zamykam temat mial byc czarny
Zanim wymienisz, to zewrzyj przewód do masy i zobacz, czy wskazówka sie wychyli. Ten czujnik znajduje się przy plastikowych krućcu przy głowicy taki czarny. Do niego dochodzą dwa przewody to który przewód mam przytknąc do masy? Chyba tam znajduje się ten czujnik? Jeśli źle mówie to poprawdzie mnie.
Musisz sobie sprawdzić czujnik temperatury. Na wężu wychodzącym z głowicy są dwa czujniki. Jeden niebieski, a drugi czarny. Czarny odpowiada za pokazywanie temp. na liczniku a niebieski odpowiada za odpowiednią dawkę paliwa. Proponuję sprawdzić niebieski czujnik.
Witam. Jako, że niezbyt znam się na samochodach chciałbym zapytać Państwa o rozpoznanie usterki, a mianowicie: Od pewnego czasu zauważyłam, że nagrzewnica chodzi gorzej niż zawsze. Zawsze po przejechaniu tych 10 -15km z wentylatora szło mocne gorące powietrze, a teraz ledwo co takie ciepłe. Poprosiłam sąsiada o pomoc i on twierdzi, że to wina termostatu....
Witam Clowo odświerzam temat. Czy kolega jest już w posiadaniu takiego opisu?? Dodano po 36 A jedna udało się, natknąłem się na pewnym forum Opis pinów skrzynki bezpieczników Często musimy sprawdzić poprawność styku kabli w skrzynce lub dołączyć nowe urządzenie. Napotykamy wówczas na duże trudności ze zidentyfikowaniem dochodzących do tyłu skrzynki...
Witam jestem posiadaczem tego golfika od 3 miesiecy i cos jest nie tak . Auto jest slabsze niz bylo sprawia wrazenie ociezalego trubo wylancza sie na 4 biegu przy przekroczeniu 4 tys obrotow, przy przyspieszaniu wydobywa sie czarny dym z rury wydechowej . dodam ze wyminiany juz byc alternator, przeplywomierz i czujnik temperatury , mechanik powiedzial...
Witam. Posiadam Volkswagena Golfa III z roku 1992. Silnik ma Oznaczenie ABS (1.8 jednopunktowy wtrysk). Samochód posiada instalację LPG od 5 miesięcy. Problemy zaczęły się niedawno. Mianowicie chodzi o duże ciśnienie w układzie chłodzenia, po rozgrzaniu, płyn w zbiorniczku wyrównawczym bulgocze, podnosi się jego poziom, po odkręceniu korka płyn bardzo...
Witam. Posiadam Golfa 3 1.6 ABU. Problem występuje przy zimnym silniku przy dodawaniu gazu silnik nie chce wejść na obroty tak jakby się dławił. Po rozgrzaniu wszystko jest ok. Pluje z rury czymś czarnym i strasznie dymi ale nie na czarno tylko normalnie. Dużo pali 15\100km. Wymieniłem świece, kable, kopułkę, czujnik temperatury cieczy, termostat.Pomocy...
Witam serdecznie. Niestety pech chciał że urwałem z przodu czarny plastik pod zderzakiem. Okazuje się że czujnik temperatury gdzieś się zapodział, natomiast od wiązki (która idzie nie wiadomo gdzie) odstają dwa kable (barwy brązowo podobnej) w stronę urwanego właśnie czujnika.... Pytanie brzmi co teraz? Kupię czujnik (jaki?) i zamontuje (jak? jak dwa...
Koledzy a czy te silniki nie miały dwóch czujników. Jeden był chyba od za wysokiego ciśnienia. Dokładnie nie pamiętam. A żeś się wyrwał... Ten licznik nie drze mordki przy przekroczeniu temperatury krytycznej przypadkiem, tak jak przy spadku ciśnienia oleju? Może się drzeć ale nie miga wtedy kontrolka oleju, a te czujniki o których mowa reagują na...
Witam wszystkich jestem tu nowy i mam pewien problem z moim golfem. Silnik 1.8 RP a mianowicie od jakiegoś czasu męczę się bo auto odmawia współpracy na benzynie. Wszystkie elementy jak pompa, filtr paliwa, podstawa pod wtryskiem, sonda lambda, i niebieski czujnik zostało wymienione na nowe. Nie wspomnę o palcu, kopułce, przewodach zapłonowych i świecach....
Po zdjęciu wtyczki od sprzęgła dochodzi prąd impulsowo(o dużych przerwach) co powoduje ze sprzęgło się nie uruchamia. Napięcie wyjściowe na presostacie wynosi 2.8v Jak jest odpięta wtyczka to nie ma opcji by był tam prąd. Może pomyliło Ci się z napięciem. Masz tam presostat czy czujnik temperatury - ile przewodów jest we wtyczce? Jeżeli jest to presostat...
Witam!!! Mam problem z swoim golfikiem A mianowicie jak odpalam zimnego wszystko jest ok. Jak się trochę pojeździ i złapie temp. od razu odpali. Ale jak postoi 10 min to trzeba go długo kręcić i dodać gazu aby odpalił. Jak odpali wszystko jest wzorowo. Silnik po remoncie. Wymienione świece, przewody, przepustnica, czujniki temperatury cieczy, rozrządu...
Pompa paliwa ,wtryskiwacz,na grzałce jest 12V jak silnik chodzi Wtryskiwacz jest dobry bo po rozruchu chodzi ok. Dodano po 4 witam w kturym miejscu mieżysz to napięcie jeżeli na grzałce w kolektorze dolotowym to i na zimnej przy temp. 10 st.c powinien odpalić natomiast grzałką tą steruje czujnik na krućcu przykręcony do głowicy silnika o ile dobrze...
Temperatur na zegarach , to nie to samo co widzi sterownik wtrysku , jest drugi czujnik temperatury, czarny. Sprawdz układ dolotowy poza klapą spiętrzającą , łapie fałszywe powietrze. Silnik ma trochę przejechane , czyszczenie przepustnicy wskazane.
Witam wszystkich Jestem nowy na forum szukałem podobnych tematów, ale nie znalazłem jak do tej pory odp na mój problem Otóż mam golfa 3 1.6 93 rok benzyna + lpg parownik lovato sterownik stag. Zakupiłem go od pierwszego właściciela który jak twierdił jeździł do tąd aż urwał się mu pasek rozrządu. Po wymianie paska uszczelki pod głowicą sprzedał auto...
Witam. Mam problem z nowym nabytkiem. GOLF 3 GTi 2.0 16v ABF150KM PB/LPG 4gen Samochód odpala jak jest zimny czasami od razu, a zazwyczaj złapie jak by na 3 cylindry i za 2-3s już na wszystkie zaczyna pracować. Problem pojawia się gdy auto się już rozgrzeje i po postoju trwającym z 5min nie chce odpalić. Aby odpalić silnik muszę wcisnąć przed kręceniem...
Koledzy mam problem ze wskaźnikiem temperatury w golfie II 1,8 benzyna (91'). Czytałem już mnóstwo tematów dot. tego zagadnieniem na różnych forach i nie znalazłem przyczyny niesprawności która u mnie występuje. :cry: Mój model silnika posiada dwie kostki przy bloku silnika: 1.) Pierwsza (patrząc od przodu) koloru pomarańczowego. Jest na niej napięcie...
Ostatnio podczas jazdy zauważyłem , że czujnik temperatury się dziwnie zachowuje podnosił się tylko trochę a wentylator cały czas się załączał. Wymieniłem czujnik i po przejechaniu ok 2 km wolno wskazówka wskoczyła na 3/4. Pojechałem szybciej jeszcze km i zapaliła się lampka temperatury zgasiłem. Rano zrobiłem test i sprawdziłem czy to termostat dolny...
Kolego tu masz gdzie szukać przewodów. Opis dotyczy wersji benzynowych. KOLRY WTYKÓW: A1 żółty, A2 żółty, B zielony, C żółty, D zielony, E zielony, F biały, G1 biały, G2 biały, H1 czerwony, H2 czerwony, J czerwony, K czarny, L czarny, M czarny, N zielony, P niebieski, Q niebieski, R niebieski, S biały, T zielony, U1 niebieski, U2 niebieski, V zielony,...
Witam Mój problem polega na czasami wariujących obrotach podczas zrzucania z biegu w czasie jazdy. Chciałbym sprawdzić poprawność działania czujników temperatury i sondy lambda. Wentylator się włącza więc czujnik w chłodnicy chyba jest dobry. Kolejny czujnik to ten niebieski z przodu przy czarnym sterującym wskaźnikiem na liczniku. Jakie powinny być...
Witam, troszkę mnie tu nie było, ale chciałem podziękować Ci kolego Vegers i koledze orel11 za trafną podpowiedź. W moim przypadku również był problem z wtyczką, ponieważ po rozpadnięciu się części wtyczki wiązki samochodu, nie łączyła. Byłem przekonany, że wtyczka jest na 100% ok, atu był problem. Dodatkowo, jeszcze dwa przewody w owej wtyczce były...
na 100% czujnik temperatury są takie dwa obok siebie czarny i niebieski miałem to samo dwa tygodnie sie z nim męczyłem a miałem takie same objawy jeden czujnik wskazuje temp na liczniku a drugi jest podłączony do ECU tylko nie pamietam który jest który
To wyciąg wsówki z czujnika wtedy gdy wentylator chodzi a nie powinien i zobacz czy ma zwarcie czy nie. I zobaczymy czy czujnik stopiony czy lewe zasilanie. Po wyciagnieciu wsuwek z czujnika temperatury przy chlodnicy wentylator nadal sie kręci (zapłon wyłączony) Dodano po 2 Jestem juz 100 % pewnien ze to cos z tym czujnikiem przy gazniku. Są tam dwie...
Dokładnie kwok Zapłon odpuszczam,bo sterownik nie ma z nim powiązania. Masa na kolektorze ssącym sprawdzona.Jeśli chodzi o czujnik temperatury? Czy tam są dwa obok siebie?Niebieski i czarny?Wskazówka na tablicy rozdzielczej chodzi w dobrym zakresie,czy to znaczy że można uznać czujnik za dobry?No i jak tu go sprawdzić. Ciekawi mnie czy mógłby tak zakłócać...
Poprzedni post wyrzucił moderator ,więc ponawiam pytanie .Jaką funkcje i za co odpowiada czujnik temperatury cieczy chłodzącej koloru czerwonego (stan zwarty -rozwarty przy temperaturze 55-65°c).Silnik jest na mono wtrysku i ma trzy czujniki(niebieski -sterownik silnika.czarny-wskaźnik na desce)Do moderatora ,link do którego mnie skierowano dotyczy...
Witam . Proszę o pomoc z czarnym czujnikiem temperatury. Mianowicie problem polega na tym że wymieniłem go na nowy i podziałał przez kilka uruchomień silnika i padł.Oczywiście wcześniej sprawdziłem omomierzem stary czujnik ,wynik ∞. Nowy przed zamontowaniem dawał wynik około 200Ω, w temperaturze około 0°C.Wraz ze wzrostem temperatury rezystancja...
Niebieski- czujnik temperatury płynu chłodzącego, steruje ssaniem, z niego sygnał idzie do ECU Czarny- również czujnik temperatury płynu chłodzącego lecz on tylko odpowiada za wskazania temperatury w zegarach, steruje wskazówką tak na chłopski rozum Odpowiednie wartości dla niebieskiego czujnika masz podane wyżej, dla czarnego się nie spotkałem z taką...
Pin 1, przewód koloru brązowo-czarny ma być 0V, pin 3 szaro-zielony ma być 2V przy zimnym silniku i 0,2V przy rozgrzanym.
Jaki tam masz silnik i ile masz czujników temperatury na kroćcu wychodzącym z bloku silnika. Możliwe że wymieniłeś nie ten czujnik co potrzeba. Aby sprawdzić który to czujnik przekręć zapłon i na krótko zewrzyj oba piny, a ktoś niech patrzy na tablicę rozdzielczą (zapewne jest to czarny czujnik).
Witam. Ostatnio zauważyłem kilka razy wydostający się z wydechu biały dym, jednak było to z rana i było dosyć zimno (ok. 6 C*), nie bezpośrednio po odpaleniu tylko przejechaniu gdzieś 2 km. Już chciałem się martwić ale w kolejnych dniach białego dymu nie było. Codziennie jeździłem do pracy i wszystko było ok. Dziś padał deszcz, wracałem z pracy, po...
Ten bliżej silnika czarny czujnik, przewód spróchniały pewnie pękł. Zazwyczaj pękają wewnątrz izolacji więc nie licz na to że tylko wzrokowo coś znajdziesz.
Tak jak ktoś wcześniej wspomniał, przyczyn takiego zachowania może być sporo. Ja bym zaczął od diagnostyki tego co można sprawdzić bez wydawania kasy bo wymieniać można wszystko nawet silnik aż wreszcie się trafi w problem, ale nie tak trzeba to robić. Moja rada jest taka na początek (zakładam że masz miernik uniwersalny) podłącz się do sondy lambda...
No macie rację, nie ma co, trzeba to zrobić porządnie. Dobra tak więc postaram się kupić ten króciec tam do niego chyba dają tego oringa co idzie do bloku silnika ale trzeba będzie jeszcze kupić obudowę termostatu no i tu też oring nowy. No i oczywiście pod czujniki by się przydało. Ogólnie też przy okazji zaryzykowałbym i zakupił czujnik temperatury...
Tu masz zdjęcie czujnika wraz z kostką. Zdjęcie z zarchiwizowanej aukcji "AUDI A3 VW GOLF 4 CZUJNIK TEMPERATURY ZEWNĘTRZNEJ(numer 1189128323)" Przewody do sygnału mają kolory brązowy i czarno-żółty. Czujnik temperatury ma przewody brązowo-biały i brązowo-żółty.
Dziś zdobyłem VIN tego auta ale niestety widzę że niema w nim zakodowanej informacji na temat silnika. Wstawił coś takiego: Ale nie działa i mówi że oryginalnie był czarny i tutaj własnie mam rozterkę... Bo może być czarny ale taki sam jak ten zielony co wstawił: Bądź faktycznie z zieloną obramówką taki o jakim piszesz:
niby org ze sklepu czarny z nieb obwódką 70zł ale zmierzyłem rezystancje na zimnym silniku 2.45 kOhm na drugim vw t4 tyle że 2.4D z sil AAB a tutaj rezystancja na rozgrzanym silniku i tym niby org czujniku 3.2 kOhm czyli wygląda że czujnik nówka ale inna charakterystyka ? ma ktoś charakterystyke R/t dla tego czujnika bo do golfa mam i przy 150-220Ohm...
Witam Otóż mam następujący problem, że dosyć mocno pogubiłem się w instalacji elektrycznej pod maską. Silnik to 1.9 TD AAZ. Wiązka jest na nowej skrzynce. Więc tak: Nie chcą mi działać świece żarowe. Czujnik temperatury jest podpięty (niebiesko biały i biało brązowy kabel). Zasilanie też mam podpięte, a przekaźnik jest numeru 104. Nie wiem do czego...
Nie wiem jakie ten typ ma czujniki i sondy, bo to gaźnik. U mnie w Seicento 900 (wtrysk) też masakrycznie zaczął palić, winny okazał się czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Odczytywał źle temperaturę (za niską) i jeżdził cały czas tak, jak "na ssaniu", a w wydechu czarno.
wyciek usunięty (membrana + lejący wtryskiwacz), w filtrze powietrza sucho, po 2 dniach stania zapalił w miarę Ok, 4 godziny jazdy 2 postoju nie pali znowu z rury czarny dym śmierdzący paliwem, po przegazowaniu kilka razy w miarę pojechał, obroty falują, podmieniliśmy cały zestaw monowtyrysku z przepustnicą z poprzedniego auta, dalej faluje, gumowa...
Jeżeli masz duży wentylator z wbudowanym sterownikiem to powinieneś mieć dwa czujniki temperatury: G62- czujnik temperatury płynu chłodzącego, G83- czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu z chłodnicy. Zobacz w blokach pomiarowych co VAG tam widzi. Sterownik silnika steruje prędkością wentylatorów za pomocą jednego przewodu - zazwyczaj żółty...
możliwe że dławi tb silnik spalinami a katalizator kiedy robiony wymieniamy może to wina czujnika spalania stukowego jak takowy się znajduje Czujnik spalania stukowego w 1.9 tdi a to ciekawe. Jak wystąpi szarpanie zgaś auto i zajrzyj do filtra paliwa (zawleczka i wyciągasz czarny zaworek z dwoma rurkami) jak będzie suchy to to coś z pompą paliwa w...
Witam Zacznij od sprawdzenia czy dziala wyprzedzenie wtrysku na zimnym silniku, moze ktorys czujnik temperatury silnika lub paliwa , sprobuj odpalic samochod z lekkim dodaniem gazu bedzie mail troche wieksza dawke ,mozna tez przez kilka sekund zakrecic silnik rano bez grzania swiec zeby dostal dawkwe paliwa do cylindrow potem zagrzej i zapal powinien...
Jeśli masz 8V to sprawdź: -czujnik temperatury (niebieski i czarny) -regulacje przeplywomierza -ciśnienie paliwa
caly czas stoi na 9 czy wymiana pomoze i zniknie to kopcenie na czarno na zimnym silniku? podejrzewam czujnik temperatury ze jest uszkodzony ale blad nie wyskakuje tylko blad wyskakuje sondy na lekko rozgrzanym silniku i wtedy praca silnika sie normuje chodzi bardziej stabilnie i nie zalewa swiec ale fakt faktem swiece czarne nowe firmy NGK. Prosze...
Witam problem tkwi po odpaleniu auta około 20sek. jest ok a następnie trzęsie a po przegazowaniu lekko kopci na czarno i czuć benzyne. Po kilkukrotnym przegazowaniu problem ustępuje.Wyminione:kopułka,palec,kable wn,pierścienie,czujnik temp.Temperatura na wskażniku pokazuje 70 rzadko powyżej. dodam że komputer nie łączy sie ze sterownikiem na stacjach...
Witam, posiadam golfa III 2.0 gti benz-gaz 1992 i mam z nim problem a wiec do rzeczy: auto ciezko pali a gdy odpali to chodzi tak jak by na 3 gary ale po dodaniu gazu jest ok , nie ma spadku mocy, ale na wolnych obrotach szarpie i gaśnie zarówno na benzynie jak i gazie. wymieniłem świece, kable, palec, kopułkę, czujnik temperatury, wyczyściłem silniczek...
Witam mam dokładnie taki sam problem jak przedmówca. termowlacznik, czujnik temperatury, moduł wentylatorow podmieniony nadal wentylatory kreca nonstop. Dodam ze jesli podamy plus do przewodu czarno zielonego idacego do kompresora przez kontrolke a wtyczka do kompresora jest odlaczona wentylatory sie zatrzymuja. jest to przewod jak mniemam z plusem...
Wtyczka przy przepustnicy ma 4 piny - dwa dla czujnika temperatury oraz dwa dla wtryskiwacza. Jeden to plus po stacyjce Drugi to masa ze sterownika silnika z pinu 13. Na tym żółto czarnym przy wtrysku jest napięcie ok 6 V nie wiem co jest grane. Obstawiam że te brązowe przy skrzynce to masa więc je podpinam do masy. Nie wiem do czego jest ten żółto...
Moje pytanie brzmi: 1. Czy mam pecha i dostaje uszkodzone sensory G2 w czujnikach? Czy może problem tkwi w czym innym. 2. Pytanie to może być trywialne ale czy biorąc pod uwagę fakt że w Engine czujnik G62 trzyma ~90 stopni muszę się przejmować i naprawiać błąd wyświetlania na desce rozdzielczej? Czujników były dwa lub trzy rodzaje - chodzi o kolor...
Witam wszystkich mam taki mały problemik odnośnie mojego golfa.Jest to golf 3,1z, 1.9 tdi 90KM rok 96. Mianowicie o co chodzi? Kupiłem sobie autko śmigało bez problemu. Kiedyś poluzowała się śruba centralna od koła zębatego rozrządu na wale , oczywiście kupiłem nowe i nie byle jakie,do tego śrubę i złożyłem na klej(koło zaznaczam dobre). Wymieniałem...
Witam,mam identyczny problem u mnei w golfie 1.6 PN.Po zwarciu przewodow z czujnika ,wskaznik idzie na max. napiecie na kostce od czujnika wynosi jakies 10V,wiec wyglada na to ze wszystko jest ok poza czujnikiem,dzis kupilem nowy czujnik i po zalozeniu sie okazalo ze dalej nic nie pokazuje,probowalem podpinac sie pod czujnik w golfie 1.8 RP i tez mi...
witam serdecznie, Mam problem, mianowicie posiadam w swoim Golfiku DIESEL 1.6 TD licznik na jedna kostkę autko po roku 89', a zakupiłem licznik z dwiema kostkami z obrotomierzem i mimo kilku tematów na forum.vwgolf.pl nadal nie wiem jak ogarnąć temat ;/ opis moich kabli (kolory) z jednej kostki obecenie w aucie, w nawiasach opis pinów z linka poniżej):...
aha. czyli musze kupic czujnik od benzyny 1.8 gdzie był ten wskaxnik? wtedy podlaczyc go szeregowo do aku - i wtedy do licznika? ale czemu wskaznik nie działa z czujnikiem od golfa 2 91 rok ( czujnik czarny) Dodano po 1 juz wiem mam zły czujnik. ale porada się przydala goldwinger. pozd
Witam wszystkich Mam dylemat z golfem II,a dokładnie z wskaźnikiem tem.w tym modelu są dwa czujniki na obudowie termostatu czerwony i czarny.Gdy wypinam kostkę z czerwonego i robię mostek to odzywa się stycznik (przy bezpiecznikach),zaś gdy robię to samo z czarnym wskaźnik tem.idzie na max.Jeżeli ktoś wie,jak to naprawic to bardzo proszę.
Też właśnie ktoś mi podpowiedział o czujniku temperatury. U mnie są 2 czujniki : czarny i niebieski (2 pinowe). Tylko który jest który? :) Nie mogę za bardzo sprawdzić gdyż wskazówka kontrolki temp nie działa odkąd jestem posiadaczem tego samochodu :/
Zacznij od podstaw, czyli jak źle odpala to czujnik ssania niebieski do sprawdzenia rezystancji, od wskazań temperatury w liczniku i pewnie i od kontrolki płynu chłodzącego jest czujnik czarny. Odpowiednie rezystancje znajdziesz tutaj na forum. Silnik Ci się nie przegrzewa czasem? whitewater "pełen wtrysk" czyli potocznie MPI- multi point injection.
Witam, mam problem ze wskaźnikiem temperatury, mianowicie wskaźnik śpi. Mam trzy czujniki temperatury, patrząc od chłodnicy. Pierwszy jest koloru czerwonego, drugi obok niego jest koloru białego, albo jakiegoś szarego i po drugiej stronie, pod spodem jest czujnik koloru czarnego. Który czujnik odpowiada za wartości na wskaźniku ?
Bzura!!! Dopóki silnik się nie nagrzeje sonda lambda nie jest uwzględniana przez sterownik. Priorytetem jest czujnik temperatury powietrza i potencjometr przepustnicy. Sprawdź czy poprostu silnik nie jest zasilany w tym czasie dwoma paliwami, paliwem i gazem jednocześnie. Poza tym, gdy silnik ma za dużo gazu nigdy nie kopci na czarno. Śmierdzi za to...
Sprawdzić CZUJNIK TEMPERATURY WODY. POMIERZYĆ OMOMIERZEM. A jak z obrotami? Porobić domowe testy na krokowca. Bo jak auto kiedy dostaje sygnal prawidłowy od czujnika temp. a krokowiec nie podniesie obrotów i będą za niskie też będzie efekt nierównomiernej pracy. Aha i cewka do sprawdzenia!
witam, koledzy zamiast a może to ,lub tam to, po pierwsze posłuchajcie trans serwisa, jęzeli po diagnozie nic nie wykaze ( w co jestem 90% pewny), to te silniki troszke inaczej dobieraja ilość paliwa , zależy ona w dużej mierze od ilosci powietrza dopływajacego do dolotu, jeżeli czujnik doładowania , przepływka sa ok, to info do klakulatora jest o ilosci...
Najlepiej sprawdzać wymontowując z układu i sprawdzać w kąpieli wodnej obserwując zmiane rezystancji w miare wzrostu temperatury podgrzewanej cieczy.Czujnik czerwony stan (zwarty -rozwarty ) w temperaturze około 60°C .Czujnik czarny odpowiada za wskazania temperatury na desce , podpiąć w jego miejsce rezystor o wartości która spowoduje wychylenie wskaźnika...
jeżeli zwierasz piny po wypięciu kostki z czujnika i wentylator działa, to na 99% masz do wymiany czujnik temp w chłodnicy... koszt jakieś 25 zł... Przy wymianie powinieneś teoretycznie spuścić płyn chłodzący z układu, ale jak wymiany dokonasz sprawnie to nie będziesz musiał wypuszczać płynu z chłodnicy. Tak, wentylator po z mostkowaniu działa to czyli...
Sterowanie w silniku 1,3 L NZ jest proste ale , żeby działało jak należy muszą być spełnione różne warunki ; szczelność dolotu do przepustnicy włącznie z odmą , szczelność wszystkich uszczelek kolektora ssącego , dobrze wyregulowany zapłon - jak pamiętam około 6-8 stopni , kontrola i regulacja zestyku biegu jałowego - jest zamontowany na przepustnicy...
Sprecyzuj silnik. Kolory często się nie zgadzają ale podam jak mam w danych dla najpopularniejszego 1.9 TDI. Na wtyczce powinny być numery pinów. Pin 1, kolor czarno-czerwony zasilanie 12V. Pin 2 brązowy, masa. Pin 3 szaro-żółty, wyjście sygnału do tablicy.
(at)sigwa18 Kompresor fizycznie ruszy gdy otworzę moduł wentylatorów i ręcznie załącze przekaźnik od sprzęgła klimatyzacji, sam z siebie kompresor się nie załączy. Sprzęgło załapie ale tylko na krótki po podaniu napięcia z akumulatora. Rurek nawet nie dotykałem bo klimatyzacja i tak nie działa. (at)grala1 Zasilanie na dużej wtyczce wygląda tak : Pin...
Niestety nie, przykręcony na torxy szt. trzy,ale tak myślę z tą temperaturą,może uszkodzony jest czujnik temp.niebieski,przegazuj w tym czasie silnik czy z tyłu nie masz czarnego dymu.Ok.Daj cynk.
Witam przepraszam że dopiero odpisuje ale dopiero w tym tygodniu zabrałem się za samochód ponieważ każdy z elektryków nie dał rady naprawić mojego samochodu. Otrzymałem schemat elektryczny (ECM - modułu sterującego komputerem silnika) , jak da radę to zamieszczę go na tym forum bo może komuś się przyda w szukaniu swojej usterki. Ja sprawdzałem wszystkie...
"u ciebie" znaczy pin na twoim module (powinny być ponumerowane tak samo jak na module od golfa) albo inaczej (kolory przewodów) zasilanie +"15" czarny należy go również połączyć z zaciskiem "15" cewki masa "31" brązowy czujnik halla "0" w golfie był czarno-zielony ale u ciebie jest to przewód sterujący modułem z komputera silnika więc kolor może być...
Po pierwsze opisz ile masz przewodów przy stacyjce, i czy po włączeniu zapłonu napięcie pojawia się tylko na jednym czy na więcej przewodach. Jak na więcej to na którymś z nich powinno zniknąć napięcie po przekręceniu na rozruch - to będzie ACC. jeżeli pojawia się na jednym to również proponuję nie podłączać tego ACC Po drugie czy w ogóle po wyłączeniu...