapido to tylko rozpiska czesci, niezbedne narzedzie przy zamawianiu czesci przez magazyniera w DAFie.Ty potrzebujesz Service rapido, ale wátpie, czy mozna go sciágnác, a to dlatego, ze service rapido to nie jest plik danych, tylko jest to podstrona na DAF e-portalu.Czyli musisz miec dostep do...
Samochody Ciężarowe :: 01 Mar 2011 22:08 :: sylwestro :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 14855

Audi A4 B5 1.8 1998r kombi zwarcie w elektryce

Witam! mam nadzieje ze ktos mi pomoze. Moja audi zapalila sie poprzez zwarcie w instalacji. mam juz wszystkie czesci oprocz instalacji el. pod deske rozdzielcza. chce sie dowiedziec czy musze miec komputer,zegary,instalacje el. i stacyjke z tym samym numerem identyfikacyjnym? czy tez moge wymienic podane...
Samochody Początkujący :: 08 Wrz 2011 20:08 :: maniek0172 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1264

citroen c3 xtr - sprzęgło półautomatyczne

Błąd położenia sprzęgła nie zgodnego z zadanym... .Przejechane 200 tys, Mysle, ze nie nalezy szukac dziury w calym. Sprzeglo zuzyte i nalezy je wymienic (90% pewnosci). Jesli chcesz sam probowac wymiany, przestudiuj dokladnie proczdure. Ponowny montaz zle zdjetego mechanizmu zmiany biegow jest bardzo...
Samochody Początkujący :: 28 Gru 2015 23:23 :: jareek_71 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 966

NOWA PACZKA

Mysle kupic nowe czesci do mojego komputera (karte graf. plyte glowna, procesor i ram 512 jak na poczatek) Moze mi ktos doradzic czesci?? Procesor mysle kupic Athlona 3000 ale za ta cene jest Sepron 3500 wiec juz niewiem jaki wybrac oczywiscie Socket AM2. Karta graficzna to taka tez nie za droga i za...
Co kupić Archiwum :: 29 Gru 2006 13:52 :: ronnie89 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 501

Zasilanie dysku sata z USB?

Jesli korzystasz z komputera stacjonarnego, to czemu by nie wpiac dluzszego kabla sata do plyty glownej i wyciagnac drugi jego koniec na przod obudowy. Wtedy nie potrzebujesz przejsciowki. Zasilic z usb tez mozna. Tylko usb jak widac na schemacie ma +5V a dla sata potrzebujesz napiec +3.3V, +12V, +5V....
Komputery Hardware :: 31 Sie 2015 20:54 :: 2402414 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3580

Przypadkowe podlaczenie 115V, czy cos udalo sie uratowac?

Witam, Przy przenoszeniu komputera (w zalaczniku specyfikacja z Everesta) przez przypadek przelaczylem w zasilaczu napiecie z 230V na 115V, co sie stalo sami sie pewnie domyslacie... delikatne pikniecie i po zasilaczu (i prawdopodobnie po kompie). Zasilacz ktory mialem to MGB-300 ATX (wiem, ze nie...
Komputery Hardware :: 20 Sty 2009 14:00 :: elaguna :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1111

Brak sygnału BIOSU przy włączaniu pc, monitor nie reaguje

Witam, mam problem z komputerem, mianowicie miałem złożyć z dwóch jeden. Jeden był sprawny na 100% a teraz po kazdej mozliwej kombinacji jest to samo, jak w temacie, przy włączaniu pc nie slychac reakcji biosu, wgl po wyjeciu wszystkiego speaker na nic nie reaguje. podaje co mam: zasilacze: tracer...
Komputery Hardware :: 09 Paź 2013 19:01 :: Grigori310891 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1248

Plywajace wolne obroty na LPG, Omega B'94-moze ktos pomoze..

Witam serdecznie ! Nie zwalczylem jednego problemu z moim "szczesciem", pojawil sie kolejny, choc tak wlasciwie, to dojrzewalem do jego rozwiazania juz jakis spory czas. Troszke sie osmielilem pozytywnym i dosc licznym odzewem na forum w innym temacie, tak wiec prosze o cierpliwe przeczytanie tego...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Gru 2007 13:32 :: matimon22 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3231

Chyba usmażyłem procesor

Kupilem se procesor intel pentium 4 (3GHZ) soket 775 płytę główna asrocka 775 dual -880PRO i DDR2 512MB reszte czesci mailłem po starym kompie mi.dysk twardy 200gb.Stary komp nie wyciagal 200gb tylko 136gb musialem kupic kontroler gdy juz podlaczylem nowe czesci z czesciam ze starego komputera to wszystko...
Komputery Hardware :: 09 Sie 2013 21:26 :: daro19862 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 2742

Montowanie laptopa w samochodzie

OK juz poradzilem sobie (teoretycznie, praktyki nie tknalem jeszcze ;] pierw dobrze przemyslec musze temat co i jak) z ochrona plyty laptopa. Specyfikacja komputera: Procesor: AMD Turion 64 ML30 1600Mhz 1MB L2 Chipset: SiS M760GX Pamięć RAM: 2048MB DDR PC2700 166Mhz Dysk twardy: 120GB Matryca: 15.4”.....
Komputery Modding :: 10 Cze 2009 22:43 :: wietrzny :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4103

k7sbx czarny ekran po wlaczeniu

witam a wiec moj problem polega na tym, ze kupilem uzywane czesci zeby zlozyc jakis zwykly komputer do starych gier problem polega na tym ze po wlaczeniu komputera wszystko w srodku pracuje ale ekran jest czarny dodam tez ze zwykle jak sie wlacza komputer to jest jedno pikniecie, tutaj go brak, gdy...
Komputery Hardware :: 17 Sie 2010 22:22 :: errorek3 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1809

dfi lanparty dk p45-t2rs + e7500, dziwne problemy z ta plyta

Witam. Od jakiegos czasu mam problem z ta plyta, pisalem juz na roznych forach, ale zadnej konkretnej odpowiedzi nie uzyskalem, wiec sprobuje tutaj. Zaczelo sie od tego, ze komputer wieszal sie od czasu do czasu, podczas normalnej pracy. Az w koncu doszlo do tego, ze w ogole nie chcial sie uruchomic....
Komputery Hardware :: 10 Lut 2012 01:09 :: reaper616 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2977

Karta/procesor albo plyta -

Dlatego napisałem na tym forum i wyjasnilem co sie stalo i co podejrzewam. Zastanawiam sie nad kupnem nowego komputera a tego starego uszkodzonego wziasc na czesci zamienne bo w sumie kupno nowych czesci wyjdzie mi tyle co oto ten prawie wogole nie uzywany komputer za 680 zł Procesor : AMD PHENOM...
Komputery Hardware :: 05 Cze 2013 20:51 :: jankolo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 750

prosty i nie dziadowski wzmacniacz :)

witam mam troszke czesci z odzysku a mianowicie : TDA 2003 , TDA 2005 ( pytanie ile mocy dało by sie wyciagnac z tych TDA ?) STK 5332 ( odrazu pytanie co to jest to STK jestem ciemny z lekka i jakie to moze miec zastosowanie ), około dwunastu tranzystorów KD 502 ,cztery tranzystory 2N3055 , i mnustwo...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 23 Paź 2005 11:31 :: coolombo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1305

motorola e365 problemik!!!!!!!!!!!!!!!

Witaj napisze ci jak ja zbejmowałem. Obudowe ciezko jest dostac w sklepach, ale za to mozna bez problemu kupic na allegro, a wymiana nie jest trudna, lecz wymaga bardzo niestandardowego srubokrecika. Musi byc malutki, poniewaz cala komorka przykrecona jest do obudowy kilkoma srubkami. Wystarczy podwazyc...
GSM Serwis :: 28 Lis 2005 18:30 :: szczypior367 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 540

Dobry, tani i prosty wzmacniacz 2x20W (LM1876)

Oto przepis na dobry, tani i prosty w budowie wzmacniacz audio o mocy 2x 20 W Zalozenia konstrukcyjne byly - mysle ze dosc oczywiste ;) tzn. wzmacniacz ma dobrze grac, ale jednoczesnie ma byc maksymalnie malo kosztowny i latwy w konstruowaniu. Przy okazji istotne bylo rowniez, aby dosc przyzwoicie...
DIY Akustyka :: 31 Gru 2008 17:25 :: Shakemaster :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 10679

Opel Astra 1.4 90KM 2008 - LPG+Benzyna falujace obroty dusi muli szarpie

Witam, na poczatek przepraszam za brak polskich znakow, to nie z lenistwa, mam niestety inna klawiature. A teraz do rzeczy: mam Opla Astre 1.4 90KM, rocznik 2008. Samochod posiada instalacje gazowa (lpg) zainstalowana w zasadzie od nowosci (po 1000 km). Kupilam jako uzywany i smigal bez wiekszych problemow,...
Samochody Mechanika :: 27 Paź 2014 19:13 :: adele :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 6018

Pomysl na robota - poczatkujacy

Witam, jestem dosc poczatkujacy jesli chodzi o robotyke....Moze nie sama robotyke a bardziej programowanie ale w sumie prawie na jedno wychodzi:) Jakis czas temu wpadlem na pomysl budowy robota - odkurzacza sterowanego glosem. Wiem ze projekt jest ambitny, zwlaszcza dla mnie ale mam zamiar sie do...
Robotyka Modelarstwo :: 28 Gru 2006 10:49 :: mr.funky :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1207

Auto alarm do Audi A4 2004 - opinia

Witam ponownie, Ze względu na małą komplikację jaka pojawiła się przy montażu tzn. Seo Perfrct miał wadę fabryczną, a niestety to była ostatnia sztuka tego alarmu w zakładzie montażowym( a auto już "rozebrane") zdecydowałem się na trochę inna opcję: Alarm: Meta HPB6 Immobiliser: Seo Symphony...
Samochody Zabezpieczenia :: 11 Lut 2007 18:12 :: norbert.s. :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 10728

WinFast TV 2000 Expert Edition nieprawidłowe działanie

Panowie nie marudzcie na ta karte bo wcale nie jest taka zla mam ja juz 2 lata przyznaje mialem problemy z pilotem ale to dotyczy zle ekranowanego przewodu transmisyjnego od diody odbiornika trzeba go dobrze ulozyc i dziala a najlepiej dziala jak jest puszczony przez obudowe komputera :) sam troche to...
Komputery Hardware :: 24 Mar 2008 12:50 :: gory :: Odpowiedzi: 73 :: Wyświetleń: 17583

Diagnoza EGR Opel Corsa C Z12XE 2004

Witam ponownie! Dziekuje za odpowiedzi! Wiec dwoch mechanikow podlaczalo komputer pod moja corse i jeden z nich stwierdzil (po ocenie mojej watpliwej wiedzy z zakresu mechaniki samochodowej) smierc kliniczna EGR i, ze trzeba wymienic. Dal mi nawet wydruki z diagnozy - teraz jak patrze to w wydruku...
Samochody Początkujący :: 16 Maj 2008 13:16 :: 5150 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 20213

Celeron D 2.9MHz bez radiatora

Pytanie moze sie wydawac troche glupie czy wrecz kretynskie, ale skladam komputer uzywany z allegro dla pewnej bliskiej mi osoby, dla ktorej z powodow osobistych zarowno czas jak i koszty staly sie wartoscia ekstra-priorytetowa. Mam w tej chwili praktycznie caly komp zlozony z zakupionych czesci,...
Komputery Hardware :: 19 Lip 2009 10:01 :: evil696 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 510

Dwa zasilacze w jednym PC

Pozatym jesli chodzi o awarie zasilacza, w kazdym z przypadkow to i tak plyta na ogol nie zdazy zareagowac. Bezpieczenstwo komputera zalezy w sumie tylko i wylacznie od zabezpieczen zasilacza. A ze nie domowilem o sposobie podlaczenia, to mialem na mysli podlaczenie czesci podzespolow pod jeden zasilacz,...
Overclocking Początkujący :: 08 Sie 2010 23:04 :: elmłot :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 7789

Namiar na sprzet ale czy warto?

Komputer zdecydowanie za drogi jak na to co oferuje. W cenie 2700zl mozna spokojnie kupic zestaw oparty na CPU i5 a nie Phenomie. Producent/model Ram'u nieznany Producent/model Zasilacza nieznany Producent/model dysku nieznany Producent/model napedu optycznego nieznany Plyta glowna nieciekawa...
Komputery Co kupić? :: 02 Sie 2010 20:54 :: Łukaszek157 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1002

Modernizacja sprzętu. Czy zamiana się opłaca? Czy modecom 3500W da radę?

Ciezko powiedziec, teoretycznie zestaw szybszy. Te athlony x2 3600 bardzo ladnie sie krecily tylko.. co z tego jak masz taki zasilacz.. O plycie nawet nie wspomniales wiec tez nie wiadomo. Powiem tak: jesli nie masz duzych wymagan, plyta jest tyle o ile i wymienilbys ten zasilacz (co i tak musisz uczynic)...
Komputery Co kupić? :: 27 Cze 2011 14:54 :: Gość :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1033

Czy OPOZNIENIA (C9, C8, C7) sa wazne ?

I znowu tylko ty mi pomagasz ;0) dziekuje ;0) Czyli wnioskuje z twojej pomocnej podpowiedzi, ze majac RAM 1600MHz C7 nie musze nic robic w ta czy w druga strone ? 1600MHz C7 sam w sobie jest wystarczajaco szybki do gier na przyklad? A jesli juz zechcialbym go "podkrecic" to nie ma zbyt wiele znaczenia...
Overclocking Początkujący :: 29 Sty 2012 16:46 :: Pogan72 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4552

Maszynka do gier za 2500zł z procesorem AMD.

Witam , otóż nadszedl ten moment gdy trzeba zlozyc komputer . Jestem zielony w sprawach czesci aby wszystko zgodnie i dosc szybko chodzilo ze soba . Tak jak w temacie potrzebuje komputera do gier za cene 2500 zl . Posiadam takie rzeczy jak nagrywarke monitor i dysk twardy , wiec odejdą jakies pieniadze...
Komputery Co kupić? :: 04 Maj 2013 17:02 :: wariato :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 633

CTX VL 700 SL

Witam serdecznie! Słabo znam się na elektronice i dlatego mam do Panstwa pytanie. Mam monitor CTX i niestety popsul się. Oddalem go do serwisu i pan w serwisie stwierdzil ze spalil się trafopowilacz. Powiedzial ze zalatwi mi taki za 160zl. Ja stwierdzilem ze to duzo i ze uda mi się zalatwic taniej w...
Monitory Serwis :: 04 Lip 2004 14:40 :: KL :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 822

Dylemat z zakupem...Powtórka z rozrywki

Mam powazny problem przed zakupem z wyborem płyty głownej. Wiem ze tamat się powtarza. Oto moj wybór czesci. Procesor: AMD Athlon XP 2500+(Barton)BOX Pł. głowną: Gigabyte 7N400-L Pamiec RAM: GeIL 256MB PC-400 CL2.5 Łacznie wyjdzie 991zł. A łacznie chce przenaczyc na te czesci około 1000zł. I Mam...
Co kupić Archiwum :: 06 Wrz 2004 01:58 :: HenryK3 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1068

programator hc908 przestal dzialac.

witam. chcialbym prosic o pomoc. zrobilem programator wg zamieszczonego schematu, sprobowalem i zaprogrammowal jak trzeba, odstawilem go na dwa dni i juz nie rusza, tzn soft wykrywa, ze procek jest wsadzony, ale nie potrafi sie z nim skomunikowac. zmienialem:maxa, kwarc, diody, procka, przedzwonilem...
Mikrokontrolery Ogólne :: 18 Sty 2011 12:35 :: pcurylo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2045

OMEGA A - problem z wolnymi obrotami po wystrzale gazu

Ja mialem tak zrobione przez gazownikow jak ty chcesz zrobic czyli mikser zaraz za przepustnica i wcale mniej nie strzelalo ; zaczelo strzelac zaraz kiedy wracalem z zalozonym gazem do domu ; odpowiedz gazownikow standart :trzeba zmienic swiece i przewody, zmienilem nic nie pomoglo a nawet jakby sie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Sty 2005 16:57 :: manta :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1949

Oscyloskop z PE - budowa w trakcie...

Nieco odgrzewam temat poruszony juz na forum - budowa oscyloskopu.. Zabralem sie za oscyloskop z Praktycznego Elektronika .. stwierdzilem ze marnuja mi sie dwie lampy, to z jednej przynajmniej skorzystam, lampa ktora chce wykorzystac to 8Ł029N. Dorabiam do niej ramke na płycie czolowej...
DIY Konstrukcje :: 08 Lis 2011 21:56 :: ghost :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 15084

Jaki zasilacz do tego zestawu?

Kwazor ... Nie jestem przeciwnikiem dobrych zasilaczy tylko irytuje mnie róznica w cenie pomiedzy tymi dobrymi i tanimi a dobrymi i zaje.... drogimi...zwłaszcza ze tanie nie musi oznaczac ze jest słabe ... wszyscy besztaja w gów...e zasilacze w przedziale cenowym 60-120zł... a prawda jest taka ze sa...
Co kupić Archiwum :: 27 Gru 2005 23:48 :: Re! :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1113

Autocad 2006pl - rysunek wykonawczy dowolnej części maszyny.

Witam dostalem temat zadania: wykonaj rysunek wykonawczy dowolnej czesci maszynowej wykorzystujac dowolne oprogramowanie typu CAD(posiadam autocad 2006pl).Rysunek powinien zawierac widok , przekroj i wymiarowanie Zawartosc projektu: -strona tytulowa projektu -szkic odreczny czesci maszynowej -rysynek...
Komputery Software :: 06 Kwi 2006 11:10 :: siwy17 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1188

Problem ze sprzetem- co jest uszkodzone?

Mam taki problem: podczas uruchamiania komputera zapala sie tylko na chwile dioda power, obkreca sie wiatrak na procku i zasilaczu, po czym wszystko gasnie. Nie mam mozliwosci sprawdzenia czesci na innym sprzecie, ani sprawnych czesci do ewentalnej wymiany. Moje pytanie brzmi: czy istnieje jakas mozliwosc...
Komputery Hardware :: 20 Wrz 2006 15:27 :: /|\Atari :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 734

Ładowanie baterii w laptopie - Regeneracja ogniw Old

Rychuu: Zdaje ci się. SB W Demo pozwala tylko odczytać dane ze sterownika. Ja dorobiłem gniazdo do podpinania baterii (takie jak w laptopie) do tego interfejsu i po prostu wpinam aku do interfejsu. Można wtedy odczytać parę przydatnych parametrów i kilkanaście zbytecznych w procesie reaktywowania baterii....
Komputery Regeneracja Baterii :: 16 Wrz 2007 19:58 :: mahcin :: Odpowiedzi: 1349 :: Wyświetleń: 817898

Zasilacz od kompa, przerobienie na wzmacniacz.

No tak, tlyko ja mam juz zrobionego suba i chciłbym sprawdzić go i jestem nastawiony na kupno czesci o zrobienie wzmacniacza i filtra i zasilacza. Z tym zasilaczem od kompa to chodzilo mi tylko o to by wylutwać części kabelki z niego i wlutować do użyć do budowy czego innego.
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 08 Lut 2007 22:41 :: c_04 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 2534

Zaginione konstrukcje UNITRY - ktokolwiek widział...

Witam podobnie jak Numix (wybacz za per Ty, ale tak wolałeś ;-) ) mam stycznosc z elektronika i telekomunikacja na wydziale automatyki politechniki slaskiej, pod wzgledem wiedzy o unitrze nie smiem sie z nim rownac chcialbym sie wypowiedziec na kilka tematow jesli wolno JAKOSC uwazam ze porownywanie...
Ogólny Techniczny :: 10 Lip 2007 15:43 :: hefid :: Odpowiedzi: 1472 :: Wyświetleń: 400056

Zawieszenie PC w momencie instalacji systemu!

Mam problem chyba z plyta glowna. Nie znam dokladnie jej nazwy, ale do niej jest pentium 3 - 700Mhz. Otóz mialem stary zasilacz i w momencie wlaczenia poszedl z niego ogien(doslownie). Podlaczylem nowy 350W i jest taki objaw: Probuje zainstalowac Windowsa i w pewnym momencie komputer jakby sie restartowal,...
Komputery Hardware :: 05 Maj 2007 07:55 :: jaszyd :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 669

P0170 Fuel trim malfunction (Bank 1) Opel Agila Z12XE

Witam serdecznie, (Opel Agila, silnik 1.2, rocznik 2000) Mam bardzo podobny problem do opisanego w tym temacie, a wiec swieci sie (czasem miga) kontrolka silnika (wg. ksiazki "ukladu emisji"). Samochod wyraznie stracil na mocy (jakby pracowaly 3 cylindry), ogolnie praca silnika wydaje sie glosniejsza,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Sie 2007 17:40 :: air_supply :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 32706

[BS] Phonica 8 Watt Guitar Amplifier

Heh, no to jestem pierwszy :) Mam pytanie dot. czesci mechanicznej w sumie :) Gdzie i ile kosztowalo Cie wyciecie chassis? Bo skrzynia skrzynia a ja zawsze mam problem z metalowa czescia obudowy. EL'ka nie nagrzewa zbytnio gory? Bo jednak sama blaszka jest nad nia... I gdzie kupowales czesci do ampa?...
DIY Konstrukcje :: 25 Paź 2007 15:17 :: dodo_1989 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 5189

Części z laptopa Gericom

Czesc posiadam czesci z laptopa gericom hummer 2840c : 1. Płyta glowna 755II6 (nie wiem czy dziala usb , modem i lpt , napewno dziala vga , ps2 i tv out , plyte sprzedaje jako urzadzenie ktorego stan jest nieznany poniewaz nie wiem czy nie uszkodzilem czegos podczas demontazu ) 2.Matryca 15 stan...
Bazar Elementy elektroniczne :: 13 Paź 2007 18:56 :: Venom007 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1014

Nie moge zainstalowac grafiki

po formacie dysku jest to samo, probowalem instalowac inne sterowniki ale zawsze wyskakuje ten sam komunikat, brak mi juz pomyslow, komputer jest skladany ma wszystko nowe oprocz plyty glownej - przynajmniej tak powiedzial sprzedajacy kupilem go na allegro, byl niezgodny z opisem bo mial popsute kilka...
Komputery Software :: 21 Mar 2008 21:01 :: o.O.o :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 6294

Co oznaczają niektóre parametry płyty głównej?

Do czego bedziesz uzywal komputera? Na samej plycie sie nie konczy, a przy Twoim poziomie wiedzy raczej nie bedziesz w stanie samemu kupic pozostalych czesci. Lepiej napisz jakie dokladnie czesci chcesz kupic i co juz masz oraz ile chcesz przeznaczyc na wszystko.
Komputery Hardware :: 26 Mar 2008 22:55 :: Lzep :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1682

FT232R i zasilanie z magistrali USB

Panowie! A widzieliście kiedyś komputer, który faktycznie sprawdzał ile rzeczywiście prądu pobiera układ na USB? Nom, mam zdjęcie zrobic ? Nowe kompy to robia i jeśli pobór jest większy niż deklarowany w deskryptorze (lub 500 mA zalezy od płyty ) dany HOst Controller USB jest odłączany od zasilania...
Mikrokontrolery Ogólne :: 29 Cze 2008 12:18 :: Balu :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 2026

uszkodzona nagrywarka cd w wieży philipsa mc 90/22

chlopaki ja mam taki sam sprzet o którym mowicie i szczerze bym go sprzedal na czesci bo kupilem go od znajomego iokazalo sie ze jest zepsuta i sluzy mi jako glosniki do komputera przez aux oraz do sluchania radyjka.nie wysuwa sie zadna kieszen ani od dysków ani od nagrywarki zanioslem do serwisu i chlop...
Audio Początkujący :: 05 Maj 2009 21:28 :: jamariel :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1467

Tosiba Satellite 5105-S502 - nie chce się uruchomić

Mam 5100-s503 do zrobienia z IDENTYCZNYM problemem. Jedyne co mi przychodzi do glowy, to wymiana karty graficznej lub przelutowanie stykow (a nie mam niestety hot air), gdyz po wyjeciu karty graficznej komputer zaczyna generowac kod bledu na diodzie power(nie "dekodowalem" go, ale wina karty graficznej...
Komputery Laptopy Hardware :: 08 Lip 2009 15:13 :: Rafraf :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 683

Dell Inspiron 1150 - spalenie płyty poprzez zwarcie na USB?

Witam! Od razu przepraszam jesli ktos juz zadal to pytanie, ja akurat nie moglem nigdzie konkretnej odpowiedzi na moje pytanie znalezc. W skrocie: Laptop: Dell Inspiron 1150 Problem: Zwarcie po poruszaniu gniazdem USB, odglos zwarcia + smrodek Efekt koncowy: Laptop sie wlacza - sam sie nie wylacza...
Komputery Laptopy Hardware :: 29 Lip 2009 18:28 :: kdelw :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2260

Problem z grą/komputere? Freezy podczas dzialania

Simmi, minimalne wymagania to 1gb tak? A twój komputer ma 1gb? (chodzi o ram tak?). Jesli chodzi o Ram, to wlacz menedrzera zadan (Ctrl+Alt+Del) i zobaczysz ile ramu jest juz uzywanego. Powiedzmy ze twój komputer juz uzywa (bez gry), swoimi procesami, okolo 250mega, to przy wlaczaniu gry juz maksymalna...
Komputery Software :: 20 Wrz 2009 09:08 :: ChallengerPL :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 816

monowtrysk citroen zx 1.6 1992r i duze spalanie

dziekuje ci za podpowiedz w poniedzialek ma mi wyslac caly monowtrysk kupie ten czujnik bo on grosze kosztuje i zobacze czujnik to podejrzewalem bo troche za dlugo trzymal mi wysokie obroty teraz napisze co sie dzieje z sonda lambada jak ja sprawdzalem pare dni temu to sygnal dawla tak jak powina ...
Samochody Początkujący :: 28 Sty 2012 17:04 :: marcpol :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2829

Jaką płytę główną wybrać do 200zł

witam to jest moj kolejny post ale chcialbym wam sie spytac o pewna rzecz.kupilem ostatnio kompa slaby ale jest i chcialbym go sprzedac na czesci ale nie w tym problem.Problem mam taki jaka plyte glowna kupic aby spelniala moje wymagania: -wchodzily na nia nowsze i wymagajace gry np.COD 4,GTA SA ......
Komputery Co kupić? :: 23 Kwi 2010 17:00 :: Eryloo :: Odpowiedzi: 61 :: Wyświetleń: 3416

jaki zasilacz do tego zestawu

nic niemówili tylko ze nvidia to nvidia nieznam sie tak jak kolega ze pobieraja tyle pradu ale zastanowie sie nad tym radeonem Dodano po 8 sprzedam ten co mam i poskladam coś lepszego zglosze sie po rade wracajac do tematu to do aktualnego składu zasilacz który zgf1 wymieniles bedzie...
Komputery Co kupić? :: 17 Kwi 2010 23:00 :: teren21 :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 3662

bluescreeny po dokupieniu patriot i asrock

Witam, wymienilem ram, plyte glowna i procek. obecnie ciagle wlaczaja mi sie bluescreeny. moj komp: AsRock 770 Extreme3 M3A770DE Athlon II X4 640 Patriot 2x2GB PSD32G16002H z racji procesora 64bit mam window 7 tez 64 bit. czesci sa nowe,wiec raczej odpada opcja ze sa zepsute.sam podlaczalem te...
Komputery Hardware :: 19 Paź 2010 00:19 :: rasras :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 546

Samsung SP0822N - wymiana / naprawa elektroniki.

To elektornika z tego dysku.Jak widac czysta...nie widze spalonych czesci.. chociaz opisany "huk" w komputerze z ktorego pochodzi moze spowodowal uszkodzenie elektorniki.Migol czy jak wymienie elektornike to wystarczy przelutowac czesci ktore zaznaczyles w swoich screenach czy wogole nic nie trza przelutowywac? ...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 25 Paź 2010 18:16 :: daimon :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2257

Jaką płytę główną z procesorem kupić? Najlepiej używana.

Witam, mam troche czesci ze starego kompa i chce zlozyc cos dla rodzicow do internetu, skypa i moze czasem jakis filmik, zadnych gier. Czesci : pamiec 2x256 DDR elixir, karta sieciowa, creative soud blaster, Radeon 9000 64M DDR TVO, dysk 60GB, zasilacz Mode com MC-350ATX 2.0 PFC. Musze dokupic jakas...
Komputery Co kupić? :: 11 Lis 2010 11:45 :: FINIX_47 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 887

E3300 czy E2160, pytanie o taktowanie pamieci

Dzieki za porady, jak brakujace czesci przyjada poczta biore sie za testowanie i napisze co z tego wyszlo. [edit] Przyszly brakujace czesci, procesor uruchomilam po aktualizacji biosu na plycie. Kosc kingstona kvr800d2n5/1g poszla bez problemu na 900MHz na 5-5-5-17 Kosci OCZ 2p800r22gk nie...
Overclocking Początkujący :: 04 Gru 2010 22:01 :: Alana :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 938

HP 625 - Problem z dostępem do bateri CMOS

Witam, Chciałem się poradzić innych uztkowników laptopa hp 625, otóż aktualizowałem BIOS wszstko poszlo dobrze tylko ze podczas ponownego uruchamiania komputera laptop się nie wylonczyl, zawiesil sie na "zamykanie systemu ..".Przytrzymałem power i się wyłończył, po ponownym włończeniu laptopa czarny...
Komputery Laptopy Hardware :: 26 Mar 2011 17:29 :: Gabriel87 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2504

Twardy dysk i wiecej do Atari Xe i XL

Wiec po kolei, urzadzenie wykonywane jest w kooperacji. Moja dzialka to produkcja, zamawianie plytek i czesci , montaz,testy i pokazanie swiatu. Montowane recznie, sprzet to zwykly Hot air Aoyue 968, czesci z TME i DIgikey, (roznica w cenie xilinxa astronomiczna), zel do smd z wharton metals UK, Nie...
DIY Konstrukcje :: 12 Wrz 2011 16:59 :: zaxoniec :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 11648

Laptop Toshiba A300-1N9 wyłącza się po kilku sek od uruchomienia

No jak obiecalem tak zrobilem, rozebralem swojego laptopa na czesci pierwsze wyciagnalem plyte glowna i niestety znalazlem spalony element, to najprawdopodobniej jakis rezystor albo tranzystor. W sumie w tym przypadku to i tak juz bez znaczenia bo potwierdzila sie diagnoza serwisanta, plyta do wymiany....
Komputery Laptopy Hardware :: 31 Lip 2011 08:25 :: bronxik :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 11540

Elektryczne wspomaganie Seicento

Cactus23 dziekuje za jasne wyjasnienie tematu. Swoje domniemania snulem na podstawie specyfikacji sciagnietej w sieci, a nie wiedzy praktycznej czy ksiazkowej. Nie mialem jeszcze chwili dokonczyc montazu (a przy okazji pomierzyc napiec z czujnika obciazenia skretu). Zajme sie tym w przerwie miedzy swietami,...
Samochody Archiwum :: 17 Gru 2014 22:00 :: jakubpl :: Odpowiedzi: 84 :: Wyświetleń: 64122

Wymiana plyty glownej i procesora

Everest mowi: Dysk ST 3500320AS ATA Device Naped Optiarc DVD RW AD-7260S ATA Device Dodano po 11 Nie ma żadnego "załatwiania". Z nikim nawet nie rozmawiasz - automat podaje Ci wygenerowany kod, który wklepujesz. Dzieki.Dobrze wiedziec.A pod jaki numer dzwonic? ma najmniejszego sensu...
Komputery Co kupić? :: 13 Mar 2012 19:37 :: fiend_ :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 2613

Audi a3 raz odpala raz nie

A czy wariujący czujnik położenia wału nie powinien się zapisać jako błąd w komputerze??? bo ja się na tym nie znam, a mechanik po logach błędów nic nie pokazał zeby jakis błąd istniał? da sie to jakos sprawdzic inaczej??? nie chce kupowac czesci bez sensu a z tego co wiem to czesci elektronicznych nie...
Samochody Początkujący :: 04 Cze 2012 11:47 :: kamis1822 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3300

Bravia kdl-32p3020 - Przyciemniony ekran; rozmyte, nasycone kolory; inne

Moj wniosek - Nabijasz posty nie wnoszac nic do tematu. Spedzilem troche czasu raz jeszcze zeby poszukac kogos z podobnym problemem. Jedyne usterki ktore znalazlem to: opoznienie wyswietlanego obrazu, rozmywanie sie obrazu, przyciemnienie. W moim przypadku obraz jest wprawdzie przyciemniony ale problem...
TV Początkujący :: 24 Sie 2012 20:17 :: Wutekk :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2603

Zlozenie kompa do gier ;p

Witam wszystkich forumowiczow, mam prosbe, mianowicie jestem zielony jesli chodzi o srodek komputera, moj komp ma ponad 7 lat i jak sami wiecie nie nadaje sie do uzytku po za paintem ;D. Wiec jakby mogl ktos napisac co powinienem kupic by samemu zlozyc kompa (tylko srodek, bude i reszte mam), albo poprostu...
Komputery Co kupić? :: 27 Lis 2012 20:56 :: perlit :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 501

Swap silnika Opel Tigra 1.6 16v

Witam ! Jak w temacie chodzi tutaj o swap silnika Opla Tigry 1.6 16v na Calibre c20ne lub c20xe. Pytanie moje dotyczy konkretnej opinni na ten temat czy jest to w tych czasach oplacalne, dodam ze planuje robic ja samemu (oprocz elektryki). Interesuje mnie co jest konieczne przy wymianie owego motoru....
Samochody Eksploatacja :: 13 Maj 2014 18:56 :: pytelskp :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 819

Pojawiające się bad sektory na wymienionych dyskach

Witam! Około 1,5 roku temu, kupiliśmy z rodzinką nowy komputer. Wszystko działało sprawnie, bez żadnego problemu. Kłopoty pojawiły się ok. 2 miesiące temu, nie pamiętam co dokładnie wtedy zaszkodziło, ale zrobiliśmy format dysku C, co jednak nie pomogło. Znajomy poradził sprawdzić programami poszczególne...
Komputery Hardware :: 07 Sty 2015 09:57 :: Idziok :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 954

Fiat Panda 1.3 - słaba kiedy zimna

Dzieki za sugestie co do programu, bledow silnika nie ma. Spisalem dzisiaj wszystkie parametry i sprobuje jutro przed praca sprawdzic jeszcze raz na zimnym silniku. Dwie rzeczy przykuly moja uwage. Napiecie na wtryskach wynosilo okolo 45v gdzie wedle programu powinno byc miedzy 50 a 80. Druga rzecza...
Samochody Początkujący :: 25 Lis 2014 11:05 :: Makz :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 381

Złącze diagnostyczne polonez?????

Witam wszystkich.Zeby nie bylo na przyszlosc zadnych niejasnosci,podsumowuje wszystkie te posty: W Polonezach Caro i Atu do roku 1997 w Polonezach jest wtrysk jednopunktowy holenderskiej firmy Abimex,a urzadzenie wtryskowe nazywa sie Multec TBI 700.Komputer(a raczej mikroprocesor) umieszczony jest za...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Gru 2006 22:54 :: marcin64 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 14179

Problem z p. główną oraz prośba o porade.

Witam wszystkich. Pisze z pewna sprawa a mianowicie, posiadam w tym momecie w sumie dwa komputery, z tym ze jeden nie dziala, poprzekladamlem pare czesci i jest ok ale przejde do sedna. Otoz stary komputer mialem na plycie glownej ECS P4VXAD z procesorem Celerona 1,7 Gh, plyta po pewnym czasie sie spalila,...
Komputery Hardware :: 30 Mar 2008 19:40 :: tzok :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 1593

Pamięć RAM 16GB (4x4GB) DDR3, w cenie około 100$ - jaką wybrać?

Nie okresliles czy DDR2 czy DDR3 ;) Ale zakladam ze DDR3. Wiec mysle ze dobre beda te: Dobre timingi, niskie napiecie pracy i w miare sensowny radiator. (RAM oczywiscie DDR3) Bardzo dziekuje za podpowiedz. Jestes juz trzecia osoba, ktora poleca te RAMy, wiec beda chyba te. ... Poniewaz...
Komputery Co kupić? :: 16 Paź 2011 17:36 :: lukair :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2145

Seat Leon 1.9 tdi - swieci kontrolka check engine, błąd EGR

Witam, pisałem post w tym temacie jakiś czas temu. Poniżej mój poprzedni post: Witam, bedzie duzo tekstu, ale sprawa jest przedziwna dlatego prosze o doczytanie i pomoc. Szukałem i niestety podobnego problemu nie znalazłem. Mam problem z moim Leonem 1.9 tdi, 90 KM, rocznik 2004, przebieg 137...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lip 2012 01:03 :: Pawel wawa :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 7610

plyta gigabyte ga-z68p, proc intel core i7- zestaw?

Witam, Mam pytanie typowo konsumenckie. Moja Mama miala ostatnio pare problemow z komputerem i oddala go do serwisu. Tam za zmiane paru czesci musiala zaplacic 2tys pln. Pomijam juz sprawe kosztow (po pobieznym sprawdzeniu cen w sieci wynika, ze przeplacila ale jestem w stanie przymknac na to oko,...
Komputery Co kupić? :: 09 Paź 2012 19:14 :: 169arteis :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 696

HP DC7600 Small Form Factory.

Witam . Posiadam komputer HP Compaq DC7600 Small Form Factory : Płyta Główna: i945G Procesor:Intel(R) Pentium4 3.00GHz Karta Graficzna:Intel(R) 82945G Express Chipset Family Pamięć Ram: 2GB DDR2 Zasilac 240V I moje pytania: 1.Ile pamięci ram będe mógł dokupić do tego komputera. 2.Czy taki...
Komputery Co kupić? :: 15 Sie 2013 16:49 :: dominik421 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 975

Jak zlikwidować zakłócenia od anteny?

Witam! Mam takie pytanie, mam Alana 78 i antenę president ML 145, gdy włączę zapłon to w głośniku słyszę pykanie którego częstotliwość się zwiększa gdy zwiększą się obroty silnika .Wyjąłem to Radio razem z anteną i zamontowałem do innego samochodu - było cichutko, żadnego pykania. W odległości 4 metrów...
Radiotechnika Serwis :: 20 Sie 2005 19:38 :: janek11389 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3465

AsRock K7VM2 czy jeszcze zyje?

Problem polega na tym że posiadam starego kompa bo juz zakupilem nowego i więc chcialbym sie dowiedziec co moglo byc przyczyna niedzialania starego komputera: krutki opis komputera: AsRock K7VM2 procesor AMD DURON1.4 Dysk 40gb seagate zasilacz 300w jakas firmowka noi nagrywarka tez jakas firmowka 128ddr...
Komputery Hardware :: 01 Sty 2007 21:33 :: Jarek.b1 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 870

Knoppix na karcie CompactFlash - łatwo i przyjemnie

Nie chcemy mieć cichego serwera. My uruchamiamy zabytkowe pecety. Noo... Przejezyczylem sie :D Dla chcacych miec cichy komputer... Ale biorac antyka po co wogole kombinowac z CF'ami? Stare dyski sa tanie i powszechnie dostepne praktycznie za darmo. Na linuxa wystarczaja w zupelnosci, a i windows...
DIY Konstrukcje :: 28 Maj 2007 22:42 :: Calculus :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 10789

Problem z uruchomieniem systemu po resecie BIOS'u...

Na poczatek wybaczcie brak polskich znakow, ale siedze na Antixie, ktory ich nie obsluguje ;/. Dzis rano cos nie tak ustawilem w BIOS'ie no i komputer zaraz po uruchomieniu wydawal z siebie jeden dlugi pisk co 3 sekundy. Wylaczylem go (na zasilaczu) i przelozylem zworke Clear CMOS, aby zrobic reset...
Komputery Hardware :: 15 Sty 2008 21:46 :: K!lleR :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 981

Zasilacz Stabilizowany 13,8 V 20A , na bazie Zasilacza z kom

Latwy i tani w wykonaniu zasilacz 13,8V 20A, z wykorzystaniem uzywanego zasilacza od komputeraOpis wykonania Zasilacza 13,8V 20A, wykorzystujac uzywany zasilacz od komputera, pozostale czesci = koszt kilku zlotych. Do wykorzystania jako zasilacz rowniez do Transceivera, gdzie potrzebny jest prad 20A. To...
Artykuły :: 20 Mar 2006 16:20 :: AMICAR :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 5326

Monitor nie reaguje. [moj sprzet] Wasze opinie

Witam . Moj problem tkwi w tym , ze Monitor nie reaguje . Posiadam komputer : plyta : GA-k8n51g procek AMD Sampron 2800+ ram : 1Gb pc400 cl3 Grafika : zintegrowana na plycie GeForce 6100 do 256mb glosniczek systemowy : jest Monitor : posiadam 2 lcd Zasilacz : 350w Zaczne od tego...
Komputery Hardware :: 10 Gru 2008 18:53 :: jankolo :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1118

spalony procesor i zasilacz ,a płyta główna ?

witam mozliwe ze podobny temat juz byl ale nie znalazlem wiec pisze . mialem kiedys komputer intela p4 bylo przepiecie na plycie glownej spalil sie procesor i zasilacz, teraz chcialem zlozyc nowy komputer ze starych czesci .mam 2 plyty glowne asrock p4vt8+ i asus a7v8x-x wolalbym asrocka bo jest nowszy...
Komputery Hardware :: 06 Lut 2009 20:45 :: marik_te :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1152

HP Pavilion DV6000 - przestał działać czy warto naprawiać?

przeczytalem kilka postow nt tej serii notebookow hp i jak sie dopiero teraz dowiedzialem uszkodzenie mojego laptopa nie jest niczym odosobnionym gdyz polowe hp to spotykalo, mowa tutaj o hp dv 6000 dv6223eu na procesorze amd. W moim przypadku notebook spotkaly chyba wszystkie objawy, ktore udalo mi...
Komputery Laptopy Hardware :: 09 Wrz 2009 15:30 :: Gość :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 5680

Zasilacz Stabilizowany 13,8 V 20A , na bazie Zasilacza z kom

Latwy i tani w wykonaniu zasilacz 13,8V 20A, z wykorzystaniem uzywanego zasilacza od komputeraOpis wykonania Zasilacza 13,8V 20A, wykorzystujac uzywany zasilacz od komputera, pozostale czesci = koszt kilku zlotych. Do wykorzystania jako zasilacz rowniez do Transceivera, gdzie potrzebny jest prad 20A. To...
Artykuły :: 20 Mar 2006 16:20 :: AMICAR :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 7732

Problem z wejściem na router przez RJ45 korzystając jednocześnie z WiFi.

Właściwie to pytanie powinno być takie. Jak zmusić przeglądarkę (Googla, Liska czy inną), aby łączyła się przez określoną kartę sieciową? Np., wpisuję adres IP i chciałby, aby połączyła mnie z tym adresem poprzez kartę z gniazdem RJ45, a nie przez modem na USB. To wygląda tak jak na tym obrazku który...
Sieci Komputerowe :: 16 Paź 2014 07:50 :: Polikon :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 741

Jak zrobic maly ukladzik bardzo prosty :P

Podobne tematy zadawalem juz kilka razy, ale zawsze wracaly bez odpowiedzi, albo dostawalem niesprawne uklady, ostatnio postanowilem rozlozyc problem na 2 czesci ale tez nie poskutkowalo. Nic nie dziala, a ja jak stalem w miejscu tak stoje :cry: . Prace dyplomowa juz obronilem ale chialbym skonczyc...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 09 Cze 2004 16:08 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2785

Mondeo - automat na reczna - ktos przerabial?

Witaj, dzieki za zainteresowanie sie moim problemem. Wytlumacze szybko co jest grane. Numer VIN mojego Fordzika to WF0AXXGBBARA78742. Jest to Mondeo 1.8 16V z 1994 roku. Siedzi w nim komputer o numerze: 93BB 12A650 CE Mam zakupiony tez komputer od skrzynie recznej. Ten zakupiony ma numer:...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Paź 2008 23:47 :: miras151 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3843

Prąd na SCART z TV

witam jesli nie masz uziemionego komputera i telewizora to tak bedzie. dodatkowo gdy uruchomisz komputer z juz podlaczonym kablem wizji z TV to obraz na monitorze ( wtedy gdy pokazuj sie konfiguracja komputera) jest zawezony z gory i z dolu. mialem tak na roznych katrach graficznych lecz gdy zaladuje...
Komputery Hardware :: 28 Sty 2006 19:07 :: pedros? :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 617

Którą wersję linuxa wybrać?

ok tzok zrozumial pan co chcialem przekazac tyle ze dla jednych jest to problemem dla drugich zaleta np to ze system jest opensource nie ma zadnego znaczenia dla przykladowej pani krysi a jest jedna z wazniejszych rzeczy z punktu widzenia programisty dlatego wlasnie nie namawiam nikogo do uzywania linuxa...
Komputery Software :: 26 Kwi 2006 20:34 :: kazalot :: Odpowiedzi: 121 :: Wyświetleń: 10287

Zasilacz do PC- ranking uszkodzonych

Drogi kolego bchlosta ale czesci w zasilaczu to sam zasilacz prawda? Jak zepsuje ci sie telewizor to ni dziesz do serwisu i nie mówisz "prosze pana zepsuł mi sie kondensator C1 i jeszcze rezystor R5 prosze mi to naprawić". (przepraszam za wtracenie nie w temacie) Pozdrawiam Niestety są i tacy...
Komputery Co kupić? :: 30 Sty 2009 15:22 :: Mery84 :: Odpowiedzi: 400 :: Wyświetleń: 185328

Peugeot 307 2000 benzyna

Problem polega na tym ze czasami jak pisalem, potrafi sie zatrzymac na autostradzie przy 4000 tys. obrotow Ten kod p 0300 co zanotowal komputer moze miec wiele watkow, wykluczylem jednak duzo z nich wymieniajac wyzej opisane czesci. Silnik pracuje pieknie i nie slychac w nim zadnych stukow. Sprawa...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lis 2006 19:27 :: nsz :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4533

nagla utrata mocy - Ford Galaxy 1.9TDI 115km 2000r.

Witam, Podczas spokojnej, rownomiernej jazdy (tak ok 110-130km/h) auto nagle slabnie(brak doladowania z turbiny) - pomaga wylaczenie i wlaczenie stacyjki - tak wiec domyslam sie ze po prostu komputer przechodzi w tryb awaryjny i po zerowaniu (off/on kluczyk) jest OK na pewien czas - roznie, czasami...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lis 2007 12:27 :: cdsoftware :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 9495

Fiat Tipo 1.4 i.e. - problemy z odpalaniem

jesli to skruci wasze meki to tipo 1.4i kiedy jedzie i nagle gacsnie lub jedzie zostawiamy je na 8 minut a ono dyszy ale oczywiscie wszystko kreci i podejrzewa sie swiece i inne pierdoły to trzeba sprawdzic 2 rzeczy i najlepiej je wymienic miałem taki problem i doszłem bez mechanika bo on nie pomoze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Kwi 2009 15:51 :: andixx1 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 8813

Na samym poczatku instalacji nagle zaczął sie drzec speaker?

Czesc! Posiadam taki zestaw: Płyta główna : ECS P4M800PRO-M DDR 400(2,5) 512MX8 Karte graficzna: ATI R9600 PRO Dysk : WD200JB A oto co sie z nim stalo. Mialem wczesniej w nim dysk WD160JB, komputerm mi się restartowal i myslalem ze to wina dysku-wiec wymienilem dysk na WD200JB. Gdy go...
Komputery Hardware :: 06 Sie 2008 22:40 :: tzok :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 879
1234567891011

Ostatnio szukano: czesci komputera jedna szczotka brama zwijać telefoniczna stacja bazowa komputer silnik peugeot radio kasety przewód grzałka stm32 biblioteka generatory dźwięku skanowanie rejestru bezpieczniki renault premium
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group