czesci starych

Znaleziono około 600 wyników dla: czesci starych
Podstawowa forma zapytania: częsty stare
  • [Oddam] 3 kartony czesci. Katowice

    Jak w temacie. Znowu uzbieralem ladunek czesci, podzespolow itp. Oddam "mlodemu technikowi", ktory po nie przyjedzie. Jest tego sporo, czesc sprawna, czesc na rozlut. Z calych zespolow jest prawie sprawna miniwieza z CD, kamera CCTV bez obiektywu (co naruszylo matryce i zdyskwalifikowalo kamere z...

    Bazar Elementy elektroniczne _PREDATOR_   15 Lip 2009 22:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2002
  • Dostepność części do budowy robotów

    Witam. Niedawno zaczalem sie interesowac tematyka budowy robotow ( czy tez minibotow ) i wrecz zafascynowany postanowilem zbudowac cos wlasnymi silami :) czytam forum od kilku dni i mam wrazenie ze wiem mniej niz wiedzialem na poczatku ;] w kazdym temacie wymienia sie inne mikrokontrolery, inne sterowniki...

    Robotyka Modelarstwo v1ck   06 Gru 2007 22:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2140
  • Stare Radio Fordowskie ESRT22DPS

    Witam,zakupilem starego mercedesa 508 i z nim otrzymalem stare radio od forda (kaseciak i radio).Niestety samochod byl zakupiony po sprawie majatkowej bo wlasciel nie zyje.Wlaczylem radio i pokazaly mi sie cztery myslinki,wiec probowalem wprowadzic kod, i chyba je zablokowalem.Niestaty nie znam kodu...

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   25 Wrz 2006 00:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1434
  • jak wysylac zadania do starych, niskopamieciwoych drukarek

    Witam, Odkopalem ostatnio cud techiki lat daaawno juz minionych, mianowicie laserowa drukarke Xerox 4512. Mono, ale mam jeszcze do niej kilka tonerow, i duuuuzo drukowania nie-pilnego w planach. A ze chwilowo mam czas szukac, zaczalem sie z nia bawic i okazalo sie ze jedyny komp z LPT jaki mam...

    Drukarki, ksero Początkujący p4v3u   05 Lut 2011 14:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 521
  • [sprzedam] 3 zestawy komputerowe, 2 stare laptopy, 3 LCD

    ZESTAWY PODLEGAJA MODYFIKACJI - SA TO LUZNE PROPOZYCJE. moge dokonac ulepszenia komputera istniejacego i wziac stare czesci w rozliczeniu. monitory LCD: 14'' 1024x768 40zl 15'' 1024x768 50zl 17'' 1280x1024 100zl zestaw 1: (biuro, internet, gry do ok 2003r.) płyta kobian mercury kob...

    Komputery Bazar Rafraf   02 Maj 2011 16:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2195
  • [Sprzedam] Duzo czesci starych oraz srednich, wiekszosc sprawna, ZLOM lub czesci

    Witam Mam na sprzedaż kilka części komputerowych. Wiem, że ludzie skupują to na złom komputerowy na odzysk, ale najpierw wystawie tutaj ponieważ większość jest sprawna i może coś się komuś przyda. 5 płyt głównych: 3 uszkodzone pod socket 478 ( możliwe do naprawy ) Jedna płyta do procesora AMD...

    Komputery Bazar asus921   23 Gru 2011 13:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 546
  • Przemyslenia do zmiany czesci w moim PC.

    Config aktualny: MOBO:Asrock n68s-ucc Grafa: Radeon 6850 Ram: kingston 2x2gb 800mhz proc: athlon x4 645 (at)3.3 I teraz te moje przemyslenia. Od dawna musze zmagac sie z lagami, teraz czesciowo znikly po wymianie wiekszosci czesci jednak w budzedzcie byla dziura i zabraklo na lepsze mobo oraz...

    Komputery Co kupić? dregomz   02 Mar 2012 14:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 725
  • [Sprzedam] Złom komputerowy, stare części, i486SX 33MHz

    Witam. Mam na sprzedaż stare części, płytki, chłodzenia itd. Cześć sprawne, a część złom. Jest tego całe pudełko po butach, nie mam pojęcia ile to waży. Stan techniczny różny, jak wyżej Zdjęcia Cena przedmiotu - nie ustalona, aukcja bez ceny minimalnej Preferuję kontakt poprzez...

    Komputery Bazar 1327048   14 Cze 2012 23:04 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 491
  • Złożenie starego komputera - Jaka płyta głowna

    Witam, Posiadam czesci takie: -Zasilacz EC MC300 x1 300w (posiadam go juz 9 lat i nadal dziala) -Procesor intel pentium 4 2.8ghz 512/800mhz model:SL6WJ (nortwood) -Pamiec RAM SAMSUNG PC 2x1GB Pc3200U 400mhz (kompatybilne z VIA i SIS) -Karta graficzna Ati Radeon 9600 PRO 256mb/128bit -Dysk...

    Komputery Co kupić? scsi-port   03 Mar 2013 19:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 954
  • Dioda led podłączana do portu Com1 do dość starego laptopa?

    Witam wszystkich :) Mam dość starego laptopa, nie posiada on portu usb a chcialem sobie zrobić lampke diodowa do oswietlania klawiatury :) . Kupilem czesci i teraz zastanawiam sie, czy jest jakis kod do delphi 6 zeby ja programowo zaswiecac i gasic. Macie jakis sugestie? Mam kod na Com2, ale nie...

    Komputery Laptopy Hardware TONI_2003   23 Lis 2005 16:00 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1926
  • Ciemny obraz w starym monitorze.

    Witam mam 7-letni monitor 14 calowy. Obraz na nim jest strasznie ciemny, szczegolnie jest to widoczne przy filmach. Gdy zwieksze rozdzielczosc na 1024 - 768 nastepuje wyrazna poprawa jasnosci. Podejzewam ze jest to zwiazane z wypaleniem sie jakichs czesci w kineskopie.Wiem ze da sie to zrobic sofwerowo...

    Komputery Hardware macek   10 Gru 2003 22:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1019
  • problem z starym N6110

    Ok. Dzieki, wygrzeje go i zobacze co bedzie. Jak to nie pomoze to bede mial na przyszlosc na czesci:) Nie chce sie pchac w koszta bo telefon i tak nie jest wiele wart. Pzdr

    GSM Serwis zipacz   29 Lip 2004 16:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 711
  • Baza czesci do telefonów - zasoby

    Panasonic telefony - przewaznie modele 1403, 1000 i inne stare modele- całe pudło :) w tym nowe obudowy (!) Uniden stare modele

    Telefony Stacjonarne Bazar pipałosia   06 Lis 2014 20:12 Odpowiedzi: 155    Wyświetleń: 89403
  • Naprawa starych membran

    i tu Cie zadziwie... to sie wydaje prowizoryczne... Mam juz cos takiego na glosnikach (co prawda nie swoich ) ale muzykla gra glosno z nich i nie widac zadnych zniksztalcen na powierzchni balonowej. A butapren wszystko elegancko przytrzyma...a jakie kolory ladne mozesz miec. A tak naprawde to ostatnio...

    Technika Sceniczna i Studyjna tumak5   21 Mar 2007 13:54 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1342
  • Gdzie moge sprzedać starego kompa ?(?)

    Allegro/Okoliczna giełda komputerowa/elektroniczna , jakis jelen , moze ktos znajomy by byl zainteresowany zakpuem :) na czesci moze wiecej dostaniesz niz za calos (moje zdanie) Prubuj

    Komputery Hardware Agentlos   12 Sty 2005 21:31 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2783
  • Czy warto jakies czesci wyciagac czy wyzucic od razu

    Wiatm polecam do zabrania trabnsformator głosnikowy dławiki w filtrze moze kiedys zaczniesz bawic sie lampami wiec sie przydadza transformator sieciowy lame mozesz sobie wziasc od wzmacniacza mcz bo to ruski odpowiednik el84 kondensatory tzw czekoladki jest ich tam dosc sporo...ew potencjometry czasem...

    Początkujący Serwisanci chomikaaa   03 Lut 2006 19:34 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2076
  • 80GB na starym komputerze?! Czy można odczytać na starym komputerze?

    Witam. Tak jak koledzy napisali, uaktualnij BIOS dla swojej płyty, to moze pomoc. Swo.ja droga jak ja kupowalem dysk 80GB do swojego leciwego juz kompa, zabralem swoja skrzynke do sklepu i podlaczylem tam dysk. Wykrylo go, wiec go kupilem :-D A jesli BIOS obsluguje dyski 8 lub 34GB to niestety nic...

    Komputery użytkowy Anaakin2004   03 Kwi 2005 11:11 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1688
  • Przerobka starych kolumn Unitry Oraz subwoofer

    kup na allegro czesci do tego basowca 20cm bo to jest bass a nie sredniak. do tego pierscienia nie dopasujesz nic innego nic 20 tonsila wiec najlepiej go zregenreuj. Jesli gwizdki sa spalone to wymiana cewki z membrana nie przekracza 10zl/sztuke i nie zajmuje wiecej nie 10minut.

    Technika Sceniczna i Studyjna Pyroaniah   12 Cze 2005 05:22 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2415
  • Kilka pyt. dot. budowy robota (mostek/czesci itp.)...

    Tak sobie powoli sklecam coś co będzie pewnie można nazwać za jakiś czas robotem i mam kilka problemów. Mianowicie docelowo będą 2 silniczki z automatycznych sekretarek odpowiedzialne za prawą i lewą stronę kół, rozumiem że sterować za pomocą uC można tylko za pośrednictwem mostka H np. V100 ? Moduł...

    Automatyka Przemysłowa MirekCz   05 Wrz 2005 07:56 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2139
  • przerobienie starego padniętego zasialcza atx na zasialacz

    zasilacz stby zasila sterownik PWM zasilacza wiec jest potrzebny. Co do wykorzystania czesci z tego zasilacza to nie wiele sie przyda bo kondensatory sa malej pojemnosci na duze napiecie tak samo jak mostek jest na maly prad a duze napiecie. Tranzystory sa za slabe na stabilizator liniowy.

    Projektowanie Układów valstus   06 Cze 2006 09:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1311
  • z Jakich fonow te czesci??

    te twoje plastiki wyglądająni na jakieś stare alcatele ale nie na 100%

    GSM Serwis gdeco   10 Mar 2006 07:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 528
  • Wzmacniacze-stare ale dobre

    Lepiej wlasnie kupowac POLSKI sprzet bo do nich latwo dostac opisy,schematy,czesci.Stary POLSKI sprzet jest NAJLEPSZY!!!Kazdy sobie kupuje to co oczywiscie chce ale jak CI ten Telefunken nawali(nie zyczye)to mozesz miec problem.

    Audio Serwis hebantg   14 Mar 2006 09:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6209
  • Odtwarzacz mp3 Z CD-ROM'a i starego komputera

    Mam pytanie czy dałoby sie zrobić sprzętowy dekoder z czesci ze starej plyty komputera PC?? Jezeli nie to w jaki sposób podłączyć tą płytę azeby móc odtwarzać mp3.Najlepiej by było gdyby nie potrzebne były klawiatura ani monitor. Pozdrawiam

    Projektowanie Układów Tedij   20 Kwi 2006 22:40 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2913
  • licznik obrotow silnika z czesci myszki mechanicznej

    Widzialem takie z 4 wyprowadzeniami, ale byly one w stosunkowo starych myszkach. Mysle ze mozesz sie nie martwic o nie ;)

    Robotyka Modelarstwo Tawez   19 Paź 2006 09:34 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5119
  • wymiana czesci czy "reanimacja" kompa?

    niby tak, ale nie jest tak różowo :) sempron 2400+ czyli 1666 Mhz na starym socet A, wiem malo ramu... ale taka modyfikacja na 6800 i dolozenie ramu to ostatnia rzecz przed wyrzuceniem kompa do kosza :) moze warto jednak zmienic, puki to co posiadam jest cos warte, i miec otwarte drzwi na przyszłość...

    Komputery Hardware masakra   22 Lis 2006 15:37 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1400
  • Przetwornica CAR AUDIO (+/-) 30V ze starego trafa ATX.

    witajcie, wlasnie takiej przetownicy potzrebuję... nie stac mnie na drogie trafo do wzmacniacza. częsc czesci juz posiadam na przetworke, wiec wyjdzie znacznie taniej. prosiłbym o schemat i jelsi posiadasz pcb, takze. w temacie przetwornic jestem odsc nowy, wiec chcialbym zapytac jaki prad pobiera...

    DIY Konstrukcje Marek_RADOM   02 Sie 2007 01:42 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 15234
  • oddam gratis starye czesci komputerowe

    odam za free stare plyty glowne sokety tasmy karty dzwiekowe graficzne tylko za przesylke oplata gg3043857

    Bazar Elementy elektroniczne _PREDATOR_   23 Gru 2007 16:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1475
  • Zasilacz by Kaeltaz - prezentacja

    Jak na osobe w tym wieku to calkiem calkiem to wyszlo :) Ja majac tyle lat bylem jeszcze na etapie rozbierania na czesci starych telewizorkow i radyjek :) No ale nic nie stoi na przeszkodzie zebys dopracowal ten sprzet izolujac co trzeba i mocujac jakos te wiszace na kablach elementy. Radiatorek wypadalo...

    DIY Konstrukcje kaeltaz   01 Cze 2008 20:21 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 13272
  • K750i spis części, co dokładnie zostało wymienione?

    Obudowa jest jaka była, a nakładka na Joy ( to chodzi o to co widać... bo jak tak to tez jest stare.. bo widać ze farba starta tak jak była.:P

    GSM Serwis PITER.99   18 Kwi 2008 10:23 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1170
  • cos starego, LCD Vibrant VL7A9DA-E22 19cali, roznie dziala

    Jutro zamieszcze dokladne fotki zasilacza i plyty. Pokaz mi wtedy dokladnie, co i gdzie wylutowac. Drogi to koszt?? Warto to naprawiac? Stal na ulicy jako smiec, wzialem, i sie teraz zastanawiam czy to naprawiac. Koszt czesci w Italii troche drozszy jak w polsce.

    Monitory LCD Serwis b_pietro   02 Maj 2008 03:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1816
  • nowe... stare unikatowe radio PIONIER !

    A przeczytaliscie chociaz to co napisal autor watku? Jesli nie to przypomne: jako ze nie jestem za bogaty a pozatym jestem oszczedny i nie lubie wydawac na cos duzo pieniedzy a wrecz przeciwnie wole kupic jakiegos trupa i sam go doprowadzic do dzialania co nie dosc ze jest tanie to jeszcze daje duzo...

    DIY Poczekalnia michal_rybka   09 Maj 2008 22:40 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 15036
  • Odstapie cale mnostwo nowoczesnych czesci elektronicznych.

    Sam bardzo często odzyskuję wartościowe elementy ze starych (choć nie zawsze) modułów i urządzeń. Mam nadzieję że ktoś zrobi pożytek z Twojego daru ;), szkoda by taka kolekcja wylądowała w śmietniku.

    Mikrokontrolery Ogólne Balu   08 Sie 2008 00:16 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 798
  • identyfikacja czesci pilota audi

    Jeśli ktoś może napisać coś więcej to proszę, starego nie mogę wlutować bo wszystkie nóżki wyrwane z obudowy. Dzięki za wszystkie sugestie

    Samochody Elektryka i elektronika mientustp   09 Mar 2009 21:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 892
  • Nośność fundamentów starego budynku

    Metronik ma racje. Nie sadze aby aktualne przepisy pozwalaly na kontynuacje projektu po tylu latach, bez sprawdzenia go pod katem obecnych norm. Znajdz architekta ktory sprawdzi ten projekt i wniesie ewentualne poprawki, ale ekspertyza istniejacej juz czesci bedzie konieczna abys nie mial pozniej...

    Technika Domowa J. Kleban   28 Sty 2010 09:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1584
  • Pytanie..Sprawdzenie podanych czesci do "podkrecania&qu

    Kup fortona apn 400/500 wat i kręć. Ceny w ok 100-150zł. Procka to nie kupuj bo się nie opłaca. Lepiej podkręć starego lub zmień platformę na am3 z ddr3.

    Overclocking Początkujący slawekp17   04 Maj 2010 21:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 675
  • Kupie Starego PC 386 lub 486

    witam posiadal bym takie czesci tylko by musiał je złozyć i sprawdzić czy działa jak coś to kontaktuj się ze mną pod gg 9157668

    Komputery Bazar djmeeyker   21 Maj 2010 17:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1670
  • czesci do komputera, jakie wybrac

    Konfiguracja starego komputera i aktualny budżet.

    Komputery Co kupić? Nyges   24 Gru 2010 16:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 596
  • 2 stare kolumny glosnikowe bez glosnikow . Jakie kupic , jak zrobic ?

    Witam . 18 lat na karku wiec postanowiłem zrobić sobie jakies nagłośnienie w pokoju . Elektronike jako tako kumam , jednak audio to calkowicie nie moja dziedzina . Dostalem wczoraj calkiem dobry odtwarzacz DVD marki Bellwood 301 (bez USB) . ( Wyjście audio: Cyfrowe coaxialne – 0.5V (p.p),...

    Nagłośnienie Domowe Uzytkowinik19   10 Maj 2011 19:32 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2334
  • Komputer na czesci lub calosc

    Dyski SATA? najtaniej z używanych części to Pentium Dual Core E2xxx, dobre płyta pod s775, 2gb ramu, Corsair CX430, Radeon HD 4850, obudowa rozumiem też może być wykorzystana? Z nowych części minimum to Phenom II X2 555, ASRock 770 ex3, 2gb pamięci, Corsair CX430, obudowa, napęd i dysk ze starego komputera...

    Komputery Co kupić? daavid117   01 Sie 2011 13:32 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 789
  • Stare mało znane samochody

    Ford Probe I - czesci sa jest to mazda 626 mozna dostac za male pieniadze silnik tez niewielki a frajda z jazdy i wygladu -> niezapomniana :)

    Samochody Szukam mbbakus88   24 Sie 2011 06:08 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 4795
  • karta graficzna+plyta glowna+zasilacz

    Witam! Mam zamiar kupic porzadna plyte glowna, do tego zasilacz oraz karte graficzna najlepiej wszystko w cenie do ~1400zl Wszystko nastawione do grania. Czesci starego pc to: procesor: intel quad q8200 2,33 ghz zasilacz: sl-500(jakis chinczyk) plyta glowna: foxconn g31mx-k Myslalem nad...

    Komputery Co kupić? Uzytkowinik19   23 Sie 2011 15:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 749
  • Nokia 3100 - nie moge usunac starego flasza

    U mnie nawet pod Mt Boxem nie poszło a tel poszedł na czesci. Dzieki za pomoc. Temat zamykam

    GSM Serwis Gobb   02 Lut 2012 21:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1066
  • Modernizacja starego komputera na AMD Athlon 1700+

    Dysk był zerowany... Chyba jest ok, w innym temacie już podawałem jego smart... Zastanawiam się, czy jest sens kupna zasilacza i ramów, skoro coś się dzieje nie tak z komputerem... Chociaz te czesci ktore by zostaly raczej tego by nie powodowaly. A moze lepiej by bylo sprzedac to co jest, dolozyc 60zl...

    Komputery Co kupić? LysyOsw   21 Maj 2012 19:39 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2028
  • 3 nowe<stare> części

    Czemu ta plyta: jest gorsza od tej rozumiem, ze te 3 czesci co podalem zgrywaja sie ze soba tylko grafe wymienic na ddr3? Nie chce zmieniac nic innego niz plyty zasilacza i moze grafy.

    Komputery Co kupić? okokpopo1   22 Maj 2012 17:45 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1157
  • Wycena starego komputera.

    system do tego? rozkrec i sprzedaj na czesci i szukaj kupca... w calosci jest grosze warty.

    Komputery Co kupić? wariato   23 Sie 2012 22:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 642
  • [DIY] Budowa urządzenia &quot;ala&quot; tablet z podzespołów komputerowy

    Witam. Postanowilem zrobic tablet z czesci PC. Mam ekran lcd ze starego laptopa (Dell CPx j650GT) i mam problem bo chcialem uzyc jakiejs plyty glownej micro ATX ze zintegrowana grafika i socketem 1155 i czy bylaby mozliwosc podlaczenia go do tej plyty ? monitor podlacza sie taka tasma. 2. problem...

    Komputery Modding Brutus3   05 Gru 2012 19:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2208
  • Jaki procesor do starego komputera pod Socket A (462) ?

    Witam. Z czesci, ktore by ci sie przydaly posiadam: grafike AGP Gigabyte 7600GS 256mb/128bit, plyte z agpx8 i procem athlon xp 1150mhz socket A, ramy ddr, dyski ata i zasilacze. Jakbys cos chcial wal na pw.

    Komputery Co kupić? nequ22   01 Kwi 2013 21:12 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2595
  • Niedrogi a dobry zasilacz do starego składaka

    Ogólnie to niech kolega przetestuje czesci, a potem je sprzeda i złoży coś lepszego.

    Komputery Co kupić? McMarycha   28 Kwi 2013 19:48 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1971
  • Wymiana starego piecyka gazowego w kuchni na nowy

    Mi sie dosc czesto zdarzalo wymieniac kociolki starsze niz 25 lat "nieruszane" i az szkoda bylo je na zlom wywozic. Jednego vaillanta jak zobaczylem pod pokrywa, to wygladal jak nowiutki Rolls Royce, wszystkie czesci chromowane i ciagle blyszczace. Zmieniony, bo nie serwisowany i nagrzewnica sie zapchala...

    Systemy Grzewcze Użytkowy irus.m   01 Sty 2014 14:59 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2268
  • Jaki samochod posiada na ten czas tanie czesci ?

    Jakos Skoda mi nie podchodzi pod wzledem wyposazenia wnetrza auta. Wszystko moim zdanie za sztywne. Chodzi o auto na dlugie trasy, ktorym np jadac 140 - 160 bedzie sie cicho jechalo i bez wiekszego halasu. A z tych marek ktore wymienilem ? Co prawda podoba mi sie Volvo, znowu Audi ma coraz gorsza...

    Samochody Eksploatacja Pectore   15 Mar 2014 20:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1701
  • Zamiennik starego piekarnika do zabudowy Amica

    Do niedawna bylam bardzo zadowolona z naszego piekarnika do zabudowy Amica, typ: EBb2.8TtKDpRL. Prosta obsługa, urocza "bombata" szyba, działanie bez zarzutu. Jednak pewnego dnia pod nasza nieobecnosc samoistnie pekla zewnetrzna szyba w drobny mak i po serii telefonow do serwisu okazalo sie, ze 12-letni...

    AGD Co kupić? joanais   27 Mar 2014 17:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 810
  • Jakie czesci do nowego komputera?

    Witam. Na sam początek podaj budżet na nowy PC dopiero później będziemy mogli coś tobie doradzić oraz odpowiedz nam na te pytania: - Czy zamierzasz podkręcać? - Czy potrzebne ci USB 3.0 i SATA 3? - Czy potrzebne ci są porty 5.1 dla głośników? - Czy masz coś ze starego komputera (np. obudowa, dysk...

    Komputery Co kupić? lukasz77772   05 Lip 2014 19:28 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1071
  • Upgrade komputera czyli nowe czesci dla staruszka

    No ale przecież to kwestia optymalizacji czasami, sprzęt może nie mieć nic do rzeczy. Czyli piszesz o jednej tylko gierce? Jeśli o to chodzi to ja bym zrobił na początek tak: 1) Lapping procka. 2) Kupno taniego chłodzenia np. SilentiumPC 3) Używana GPU 4) Zakup zasilacza markowego 350W - 400W Jakie...

    Strefa gracza kuferekczasu   16 Lis 2015 12:54 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 702
  • Zamienniki starych układów UCY i UCA ( CEMI )

    Są dostępne tylko trzeba ręcznie je wyszukać, bo wyszukiwarka jakoś ich nie znajduje. do układów TTL.

    Początkujący Elektronicy lukaszmikos   23 Lis 2015 17:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 504
  • czy drzwi-czesci peugeot 307 hatchback będą pasować

    Ale chcesz założyć hak nowy, czy używany? Nie koniecznie chodzi tu o lampy diodowe, a raczej o to, żeby samochód nie sygnalizował przepalonych żarówek, nie uruchamiał PDC przy cofaniu etc. Kiedyś w starych autach wpinałeś się w instalacje tylnej lampy i działało.

    Samochody Eksploatacja Majcher307   24 Maj 2016 20:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 648
  • Kupiłem Nowe czesci a komputer po jakimś czasie sie zawiesza

    System świeży, sterowniki karty i płyty głównej zainstalowane, dysku też. zaiwsił Zawiesił mi się teraz po zmianie dysku, bo na starym się wieszał co chwile. Teraz podczas pobierania gry na Steam. Funkcje oc OC mólgby mógł by Pan wytłumaczyć ;) Dodano po 5 Jeszcze teraz po uruchomieniu...

    Komputery Hardware 310artur   10 Cze 2016 21:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 201
  • Dobor paru czesci do procesora fx 4100

    A masz może jakieś podzespoły np. ze starego komputera, które można by wykorzystać? Jeśli nie, to wstępnie można by pomyśleć np. nad czymś takim: Płyta główna: H61 ~100 zł Procesor: Intel Core i3 3240/3250 ~200-250 zł Pamięć RAM: 8GB DDR3 ~100 zł Dysk: 500GB ~50-80 zł Karta graficzna: HD 7870...

    Komputery Co kupić? Avalanche315   05 Lip 2016 19:07 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 381
  • Wharfedale diamond 8.4 Spalony głośnik średnioniskotonowy

    Witam ponownie, Znalzalem "naprawiacza", ktory naprawi glosnik za ok.60zl +koszty wyslki (25zl). Naprawa wygladalaby tak.. Czesci oczywiscie nie posiada, wiec.. Rozkleja membrane itd. Sam nawija nowa cewke (bo identycznej raczej nie bedzie mial) i sklada do kupy glosnik na starych podzespolach (membrana,...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe dannyr   24 Sie 2016 16:22 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 903
  • VW GOLF III 2.) GTi 16V - skaczą wolne obroty

    To i ja sie podepne pod temat. Golf III GTI 115 KM (94 rok) bez instalacji LPG. Jakis czas temu zaczely sie bujac obroty na biegu jalowy, a poniewaz strasznie to wkurza stojac w korku zaczalem 'naprawiac' usterke. Zaczalem od wyczyszczenia przepustnicy, zero efektu. Nastepnie wyczyscilem przelywke i...

    Samochody Elektryka i elektronika blonDIE78   28 Wrz 2010 10:54 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 33859
  • Używana pralka do 700zł czy miele novotronic W971, czy to dobry wybór?

    Ja uwazam, ze jest to zawsze uklad ceny i mozliwosci. Jezeli cena urzadzenia jest niska, czesci sa dostepne i sa tanie, a uzytkownik potrafi je wymienic to uzywana sie sprawdzi. Kupowanie 10 letniej uzywki z dobrej firmy i liczenie na bezproblemowa eksploatacje moze okazac sie kosztowne. Ta pralka...

    AGD Co kupić? Marios221   06 Sty 2015 12:44 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2748
  • Przekaznik rozrusznika T25 Władymirec

    Słuchajcie, więc tak. Wymieniłem CAŁĄ kompletną instalację w T-25 ostatnio. Kupiłem nowy przerywacz, amperomierz (miał przepalone styki i ogólnie był w kiepskim stanie), włącznik masy, przełączniki i całe wiązki kabli. Oczywiście są nowe lampy wszędzie, nowy rozrusznik, reflektor roboczy, stycznik stopu...

    Początkujący Naprawy PREDAT   06 Maj 2016 17:12 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 846
  • nadajnik - driver - filtr

    Nadajnik 4w. ale naprawde niewiem gdzie jest to wejsice audio. a z ta sonda to bedize chyba ciezko, chyba ze uda mi sie ja zrobic ze starego tv, bo mam taki na czesci. Dodano po 15 Nadajnik 4w. ale naprawde niewiem gdzie jest to wejsice audio. a z ta sonda to bedize chyba ciezko,...

    Radiotechnika Serwis szerloc1   06 Sie 2005 17:24 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2357
  • Chyba usmażyłem procesor

    Kupilem se procesor intel pentium 4 (3GHZ) soket 775 płytę główna asrocka 775 dual -880PRO i DDR2 512MB reszte czesci mailłem po starym kompie mi.dysk twardy 200gb.Stary komp nie wyciagal 200gb tylko 136gb musialem kupic kontroler gdy juz podlaczylem nowe czesci z czesciam ze starego komputera to wszystko...

    Komputery Hardware daro19862   09 Sie 2013 21:26 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 2964
  • Jak podłonczyc 2 alternatory i 2 akumulatory w audi B4?

    taaak, oczywiscie nie biore sie za przekladke silnika z samochodu innego typu do samochodu calkowicie innego typu bo nie ma mtlye odwagi, nie wzialem sie sam za wymiane sprzegla bo oczywiscie nie mialem tyle odwagi, nie remontuje motocykla bo nie mam tyle odwagi ! no ba, panie wrzechwiedzacy :> , jestem...

    CarAudio Ogólne mike21   04 Lis 2005 00:30 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 6595
  • Podstawa PC za śmieszne pieniądze Sempron+ Asrock?

    Witam znajoma poprosiła mnie o zmodernizowanie jej biurowego peceta. służy on tylko do przeglądania bazy danych, aktualizacji bazy z netu oraz drukowania faktur. podłączona jest do niego neostrada 128kb/s. komp jest stary ok 98r. obudowa jeszcze AT. trzeba wymienić prawie wszystkie czesci. ostanie się...

    Komputery Hardware egrzesiek   11 Lis 2005 10:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 738
  • Tuning Wzmacniaczy - Porady i Pomoc

    (at)Dreamer_1 okablowanie - wymienic na miedz, czy widziales kiedys wzm w aluminiowymi kablami? bo ja nie zlaczki ze zlota - wszyscy sie podniecaja zlotem, zapomnieli o jednym zloto sie nie utlenia - to sie zgadza, ale gdy tylko zrobisz mala ryse to pieknie sie utlenia LUDZIE ZAPOMNIELI CZYM...

    Audio Serwis toza72   26 Kwi 2013 14:50 Odpowiedzi: 262    Wyświetleń: 264007
  • Laser 225mW z nagrywarki DVD-RW

    Od dluzszego czasu sledze tematy zwiazane z laserami z nagrywarek. Szczesliwym trafem losu w rece wpadla mi nagrywarka dvd LG z ktorej udalo mi sie odratowac diode. Posilkujac sie pomyslem c4r0 uzylem soczewki/kolominatora z laserka z bazaru i wynik przerosl moje oczekiwania: czarna karte doladowan orange...

    DIY Konstrukcje joy_pl   07 Sie 2010 14:54 Odpowiedzi: 1547    Wyświetleń: 424506
  • Silnik nierówno pracuje ,kuleje na wol. obrotach Peugeot 106

    Witam, Okresl troche dokladniej, co znaczy, ze "silnik kuleje". Masz wypadanie zaplonow, obroty zbyt niskie, czy moze falowanie obrotow? Nie slyszac silnika trudno jest radzic. Niepokoi mnie Twoje stwierdzenie, ze wymieniles silnik krokowy. W tym systemie(KDX = MA3.0 ou MA3.1) nie ma takigo. Druga...

    Samochody Mechanika macik1   27 Paź 2009 11:43 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 12080
  • Zakup subwoofera do komputera.

    Jakość wykonania, jakość generowanego dźwięku oraz awaryjność jest nie adekwatna do ceny jaką karzą nas aby za nie zapłacić No coz takie czasy. Dzisiaj gdybys zaczal patrzec na to pod katem awaryjnosci ... coz ale w domu nie mialbys nawet telewizora. Zgodze sie z Toba ze ogolnie marka Logitecha jest...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Lukson   18 Wrz 2013 18:13 Odpowiedzi: 61    Wyświetleń: 6162
  • Audi A8 D4 2011 - kodowanie sterownika poduszek

    Witam. Problem dotyczy Audi A8 2011r D4 3.0TDI. Samochod jest po malym dzwonie. Wystrzelily 2 poduszki(kierowcy i pasazera) oraz pasy. Sterownik airbag 4H0959655C. W sterowniku jest zapisana crash data. Zakupilem juz nowy sterownik nigdy wczesniej nie montowany i jest w drodze do mnie. 1....

    Samochody Elektryka i elektronika gotman25   28 Kwi 2015 10:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1215
  • konica 7022 i kod 51-4

    poradzilem sobie z tym...ale do dzis nie wiem co dokladnie jest przyczyna. zadne silnik ani nic takiego, wymienilem cala sekcje bebna i maszyna ruszyla. Podmienilem wszystkie czesci ze starej sekcji i dzialala jedynie na czym nie chciala dzialac to "szkielet". Jesli wsadzilem "szkielet" z maszyny ktory...

    Drukarki, ksero Profesjonalne kulka35   05 Mar 2006 22:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1896
  • Simson s51 Tuning

    Troche mnie rozbawila ta rozmowa duzo tu "ekspertow" jedyna rozsadna tu osoba jest teslasim. Po pierwsze naprawde nalezy docierac lekko po zdjeciu cylindra, po drugie to "bezmagneto" to tzw zaplon bateryjny w fabrycznej wersji jest ladowanie akumulatora a wy mowiliscie o czyms takim domowej roboty, simson...

    Samochody Archiwum motomis   06 Maj 2007 08:28 Odpowiedzi: 879    Wyświetleń: 234258
  • Dobry, tani i prosty wzmacniacz 2x20W (LM1876)

    Oto przepis na dobry, tani i prosty w budowie wzmacniacz audio o mocy 2x 20 W Zalozenia konstrukcyjne byly - mysle ze dosc oczywiste ;) tzn. wzmacniacz ma dobrze grac, ale jednoczesnie ma byc maksymalnie malo kosztowny i latwy w konstruowaniu. Przy okazji istotne bylo rowniez, aby dosc przyzwoicie...

    DIY Akustyka Shakemaster   31 Gru 2008 17:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 11717
  • Stara niemiecka tokarka (identyfikacja)

    Szkoda ze nie ma nic wiecej. Tokarka wyglada na lata 40-te, a wtedy bylo sporo maszyn pozostawionych przez Niemcow i dosc duza ilosc przywieziona i pozostawiona przez wojska Aliantow, wsrod ktorych dominowaly angielskie i amerykanskie maszyny. Sprawdzalem wiele stron internetowych z przeroznymi maszynami...

    Ogólny Techniczny saskia   13 Kwi 2014 20:02 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 7140
  • Migomat SHERMAN MTM 251 - Opinie użytkowników (zdjęcia elektroniki)

    SHERMAN to nic innego jak nazwane chinskie urzadzenie. To nie jest marka. Mialem miga SHERMANA w firmie i po 4 latach eksploatacji praktycznie nie bylo szans na dostanie czesci zamiennych dlatego postepujac rozsadnie sprzedalem go. Zycze powodzenia z naprawa inwertera , gdy cos padnie. Po pewnym czasie...

    Elektro Co kupić? GREG-MET   20 Sie 2016 21:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2757
  • Knoppix na karcie CompactFlash - łatwo i przyjemnie

    Nie chcemy mieć cichego serwera. My uruchamiamy zabytkowe pecety. Noo... Przejezyczylem sie :D Dla chcacych miec cichy komputer... Ale biorac antyka po co wogole kombinowac z CF'ami? Stare dyski sa tanie i powszechnie dostepne praktycznie za darmo. Na linuxa wystarczaja w zupelnosci, a i windows...

    DIY Konstrukcje Calculus   28 Maj 2007 22:42 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 11083
  • Radio na kryształek

    Nie chodzilo mi o odstraszanie. Ale o przyblizenie czego mozna sie spodziewac. Zeby potem nie bylo zniechecenia sie do dalszych eksperymentow. Ja radzilbym zrobic wzmiacnicz w.cz. w pierwszej kolejnosci!!! Potem zwykly szerokopasmowy wzmaczniacz w.cz. Jeszcze jedno odbiornik detetkrowo ma mala...

    Elektronika Retro Preskaler   14 Paź 2006 18:13 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 12808
  • Terminal programowalny OMRON NT 20S

    Prawdopodobnie bedziesz miał cieżko z zakupem czesci. U mnie tez uległ uszkodzeniu panel operatorski Siemens dotykowy. Siemens nie sprzedaje czesci do paneli natomiast zaproponowali Mi oddanie starego oraz uiszczenie odpowiedniej kwoty i dostałem nowiutki na gwarancji panel. Zapytaj przedstawiciela...

    Automatyka Sterowanie PLC mARIOr.   17 Mar 2004 23:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1066
  • Tonsil ZG30C114 czy warto inwestować

    =>eDZio: gdn 20/30/1 to bardzo stary glosnik tonsila, od dawna nie produkowany. jego parametroow nie znajde na stronie tonsila, gdyz sa tam modele obecnie produkowane i to tez nie wszystkie i nie napewno. dopiero wizyta w sklepie firmowym tonsila pomogla mi w ustaleniu ich oferty. update: glosniki...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe hummer   03 Kwi 2004 22:26 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3003
  • Zakup używanej drukarki laserowej

    Witam wszystkich. Przymierzam się do kupna drukarki laserowej mono do domu cena max 1000pln ( z drobnymi odejsciami w góre :) ) - wymagania jakie stawiam do sprzetu to dostepnosc zamieników tonerow czy samych "dosypek" i innych eksploatacyjnych czesci, urzadzenie nie moze byc duze wysokosc gra głowna...

    Drukarki, ksero Regeneracja reymond   27 Paź 2008 13:24 Odpowiedzi: 150    Wyświetleń: 73612
  • jak wyslac pliki do znajomego ?

    Witam. A tak sczerze to załórz konto pocztowe na tlenie wrzuć tam plik lub pliki jako załącznik i podaj mu login i hasło Zrób archiwum wieloczesciowe np po 10MB lub 20 MB i wyslij mu na poczte np. na o2.pl Ja juz na skrzynke pocztowa dostawałem nawet filmy. Gratuluje kolegom pomysłowości,...

    Komputery Software atlantycki   06 Lut 2005 21:45 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2591
  • Budowa robota na gąsieniacach.

    a czy mozna uzyc jako procesor intelowski p 166 MMX ?? bo takie mam :) tylko czy to się da zaprogramowac bo z tego co wiem to ciezko to jest zrobic. chyba ze to moze byc jais procesor np. z karty grafiki czy dzwieku, czyu chpocby sterej nagrywarki czy napedu CD ?? Nie sądzę, tak jak nie sądzę...

    Automatyka Przemysłowa MirekCz   03 Kwi 2005 18:42 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 6376
  • Czy moga byc takie głośniki

    prawdopodobnie na dniach zamieszcze dokladny opis jak czyscic starego tonsila zasmieconego opilkami w sczelinie. jezeli chodzi o liste czesci, co gdzie kupic itp to dokladniej juz chyba nie mozna. z plikiem4 dokladnie wszystko wymienilismy. zadnego smaru! poczekaj, powoli, kup czesci, bedzie dokladny...

    Technika Sceniczna i Studyjna Pyroaniah   03 Maj 2005 19:51 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1624
  • Oscyloskop z PE - budowa w trakcie...

    Nieco odgrzewam temat poruszony juz na forum - budowa oscyloskopu.. Zabralem sie za oscyloskop z Praktycznego Elektronika .. stwierdzilem ze marnuja mi sie dwie lampy, to z jednej przynajmniej skorzystam, lampa ktora chce wykorzystac to 8Ł029N. Dorabiam do niej ramke na płycie czolowej...

    DIY Konstrukcje ghost   08 Lis 2011 21:56 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 15369
  • pila lancuchowa Black & Decker brak reakcji pily

    okazalo sie ze szczotki padly, pewnie podparte. Najlepsze co mogla nawalic. Serwis centralny Black Decker podal ze nie ma czesci do takich starych pil, wiec kolega km_serwis ma lepsze dojscie do czesci.

    Elektro Maszyny i Urządzenia potek   18 Lip 2005 22:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2498
  • win XP - reinstalka

    mam problem z moim laptppem. reinstalowalem system.problem polega na tym ze nie mam sporej czesci danych ze starego sys. ale wlasciwosci dysku mowia o danych wielkosci 25 GB, natomiast wszytkich widocznych plikow jest kolo 7 GB. zalezy mi na odzyskaniu czesci danych, albo odzyskaniu wolnego miejsca...

    Komputery Software jankolo   18 Paź 2005 19:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 537
  • JAK ZŁOŻYC KOMPUTER?(?) POMOCY

    WIATM MAM ZAMIAR STWORZYC NOWY KOMPUTER PRZY WYKORZYSTANIU STAREGO!! CHCIAŁBYM ABYSCIE UDZIELILI MI KILKU PORAD I POMOGLI DOBRAC CZESCI! ZAKUPIŁEM PROCESOR CELERON 2,8Ghz JEGO DANE: Klasa produktu: Procesor; Typ procesora: Celeron D; Typ gniazda procesora: LGA775; Obsługa technologii Hyper-Threading:...

    Początkujący Elektronicy karwos   23 Kwi 2006 16:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 942
  • Robot -konstrukcja prostego manipulatora

    WItam. Co do pytan : Silniki jak dobrze zauwazyl kolega wyżej są od wycieracze samochodowych. Jest to najtanszy i zarazem chyba najlepszy sposob uzyskania dobrego i przede wszystkim taniego i silnego napedu. Silniki nabywalem na allegro, mozna kupic uzywane juz za parenascie zlotych. Typowe samochodowe...

    Automatyka Przemysłowa adamusx   17 Lis 2007 15:58 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 6417
  • Pytanko o schemat

    Szczerze mowiac jakbym to sobie robil wzmaka to nie bawil bym sie w zadno wylutowywanie koncowek mocy ze starej wiezy bo wiadomo ze mozna je uszkodzic chocby i przegrzaniem.Osobiscie to wole szybciej obczaic specyfikacje roznych kosci i wtedy wiem jakie czesci beda mi potrzebne i ile mnie to wyniesie.Sami...

    Projektowanie Układów simek10   23 Sty 2006 12:16 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1475
  • Sportowy wydech do Ford Escort 1.6 Diesel 1986r

    nastepny co chce tuningowac starego zloma. Przeznacz lepiej chlopie ta kase na jakies konkretne czesci bo nie wierze ze w 20-letnim samochodzie nic niema do naprawy, albo kup sobie za to opalu - przynajmniej sobie pojezdzisz. Tak osobiscie to smiesza mnie (nie tyle co samochody ale wlasciciele takich...

    Samochody Archiwum damkoz   13 Sty 2006 20:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1781
  • po raz kolejny junost 402b

    czesci tez mam bo mi jeden z forumowiczów wysłał 2 junosty ,no i ten co miałem to razem 3.mam 3 rodzaje schematów, ale korzystam z jednego. bo z tego co widziałem to jest kilka junostów tej samej wersjii ale o troche zmienionej strukturze.ja mam 2 stare no i jeden nowy ale to w niczym nie przeszkadza...

    Początkujący Serwisanci cybergood   04 Maj 2006 22:08 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 4518
  • Auto po zalaniu...

    ciekawostka: szukam dalej za i przeciw... art: Z wody wprost na gielde AUTA UZYWANE. Czy zatopiony samochod moze byc sprawny? Tylko w ub. wtorek na os. Widok w Krakowie na skutek oberwania chmury woda zalala kilka samochodow. Najwieksze ilosci zatopionych pojazdow znajduja sie jednak...

    Samochody Elektryka i elektronika mtasak   21 Gru 2011 08:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 11907
  • Czy warto kupić? Mam cedegena. Czas go wymienić.

    no i niestety sie mylicie jak by mnie było stac to bym kupil sobie i za 600zł czesci kupowane raaczej okazyjnie , a napewno nie po cenach jakie sprzedaje sie w sklapach i nie nowe , poza tym był lienta na stare czesci wiec kupiłem nowe itd niestety zasilacza nikt kupic nie chce ;) nie stac mnie na nic...

    Co kupić Archiwum /|\Atari   30 Lis 2006 22:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 749
  • Pomysl na robota - poczatkujacy

    Witam, jestem dosc poczatkujacy jesli chodzi o robotyke....Moze nie sama robotyke a bardziej programowanie ale w sumie prawie na jedno wychodzi:) Jakis czas temu wpadlem na pomysl budowy robota - odkurzacza sterowanego glosem. Wiem ze projekt jest ambitny, zwlaszcza dla mnie ale mam zamiar sie do...

    Robotyka Modelarstwo mr.funky   28 Gru 2006 10:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1255
  • 6310i po grzaniu nie łączy sie z tornado...!

    dobry pomysl "grzac" klejone uklady... teraz to masz fajna plyte na czesci, bo zakladam ze jezeli grzales klejone uklady to napewno sobie nie juz tego nie naprawisz... ja widzialem tylko jedna plyte ktora nie miala przyklejonego UEM'a i UPP, to byla chinska podrobka, wiec na te 99% miales klejone...

    GSM Serwis martinez2014   15 Sty 2007 14:40 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 903
  • [HELP/POMOCY] NOKIA 6600 - Zalana w pol zywa!

    Siema! --- To co tu napisze moze wydwac sie ldugie ale jest bardzo dobrze opisany moj problem! Mam taki problemik, posiadam nokie 6600, pewnej nocy polozylem tala na parapecie, w nocy przyszedl deszcz a ze okna mam stare i nieszczelne rano na parapecie zastalem kaloze, a w niej moja zawieszona nokie...

    GSM Serwis habrozaurus   03 Lut 2007 02:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 567
  • Wzmacniaczyk z trupów. Czy ma ktoś łatwe schematy?

    Witam znalazłem jakies stare radyjka straszne trupy i juz brak im kilku elementów :) ale ostatnio wzieła mnie ochota na zrobienie sobie fajnego wzmacniacza takie główne elementy to: koncówka mocy TA8210AH Toshiba 2x TDA 1554Q Philips (orginał) 2x TDA 3602 Philips (orginal) z tych czesci chcialbym...

    Radia Samochodowe Serwis SlaweK   20 Lut 2007 00:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 785
  • Gestetner 9980 fax,kopiarka,drukarka.

    Witam. Urzadzenie dziala bez zarzutu.Wgrzalem kawalek rzpilki w miejsce starego dla sprawdzenia i troszke podkleilem zywica.Szpilka jest za lekka i nie wraca w dol ale moge obciazyc jakims odwazniczkiem.Chaciaz niewiem czy nie warto doslownie skopiowac i odbudowac na ksztalt orginalnego. Czesci szukalem.Zdaje...

    Drukarki, ksero Profesjonalne wojtek2004   17 Kwi 2007 09:22 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1280
  • Symasym by ZIBI

    wzmak123 Wzmacniacz Lm3886 bije na głowe pod każdym względem, co do wzmacniacza pana Gibertsa z elektroa, to Symasym ma większa dynamikę napewno reszta zalezy od upodobań Co do dual mono to już aspekt finansowy:) Płytki drukowane fo Symasyma, zamawiam masowo w zakładzie. Płytki do zasilacza sam...

    DIY Konstrukcje dj_zibi   12 Kwi 2008 23:46 Odpowiedzi: 66    Wyświetleń: 20819
  • Najprostszy zasilacz. Szukam najprostszego schematu.

    Witam Chcialbym zrobic zasilacz. Nie chodzi mi za bardzo o jego parametry. Transformator bede mial ok 12v i niecaly Amper. tylko o sam fakt zrobienia. Na forum nie moge za bardzo nic znalesc niezbyt zlozonego. Prosze o jakis mozliwie prosty uklad zebym nie musial kupywac czesci do niego tylko mogl wylutowac...

    Początkujący Elektronicy piasek1990   17 Kwi 2007 20:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 977
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty