forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



czesci plyty glownej

Znaleziono 158 wyników na elektroda.pl: czesci plyty glownej
Podstawowa forma zapytania: częsty płyta główny
Forum elektroda.pl Strona Główna

ariston wmf940 - Spalone czesci plyty glownej ale jakie?

ariston wmf940 - Spalone czesci plyty glownej ale jakie?... sprawdzam napiecie kabla ktory idzie do pompki to jest 240, ale gdy podepne to juz nie. Rozebralem wiec plyte glowna, (czy jak sie tam ona nazywa) i zobaczylem spalony element. Wyglada jak triak. I teraz numer polega na tym ze ciezko ok...
AGD Początkujący :: 10 Wrz 2012 13:13 :: monterson :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 965

Naprawa plyty glownej w laptopie przy uzyciu specjalistycznego sprzetu.

... pradu, to samo tylko, ze zaraz zalaczal sie ponownie, i tak w kolko. Nie pojawial sie przy tym zaden komunikat na ekranie. Wszystkie pozostale czesci laptopa zostaly sprawdzone i niestety prawdopodobnie wina lezy po stronie plyty glownej.
Komputery Laptopy Hardware :: 07 Wrz 2012 13:21 :: boro1234567 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 720


Reklama :: 07 Wrz 2012 13:21 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

DELL 5150 - naprawa uszkodzonej płyty głównej

... kiedys taka plyte uszkodzona,ale mi nie dzialal lap z sieci.Mialem uszkodzony uklad zazadzania(wielki uklad nawiezchniowy)Ktos poradzil Ci sprawdzic przetwornice procesora.Powinienes na niej miec 1,8V okolo.Zasilanie calej plyty glownej to 3,3V ...
Komputery Laptopy Hardware :: 27 Mar 2010 19:56 :: Andrzeje :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 6471

Potrzebuje rady w dobraniu plyty glownej.()

(at)Kasek a moglbys cos polecic z tanich a dobrych chyba szkoda zbyt duzo inwestowac, moze byc cos zeby lataly te czesci co podalem
Komputery Co kupić? :: 18 Cze 2012 23:11 :: toorop69 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 897

Wymiana plyty glownej i procesora

... ma najmniejszego sensu kupowania nowej płyty pod ten procesor. Jestem przygotowany rowniez na wymiane procka.Tylko prosze doradz jakie czesci dobrac.Kupilbym nowy komputer,ale szkoda mi pieniedzy za czesci,ktore w ciagu ostatnich dwoch lat wymieni...
Komputery Co kupić? :: 13 Mar 2012 19:37 :: fiend_ :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 1797

Uszkodzenie płyty głównej - poszukiwania zamiennika.

... ddr2 Radeon HD 4550 1gb 450W Take Me Ogolnie teraz zbieram na nowe czesci, takze od plyty glownej trzeba zaczac, ale dobra do rzeczy, moglibyscie mi polecic jakas plyte pod ten sprzet do ~200zł, też do procesorow pokroju Core 2 Duo/i3 Pozdrawi...
Komputery Co kupić? :: 20 Mar 2014 22:01 :: zieloczek100 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 282

ile ramu do tej plyty glownej:VIA P4PB 266E

Witam! Ile ramu wejdzie najwiecej na ta plyte glowna,bo aktualnie mam 128 i nie wiem jaka mam kupic,a chce miec max. Prosze o pomoc i ewentualnym sklepie w Warszawie, gdzie takie stare czesci mozna kupic.
Komputery Co kupić? :: 23 Wrz 2010 10:29 :: zosi3k :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 423

5 krótkich szybkich bipów płyty głównej, co oznacza?

... wyjalem z jednostki wszystko procz plyty procesora i zasilacza i uslyszalem 5 krotkich szybkich bipow. Czy to znaczy ze procesor sie nadaje na zlom? Dodam ze to sa wszystko nowe czesci okolo 2 tyg. Moja plyta glowna to asrock 970 pro3, pro...
Komputery Hardware :: 05 Mar 2013 19:49 :: lecplejer :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 291

co kupic do plyty glownej

Tak, wszystko oprócz obudowy. Budzet nie jest okreslony poniewaz czesci bede kupowac pojedynczo
Komputery Co kupić? :: 11 Sie 2012 19:04 :: Kasek21 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 263

dell C610 zamiana plyty glownej na C640

... lub instrukcje co i jak zrobic po wymianie plyty i reszty gratow...oczywiscie jesli mozna prosic :) pzdr Dodano po 2 oooo i jeszcze jedno- i jesli by ktos wiedzial cos na temat tej wlasnie plytki gdzie i u kogo kupic,najlepiej komp...
Komputery Overclocking :: 12 Lut 2010 19:17 :: vuyec79 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 849

Jaką płytę główną wybrać do 200zł

... cel okolo 200zł na samą plyte glowna dobra -aby w tej plycie glownej mozna bylo wymieniac sobie czesci i nie bylo z nimi problemu zebym nie musial nic przerabiac chodzi mi o np. mody -moze byc to jedna z nowszych plyt ale nie za stare i jak juz p...
Komputery Co kupić? :: 23 Kwi 2010 17:00 :: Eryloo :: Odpowiedzi: 61 :: Wyświetleń: 2702


Reklama :: 23 Kwi 2010 17:00 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Plyta głowna i procesor - wybor platformy i czesci.

Panowie, zalozmy, ze mam 2x2 GB DDR3 1333 cl9. Mam tez wszystko oprocz plyty glownej i procesora. Do wydania mam 650zl na te dwa podzespoly.
Komputery Co kupić? :: 21 Gru 2010 09:06 :: sad_madman :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 774

Plyta glowna ASUS a7nbx-e

... w plycie glownej a7nbx-e kosztuje w granicach 60 euro a ja szukam czegos bardziej tanszego boze byc najtansze zeby tylko dzialalo(wspolpracowalo ze soba) wiec prosze was o typy (tansze alternatywy) plyty glownej ktore przyjma czesci...
Inne Serwis :: 21 Paź 2009 19:59 :: Tomcheck :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 780

karta graficzna+plyta glowna+zasilacz

... quad q8200 2,33 ghz zasilacz: sl-500(jakis chinczyk) plyta glowna: foxconn g31mx-k Myslalem nad kupnem jakiejs plyty glownej z lga775 do mojego procka do tego karte graficzna i porzadny zasilacz. Tyle ze nie jest do konca pewny czy to ...
Komputery Co kupić? :: 23 Sie 2011 15:58 :: Uzytkowinik19 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 377

Prosba o pomoc z naprawa plyty sony vaio vgn-ar71s,M612 PVT1

Prosba o pomoc z naprawa plyty sony vaio vgn-ar71s,M612 PVT1...Witam ! Drodzy uzytkownicy prosze o pomoc w naprawie uszkodzonej plyty glownej w moim laptopie.Na plycie doszlo do zwarcia i jak udalo mi sie zauwazyc brakuje 1 elementu oraz 2 sa uszkodzone.Nie jestem specjalista ale nie wyglada na to zeby...
Komputery Laptopy Hardware :: 19 Kwi 2010 20:39 :: lucas-m :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1363

Asus A8H - poszukiwane czesci.

... podaraowac odsprzedac : 1. Zaslepka zawiasow (1 kpl) 2. Zaslepka w kadlubku zakrywajaca przylacze matrycy do plyty glownej. Niestety kiedy przeprowadzalem renowacje swojego Asusika, corka dorwala sie do plastikow i je polamala. Bylbym wd...
Bazar Elementy elektroniczne :: 12 Lis 2010 18:42 :: _PREDATOR_ :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 465

nowy czesci komputer wyswietla blue screen wlacza sie po noc za 5 restartem

... samsung 1tb 7200rpm 32mb Wszystko zlozylem, odpalilem, zainstalowalem win 7 ulti podczas instalowania sterow od plyty glownej komp sie wylaczyl. Blue scren, restart, skonczone instalowanie wszystko gra. Komp smiga jak trzeba jak jest wlaczony caly...
Komputery Hardware :: 20 Sie 2011 11:37 :: tadzik281 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1080

Warto szlifować procesor? Lub ściągać płytkę..

... szczescie takich procesorow nie ma za duzo ;) I zdjecie IHS=przerobka plyty glownej i mocowania coolera, jako ze jadro wtedy znajduje sie na ogol ponizej najwyzszej czesci zapinki i cooler nie bedzie do niego przylegal. Po zdjeciu zapinki i tak mo...
Komputery Chłodzenie :: 17 Cze 2010 15:59 :: leven :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 4899

Acer Aspire One - Brak obrazu na prawej czesci LCD

... wtyk na plycie glownej do ktorego idzie tasma od lcd ale nie dam sobie glowy uciac bo probowalem na wszystkie sposoby wsadzic tasme i nic nie dawalo. nie mam miernika zeby sprawdzic jakie wartosci powinny byc na pinach porownujac do plyty z drugie...
Komputery Laptopy Hardware :: 14 Mar 2012 14:00 :: hop21 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 838

[Sprzedam] Czesci do laptopow (z matrycami wxga)

witam a znalazla by sie plyta glowna moze byc uszkodzona do toshiba a200 lub a 210 potrzebuje pare czesci z plyty glownej
Komputery Bazar :: 26 Maj 2013 00:09 :: MaXo90 :: Odpowiedzi: 72 :: Wyświetleń: 10814

Pare nowych czesci + sprawdzenie zestawu (PC STACJONARNY)

Cena nie gra roli. Byleby pasowala do plyty glownej ktora podalem i bylaby po prostu dobra :)
Komputery Co kupić? :: 29 Wrz 2013 22:17 :: Zaja[!] :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1263

Komputer do grania do 2500 zl

... ze akurat to musi byc plyta, ale jedna cos mi podpowiada ze cos w tym wszystkim jest i to jednak moze byc plyta glowna. Komputer dla pewnosci zlozylem jeszcze raz, zresetowalem bios, sprawdzilem inna baterie plyty glownej, pasta na pro...
Komputery Co kupić? :: 06 Maj 2012 08:32 :: Bobie1 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1743

serwer nie chce sie uruchomic(stary model hp xw6000) - rozwiazany

serwer nie chce sie uruchomic(stary model hp xw6000) - rozwiazany... model, a moze jest spalony) czy to jest wina plyty glownej? (mozliwe, ze sprzedali mi na ebayu bubel) czy moze zle podpialem kable z obudowy do plyty glownej (wedlug tego schematu: na plycie glownej nie bylo miejsca na wtyczke Audio, ni...
Komputery Hardware :: 20 Sty 2012 12:30 :: cjsimon :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1043

fujitsu siemens amilo pa 2510 - Nie wlacza sie/spalony przewod zasilania

... ze do plyty glownej bedzie sie nadawal. Okolo godziny 21 zaczne zdawac relacje z testu diody na elementach plyty glownej laptopa. Dzieki za zainteresowanie! Dodano po 4 Witam ponownie, znalazlem na spodniej czesci plyty glownej jeden calko...
Komputery Laptopy Hardware :: 04 Lis 2013 17:49 :: cyzxer5 :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 2820

bluescreeny po dokupieniu patriot i asrock

bluescreeny po dokupieniu patriot i asrock... opcja ze sa zepsute.sam podlaczalem te czesci,wiec moze cos sknocilem. ram wlozylem w miejsca wg instrukcji.zastanawiam sie tylko czy ten model ramu pasuje do tej plyty glownej(na stronie plyty glownej nie bylo akurat tego modelu ramu wsrod komp...
Komputery Hardware :: 19 Paź 2010 00:19 :: rasras :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 381

Nowy laptop ASUS X52j - zawiesza się

... czesci dla mnie to niema znaczenia aby sprzet dzialal jak poczeba akurat na takie podzespoly jak plyty glowne asus daje 3letnia gwarancje wiec jesli wychodzi tyle dla mnie wystarczy, reasumujac wadliwa czescia w moim przypadku okazala sie p...
Komputery Laptopy Software :: 14 Kwi 2012 03:30 :: DriverMSG :: Odpowiedzi: 1525 :: Wyświetleń: 293131

MSI GTX650 Ti Boost - Zawiesza komputer tylko na programach graficznych

... praktycznie wszystkich sterownikow plyty glownej, karty dzwiekowej i oczywiscie karty graficznej. Najlepszym rozwiazaniem jest reinstalacja systemu (pozbywamy sie wszelkich problemow).Przy odinstalowaniu czesci sterownikow, (wniosek z rozny...
Komputery Hardware :: 10 Paź 2013 10:53 :: anmedia :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 2421

[DIY] Budowa urządzenia "ala" tablet z podzespołów komputerowy

... uzyc jakiejs plyty glownej micro ATX ze zintegrowana grafika i socketem 1155 i czy bylaby mozliwosc podlaczenia go do tej plyty ? monitor podlacza sie taka tasma. 2. problem to czy da sie w jakis sposob podlaczyc to tej plyty glownej bateri...
Komputery Modding :: 05 Gru 2012 19:56 :: Brutus3 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1368

HP DV9700 series - Usterka grafiki NVidia

... kryterium Home Entertainment. A moze macie jakies inne pomysly np.: Kupic zupelnie nowa plyte glowna i dopasowac do obudowy albo obudowe do plyty? Kupic zewnetrzna grafike - tylko jaka, przez co ja podlaczyc, i za ile? A moze jakies inne ...
Komputery Laptopy Hardware :: 11 Lut 2013 00:14 :: milpiw75 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1122

Fujitsu Siemens - gdzie podlacze beeper

... Gdzie na plycie glownej moge podlaczyc beeper? Na plycie nie jestem w stanie znalesc odpowiedniego wejscia do podlaczenia beepera, zas jesli takowe jest to nie zostalo opisane. Nie umiem tez na necie znalesc manuala do plyty glownej. Moze ktos...
Komputery Hardware :: 26 Kwi 2010 10:14 :: opi :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 609

Samsung SCX-4200 i jego blady wydruk

... Blado, nie mam pojecia co moze byc przyczyna, przeciscilem wszystko co miala w sobie, rowniez styki ktore dotykaja plyty glownej na dole wydrapalem zeby byl lepszy kontakt i styki w srodku drukarki ktore dotykaja kasety i dalej drukuje blad...
Drukarki, ksero Początkujący :: 28 Sty 2012 00:26 :: brynek :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2477

Wygiete nozki Athlon II X2 245.

... nozek. Z grubsza je naprostowalem, procesor wchodzi do socketu bez problemu. Niestety komputer nie dziala. Jesli do plyty glownej podlacze wtyczke atx 12v 4 pin, to wentylatory zakrecą się i komp staje. Gdy ją odepne komp rusza ale obrazu ...
Komputery Hardware :: 16 Wrz 2010 22:13 :: jankolo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 390

jaki procesor i7 930 czy amd x6 1090T AM3

...witam zastanawiam sie nad kupnem procesora i plyty glownej Tak myślałem nad Intel Core i7 930 2,8 GHz 8MB cache s. 1366 Box lub AMD Phenom II X6 1090T s.AM3 BO X i do tego jakaś plyta glówna tak abym nie musiał szybko wymieniac...
Komputery Co kupić? :: 05 Cze 2010 19:30 :: IzzyMan! :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1442

Rozbudowa laptopa proszę o pomoc

... pamieci. Pierwsze dzisiec pozycji. Wyglada mniej wiecej tak: MBxxx0y00y gdzie x to litera lub cyfra a y to cyrfa (np. MBAY702002). Sprawdze jakie najszybsze procesory sa montowane przez Acera na tych plytach. (na 100% dzialajace).
Komputery Laptopy Hardware :: 26 Mar 2010 19:19 :: steelworks :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 8471

partycja GPT (wyjety dysk z macbooka) podpiety pod WIN7

... GPT) 10) znowu startujesz z plyty instalacyjnej Tigera 11) w DiskUtil zmieniasz rozmiar glownej partycji (ona musi zostac inaczej rEFIt zginie) 12) tworzysz druga partycje pod Windows (godzisz sie na strate czesci dysku na OSX) 13) rest...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 08 Mar 2011 10:20 :: kkonradd :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2948

Gwarancja Dell-a. Wymiana na nowy?

...Historia naprawe to tak jak pisalem wczesniej - 3 naprawy (wymiana plyty glownej +ekran). Wszystkie zlecone przeze mnie. Tak jak napisalem wczesniej - oni nie maja danej czesci wiec nie moga mi zrealizowac tej gwarancji i o to sie rozchodzi....
Komputery Laptopy Hardware :: 02 Lut 2012 09:30 :: _haker_1 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4141

Subwoofer z ACER 5920 w ASUS K50AB

... w przypadku innych glosnikow niskotonowych montowanych w ACERACH) - Czerwony V+ (5V ktore mozemy pociagnac z plyty glownej z portu USB) - Brazowy (mute) - Pomaranczowy (kanał prawy) - Żółty (kanał lewy) - Czarny (GND) Oryginalne g...
Komputery Laptopy Hardware :: 12 Kwi 2011 08:48 :: Gość :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 911

Problem, PC zawiesza sie , niebieski ekran

...ludzie co wy gadacie ... czesci wszytskie jakie by nue byly to i tak chinszczyzna .. problem moze lezec po stonie .. - zasilacza (niewlasciwe napiecie - cos trzasnelo i teraz sie wysypuje) - plyty glownej - pamieci ram .. w takiej kolejnosci...
Komputery Hardware :: 21 Lip 2010 21:34 :: mthrfckr :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1388

problem z kompem - zwarcie usb => cpu init - asus striker

... tej serii. Dzisiaj postaram sie rozlozyc kompa na czesci pierwsze. Przypalona plyta powinna miec jakies widoczne znaki. Dodano po 5 Wlasnie zrobilem pelna disasemblacje calej plyty glownej (proc i heatpipe) aby zobaczyc czy sa jakie...
Komputery Hardware :: 27 Paź 2010 14:33 :: lukasz253 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1885

Asus F3S - Nie uruchamia się

... podlaczeniu do zasilania slychac dziwne pikanie dochodzace z plyty glownej. Po odlaczeniu wszystkiego co mozliwe i rozebraniu calego laptopa na czesci pierwsze i podlaczeniu golej plyty do zasilacza efekt jest taki sam, slychac ciche pikanie z przer...
Komputery Laptopy Hardware :: 21 Gru 2013 21:08 :: boro1234567 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 795

Upgrade PC - proszę o ocene, propozycje

... -1199zl teraz czesci jakie zostaja z obecnej konfiguracji: obudowa: CoolerMaster CM 690 Black dysk twardy: Samsung SpinPoint F1 750 GB zasilacz: Chieftec (CFT-750-14C) 750W Nie mam pewnosci co do ramu i plyty glownej. Zastanawiam si...
Komputery Co kupić? :: 05 Lis 2013 10:40 :: wariato :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 585

Komputer nie uruchamia sie

... od procesora nie chce sie krecic, ale gdy odlacze kabel od zasilacza do plyty glownej atx_12v to wiatrak zaczyna sie krecic, zasilacz jest dobry jak i inne czesci wina lezy napewno po stronie plyty lub procka, czy da sie to jakos naprawic?
Komputery Hardware :: 09 Paź 2011 17:41 :: BigWay :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 992

Samsung mL-1640 - Błąd LSU

... laser (zlozony na zatrzaski) i przeczyscic lustro lasera (szybka z przodu) UWAGA - NIE MACAĆ PALUCHAMI :) 6. pozamykac, powkladac tasiemki, sprawdzic ktore kabelki ida od lasera do plyty glownej i je sprawdzic czy sa dobrze wlozone.
Drukarki, ksero Początkujący :: 01 Gru 2012 20:36 :: eko185 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 825

Zly kierunek obrotów na procesorze (płta P5LD2)- co zrobić?

...Poza tym wdmuchiwane powietrze dodatkowo chlodzi pozostale czesci plyty glownej np przetwornice zasilajaca cpu albo mostek .Swego czasu asus do wyzszych modeli plyt w ktorych chlodzenie mostkow bylo na oparte na heatpipe dodawal maly wentylatorek...
Komputery Software :: 26 Lis 2010 22:43 :: jankolo :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1298

[Zlecę]Na ile wycenicie moje fs amilo d1840W

... tyle w tym temacie:) Moglbys teoretycznie probowac spzredac na czesci ale moim zdaniem to bez sensu bo moglbys miec spory problem ze sprzedaniem czesci obudowy czy nawet plyty glownej do tego modelu. Nie jest on jakos bardzo popularny i po p...
Komputery Bazar :: 23 Sty 2011 21:34 :: Gzb93 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1012

Jak zlozyc dzialajacy komputer??

... samo idzie jesli chodzi o inne peryferia zewnetrzne jak mysz czy klawiatura. Wiec chodzi tylko o fizyczne uruchomie plyty glownej etc. PS Przepraszam za brak polskich znakow, na holenderskim kompie jeszcze nie przeprogramowalem klawiatury....
Komputery Laptopy Hardware :: 30 Wrz 2011 18:07 :: adamadi33 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 408

Kupno komputera stacjonarnego

Wiecie co, szukam czesci na proline te co napisalem wyzej, ale kazde czesci maja w ogole inny symbol., np nie ma i5 2500k, plyty glownej pro3 tez nie widze. Czym mam sie kierowac szukajac sprzetu takiego jakiego bym chcial?
Komputery Co kupić? :: 23 Sie 2011 16:34 :: fiend_ :: Odpowiedzi: 69 :: Wyświetleń: 2739

HP Pavilion Dv5 1020ew - czarny ekran wpierw musi sie zagrzac, BS, trzaski,

... ale nie zawsze a jak jest zimny to zaczyna swirowac. Serwis HP nie wie co mu jest oni nie pomoga a support skonczyl sie wrzesnia 2012 wiec zadnej nowej czesci do niego nie dostane. jedyne co to moga go wyslac na renowacje plyty glownej
Komputery Laptopy Hardware :: 03 Mar 2013 13:30 :: Dirar :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 732

Komputer sie wlacza a monitor nie, lub przechodzi w czuwanie

Sprawdzenie nie wchodzi w gre bo komp praktycznie nie reaguje... Sprobuje wymienic baterie od plyty glownej i zrobic reinstalke, jak to nie pomoze to trudno. Pokombinuje troche z podmianka czesci z innego kompa.
Komputery Hardware :: 11 Maj 2010 21:41 :: WscieklyWaz :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 3568

Satellite L650D-13Q - Po zalaniu

... ktos ma jakies sugestie co do naprawy? Plyty glownej wolalbym nie kupowac lub w ostatecznosci , pozatym nie idzie takiej znalezc w ogole. A moze sprzedac go w calosci lub na czesci? Laptop zadbany,niepoobijany nie porysowany , bateria nie uzyw...
Komputery Laptopy Hardware :: 12 Kwi 2013 19:00 :: miecho18 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 752

zakup lutownicy/ stacji do 500zł

... np z plyty glownej telefonu komorkowego, oraz innych elementow ktore moga byc nieco wieksze jednak mysl przewodnia to lutarka do elektroniki, chcialbym takze by w tym zestawie byl hot air, moze to byc zestaw w 2 lub w 1 czesci czekam na propozycj...
Warsztat co kupić? :: 04 Sty 2010 09:35 :: rubens :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 461

Chłodzenie pod s478 P4 Northwood 2.4GHz, obecnie 2.7GHz

...Kazdy procesor podkreca sie inaczej. Wszystko zalezy od tego z jakiej czesci wafla jest wyciety rdzen procesora. OC zalezy tez od jakosci plyty glownej, pamieci, zasilacza, chlodzenia i oczywiscie umiejetnosci owerlockera :D Zasada jest prosta......
Komputery Overclocking :: 03 Lut 2010 20:23 :: magal84 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2409

[Toshiba A300 - 1ED] Wymiana podzespołów na lepsze

Witam:) jezeli kolega chce to mam na sprzedaz wszystkie czesci z Toshiba satellite A300D-17F oprocz plyty glownej. 2*2GB RAM proc. AMD ultra turion 82 2*2,2Ghz kar. graf. ATI radeon 3650 512 mb dysk 320 GB itd... wszystko sprawne
Komputery Modding :: 31 Paź 2012 12:08 :: kairan :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2827

benq s41 - obraz raz jest a raz nie ma

... układ po prostu się już nie "podniesie". wtedy go wyrzuce do smieci. zobaczymy jak to bedzie. operacje demontazu plyty glownej opanowalem do perfekcji - 4 minuty :) BenQ nie obejmuje tych usterek przedłużoną gwarancją. A strona BenQ...
Komputery Laptopy Hardware :: 20 Cze 2012 01:10 :: _poczatkujacy_ :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 2176

wgrywanie BIOSu do DELL Vostro 1310

... caps lock i scroll lock) swieca non stop. A tak w ogole to procek z tego zepsutego kompa dzialal w innym. Z tego co znalazlem to 3 jednostajnie swiecace diody to blad plyty glownej. Podzielilem laptopa na czesci i sprzedaje w kawalkach.
Komputery Laptopy Hardware :: 25 Lip 2011 23:44 :: or.bargain :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2109

Realtek HD Audio Wykrywa urządzenia lecz nie ma dźwięku

Zdejmij obudowe i poczytaj. Wazne informacje beda w okolicach gniazd w lewej dolnej czesci plyty glownej.
Komputery Software :: 17 Kwi 2011 21:14 :: radziuaklake :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 7152

Laptop California Dream - problem z klawiatura

... dysku, rozkrecilem go zlozylem i wszystko wrocilo do normy (przyczyna byla chyba kiepska przelotka z dysku do plyty glownej ktora nie laczyla). Wlaczylem komputer, wszystko bylo ok lecz po chwili po nacisnieciu na klawiaturze ktoregos z klawiszy (ch...
Komputery Hardware :: 23 Lis 2010 15:03 :: hubertusp :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 678

Laptop Packard Bell uszkodzony dzwiek

Laptop Packard Bell uszkodzony dzwiek... kto robi np radia i takiego typu rzeczy. Bo to jest chyba karta dzwiekowa zintegrowana.No i nie chce kupowac nowej plyty glownej bo bedczie drozsza od laptopa. Da sie to zrobic? Czy w ogole dac sobie spokuj? Dodano po 1 I wie ktos do czeg...
Komputery Laptopy Hardware :: 05 Mar 2012 20:49 :: golyxxx :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 574

Wymiana taśmy w Sony CDX-M8800

... i z rozwaga a mianowice najpierw rozkrec korpus radia potem wyjmij mechanizm CD a nastepnie wyjmij tasme od strony plyty glownej. nastepnie zdemontuj panel odkrecajac panel ktory jest przykrecony dwoma srubami po bokach. Jak zrobisz to wszystko to wt...
RadiaSamochodowe Serwis :: 09 Mar 2011 20:26 :: lech-tech :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1681

Montaz wiatrakow w starej obudowie.

... zasilaczy atx. Kable w obu wiatraczkach to czerwony i czarny. Teraz mam pytanie czy dam rade podlaczyc je do nowej plyty glownej? Jesli tak, to w jaki sposob? Sade,ze bede musial na koncowkach przylutowac jakies wtyczki,tak? Prosze o pomoc...
Komputery Chłodzenie :: 26 Paź 2012 12:08 :: korek97 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 714



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: oferta pracy bezpiecznik ładowarki przekaznik paliwa czesci plyty glownej tanie alarmy tylne amortyzatory pasek przesuwu automat bramy nx6110 zasilacz tusz canona zasilacz warsztatowy samsung menu serwisowe
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group