czujnik omega

Znaleziono około 752 wyników dla: czujnik omega
  • ABS OMEGA B 8v czujniki abs omega vectra

    Witam szukałem troche na forum ale konkretow tak nie ma . Mam problem z abs przy omedze. zima jezdzilem i abs wlaczaly sie i wylaczaly tak z przerwami dzialaly. obecnie wogole nie dzialaja co moze byc za przyczyna licznik takze nie dziala z tego co wyczytalem to niby licznik wskazuje predkosc z absu....

    Samochody Elektryka i elektronika michael82   07 Mar 2010 01:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3487
  • Omega b 2.0 16 v czujnik wału korbowego/czujnik wałka r.

    Przepraszam za kolejny temat o czujnikach,ale ręce mi juz opadaja... Przeszukalem google w poszukiwaniu rozwiazania ,mimo iz watkow na ten temat jest dziesiatki nie znalazlem odpowiedzi na moj problem Od ponad tygodnia mam problem z moja omega b. 2.0 16v Auto za nic nie chce odpalic Po zczytaniu...

    Samochody Elektryka i elektronika Waldekk111   08 Gru 2012 17:37 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 13041
  • Czujnik obr. wału omega a 2,6l

    Mam pytanko do was .Posiadam omegę a w której silnik gasnie w upalne dni a w chłodniejsze zadko,gemneralnie najczesciej ta usterka jest przy rozruchu na goracym silniku niz w trasie.Zauwazyłem ze chwilowe odpiecie czujnika obr. wału natychmiast przywraca zaplon jesli nie to kilka minut musi postać. Pytanie...

    Samochody Elektryka i elektronika msiuel   17 Lip 2003 11:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1177
  • Czujnik Halla OMEGA 2.0i '86

    Witam ! Mam powazny problem. Znajomemu wiatrak wkrecil kable w samochodzie i musialem dojsc gdzie ktory byl. Praktycznie wszystko podaczylem zostaly tylko dwa kabelki z napieciem 1.6V i drugi 9V jednak o bardzo slabym pradzie (zarowka sie nie swieci - zwarcia nie ma). To jednak nic. Najgorsze jest...

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   24 Lip 2008 16:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1337
  • Opel omega czujnik temperatury

    Mam pytanie odnoście czyjnika temperatury zewnętrznej w omedze B. Komputer pokazuje mi błąd czujnika. Wiem, że znajduje się on w przednim zderzaku i idzie do listwy X1. Nie wiem tylko gdzie jest ta listwa. Proszę o pomoc :) i jeszcze jedno, jaki to typ czujnika (rezystancyjny, diodowy) i czy musi być...

    Samochody Elektryka i elektronika jarecki04   10 Paź 2005 12:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4823
  • czujnik temperatury Opel Omega

    czy ktos moze mi pomoc i wie gdzie sie znajduje czujnik temperatury plynu chlodniczego. - napewno jest czujnik w gornym rogu na chlodnicy od strony akumulatora, ale nie ejstem pewny czy to ten...a moze jest gdzies w bloku silnika nadmienie iz jest to silnik 2,5 TDS Omega opel - dlaczego poruszam ten...

    Samochody Elektryka i elektronika mlody32   27 Lis 2005 19:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 9807
  • Czujnik położenia przepustnicy - omega b 2.0 16V

    Od jakiegoś czasu męcze się z obrotami w mojej omedze.. Omega ma instalację gazową, oryginalną OPLA (Koltek-Necam) a problem z obrotami jest i na benzynie i na gazie.. POlega to na tym, że zaraz po odpaleniu (na benzynie) obroty wskakują na ok. 900 i po chwili spadają do 500 i po chwili podnoszą się...

    Samochody Elektryka i elektronika taduch   18 Kwi 2009 19:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7346
  • Opel omega B X30XE 97r 3 litry problem z czujnikiem Halla

    Witam wszystkich! Problem ten pojawił się po wymianie paska rozrządu. Na przyrządzie Multi Diag pokazuje błąd czujnika Halla oraz wyświetla informację - "za wysokie napięcie czujnika Halla".Nie wiem co to może być? i w jaki sposób powiązane jest z rozrządem?Gdzie znajduje się owy czujnik i jak go...

    Samochody Elektryka i elektronika gzresieknysa   31 Lip 2006 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 7220
  • Omega B czujnik temp. kompa pokładowego

    Witam.Mam problem z szalejącym czujnikiem temperatury zewnętrznej kompa pokładowego w Omedze B i niewiem czy go odrazu wymieniać czy może być inna przyczyna. Czujnik raz pokazuje mniejszą lub wiekszą temp. ale nie idzie ona adykwatnie do warunków na zewnątrz(ogólnie zawyża mniej lub bardziej np. zewnętrzna...

    Samochody Elektryka i elektronika M.G.D   04 Mar 2007 22:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 687
  • Opel Omega 2,5 tds czujnik temperatury

    Mam problem z odnalezieniem czujnika temperatury w moim aucie.Proszę o schemat, bądź najlepiej zdjęcie z zaznaczonym umiejscowieniem tegoż czujnika.Z góry dzięki za pomoc :D

    Samochody Elektryka i elektronika procekkk   14 Lip 2011 19:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6543
  • Czujnik temp. w Omedze, jak mogę go sprawdzić?

    czy ktos wie jak sprawdza sie czujnik temeratury w Omedze 2.0 8v cos cieżko pali rano albo jak postoi dwa dni. przeczysciłem przepustnice i wymieniłem filtr paliwa I co to moze być. Mam założony gaz. Moze ktos wie???

    Samochody Elektryka i elektronika rx7hew   11 Sie 2007 07:13 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 879
  • Omega nie odpala z dolnego czujnika?!

    Witam! Czy ktoś orientuje się, czy w Omedze w silniku 2.0 16V (X20XEV) koło "foniczne" (to koło "zębate" impulsowe, nie wiem jak jak je nazwać, to które jest na wale w środku i nadaje impulsy do czujnika - czujnik schowany tak mniej więcej za pompą wspomagania) jest takie same dla Omeg pierwszych z...

    Samochody Elektryka i elektronika emeryt2   19 Gru 2008 18:07 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2748
  • Czujniki do czego ? Opel Omega A 91'

    Witam po raz kolejny Chciałbym się upewnić, który jest do czego, bo nie świeci mi kontrolka od oleju, żarówka dobra to może czujnik padł. Podsyłam zdjęcie

    Samochody Mechanika grzegorz999   19 Paź 2008 07:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 891
  • Opel Omega czujnik temperatury silnika

    witam moje pytanie dotyczy silnika tds 2,5l gdzi jest czujnik temperatury silnika ten który decyduje czy właczyc swiece zarowe słyszałem ze jest gdzies na głowicy prosze o pomoc i jaka rezystancje ma on na zimnym silniku

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   28 Paź 2008 22:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2660
  • omega b 2.0 16v, czujnik temperatury

    Witam, mam do wymiany czujnik temperatury wody, jak mowi komputer, bylem u dwoch mechanikow i nie moga go znalesc, moze ktos wie gdzie go szukac? Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Samochody Elektryka i elektronika fructon   12 Lis 2008 19:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2397
  • Omega 2,0 16V 95' automat - problem z czujnikiem wału korb.

    Witam. Auto przyprowadzone na "krawacie". Wg klienta wjechało do garażu normalnie i rano już nie mogło odpalić. Dwa dni wcześniej miał uszczelnianą skrzynię biegów (wszyskie masy, kable, wtyczki dobrze podpięte). Auto odpala z górnego czujnika (wiadomo z trudem). Podstawiłem dwa czujniki (jeden nowy,...

    Samochody Elektryka i elektronika Aleksander_01   11 Mar 2009 23:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2351
  • Opel omega 2.0 czujnik połozenia wału

    witam,panowie mam taki problem siad czujnik połozenia wału kupiłem nowy załozylem i lipa brak iskry i takie pytanie moje.jakiś mądry ucioł wtyczke w którą sie wpina czujnik połozenia wału wiec trzeba było polutować kable,przewody kolorystycznie byly takie same jak przy starej wiec i tak samo kolorystycznie...

    Samochody Elektryka i elektronika KRZYSIEK*   14 Paź 2011 05:56 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 7342
  • omega b 8v x20se czujnik wałka rozrządu

    mam pytanie i prosze o odpowiedz w jak najszybszym czasie z gory dziekuje. mam omege b 8v silnik x20se na komputerze pokazuje mi blad czujnika połozenia walu ale kilku mechanikow powiedzialo mi ze to moze byc nie koniecznie czujnik polozenia walu tylko czujnik walka razrzadu ale z tego co ja wiem te...

    Samochody Elektryka i elektronika michalgalik   08 Lut 2011 06:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1853
  • Omega B 2.0 16v brak iskry, nowy czujnik wału, cewka dobra

    Witam! Sprawa wyglada tak, przekładałem silnik z Omegi z 1998 roku do Omegi 1994 rok, przy przekładce zostawiałęm starą instalkę, wiec czujnik wału korbowego, wałków rozrządu przełozyłem ze starego silnika. wszystko złozone do kupy, proba, bach nic, diagnoza początkowa brak iskry i paliwa, podmienione...

    Samochody Początkujący eltron   21 Lut 2011 19:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3725
  • Czujnik temperatury problem Opel Omega 2.0 16v 136km

    Witam. Problem wyglada nastepujaco: Kiedy wskazowka na desce rozdzielczej przekroczy 92-93°C wlacza sie wentylator i pracuje caly czas. Jezeli uda mi sie nie dochodzic do tej wartosci nie wlacza sie. Przy temperaturze -10 na trasie takze sie nie wylacza. Jezeli uda mi sie nie dochodzic do tej wartosci...

    Samochody Elektryka i elektronika Robert888111   01 Cze 2011 10:52 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 11178
  • Czujnik położenia wału Omega 2.0

    Mam mały problem bo stary czujnik 5WK90541 90 458 251 Zepsuł sie bo obleciał z izolacji i został zakupiony nowy po pewnych perturbacjach i doktoryzowaniu się kilku znachorów. Silnik strzela kicha, ale nie odpala wogóle. Na czujniku wałka wogóle nie odpala bo pewno usadzony dawno. Silnik ma przebieg...

    Samochody Elektryka i elektronika adikrakow   10 Maj 2011 23:13 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4204
  • Kabel czujnika położenia wałków Omega X20XEV - czym zastąpić.

    Omega B 96r, X20XEV, Simtec 56.5. Sporadycznie wywala błąd P0340, na dwóch oryginalnych czujnikach (w tym jeden nowy) tak samo. Spróchniałe są przewody, chciałbym wymienić jak najdłuższy odcinek tylko pytanie na co? Z oryginału znalazłem jedynie zestaw naprawczy po ~20 cm pojedynczych przewodów z pinami...

    Samochody Elektryka i elektronika ociz   19 Paź 2011 16:21 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5199
  • Opel Omega B FL - TID nie wyświetla temperatury - instalacja i czujnik dobre

    Witam posiadam następujący problem otóż na TIDZIE nie pokazuje mi temperatury, są tylko trzy kreski ---. Sprawdziłem czujnik sprawny, przewody też OK, wydawało mi się to dziwne więc pożyczyłem drugiego TIDA i na tamtym wszystko jest OK. Wygląda więc na to że mam uszkodzonego TIDa, ale czy jest to...

    Samochody Elektryka i elektronika tkordus   23 Lis 2011 19:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1829
  • omega 2.0 16V czujnik położenia wału

    Witam...posiadam omegę 2.0 16V uszkodzony był w niej czujnik położenia wału. Omega stała u kolegi i on włożył czujnik od calibry 2.0 8V czy przez to mogło się uszkodzic coś więcej? Bo włożyłem nowy czujnik i nie ma iskry.

    Samochody Początkujący przemek12257   24 Sty 2012 20:07 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2616
  • Omega b 2.0 16v X20XEV - Błąd czujnika rozrządu i sondy lambda

    Witam wszystkich. Mam pytanie w związku z tymi czujnikami. Może zacznę od początku, mam omegę B 96r. 2.0 16v x20xev. Po odpaleniu auta nic się nie dzieje, mogę jechać do póki do póty nie zgaszę auta, po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu pojawia się błąd czujnika wałka rozrządu i czujnika i sondy lambda...

    Samochody Elektryka i elektronika dziadek 276   04 Lip 2014 20:39 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 5229
  • Opel Omega B 2.0/16v - Błędy przepływomierza i czujnika temp. powietrza dolotu.

    Witam. Posiadam Opla Omegę B rok '97 z silnikiem 2,0 16v. Problem polega na tym, że po uruchomieniu zimnego auta, silnik pracuje ok 2 minut normalnie póżniej obroty spadają i silnik gaśnie. W momencie przygasania gdy dodaję gazu lubi strzelić. Byłem na komputerze i wykryło błąd przepływomierza i czujnika...

    Samochody Elektryka i elektronika paxell   19 Paź 2013 16:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3399
  • OPEL OMEGA 2.2 16V - Schemat kabli od czujnika wałków rozrzadu, p0340

    Witajcie Mam blad walkow i przepustniy chyba (1555) ale mniejsza z nią. Wymienilem już 2 czujniki i blad nie znika. Non stop odcina. Ustawialem rozrząd też i niby jest OK. Czujnik raczej na 100% sprawny. Dzwonilem po kablach od wtyczki do ECU wtyku i dzwoni ale u mnie do 3 kabli ktore idą do ecu...

    Samochody Początkujący kamil12173   08 Wrz 2015 20:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 495
  • Opel Omega x20xev - Uszkodzony czujnik,wiązka czy ECU

    Potrzebuje informacje na temat podlaczenia kabli do wtyczki. Mam inne kolory we wtyczce niz w kablu. Pin 1 - kolor z kabla szaro czarny do kabla we wtyczce czarnego Pin 2 - kolor z kabla szaro czerwony do kabla czerwonego we wtyczce Pin 3 - kolor brazowo zielony do kabla brazowego. Napiecie jest...

    Samochody Początkujący 2645816   22 Sie 2015 16:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 438
  • OPEL OMEGA V6 - Jak sprawdzić czujnik ABS? 1błąd.

    Witam, świeci mi się ABS TC, kiedyś sie od czasu do czasu zaświecał. Przeważnie jak ujechałem z 2-3metry. Teraz się świeci non stop. Obstawiam, że któryś czujnik może padł. Jak sprawdzić go? Oporność miernikiem w spoczynku? Kiedyś zczytałem błąd takim niezbyt fachowym skanerem z allegro i w zakładce...

    Samochody Początkujący Pawel wawa   14 Sty 2016 12:16 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 411
  • omega b 2.0 16 wyjasnione szarpanie i brak mocy

    podziele sie z wami wiedza,;0 omega 2.0 szarpanie brak mocy krecenie sie na wyższych biegach diadnostyczny lecz gdy to zrobiłem po kasacji błędów pojawił sie jeszcze jeden, czujnik spalania stukowego/ mechanik go przejrzał przeczyscił kostke i cud samochód nie szarpie pieknie sie wkreca na czerwone...

    Samochody Technika .Becks.   03 Sty 2014 18:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1986
  • Clilo II 2004r czujnik deszczu

    jeżeli masz stary czujnik to wystarczy zakleic kawałkiem foli aluminiowej przód czujnika

    Samochody Elektryka i elektronika omega 2000   29 Kwi 2008 12:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1468
  • Opel omega B obroty

    Opel omega B obroty Silnik: X20XEV SIMTEC 56.03 Gaz: AUTRONIC AE-304 Lambda control AUTRONIC AL.-700 W oplu Omega B 1994 miałem problemy z obrotami na gazie (teraz mam na wszystkim). Czasami na postoju nie spadały ale rosły od 1400 do 2000 ( a czasami nawet po przejechani ponad 100km wszystko...

    Samochody Elektryka i elektronika zolwik_43   29 Sty 2006 16:21 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7423
  • Opel Omega B 2.0 16V - obroty biegu jałowego.

    Więc tak.. Sam mam omegę 2.0 16V i takie same problemy... Otóż przebyłem tą samą drogę co Ty i nadal nic, chociaż ostatnio wpadłem na nowy trop.. Ta wersja omegi jest wyposażona w takie cudowne urządzenie jak "czujnik prędkości pojazdu".. W instrukcji napisali, że ten czujnik własnie odpowiada za...

    Samochody Elektryka i elektronika Didi1102   11 Mar 2008 21:29 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 17112
  • opel omega b 2,0 16v 1996 gaśnie po zdjeciu nogi z peda gazu

    Witam! Mam problem z moją omegą 2.0 16v w gazie.instalacja zwykła.Na gazie pracuje prawidłowo,natomiast na benzynie kuleje.Nie można przy gazować bo od razu gaśnie.Diagnostyka komputerowa wyszła zdaniem mechanika masakrycznie.Nie opłaca się naprawiać.pokazuje 6 błędów tz. czujnik położenia wału rozrządu,brak...

    Samochody Instalacje Gazowe -czarny121-   13 Kwi 2012 20:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3344
  • Elektronika na przekladni kierwoniczej w Oplu Omega B TD

    Musze zmienic przekladnie kierownicza w Omedze B (TD) niestety mam dostep tylko do takiej przekladni z samochodu z benzynowym silnikiem, ktora rozni sie czujnikiem elektronicznym. Tzn w benzynowej tego czujnika w ogole nie ma. Czy wie ktos po co jest ten czujnik i czy mozna zamontowac przekladnie...

    Samochody Elektryka i elektronika piMezon   26 Wrz 2005 09:12 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 483
  • Opel Omega

    0258003141 to czujnik do Omegi A (stosowany wyłącznie w 6-cylindrówkach), Senatora B, Vectry A i Calibry (dla silników C20LET), 0258003447 występuje natomiast w katalogu Vectry B, Omegi B i Sintry - a więc na pewno do zupełnie innego ECU, niż Twój. Poza tym skoro mają inne numery katalogowe Boscha, są...

    Samochody Elektryka i elektronika felu   30 Sie 2005 21:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 813
  • Opel Omega B FL czujnik deszczu

    Zakupiłem niedawno Omegę która ma na szybie czujnik światła i deszczu. Wszystko by było dobrze gdyby działało... Problem jest o tyle uciążliwy że nie mam w tej chwili sekwencyjnych wycieraczek, mogę je tylko włączyć na stałe lub w ogóle. Przyciemnianie lusterka wstecznego działa więc coś w tym module...

    Samochody Elektryka i elektronika profil22   28 Lip 2009 10:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1544
  • Wymiana silnika 2,2 dti na....2,2 dti - co z pompą? [Omega]

    Kupiłem omegę z walniętym motorem - omega 2,2 dti, 2001 rok Diagnoza już znana: - kawałek grzybka zaworu się oberwał i narobił bałaganu w jednej komorze.. Do wymiany tłok, gładź jednego cylindra, zawór... W związku z tym, że nie będę się paprał w robienie tego wszystkiego - nie wiadomo czy panewki...

    Samochody Mechanika koniont   14 Maj 2009 21:01 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2620
  • schemat wentylatora chłodnicy omega b

    witam .... omega b 1994 2.0 16V XEV BEZ KLIMY .... po zatarciu wentylatora chłodnicy, spalony bezpiecznik , temp. krytyczna i rozsadzona nagrzewnica kabiny ... wentylator rozruszany , bezpiecznik nowy , nagrzewnica ominięta i niby OK ... po ok 20 km w mieście na światłach włączał i wyłączał jak dawniej...

    Samochody Elektryka i elektronika jerzy1961   30 Lip 2009 21:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 5098
  • Omega C20NE i C30SE.

    Ad. Omega 2.0 - przyczym może byc wiele - regulator wolnych obrotów, czujnik/włącznik położenia przepustnicy, itp. Ad, Omega 3.0 - przecież w tym tkwi problem, jak sam zauważyłeś, że chłodnica jest od innego silnika, przez co najprawdopodobniej jest za mało wydajna (za mała). W związku z mocowaniami...

    Samochody Elektryka i elektronika Bu55   19 Wrz 2005 21:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 975
  • Omega b 2.0 16v problem z mocą

    Witam Przeczytałem wszytskie chyba posty, sprawdziłem prawie wszystko w aucie i nadal nie wiem dlaczego moja omega '95 jest jakby słaba. Ma przejechane 230 tysięcy i mam wrażenie że od początku chodzi tak chodzi. Oczywiście mam gaz, sekwencyjny brc, pali ~11 l LPG, ~10l PB ale mam wrażenie że słabo...

    Samochody Elektryka i elektronika Frodek   09 Kwi 2006 22:24 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5906
  • Omega B 2,5TD 95' skrzynia automatyczna.

    Witam wszystkich zainteresowanych. Poniewaz od jakiegos czasu "walcze" ze skrzynia automatyczna AR25 w tytuowej omedze, doszedlem do takiego punktu gdzie wymagany jest schemat elektryczny tj. odcinek pomiedzy skrzynia, a komputerem... Teraz pare slow dotyczacych awarii: Uszkodzenie rozpoczelo sie...

    Samochody Elektryka i elektronika Strumien swiadomosci swia   29 Paź 2013 19:21 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3757
  • Opel Omega b 3.0 V6 - swap silnika 3.0 V6 do innego auta (potrzebne schematy el)

    Witam, Robię swap silnika 3.0 V6 z Omegi B do innego auta. Zostawiam zegary z Omegi. Potrzebuję schematów elektrycznych od takiej Omegi lub opisu, które kable są niezbędne do uruchomienia silnika razem z zegarami. Zasilanie pompy paliwa (który przekaźnik i który kabel idzie do tyłu) Podłączenie...

    Samochody Elektryka i elektronika rafal.jaro   16 Mar 2016 17:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 219
  • Opel Omega 2,5 TDS - Kody błędów

    KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie...

    Samochody Elektryka i elektronika Slawek_29   11 Paź 2006 20:47 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 15438
  • Omega A + LPG = kilka problemów, doradźcie!

    witam Zostałem użytkownikiem opla omegi A z silnikiem 2.0. Ponieważ samochód ma już pare latek powoli usuwam usterki i napotykam nowe problemy! Samochód jest zagazowany i jako, że pierwszy raz jeżdżę pojazdem na gaz nie mam pojęcia czy jego zachowanie jest normalne. Instalacja gazowa niestety...

    Samochody Elektryka i elektronika beczka   05 Gru 2004 13:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1371
  • Opel Omega 2.0 r96

    Zajechany silnik X20XEV został wymieniony. Najprawdopodobniej na pochodzący z Vectry, ponoć mechanicy mieli trochę problemów bo w Vectrze najprawdopodobniej był zamontowany poprzecznie. Silnik odpala z oporami i nie wchodzi na obroty. Samodiagnoza pokazuje błędy nr 19 i 38 więc podejrzenie padło na...

    Samochody Elektryka i elektronika SlaweK   20 Kwi 2005 18:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 836
  • Falowanie na benzynie - omega b 2.0 16V

    Falowanie obrotów na benzynie często jest spowodowane nieszczelnością w podciśnieniu. sprawdź wszystkie wężyki. Czy ktoś wie jak jest rozwiązany czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym ? Czy coś takiego w ogóle jest ? W innych silnikach jest czujnik MAP a w omedze ?

    Samochody Elektryka i elektronika Frodek   09 Kwi 2006 19:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3074
  • Cuda z obrotami-omega B 2.0 x20xev -stoję-ok, ruszę-wariuje

    Jak wielu użytkowiników opli mam problem z obrotami.. Auto to omega b 2.0 z instalacją gazową Koltec-Necam (Holandia), przebieg 240 tys.. Przy dziwnym zachowaniu na wolnych obrotach zarówno przy gazie jak i na benzynie wymieniłem silnik krokowy, ale to nic nie dało.. Sprawa jest bardzo dziwna,...

    Samochody Elektryka i elektronika crsevolution   08 Maj 2006 11:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1205
  • Gdzie jest czujnik temp. powietrza wlotowego???

    Samochód opel omega C20NE motronic 1.5 zaraportował mi za wysokie napiecie na tym elemencie (kod 71). Wrzuciłem ten problem na wczesniejszych wątkach, otrzymałem wyczerpujace informacje (dziekuję :-)). Natomiast pojęcia nie mam gdzie on fizycznie jest. Jedyne co widzę to czujnik połozenia przepustnicy...

    Samochody Elektryka i elektronika sableeck   13 Lut 2007 01:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1709
  • opel omega 2.2 B.G problem

    Witam! Posiadam Opla omegę z 2000r. Silnik jest to 2.2 ecotec z przepustnicą sterowaną elektronicznie. Po założeniu instalacji gazowej Landi renzo sterowanym komputerem i silnikiem krokowym, wystąpił problem w postaci nierównej pracy na biegu jałowym podczas pracy na benzynie, lecz gdy się wkręci...

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   02 Sty 2007 20:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1401
  • Problem z odpaleniem omegi

    Witam wszystkich, Miesiąc temu kupiłem omegę kombi 2.0 16v z 1997r. Świeżo sprowadzona z Niemiec przez komis, i tam też kupiona, bez gazu. Po przejechaniu 200 km zaświeciła się kontrolka silniczka - okazało się, że czujnik położenia wałku rozrządu do wymiany-wymieniłem. Po tygodniu pojawiły się problemy...

    Samochody Eksploatacja pgronows   19 Wrz 2009 12:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2816
  • Opel Omega b fl 2.5 v6 99r. zapalanie

    Moja omega 2.5 benzyna 99r.. słabo zapala jak dłużej postoi. Zapala zawsze, ale czasem trzeba go dłużej pokręcić (ok. 3s) i tak dziwnie zaskakuje, a potem wszystko jest super silnik pracuje bez zarzutu. Za drugim razem zapala od razu. Jak dłużej stoi to robię tak: najpierw robię jeden obrót rozrusznikiem...

    Samochody Elektryka i elektronika Notils   22 Lis 2009 11:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1911
  • Opel Omega 2.0 16v odbija przy zapalaniu

    Witam na Forum. Mam problem z Oplem Omega 2.0 16v. Odbija przy zapalaniu. Trzy razy wymieniłem czujnik położenia wału, raz czujnik wałków rozrządu i dalej odbija. Uruchomić silnik graniczy z cudem raz na dziesięć razy odpala. Posadziłem już drugi bendix. Proszę o szybką pomoc.

    Samochody Początkujący bodziulek   29 Sty 2012 14:23 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 806
  • Opel Omega BFL 2.5dti - Po rozdrzaniu traci moc

    Mączą mnie na razie dwa błędy i nie wiem co to jest może ktoś kumaty wie i pomoże Błędy to: P1E05 Nie znany kod błędu - nie występuje P0116 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej, przerwany obwód lub zwarcie - nie występuje Dodam jeszcze że za chiny ludowe nie da się ich skasować bo za każdym razem...

    Samochody Początkujący boss.p21   23 Maj 2015 09:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1209
  • Opel omega b 2.0 16v kombi 98r diesel

    Witam. Problem w mojej omedze jest następujący.Gdy próbuję odpalić silnik to nie wyświetla mi się kontrolka od świec żarowych(taka spiralka).Jest jeszcze ciepło więc silnik bez problemu zapala.Jakiś czas temu przeczytałem na forum żeby odpiąć przewody od czujników (od wody i temp-takie dwa obok siebie).Więc...

    Samochody Początkujący opl omg   21 Wrz 2014 13:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 522
  • Plywajace wolne obroty na LPG, Omega B'94-moze ktos pomoze..

    Witam serdecznie ! Nie zwalczylem jednego problemu z moim "szczesciem", pojawil sie kolejny, choc tak wlasciwie, to dojrzewalem do jego rozwiazania juz jakis spory czas. Troszke sie osmielilem pozytywnym i dosc licznym odzewem na forum w innym temacie, tak wiec prosze o cierpliwe przeczytanie tego...

    Samochody Elektryka i elektronika matimon22   30 Gru 2007 13:32 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3429
  • pilot do zamka omega B

    możesz doprogramować pilota z innej omegi , jeśli oczywiście jest sprawny. Potrzebny do tego jest tech - czyli wizyta w serwisie i jeśli twoja omega wyposażona jest w fabryczny autoalarm ( poznasz po czujnikach ultradźwiękowych na słupkach w samochodzie) to potrzebny jest kod zabezpieczający d zaprogramowania...

    Samochody Elektryka i elektronika Yarek_Y2   24 Paź 2005 09:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3735
  • Cewka Omega B 95r gaz!

    moja omega cos nie chodzi tak jak powinna. na benzynie nie wchodzi gładko na obroty dopiero jak sie zagrzeje i nie wiem co to jest a na gazie przy ruszaniu ma taka małą dziure i dość opornie przyspiesza na poszczególnych biegach jesli ma za niskie obroty. Wymieniłem czujnik wału i tem od kompa, sprawdziłem...

    Samochody Elektryka i elektronika Winkler Wiktor   16 Sie 2007 06:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1832
  • Czy Tempomat z Omegi B ruszy w Omedze A?

    A badałeś sygnał w Omedze B? Chcę dzisiaj jeszcze sprawdzić różne kombinacje czujników stopu i hamulca, bo może opis który znalazłem jest mylny. Taki opis znalazłem: A - manetka, przycisk reset ("O") normalnie zwarty do +12. sluzy do dezaktywacji tempomatu.(odlaczenie od +12 wylacza) B...

    Samochody Początkujący DJCHUCKY   17 Sie 2008 07:54 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5132
  • Opel Omega b - Wyłącznik kontroli trakcji

    Powtarzam. Omegi 2.0 X20XEV nigdy nie miały fabrycznie montowanej TC. Ponoć można ją domontować adoptując pompę ABS i sterownik od Vectry z tym motorem tylko po co? TC w Omegach występuje tylko w V6. Po 2002 roku dodatkowo z ESP. Impulsy do TC są brane z tych samych czujników co ABS. Przy ślizgających...

    Samochody Elektryka i elektronika autoas   07 Cze 2011 19:44 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3996
  • Opel omega 2.5td gasnie i nie chce odpalic

    Mi się wydaje że ogólnie masz tą omegę sfatygowaną może i możesz mieć klika problemów które się na siebie nakładają trochę... Tak się zastanawiam czemu ci akurat lepiej odpala jak ciepły.... W tej omedze (to ktoś by jeszcze musiał potwierdzić bo nie jestem pewny) świece żarowe dosyć długo się żarzą...

    Samochody Początkujący Aberiusz   12 Sie 2012 09:48 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4417
  • omega 2.0 16v - zamulenie w trakcie jazdy

    Witam problem polega na tym że omega dziwnie się zachowuje,mianowicie po przejechaniu ok 10-15km ma brak mocy zwłaszcza na gazie.Brak mocy jest taki że prawie nie idzie ruszyć ze świateł na pałiwie jest dużo lepiej.Miał ktoś z was taki przypadek albo jakiś pomysł.Omega odpala normalnie obroty nie falują...

    Samochody Początkujący autoas   17 Wrz 2012 09:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 822
  • Wyświetlacz transmitera omega 102e bez używania pętli pomiarowej

    Witam, posiadam transmiter omegi os102e. Chce go podłączyć do czujnika temperatury (którego rodzaj nie jest ważny) ale nie mam zamiaru używać ani alarmu transmitera ani wyjścia analogowego służącego do pomiaru T. Jedyne co chce to aby wartość ta pokazała się na wyświetlaczu urządzenia. Patrząc na ten...

    Automatyka Przemysłowa Bolcik   14 Sty 2013 20:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 540
  • Mowano 2000r 2.8dti - Opel Movano tempomat od omegi

    Witam! Posiadam opla Movano 2000r 2.8dti, niestety w tym modelu z niewiadomych przyczyn nie było tempomatów nawet w opcji, co jest dla mnie bardzo dziwno iż busem czasem musze jechać polska-anglia-polska robiąc "na raz" 3000km jazda bez tempomatu nie należy do najprzyjemniejszych. W moim busie gaz...

    Samochody Elektryka i elektronika SPEEDJET   08 Mar 2013 14:37 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 753
  • Czujnik biegu jałowego(położenia lewarka) w samochodzie z manualem

    Czyli pomysł z fotodiodami dobry. Chciałem zamontować to wszystko pod mieszkiem ochronnym, żeby nic nie było widać tylko jeszcze kwestia jak to zgrać, żeby była tolerancja błędu- nie każdy drążek w samochodzie jest sztywny jak nowy. Mam Opla Omegę i Fiata Uno- w Omedze drążek sztywny jak nowy, ale w...

    Samochody Elektryka i elektronika emeryt2   02 Paź 2013 13:31 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2391
  • Opel Omega 2.2 16v - wyciekające paliwo z okolicy kolektora wydechowego?

    Witam. zakupiłem niedawno Omegę B fl z rzekomo uszkodzonym wtryskiem Wyglądało to tak że lało się paliwo z tył silnika gość twierdził że z wtrysku, że podobno ktoś to sprawdzał mu itp też mi się podobnie wydawało tylko nie pokoiło mnie czemu leje się to aż na drugą stronę... ? dziś się wziąłem za...

    Samochody Początkujący robokop   18 Mar 2016 13:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 333
  • Opel omega B 1999r check engine

    Witam Opel Omega B 1999, postaram się krótko opisać mój problem ( dziękuje za wszelką pomoc) Od pewnego czasu gdy moja omega w gazie sekwencji nowej butla ma kilka miesięcy dlawi się, szarpie, czuć gaz, teraz to już pewnie jedzie tylko na benzynie, pali mi się check engine, kolejnym objawem przy...

    Samochody Początkujący sebap   25 Kwi 2016 08:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 195
  • czujnik ciśnienia gazu w sekwencji STAG 300 jak zastąpić??

    Witam . Temat raczej dla tych co mają wiedzę o działaniu sekwencyjnej instalacji gazowej STAG 300. Posiadam omegę B z sekwencyjną inst. STAG 300 Mam taki problem ponieważ w stagu jest zamontowany czujnik ciśnienia gazu który sprawdza ciśnienie i jeżeli ciśnienie jest za niskie to przełącza na benzynę...

    Samochody Instalacje Gazowe ElpigazN   16 Lip 2010 10:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 15125
  • Czujnik wałka rozrządu - uszkodzony ECU X18XE1

    Pozazdrościc wam szczęścia z podróbkami,dla przykładu mam stac omegę B 2.0 16V X20XEV,po wymianie dołu silnika od 8V i nie pali .Nowy czujnik wałka i nic ,zakładam orginał i po rozpięciu czujnika wału uruchamia się ,z zapiętym czujnikiem nie zagada,czujnik wału kupiłem simensa,a ten co silnik wymieniał...

    Samochody Elektryka i elektronika timi1   22 Cze 2009 10:32 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 13978
  • omega 2l,16v po wymianie czujników check nadal sie zapala

    Witam mam opla omegę 2l,16v lpg sekwencja, potrzebuje pomocy komputer wykazał dwa błędy czujnik wałka rozrządu i wałka korbowego obydwa zmienione,korbowego za 300 sta,z takimi samymi numerami jak oryginał rozrządu 150 siemens też z takimi samymi numerami zimową porą było dobrze,jak tylko zrobiło sie...

    Samochody Początkujący sigwa18   01 Cze 2015 16:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 435
  • Omega X20SE błąd czujnika spalania stukowego.

    Witam, Jest w tym autku taki problem że sporadycznie pojawia sie błąd czujnika spalania stukowego. Sterownik przyjmuje wtedy domyślna wartość opóźnienia zapłonu 11 stopni więc dynamika staje się nieakceptowalna. Paliwo dobre, stuków nie słychać. Pytanie: jakie czynniki muszą wystąpić żeby sterownik...

    Samochody Elektryka i elektronika bartek_j   09 Sty 2008 11:58 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1304
  • Czujnik położenia wałków rozrządu X20XEV

    Witam....Nie mam już sił pomyślałem że może Wy odgadniecie co się dzieje w mojej Omedze. Samochód jest wyposażony w silnik 2.0 16V, jak również w manualną skrzynie biegów. Jest z końca 1994 roku. Kody błędów przypadają mu dwucyfrowe. Na początku napiszę błędy; 13- Sonda Lambda - Brak sygnału 92-...

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   05 Maj 2009 18:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2839
  • Opel Omega 2.5 TD kontrolka CHEK

    Jest czujnik położenia wzniosu iglicy, podobnie jak w VW. Albo leciał czujnik albo wręcz ukikływal się kabel do niego zaraz koło czujnika. Czasami czujnik i pękł.

    Samochody Mechanika zbylo00   17 Lut 2009 15:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3605
  • Opel Omega 1998 2.5 TD X25DT czujnik skoku iglicy

    Witam! Autko jak w temacie wariuje z dawka paliwa. Na kompie wychodzi blad 82 - czujnik skoku iglicy. Zmierzone na pinach 5 i 12 ma 95 Ohm czyli tutaj gra. Komputer sprawdzony pod wzgledem zimnych lutow itp i jest ok wizualnie, a pozatym nic innego sie nie dzieje, zadnych innych bledow. I...

    Samochody Elektryka i elektronika misiekts   12 Mar 2010 09:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 878
  • Czujnik położenia wału korbowego do Vectry b

    Witam. Szukałem po forum podobnego tematu i nieznalazłem własciwej odpowiedzi. Moj problem w Vectrze A GT 2.0 16V C20XE przejawia sie tym ze auto nie odpala. Diagnoza przez lampke MIL wskazała bład 19 Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał. Na forum omegi znalazłem opis diagnozy...

    Samochody Elektryka i elektronika emeryt2   07 Sty 2011 07:49 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5913
  • Czujnik położenia wału Opel Astra G silnik X16SZR

    Pomyliło mi się z omegą miało być "G". Poprawiłem temat. Czujnik oryginał jeszcze nie wymieniany (fabryka) wiązka sprawdzana komputer co trochę zgłasza błędy czujnika pozycji wału i błąd zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa. Cały ten zawór jak i czujnik w normie. Auto jeździ normalnie tylko czasami...

    Samochody Elektryka i elektronika jarewa   14 Cze 2011 20:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4061
  • [Inne] Czujnik cisnienia gazu do AG SGI - prosta diagnoza

    By zdiagnozować czujnik wystarczy wpiąć się zwykłym miernikiem w środkowy kabel, odpalić auto na LPG. Wolne obroty czyli ciśnienie 0,85 bar = 1,6v Jeśli czujnik mamy padnięty (tak jak w moim przypadku) napięcie środkowego pinu wskazywało 5v przy takim napięciu silnik będzie zazwyczaj pracował lecz będzie...

    Samochody Eksploatacja laguna28   05 Sie 2015 22:20 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4593
  • opel vectra b 2.0 16v czujnik polozenia walu/wymiana silnika

    witam. jakis tydzien temu padl mi silnik w oplu vektrze b 2.0 16v 99 rok z lpg .kupilem silnik z omegi i zamontowalem przelozylem ze swojego pare rzeczy bo z nowego silnika sie nie nadawaly albo nie bylo w tym czujnik polozenia walu.samochod odpalil chodzil lecz zaraz zgasl bo dotknelem kabla ktory szedl...

    Samochody Początkujący maxmax77   29 Cze 2013 09:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6444
  • wymieniłem czujnik wału i nie odpala, opel omega 2.0 16v benzyna

    Witam mam taki problem. Przed wczoraj jechałem autem i dziwnie dwa razy zachował mi się obrotomierz. Dziwnie podskoczył na dużą ilość obrotów i zaraz po tym włączył się check. Zajechałem do domu auto normalnie pracowało z tym check-iem. Tylko je wyłączyłem i już go nie odpaliłem. Wziąłem spinacz i wyszło...

    Samochody Początkujący Strumien swiadomosci swia   12 Paź 2014 20:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 786
  • OPEL OMEGA B-żółta kontrolka

    W Oplu Omega B 96 rok 2.0 16v świeci się żółta kontrolka układu elektronicznego silnika. Nie mam gazu. Co z tym zrobić? Czy ktoś dysponuje książką serwisową do tego samochodu? przede wszystkim spróbuj zczytać kody błędów. przyczyn może być kilka -jeżeli nie ma przy tym zbytnich dolegliwości ze strony...

    Samochody Elektryka i elektronika bms   03 Sie 2004 12:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7081
  • problem z uruchomieniem Omegi 2.5 DTI z 2002

    Witam, mam problem z Omegą 2.5 DTI z 2002 roku. Jest to diesel z bezpośrednim wtryskiem na pompowtryskiwaczach. Samochodu w żaden sposób nie można odpalić z kluczyka. Rozrusznik kręci , wszystko jakby ok, ale nie zapala. O dziwo z pychu (po popchnięciu około 5 metrów) z 2 biegu odpala i chodzi i wszystko...

    Samochody Elektryka i elektronika tomekz9   29 Wrz 2004 22:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1802
  • Klima Omega B

    witam nieprwada kolego jeśli jest brak płynu lub zaniski stan czujnik odłączy ! czyli efekt taki ze sprzegiełko nie włączy kompresora a zinej beczki to w tym roczniku omegi to na 90 % nieszczelny kompresor nieregenuje się tego a nowy to koszt 3.500 a używka dobra to ok.600-800 zł pozdro

    Samochody Elektryka i elektronika Frodek   30 Sie 2005 21:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2467
  • Omega B - W czym tkwi problem?...

    Mam problem z Omegą B 2.5 24V, zaczeło się od uszkodzenia sąd lambda przez co auto straciło znacznie na mocy, sondy zostały wymienione między czasie takrze został wymieniony termostat. Auto jednak nie odzyskało mocy. Wymienione zostały także filtr paliwa, powietrza, przepływomierz, czujnik temp....

    Samochody Elektryka i elektronika mattz   24 Lip 2005 20:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 816
  • Zapala się kontrolka silnika Omega B

    Witajcie mam problem z Omegą 2.5 TD 98r. -przy zmianie biegu często zapala się kontrolka silnika i gdy się zapali autko nie reaguje na pedał gazu . Jak puszczę pedał , po chwili kontrolka gaśnie i wtedy autko jedzie dalej . (do następnej zmiany biegu!!) Byłem na teście i wykazał trzy błędy- jednak...

    Samochody Elektryka i elektronika eazy   01 Lis 2005 20:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2034
  • Omega B kombi - dziwny hałas w zawieszeniu

    No tak. Przyznaję, że jest to portal - jak sama nazwa wskazuje - elektroniczny.. Ale wynika to z faktu, że znajduję tu już od dłuższego czasu pytania i odpowiedzi na pytania nie mające nic wspólnego z elektronika, zasilaniem gazem itp. A z drugiej strony - może w omedze sa jakieś czujniki elektroniczne...

    Samochody Elektryka i elektronika crsevolution   19 Sty 2006 23:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 699
  • opel omega 2.0 nie otwiera wtrysków

    Witam mam problem z omegą mianowicie nie pali mi na benzynie ,wtryski dostaja 12v ,a ztego co wiem sterowane są masa i tu problem nie chcą sie otwierac ,co może byc przyczyną jakis czujnik czy sterownik,na gazie chodzi ok.

    Samochody Elektryka i elektronika grzebacz   21 Lut 2006 12:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3164
  • Omega B kody błedów na wyswietlaczu

    Witam Posiadam Opla Omegę 2.0 16V z 1996 r. (bez gazu) Od kilku tygodni zaczęła się świecić kontrolka "check engine". Na początku sporadycznie, przez chwilę i gasła. Jednak ostatnio wiecej się świeci niż nie świeci. Praca silnika nie wykazuje jednak żadnej zmiany po zapaleniu sie tej kontrolki....

    Samochody Elektryka i elektronika Frodek   30 Kwi 2006 20:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6202
  • Opel OMEGA B X20SE + gaz check na benzynie

    Hi All! Opel Omega B 1994 silnik X20SE 85kW. Instalacja gazowa II generacji ze sterownikiem KME BINGO S-4 zakładana 6 m-cy temu. Urządzenie wtryskowe Motronic 1.5.4. Przejechane 144tys. km, na gazie ok. 10tys. W czasie silnych mrozów wyciągany był akumulator z samochodu. Mam następujący problem: Na...

    Samochody Elektryka i elektronika D_Mrozu   08 Sie 2006 15:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4542
  • Opel Omega - A - Jak sprawdzić wentylator chłodnicy.

    Zazwyczaj jest tak że czujnik który jest zamontowany w chłodnicy załącza obwód w którym jest wentylator .Podejrzewam że to on jest przyczyną tego że wentylator nie chodzi .Proponuje wyjąć wtyk z tego czujnika w chłodnicy i zewrzeć wsuwki kawałkiem drucika jeżeli wiatrak ruszy to znaczy że czujnik do...

    Samochody Elektryka i elektronika Jasiek690   18 Maj 2006 09:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 7220
  • palenie na 3 razy omega A 2,4

    witam problem jest następujący:OMEGA A 2,4 G/B( gaz AUTRONIK pełny automat ) po nocy lub kilku godzinnym postoju pali na benzynie "na 3 razy": - 1 -nawet nie warknie 2 -warknie ...

    Samochody Elektryka i elektronika topcio1   05 Wrz 2006 17:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 850
  • Opel Omega B - czy mam alarm?

    Witam (at)xwit Jasne ze w omedze B byly montowane oryginalne alarmy Mam omege B 1995r (kombi) 2.0 V16, jest immobilizer i alarm z czujkami ruchu oraz z czujnikami stluczenia tylnych szyb ,w oryginale wiec nie pisz glupot jak nie wiesz.

    Samochody Zabezpieczenia lysy1980   03 Sie 2006 15:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3280
  • OMEGA "B" - nie można zakodować imobilajze

    Witam Mam mały problem Opel Omega "B" 95 rok, 2,5tds z silnikiem bmw, został wyciągniety akumulator na dwa dni i nie można zakodować imobilajzera wykonuje procedure kodowania ale nic z tego wygląda to tak otwieram drzwi samochodu zapala sie lampka imobilajzera i lampka oświetlenia na dachu po przekręceniu...

    Samochody Elektryka i elektronika jarod11   22 Lis 2006 23:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1321
  • Fabryczny centralny & alarm w omedze A '91

    Witam! Może ktoś orientuje sie gdzie w tym samochodzie znajduje się fabrycznie instalowana centralka do alarmu i centralnego. Do niedawna funkcjonował. Potem: przestały migać kierunkowskazy (poza tym działał prawidłowo), nastepnie przestał reagować na pilota. Całość zrobiona była tak, że przy wyłączonym...

    Samochody Elektryka i elektronika sableeck   13 Lut 2007 01:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 902
  • Opel omega B (interp.kodów)

    Jak interpretować oznaczenie kodu 81,82,83,84, (niskie napięcie na wtryskiwaczach) . Co może być przyczyną ich pojawienia się /OPEL OMEGA B 2.0 16V ECOTEC X20XEV 94r. Sterownik SIMTEC 56.1 Instalacja gazowa jest. I jeszcze coś co zauważyłem i sprawdziłem miernikiem to 5.5V zasilające zawór...

    Samochody Elektryka i elektronika waldek788   08 Gru 2006 18:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1430
  • Problem z Omegą B 2,5 TDS

    Mam problem z Omegą B 2,5 TDS (silnik BMW) z 1997r. Objawy usterki jakie ma ten silnik to: silnik bardzo ciężko uruchomić, a po odpaleniu strasznie kopci. Chciałem zdiagnozować elektrykę tego silnika ale za pomocą interfejsu do komputera i Opel Tech2 diagnozuję się w nim wszystko oprócz silnika, z silnikiem...

    Samochody Elektryka i elektronika Lete   06 Sty 2007 00:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1542
  • kontrolka błędów w omedze

    Witam , mam pytanie czy e omedze kiedy jest błąd i świeci pomarańczowa lampka, z chwilą naprawienia w moim przypadku wymiany czujnika roz i przepustnicy, powinna zgasnąć czy tez należy je skasować komputerem?? z góry dzięki za odpowiedz.

    Samochody Elektryka i elektronika Sady   03 Mar 2007 22:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 555
  • Problem z zapalającym sie ABS-em w Omega B

    pierwsze słysze, ze w omedze bledy w sterowniku abs mozna odczytywac zwierajac przewody.. ten abs jest tak prosty, ze wystarczy tylko sprawdzic omomierzem czujniki.

    Samochody Elektryka i elektronika kedzirob   20 Mar 2007 21:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2201
  • Omega B 2.0 DTI -problemy z silnikiem

    Witam . Mam problem z taka właśnie omega B z 99 roku . Silnik 2.0 DTI na elektronicznej pompie . Sprawa wygląda tak że auto odpala i jeździ normalnie . Przy cieżkim katowaniu jest wszystko ok . Ale przy spokojnej jeździe nagle zapala sie kontrolka silnika i silnik przechodzi w dość poważny tryb awaryjny...

    Samochody Elektryka i elektronika achi3   03 Lip 2007 15:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1676
  • Omega 2.0 DTI wymiana pompy wtryskowej/regeneracja starej?

    Witam. Mam Omegę z uszkodzoną pompą wtryskową. Nr. pompy 0 407 504 009 Silnik X20DTH Diagnoza serwisu Bosha : Do wymiany tłoczek, czujnik kąta, sterownik. Rozważam zakup używanej pompy z udokumentowanym przebiegiem (z jakiegoś anglika). Czy konkretna pompa jest przypisana do danego sterownika i...

    Samochody Mechanika Art.B   02 Sie 2008 17:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6545
  • Opel Omega kombi 02 - Seo Perfect - non stop świecą kierunki

    witam właśnie zamontowałem w swoim OPLU Omedze rocznik 2002 kombi - SEO PERFECT. Wszystko z grubsza działa OK. (domykanie szyb, załączenie alarmu) Ale mam jeden problem - non stop świecą się kierunkowskazy - nie wiem dlaczego . Odłączyłem nawet kierunkowskazy i czujniki drzwi ale nadal to samo. Zauważyłem...

    Samochody Zabezpieczenia mr-perch   17 Sie 2008 19:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1302
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty