Czujnik halla. Najczęściej.
A czujnik Halla sprawdzał?
Przepraszam za niedokladne dane. Skoda felicja 97r. 1,3 simos, 136M, 80 pin sterownik. Zrobilem mala glupote bo bylem pewien ze to indukcyjny a nie sprawdzilem napiecia na wtyczce. Po zmierzeniu okazalo sie ze to napiecia czujnikow halla. Po podlaczeniu oscyloskopu nie ma zadnych impulsow, wiec wydaje mi sie ze to raczej bedzie ten czujnik. Chyba ze...
To co masz to nie hallotron,a najzwyklejszy w świecie czujnik magnetoindukcyjny.Zwykła cewka nawinięta na namagnesowanym rdzeniu. Tu się kłania stan tego forum,gdzie wszyscy na coś co mierzy prędkośc obrotową mówią "czujnik halla". Jeżeli chcesz zastosować hallotron,to wydłub go z uszkodzonego wentylatorka zasilacza PC. Możesz też kupić hallotron czołowy,np...
Witam. Mam problem z w.w. autkiem. Mianowicie raz odpala raz nie. Temperatura otoczenia nie ma znaczenia. Kable zapłonowe wymieniłem a cewkę sprawdziłem i daje iskrę. Pompkę paliwa słychać po przekręceniu stacyjki. Dlatego stawiam na aparat zapłonowy albo czujnik Halla. Tylko powiedzcie mi jak to sprawdzić?
Witam mam problem w swojej skodzie dzisiaj jak ją odpaliłem to pracowała nierówno ( jakby na 3 garach) więc dodałem gazu i wtedy silnik zgasł. Odpalił bez problemu ale nie mógł w ogóle wkręcić się na obroty, z ledwością kręcił się na wolnych i w końcu zgasł i nie dało się go uruchomić ponownie. W domu stwierdziłem brak iskry więc na początku postawiłem...
Jest sonda lambda ,czujnik podcienia w kolektorze ,temperatury cieczy chłodzącej , czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i czujnik położenia wału a w aparacie czujnik Halla. Całość zbierana jest w sterowniku silnika i na ich podstawie wystawiany jest impuls otwarcia wtryskiwacza (moment i czas otwarcia).
W czasie jazdy samochód gwałtownie stracił moc, strzały do wydechu niespalonej mieszanki. W aucie zastosowana jest listwa zapłonowa którą mocuje sie bezpośrednio na świecach, listwę sprawdzałem podczas rozruchu z nowymi świecami włożonymi do gumowych tulejek elektrodami do góry, metalowe korpusy świec połączyłem ze sobą przewodem miedzianym i dałem...
Awaria nadajnika impulsów jest ładnie sygnalizowana przez tego simosa, jako "czujnik halla-sygnł mało prawdopodobny". Tu w tym przypadku nie lezy hall, ludzie, pomyslcie.
Zanim zdążyłem sprawdzić samochód został odprowadzony do mechanika i okazało się że przyczyną był ponoć czujnik halla. dzieki za pomoc.
Nadajnik przy wieńcu koła , jeżeli sie nie mylę to czujnik halla. Miernikiem go nie spawdzisz. Sprawdz wcześniej czy jest kluczowanie / przerywanie / masą na cewce / po drugiej stronie gdzie dochodzi 12V/. Kolego Jogu 300 , nie podniecaj sie i lepie sobie ten temat odpuść , w totka dzisiaj możesz obstawiać , życzę wygranej!
To spróbuj odpalić go na plaku. No i nadal będę się upierał za sprawdzeniem czujnika halla.
A iskrę ma? Skoro kręci normalnie a nie powoli przerzuca wałem to sprawdziłbym iskrę. Bo z kolegi pierwszego postu wywnioskowaliśmy że nawet nie zakręci rozrusznikiem. Jeżeli brak iskry to z tego co pamiętam obroty wału były liczone przy pomocy czujnika halla.
Problem leżał w czujniku Halla. Został wymieniony i po sprawie. Wszystko działa jak należy.
boguś 20000 myslisz że kolega pmmlody ma duzo kasy na czujniki halla ? kazesz chłopu z działu początkujący sprawdzac czujnik halotronowy , nie pisząc jak to uczynić ? wiesz że podeście do tematu ze zwykłym miernikiem i niewiedzą gdzie to wstdzic to = spalomy czujnik... nieładnie abs u kolegi ma czujnik magnetoindukcyjny.... Funkcja Sygnał przychodzący....
Dzień dobry. Jestem tutaj pierwszy raz proszę o wyrozumiałość jak napiszę coś niezrozumiale. Posiadam Skodę Felicię 1.3, ma ona około 230000 km, rok produkcji 1997. Mam następujący problem: samochód odpala normalnie ale dziwnie pracuje jakby miał za niskie obroty, kiedy się nim jedzie to przyspiesza ale jak już uzyska się określoną prędkość i ma wejść...
Sprawdź go sobie miernikiem (-) do minusa zasilania (0) do woltomierza, (+) do =12v i woltomierza. Jak pokręcisz powoli osią aparatu powinno się naprzemian pojawiać i zanikać napięcie zasilania. jak padł to niestety zakup nowej płytki z hallem (chyba że sobie kupisz drugi aparat) bo taka płytka oryginałka w Boschu kosztuje pod 100zł. (można dobrać inne...
Czyli tak jak prZypuszczałem - czujnik Halla :) Jak najbardziej jest możliwa, trzeba kupić czujnik wraz z płytką na której jest mocowany (np. w bosch-u, może pasować od innego auta np. skody.) Największy "problem" to wybicie bolca zabezpieczającego. pozdrawiam.
Witam. Podobne objawy miałem przy uszkodzonym czujniku Halla.
Witam, chciałem się dowiedzieć jak ten czujnik wogóle wygląda i jak go sprawdzić. Powiem tylko że samochód w trakcie jazdy zgasł i już nie chce odpalać. Cewka została sprawdzona i to nie to. Imobilajzera nie ma w samochodzie. Odcięcie zapłonu zostało sprawdzone. Prosze o jakiąś porade jak sprawdzić ten czujnik
Witam Skoda Felicia 97r 1.3 (136M) Autko nie dostaje paliwa. Na wtryskiwaczach są dwa plusy (gdy się kręci silnikiem). Czy za sygnał odpowiada czujnik halla, ten na skrzyni u góry?? Na 1 pinie "plus" na 2 "minus" a środkowy pin daje sygnał masowy i on tam jest. Czyli czujnik sprawny. Dodam jeszcze że niedawno sie łączyłem z komputerem i było ok. A teraz...
Już wszystko ok, po wymianie czujnika Halla objaw minął. Dziwne zawsze wydawało mi się, że uszkodzenie halla w kazdym przypadku powoduje wyłączenie silnika samochodu. Temat można zamknąć !
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
Witam! Mam problem z czujnikiem Halla czy też czujnikiem położenia wału. Kupiłem nowy w sklepie ( taki z podłączeniem na wtyczkę na 3 piny ) ale okazało się, że moja Fela ma taki czujnik z kablem na stałe i tyczką na końcu owego kabla. Pan sprzedawca wypytał "magików od tematu" i wychodzi na to, że czujnik trzeba podłączyć bezpośrednio z kablem i go...
Witam. Mam problem z moją Skodą objawy są takie że na benzynie chodzi super ale na gazie jest tragedia. Gdy silnik jest zimny to obroty są bardzo niskie (500-300).Na rozgrzanym to samo z tym że chwilę chodzi dobrze i zaraz znowu to samo. Wymieniłem czujnik halla, czujnik temperatury i czyściłem przepustnicę i bez zmian. Gazownik przejrzał instalację...
Auto: Skoda Felicja 1.3 SPI 68KM 95r Jak odpalę auto to na biegu jałowym obroty dochodzą do ok 2200obr po czym po chwili auto gaśnie. Podczas jazdy wciskam sprzęgło auto gaśnie. Wymienione: -przepustnica (używana ale w dobrym stanie, czyściłem ją) -czujnik halla - używany (przypadek że kupiłem uszkodzony?) -kopułka rozdzielacza zapłonu + kable, nie...
Zacznij od diagnostyki testerem zamiast robić na ślepo. Ostatnio miałem taki przypadek i winowajcą był czujnik położenia wału. A co wyświetliło na vag jak uszkodzony czujnik Halla? nad tym tez się zastanawiałem, bo miałem tak kiedyś w Skodzie Felicji podczas jazdy szarpanie sporadyczne i winowajcą był czujnik położenia wału. Dodano po 7 na pompie wtryskowej...
W tym aucie przy dźwigni hamulca noznego nie ma czujnika. Jest czujnik na pompie hamulcowej. Jest to właśnie czujnik halla
Skoda jak w temacie rok 97 gaśnie (nie ma reguły) czasem po odpaleniu i nie chce zapalić, czasem po nagrzaniu. VAG pokazuje sporadyczny 00513 który sądzę trzeba zignorować bo znika gdy zapali. Pompa paliwa OK, Czujnik Halla OK, wtryski i zapłon OK. Ciekawostka auto ma 14000 !!!! przebiegu - autentycznie bo 1 właściciel którego znam. Proszę o sugestie.
witam Podmieniłem sterownik zaadaptowałem imobiliser, i dalej nic czego szukać??? Dodano po 1 imobiliser zaadaptowany , może halla coś przekłamuje ale sygnał prostokątny jest i pompe załancza jak kreci rozrusznik Dodano po 2 witam temat rozwiązany, czujnik halla podawał sygnały lecz przekłamywał, sterownik pewnie myslał ze sygnału nie ma :/ , jutro...
Problem rozwiązany. Sprawdziłem wszystko jeszcze raz i drogą eliminacji doszłem ze tylko czujnik HALLA moze fiksowac. Wprowadził mnie w błąd bo fartycznie załącza pompe paliwa i jest iskra podczas przekręcania wałka kopułki ale niestety zapłon był nie na czas. Tak wiec nowy czujnik halla i wszystko gra!!!
Tak skąpo opisane objawy wskazywałoby na czujnik halla. Jest on w podstawie rozdzielacza zapłonu.
Witam. W felicii tak jak radziliście, wymieniłem świece i gumki. Dodatkowo wymieniłem filtr paliwa. I nic. Sprawdzę jeszcze pozostałe rzeczy które wymieniliście. A odnośnie czujnika Halla. Czy jakby był niesprawny to wykazałoby to na komputerze. Bo ostatnio robiłem diagnostykę w której wykazało błąd sondy lambda. Jeśli czujnik Halla byłby niesprawny...
Moja Skoda Felicia 1,6 (też rocznik 1998) traciła obroty przy hamowaniu. Najczęściej zdarzało się to np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, przed przejściem dla pieszych. Zapalały się wtedy kontrolki, obroty spadały do zera. Czasami udało się jeszcze "ożywić" silnik puszczając sprzęgło, ale nie zawsze była taka możliwość. W końcu nawet to nie pomagało,...
Witam, Chciałbym podzielić się rozwiązaniem problemu bardzo podobnego co w innym poście Felicja 1,3 Lxi (rocznik 1995 :) ) podczas jazdy na wysokich obrotach (powyżej 4000 tak około, bo nie mam obrotomierza), najczęściej podczas przygotowania do wyprzedzania (redukcja). Najpierw było szepnięcie nastąpienie samochód gasł i na "luzie" można było się zatrzymać,...
Witam wszystkich forumowiczów i użytkowników SKODY. Mam problem z którym sobie elektrycy nie radzą, ale po kolei. Posiadam Skodę Felicie 1.3 MPI (benzyna) rocznik 96. Przez ostatnie lata wszystko było dobrze, standardowe wymiany jak łańcuszek, akumulator itp. Niestety tego lata od maja mam duży problem. W ciepłe dni, upały, po przejechaniu kilkunastu...
witam problem dotyczy skody felici 1.6mpi .brak mocy duze spalanie szarpanie silnika.wymienilem juz sonde lambde filtr paliwa swiece kable czujnik halla cewke na orginalna kopulke palec przepustnica myta dziesiatki razy ustawiana wgrywane nowe kody.cisnienie na cylindrach ok rozrzad nowy ustawiony. nie ma zadnych bledow na ecu. a auto poprostu nie jedzie...
Po ponad 13 latach bezproblemowego użytkowania automatycznego wyłącznika rozrusznika wykorzystującego kontaktron i przekaźnik, okazało się, że jest to bardzo przydatna rzecz, szczególnie przy współpracy z przyciskiem "start-stop". Postanowiłem zmienić to rozwiązanie na nieco bardziej eleganckie i nowocześniejsze z wykorzystaniem czujnika Halla. Poprzedni...
Nawet z zepsutym czujnikiem temperatury pojedzie. Właściwie tylko czujnik Halla jest w stanie zatrzymać tą maszynę :). Jak nierówno pracuje to listwę od świec sprawdź.
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
A może gaśnie jak się nagrzeje ?. Wymień czujnik Halla miałem podobne jaja
Mam podobny problem w Vectrze A 1.6i silnik C16NZ obrotomierz też wskazuje dziwne obroty, które skaczą od 1000 do 5000. Silnik powinien odcinac zapłon powyzej 6000 a on pokazuje 7000 i dalej można przyspieszać. Na wolnych tez skacze od 800 do 2000 ( przy czy silnik nie przyspiesza ). Obrotomierzem steruje bezposrednio komputer i nie wiem co może być...
najłatwiej (koszty jak po gwaranccji) to pojechać do serwisu i podłączyć się pod komputer z OBD2. Jest wtedy możliwość odczytania jakichkolwiek i kiedykiolwiek występujących błędów w pracy silnika jak i wszystkich czujnikach z nim współpracujących. Jeśli takie nie występują wtedy komputer powinien pokazać błędy tzw. sporadyczne. Miałem dwa lata temu...
temat kilka razy poruszany na forum - Skoda Felicja ,97 LPG BRC Tecno - gaśnie na biegu jałowym (nie trzyma obrotów) na LPG. Po przeczytaniu wszystkich wątków dotyczących tego problemu wszystko wskazuje na to, ze do wymiany czujnik Halla, ewentualnie czujnik położenia wału korbowego. W moim przypadku wskazuje na to pierwsze gdyż na benzynie jest ok....
podejrzewam czujnik halla , tylko nie wiem gdzie go zlokalizowac w tym samochodzie , mozecie coś podpowiedzieć ??
Sprawdzić trzeba czy przy kręceniu rozrusznikiem jest dawana iskra na świece i czy dochodzi w tym momencie napięcie baterii na plus aparatu zapłonowego.Skoro wcześniej "padł"czujnik Halla i był wymieniany w serwisie ,to można spróbować zareklamować naprawę -może podłączą VAGa i będzie wszystko wiadomo.
G40 to czujnik halla powinien byc od połozenia wału korbowego a nie rozrzadu
Jak tam jest czujnik halla w aparacie to nim bym sie zainteresował oczywiscie zaraz po spradzeniu czy moduł jest zasilany 12v
Spróbuj podmienic czujnik halla bo one tez lubią tak świrować
Podmien czujnik halla tak jak ktos wyzej sugerowal.Skad wiesz ze nie ma immo? MPI weszly w drugiej polowie 96 i raczej immo jest .W MPI nie ma tez aparatu zaplonowego jest modul zintegrowany z cewka 2 biegunowa.
Czujnik halla lub słaby kontakt na przewodach od niego.
Odkrec jeszcze czujnik Halla zeby go nie uszkodzic przy demontazu/ montazu skrzyni.
Z opisu problemu wnioskuję na wadliwe działanie układu zapłonowego. Skoro wymieniłeś świece, kable i kopułkę i palec to pozostaje tylko czujnik Halla. Spotkałem się z takim problemem 2 razy.
A czujnik Hall-a, może on stwarza te problemy ( o ile mi wiadomo masz go w aparacie zapłonowym ) całkiem inaczej niż F1,3 , przepustnica dawno byla czyszczona ??
Sprawdzałeś ją VAG-iem ? Możliwe że immo coś wariuje , nie wiem jak ma Felicia jest w dieslu ale w 1,3 jak i w 1,6 jak pada czujnik Halla to autka też sie nie odpali
Samostartem probowales?Zawory kiedy ostatnio regulowane?Na pewno ma iskre ?Winny moglby byc czujnik Halla, ale piszesz ze iskra jest ...a skoro jest to na LPG powinien odpalic.Jak probujesz odpalic na benie to swiece sa mokre ?Jesli tak to wtryski podaja paliwo i winny moze byc brak luzow na zaworach.
Pompa wlacza sie na kilka sekund po przekreceniu kluczyka i milknie jesli nie odpalasz.Jesli bedziesz probowal ponownie przed uplywem bodjaze 5 min to tez nie bedzie dzialac bo zaworek trzyma cisnienie szczatkowe w ukladzie.Jesli ECU ma impulsy z czujnika Halla czyli silnik pracuje pompa tloczy caly czas.Pompa wisi na bezpieczniku 4 razem z zasilaniem...
czujnik Halla wykluczam bo jest sprawny
Czujnik halla i dobrej firmy cewka.
515 Czujnik halla - G 40 brak sygnału - taki wyskakuje komunikat na zapłonie, a na odpalonym silniku nie pokazują się żadne błędy. Czyli muszę rozumieć ze jest wszystko sprawne. To mam następne pytanie, Skoda mi bardzo duzo pali, czuje jak by była zmulona i co mnie bardzo zastanawia to ciagla para z rury wydechowej nawet przy na prawde goracym silniku,...
Witam, miałem dokładnie te same objawy, wymiana czujnika Halla pomogła. Piszesz że podstawiłeś z innej kwestia czy z jeżdżącej czy ... ? Druga możliwość, miałem to sto lat temu w escorcie - nazbierał się taki syf pod sitkiem w zbiorniku paliwa, że zrobiła się tam kulka, która czasem pod ciśnieniem była zasysana i przytykała rurkę. Jak opadła auto śmigało...
Witam, Panowie mam taki problem z moją Felcią ('98 1.6 MPI z gazem), a mianowicie na komputerze nie wykazuje żadnych błędów a silnik waha się na obrotach i po chwili gaśnie np. przy ostrzejszym hamowaniu czy przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i autko gaśnie. Czasem jest dobrze ale przez chwilę i problem znów wraca. Byłem u wielu mechaników i po...
Witaj, jeśli to nadal aktualne to ja obstawiam czujnik halla, lubi się posypać w tym modelu, problemy się objawiają właśnie tak jak piszesz, nie kosztuje dużo i łatwo go wymienić. Pozdrawiam. EDIT: spróbuj najpierw wyczyścić przepustnicę, nic to nie kosztuje, a ona również może być powodem problemów.
Witam. Miałem podobne objawy jak miałem uszkodzony czujnik halla.
A czy po podłączeniu sygnału z czujnika halla uzyskam iskrę, czy cewko-moduł jest sterowany z komputera ?
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. Dochodzę do wniosku, że nie powinieneś więcej zabierać głosu. Zapłon przestawiony, 3 cylindry "palą", a 4 nie chce przez to? O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli...
Jak już wcześniej pisałem sprawdził bym poprawność połączenia minusowego bieguna akumulatora ze karoserią jak również ze silnikiem, a to dlatego że problem żarzącej się kontrolki ładowania może ale nie musi być z tym związany a pozostałe wymienione usterki również mogą być spowodowane złym (niepewnym) połączeniem "masy" Żarząca kontrolka może również...
Gaz i benzyna. Problem był od kilku miesięcy. Różne dziwne rzeczy sie działy z obrotami, za małe, gaśnięcie, za duże, sama wchodziła na wysokie obroty i ciągnęła bez pedału gazu, szarpała, dusiła się. Przeczyściłem solidnie przepustnicę. Problem z obrotami biegu jałowego i ogólnie problemy minęły po jakiś 2000 km ale jeden pozostał. Jak się silnik rozgrzeje...
Moje pierwsze auto to była Favorita, silnik z grubsza ten sam tylko że jeszcze z gaźnikiem. I pamiętam, że jak łańcuch zaczął hałasować, to nie dało się tego przegapić, jakbyś grzechotką potrząsał przy wolnych obrotach. Po wymianie błoga cisza. Obecnie posiadam pełnoletnią Felicję jako dupowóz do jeżdzenia po mieście, na liczniku 220 kkm a łańcuch jak...
Witam, też miałem uszkodzoną pompę tego typu, uszkodzeniu uległy dwa mosfety mocy które uszkadzając się zabrały ze sobą driver i mikrokontroler sterownika, posiedziałem chwilkę przy tym dość nietypowym jak na bldc silnikiem bo jest to silnik 4 fazowy unipolarny sterowany dwoma czujnikami halla i uruchomiłem go według własnego rozwiązania, sterowniczek...
Sprawdź dolot pod katem szczelności. Jeśli nic nie było ruszane i jest fabryczne to często nieszczelność jest na styku kolektor ssący/ głowica- te pojedyncze uszczelki sa do bani. Lepiej zastosować cala uszczelkę w Favority (ona jest pod oba kolektory). Sprawdź szczelność psikając jakimś plakiem/ zmywaczem do hamulców w okolice : pod przepustnica, gniazda...
Witam. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie zaczyna się wypadanie Podobny efekt dają padające czujniki Halla Czyli jak wspomniał kolega wyżej. P.S. Zimne jeszcze chcą pracować - ciepłe szaleją. Pozdrawiam.
A co tam naprawiać? Wystarczy przelutować czujnik halla, w najgorszym przypadku go wymienić, ewentualnie jeszcze jest przekaźnik.
czyli czujnik Halla jest do wymiany? a gdzie to się znajduje pod maską? dzięki za pomoc i zainteresowanie POZDRAWIAM
. Po podłączeniu do komputera jako źródło awarii został wskazany czujnik halla. Zawsze na niepracującym silniku tak pokazuje.
przyczyn może być wiele : wkład filtru paliwa ewentualnie sama pompa kończy zywot, listwa zapłonowa , brudny czujnik położenia wału (Hall) czujniki temperatury tak płynu jak i zasysanego powietyrza, proponuje sprawdzić na VAG-u czy są jakieś błędy
Ale gdyby to był Hall to by autko nie odpaliło też na pych , chyba że coś tam nie łączy, przynajmniej tak jest podane w ksiażce Cedrycha stawiam raczej na czujnik płynu są to dwa termistory podłączone jeden do ECU drugi na wskaźnik mam pytanie , jakie napiecie jest na tym czujniku , 5V?? Kolega w peugeocie miał uszkodzony ten że czujnik (nie pamietam...
Czujnik wału korbowego jest trudny wychwycenia z reguły auto na zimno odpala i na ciepło już nie bardzo w starszych modelach niema go na diagnostyce ecu tylko wskazuję coś takie że jest problem układem zapłony błąd 1314 czy coś poza tym pokaże misfier wypadanie zapłonu. Ten czujnik odpowiada zaprawidlowe podanie iskry i uruchomienie wtrysku na danym...
Zaciskanie przelewu (na chwilę) świadczy tylko np o sprawności tandem( min 8 bar ) i o np przeciekach na gumkach pompowtrysków (jak zaciśnięcie pomaga w odpaleniu). Jak cisnienie urosło do 7 to tandem średni ale powinno zbudować ciśnienie do odpału. Także teoretycznie to nie problem z paliwem. Może jest jakieś zwarcie na PD ale nie widzi błedu albo...
sprawdz czujnik Halla - moze to pierwsze oznaki jego padnięcia. Bo swiece i moduł zapłonowy to chyba już sprawdziłeś :)
Mam podobne objawy - Fela 1.3 MPI 99r+ LPG. Na spadek obrotów przy dodawaniu gazu pomogło wykasowanie błędów lambdy. Jeden standardowy (wysoka/niska wartość), a drugi wyskoczył mi jak mi gazu zabrakło i od tego czasu zaczęły się jazdy w stylu jadę 80 km/h na benie dodaję gazu a auto hamuje mi silnikiem. Niestety nie udało się rozwiązać 3 problemów:...
and61 nie tyle ja ładuję, co ktoś za mnie to zrobił kto się na tym zna (kilka miesięcy temu). Auto, które było dawcą nie miało obrotomierza tylko zegarek w tym miejscu. Nawet jeśli bym znalazł drugie zegary z obrotomierzem to średnio widzę możliwość przekładki elektroniki tamtych zegarów (wspólna dla wszystkich wskaźników płytka drukowana) do małej...
A jak przeskoczysz temat czujnika na listwie? Jeden jest pojemnościowy, drugi to hall...
Popełnilem błąd 93PLN kosztyje czujnik Halla. Sonda okolo 280PLN. Dodano po 1 Z tego co się orientuje to chip w kluczyku musi być zgodny z immobilajzerem. Jak oddziaływują nz siebie dwa chipy, tego nie wiem. Czy tam gdzie mieszkasz nie ma jakiejś firmy zajmującej się wymianą czy dorabianiem kluczyków? Chodzi o to żeby popytać u źródła.
Jakby się komuś miało przydać to winowajcą był czujnik położenia wału, tzw. czujnik Halla. Po wymianie auto ożylo, ale dziwne, że VAG nie wskazał, że czujnik Halla był uszodzony.
No tak, wprowadziłem Cię w błąd, bo pomyliło mi się że tam był czujnik indukcyjny, a to hall. One też często pod wpływem temperatury przestają działać, tyle że miernikiem już tak nie sprawdzisz.
Może być. A gdzie on dokładnie się znajduje w tym silnuku ? Czy to czujnik Halla ? W Skodzie Felicji to go widziałem w dostępnym miejscu.
Nie czary, tylko prawdopodobnie sterownik teraz cały czas widzi sygnał obrotów, obojętnie jaki co do wartości, ale jest i jest różny od zera. Z tego co czytałem na forum jak sterownik nie widzi obrotów (padnięty emulator lub brak sygnału np z czujnika połażenia wału), wtedy w diagu RPM stoi na zero i silnik nie będzie pracował na gazie. Jedyne co zrobiłem...
Panowie mam Skodę Octavię model konstrukcyjny 2 z roku 2007r. Świecą w nim na stałe STOPy. Moje działania; diagnostyka - J248 błąd stycznika stop - niewiarygodny sygnał. I drugi błąd komunikacji z J527 (czytaj błędy w wJ527). Na pierwszy ogień sprawdzam wiązkę przewodów - jest prawidłowa ale wychodzi w trakcie, iż poprzednio zainstalowany był moduł...
Procesor, czujniki Halla, to instalacja "fabryczna", taka właśnie jest oryginalna między innymi i w Skodzie, i nie jest to prostsze rozwiązanie od proponowanego. Wcale nie bedzie mniej przewodów, niż w tym rozwiązaniu. Stosowanie tych "super" nowoczesnych rozwiazań poprostu jest nie wykonalne (w prosty sposób), i nie opłacalne, gdy ktoś chce sobie założyć...
W kwestii pojazdu: Skoda Octavia 1.6 BSE kombi, rok produkcji 2011 po liftowa, instalacja LPG LandiRenzo. Jestem 2 właścicielem, wcześniej auto należało to floty. Podsumowanie krótkie: - instalacja LPG - wyłączona, ponieważ jest do wymiany, auto jeździ na benzynie. - nie świeci się check, ani nie ma błędów na silniku, - po skasowaniu wyżej opisywanych...
Masz tam czujniki halla :) Wyglądają jak tranzystory, ale nie sądzę by ktokolwiek montował 3 tranzystory akurat tam ;) ;) Więc to nic innego jak czujniki :) Dzięki za odpowiedź, te elementy mają oznaczenie 2242P czyli to te czujniki:/ To sprawa wygląda gorzej niż myślałem. Zmiana całej płytki spoko, wymiana mosfetu jeszcze też by przeszła ale jeśli...
ad. Dzareks Jeszcze nie sprawdzałem czujnika halla, jak tylko sprawdzę to opiszę postępy. Opis jest, nawet dla mnie laika w temacie, chyba wystarczający. ad. HZ10 Udało mi się namierzyć ten sterownik jest przykręcony w okolicy zamka schowka przy bezpiecznikach koloru brązowego, spod plastiku kolumny wychodzi dołożony wzdłuż wiązki kabli, dodatkowy przewód,...
Koledzy, mam problem z obrotami silnika, dokładnie raz są dobre raz za wysokie ,czyściłem już przepustnice co mam zrobić? Dokładnie to jest Skoda Felicja 1.3 MPI, czy to może być czujnik Halla?
W skodzie nie ma zapłonu CDI. To elektroniczny tranzystorowy zapłon bateryjny. Jeśli Rycho T pisze, że w klasycznym układzie ma być 0.5 mm przerwy, to tak jest. Zmniejszyć ją możesz, jak zastosowujesz moduł zapłonowy. Jaki - tutaj masz szerokie pole do wyboru, wiele konstrukcji i gotowych już układów. Jeśli jednak już chcesz robić swój moduł, to na...
Witam Usiłuję zbudować (jak w temacie) do silnika od Skody (1,4 MPI), Silnik ten zastosowałem do własnej konstrukcji maszyny ogrodniczej. Problem wynikł podczas pierwszych prób, gdy się okazało, iż maszyna podczas pracy generuje losowo zmienne obciążenie dla silnika. Można powiedzieć - chciała by aby dodać gazu. Ustawienie stałych obrotów np. śrubką...