forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



czesci starych

Znaleziono 549 wyników na elektroda.pl: czesci starych
Podstawowa forma zapytania: częsty stare
Forum elektroda.pl Strona Główna

Wymiana starego piecyka gazowego w kuchni na nowy

...Mi sie dosc czesto zdarzalo wymieniac kociolki starsze niz 25 lat "nieruszane" i az szkoda bylo je na zlom wywozic. Jednego vaillanta jak zobaczylem pod pokrywa, to wygladal jak nowiutki Rolls Royce, wszystkie czesci chromowane i ciagle blyszczace. Zmieniony,...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 01 Sty 2014 14:59 :: irus.m :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1125

Zamiennik starego piekarnika do zabudowy Amica

... stary piekarnik naprawic ale chyba nie mam wyjscia. Tej szyby nie da sie wykombinowac i nikt nie sprzedaje juz nawet części z odzysku. Zatem chyba trzeba kupić nowy... Czy mozecie podpowiedziec jaki piekarnik kupić zamiast tego modelu Amica...
AGD Co kupić? :: 27 Mar 2014 17:07 :: joanais :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 291


Reklama :: 27 Mar 2014 17:07 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Jaki samochod posiada na ten czas tanie czesci ?

... wymienilem ? Co prawda podoba mi sie Volvo, znowu Audi ma coraz gorsza opinie, tak samo jak i Mercedes. Moze i te stare mercedesy dobre ale reszta nie za bardzo. A np volvo v50 ? ewentualnie z jakim silnikiem. No wlasnie tylko znowu 20...
Samochody Eksploatacja :: 15 Mar 2014 20:48 :: Pectore :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 837

Jakie czesci do nowego komputera?

... podkręcać? - Czy potrzebne ci USB 3.0 i SATA 3? - Czy potrzebne ci są porty 5.1 dla głośników? - Czy masz coś ze starego komputera (np. obudowa, dysk i nagrywarka, proszę podać interfejs IDE/ATA lub SATA)? - Jaki masz monitor (wielkość i rozdziel...
Komputery Co kupić? :: 05 Lip 2014 19:28 :: lukasz77772 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 606

Podajnik szufladowy/tłokowy pieca węglowego

Podajnik szufladowy/tłokowy pieca węglowego... i kołko sie zamyka. Gdybym moj podajnik mogł zamontowac nizej w starym piecu, przez co wieksza czesc pieca byłaby ogrzewana, to ten fabryczny piec ani byc stanac koło tego starego nie mogł... A odnoszac sie jeszcze do postu kolegi, to niec...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 29 Kwi 2014 23:01 :: marekj31 :: Odpowiedzi: 464 :: Wyświetleń: 351259

Z korpusu kotła De Dietrich DTG 1205 sączy się woda.

... wliczony demontaz starego i wstawienie tego regenerowanego. Cena byla przystepna wiec zdecydowalem sie na ten zakup. Dostarczylem swoje auto, a po 2 dniach firma dzwoni do mnie ze moj stary silnik ma bardzo zuzyte czesci, ktore nie nadaja...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 01 Cze 2014 14:17 :: Najciamajdowski :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1404

Mercedes 190E '91 - Potencjometr, rozdzielacz dawki, przepływomierz

... szrotu bo nowe kosztują u Mercedesa 1600 euro. Te "nowe" części zostały wybudowane ze starego auta (i już też mają zaczątki starzenia się). Od tego czasu lezą moje wybudowane dwie części w piwnicy i czekają na wymianę tego potencjometru za ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Kwi 2014 22:28 :: scopolamin :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 714

mini traktorek Kubota (Yanmar, Iseki, Hinomoto, Mitsubishi) wasza opinia

... niski i z zyskiem można konkurować w Polsce. Nawet części mechaniczne i silnika potrafią spece stworzyć! Polak potrafi! Więcej jest już ludzi co się na tym znają, mają jakieś części z demontażu, więcej mechaników samochodowych chcących na...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 14 Kwi 2014 19:01 :: tireks :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 8481

Stara niemiecka tokarka (identyfikacja)

... ze zdjec ze jest tam (byla, bo nie widac dzwigni) nawrotnica obrotow sruby pociagowej i naped posuwu poprzecznego, co polepsza uzytecznosc maszyny. Zrob pare zdjec od lewej strony tokarki i od tylu, oraz czesci zdemontowane.
Ogólny Techniczny :: 13 Kwi 2014 20:02 :: saskia :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2097


Reklama :: 13 Kwi 2014 20:02 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

AUDI A6 2.5 TDI wymiana wałków rozrzadu,dziwne drgania podczas pracy silnika

... rozwiazalo problemu,powniewaz w dalszym ciagu zla ekploatacja doprowadzala do wycierania w/w czesci a przez to ze walki zostaly wzmocnione bardzo czesto poprostu sie ukrecaly. Nie jest to bolączka tylko tego silnika,bo w oplu tez dzieja sie t...
Samochody Diesel :: 27 Gru 2013 17:14 :: misiuro :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 66565

Skuteczne zwiększenie zasięgu internetu

... polecil mi zakupienie dodatkowego routera z 2 antenkami D-link za 99zł, posłuchałam sie jego rady,podlaczylam router do starego i niestety nie dało to zadnego efektu. Duzo sie naczytałam na forach odnosnie zwiekszania zasięgu... Bardzo prosze ...
Sieci WiFi :: 20 Lut 2014 20:49 :: sq9cwd :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 603

Norweska armia testuje Oculus Rift w pojazdach opancerzonych

... na migotanie obrazu, ale tego się nie leczy). Nie chodzi zapewne o stare projektory, bo na starych LCD za pewne nic by nie bylo. Taki efekt wystepuje u czesci populacji ogladajac obraz na projektorach DLP ktore starociami nie sa ;) Jest t...
Newsy :: 11 Maj 2014 09:11 :: kikiz :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 5994

Citroen Berlingo 2,0 HDI nierówna praca silnika

... Obie te czesci sporo kosztuja i wymiana w ciemno nie ma sensu. Jesli awaria wystapila po raz pierwszy po wymianie filtra paliwa to prawdopodobnie jej przyczyna jest regulator cisnienia na pompie (nieumiejetna wymiana filtra czesto ma takie s...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Kwi 2014 20:38 :: FD1911 :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 22201

Laptop do ogólnego użytku - Jaki wybrać?

... rozwazam dwie opcje: 1 - kupic cos mozliwie taniego, ze slabym prockiem, malo ramu itp, przelozyc co lepsze czesci ze starego kompa do nowego i cieszyc sie dalej dobrym sprzetem w niskiej cenie. Stary procek w prawdzie nie ma gwarancji i ...
Komputery Co kupić? :: 23 Maj 2014 10:02 :: przemyslawuk :: Odpowiedzi: 1573 :: Wyświetleń: 249292

VW GOLF IV 98r. 110 KM - kiedy silnik ciepły ciężko pali

... juz 300tys kilometrow i caly czas sobie obiecuje ze podepne czujnik temperatury. Mozna zrobic przejsciowke ze starego czujnika i starej wtyczki (czesci te leza juz ponad 10lat) i nie trzeba ciac oryginalnej wtyczki. Osobnym tematem jest tez kran...
Samochody Diesel :: 25 Cze 2014 14:58 :: krknopers :: Odpowiedzi: 297 :: Wyświetleń: 192434

Tokarka Sauth Band Indiana USA model 10L

... nich, czeka w skrzyniach na wysylke do kraju. Wiem tez od ktorych innych tokarek mozna dobrac pasujace czesci, zwlaszcza zebatki, bo stare tokarki mialy inny kat nacisku owczesnego modulu zebow (14.5 stopnia) i nowe (20 stopni) nie beda z nimi...
Ogólny Techniczny :: 30 Paź 2013 23:17 :: saskia :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1608

Jaka myjkę ciśnieniową kupić?

...Po kolei Stihl - parametry często nie pokrywają się z danymi na tabliczce po prostu są to stare vapy robione pod lub przez stila, czesci koszmarnie drogie leżą u mnie jakieś dwie 118 klienci zrezygnowali z naprawy. Osprzęt tylko do kupienia...
Inne Co kupić? :: 07 Sie 2014 20:32 :: JACU626 :: Odpowiedzi: 622 :: Wyświetleń: 256755

Elektryczne wspomaganie Seicento

Elektryczne wspomaganie Seicento... wtyczki licznika, lub poszukac licznika starego typu ale na impulsator, a nie linke (jak w poscie Krispi23go kilka ekranow wyzej). Ja wybralem taka opcje dla siebie. Czekam wlasnie na dostawe czesci aby finalnie zakonczyc montaz. Pozdrawiam i...
Samochody Archiwum :: 17 Lip 2014 18:36 :: Barcelonek :: Odpowiedzi: 81 :: Wyświetleń: 47556

potrzebuje rady dotyczacej zlozenia reszty komputera

Wariato pisales ze stare czesci sa na tyle slabe ze nie wymagaja chłodzenia, ja w tym momencie mam starego kompa z przed 7 lat i strasznie sie grzeje dlatego wole miec te lepsze chlodzenie.
Komputery Co kupić? :: 16 Lip 2014 15:13 :: Krzychu0435 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 1149

Fabia - Skoda Fabia wyliczenie kodu immo

... MI ROZWIAZANIA 1 na portalu aukcyjnym lub po prostu w sklepie zakupic czesci zamienne takie jak a) ostrze czyli klucz (na niego naniesc wzor ze starego klucza) przewaznie sprzedawane juz z caloscia (pilot i transponder) ale taniej wychodzi ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lip 2014 23:34 :: Jurek220 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2802

Poprawa wydajności komputera

... karta graficzna) - 150 zl Ram: 4 gb 1333mhz - 120 zl Obudowa: Kupisz jakas tania na allegro - 40zl Zasilacz: Zobacz jaki masz w starym Ogolnie 460 zl, sprzedaj stare czesci + jakies zaskroniaki na grafe i bd duzo lepszy ;-)
Komputery Co kupić? :: 28 Paź 2013 13:44 :: prolord123 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 816

Fiat 126p tuning silnika? Jak go wykonać?

... leb panewki) odciazylem wal a potem jeszcze tloki i zrobilem w tlokach wyrzlobienia na zawory i wypolerowalem te czesci do dosc wysokiej klasy dokladnosci, rozrzad jaki zalozylem to 385 swiatek, wszdzilem prosta chlodnice oleju, to chyba wszystko c...
Samochody Archiwum :: 28 Mar 2014 21:19 :: d.banan :: Odpowiedzi: 50 :: Wyświetleń: 99590

Uszkodzenie płyty głównej - poszukiwania zamiennika.

... jakas ze starego kompa Gigabyte GA-M61PME-S2 niestety, na tej stary czujnik temperatury zostal uszkodzony. 1 Sprzet AMD Athlon X2 5200+ 2.7ghz 2gb ram ddr2 Radeon HD 4550 1gb 450W Take Me Ogolnie teraz zbieram na nowe czesci, takze od p...
Komputery Co kupić? :: 20 Mar 2014 22:01 :: zieloczek100 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 354

jaki procek i plyta glowna pod gtx 660

... - (chce kupic 4 gb ramu za ok 140 zl poniewaz 3,5 gb ramu przeloze ze starego kompa ) -zasilacz -(moim zdaniem 500 w , ale nie wiem prosze o opinie) budzet na te czesci to hmm... planuje kupowac jakas czesc np co wyplate i zlozyc go w ...
Komputery Co kupić? :: 04 Mar 2014 22:40 :: swiercm :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 516

Bose 321 Series 2 - gra 10 min i przestaje

... byscie mnie naprowadzili na usterke, to moze dalbym rade znalezc kogos, kto ma wieksze pojecie o wymianie ewentualnej czesci, niz ja. To by byla juz polowa sukcesu. Planuje tez w kwietniu jechac do Polski i ewentualnie tam zostawic w jakims se...
Audio Początkujący :: 26 Mar 2014 23:37 :: papked :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 444

Jaki router przewodowy do sieci domowej.

... to warte tych pieniedzy. Jezeli chodzi o soft, to myslalem o czyms w stylu Tomato / DD-WRT. Rozwazalem nawet jakiego starego Linksysa WRT 54G. Wazne zeby mozna bylo: - ustawic staly IP dla drukarki, NAS, XBMC itp, - to potrafia wszystki...
Sieci Co Kupić :: 03 Mar 2014 11:34 :: pkirylcz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 537

Budowa zasilacza 110V prądu stałego.

... czesci i zglosze sie do Was o schemat polaczenia :-) PostWysłany: 25 Lis 2013 11:46 Temat postu: Re: Budowa zasilacza 110V prądu stałego. Tylko pytanie, czy urządzenie wymaga stabilizowanego napięcia? Popatrz na zdjęcia starego zasilacza - ...
Początkujący Ogólny :: 25 Lis 2013 22:42 :: marcel3miasto :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 936

Kolumny Peavey 1210HS Enclosure- ile są warte?

... G.... SIE DOBRZE SPRZEDA JAK JEST LADNIE I DOBRZE OPAKOWANE". Jako pierwsi wpadli na pomysl zamawiania wszystkich czesci z Chin. Znana jest wsrod starszych muzykow prawdziwa historia zespolu ktory wyjechal do Finlandii (z Eltronami) i tam jak juz ...
Nagłośnienie :: 11 Gru 2013 12:52 :: JerzyPed :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 366

turbo w polonezie. czy to sie opłaca i czy jest to realne?

Najlepiej szukaj fordowskie 2,0 ze sierry np bo do tego czesci duzo i w miare tanie a do tych starych fiatow juz nie tak bogado jesli chodzi o czesci.
Samochody Archiwum :: 30 Sty 2014 15:00 :: tplewa :: Odpowiedzi: 98 :: Wyświetleń: 26241

Pęknięty nóż taktyczny - naprawa

Pęknięty nóż taktyczny - naprawa... z ktorego jest zrobiona rekojesc. Metalowe czesci moga byc dobre, ale jesli rekojesc nie jest w stanie kompensowac naprezen to tez beda takie skutki. Kilkanascie lat temu zrobilem sobie noz ze starego kuchennego i oprawilem go w rekojesc z r...
Ogólny Techniczny :: 03 Lis 2013 23:20 :: prezesAdammm :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1293

GT430 i E6600 - Po resecie BIOSu - sygnały dźwiękowe podczas uruchamiania komput

... i niby teoretycznie nowy procesor nie musi byc bardziej pradozerny od starego. No ale jednak. Byc moze bede skladal komputer na bazie bardzo podobnych czesci, ale bardziej standardowej plycie glownej i wlasnie nie wiem, czy moj modecom mc 350w je u...
Komputery Hardware :: 17 Sie 2014 10:27 :: swiercm :: Odpowiedzi: 61 :: Wyświetleń: 1263

Fiat Ducato 3.0 - Błąd OBD P2563 czujnik chwilowego zwiększenia mocy turbo

Fiat Ducato 3.0 - Błąd OBD P2563 czujnik chwilowego zwiększenia mocy turbo... wysmarowane silikonem. PS. Okazuje się, że nie tylko silniki 3.0 maja ten czujnik, mniejsze jednostki też. Zamieszczam zdjęcia starego, nowego oraz uszkodzonej czesci. W razie pytań, w profilu jest do mnie nr telefonu.
Samochody Diesel :: 28 Kwi 2014 18:17 :: profesjonalista55 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 960

Wilo Star Nova Z - Cyrkulacja - pompa nie daje rady?

Wilo Star Nova Z - Cyrkulacja - pompa nie daje rady?... że była nieprawdziwa? Nie to ze byla nieprawdziwa, bo pisalem w dalszej czesci o podobienstwie do podlogowki, ale po ponownym przygladnieciu sie staremu ukladowi znalazlem punkt, ktory byl wadliwy w pierwotnym ukladzie. Jak sie okazal...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 28 Kwi 2014 20:07 :: barthek :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 3066

jaki router pod ~ 200Mb/s i OpenWRT

... ze starego mega złoma linsysa teraz mam w tym konfigu, puszczone kablem 2 vlany i podsieci, zbrige'owane do wifi oraz switcha (każda oddzielnie) i chodzi jako AP dla drukarki i guesta a po lanie tylko rozsyłam siec do drugiej czesci mieszk...
Sieci Co Kupić :: 04 Cze 2014 17:02 :: Mirek Z. :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 1623

Chciałbym zlozyc kompa za 1200-1300

... na nim odpalic cs;go , widzialem wiele takich samych postow ,lecz wszedzie jest co innego podanego. Niemam raczej zamiaru podkrecac kompa itd Czesci ze starego kompa niemam. Dostałem taka propozycje co o niej myslicie ?
Komputery Co kupić? :: 19 Sie 2014 17:32 :: stoo2 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 72

Renault Megane II CC 2.0t F4Rt - Wypadanie zapłonu na biegu jałowym/wibracje

...W moim przypadku okazalo sie ze jeden z wtryskow byl wymieniany. Numer czesci jest taki sam, jednak etykietka ma inny kolor. Starego typu sa brazowe i juz niedostepne. Nowe sa niebieskie. Na ta chwile mam 3 brazowe i jeden niebieski. Bede wymienial...
Samochody Mechanika :: 12 Lip 2014 00:10 :: kloszczu125p :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1335

Zdjęcia z satelitów meteorologicznych NOAA

... i chcialbym o odpowiedz na nie. Czy nie mozna by bylo przerobic stare radio krotkofalowe (walkie talkie - krotkofalowka) i wymienic pare czesci przedewszystkim kwarc z inna czestotliwoscia zeby odbieralo te satelity. Prosze o jakies pomysly dot...
Ogólny Techniczny :: 21 Cze 2014 20:12 :: rosomak19 :: Odpowiedzi: 1513 :: Wyświetleń: 443868

HP DV6000 - przerzucenie dysku z laptopa do laptopa

... bez utraty danych? Stary dysk jest SATA, jest innej firmy niz ten obecny w laptopie (stary 160gb nowy 250gb) ponadto w starym laptopie mialem 2gb ram i procesor intel - w nowym 4 gb i procesor AMD. Czy mozna cos z tym zrobic? Da sie go otworzyc ...
Naprawa HDD i odzysk danych :: 21 Lis 2013 10:48 :: babks131212 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 489

Robot- mechaniczne ramię

... jest zamontowany także mikrosty, który służy do określenia pozycji zerowej po włączeniu zasilania. Co do czesci elektronicznej i samego sterowania.... Plytki nie sa moze najlepiej wykonane, ale gonił mnie czas:) Elektronika podzielo...
DIY Konstrukcje :: 11 Lip 2014 18:40 :: Greebqmaster :: Odpowiedzi: 120 :: Wyświetleń: 59547

Jaki regulator obrotów silnika DC 230V/300W/2,5A

... troche sie rozniacych, iloscia elementow. Ja w domu chyba mam dwa, ale tam jest troszke inny schemat, bo to sa dosc stare typy. Jak bede w pracy to postaram sie zrobic plytke z tego konkretnego schematu co podalem. Ja tego nie rysowalem to b...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 01 Gru 2013 21:33 :: Traper54 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 9366

Junkers wrp-250-5-kb - Kapie woda

Junkers wrp-250-5-kb - Kapie woda... nie wiem(sa to stare przypadki) W jednym z tematow pisza aby wymienic sama tuleje(nie wiem czy sie sama da), w innym ze caly regulator, a w tym ostatnim kolega rm142 pisze o samym uszczelnieniu wazelina Szukalem w necie czesci i znalazlem : ...
Systemy Grzewcze Serwis :: 09 Lis 2013 20:15 :: grzesiek234 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1014

vcds 12.12 brak kodowania długiego ?

... nr czesci To się dowiedz, przecież VCDS to podaje w momencie połączenia z danym modułem. Bajer z testem wskazówek po zapłonie jest chyba od MY2009... w modelu z roku 2007 raczej nie uświadczysz długiego kodowania w zegarach, masz za stare auto...
Samochody Początkujący :: 28 Lip 2014 21:32 :: T5 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 486

Hardware - Po zamontowaniu nowych podzespołów komputer nie reaguje.

Gdy teraz zamontowalem stare czesci do kompa pojawił sie komunikat Marvel 88SE61xx adapyer - Bios version 1.1.1.0.L70d Initializing i nic sie nie fzieje. O co chodzi ?
Komputery Hardware :: 09 Sie 2014 10:56 :: swiercm :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 600

Toshiba SP6100 - błąd przy instalacji Windows XP

... bo nie mam, u mnie 1GB w jednej kosci (w instrukcji producenta moze być 2x512mb).Może potrzebny jest system dedykowy a nie Win XP SP3 ? System działał na starym dysku. Może za stary Bios ? Moze ktos pomoze, odowiem na wszelkie pytania ?
Komputery Laptopy Software :: 15 Lip 2014 23:05 :: adamfart :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 261

GTX 770, czy pojdzie na moim 500W?

... przez wymiane P4 dualcore na c2d spadlo zuzycie mocy i karta spokojnie pojdzie na starym zasilaczu, ale skonczylo sie na tym, ze kompa wzieli na 2 dni, zeby czesci poskladac a, ze ja bylem w innym miescie to odebral go dziadek, ktoremu wsadz...
Komputery Co kupić? :: 07 Lis 2013 16:48 :: primechaos :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1008

zestaw komputerowy do 1000 zł

hmm nie masz jakis starych czesci ? Dodano po 1 Bo jesli max 1300zł to ja bym odczekał dozbierał te 150zł i miał juz 4 rdzenie .
Komputery Co kupić? :: 03 Sty 2014 22:06 :: MaZi2033 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 795

zrodlo napiecia odniesienia 5v lm336 + lm334

... wartosci napiecia odniesiania i nadal mam mozliwosc zasilania dosc szerokim napieciem oraz mozlwiosc wykonania czesci dopasowujacej dokladna wartosc Pozdrawiam Jeśli to produkcja seryjna i dostrajanie napięcia doborem oporników nie wchodzi w ...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 20 Lis 2013 03:42 :: trymer01 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 624

whirlpool objaw uszkodzonych łożysk

... a te obecne to juz na pewno nie ten poziom, choc, powtarzam, zle nie sa. A co do "urody" Gorenje, to zalezy tez, jaki model, ale ogolnie, pralki jak pralki, ani piekne, ani brzydkie, od starych polarow BIO chyba jednak ladniejsze! :D
AGD Co kupić? :: 22 Sty 2014 08:10 :: pol78 :: Odpowiedzi: 1331 :: Wyświetleń: 356113

Nowy procesor + płyta głowna

Goodram jest wadliwy, i większość osob na forum to potwierdzi. Lepiej brać sprawdzone firmy. Karte możesz kupić za kase ze sprzedaży starych czesci. Mysle ze HD 7770 i i5 4440 dadza rade wszystkim grom na wysokich detalach.
Komputery Co kupić? :: 30 Mar 2014 19:55 :: koks12123 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 540

Budowa przyczepki sam - potrzebne rysunki, schematy itp.

... te kilka centymetrow - ale warto Wg starych prawideł nacisk na hak w przypadku przyczep lekkich powinien ksztaltować sie w przedziale 20-50kg - ale mierzy sie to gdy przyczepa jest obciazona w czesci i w całosci . - pomiar mozna zro...
Ogólny Techniczny :: 21 Sie 2014 14:03 :: mietek440 :: Odpowiedzi: 474 :: Wyświetleń: 230611

Przyspieszyć MP3 -Program do obróbki MP3

... i robic stopniowo utrzymujac przy tym staly poziom dzwieku. Niestety jedyny darmowy program ktory moglby sprostac czesci tych wymagan byl wczesniej polecony przez (at)Quorce popularny Audacity. Owszem mozna stosowac programy do automat...
Multimedia Początkujący :: 27 Kwi 2014 11:45 :: baj_baj :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1755

Wasze wpadki podczas nagłaśniania

... popękany a drugi coś nie ruszył wiec podłączyłem do drugiego.. Odciąłem przy końcu i przylutowałem kable do kabli starych, żeby nie grzebać za bardzo - a powinienem gdyż sprzedający wszystko źle podłączył - wentylatory pod protect np... a prote...
Nagłośnienie Estrada :: 16 Sie 2014 22:54 :: DJTrueBeliever :: Odpowiedzi: 960 :: Wyświetleń: 181950

Jaki komputer kupić za 700 zł ?

Jaki komputer kupić za 700 zł ?«Posiadam sprawne 3 sprawne dyski twarde ale każdy po 20 gb pamieci , a to mi nie odpowiada . Spróbuje jeszcze dzisiaj wstawic zdjecia moich starych czesci bo nie wiem co pisac xD Dodano po 1
Komputery Co kupić? :: 22 Kwi 2014 20:48 :: the_fifth_horseman :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 624

Narzędzia do lutowania - jakie wybrać?

... od czego czesci brac jak padnie. Co do uzywania to dysze po prostu ukierunkowuja powietrze tam gdzie trzeba. Hot-a uzywam glownie do poprawiania zimnych lutow na elementach SMD w roznych urzadzeniach albo do "likwidacji" starych plyt glowny...
Warsztat co kupić? :: 05 Maj 2014 20:09 :: Zulek09 :: Odpowiedzi: 507 :: Wyświetleń: 144268

Ocena zestawu do kupienia

... nie jestem pod tym wzgledem wymagajacy) 2.Raczej nie bede podkrecal 3.Jako ze to nowka z plomba, przekladanie starych czesci nie wchodzi w rachube 4.Zestaw zakupie za niecale 1700 zl, raczej nie chcialbym przekraczac tej kwoty i ciezko be...
Komputery Co kupić? :: 21 Lut 2014 15:58 :: jaslawekja :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 363

Jaki samochód dla rodziców do 6 tys. złotych?

Polecam cos z półki Opla, Vectra B, dobrze toleruja lpg, tanie czesci, jak w kazdym oplu, nie za stare, idealne dla rodziny, szczegolnie Hatchbacki pojemne!!! oto samochod ktory polecam ;)
Samochody Eksploatacja :: 08 Sty 2014 03:39 :: Lukaszys :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1248

Kolektor słoneczny za 1500 zł

Kolektor słoneczny za 1500 zł... az postanowilem wykozystac w roli absorbera rurki ktore stosuje sie do poldewania kropelkowego , rurka fi 16 na pionowe czesci a fi 20 na poziome zbiorcze, rurki kupilem tu trojniki jednak maja mniejsza srednice balem sie ze beda skute...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 22 Sie 2014 23:05 :: m2m2 :: Odpowiedzi: 9565 :: Wyświetleń: 2324280

BENQ GL2250 - Niektore litery maja inny kolor

...Na starym monitorze mialem podobny problem, otoz niektore litery/czesci liter textu wyswietlanego na ekranie maja inny kolor niz np czarny, tj zielonawy, czerwonawy, niebieskawy, zoltawy, glownie zielonawy. Jak moge sie tego pozbyc? Kalibracje...
Monitory LCD Serwis :: 21 Cze 2014 14:48 :: tompotter :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 381

monitory diy czy gotowa konstrukcja? max 500 zł

... wysyłam Ci głośniki czy jak:?: jeśli nie chcesz pisać tutaj , pisz na pw schemat zwrotnicy jest udostepniony tak wiec wykonuje wg zalecen (jakosc-cena) klienta i wysylam gotowe - robocizna 30zl + czesci jakies jeszcze pytania?
Nagłośnienie Domowe :: 03 Lut 2014 23:40 :: Pawel S. :: Odpowiedzi: 58 :: Wyświetleń: 11673

Co kupic? czyli zestaw komputerowy ~2000-2400 pln

... do gier; 2. OC, nie potrafie i tymczasowo nie mam zamiaru sie w to bawic, wiec w tym zestawie odpada; 3. czesci pozostalych po starym PC brak, interesuje mnie cala nowa jednostka; 4. pojemnosc dysku 500gb calkowicie wystarczajaca, ewentualn...
Komputery Co kupić? :: 04 Sty 2014 01:07 :: pattol232 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 303



Strona 1 z 10 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: mercedes wentylator płyn chłodzący passat mercedes wentylator samsung czerwona słuchawka włącznik świateł sharan president johnny nadawanie zbiornik paliwa volvo uszkodzony transponder president johnny nadawanie scientific atlanta epc2203
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group