forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



czujnik temperatura podlaczyc

Znaleziono 107 wyników na elektroda.pl: czujnik temperatura podlaczyc
Podstawowa forma zapytania: czujnik temperatura podłączyć
Forum elektroda.pl Strona Główna

Seat Toledo, czujnik temperatury

Witam! Czy ktos mogłby mi podac parametry czujnika temperatury (opór) idącego do komputera (czujnik niebieski, typ NTC) przy danych temperaturach w Seacie Toledo 1.8, rok 1991r. ? Jest to czujnik dwuprzewodowy, z których jeden kabel jest połaczony z masą. Podejrzewam go o powodowanie złej pracy silnika,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Kwi 2010 19:59 :: kaazik89 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 8733

Czujnik temperatury w plycie Shuttle AE23

Mam plyte taka jak w tytule. Posiada ona prawdopodobnie 3 czujniki temperatury. Jeden na procesorze, drugi gdzies na plycie a trzeci nie wiem gdzie. SpeedFan pokazuje temperatury z 2 pierwszych a z trzeciego pokazuje -40 st. Domyslam sie ze 2. czujnik jest wmontowany na stale w plyte i mierzy temperature...
Komputery Hardware :: 18 Mar 2005 15:27 :: MiL999 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 413


czujnik temperatury zewnetrzny

witam. mam problem ze sterowaniem pieca zebiec, jest to sterownik perfekt, podlaczony jest do niego czujnik temperatury zewnetrzej LM335, w bardzo szczelej obudowie. problem jest w tym ze sterownik odczytuje np. temperature na zmiane 2/3 stopnie, nie moze stale wskazac temperatury, skacze pomiedzy wartosciami...
Systemy Grzewcze Serwis :: 06 Gru 2008 18:37 :: riffo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1241

Światłowodowy czujnik temperatury

Światłowodowy czujnik temperaturyPoszukuje informacji na temat zastosowania swiatlowodu do czujnika temperatury. Posiadam czujnik IR, czy moge podlaczyc w jakis sposob swiatlowod i mierzyc temperature obiektu (rys pogladowy ponizej). Czy jest to wogole mozliwe do zrealizowania? Czy swiatlowodem moge transmitowac IR, czy moze sa jakies...
Optoelektronika :: 11 Gru 2010 17:55 :: Dr JZ :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2321

Czujnik temperatury do karty graficznej z wyswietlaczem LCD

Witam potrzebuje troche nietypowy czujnik temperatury ktorym mogl bym sprawdzac temperature radiatora karty graficznej z wyswietlaczem. Chcial bym by Wyswietlacz byl podswietlany na niebiesko a gdy przekroczy jakas tam temperature kolor podswietlania zmienial sie na czerwono. Zasilanie pod jakim mialo...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 24 Lis 2007 17:28 :: gMacher :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1267

LPG - czujnik temperatury przy parowniku

podono mozna podlaczyc sie tez pod fabryczny czujnik temperatury, ten z ktorego info sa przesylane do zegara na desce rozdzielczej. jak to zrobic w vectrze b z silnikiem 1.6 16V?? wystarczy podpiac kabelek od centralki LPG (Autronic AL700) pod czujnik w termostacie czy trzeba stosowac jakies rezystory...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Lis 2006 21:49 :: Sławuś :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 10433

Zmywarka Gorenje GVI682 S1 60, podłączenie czujnika temperatury.

Witam. Mam problem ze startem zmywarki po wymianie uszczelki dolnej gdyz wyswietla mi sie blad czujnika temperatury i rozkrecilem ponownie , widze gdzie jest czujnik i sa od niego kable ale nie widze gdzie powinienem je podlaczyc, czy ktos pomoze? Dziekuje
AGD Początkujący :: 22 Wrz 2012 17:30 :: krzysiek72255 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 381

Sterownik temperatury sterowany z "klawiatury"

Witam! Musze zbudowac sterownik temeratury, ktory bedzie sterownay z klawiatury (ewentualnie cos podobnego). Na wyswietlaczu ustawiamy temperature z zakresu zalozmy 40-125stopni. Elementem grzewczym bedzie ogniwo peltiera. Za chlodzenie tego ogniwa bedzie odpowiadac wentylator. Czujnikiem temperatury...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 20 Mar 2007 20:28 :: janek1815 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 938

Jak to jest z wentylatorami i czujnikami temp. na płycie gł?

Witam! Mam kilka pytan odnosnie czujniikow i wentylatorow na plycie glownej: 1. W everescie tam gdzie sa wyswieetlane czujniki temperatury niewiem co oznacza temperatura oznaczona jako AUX i z ktorego miejsca podaje temp. plyty glownej? 2. Czy predkosc wentylatorow ktore mozna podpiac do plyty...
Komputery Hardware :: 16 Maj 2011 22:26 :: tomybb :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 976

atmega8 i czujnik temperatury

Witam Chcialem na wstepie powiedziec ze jestem poczatkujacy w temacie mikrokontrolerow , jednak udalo mi sie juz zbudowac prosciutku komputerek pokladowy ktory na LCD wyswietla aktualna predkosc i obroty oraz liczacy dystans i czas jazdy. Mam jednak problem jak rozwiazac pomiar temperatury z czujnika...
Mikrokontrolery Ogólne :: 13 Kwi 2005 23:36 :: gotan :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1245

czujnik wilgotnosci na 1wire dzialajacy z ukladem DS2490

Jak w temacie. Szukam czujnika wilgotnosci ktory dzialalby z ukladem DS2490 (jest to konwerter 1wire na usb). Mam podlaczony do ukladu czujnik temperatury - DS18S20, ale chcialbym tez podlaczyc czujnik wilgotnosci. Wiecie moze gdzie taki czujnik mozna kupic ? Pozdrawiam.
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 04 Sie 2010 17:36 :: fil1995 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1577


toyota yaris-2000-czujnik temperatury

Dziekuje za podpowiedz, ale juzznalazlem to miejsce no i nie mam tego czujnika ,jest tylko kawalek plastiku po uchwycie tego czujnika- mam jeszcze jedno pytanie co do tego czujnika- czy mozna podlaczyc czujnik od innego samochodu-np. corlla albo avensis? czy musi byc tylko od yarisa?
Samochody Szukam :: 27 Lis 2011 09:23 :: gines56 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3474

czujnik PT1000

Witam Mam wielki problem, poszukuje schematu w jaki sposob podlaczyc czujnik temperatury PT1000 do przetwornika AD. Schemat zrodla pradowego mam z przetwornikiem sobie poradze. Zakrez mierzonych temperatur -50 +50 K rozdzielczosc 0.1 K. Zakres przetwornika AD 0-5V Morze ma ktos gotowe schematy albo...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 18 Sty 2004 16:01 :: Józef :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 8833

czujnik temperatury opel

najlepiej podlaczyc to pod kapa i zerkac temperature wtrysku bo ten na desce potrafi czsem niezle oszukac jesli kapa niema to wystarczy podgrzac no juz tylko zerkajac na wskazanie temperatury na liczniku , wysunac kabelki z wlacznika zrobic zworke jesli zalaczy wentylator to walniety jest napewno...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Maj 2005 12:56 :: Tosiek_123 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1716

odpowietrzenie ukladu chlodzenia fiat marea

odpowiertznikiem ukladu jest korek wlewu plynu, jesli skacze sa dwie przyczyny ,termostat lub czujnik temperatury podlaczyc skaner i zerknac na temperature w sterowniku silnika w tym silniku sa dwa osobne czujniki na deske i na sterownik temperatury wtrysku .Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Lip 2005 17:07 :: xjaro :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6162

VW Golf II poj 1300 rok 88 jak podlaczyc kontrolke zbiorniczka plynu chodzacego

Lampka kontrolna płynu hamulcowego to dość łatwa sprawa: czujnik na zbiorniczku ma dwa przewody – brązowy masa i niebiesko-brązowy – sygnał do lampki. Podłączamy go do lampki w tablicy, do przewodu idącego do włącznika ręcznego hamulca, kolor szary. Natomiast włącznik poziomu płyny chłodzącego...
Samochody Początkujący :: 19 Sty 2012 21:24 :: Zico63 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1590

MGSM5.0 PS ROPAM - powiadomienie i czujnik temp

Witam kupilem powiadomienie mgsm5 i potrzebuje podlaczyc cyfrowy czujnik temperatury TSR1 ROPAM ktory jest dostosowany do mgsm4 Czy moge podlczyc do mojego powiadomienia a jezeli nie to jaki czujnik zastosowac ?
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 19 Mar 2013 22:29 :: aandrzejww :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 579

passat b5 1997r, czujnik temperatury

passat b5 1997r, czujnik temperaturyWitam, kombinuje jak podlaczyc wiatrak el pod seryjny czujnik ktory znalazlem pry przewodzie dolnym od chlodnicy, tyle ze nie wiem do czego on jest czy do wskaznika czy wlasnie bd mogl sterowac wiatrakiem, kable z czujnika ida w wiazke z ktorej mam podlaczony wiatrak el ktory niestety dziala ciagle na...
Samochody Początkujący :: 08 Wrz 2014 12:22 :: mateo2558 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 627

Termistor jako czujnik temperatury (VDO)

Mam radyjko VDO CD3100 - ma ono funkcje termometra, rozchodzi sie o to ze nie mam czujnika, chce go zrobic sam - czy ktos wie jaki termistor mam podlaczyc zeby wszystko chodzilo cacy ?? Pozdrawiam Marcin
RadiaSamochodowe Serwis :: 22 Paź 2004 14:52 :: sarna1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2013

Potrzebuje schematu czujnika temperatury DS1820

potrzebuje takie schematu czujnika pod COM chce podlaczyc go pod karte graficzna
Początkujący Ogólny :: 26 Mar 2006 08:38 :: hefid :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 544

Alfa Romeo 145 95r 1.6 boxer czujnik temperatury

Wielkie dzieki znalazłem czujnik ... Jakims trafem udalo mi sie podlaczyc ten czerwony kabel do alternatora ( miał miejsce na taki konektor i nawet sie długośc kabloa zgadzała). Teraz jest juz wszystko OK Pozdro RZezniol
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Cze 2006 20:12 :: RZezniol :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1740

czujnik temperatury silnik w simsonie :|

jak wczesniej pisalem chce miezyc tem cylindra+glowicy i moj plan zakladal zeby "cos" przykrecic np do glowicy i potem podlaczyc to do wskaznika ale problem jest taaki ze nie moge znalesc zadnego czujnika ktory by do tego pasowal :] Dodano po 3 nie wiem czy wystarczy jakos to przymocowac ...
Samochody Archiwum :: 07 Lip 2006 14:07 :: kuras147 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1735

golf 1.9TDI - czujnik temperatury

Pozwole sie podlaczyc pod temat... a gdzie bedzie ten czujnik G2 w silniku 1,4 16V 2001 rok (Polo Kombi)?
Samochody Mechanika :: 29 Kwi 2009 05:30 :: Sztomel :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 9566


Regulator urządzeń grzewczych czujnik temperatury

Generalnie powinien pasowac (patrzac na uklad wew sterownika ) czujnik temp wykozystywany do multimetrow (musisz go podlaczyc w odpowiedni spoob-jak nie bedzie dzialal zamien kabelki) pozdrawiam maniek
Systemy Grzewcze Serwis :: 16 Lis 2010 13:44 :: AWJR1951 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 772

Czujnik temperatury i Soltek 75DRV4

Mam taka plyte glowna i jest na niej zlacze RT2, co mozna do niego podlaczyc, co by dobrze wskazywalo temperaturke - probowalem diode, ale nastala zwicha systemu :(. Dzieki za wszelkie info
Komputery Hardware :: 10 Lut 2004 09:48 :: praw :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 620

jak mozna podlaczyc wentylator?

W zupełności im wystarczy pół zasilacza (czyli 24V), i jeszcze trzeba im obniżyć napięcie. Jeśli mają jakiś znaczący pobór prądu, to może warto jeden zasilić z jednej połówki, a drugi z drugiej - żeby wzmacniacz nie odczuł asymetrii zasilania. Co do regulacji obrotów, to: - czy te wiatraczki można...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 17 Cze 2004 15:42 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2177

Wzmocnienie sygnalu z czujnika temperatury LM35DZ

Nie mam pojecia jaka jest dokladnosc PT1000 ale wystarczajaca dla moich potrzeb. Sprawdze z tym rezystorem, ale potencjometrem reguluje tylko przesuniecie, tak? Takze uklad powinien przeklamywać o tyle samo w calym zakresie. Z tymi rezystorami 0,2% to bede mial problem bo ciezko takie cos dostac....
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 04 Lut 2006 16:58 :: lioleon :: Odpowiedzi: 114 :: Wyświetleń: 21936

Golf 3 1993 silnik benzyna 1,6 ABU czujnik temperatury wody

auto to golf III 1.6 1993rok Chciałem dowiedzieć się gdzie -co podlaczyc do trojnika, ktory jest na wężyku mocowanym z tylu zespolu wtryskowego-patrz strzalka na zalaczonym zdieciu Auto podczas dodawania pedału gazu nie chce wejśc na obroty tylko dławi się i szukam przyczyne takiego zachowania. [url=]Link
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Lip 2010 21:30 :: v_grzes1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5943

Logo siemens 6ED1 czujnik temperatury termostat

Witam Posiadam sterownik Logo siemens 6ED1 Chcialbym przy pomocy tego sterownika sterowac temperatura ( 20 oC ) przy pomocy 4 przekaznikow ( bieg 1 bieg 2 bieg 3 bieg 4 ) wentylatora . Czy ktos bylby w stanie powiedziec mi w jakis sposob podlaczyc czujnik temperatury do logo siemens , bez...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 11 Lis 2014 22:23 :: bartek19877 :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 972

VW Sharan, gdzie się znajduje włącznik Webasto?

VW Sharan, gdzie się znajduje włącznik Webasto?Witam! Mam pytanie. Piecyk D5WZ załącza czujnik na podszybiu. A który czujnik jest odpowiedzialny za jego wyłączenie jak osiągnie 75 °C? Chodzi o to, że na wskaźniku mam 90°C a on się w ogóle nie wyłącza! Mam to samo i troche mnie to martwi.Mam zegar i wylacznik na 3 razy wiec robie On,Off ale to...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Gru 2012 20:04 :: grunwald10 :: Odpowiedzi: 1287 :: Wyświetleń: 521993

szukam ukladow .... wiem, ze są takie. pomozecie???

no widze, ze jakos nikt nic nie wie.... ale poszukalem cos i znalazlem cos odnoscnie pkt. 2 2) DS1621 cyfrowy termometr z wbudowanym termostatem w 8 nozkowej obudowie, wszystko jest super, ale on ma w sobie wbudowany czujnik temperatury, a szukam czegos takiego by ten czujnik podlaczyc do 2 nozek...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 02 Lip 2005 23:00 :: grafii1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 726

Termometr do ukladu w/c. Gdzie podłączyć czujnik?

Witam kolegow, tym razem problem z innej beczki. Mam zamiar w moim zestawie w/c zastosowac termometr taki jak ten: Lecz stwierdzilem ze kupujac, jakby nie patrzec, drogi AeroCoolPowerwatch: mam kilka drucikow(?), w kazdym razie czujnikow temperatury, moglbym wykorzystac taki trojniczek: ...
Komputery użytkowy :: 22 Mar 2007 21:17 :: ozy2001 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 591

Jak podlaczyc OBC do BMW ??

Witam, mianowicie mam taki problem, chce sobie podlaczyc do E36 maly komputer OBC, czyli temp godzina, itd.. gownie chodzi mi o temp. Mam komputerek, wtyczke i czujnik temp. I tu jest maly problem. Mam schemat, w sumie jak podlaczyc czujnik temperatury to jest jasne, na schemiacie dosc jasno...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lis 2005 14:04 :: osd :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1704

AduC + czujnik temp + sterowanie wentylatorem

Mam zrobic projekt "Sterowanie chlodzeniem komputera". Zalozenia: - sterowanie predkoscia obrotowa wentylatorow w zaleznosci od temp, - wyswietlenie temperatur na wyswietlaczu, - czujnik temp + went ma byc na: CPU, grafice, - sam czujnik temp na HDD oraz w obudowie Jak chce to zrobic? Musze...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 05 Cze 2008 14:21 :: Nemiroff :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1854

Lenovo T61 - Nie uruchamia wentylatora oraz termal sensing error

1. Jestes pewien ze wentylator wcale nie pracuje czy moze pracuje na takich obrotach ze nie jestes w stanie tego uslyszec lub wyczuc? HWMonitor i SpeedFan w sporej ilosci laptopow i komputerow nie sa w stanie pokazac predkosci obrotowych ani nawet temperatur z powodu niekompatybilnosci ukladow plyty...
Komputery Laptopy Hardware :: 04 Wrz 2014 00:49 :: cyzxer5 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 399

Klimatyzacja do Bizon ZO-58

Klimatyzacja do Bizon ZO-58Witam ponownie! Podbijam temat poniewaz prac ruszyly do przodu, w tym momencie jednak stoja w miejscu mam problem z kwestia elektryki. Skraplacz z wiatrakami mam juz gotowy, sprezarka zamocowana przy silniku , parownik uniwersalny w kabinie, czekam teraz na weze na ktorych to ma byc zakuty osuszacz...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 21 Lis 2011 20:58 :: AdamA. :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 8846

Alarm w domu - kolejny dom kolejny alarm.

Witam serdecznie proszę o sprawdzenie mojej instalacji alarmu w domu jenorodzinnym czy dobrze rozmieściłem czujniki, czy jest ich wystarczająco a może za dużo, czy kable są dobre i same elementy alarmu, proszę o wszelkie uwagi i poprawki. Kable będą puszczone pod sufitem jakies 20 cm. zdjecia: ...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 16 Sty 2011 13:47 :: neptun93 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5578

Piec gazowy Termet co 86

Witam. Potrzebuje schemat do czujnika - regulatora temperatury do pieca gazowego wiszacego termet 86. Z pieca wystaje kabel cztero żyłowy i potrzebuje wiedziec jak podlaczyc czujnik temperatury tzn to użądzenie w pokoju co jest i nim mozna regulowac temperaturę jaka ma byc. Za pomoc z góry dziękuje....
AGD Początkujący :: 25 Wrz 2006 14:06 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1465

poszukuje schematu podlaczenia foteli grzanych w Audi A4 96r

ok weekend minal a ja nadal jerstem w martwym punkcie a to z powodu jednego przewodu ktory niewiem jak podlaczyc. chodzi oto ze wtyczka w fotelu ma 4 gniazda z ktorych wychodza: przewod brązowy, czarnyo-bialy,czarno-żółty, czarno-brązowy. porownujac to wszystko ze schematem powyzej wiadomo jak podlaczyc...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Paź 2009 12:17 :: gadam13 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 6173

Sterownik własnej roboty ??

Uklad musi wygladac mniejwiecej tak: 4 wejscia na klawisze (gora,dol,akceptuj,anuluj) kilka wejsc/wyjsc na termometry cyfrowe (dla np DS1620 beda to 3 linie, 2 termometry to 6 linii) 4 wyjscia sterujace przekaznikami (ktore odpowiednio wlanczaja/wylanczaja urzadzenia ktore kontrolujesz) Wiec...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 14 Lip 2005 08:14 :: marek_Łódź :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2912

Peugeot 605 podlaczenie klimatyzacji A/C

wiec tak kupiłem cala bez instalacji łączącej wszystko: -chłodnica do klimy -wentylator (na chłodnice od klimy) -skraplacz -parownik (wraaz z czujnikiem) -orurowanie -włącznik -sprzezarke sterowana jest ręcznie włącznikiem z napisem A/C (nie ma zadnego nastawiania temperatury - wszystkie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Mar 2007 20:19 :: Johnny605 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2495

Ford Mondeo 1.8 - stag 300 - gaz dziala / nie dziala.

no wiec wszystko jasne i cieszyc sie nie ma czym.mapa jest porazka calkowita widac zbyt male dysze lub niewydolne wtryski.nikt nawet nie probowal jej regulowac.sonda po nagrzaniu ma szybko oscylowac od 0 do 1V (pierwsza).czujnik temperatury reduktora prawdopodobnie niewlasciwy najlepiej rano podlaczyc...
Samochody Instalacje Gazowe :: 05 Lut 2009 18:24 :: dariusz105 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 9238

Samodzielny montaz sterownika tech st-24

Witam, mam pytanie do ekspertow (zgory przepraszam za banalne pytania), jak zamontować sterownik tech st-24.(nadmuch ewmar- ness) Mam ogniwo biecz s6wc oraz pompke grundfos ups 25-40 w sklepie powiedzieli mi ze podlaczenie jest proste. Ja jednak mam kilka pytan. 1) jak podlaczyc pompke ? na wyjsciu...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 14 Sty 2012 15:54 :: mackod :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2512

Joni Foodline wok indukcyjny - Wymiana uszkodzonych podzespolow.

Dzieki za podpowiedz. Czy wstawione przeze mnie zdjecia sa odwrocone ? robilem je Ipadem a teraz u mnie na kompie widze ze sa "do gory nogami" :)... Dodano po 19 Oczywiscie zasugeruje wlascicielowi restauracji sprawdzenie instalacji,lecz do tych awarii dochodzi w kazdej z 4 restauracji .Ze wzgledu...
Urządzenia przemysłowe :: 18 Lis 2014 22:40 :: bestler :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 2268

PROBLEM Z ŁĄCZNOŚCIĄ Z KOMPUTEREM W XANTII

Witam, Mam chyba bardzo podobny problem wiec skorzystam i podepne sie pod temat, bardzo prosze o pomoc. Tez mam Xantie 2.0 1994, sterownik wtrysku Magneti Marelli IAW 8P, kupilem ja 2 tygodnie temu. Objaw jest taki ze po odpaleniu auta nie gasnie kontrolka wtrysku, jak jest zimny to przy ruszaniu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Paź 2004 11:30 :: Marek1 :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 3970

zegar, kalendarz, termometr z LCD graficznym

Witam Posiadam zwloki po motoroli C550 i wpadl mi pomysl aby wykozystac LCD z tej komurki do czegos i pierwsze co mi przyszlo do glowy to zegar z kalendarzem i termometrem :) Zaczynajac od poczatku i pokolei, moze najpierw co posiadam: - kolorowy LCD graficzny LPH8592-2 (jest na nim kilka roznych...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 21 Maj 2008 07:18 :: spoko_janko :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3871

licznik z obrotkiem golf 77rok problem z temperatura

aha. czyli musze kupic czujnik od benzyny 1.8 gdzie był ten wskaxnik? wtedy podlaczyc go szeregowo do aku - i wtedy do licznika? ale czemu wskaznik nie działa z czujnikiem od golfa 2 91 rok ( czujnik czarny) Dodano po 1 juz wiem mam zły czujnik. ale porada się przydala goldwinger. pozd
Samochody Początkujący :: 07 Wrz 2008 15:37 :: Jabcok20 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 554

ET200S 6ES7134-4MB02-0AB0 2xAI 2/4 WIRE

Witam serdecznie Chcialem zapytac was, w jaki sposob podlaczyc czujnik temperatury PT100 do wejscia analogowego ET200S (6ES7134-4MB02-0AB0) ? Mam dwuprzewodowy czujnik. Podlaczam + do zacisku 1, sygnal do zacisku 3, mostkuje zaciski 2 i 4. I nie dziala. Czy skonfigurowac ten kanal modulu AI jako 2-przewodowy?...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 11 Cze 2013 22:07 :: maleer :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 900

Opel Omega B i grzanie się silnika

Sprawdz kable i czujnik temperatury silnika, a takze wentylator i przekaznik zalaczajacy. Ja stawiam na czujnik, mozna to sprawdzic scannerem ODB II - podlaczyc i odczytac temp. silnika, jesli jest nizsza niz rzeczywista, wymienic czujnik.
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Sty 2006 12:41 :: glurak :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1630

Sterowanie urządzeniami i pomiar temperatury za pomocą LPT

A nie dało by się zrobić tego w ten sposób: ... dołączając poprostu kolejne czujniki i odczytując z nich dane?. Myślę że to by było prostsze niż zabawa w mulitpleksowanie. Niewykorzystane piny służyły by natomiast do sterowania urządzeniami 230V. Cos jak to. Nie rozumiem jednak tego, jak chcesz "dołączac...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 03 Kwi 2008 17:11 :: alfam17 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2363

ustawienie kata wtrysku golf td i rozregulowana pompa

zna ktos moze link do pewnego schematu impulsatora z sterowaniem czestotliwoscia impulsow? do takiego zeby uciagnal te 25 A i nawet wiecej. Czy dziala? hm dopoki sam nie sprawdze nie przekonam sie. na youtube sa filmy z Td jak niby silnik kopci mniej itp. wiec cos tam musi dzialac. Nie oczekuje...
Samochody Mechanika :: 09 Paź 2009 05:51 :: manta :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 11173

eberspeacher hydrotrinik d3wz

A WIECEJ BO NIC NIEROZUMIEM CO CHCESZ WIEDZIEC Tzn.jak to zrobic profesjonalnie z zastosowaniem zegara programujacego.Wiem ze mozna prosciej(nawet zastosowac prosty on,off).Ale chce zamontowac zegar i podlaczyc go tak abym mial od czasu do czasu zalezy od potrzeby ogrzewanie postojowe. Mam takie...
Samochody Szukam :: 26 Lip 2010 18:32 :: peters1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1323

Kilka czujników DS1820 na jednej lini

Niom naprawde swietna pomoc! 2. Projekt z fizyki. "pomiar rozkładu temperatur przez sciane budowlaną". W tym projekcie chce użyć 6 czujnikow. Wiec pomysl jest nastepujacy: - jeden przewod (2 lub 3 zylowy) do podlaczenia wszystkich czujnikow. - maly mikroprocek 2051 - RS-232 - komputer PC Do...
Mikrokontrolery Ogólne :: 26 Lut 2005 11:48 :: szolek :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 3684

czejnik temp. wew. Astra 1

witam. wpadlem na taki pomysl zeby zalozyc sobie czujnik temperatury wew. w astrze, ale zeby pokazawalo temp. na TIDzie, zeby moznabylo przelaczac sobie miedzy temp zew a wew. Ma ktos moze jakis pomysl na to? Ja wpadlem na taki, zeby drugi czujnik podlaczyc pod pierwszy przy pomocy przelacznika, zeby...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Mar 2005 00:13 :: janusz kaczor :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 510

Peugeot 106 zimny silnik zle pracuje

skaner w reke trzy rzeczy czujnik temperatury, sada , cisnienie paliwa jesli to mono cisnienie od 0.8 /1.0 atmosfery do sprawdzenia sady i czujnika polecam podlaczyc skaner Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Gru 2007 08:58 :: fantom :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 4006

Malej pomocy odnosnie PLC potrzebuje...

W sieci duzo jest materialow odnosnie PLC ale nie moge znalezc jednego: prostego wytlumaczenia jak podlaczac wyscia, wejscia, czujniki itp pod sterownik. Wiem tylko ze wyjscia sa grupowane i kazda grupa ma byc na jednej fazie ale i tak za duzo mi to nie mowi. Podpowie mi ktos (na wybranym przykladzie...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 16 Cze 2005 19:42 :: Kamilloo :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1260

wskaźnik napięcia i temperatury do malucha!

Witam, dla miernika temperatury Typ MST-F wypr. przewodow sa nastepujace: przewod czarny(1) i bialy (3) do czujnika temp., przewod czerwony podlaczyc do +12V za wylacznikiem zaplonu, przewod niebieski (4) przylaczyc do zacisku +12V instalacji za wylacznikiem swiatel, przewod bialy (bez numeru) przylaczyc...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lis 2005 19:21 :: Rev_krk :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1530

Alfa 155 1.8 Ts 16V niech mi ktoś pomoże

Trzeba podlaczyc scanner ODBII i odczytac kody bledow. Powodem moze byc zatkany filtr powietrza, zatkany filtr paliwa, swiece zaplonowe(alfa jest na to wrazliwa), czujnik przeplywu powietrza, czujnik temperatury silnika, sonda lambda, to te najprostsze usterki. Na poczatek proponuje zresetowac komputer...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Lut 2006 18:32 :: Staneq :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 687

Jak zmierzyć temperature karty graficznej??

Tak. Mozesz podlaczyc czujnik. Poszukaj w dziale schematy/komputery czujnika temperatury DS1820 podlaczanego przez COM.
Komputery Hardware :: 25 Mar 2006 15:35 :: dabu :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4045

Elektroniczny regulator temperatury sterowany przez pc

Witam wszystkich i od razu przyznam sie ze elektronika to nie moj konik, jednak przyszlo mi zrobic pewien projekt i mysle ze ktos z tu obecnych bedzie sluzyl rada. Prosze nie pisac ze jestem lamus i ze nikt za mnie nic nie zrobi, jesli nie wiesz nic na moj temat badz nie masz pomyslu to lepiej nic nie...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 31 Sty 2007 11:46 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 3269



Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: przełącznik cisco matryca rozlana xbox router alfa romeo soft start transformatora schemat webasto pompa wody parametry sprężarki c20ne silnik regulatora obrotów dmuchawy elektrolux grzeje
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group