forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



czujnik polozenia rozrzadu

Znaleziono 152 wyników na elektroda.pl: czujnik polozenia rozrzadu
Podstawowa forma zapytania: czujnik położenie rozrząd
Forum elektroda.pl Strona Główna

chrysler voyager 3.3 2005r - blad czujnika walka rozrzadu

witam was mam problem ktorego nie moge sie pozbyc po wymianie silnika 3.3 2005 wyskakuje caly czas blad polozenia walka rozrzadu.nie pomaga kasowanie bledu ani wymiana czujnika, czujniki bylu 3 ostatni z auta sprawnego ktore jezdzi. silnik odpala nawet bez czujnika walka rozrzadu co nie powinno miec...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Gru 2013 12:57 :: szymitsu21 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 630

Opel Corsa - Czujnik polozenia walu korbowego

Witam Panowie mam problem z Corsa B 1.0 12v 98r, auto mi pali ogromna ilosc benzyny mowie o 15l na 100km w zakorkowanym miescie, na komputerze wyskakuje czujnik polozenia walu korbowego wymieniony byl 2x i wciaz go wywala pojechalem do dobrego mechanika i powiedzial mi ze to przez lancuch rozrzadu,...
Samochody Początkujący :: 16 Sty 2013 18:01 :: krafczykkrzysztof :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 30835

BMW E34 M50B20 czujnik polozenia walka

Witam juz od dawna walcze z nierowna praca silnika, po podlaczeniu kompa pokazal sie blad 33 solved valuet... powiedziano mi ze to czujnik polozenia walka rozrzadu wymontowalem i tu gdzies na forum jest ze powinien miec miedzy pinami 1kΩ a 3 pin to ekran i mam tak tyle ze przy samym czujniku jest...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Maj 2011 16:16 :: RamboAD :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2667

Czujnik polozenia walka krzywkowego OPEL VECTRA C 02rok 1.8 16V

Witam. Moze ktos mi pomoc przed wymiana rozrzadu chek sie nie palil po wymianie zauwazylem ze kabel jest popekany na czujniku polozenia walka krzywkowego wiec kupilem nowy (simensa) taki jaki byl i chek wywalilo blad PO-340-08 wykasowalem i odpalilem ponownie silnik i znowu wyskoczyl wiedz kupilem drugi...
Samochody Początkujący :: 21 Sty 2012 12:47 :: pawel99ke :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3290

opel vectra b 2.0 16v czujnik polozenia walu/wymiana silnika

podjechalem pod komputer wykazalo czujnik walka rozrzadu,wymienilem go na orginalny i sprawny samochod dalej nie odpalal.odpalil z pu=ychu przejechalem 20 km zgasilem chcialem odpalic i juz nie odpalil.czujnik walu wymienilem na orginalny sprawy i dalej to samo
Samochody Początkujący :: 29 Cze 2013 09:57 :: maxmax77 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3897

Astra G 2.0 16V czujnik położenia wałka rozrządu

Chcialem sie podzielic wlasnymi przezyciami z czujnikiem walka rozrzadu. ok 2 tygodni temu oddalem moja astre II 2.0 16V mechanikowi na wymiane uszczelki pod glowica i pompy wody. pomijajac to ze skroil mnie z kasy 1300zl ( co sie potem okazalo ze inny zrobilby to za 800 zl ale ok trudno) to przy odbiorze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Gru 2011 13:29 :: sobotadyzio87 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 11372

Czujnik wału korbowego Opel Corsa 1.0 12V B

witam,bardzo prosze o konkretna odpowiedz gdzie dokladnie znajduje sie czujnik polozenia walu korbowego w Corsie rok.prod.1999 1.0 12V bezyna rozrzad na lancuchu,oraz prosze o info czy ten czujnik na zdjeciu to jest ten czujnik?Samochod gasnie jak nagrzeje sie do 90st i nie odpala za zadne skarby po...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Mar 2009 11:47 :: mily9 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 16404

Czujnik położenia wału mazda 626 2,5 v6

Witam. Mam pytanko odnoscie mojego silnika 2,5 V6 KL. Auto pewnego wieczora odpalilo ale nie chodzilo jak powinno strasznie szarpalo i gaslo. Dzialo sie tak na zimnym i na cieplym silniku. Nie ma mocy kreci sie tylko do 6,5 tys i tak jakby odcinka zaplonu go lapala a ten silnik spokojnie kreci sie powyzej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Lut 2010 22:25 :: GabeekKL :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3673

Astra F C16SE - lokalizacja czujnika położenia wału

Witam czujnik polozenia walu znajduje sie po lewej stronie silnika na dole patrzac z przodu na silnik,czujnika polozenia walka rozrzadu nie posiada co do ceny nie znam cen w Polsce Pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 16 Wrz 2012 09:08 :: jarekqqq :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 951

Lybra 1.8 prawidlowa opornosc dla czujnika walu korbowego

lancia Lybra rok prod 11.2000 kod silnika 839A7000 na 3-ch sondach lambda potrzebuje znac prawidlowe parametry dla czujnika: polozenia walu korbowego polozenia walka rozrzadu(wydechowego spalania stukowego temperatury(ten w termostacie) przepustnicy i innych zwiazanych z upierdliwym odpalaniem....
Samochody Szukam :: 29 Gru 2008 12:54 :: Krzysi0 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 820

czujnik poczatku tloczenia pompaVE saxo 1.5D

sorry zle napisalem wczesniej, nowej pompy nie montowalem, przerzucilem tylko nowy czujnik do starej pompy. Na wtryskach nie mam czujnikow. Kiedys szukalem czujnika polozenia walu i mysle , ze go nie ma, choc moze sie myle. Bo on jest zawsze umieszczony tylko przy wale rozrzadu?? A opornosc to ile ma...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Lis 2007 11:36 :: przemon_p :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1969

Wymiana czujnika wału 1,9jtd 115km [alfa 156]

Hm... czyli na pewno musze odkrecic pokrywe silnika... czy to wystarczy? Widze ze to dosc nisko jest i chyba byloby lepiej dojsc od spodu prawda? On jest jeszcze w jakiejs obudowie? I jeszcze jedna sprawa... bo widze ze sa dwa rozne czujniki: czujnik polozenia walu korbowego czujnik walka rozrzadu rozumiem...
Samochody Mechanika :: 19 Sie 2011 17:18 :: bsq :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2946

Astra II 1.6 16V - czujnik polozenia walu

Pojawi Ci sie blad w kompie sporadyczny, pozatym odpali z gornego czujnika czyli z rozrzadu. Tnij pompe, zasilanie na wtryski, lub na zaplon. Pozdrawiam!
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Wrz 2008 20:48 :: Gość :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1336

Kalibracja czujnika po wymianie rozrzadu?

Witam zmeń ty kolego lepiej tego mechanika pokalibrować to on sobie może,rozrząd się wymienia i tyle Nie wiem czy dobrze zrozumialem mechanika, na pewno padly slowa z czujnikiem polozenia walka i PCM - ale czy po wymianie paska moze dochodzic do jakiegos rozkalibrowania - ewentualnie - czy nalezy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Lis 2010 10:46 :: ele5 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1281

Audi A6 1.9TDI 130PS - Nie odpala, blad P0322 czujnik G28

wiazka sprawdzona pod katem ciaglosci do komputera. na plaka odpala ale jak sie go odstawi to gasnie - chodzi tylko na plaku. zastanawiam sie nad wymiana czujnika polozenia walka rozrzadu.
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Lis 2012 19:09 :: Don_Kicaj :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3375

Fiat Punto 2004 rok 1.3 JTD ustawienie rozrzadu

Na kole pasowym nic niema ,niema nawet klinu na tym kole i powiem wiecej niema nawet klinu na dolnej zebatce od rozrzadu .... Tak to konstruktorzy wloscy wymyslili w tym silniku .Tak mi sie wydaje ze wal ustawia sie za pomoca trzpienia wkladanego w okienko ktore jest tuz kolo czujnika polozenia walu-Potrzebuje...
Samochody Mechanika :: 20 Kwi 2011 12:11 :: Uaz2.4 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 16469

schemat rozrzadu ford mondeo mk3 20 tdci 130 km

koledzy zeby znalesc punkt polozenia walu trzeba wyciagnac czujnik polozenia walu korbowego i znalesc na kole zamochowym zabek ostry. jest tylko jeden zab ostry a reszta zebow jest grubsza u mnie w aucie tez to przerabialem i ustawilem tak i auto chodzi do dzis.a reszta znakow jest na schemacie ktory...
Samochody Szukam :: 10 Lip 2014 14:58 :: szoster :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 28101

fiat stilo 1.6 16 pasek rozrzadu schodzi z kol Pomocy

Witam mam roblem w warsztacie z fiatem stilo po wymianie uszczlki pod glowica zaczelem skladac rozrzad i zauwarzylem ze po zalozeniu kola pasowego ze tymi zabkami do czujnika polozenia walu trze o pasek i go strzepi a po zdjeciu kola p asek samoczynie spada nie mam pojecia czgo jest to przyczyna dodam...
Samochody Początkujący :: 02 Lut 2014 16:57 :: jerry1960 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 459

Opel Vectra b 1,6-16 - nie odpala po wymianie silnika

Witam, mam problem z ww. samochodem. Wymienilem silnik w Oplu, to znaczy tylko "slupek" od wersji X16XE do wersji Z16XE. Slupki sa takie same, prawie identyczne. Osprzet zostal zalozony od Z16XE. Wszystko zostalo podlaczone, a jednak silnik nie odpala. Objawy: drgajacy przekaznik od pompy paliwowej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Sie 2012 18:36 :: elektrycznyAmator :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1233

AUdi A4 18, 5v 1995- uszkodzony immobiliser ?

Tym bardziej sugeruje sprawdzenie oznaczen rozrzadu ... niestety wiaze sie to z fizyczna ingerencja w rozrzad... zalecam rownierz zczytac kody bledu , czy ten czujnik znow sie pojawi... jesli tak to czujnik moze dostawac sygnal od kola rozrzadu w niewlasciwym momencie, a to sugerowalo by niewlasciwe...
Samochody Początkujący :: 09 Maj 2012 22:43 :: wyimaginowany29 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1627

Fiat Punto 2 1.2 16V - gaśnie w czasie jazdy i postoju.

witam mialem ten same objawy w 1,9jtd ale w moim przypadku byl to czujnik polozenia walu mysle ze moze to tez byc czujnik polorzenia walka rozrzadu jesli taki istnieje w wersji benzynowej bo magik w aso po podlaczeniu kompa prorokowal 3 opcje komputer czujnik polozenia walu lub czujnik polozenia walka...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Kwi 2008 21:16 :: pejc :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4565

[Astra GSI 2.0 16V C20XE '93] napięcie na wtryskach

kolego czujnik polozenia walu to zupelnie co innego niz czujnik halla !!! czujnik pol. walu masz w bloku na dole a halla w aparacie zaplonowym, i jeszcze jest czujnik polozenia walkow rozrzadu, znajduje sie on pod pokrywa rozrzadu (tzn, wchodzi od gory w dekiel zaworow obok pokrywy rozrzadu) wiec sprawdz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Kwi 2010 16:15 :: chmielu2991 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2741

Mercedes Actros - kody usterek

Kolego moza86 INS 1520 – brak sygnalu V z modul zasterującego FR Uklad regulacji jazdy 0607 – wejscie zacisk W ma zwarcie z masa lub przerwe 2024 – wymiana danych z modulem sterujacym WS zakłócona 1942 – napiecie dolne na zacisku 30 PLD 1615 – czujnik ciśnienia...
Samochody Ciężarowe :: 04 Gru 2014 12:10 :: miloszgoldap :: Odpowiedzi: 479 :: Wyświetleń: 163759

Nissam Micra k12 2003r rozrzad zagadka

auto sprowadzone z niemiec z nie rowno pracujacym a takze slabym jak na 1.2 16V silnikiem. Po odczytaniu kodow usterek wybilo czujnik polozenia walu oraz czujnik polozenia walka rozrzadu. Czujniki podmieniono i nic nadal to samo! Wreszcie padlo na rozrzad. okazalo sie ze byl o 1,5 cm wyciagniety. Szok!Podobno...
Samochody Mechanika :: 14 Mar 2009 13:48 :: cardiag :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 7110

Nie jezdzi na Pb na LPG jest ok

...czy zna ktos wartosci jakie powinny miec czyjniki poszczegolne , jaki opór (masowy przepł. powietrza , czujnik temperatury powietrza dolotowegoczujnik polozenia przepustnicy , czujnik polozenia wału rozrzadu , czujnik temper. cieczy chłodzącej , czujnik prędkości obrotowej i polozenia walu korbowego...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Gru 2007 15:08 :: krzysiekosw :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2682

Chrysler Stratus 2.0I 1997 komputer (PCM) popsul sie

Dziekuje bardzo za odpowiedz kolega Pawel Wawa- nie wiem o co ci chodzi z tym(Ten sterownik jest łatwy do naprawy).Patrzylem na cewke,przewód i świece wszystko ok.Tylko jak zaplon ON i wyjmuje wtyczke(to znaczy przesuwam z gory na dol) Camshaft (Czujnik polozenia walka rozrzadu to slychac Relay benzine...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Cze 2010 13:39 :: MariaJolanta :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1583

Fiat Doblo 1.6 16V brak iskry

Witam Was :) czy ktos moze mi pomoc z tym samochodem.. nie ma iskry na wszystkich 4 cewkach, wymienilismy czujnik polozenia walu i walka rozrzadu, na komputerze pokazuje jakies obroty ok 250obr/min przy kreceniu rozrusznikiem.. nie wiem czy w tym samochodzie jest immobilaizer ale zaden blad sie nie pali...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Sie 2010 07:54 :: Sylwek_666 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1148

fiat uno 1.0 fire nie zawsze odpala

Witam. Auto jak w temacie, fiat uno 1.0 fire 97r wtrysk benzyna, alarm fox. Problem z autkiem polega na tym ze rano(po postoju dluzszym niz ok. 8h) odpala, wszystko ok dziala, nagrzeje itp. Po wylaczeniu i ostygnieciu ok.2h nie chce odpalic. Raz zlapie, pare metrow przejezie i zdycha. Nie mam juz pomyslow...
Samochody Początkujący :: 08 Lip 2012 06:07 :: michalwm89 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 4738

KANGO 1,2 -16V - brak iskry

Gornego walu? Masz na mysli walka rozrzadu? W wiekszosci przypadkow brak iskry to uwalony czujnik polozenia walu korbowego. Nie mam duzego doswiadczenia. Polecam sprawdzic jesli sprawdziles tylko czujnik polozenia walka rozrzadu.
Samochody Początkujący :: 18 Sie 2013 22:17 :: dunajec1968 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 870

Renault Scenic II 1.9dCi F9Q812 dCi, kreci a nie odpala

Witam, Silnik przy probie odpalenia kreci rozrusznikiem, lapie na ulamek sekundy i znowu kreci przez kilka sekund, az go automatyka nie rozlaczy (przycisk Start/Stop). Uzycie pompki odpowietrzajacej uklad paliwowy tloczy paliwo do pompy wysokiego cisnienia, wiec filtr raczej nie zapchany. Diagnostyka...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Kwi 2012 22:56 :: tomasz_a :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 21431

vivaro/trafic 1.9cdi przygasanie silnika

Czujnik obrotów umieszczony jest z przodu silnika od dołu. Wkręcony jest w obudowę skrzyni biegów. Zasłania go chyba wąż chłodniczy. dzieki serdeczne za podpowiedz,chyba go wymacalem,poza wezem od chlodnicy zaslania go jeszcze taka plastikowa oslona skrzyni biegow. chyba lepiej bedzie sie do niego...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lis 2007 08:59 :: komisare :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3854

Brak iskry(Chrysler Stratus 2.0 96.r)

kolego przyczyne juz ustalilem - czujnik polozenia walka rozrzadu .... malutka uszczelka byla zezarta i olej z walka rozrzadu dostawal sie na zlacze w/w czujnika - czasem zwieral, czesciej chyba jednak izolowal styki... wyczyscilem - pomoglo na chwile. calkowiecie pomogla wymiana czujnika na nowy,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Cze 2014 16:47 :: topas05 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4313

Rover 216 1998r. problem z odpaleniem!

Czujnik polozenia walu do sprawdzenia jedyne co go moze bolec. Silnik prosty w budowie. Posprawdzac kolejno. Czy przy kreceniu jest iskra Czy podaje paliwo. Jak chyba kazdy wie do zaplonu mieszanki potrzebne sa 4 detale :) powietrze iskra paliwo kompresja Powiedzmy ze kompresja jest bo...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Kwi 2010 20:28 :: benywariat :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1955

Renault Clio 2 1.5 dci nie chce odpalić

panowie problem powrócił i dalej problem z odpalaniem.i teraz tak żeby sprawdzić czy jest ścięty klin na wałku rozrządu trzeba silnik wyciągać i jeśli się ściąga rozrząd tj pasek i napinacz to starego nie wolno zakładać?i w clio są dwa czujniki położenia wałka rozrządu czyli taki i drugi który znajduje...
Samochody Początkujący :: 20 Cze 2012 19:48 :: brzozowski886 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 20209

Astra G 1.8 X18XE1 Przygasa

Witam! Mam problem ze swoja astra. Silnik mi przygasa gdy zrzucam z biegu ale dzieje sie tak tylko gdy mam obroty w okolicach 2000 to mi spada do 500 obr i wraca do 1100 i sie normuje przy 900. Ale gdy mam powyrzej 3000obr i zrzuce z biegu to nie przygasa. Zatrzymuje sie chwilowo przy 1100obr i zaraz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Maj 2009 11:42 :: MiŚkU :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3781

Vectra b 2,0 16v '98 - ciezko zapala kicha strzela.... masakra

Witam. Zakladam nowy a w zasadzie poruszany juz temat na wielu forach, lecz nie znalazlem jeszcze na niego rozwiazania. Otoz problem moj jest nastepujacy. Niedawno zakupilem sobie Vectre b 2,0 16 v z LPG nie sekwencja lecz zwykly ( koles sie zarzekal ze dziala wszystko wysmienicie), przy kupnie tak bylo...
Samochody Początkujący :: 08 Sty 2013 12:39 :: blady211 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1431

megan II 1,6 16V powraca błąd P0340

Chcialbym troche odswiezyc temat bo teraz ja mam ten problem. Kupilem Megi 2003 r 1,6 16V i po jakims czasie zapalil mi sie serwis i check. Komputer pokazal 2 bledy: p0340 Czujnik polozenia walka rozrzadu. Sygnal poza tolerancja oraz P0010 Przestawianie walka rozrz. A(rzad 1). Brak zgodnosci...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Lut 2014 21:21 :: Tolo1 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 6547

Megasquirt - odpalimy go za rozsądne pieniądze

Wszedzie szukam i nie ma o tym zmianki, MS podlacza sie pod czujnik polozenia walu?? Jesli nie to skad on ma wiedziec kiedy dokonas wtrysku paliwa, zaplonu? Pod czujnik polozenia walu albo walka rozrzadu - wszystko w specyfikacji. Kat wtrysku nie jest regulowany wogole.
Samochody Początkujący :: 30 Cze 2014 11:54 :: karas44 :: Odpowiedzi: 442 :: Wyświetleń: 76310

bmw e36 320i 1994r wanos

nie mam lpg tylko benzyna a zaczelo to sie dziac po wymianie uszczelki pod glowica i ustawieniu rozrzadu o diagnostyka silnika nie wykazala bledu czujnika polozenia wałka rozrzadu tylko blad czujnika stukowego silnika
Samochody Szukam :: 15 Lut 2009 13:21 :: mariuszbmw :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6896

astra 1.8 16 ECOTEC ciezko odpala

DWA RAZY WYMIENIALEM CZUJNIK POLOZENIA WALKA ROZRZADU I NADAL TO SAMO ZMIENILEM ZEZ CZUJNIK POLOZENIA WALU I NADAL NIC WYMIENILEM TEZ KOMPUTER I NADAL NIC NIE POMOGLO MOZE KTOS MA JESZCZE JAKIS POMYSL CO Z TYM ZROBIC
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lip 2012 08:34 :: 2023168 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3686

Chrysler Voyager 3,3 benzyna 96r automat nie odpala

Samochod po normalnej eksploatacji zostal pozostawiony na parkingu przez kilka miesiecy, po tym czasie nie mozna go bylo zapalic zostaly wymienione w kolejnosci - swiece przewody wys napiecia, modul zaplonowy - nic to nie pomoglo. Nastepnie zostaly sprawdzone za pomoca miernika - czujnik polozenia walu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Gru 2010 11:25 :: mauro69 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 8662

Seat ibiza 1,9 TDI - kontolka świec miga , nie odpala

Najlepiej by bylo odczytac bledy testerem. Kontrolka wskazuje usterke ukladu sterowania - prawdopodobnie czujnik polozenia walka/walu. Odepnij wtyczke od czujnika polozenia walka rozrzadu - z boku bloku silnika, 2pinowa, z tego co pamietam brazowa lub szara wtyczka - powinien odpalic. Daj znac...
Samochody Początkujący :: 13 Lis 2010 15:46 :: Brodax :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2496

Peugeot 309 1.4 93r. 75kM gaśnie przycina

Pasek raczej nie ma tu nic do rzeczy, ten silnik jest prosty i nie ma czujnika polozenia walu korbowego ani czujnika polozenia walka rozrzadu. Po co chcesz wymienic pozycjoner przepustnicy (silniczka krokowego tam nie ma), jesli ktorys raz wspominasz o wytartym potencjometrze przepustnicy? Nalezaloby...
Samochody Początkujący :: 27 Sty 2012 21:05 :: wazaari :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 3246

Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCI - nie odpala

Witam ! Mam problem z mondkiem 2.0 TDCI 115KM 2002r listopad A mianowicie od dluzszego czasu po wcisnieciu mocniej pedala gazu ,wlacza mi sie nasza ukochana kontrolka swiec zarowych . Autko traci moc . Po wylaczeniu i wlaczeniu z powrotem silnika auto jedzie normalnie do ponownego wcisniecia...
Samochody Mechanika :: 14 Lis 2012 21:48 :: Manius73 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 7065

opel vectraB 1,8 16V - Zginela iskra

Mam problem z vetrą B 1,8 16V.Zginela iskra.Wymienilem cewke, czujnik polozenia walu i czujnik polozenia walkow rozrzadu oraz sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i nadal nie ma iskry.Czy ktos wie co moze byc przyczyna tego problemu?
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Paź 2013 21:08 :: mario12341234 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1065

chrysler grand voyager 2.5 crd 2002r po zgaszeniu nie chce odpalic

wyszedl mi blad p0340 czujnik polozenia walka rozrzadu wymienilem go i dalej kicha teraz mam blad p1685 objawy takie same rono dopuki sie nie zagrzeje chodzi idealnie pali na dotyk jak tylko sie zagrzeje nie odpala. zamowilem teraz czujnik polozenia walu korbowego czekam jutro ma przyjsc i zobaczymy?
Samochody Początkujący :: 04 Lut 2014 08:48 :: Grzegorz_madera :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1425

EUROSCAN. Tłumaczenia wszystkich kodów błędów.

Koledzy! Mam pewien pomysł, który może się przydać wszystkim początkującym zabawę z euroscanem. W tym temacie napiszmy tłumaczenia do wszystkich kodów błędów euroscana jakie znamy. Knock retard-czujnik stukowy Mixture-mieszanka Idle adaptation- jalowa adaptacja Blink code reguest-ponowna prośba...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Sty 2008 21:16 :: ceq :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6267

600SEC z 92 roku nie smiga poprawnie. pomocy

Witam ponownie, z przyczyn niezaleznych odemnie prace nad mercedesem zostaly przerwane , wiec dopiero wczoraj moglem przy nim znowu posiedziec. Paliwo i wtryski poprawne, przeplywomierze sprawne, mamy drugie ewentualnie na podmianke, posiedzialem pomierzylem i wyszlo ze cos jest nie tak z lewa glowica,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Sie 2005 10:56 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1125

Omega B 2.0 16v 95r nie odpala.

witam serdecznie wszystkich mam pytanie odnosnie kodow bledu na warsztacie w ktorym pracuje stoi opel omega B 2.0 16V 95r comp.- siemens simtec 56.1 przychowolowali ja goscie po wymianie pierscieni (robili to sami) nie chciala palic , cisnienie w cylindrach miala 1-6 2-6 3-15 4-16 okazalo sie ze skladaac...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Gru 2010 17:29 :: maxelvis :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 14977

Peugeot Partner 2.0 HDI zwarcie w kalkulatorze wtrysku??

Tylko taki błąd występuje, czy jest jeszcze inny. Przywarcie napięcia 12V w sterowniku na jeden czujnik ,to mało prawdopodobne . Sprawdz stabilizatory napięcia w sterowniku.Jest ich tam chyba trzy. Po pierwsze, ten czujnik jest zasilany niezalezna linia. Zaden inny nie jest do niego podlaczony. Po...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lip 2009 10:24 :: emeryt2 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3125

Audi B4 szukam czujnik obrotów wału

Witaj kolego. Troche malo informacji przekazales odnosnie objawow i szczegolow. Sprawdz czy auto cieple po zgasnieciu nadal "ma iskre". Jezeli tak to jest to usterka mechanicza (prawdopodobnie cos z dawkowaniem paliwa). Jezeli nie to faktycznie moze byc to czujnik obrotow walu lub walka rozrzadu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Mar 2008 21:06 :: adam7009 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4799

[Audi A6 C5 3.0 l] vag blad 19759 Sensor g301

Witam Mam staly blad na vag, ktory pojawia sie odrazu po wykasowaniu. Control Module Part Number: 8E0 909 559 D Component and/or Version: 3.0L V6/5V G 0004 Software Coding: 0016582 Work Shop Code: WSC 02325 1 Fault Found: 19759 - Exhaust Camshaft Position Sensor Bank 2 (G301): Open or Short...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Lut 2011 15:35 :: starostast :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1330

Peugeot 406 2.0 HDI 90KM 2000r nie odpala

Witam serdecznie Chcialbym sie do was zwrocic z pewnym problemem, mianowicie: Moj peugeot 406 2.0 hdi jezdzil, odpalal bez najmniejszych problemow, z powodu peknietej sprezyny stal nieruszany(nieodpalany) kilka tygodni, po wymianie odpalil na kablach (aku pada), maly objazd dla testu sprezyny, parkuje...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Maj 2011 22:25 :: biodrus :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 10083

kia carnival 2.9 CDRDI, brak mocy max 2600 obrotów

Witam, Poproszę o pomoc zjezdzilem juz kilkunastu mechanikow od ASO polskiego i niemieckiego zaczynajac na malych warsztatach konczac niestety bezskutecznie.. W moim kia carnival 2.9 cdri wystepuje problem z utrata mocy max 2600 obrotow predkosc maksymalna 120 km/h tryb awaryjny. Po zrestartwaniu komputera...
Samochody Początkujący :: 27 Cze 2014 21:37 :: bamsss :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2311

Kia Carniwal 2.9 Drdi max 2600 obrtów

Witam, Poproszę o pomoc zjezdzilem juz kilkunastu mechanikow od ASO polskiego i niemieckiego zaczynajac na malych warsztatach konczac niestety bezskutecznie.. W moim kia carnival 2.9 cdri wystepuje problem z utrata mocy max 2600 obrotow predkosc maksymalna 120 km/h tryb awaryjny. Po zrestartwaniu...
Samochody Początkujący :: 29 Cze 2012 09:56 :: maczet84 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2029

PEUGEOT 106 - Szarpanie w czasie jazdy.

u nas na warsztacie jak przyjeżdza klient z problemem a widać że np. kable stare a twierdzi że są sprawdzone i dobre życzymy mu 'szerokiej drogi' ;-) No wlasnie - ja widze i wiem,ze kable nie sa stare,ze pasek rozrzadu jest nowy,ze olej jest nowy - i nie tylko widze lecz wiem bo jak pisalem rozmawialem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Wrz 2014 23:01 :: Rychu11 :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 4698

Vectra 2.0- kod błedu 31. Małe pytanie?

witam bez sygnalu z czujki predkosci obrotowej walu nie zagada moze wyciągasz inną wtyczkę ? Dodano po 4 czujnik umieszczony jest na dole bloku po lewejstronie jest z dlugim kablem, ktory przypiety jest do obudowy paska rozrzadu i wtyczke ma przy pokrywie zaworów Dodano po 3 tak pokolei...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Kwi 2006 21:29 :: kmieciu :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1598

Audi A3 1.8T s3 nie zapala

witam! auto po dzwonie przodu. Silnik 225KM BAM quattro. Wszystkie czujniki podlaczone. W komputerze silnika 2 bledy, grzanie sondy lambda i zawor odpowietrzenia baku. Auto nie zapala. Te dwa bledy jak mysle nie sa tego powodem. Iskra jest, pasek rozrzadu nowy, kompresja 3 cyl. po 8 i 1 ma 10 barow....
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Paź 2007 20:31 :: chrisro :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1573

Corsa 1,0 12v -92stopnie i gaśnie silnik

Witam. Uzylem funkcji szukaj i znalazlem wiele podobnych objawow. Wychodzi, ze czujnik polozenia walu korbowego. Jednak jest jeszcze jedna sprawa, czy przy czujniku polozenia walu korbowego, na desce rozdzielczej gdy zgasnie (samoczynnie auto przy temp. ok. 88 stopni) oczywiscie spadaja obroty do 0....
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Cze 2011 17:02 :: h-rt :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3292

Astra F nierowne obroty na biegu jalowym, szarpie na wysokic

Jak w temacie moja Asterka robi sobie ze mnie jaja kontrolka diagnostyki mruga (choc nie pokazuje bledu),na niskich obtotach faluje (daje sie zauwazyc synchronizacje z kontrolka diagnostyki gdy sie zapala silnik przyspiesza gdy gasnie silnik zwalnia) a na wysokich szarpie (90 na 5 nie da sie jechac)...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Mar 2005 06:27 :: einstein :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 7052



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: opticum lista kanałów sterowniki sagem livebox subwoofer dioda elemis 5550tm schemat samochodzik grzałka akumulacyjny wysoko podnoszenia pompy netgear router zanikające podświetlenie obudowa pęknięcie
Template->make_filename(): Error - file overall_footer.tpl does not exist