Który to jest bezpiecznik od czujnika paliwa w Hyundaiu getz?
Rezerwa standardowo wystarcza na 50km, policz. Sprawdz czy nie masz gdzieś wycieku paliwa, może być uszkodzony czujnik paliwa w baku.
Czujnik temp paliwa nie oszukuje?
filtr paliwa jest nad zbiornikiem paliwa- dostęp po podniesieniu tylnej kanapy przez rewizję- obok mocowania zespołu pompa-czujnik poziomu paliwa
Witam, mam taki problem w Kii Ceed 1.6 CRDi 116KM, otóż po uruchomieniu silnika kontrolka wody w filtrze paliwa świeci się jeszcze z jakieś +-10 sek, czasami podczas jazdy mrugnie. Woda była kilkakrotnie spuszczana i efektów brak, po wymianie filtra tak samo było. Po pewnym czasie wyskoczył check engine, samochód stracił moc i kręcił się do max 3 tyś...
Od dłuższego czasu w swoim Hyundai-u miałem problem z osiągnięciem większych obrotów ponad 3000 , poza tym zapalała się i gasła kontrolka Engine . W związku z tym ,że brak konkretnych informacji w tym temacie , ponieważ z informacji na różnych forach przyczyn może być wiele -elektronika , czujniki , pompy paliwa itd. Problemy początkowo nie były zbyt...
Jaki ma samochód przebieg?? Spróbuj najpierw wymienić filtr paliwa. Mój samochód został "poprawnie" zdiagnozowany jednak po ok. miesiącu zaczął gasnąć w trakcie jazdy oraz przy gwałtownym zahamowaniu. Okazało się że pompa wysokiego ciśnienia w Tusconach jest wykonana z takiego tworzywa że zazwyczaj powyżej 100 000 km zaczyna się "kruszyć", drobne opiłki...
Pompa paliwa pod tylną kanapą z lewej strony-dostęp bardzo dobry. Z prawej strony jest dostęp do kosza ssącego z prawej komory zbiornika , który też należy sprawdzić. Zacierająca się pompa zazwyczaj generuje błąd P1188-Fuel pressure monitoring-leakage. Dodatkowo do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie, czujnik ciśnienia paliwa....
Czyli mam rozumieć że może mieć winę rozrusznik, ale z tego co słyszę kręci dobrze... Jest też opcja że regulator ciśnienia może mieć winę...? Czemu uparłeś się na ten regulator ciśnienia? Sam mówiłeś, że masz problem tylko z rozruchem, a jak silnik zapali, to jedzie idealnie. To jak to jest? Regulator, także pwc i wtryskiwacze psują się tylko podczas...
Spuścić ropę z filtra, sprawdzić czy nie ma wody, sprawdzić czujnik, w razie potrzeby wymienić filtr. I skąd tam woda? Z paliwa.
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
Więc sprawdź ciśnienie paliwa. A czy kojarzysz może czy regulator ciśnienia paliwa jest w tym aucie przy pompie paliwa, jak oddzielny czujnik , czy przy listwie wtryskowej?
Smok w zespole pompy i czujnika poziomu paliwa jest na gumowym łączniku czasami paliwo potrafi rozpuścić ten element i zasysa tamtędy powietrze.Zdarza się to gdy samochód nie był tankowany do pełna przez długi okres Miałem ten problem w VW polo 97r
Witam, Mam podobny problem. Auto to hyundai Getz 1.5 CRDi (silnik D3EA) z 2004. Z rozrusznika nie odpala w ogóle. Ale na plaka czy na popych już tak. I chodzi w miarę równo. Wg HiScana ciśnienie na listwie po przekręceniu zapłonu to 1.8 bara, a w czasie kręcenia rośnie tylko do 60bar-to na pewno jest źle. Obroty wału w czasie rozruchu to 200-240 Zastanawiam...
Będzie się przelewać, ponieważ ma pompę elektryczna w baku. Na takie problemy w silniku n2.0 crdi najczęściej uszkodzony wtrysk, łuszcząca się farba, czujnik wału zawór EGR.
czy ten silnk ma czujnik temperatury paliwa i podgrzewacz? może tam leży problem
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Dziękuję za brak pomocy,jedno co zauważyłem to wszyscy walczą tutaj z problemem podobnym do mojego jakoś nikt nie pokwapił się żeby odpisać i poradzić coś konkretnego. Więc jeśli chodzi o powyższy temat znalazłem usterkę i nikomu nie przyszło by do głowy ze trzeba wypiąć wtyczkę z czujnika temperatury i po prostu wyczyścić styki lub ją wymienić bo najzwyczajniej...
Witam. Nie wiem czy pomogę ale identyczny objaw. ASO tez waliło w butelkę właścicielkę a wyłapał to zwykły jak inni twierdzą amator mechanik. Poszukaj kogoś kto zerknie w czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Dodatkowo po kilku tygodniach od wymiany czujnika doszła jeszcze pompa paliwa. Ale pacjent teraz żyje i ma się dobrze. Niestety ASO...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem ze swoim samochodem, od czasu do czasu nie mogę go zapalić a kilka razy zdarzyło się, że zgasł mi na światłach i nie chciał zapalić przez nawet 10 minut. Problem występuje rzadko (co kilka dni) i zawsze na ciepłym silniku. Po tym gdy w końcu zapali w komputerze zapisuje się błąd czujnika położenia wałka rorządu a...
Hyundai Santa Fe 2001r. 2,0 CRDi Szybkie pytanie, czy mogę tam wstawić z nr 0281002500 jak oryginalnie siedzi 0281002445? Czym one się różnią po za tym że ten pierwszy nowy sporo tańszy? Diagnoza że jest uszkodzony nie moja. Co można sprawdzić żeby to potwierdzić? Sam sprawdzałem tylko napięcie na czujniku ciśnienia to skakało co 1-2s na wolnych 1,1-1,2V...
Jakiś czas temu miałem problemy z samochodem ( Hyundai Tucson, silnik 2.0 140KM, diesel ). Ok. 5 miesięcy wcześniej zaobserwowałem wzrost zużycia paliwa. Podejrzenia padły na zły flirt lub złe paliwo. Wymieniłem filtr, ale to nic nie zmieniło. Następnie pojawiły się problemy z uruchomieniem. Auto zapalało, a po kilku sekundach gasło. Po kilkukrotnych...
Same czujniki zderzeniowe są ..chodzi o wyłącznik odcinający dopływ np prądu lub pompy paliwa... tego szukamy jeśli wogóle jest panie Pawle
Miałem taki sam przypadek przy "hyundai trajet" silnik 2.0 CRDI. Podczas jazdy gasł, po okolo 3 minutach odpalił i znowu po przejechaniu kilku kilometrów zgasł. Okazało się że na listwie (szynie) są dwa czujniki jeden od ciśnienia paliwa a drugi od regulacji ciśnienia paliwa. Po wymianie czujnika regulacji ciśnienia paliwa samochód wrucił do życia....
Witam wszystkich, przybywam z problemem, ktorego sam nie potrafie rozwiazac po prostu nie wiem gdzie szukac juz winnego, winnych niestety. Auto marki Hyundai, model Coupe GK 2.0 16V CVVT 105kW G4GC 161tys.km 2005r. Otoz auto stracilo mi na mocy odczuwalne jest duzo slabsze przyspieszenie bez roznicy czy silnik jest zimny czy rozgrzany w calym zakresie...
Firma Analog Devices pochwaliła się niedawno swoją strategiczną współpracą z Hyundai Motor Company W ramach wspólnego projektu Hyundai planuje wykorzystać pierwszy w branży całkowicie cyfrowy system redukcji hałasu drogowego wykorzystujący technologię ADI Automotive Audio Bus (A²B). Hyundai planuje również szerzej zastosować technologię A²B...
Jak w temacie, przez jakiś czas miałem problem z odpalaniem auta, odpalało w kratkę. Sprawdzony Immo, cewka, elektryka, czujniki. Diagnoza spalona sprężarka klimatyzacji i silniczek wycieraczki tylnej, plus zwarcie na elektryce instalacji gazowej. Wszystko naprawione, dodatkowo został wymieniony czujnik położenia wału korbowego na nowy (całkowicie profilaktycznie)....
Nie napisałeś, jaki model (gaźnik, czy wtrysk) - mniemam, że wtrysk. Powinieneś wymieńić filtr paliwa; jeśli to nie pomoże, przed uruchomieniem odłącz czujnik temperatury przy termostacie (taki z dwoma przewodami) - spowoduje to odczyt na komputerze -50°C i zwiększy dawkę paliwa. Jeśli zaobserwujesz poprawę, to może oznaczać, że pompa jest dobra (złe...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Urzywanę widziałem na allegro tylko widziałem że wiązka kabli są ucięte. Trzeba był by po lutować kable. Zastanawiam się tylko że jak przekręce kluczyk pompa zadziała na około 3s i się wyłącza. Może to co steruje to wyłącza mi to pompę, nie wiem czy to jakiś czujnik ciśnienia paliwa? Kable i wtyczki to Ty masz, wpinasz tylko do nowej skrzynki. To działanie...
Witam Mam problem z silnikiem który szarpie przy wyższych obrotach. Efekt ten występuje niezależnie od rodzaju paliwa. Czy benzyna czy LPG występuje dokładnie to samo gdy dodaję gazu. Przy ok 3000-4000 RPM występuje granica przy której nie można zwiększyć obrotów i odbija je w dół. Niedawno był wymieniany czujnik położenia wału korbowego na nowy, ale...
Witam ponownie wszystkich forumowiczów.Hyundai Pony z 1991 roku.Chodzi o to,że nie działa mi lampka rezerwy.Z czujnika poziomu paliwa wychodza tylko dwa przewody.Czarny jako masa i zielono czarny jako poziom paliwa.A gdzie rezerwa?Czy Pony z tego roku nie ma rezerwy?Lampka na zestawie wskaznikow jest,przewod kolo czujnika paliwa do rezerwy tez jest,tylko...
W Mitsubishi są ze szczotkami i bez szczotek. Zależy, czy dwuprzewodowy (4G13, 4G37...), czy sześcioprzewodowy (4G61, 4G63...). W pierwszym wypadku jest to raczej servomechanizm przepustnicy, natomiast Lantra 1,6 jest wyposażona w układ z silnika 4G61 i pochodnych, czyli by-pass. Śruba regulacyjna wolnych obrotów (ta pod gumową zaślepką u góry przepustnicy)...
Witam. Posiadam accenta 1.5 16v ktory ma dziwne objawy. Na kazdym biegu ponizej 2,500 obrotow przy wcisnieciu wiecej niz 1/4 gazu auto zachowuje sie jak by nie dostawalo dostatecznie duzo paliwa. Powyzej 2,500 obrotow zachowuje sie normalnie. Swiece, kable, filtry wymieniane jakies 10-15 tys temu. Przewody podcisnienia zdrowe, Przepustnica wyczyszczona...
sondy za katalizatorem przede wszystkim kontrolują pracę katalizatora(jak i pełnią funkcję diagnostyczną dla poprawności pracy sondy przed katalizatorem. wykresy sond za katalizatorempowinny być jak najbardziej liniowe. To prawda, ale nigdy nie jest idealnie. samochód ma przejechanie 250000 więc może kat powoli się kończy Katalizator ma za zadanie utleniać...
Może być jakiś problem z ciśnieniem paliwa. Można mierzyć napięcie na czujniku tego ciśnienia, podczas rozruchu i po zapaleniu. A może przez naprawę są jakieś nieszczelności w układzie przez które układ się zapowietrza?
Silnik pracuje normalnie, nie zauważyłam ani spadku mocy ani zwiększonego zużycia paliwa. Wszystko normalnie działa, kontrolka zapala się podczas jazdy nigdy na postoju. Jest to silnik 1.4. w benzynie. A co do błędu, to wiem że był to błąd położenia wału i czujnik spalania stukowego, dokładnych nr błędów nie pamiętam już.
W tych autach złuszcza się powłoka wewnątrz zbiornika paliwa. Dobrze byłoby profilaktycznie zajrzeć do zbiornika i sprawdzić sitko pompy. Poza tym niezbędne będzie wykonanie diagnostyki czy świece żarowe sprawne, czy czujnik wału korbowego wskazuję odpowiednie obroty no i czy ciśnienie na listwie CR też jest prawidłowe :)
Ciężko odpala na zimnym i ciepłym, jak odpali pracuje idealnie nic nie kopci ,po zgaszeniu odpali od pierwszego a po 5min już ciężko -świece nowe BERU (sprawdzone) jest napięcie na listwie -nowy filtr paliwa -pierwsze badanie kom.(błąd czujnika prędkości wału i czujnika temperatury wody) drugie badanie po tygodniu brak błędów -paliwo podłączone na przezroczystych...
Ciekawe czy ktoś obserwuje mój problem, który muszę rozwiązać, nie jestem pewny ,ale być może czujnik położenia wału korbowego ma na to wpływ, a może położenie wału korbowego nie jest zsynchronizowane z wałkami rozrządu mimo zgodności znaków na rozrządzie. Wał korbowy w trakcie jednego cyklu 2 razy osiąga GMP, a wtrysk sterowany czujnikiem ma się otworzyć...
Witam, posiadam dosyć duży problem z Hyundai Tucson. Ne wiem gdzie dalej szukać usterki bo praktycznie 99% rzeczy związane z ciężkim paleniem zostało wykluczone. Proszę o pomoc. Problem zaczął się od 2 miesięcy. Klient na lawecie przywiózł swojego Hyundaia Tucsona ( 2005 rok, 2.0crdi, automat, 140km), który nie chciał zapalić. Dopiero odpalając go na...
Witam. Poradziłem sobie z autkiem. Duże Dzieki "ARTURARTUR" dużo pomogłeś. Rezystancja właściwa czujnika to 970 om. Żadne tam stykistacyjki czy masa niewłaściwa. Po wyciągnięciu czujnika po prostu wziąłem go i podrzałem go suszarką do włosów aż był bardzo gorący. Objaw był taki ze oporność czujnika w miarę podgrzewania rosła ąż do nieskończoności czyli...
Witam Jak w temacie. Auto Dostaje paliwa i również ma iskrę a nie odpala. Wyjęte świece podłączone do aparatu i kręcę , auto ma iskrę ( dużą iskrę) na wszystkich świecach. Paliwo dochodzi ponieważ świece są zalane , jak kręcę aparatem zapłonowym to słychać jak załącza się pompka paliwa wiec czujniki optyczne w aparacie sprawne. Imobiliser tez raczej...
Witam mam podobne objawy auto gaśnie jak się nagrzeje, ale tylko przy obciążeniu podczas jazdy na biegu jałowy jest ok. Dodatkowo powiązane jest to ze stukami w silniku stuki metaliczne jakby ktoś wrzucił kilka nakrętek do silnika - oczywiście dzieje się to po nagrzanym silniku. Komputer pokazuje błąd zasilania paliwa, wszystko w układzie paliwowym...
Witam, odkopię temat. Czy kolega go rozwiązał? Posiadam Hyundai Tucson, 2.0 16V CVVT z 2005 roku, silnik G4GC Powracający błąd P0011: - wymieniony olej (robiłem też płukankę) na SHELL 5W30 - nowe świece i kable zapłonowe - nowy akumulator - wymieniony rozrząd (przed wymianą błąd też był) - wyczyszczony filtr OCV (ten w bloku silnika) - mierzyłem elektrozawór...
Nie jeżdżę na rezerwie .. od momentu wymiany pompy zawsze miałem pół baku a teraz mam ok 1/5 .. hmm .. może to za mało .. nie chciałem jeździć z pełnym bakiem bo hyundai cały czas pokazuje stan paliwa w baku co jest zachęcające dla amatorów czyjegoś paliwa .. już raz uszkodzili mi w innym aucie gnoje cały korek i klapkę .. muszę chyba pokombinować żeby...
Witam. W tym aucie sygnalizacja o niskim poziomie paliwa (rezerwa) jest sygnalizowane kontrolką a czujnikiem jest termistor umieszczony w baku. Jest to termistor o następującej charakterystyce: podczas gdy jest dużo paliwa, jest on chłodzony paliwem, jego oporność wzrasta i kontrolka gaśnie na desce. Gdy paliwa jest już mało to termistor się nagrzewa,...
Nic skomplikowanego, jeśli masz dostęp żeby wyręcić filtr na samochodzie to normalnie go wykręcasz i wkręcasz nowy. Jeśli masz pompkę w zbiorniku to przekręcasz zapłonem kilkanaście razy żeby paliwo napompować do filtra odpalasz auto i gotowe. Gorzej jak nie ma dostępu żeby zrobić to na samochodzie wtedy musisz wykręciś podstawę do której wkręcany jest...
Witam. Zamontowałem w samochodzie uniwersalny komputer pokładowy i niestety pojawił się problem a mianowicie brak odczytu prędkości pojazdu a co za tym idzie brak przeliczania spalanego paliwa na 100km. Poniżej schemat komputera. Sygnał prędkości pojazdu wyprowadziłem wprost z czujnika na skrzyni biegów. Wszystkie pozostałe funkcje działają, sam komputer...
Witam. Posiadam hyundaia 2.0 crdi 114km Otóż w ciepłe dni auto odpalało ,jednak musiałem go dłużej kręcić aby odpalił. Przyszło zimno samochód potrzebował tym razem dłuższego rozruchu aby odpalić silnik a gdy temperatura przez noc spadała do -4/-5 stopni dopiero za którymś razem odpalił. Od ostatniego czasu auto w ogóle nie chce odpalić (same)reaguje...
Dużo się tego nazbierało,ale dla mnie był to czujnik położenia wału.
Rozwiązanie może być banalnie proste. Zmień stacje paliw i tankuj lepszy olej, nie oszczędzaj groszy na paliwie.
Witam wszystkich . Samochód po dłuższym postoju bez akumulatora i wymianie miedzy innymi filtra paliwa ,przestał odpalać . Pali na placku . Doszedłem do zaworu regulacji ciśnienia . Ten blokuje przepływ paliwa do pompy z filtra i z kroplówki . Auto niema pompki niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa sprawdzone . Jest goły smok z czujnikiem . Filtr z...
Cześć. Trafił do mnie Santa Fe pierwszej generacji, nie palący. Nie było iskry na 2 i 3 cylinder, uszkodzony czujnik wałka, po wymianie iskra jest ale samochód dalej nie pali. Kręci ale ma momenty takiego silnego oporu, aż rozrusznik stęka, czasami strzela w kolektor dolotowy. Rozrząd w porządku, sprężanie po 12 bar, pompa paliwa chodzi, nie sprawdzałem...
Mam problem z Getzem 2007r. 1.1 G4HD, skrzynia manulana. Kiedy jest wilgotno auto gaśnie bez żadnych objawów i nie odpala. W diagnostyce brak błędów. Wymienione zostały cewki obie, przewody zapłonowe, pompka paliwa, sterownik, czujniki położenia wału i wałka - pokazywało błędy, niestety zostały wymienione na zamienniki. Wiązka przejrzana, dołożony przewód...
Co do gaźnika spróbój poszukać w używnych częściach ja ostatnio widziałem dość dużosilników oraz całego osprzętu, to może i gaźnik znajdziesz, co do cen to się nie orientuję. A jeszcze jedno trzymająć się tematu Pony, chciałem zapytać się czy w Pony jest podłączona kontrolka od rezerwy paliwa /bo wiem że w nie których markach nie/ bo u mnie od początku...
witam, oto problem : czy silnik jest zimny czy ciepły ciężko go zapalić. Po zakręceniu rozrusznikiem na zimno - odpala ale obroty spadają do 200-400 i gaśnie - jak go przetrzymam przez ok. 15s na 1500obr, stabilizuje się na ok. 800. Jak jest ciepły - po odpaleniu obroty spadają do 500-800 i po ok. 15-s stabilizują się na właściwym poziomie. Po odpięciu...
Witam!! Moja wiedza teoretyczna z zakresu elektroniki jest mierna tak wiec nie smiejcie sie z poziomu mojego pytania :) Jestem posiadaczem samochodu ktory remontuje (jak pomoze hyundai pony) i w tej chwili walcze z ukladem elektrycznym pojazdu... Zalatwilem sobie schemat serwisowy do tego konkretnego modelu auta, z ktorego wynika ze czujnikiem rezerwy...
bo w tym samochodzie zasadniczo niczego się nie reguluje, ale skoro odczuwasz taką potrzebę to: Dodano po 9 bo w tym samochodzie zasadniczo niczego się nie reguluje, ale skoro odczuwasz taką potrzebę to: 1.rozgrzej silnik do pierwszego załaczenia wiatraka na chłodnicy, 2.wyłącz silnik (wyjmij kluczyk) 3.zmasuj złączkę którą znajdziesz koło zbiorniczka...
Podam ci kilka wskazówek.Czujnik temperarury powietrza to mały temistor umieszczony na samym dole przepływomierza od jego wskazań i ilości przepływającego powietrza ECM dobierze czas wtrysku (jest to ok 14,2kg powietrza na 1kg paliwa).W ECM są zapisane obroty 800±50obr/min dla ciepłego silnika jeśli temperatura silnika jest ≥50C to załączy...
Samochód HYUNDAI Akcent, prod 2003, przebieg akt. Ok. 120 tys, W roku 2004 załozona instalacja gazowa, przebieg na gazie ok. 90 tys Wcześniejsze problemy: Koniecznośc wymiany kabli zapłonowych, wymiana czujnika temperatury gazu – jednak praca bez większych zastrzeżeń. Rok 2007 1.Pojawia się miganie kontrolki CHECK, dochodzi do zapalania jej na...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem ze swoim samochodem, od czasu do czasu nie mogę go zapalić a kilka razy zdarzyło się, że zgasł mi na światłach i nie chciał zapalić przez nawet 10 minut. Problem występuje zawsze na ciepłym silniku. Po tym gdy w końcu zapali w komputerze zapisuje się błąd czujnika położenia wałka rozrządu a auto jest sprawne znowu...
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
Witam. Mam nietypowy problem z autem. A mianowicie nie chce odpalać jak jest ciepły silnik. Można wtedy kręcić ile razy się chce ale i tak nie odpala. Dopiero po pewnym czasie , jak postoi z godzinę to normalnie odpala. Nie wiem za bardzo w czym jest problem, słychać rozrusznik i pompę paliwa ,a i tak nie odpala. Wymieniłem w nim świece, przewody ,...
Witam mam problem z Hyundaiem Pony, silnik 1.5 MPI benzyna, rok 1992. Problem polega na tym że jak silnik osiągnie temp. 70-80 stopni C, to auto spada do 800, 500 obrotów, a gdy dodam gazu to zdycha całkowicie. Wymieniona była pompka paliwa na nową. |Układ dolotowy szczelny, nowe kable i świece, ciśnienie po 15 na cylindrach, Czujnik temperatury sprawny...
Samochód to Hyundai Getz 1,5 crdi z 2005 roku przed liftingiem.Silnik 3 cylindrowy ma bodajże kod D3EA. Mam problem z zapaleniem samochodu. Rozrusznik kręci ale nie następuje zapłon. Wcześniej miałem podobne zdarzenia ale po upływie czasu samochód odpalał i jeździł bez problemu około miesiąca, więc myślałem że to przypadek. Niestety tym razem nie chce...
witam ponownie ... samochód jest już w moim posiadaniu :) dowiedziałem się że jest on po wymianach pompy paliwa i czujnika temperatury. Podłubałem troche przy nim (czyściłem styki, wymieniłem przekazniki itp.) i jeszcze tego samego dnia jezdziłem(palił za każdym razem). Następnego dnia schodze rano do garażu żeby go odpalić i znowu nie odpalił .......
Mam Hyundai accent silnik 1340cm rocznik 1998 mam problem z zapłonem ciepłego silnika wygląda to tak jak by nie dostawał iskry czy paliwa, zimny pali bez problemu. Zaczęło się od tego że stojąc na skrzyżowaniu na wolnych obrotach zgasł mi silnik i nie chciał zapalić aby nie tarasować przejazdu zepchnąłem samochód na bok i wsiadłem i zapalił minął miesiąc...
Dla przypomnienia silnik nie zapala (1,5l MPI 92 r. Mitsubishi): Wymieniłem komputer który napewno był zepsuty na inny dobry. Złącze diag. pokazało że jest ok i czujniki podpięte do niego też są OK. Silnik dalej nie palił. Iskra była, zalewało świece. Po wymianie pompy paliwa (stara też pracowała po wyjęciu ale nie wiem czy pompowała jak trzeba) silnik...
Sterowanie wtryskami jest.Pompa paliwa idzie po rozruchu.Czujnik wału sprawny.Ten elektrolit przy tej zielonej końcówce mocy jest wylany
Masz rację jestem laikiem ale usterka została zlokalizowana i wyeliminowana, okazało się, że jakaś wiązka kabli biegnąca do czujnika sterującego ciśnieniem paliwa była uszkodzona a dokładnie jeden z kabelków był przerwany. Dzięki wielkie za pomoc i porady i proszę o wyrozumiałość-nie każdy musi się znać na wszystkim (mówię o sobie)
Widocznie nie ma iskry.Sprawdz napiecie na cewce,napiecie na wtryskiwaczach 1 kabel +12.Sprawdz czy pompa paliwa chodzi.Jak to nie pomoze sprawdz rezystancje czujnika walu korbowego.Albo przekaznik od zaplonu czy zalacza.moze sie zacina.
Autko jak w temacie, benzyna bez gazu. Przyjechało do mnie zalane w trupa (pewnie po sylwestrze :D) Wymieniłem swiece, przedmuchałem i zapalil bez wiekszych problemów. Po czasie silnik zaczął mieć wolne obroty tak pod 2 tys, znalazłem zasyfiona przepustnice i przestawiony czujnik połozenia. Wszystko wymyłem i poustawiałem. Wszystko było ok jazda, zero...
OK. Powiem tak... jak dla mnie nie ma to nic wspólnego z tankowaniem o ile problem rozpoczął się już na stacji po zapłaceniu za paliwo... Na moje oko to brzmi jak czujnik kąta wału lub też jak błąd immo. Nic innego nie przychodzi mi do głowy
czujnik ciśnienia ? czy regulator wg Ciebie?
P1188 i P1189 wskazuja na czyjnik temp spalin a o ile pamietam tam CPF nie ma. Odczytaj to czymś dobrym. Zostam czujnik temp powietrza i zmierz w koncu manometrem cisnienie paliwa na filtrze.
Gds sprawdzane blędy i nic? Co z błedami skrzyni? Błędy w immo? Sprwdź ustawienie wybieraka na skrzyni. Jakie cisnienie paliwa? Sprawdź synchronizacje czujników góry z dołem. Raz miałem taki przypadek ze uszkodzony kluczyk dawał takie objawy. Dopiero wymiana pomogła. W immo jest opcja "limp home mode" Kod 2345 załatwia sprawe.
A jak się odpowietrza przy elektrycznej pompie paliwa? Dodano po 3 Problem rozwiązany. wymieniłem na inny filtr paliwa i nie podłączałem czujnika wody który znajdował się pod spodem filtra. Odpala normalnie
Może dokładnie napisz co jest prawdą; w jednym poście piszesz ,że na postoju możesz "gazować" i wszystko ok , w ostatnim ,że z się krztusi. Co tu jest właściwe? Ciśnienie paliwa sprawdziłeś? Kody błyskowe próbowałeś? Jak pali na ciepłym i zimnym , bez problemów? Co jeszcze sprawdziłeś obok czujnika obrotów?
No racja panowie, racja. Właśnie dlatego tu piszę, bo sam jestem głupi, a i nikt się nie chce tego tykać bo jak słusznie Jokerro stwierdził dzieje się raz na czas. Multimetrem się umiem posługiwać, iskrę od biedy sprawdzę, chociaż w tym accencie to jest trochę zabawy żeby się tam dostać. Natomiast ciśnienie paliwa... Hmm, mój tatunio się ostatnio benzyną...
Witam serdecznie, Mam mały problem z Hyundaiem, mianowicie auto nie chciało zapalić po przyjeździe na miejsce gdzie stało klient przekręcił kluczyk auto zapaliło. jazda próbna bez zastrzeżeń po paru minutach zgasiłem autko żeby zobaczyć czy odpali, odpalił bez problemu, jednak po dwóch godzinach znów ta sama historia kręci ale nie pali. ściągnąłem wąż...
Witam Samochód według tego co mówi właściciel przejechał jakieś 200 km od zatankowania paliwa po czym zgasił silnik i już nie mógł odpalić a jak zapalił to chodzi na 400obr/min nie reaguje przy tym wcale na pedał gazu i w końcu gaśnie po kilku sekundach. Zwykle tylko załapie i gaśnie od razu. Brak błędów w sterowniku silnika. Ciśnienie na listwie według...
Witam. Trafił mi się wynalazek jak w temacie. Auto z 1998r, typ RD. Silnik nie odpala. Łapie na pół sekundy i koniec. Wygląda na immo. Cewka WN dostaje kilka impulsów sterujących i koniec. Problem w tym, że nie mogę zrobić diagnozy immo. Mogę do tego podejść tylko Launch'em a on nie ma obsługi immo w tym modelu. Sterownik co jakiś czas wywala błąd czujnika...
Witam,fakt że temat dość stary ,ale może dla potomnych będzie ,więc jeśli nie odpala już na ciepłym,praktycznie jest możliwości wiele,od pompki ,przekaźnik przełączania gaz benzyna,czy też zabrudzony gaźnik ten ostatni wyczyścić,ale podstawa odpalania czy to na zimnym czy gorącym silniku jest prosta sprawa nazywa się czujnik temperatury silnika,po prostu...
Witam serdecznie wszystkich. Jak w temacie, cacucho nie odpala samodzielnie, na easy starcie odpala i pracuje bez problemow. Zadnych bledow, do tej pory podmienilem: - wtryski (sprawdzone) - pompa CR (sprawdzona) - nowy czujnik walka + walu - regulator CR wymieniony - rail wymieniony - filter housing wymieniony - pompa paliwa dziala Czy ktos wczesniej...
Witam czujnik widzi to cisnienie Dodano po 3 I na listwie fizycznie tez jest Dodano po 3 Koledzy Czujniki wymienione parami sprawdzone dalej błąd Zostaje elektryka czy ma ktoś jakiś pomysł? Pozdrawiam
Witam Borykam się z takim problemem w tym aucie. Auto pali zawsze jak jest zimne, po silnym rozgrzaniu nie odpala, ale nie zawsze czasem odpala. Z błędów to zgłasza się czujnik wałka rozrządu, został wymieniony i przestał się zgłaszać ten błąd ale auto dalej nie pali po rozgrzaniu. Sprawdziłem rozrusznik, obroty na rozruszniku 280obr/min w obu przypadkach...
Witam. Posiadam hyundaia coupe 1.6 z 2002 roku. Problem polega na tym że nie znam dnia ani godziny kiedy odpali. Auto bylo u wielu elektrykow i problem ciągle powraca. Na tą chwile przez rok wymieniłem klemy, aku, świece, kable, cewke, rozrusznik, alternator, czujnik położenia wału podmienilem tez dzisiaj samo BCM, i nie odpaliło. Czasami pomaga mu...
Witam, mam Hyundaia Santa Fe CM 2007 155km 2,2CRDi automat 4x4 i mam z nim mały problem. Przyszła zima i zaczęły się problemy. Po odpaleniu (pali od buta) wchodzi na powyżej 1 tyś obr (sprawa normalna) czasami obroty są takie same,a czasami zaczynają falować po czym wracają na te lekko powyżej 1k. Gdy wrzucę bieg (automat) nie zależnie czy na D czy...
Dzięki za podpowiedź. Rozumiem,że chodzi o czujnik rozrządu CMP (był rok temu wymieniany). W jaki sposób uszkodzony CMP lub CKP może blokować przekaźnik pompy paliwa. Miałem takie awarie - uniemożliwiają lub utrudniają rozruch silnika, ale nie blokują przekaźnika pompy paliwa.
Osobiście szukałbym faktycznie podciśnień . Dodatkowo sprawdź czy nie widać błędów w komputerze . Użytkownicy tych aut mają podobne problemy czemu winne są takie jak " uszkodzona pompa abs , czujnik wału , zapchane sitko w zbiorniku - ile masz paliwa ???? , i np tu cytat z forum zaprzyjaźnionego ''Miałem ten sam problem, gasł przy każdym mocniejszym...
Czyt.wyżej kolego iskra jest i to mocna swiece są mokre nawet bardzo więc domniemam że impuls na.wtryskiem jest.paliwo sprawdzałem czy dochodzi i tak.dochodzi .Powiem Ci więcej sprawdzałem nawet ciśnienie na tlokach i też jest prawidłowe. Prąd do czujnika dochodzi .
Witam mam taki sam problem jak w temacie tylko moja kia do tego gaśnie. Wymieniłem już filtr ten w smoku filtr paliwa 2 czujniki na listwie wtryski sprawdzone i nadal to samo za niske ciśnienie na listwie . Dodam ze smok wcale nie był bardzo zasyfiały ? ktoś pomorze?
Jak to dzieje się dość regularnie, to sprawdź sobie czy wtedy masz iskrę i pracuje pompa paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Prawdopodobnie masz brak zasilania, jak podczas kręcenia nawet silnik nie chce dać znaku że miałby ochotę zapalić. Pompa może włączać się po przekręceniu stacyjki na zapłon na kilka sekund. Następnie już gdy kręcisz silnikiem,...
Witam.Brak iskry.Nie odpala.Wymienione przewody i świece.Napięcie do cewki jest 12V.Brak sterowania z ECU do cewki.Wymieniony czujnik położenia wału.Przewody od czujnika wału,wałka rozrządu i cewki mają przejście do ECU.Niema zwarć do masy.Próbowaliśmy podpiąć pod komputer.Łączy się tylko z poduszkami.Nie ma kontrolki check.Była zaślepiona oryginalnie.Po...
Witam! :) Posiadam samochód Hyundai Coupe, rocznik 2004 z silnikiem 2,0 o mocy 143km - benzyna + gaz (instalacja PRINSa). 2 miesiące temu pojawił się następujący problem: auto po odpaleniu falowało na obrotach i gasło (samochód zawsze odpalany jest na benzynie)- jedynie po dodaniu gazu przez ok. kilkanaście sekund udało się rozgrzać silnik na tyle,...
Problem pojawia się od około półtora miesiąca, niezależnie od tego, czy silnik jest ciepły czy zimny. Akumulator jest mocny, a rozrusznik bardzo dobrze (szybko) kręci. Pompa paliwowa się uruchamia, wytwarza ciśnienie i wyłącza. Jeżeli silnik nie odpali prawie natychmiast (max 2 sekundy) po przekręceniu kluczyka, trzeba przerwać rozruch, odczekać około...
Witam niedawno kupiłem samochód hyundai coupe 2003 208tys przebiegu 2.0 142km problem jest taki co jakiś czas wyskakuje check engine na sekunde obroty spadają (auto niegaśnie ) po sekundzie check znika i auto znów jedzie normalnie czasami kilka dni spokoju czasami wyskoczy kilka razy w ciągu jednej trasy mam wrażenie że częściej wyskakuje na rozgrzanym...
Zamiast czujnika paliwa podłącz potencjometr o odpowiedniej wartości i ustaw na 130 ohm. W taki sposób sprawdzisz wskaźnik.
Powiedzieli, że podczas uszczelniania nie sprawdzają reszty pompy, tylko zakładają nowe uszczelnienia Zgadza się, jeśli zlecenie dotyczy uszczelnienia pompy, to nie ma potrzeby rozbierać pompy w drobny mak. stwierdzili że pompa uszkodzona Skoro nie można jej zregenerować to zapewne uszkodzona jest mechanicznie. W takim wypadku opiłki metali ze ścierających...