forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



czujnik polozenia walu

Znaleziono 563 wyników na elektroda.pl: czujnik polozenia walu
Podstawowa forma zapytania: czujnik położenie wal
Forum elektroda.pl Strona Główna

Master 2,2 dci - wymiana czujnika polozenia walu

... czy np. można coś przy okazji 'spieprzyć'? Nie jestem mechanikiem, ale zwykle ogarniam temat podstawowych napraw. Jeszcze pytanie, czy bez podnośnika, czy kanału jest to wykonalne? I jeszcze podajcie dokładne umiejscowienie czujnika.
Samochody Mechanika :: 12 Sty 2014 17:14 :: zbyh1903 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 714

Mondeo MK4 1.8TDCi - Lokalizacja czujnika polozenia walu

Witam. Posiadam Mondeo MK4 1.8tdci 2009 Bezskutecznie probuje zlokalizaowac czujnik polozenia walu. Prosilbym o jakiekolwiek wskazowki. Z góry dziękuje za wszelka informajce. Pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 06 Maj 2014 00:28 :: larocca :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 201


Reklama :: 06 Maj 2014 00:28 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Meriva 2003 1.8 - Czujnik polozenia wału korbowego wymiana nie dziala

... na kokpicie i trakcji Ciężko odpala Samochód słabo wchodzi na obroty przy 4tys zostaje odcięty Błąd z komputera błąd czujnika położenia walu korbowego przerwany obwód pradowy Byłbym wdzięczny na za jakąkolwiek pomoc Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Sie 2013 13:39 :: ladus :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1095

VW Touran 1,9 74KW AVQ - Problem z czujnikiem G40

Juz po problemie, byl to czujnik polozenia walu korbowego :D Dodano po 1 Juz po problemie był to czujnik polozenia walu korbowego :D
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sie 2013 20:02 :: Luki8440 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1809

Audi 100 c4 2.0 92rok - czujnik polozenia walu korbowego

... glupia sprawa, ale przy wymianie oleju i filtra niechcacy zachaczylem o kabel czujnika walu korbowego i nie wiem gdzie ja podlaczyc!! silnik nie chce odpalic, czujnik jest, kabel do niego jest, wtyczka jest, a nie wiem gdzie koncowke wtyczki p...
Samochody Początkujący :: 11 Lis 2013 19:59 :: kisiel3092 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1668

ford mondeo TDci mk3 czujnik polozenia walu korbowego

... ze to czujnik polozenia walu. wymienilem czujnik blad skasowany i po 3 dniach to samo, pojechalem do mechanika test na kompie i ten sam blad "czujnik polozenia walu" mechanik sugeruje naciagniety lancuch albo ze kupilem trefny czujnik...(czujni...
Samochody Początkujący :: 15 Lis 2013 16:31 :: manuell rodriguez :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 696

Nissan Primera P11 - 1.8 16V 99r. gdzie jest czujnik położenia wału

... czy mozesz powiedziec jak skonczyl sie Twoj problem?? Mam dokladnie taki sam temat, po podpiecu kompa informacja ze padniety czujnik polozenia walu, samochod zgasl przy 140 na autostradzie i juz nie ozyl... Bede wdzieczny za informacje.
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lip 2014 13:01 :: Waldas69 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4491

Skoda Felicia 1.3 MPI '95 - Podłączenie nowego czujnika Halla na stary kabel

Nie mam zdjęcia ale wygląda tak jak ten na aukcji. I to jest raczej to tylko nie wiem jak go podłączyć, żeby działał prawidłowo
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Lis 2013 22:27 :: Rajmek76 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 936

opel astra 1.7 dti czujnik obrotów walu

... bo nikt nie może pomóc. Na I badaniu komp pojawił się błąd czujnika wału, potem już się nie nagrywał. Znalazłem na pewnym forum identyczne objawy jak u mnie i koleś wymienił czujnik polozenia wału korbowego i jak ręką odjął. Co wy na to?
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Paź 2013 09:57 :: adams4lta :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 60180

Leon 1.9 TDI, BXE, cisnienia oleju, czujnik pol. walu

... czujnik polozenia walu. Cisnienie oleju sprawdzilem, na obrotach jest okolo 2,5-3bar, na wiekszych obrotach dochodzi do ponad 4bar okolo 5bar, wiec jest ok. Zalozylem nowy czujnik polozenia walu, dalej to samo. Przedzwonilem kable od czujnika...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Paź 2013 22:56 :: robreg :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3525

Suzuki sx4 1.9 - Nie odpala, 4 renomowane warsztaty rozkładaja rece

... i sprawdzalem i sa ok.... ecu nie daje sekwencji na 100% a czy bez halotronowego czujnika polozenia walka ten samochód ma prawo zapalic? jedyny czujnik ktory mierze oscyloskopem i nie mam 100% pewnosci czy jest napewno dobry... sprawdza...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lip 2014 18:26 :: wosda :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 1344


Reklama :: 05 Lip 2014 18:26 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Mazda Premacy 2.0 ditd - Brak mocy

... dobierać do czujnika polozenia walu doszlem do wniosku ze rozrząd przeskoczyl o jeden zabek i dlatego pokazywalo pompe bo się niezgrywalo ustawiaem od nowa i jest wszystko ok.bardzo dziekuje za pomoc.bez pomysłu o czujkiku polozenia waly nie...
Samochody Początkujący :: 21 Kwi 2014 12:02 :: kwitek007 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 612

Opel Frontera A Long 2.2 16v '96 - nie odpala, imobilizer, brak iskry

... czujnika polozenia walu to zgasl, tak jak kolega autoel pisal cos z instalacja jest nie tak,moze kostki,kabel czujnika,czujnik no nie wiem,listwa od poszczegolnych wtryskow, wielka zgadywanka ;D.czy jest jakis sposob na sprawdzenie tego cz...
Samochody Początkujący :: 15 Kwi 2014 19:29 :: jokerro :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 390

Bmw e36 2.5i - Bmw E36 2.5i Vanos nie odpala

Ewidentny brak prądu tylko czy przez to ze brak sterowania z czujnikow polozenia walu/walka czy brak zasilan. Sprawdzales przewody miedzy czujnikami kluczowymi dla tego silnika (polozenia walu/walka itd) a ECU ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Maj 2014 19:10 :: Grupasilny :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 849

Mondeo MK1 1995r 2,0 16v - Nie odpala po wymianie sprzegła.

Przyczyna usterki- zwarcie na przewodzie od komputera do czujnika polozenia walu.Zwarcie przewodow wstrzymywało sygnał z czujnika polozenia walu, co powodowało brak iskry.Nowy przewod załatwił sprawe :)
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Lut 2014 21:54 :: Carbit :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 618

Nissan Micra k12 - nie odpala brak bledow

... brak bledow. Sprawdzilem elektryke wszystko wyglada ok. Odpiolem czujnik polozenia walu i silnik odpalil ma braki w mocy poza tym chodzi normalnie. Po podmianie czujnika polozenia walu na inny (z chodzacego samochodu) silnik nie odpalil bledow nie...
Samochody Mechanika :: 06 Cze 2014 08:31 :: 05071977 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 198

Astra G - Zabezpiecznie antykradziezowe

... jestem przewrazliwiony bo miesiac temu ukradli mi juz jedno... W planie mam załozyć gaz wiec chyba odciecie pompy paliwa nic nie da. Czy odcienie na czujniku polozenia walu na pewno nie wyrzuci bledu.? chyba raczej na pewno wyrzuci...
Zabezpieczenia Pojazdów :: 20 Lip 2013 22:33 :: adrf87 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 768

BMW E39 525TDS 1996R - trudne odpalenie na ciepłym oraz mulenie do 2.5tyś obro..

...co do odpalania, to jesli czujnik temp cieczy i czujnik polozenia walu podmieniane lub na 100% po rozgrzaniu pokazują poprawnie (zdarzało mi się, ze czujnik polozenia walu nie dawal sygnalów po rozgrzaniu motoru), to raczej pompa juz jest słaba...
Samochody Diesel :: 21 Lut 2014 10:44 :: żałosna udręka :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 612

Opel Corsa 1.0 benz. 12V - Nie chce zapalić

... ale źle ustawiona jest ta "koronka" na wałku i czujnik dostaje zły sygnał! Przez co iskra jest w złym czasie a na trzecim cylindrze nie było wcale! Przy okazji może ktoś jest na kupnie czujnika wału do takiego autka. Pasuje też do innych aut...
Samochody Początkujący :: 31 Gru 2013 12:21 :: DD81 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2247

passat b6 2.0 FSI blad P0341

... byl wymieniony pol roku temu, a teraz wymienilem czujnik polozenia walu. Blad na kompie dalej jest i auto nie odpala. Ma ktos jakis pomysl co dalej sprawdzic? Czy znajduje sie gdzies drugi czujnik? Moze ktos mial cos podobnego? Dodam ze je...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Lis 2013 18:49 :: trans-serwis :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1023

opel vectraB 1,8 16V - Zginela iskra

Mam problem z vetrą B 1,8 16V.Zginela iskra.Wymienilem cewke, czujnik polozenia walu i czujnik polozenia walkow rozrzadu oraz sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i nadal nie ma iskry.Czy ktos wie co moze byc przyczyna tego problemu?
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Paź 2013 21:08 :: mario12341234 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 891

KANGO 1,2 -16V - brak iskry

Gornego walu? Masz na mysli walka rozrzadu? W wiekszosci przypadkow brak iskry to uwalony czujnik polozenia walu korbowego. Nie mam duzego doswiadczenia. Polecam sprawdzic jesli sprawdziles tylko czujnik polozenia walka rozrzadu.
Samochody Początkujący :: 18 Sie 2013 22:17 :: dunajec1968 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 699

Ford Focus 1.8 TDCI MK1 - Przerywanie podczas przyspieszania

... wyczytalem ze problemem moze byc czujnik polozenia walu korbowego.Ktos napisal ze opornosci tego czujnika powinna wynosic 400 ohm.Wiec go wykrecilem i zmierzylem i u mnie wynosi 498 ohm.Czy to oznacza ze moj czujnik jest uszkodzony?? Z gory ...
Samochody Początkujący :: 02 Lis 2013 19:29 :: Darek_U :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2289

chrysler grand voyager 2.5 crd 2002r po zgaszeniu nie chce odpalic

... blad p0340 czujnik polozenia walka rozrzadu wymienilem go i dalej kicha teraz mam blad p1685 objawy takie same rono dopuki sie nie zagrzeje chodzi idealnie pali na dotyk jak tylko sie zagrzeje nie odpala. zamowilem teraz czujnik polozenia...
Samochody Początkujący :: 04 Lut 2014 08:48 :: Grzegorz_madera :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 930

VW Golf IV szarpie przy ciepłym silniku i zapala sie ESP

... cewka - swiece - kable do swiec - przepustnica - pompa paliwa - katalizator ze zlaczka miekka - czujnik polozenia walu - czujnik temperatury wody To ten mechanik doszedl do tego, ze dwa wtryski nie dzialaja i stwierdzil, ze musi to byc w...
Samochody Mechanika :: 17 Lip 2014 15:17 :: maxgallo :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 3424

Renault Megane II 1.6 16V - Błędy P0340 i P0010

... Myslalem,ze ktos np. ma moze fotki miejsc gdzie znajduja sie czujniki odpowiedzialne za te bledy. Slyszalem juz nawet informacje,ze odpowiedzialny za te bledy jest czujnik polozenia walu - wiec po to o tym pisze zeby mnie ktos uswiadomil co moze byc...
Samochody Początkujący :: 24 Lut 2014 20:19 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1329

Renault Scenic 1.6 16 - Gorący silnik nie odpala

np ten będzie spoko. Jest kilku producentów tych czujników. Czym się różnią oprócz ceny? Być może tylko marką.
Samochody Początkujący :: 09 Paź 2013 15:37 :: monta :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1332

Megasquirt - odpalimy go za rozsądne pieniądze

Gosc takie cos zamontowal do malucha bisa. Mialem gdzies ta strone ale nie moge zlalesc. Podobno dziala to dobrze, wieksza dynamika i mniej pali. Tylko do tego trzeba zamontowad dodatkowe czujniki, sonde lambda, czujnik polozenia walu, itd.
Samochody Początkujący :: 30 Cze 2014 11:54 :: karas44 :: Odpowiedzi: 442 :: Wyświetleń: 71381

jeep grand cherokee 3,1 td 2000r nie odpala

tam jest tylko jeden czujnik i to jest chyba wlasnie czujnik polozenia walu bo on jest w skrzyni sprawdzalem gi faktycznie jest zepsuty w ogole nie daje impulsow , jak wymienie to napisze czy wszystko ok . dtogi ten czujnik 400 zl :(
Samochody Początkujący :: 29 Paź 2013 21:42 :: heniekfikolek :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1395

Fiat Uno 1.4B mono 98r. - Trudności z uruchomieniem silnika.

Jest iskra w chwili jak nie chce zapalic? Przyjrzyj sie czujnikowi polozenia walu.
Samochody Mechanika :: 26 Lip 2013 18:15 :: jurrogalin :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 10465

Polonez - nie pali na cieplym silniku

... po prawie calkowitym rozladowaniu akumulatora, kiedy zegary przegasaja, i wydaje sie ze to juz ostatnie zipniecie, po podpompowaniu pedalem gazu zaskakuje. sprawdzilem czujniki temperatury i czujnik polozenia walu, niby wszystko ok.
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Lut 2014 17:14 :: maciash :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 345

Opel Omega - Napiecie na wtryskiwaczach.

... swia Wielkie dzieki. Takiej odpowiedzi oczekiwalem :) (at)emeryt2 Sterowanie mam zamiar zrobic sam. Czujnik polozenia walu, polozenia przepustnicy, sterownik i troche wlasnej pracy. Moze jeszcze odezwe sie na forum jak bede mial jakies pr...
Samochody Początkujący :: 09 Lip 2013 21:11 :: pitekpl1990 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 789

Laguna 1.6 16V 2002 silnik ciężko odpala, gdy jest ciepły

... na cieplym silniku. Wyczyscilem silniczek krokowy i nic, czujnik polozenia walu i nic. Rozrusznik mam dobry, swiece, kable i cewki wymieniane. Dopiero po wymianie czujnika temperatury zasysanego powietrza pomogla. Pali za kazdym razem, cieply...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Lut 2014 17:17 :: Lin_coln :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 12515

PEUGEOT 106 - Szarpanie w czasie jazdy.

... moge smialo wyeliminowac, a i bez tego pozostaja sprawy kosztowne typu lambda,map sensor czy przeplywomierz o czujniku polozenia walu juz nie wspomne. Czy przyczyna moze lezec w przestawionym o jakis zabek pasku rozrzadu? mam zamiar to sprawdz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lip 2013 22:22 :: Tolo1 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 2571

ducato - raz odpala raz nie

... az do 3,500 obrotow silnika wtedy samochod gasnie i znowu odpala za 2,3,4 a czasem 1 razem komputer pokazal blad czujnika polozenia walu ktory wymienilem ale nic nie pomoglo prosze o pomoc dodam jeszcze ze zakupilem samochod z takowa us...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Kwi 2014 07:29 :: Grzegorz_madera :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 393

VW golf 1.9 PD AJM - Czasmi nie umie odpalic

... był wczesniej u innych mechaników,tak rozrusznik kreci dobrze podmienie czujnik wału z ASZ podejdzie ? na test ? Dodano po 5 Witam ponownie czujnik polozenia walu podmieniony ze sprawnego. Dalej to samo ?!? ktos ma jakis pomysl j...
Samochody Diesel :: 10 Wrz 2013 18:35 :: vwredhat :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1893

Ciężko odpala po dłuższym postoju Renault Megane I Pb-LPG

... wymienil swiece, filtr powietrza, czujnik temp plynu chlodzacego i nic - problem nadal jest - jutro maja sprawdzac dalej wiec dam znac czy cos pomoglo. Na innym forum czytalem ze to moze byc czujnik polozenia walu korbowego - mozna go przecz...
Samochody Początkujący :: 15 Lip 2014 11:12 :: dgolf :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 16919

Passat B4 1.9 TDI brak mocy i głośny silnik

...dawka regulowalem i nic to nie daje.. czujnik polozenia walu wymienilem. przeplywomierz tez jest ok. a czujnik temperatury moze miec cos do tego? podczas krecenia i zaraz po odpaleniu bardzo mocno na czarno kopci a pozniej juz jest ok. A podczas...
Samochody Początkujący :: 22 Cze 2014 20:28 :: robokop :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 420

opel corsa - brak iskry corsa b 1.4 1998 rok

... ze musialem troche dluzej pokrecic zeby odpalil I bylo ok. Auto kupione niedawno odpalilo odrazu kiedy je pierwszy raz ogladalem. Czy to moze byc wina czujnika polozenia walu albo aparatu zaplonowego? czy jeszcze czegos innego?
Samochody Początkujący :: 05 Lip 2013 20:15 :: opamp :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1569

fiat stilo 1.6 16 pasek rozrzadu schodzi z kol Pomocy

... uszczlki pod glowica zaczelem skladac rozrzad i zauwarzylem ze po zalozeniu kola pasowego ze tymi zabkami do czujnika polozenia walu trze o pasek i go strzepi a po zdjeciu kola p asek samoczynie spada nie mam pojecia czgo jest to przyczyna...
Samochody Początkujący :: 02 Lut 2014 16:57 :: jerry1960 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 351

Opel Calibra 8v 2.0 C20NE - brak iskry na dwoch przewodach

... i nadal ten sam efekt pozniej zabralismy sie za kopulke i palec przekladalismy 3 razy kopulki i palce nowe i nadal ten sam efekt..cewka zaplonowa jest ok, co sadzicie moze byc to objaw uszkodzonego czujnika polozenia walu czy cos innego...
Samochody Początkujący :: 24 Mar 2014 09:25 :: Bobek205 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 276

Fiat Bravo 1.9 Td - zatrzymanie pracy obrotomierza wraz z spadkiem obrotow

...Prawdopodobnie (tak wyczytalem na FKP) ze czujnik predkosci odpowiada za wskazania predkosciomierza, natomiast czujnik polozenia walu odpowiedzialny jest za wskazania obrotomierza...czy ktos z Was Panowie to potwierdzi? czy jest mozliwe ze po...
Samochody Początkujący :: 13 Mar 2014 13:14 :: natan1985bytom :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 819

Audi a3 97r Cewka 1.8 20v 125km

Witam! A czujniki polozenia walu? a wysterowanie cewek? Wszystko sie zgadza? Pozdrawiam.Stefan.
Samochody Początkujący :: 30 Mar 2014 17:35 :: karolmaj87 :: Odpowiedzi: 63 :: Wyświetleń: 12435

Opel Meriva 1,7 ctdi 2006 rok - nierówna praca silnika i stukanie

...Witam.Po pierwsze diagnostyka i jakie sa bledy,objawy wskazyja na czujnik polozenia walu korbowego.Abys zaoszczedzila troche wcisnij pedal gazu i hamulca do konca przekrec kluczyk w stacyjce aby zaswiecily sie kontrolki na wyswietlaczy licznika...
Samochody Diesel :: 05 Sie 2013 08:55 :: mruwa257 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3279

hyundai accent 1.5 16v - dusi przy dodaniu gazu ponizej 2,500 obr. powyzej ok

hyundai accent 1.5 16v - dusi przy dodaniu gazu ponizej 2,500 obr. powyzej ok... podcisnienia zdrowe, Przepustnica wyczyszczona wczoraj tak samo jak i przeplywomierz ;) do tego przeczyscilem czujnik polozenia walu korbowego. Mam jeszcze pytanie, co to za zaworek na listwie wtryskowej do ktorego podlaczony jest wezyk podcisnienia ?...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lip 2013 20:48 :: monekx :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1578

Fiat Cinquecento 700 - problem z elektryką

... przepalac. Efekt - najpierw kuleje przy rozruchu a po jakims czasie pada. No i oczywiscie stan swiec. Zaplon? Ew czujnik polozenia walu (nad kolem pasowym) czasem zbierze troche brudu. Uwaga - jest mocowany na fasolkach i przykrecenie w innym mi...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lip 2013 11:19 :: Grzegorz_madera :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 17257

vw touran 1,9tdi - GAŚNIE PODCZAS JAZDY!

Spróbuje najpierw wymienic ten czujnik polozenia walu, probowalem go dzis wykrecic zobaczyc kabelki itd.poddalem się, ciezko dojsc nawet srubokretem, nie wspomne o przyswieceniu lampką.Dam znac jakie efekty...........
Samochody Początkujący :: 15 Sie 2013 19:56 :: Luki8440 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2118

Fiat Siena 1.6 16v Nie odpala, Swieci się kontrolka wtrysku,Obrotomierz głupieje

witam,sprawdz jeszcze cewke zaplonowa,oraz czujnik polozenia walu,pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 28 Kwi 2014 09:29 :: t0rcik :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 345

Mazda 323F Bj 1,5 16v - ginaca iskra

... kody bledu....to jest 11 , 13 , 15 Sprawdzalem przepływomierz..wydaje sie byc w porzadku, sprawdzalem czujnik polozenia walu i tez jest ok, cewki rowniez sa w porzadku, napiecie na cewkach podczas przekrecenia na zaplon wynosi 12v a p...
Samochody Początkujący :: 11 Lut 2014 19:10 :: salmon :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 588

Lupo 1.2 TDI gasnacy silnik podczas jazdy

...Wymienili czujnik polozenia walu ale w kompie nie zapisal sie zaden blad, tak se mozna pol motora wymieniac. Skoro to diesel to jak ma paliwo to musi chodzic, nie wiem czy tam masz pompe wtryskowa czy pompki, jak pompe to moze zaworek paliwa...
Samochody Początkujący :: 04 Lip 2014 05:51 :: fjodek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 504

schemat rozrzadu ford mondeo mk3 20 tdci 130 km

... bardzo za schemat ustawilem tak jak na schemacie tylko nie moge znalesc punktu zerowego walu korbowego ,wyciagnolem czujnik polozenia walu i nie moge znalesc punku , jesli ktos moze pomoc to prosze o podpowiedz Dodano po 24 mam jes...
Samochody Szukam :: 10 Lip 2014 14:58 :: szoster :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 23745

Skoda Octavia 1.6 - nierównomierna praca i błąd EPC

witam moim zdaniem padl czujnik polozenia walu na 100%
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Kwi 2014 14:16 :: mikel84 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 4959

audi a4 2.0 alt - przerywa i gasnie zapala sie check i epc

... jak zachowuja sie parametry auta bo caly czas gubi komunikacje. ginie tez na chwile napiecie na przekazniku pompy paliwa. zalaczam filmik jak to wyglada. czy jest mozliwe zeby siadal czujnik polozenia walu i nie pokazuje bledu?
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Kwi 2014 23:59 :: devil16v :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 936

Renautl Scenic II 1.5 dci - brak sterowania wtryskami

... Jedyne co nie zostalo zalozone ze starego silnika to kolo zamachowe. Mechanik twierdzi ze jest takie samo . Czujnik polozenia walu twierdzi ze tez jest sprawny. Więc nie wiem gdzie jeszcze szukac. Co jeszcze mogę sprawdzić ? Będe wdzięc...
Samochody Początkujący :: 26 Sty 2014 22:03 :: cudak1987 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 780

Ford Transit silnik 4FD kolo zamachowe

no ok ale otwory na czujnik polozenia walu?
Samochody Początkujący :: 08 Sty 2014 00:00 :: elmo113 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 840

Audi 100 c4 AVANT 2.0 16v 140-wymiana pierścieni

... byc problemow. ps. Silnik przed naprawa często +-80% przypadkow nie odpala gdy temp przekraczala 85stC. Postanowilem dodatkowo wymienic czujnik polozenia walu korbowego tylko nie wiem gdzie on sie znajduje. Prosze o pomoc. :D
Samochody Początkujący :: 09 Lip 2014 08:50 :: speed1209 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 237

opel corsa b 1.4 8v 97r - nie odpala

czujnik polozenia walu korbowego mogl polegnac na poczatek bym sprawdzil czy masz dobra mase na silniku a poza tym masz tam jakis alarm czy imo dokladane
Samochody Początkujący :: 28 Lis 2013 15:20 :: hubiwlkp79 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1605

Astra F nie odpala proszę o podpowiedzi :)

Sprawdz czujnik polozenia walu jeśli on nie poda sygnalu do ecu nie ma sterowania wtrysku Ostrzeżenie - 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji.
Samochody Początkujący :: 07 Maj 2014 06:56 :: BartekAstra :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 501

Audi b4 1.6 101KM nie równa praca siłnika

czujnik polozenia walu. nie pytac zmienic lub jesli chcecie miec 1000%pewnoci pomiar oscyloskopowy. dziekuje do widzenia:)
Samochody Mechanika :: 05 Gru 2013 12:35 :: wasylek112233 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 5420

SAAB 9-5 2.0T 99r nie odpala

... nie ma.czy mozliwoscia jest by immo odcinalo w saabince tylko pompke?na forach podawali juz wiele przyczyn:pompka paliwa,czujnik polozenia walu,kaseta.jestem teraz w holandii a tu te rzeczy sa bardzo drogie za sama pompke chca 250 euro
Samochody Początkujący :: 10 Cze 2014 21:00 :: knoppers10 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 270



Strona 1 z 10 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: czujnik polozenia walu krups tłok nokii 2630 irf840 parametry uklad ogrzewania zabezpieczenie napięciem stałym schemat regulacji obrotów listwa sterowana pilotem silnik dodaję gazu kontrolka żarówek podgrzewacz wody
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group