forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



czujnik wymienic

Znaleziono około 753 wyników na elektroda.pl: czujnik wymienic
Podstawowa forma zapytania: czujnik wymienić
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

BMW 528 czujnik temperatury zasysanego powietrza

Witam Mam pytanko ? Gdzie w Bmw 528 98r 2,8 benzyna jest czujnik temperatury zasysanego powietrza, podejrzewam ze w przepływomierzy ale nie jestem pewny? W wartosciach rzeczywistych tester pokazuje 150 stopni celcjusza? Nie wiem czy mam wymienic przepływomierz?
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sie 2007 14:46 :: fructon :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2315

Ibiza 2002 - błąd czujnika ABS

Mam taki sam problem w skodzie. Bylem na serwisie skody i w komputerze pokazalo mi ze jest wszystko oki. Kontrolka gasnie ABS-u ja jezdze autem. Jak hamuje ABS zachowuje sie tak jakby byl w poslizgu. Na serwisie powiedzieli mi zeby wymienic czujnik. Wymienilem i dalej jest tak jak bylo. Komputer nie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Gru 2007 19:03 :: szogun0 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5790

Audi B4 szukam czujnik obrotów wału

witam a ja z kolei mam taki kłopot ze wstawiłem silnik 1,6 o którym piszecie a miełem wcześniej 2,0 monowtrysk. i nie mogę odpalić auta kręci ale nie ma iskry z tego co mówi mi człowiek który obecnie zajmuje się uzdrawianiem tego pojazdu mówi że nie wychodzi sygnał z czujnika obrotów wału. czy to się...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Mar 2008 21:06 :: adam7009 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 5303

Jak wzmocnić sygnał lub odbiór czujnika podczerweni w radiu?

"Najsampierw" :D jak mawiał dziadek spróbuj wymienic baterię w pilocie , później (jeżeli to nie da żadnego pożytku) rozbierz panel i przeczyść "okienko" za którym znajduje sie czujnik podczerwieni . Jeżeli te zabiegi nie pomogą , zaczniemy coś mysleć poważnego nad kwestią. P.S. nie wiem skąd ale nie...
CarAudio Ogólne :: 03 Kwi 2008 11:29 :: sebomaster :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1052

Zniszczony czujnik od immobilajzera

Witam, w moim fiacie Brava sx z 97 uległ zniszczeniu czujnik od immobilajzera przy stacyjce ktory zczytywał kod z kluczyka. I w związku z tym nie wiem czy mozna go wymienic (patrząc na schemat elektryczny imma to sie da) i czy bedzie działał poprawnie. Dziekuje za wszelkie pomocne odpowiedzi.
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Mar 2009 20:00 :: pieczarkas :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 651

Czujnik ABS Laguna

Mam uszkodzone dwa przednie czujniki ABS Chcialbym je wymienic I tu jest problem U mnie sa takie jak tu ->all 600486747 Ja mam Lagune z 97 A te sa od laguny po lifcie beda tez pasowac do mojego ?? Widzialem tez takie same z Laguny 2000r I nie wiem czy beda tez pasowac do mojego ??
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Kwi 2009 00:06 :: Marcin_ca1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1981

Golf 3 1993 silnik benzyna 1,6 ABU czujnik temperatury wody

Bylem u mechanika,podlaczal tester i powiedzial zeby wymienic czuinjk temp. powietrza i wtrysk, i tak zrobilem, i nie pomoglo,krokowy jest do wolnych ,a on gasnie ponizej 3 tys , zapala jako tako, czy zimny czy cieply, mechanik robil pol dnia i taka byla diagnoza, vaga nie mam ale mam miernik, zmierzyl...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Lip 2010 21:30 :: v_grzes1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 7023

volvo xc 90 D5 2004 jak sie dostac do kostki od czujnika abs

jak w temacie potrzebuje wymienic prawy tylny czujnik abs i niebardzo wiem jak sie to rozlacza i gdzie sie znajduje kostka. nie chcialbym rozebrac polowy samochodu zeby ja znalezc. probowalem sposobu po nitce do klebka ale kabel znika za zbiornikiem paliwa. nie chce go odkrecac bez potrzeby tym bardziej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Paź 2010 20:05 :: spokoluzik1 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 726

Nie odpala zimny Opel Zafira 2,0 DTL 2000 rok.

Po lewej stronie tam obk bagnetu do sprawdzania poziomu oleju, jest czujnik temperatury cieczy chlodzacej. Mozesz posprawdzac wartosc. Jezeli wiatrak od chlodnicy zalacza sie jak mu sie podoba , czyli na silniku rozgrzanym wlacza sie w krotkich odstepach czasu(czasem zalacza sie tez na chlodniejszym)...
Samochody Początkujący :: 30 Gru 2010 22:49 :: rafik108 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 11134

Czujnik cisnienia oleju Citroen C3

Witam. Postanowilem wymienic w mojej C3 czujnik cisnienia oleju(silnik 1.4 HDI). Zakupilem podana czesc jednak nie wiem gdzie sie ona znajduje. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 20 Sty 2011 19:14 :: nece616 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 982

Golf IV LPG BRC sequnet 24, prawdopodobnie czujnik cisnienia

Witam, Problemy nadal z gazem wsytępuje czy czujnik cisnienia jak na drugim zdjeciu mozna samemy wymienic, tzn czy po wymianie nalezy go jakos programować, kalibrowac czy cos w tym styly czy wstarczy zamienic sztuka za sztuke? Ps zna ktos jakis free kanał samochodowy we wrocku?
Samochody Instalacje Gazowe :: 04 Mar 2012 22:47 :: kubiec1 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3148

C4 picasso gdzie znajduje sie czujnik kata położenia kierownicy

Witam Czy ktos moze mi pomóc i podpowiedziec gdzie znajduje sie czujnik kata położenia kierownicy w c4 picasso? Jak jest podłaczony? Jak sie do niego ewentualnie dostac i wymienic? Dziekuje za odpowiedzi
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Sie 2011 13:37 :: hg25 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2244

AUDI 90, 1991r, czujnik temperatury, predkosciomierz

a da sie to samemu wymienic? w sumie najwiekszym problemem jest wskaznik temperatury.. czujnik chuba działa, bo jak zagladam pod maske to dmuchawa sie zalacza, bezpieczniki sa ok.. a sam wskaznik nie dziala...;/
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Cze 2011 08:57 :: krzysiekk_84 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 761

Seat Leon II 2009r, czujnik G85

czujnik kąta skrętu w twoim przypadku jest w maglownicy tak jak w większości nowszych aut seata czy skody. sam czuhnik można wymontować i wymienic:)
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Wrz 2011 22:10 :: robert7887 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2038

Gdzie znajduje sie czujnik predklosci w VW Golfi 3??

Witam wszystkich:) Mmam pytanie do was..: Czy wiecie gdzie znajduje sie czujnik predkosci w VW Golfie 3 1. TDi?? i czy samemu ciezko jest go wymienic??wiem ze sa tam dwa i wiem tez ze gdzies kolo skrzyni biegow lecz nie jestem sobie pewnien wiec oczekuje racjonalnej odpowiedzi od osob ktore sa w temacie. Zgory...
Samochody Początkujący :: 08 Lut 2012 10:12 :: ociz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 782

Peuget 407- czujnik bledu swiatel.

Swiatla dzialaja bez zazutu, to czujnik jest uszkodzony i chce go odlaczyc lub wymienic.
Samochody Początkujący :: 27 Maj 2014 21:58 :: norbertpeugeot407 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3588

Opel Astra G, Z14XE - Błąd czujnika wałka rozrządu

witam mialem ten sam problem. mechanicy caly czas wymieniali ten czujnik ktory byl dobry! a wystarczylo wymienic EGR mozna go tez calkowicie usunac bo to dziadostwo wcale w silniku nie jest potrzebne i tylko zamieszanie robi!
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Maj 2014 10:05 :: osliczka :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 6894

citren xara picaso1.6 - czujnik temperatury

Witam mam problem z czujnikiem temperatury.Po odpaleniu samochodu temperatura rosnie na maxa zalancza sie wentylator i pojawia sie informacja stop temperatura za wysoka .Wymienilem czujnik na nowy ale nic to nie dalo bylem w serwisie kazali wymienic czujnik i kabel bez rezultatu .A moze jest to wina...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Maj 2014 18:53 :: krzys00 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 624

opel corsa c 1,3cdti wymiana czujnika temperatury wody

Witam , jak w temacie potrzebuje wymienic czujnik temperatury wody w mojej corsie, (nawet nie wiem gdzie on sie znajduje) tylko jestem w tym zielony , dlatego prosiłbym o "instrukcję" krok po kroku. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Samochody Początkujący :: 11 Gru 2013 22:00 :: maciakwiat21 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1338

Astra G bertone coupe Impact sensor Czujnik uderzeniowy x20let

Witam, czy ma ktos moze pojecie gdzie w astrze g bertone coupe x20let znajduje sie przedni czujnik uderzeniowy, poniewac diagnoza wykazala jego uszkodzienie, i trezba go wymienic :)
Samochody Początkujący :: 28 Gru 2013 09:31 :: Majeran123 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 828

Peugeot 307 - Czujnik temperatury zewnętrznej nie dziala prawidłowo.

Ok. Jutro sie do tego czujnika dokopię. czyli bedzi trzeba go wymienic na nowy i bedzie dobrze ? Sprawdź wiązkę i piny łączące. Jeśli są ok to jak wymienisz czujnik powinno być ok.
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sty 2014 17:23 :: marcin_1345 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4128

Lodówka Samsung Side by Side nie działa rozmrażanie naprawa czujnik temperatury

mrhari napisał poprawną odpowiedź ;) warto takze przy okazji wymienic ten czujnik, kosztuje grosze a bedziemy mieli juz pewnosc, ze wszystko pracuje ok
AGD Użytkowy :: 29 Mar 2014 10:06 :: Gozdek :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 13345

Jaka dioda ostrzowa? Czujniki parkowania

Witam potrzebuje wymienic diode ostrzowa lub zwana inaczej dioda germanowana. Pracuje ona przy układzie scalonym NE5532p, niestety sie rozleciała i nie widać kolorów jeżeli ktoś mił by taką wiedze i wiedział jakie ma oznaczenie taka dioda był bym wdzieczny. To jest centralka od Uniwersalnych czujników...
Początkujący Elektronicy :: 30 Mar 2014 21:07 :: viadrokrk :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 735

passat b6 tdi cba - p2015 czujnik polozenia klap zawirowania- nieprawidlowy sygn

Witam. Na poczatku chcialbym przeprosic jesli temat juz byl ale nie znalazlem nic mnie satysfakcjonujacego. Mam problem w moim passku z 2008 r z silnikiem 2,0 tdi cr 140 km cba z kontrolka silnika I blede, p2015 czujnik polozenia klap zawirowania- nieprawidlowy sygnal. Pisze z prosba czy ktos wie jak...
Samochody Początkujący :: 21 Cze 2014 00:21 :: milosevic87 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2829

audi a3 , czujnik cisnienia oleju

witam.posiadam audi a3, 2002 benzyna 1.6, musze wymienic czujnik cisnienia oleju ale nie wiem gdzie sie znajduje, prosze o pomoc
Samochody Początkujący :: 30 Cze 2014 18:57 :: jacur82 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 474

[Audi A3] Wymiana czujnika w misce olejowej.

czyli wymienic czujnik w misce
Samochody Początkujący :: 10 Sie 2014 13:03 :: Falubaz1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 489

seat altea 1.9tdi 2004 czujnik skretu kierownicy

Witam wszystkich ! Czy moze mi ktos powiedziec lub pokazac gdzie znajduje sie czujnik skretu kierownicy przy Seat Altea 1.9 tdi i jak go mozna wymienic?pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 29 Kwi 2015 18:53 :: autoas :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 366

termostat z alarmem, wymiana czujnika

A jesli nie jest to mozliwe przy ww termostacie to czy moglabym uzyc termostatu elektronicznego i wymienic po prostu czujnik na swoj? Wiem ze mozna uzyc do tego regulatora ale chcyalabym jak najprostsze rozwiazanie
Początkujący Elektronicy :: 04 Lut 2016 15:15 :: jharlan :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 90

czujnik temperatury silnika w ford fiesta

Prawdopodobnie pod termostatem wystaje taki mały bolec z gwintem i na to jest nałozona wtychka z kabelkiem :) Jak wymienic odkrec i wkrec nowy (wszystko)
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Lut 2005 16:53 :: Stanisław Chwalisz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5048

Kyocera 680 - czujnik, toner. Problem!

Witam! Mam nastepujacy problem. Zakupilem drukarke swego czasu i niestety po wydrukowaniu kilkudziesieciu stron - pojawil sie komunikat, zeby wymienic toner. Kupilem proszek, wysypalem z tonera resztki (bylo ich jak na moje oko duzo) i wsypalem zawartosc. Problem nie znikl. Myslalem, wiec ze cos...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 28 Paź 2004 20:02 :: s-x :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1242

Astra F-czujnik TPS do wymiany

No i sie tak porobiło ze musze go chyba wymienic, tylko jest taki motyw....Ile to bedzie kosztowało?? MOze ktoś się orientuje w cenie? Oraz czy moze być np uzywany? Bo nie wiem czy model silnika ma jakies znczenie <1,4 16V 1998rok>
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Gru 2005 15:38 :: cba :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 5032

PEUGEOT 306 - PILOT I CZUJNIK NA PODCZERWIEŃ nie działa

Widze ze sa dwa tranzystory sterujace: 1 do diody swiecacej 2 do diody podczerwieni moze zrób tak - wez do reki diode swiecaca na czerwono i dotknij koncowkami do tej podczerwieni. jak bedzie blyskac to znaczy ze pilot Ok a padla dioda podczerwieni, jak nie bedzie blyskac to diode dotknij odwrotnie....
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Cze 2006 19:00 :: pegaz988 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3715

Czujnik temperatury i wilgotności

No to mozemy sie wymienic jesli masz sht71 ?? Tylko ostrzegam ze bardzo latwo jest popsuc ds1923<wywolac komende pomiaru, bez uruchomienia zegara RTC>, wiec jak ktos nie ma zdolnosci niech sie za ten uklad niezabiera... szkoda kasy.
Mikrokontrolery Ogólne :: 03 Cze 2006 14:50 :: 12811 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4414

audi 80 [B4] 2.0 115KM pelny wrtysk czujnik halla

Mam pytanie ile czujnikow halla jest w tym silniku a moze jest tylko jeden w aparacie i jakiej firmy przewaznie sa te aparaty pytam bo musze wymienic halla szaleje mi auto gasnie podczas jazdy i ciezko go ponownie odpalic.
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Gru 2006 19:40 :: ziarus1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1881

jak podłączyć czujnik ruchu na schodach

a co chesz sterowac ja to mysle zeby rozkrecic fotokomurke jesli to taka od halogena to jest tam przekaznik ktory ma zapewne druga pare stykow ktora dziala na odwrot podlaczyl bys sie do nieuzywanych stykow i mial bys to o czym mowisz jezeli przekaznik by niemial tych stykow mogl bys go przeciz wymienic...
Początkujący Elektronicy :: 19 Sty 2007 18:01 :: peter013 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2831

fiat uno1,5 czujnik położenia przepustnicy

na poczatek trzeba wymienic slownik.
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lut 2007 16:20 :: goldwinger :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 963

Fiat Stilo czujnik obciążenia siedzenia czy da sie go obejsc

Trzeba to wymienic lub zamonowac emulator , opornik nic nie wskóra
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Wrz 2010 14:28 :: pendzel_3 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 9010

czujnik Halla

Modul jak dostanie temperatury to odmawia posluszenstwa,skonczy sie tak ze zgasnie gdzies na drodze i juz nie zapali,nawet na zimno.Wymienic i dalej jezdzic.
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lip 2007 19:04 :: ociz :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 5032

Czujnik ruchu - jak obniżyć zakres działania czujnika?

Witam, wszystko jest mozliwe :-) Najprawdopodobniej elementem wlaczajacym obciazenie jest tam triak, niestety triaki wiekszej mocy maja spore prady zerowe i stad pala sie diody mimo "wylaczenia" triaka. Mozesz wymienic go na "mniejszy" model ale stracisz mozliwosc sterowania wiekszymi mocami. mozesz...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 26 Maj 2008 07:04 :: sławek ch :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1649

Glaxy Sharan - czujnik temperatury klimatyzacji

powiem ci ze tez mialem taki problem u kolegi w aucie ale wystarczylo wymienic kabeldo komputera
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Kwi 2010 18:48 :: milejow :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 4579

czujnik walka rozrzadu i walu korbowego

ale gaz mam jeszcze na gwarancji wiec chce zeby oni to zrobili po tankowaniu nic sie nie dzialo. sa nowe objawy czek sie wlancza gdzy jest duzy bieg mala predkosc i chce dac mocniej buta a takze na 2gim biegu przy wchodzeniu w zakret i dawanie gazu. wymienili mi listwe wtyskowa gazu i dalej jest zle...
Samochody Początkujący :: 17 Mar 2009 15:51 :: 707067 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4919

MZ ETZ 251 czujnik luzu (biegu jałowego)

Witam wszystkich... mam pytanie odnosnie mojej MZ a mianowicie nie zawsze swieci mi sie kontrolka od luzu mimo ze motocykl jest odpalony i jest na luzie...podejzewam ze poprostu czyjnik luzu ulegl zuzyciu i trzeba go wymienic..i tu moje pytanie..gdzie on sie znajduje i jak sie do niego dobrac:?:
Motocykle, Motorowery :: 13 Lip 2009 14:55 :: jaroquest :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3174

Sterownik wentylatora, czujnik temperatury BMW E46 320d

Moze i masz racje z ta uzywka. Mnie natomiast denerwuje jedna sprawa. Wszedzie sie mowi o ekologii przemyslanych rozwiazaniach itp itd. Tylko wiesz, jak mam wymienic sprawny wentylator tylko dlatego ze padl sterownik to mnie to troche denerwuje, zwlaszcza ze gdy odwiedze Fote to zaspiewaja niezla sumke....
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lip 2015 08:26 :: mayki.m :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 46053

Honda Accord 2.0 16v 1990 rok.Gdzie się znajduję czujnik ude

Miałem to samo ,wymieniałem moduł i nic, wymieniłem na uzywany aparat zapłonowy i działa. Wiec nie ma co kombinowac lepiej wymienic cały aparat
Samochody Eksploatacja :: 26 Lis 2010 01:38 :: fotografiks :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2259

VW PHAETON Czujniki cisnienia powietrza w oponach

stary to wymyślają ludzie w krajach rozwinietych , w twoim aucie dziala to od 4.5 do 5 lat potem sie wymienia ,w zasadzie powinienes wymienic wszystkie 4 zeby nie robic tego 4 razy co jakis czas .Dla krajow biednych takich jak Polska nie przewidziano opcji wymiany bateryjki .Wpisz sie do ksiazki skarg...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Cze 2010 21:16 :: dzordz456 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5275

Czujnik zmierzchowy z 230V na 12V

Znajdz aplikacje ukladu scalonego, ktory tam jest zastosowany i bedziesz wiedzial. Pozostaje jeszcze wymienic przekaznik. Dwunastoma voltami go nie zalaczysz. Osobiscie uwazam, ze mniej roboty bedziesz mial aby taki prosty uklad zbudowac od podstaw.
Automatyka Przemysłowa :: 12 Lut 2010 13:27 :: elektryk101 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3588

Vaillant zakłocenia S33,czujnik ciśnienia nie zadziałał

Komin musi być szczelny, inaczej będzie klapa. Trzeba rozebrać i złożyć wszystko od nowa. To że ten pan "fachman" nie posiadał uszczelek świadczy że to nie był "fachman" a "fuszer". Zabawa z kominem nie jest aż taka trudna proponuje rozebrać wymienic uszczelki a składając używać płyny do mycia naczyń.
Systemy Grzewcze Serwis :: 04 Lut 2010 12:01 :: Darek 47 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3546

Jak wymienic poduszki powietrzne (airBag) w peugeot partner tepee 2010?

Wymieniasz poduszki, napinacze pasów, czujnik restartujesz sterownik i wszystko chodzi.
Samochody Początkujący :: 24 Mar 2011 00:31 :: Patrycjan2710 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 5413

Opel Astra 1.4 93r rozrzad sprawny, iskra jest benza jest, czujnik halla sprawny

Narazie zamienie kbelki 1 z 4 i 3 z 2 jak to nic nie da to wymienie palucha i kopulke. Tyle ze ona palila bardzo dobrze az do momentu uszkodzenia tego wypustu na koleczku. Ale i tak warto wymienic moze nawet jeszcze wymienie kabelki na nowe tak zeby wykluczyc te sprawy
Samochody Początkujący :: 14 Gru 2011 18:28 :: JziorAstra :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 5656

Czujnik polozenia walka krzywkowego OPEL VECTRA C 02rok 1.8 16V

sytuacja opanowana trzeba bylo wymienic listwe od swiec i jest ok autko smiga temat do zamkniecia dzieki wszystkim pozdrawiam
Samochody Początkujący :: 21 Sty 2012 12:47 :: pawel99ke :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 4196

Zafira -bez przerwy pracują wentylatory .

witam mam ten sam problem ktory ten czujnik wymienic i gdzie go szukac opel zafira 2000r 1.8 auto nie moje a stalo sie podczas mojego uzytkowania i musze to naprawic prosze o pomoc
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Mar 2012 21:11 :: ewelina196 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2133

Czujnik cisnienia G201 ABS/ESP VW TOURAN

Ok jesli czuujnik jest na zewnatrz mozna wymienic ale w tej pompie jest zintegrowany z pompa,wiec niema takiej mozliwosci.
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Cze 2012 21:31 :: 15darekvw :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 6545

czy można tak po prostu wymienic zegary w combo c diesel ??

Ostatnio mi wskaźnik paliwa dziwnie wskazywał, raz że mam pół baku, po kilku minutach miga rezerwa i wskaźnik spadał. No i tak z ciekawości pomyślałem jakie byłyby koszta. Używany 50-80 zł. Ostatnio także czujnik temperatury zewnętrznej wariuje, np dziś pokazywał -6 ? Czy to też może mieć jakiś związek...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Cze 2012 08:20 :: pawelz25 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 629

Matiz - Błąd 0110 - czujnik MAT

Jescze jedno pytanie - czy wymieniając cały komputer muszę także wymienic IMMO?
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Paź 2012 18:39 :: ociz :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4926

Fiat Punto I 1.2 75KM duze spalanie - diag. lambdy i czujnika temp.

ok tylko powiedz w tym przypadku co odkryjemy i czego sie dowiemy po tej analizie skoro sonda jest nowa i cały uklad paliwowy został wymieniony?obojetnie jaki bedzie wynik to ja juz nie będe wiedzial co wymienic,bo prawie wszystko sprawdzone.Ale jak mi powiesz jakis argument co to ma wyjaśnic te badanie...
Samochody Mechanika :: 28 Lip 2014 19:17 :: Megawe :: Odpowiedzi: 141 :: Wyświetleń: 44002

Renault Megane Scenic - brak iskry komputer nie pokazuje sygnału z czujnika

Jak jezdziles bez immo to odpada.jak pisałem wyzej,pomiary wiele ci powiedza czyli na pierwszy strzał zasilania i masy.zaczynamy od podstaw niewnoszacych jakich kolwiek inwestycji.Ale ty kolego musiałes odrazu cos wymienic.
Samochody Początkujący :: 18 Lis 2013 16:51 :: sebastianmyk :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4329

vw passat b6 2.0tdi - bład czujnika ciśnienia ukladu hamulcowego co robic ?

Co mam robic ? Moge adoptowac od nowa pompe czy wymienic swieci kontrolka swiec zarowych oraź esp pomocy!!!!
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Cze 2014 20:52 :: mateusz fraczek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 807

Citroen Xsara Picasso - Czujniki cofania niedziałają i działają ? ? ?

trzeba wymienic uszkodzony , nic sie nie przypisuje
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lip 2014 12:57 :: Lysyxmv6 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1599

Temperatura podzespołów - prośba o analizę wskazań czujników.

Pasty nie zmieniaj, nic w komputerze nie rób - tylko zmień zasilacz. Jeśli będziesz zasilacz zmieniał poproś jakiegoś informatyka, bo z takim poziomem wiedzy o komputerze - możesz coś zepsuć. Może nie wentylator buczy a obudowa lub dysk? Nie tam coś trzeszczy albo coś obudowa na pewno nie tylko...
Początkujący Naprawy :: 20 Lip 2014 20:27 :: Smentol12 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1497

Opel Astra H GTC - Czujnik Poduszek Powietrznych

czy ten który jest w środkowym tunelu W nim masz usunąć crascha ten mały co znalazłem na okularze mocowania lampy a ten ewentualnie wymienic
Samochody Początkujący :: 11 Sty 2015 16:52 :: Suchy48 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 591

Ford Mondeo Mk1 93r. 1.8 v16 - Czujnik temperatury i sonda lambda (wrrr...)

Auto za duzo spala gazu .Trzeba wymienic sonde lambda
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 18 Lut 2015 21:49 :: triakw :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 612

AG SGI - awaria czujnika ciśnienia?

Odnośnie tego rozjeżdżania mapy... niby nie powinna, niby jest jedna mapa do wszystkich silników tego typu, jednak wątpię by ktoś przewidział że to będzie 300tys latać bez ingerencji:) Wspominam o potrzebie korekty gdyż przed tą całą "naprawą" miałem dziurę między 2-3 tys obr a powyżej 4tys kompletnie...
Samochody Instalacje Gazowe :: 19 Mar 2015 17:58 :: gudi :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1983

Accord 2004 I-CTDI, klimatronik, obejście 3-pinowego czujnika ciśnienia

3 piny plus minus sygnal jezeli jest poza zakresem a czynnik jest to trzeba wymienic. Jezeli zakres sie zgadza to jedziemy z szukaniem dalej.
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 05 Sie 2015 22:18 :: T5 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 504

Xerox 7225 - błędy czujników pasa transferowego.

no taki przypadek mieliśmy, przykrecenie modułu transferu zalecil pracownik xeroxa. transfer i tak musieliśmy wymienic. dostaliśmy także instrukcje aby zamontować fix kit (załącznik), nowe maszyny które dostajemy już go mają. Niestety nie załączyli go do instrukcji ;) ostatnio dostaliśmy info że...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 11 Sie 2015 11:59 :: ad77 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 519

peugeot 306 1.8 - czujnik temperatury wody niebieski

Dlaczego chcesz go wymienic? Niekoniecznie jest w samochodzie.
Samochody Szukam :: 31 Sie 2015 18:59 :: cezars65 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 207

Philips 32pfl5403d i dekoder UPC

Rozwiazanie:wymienic IRS-a tzn czujnik podczerwieni na inny typ. W sumie to: 1.wiedza o tym problemie 2.zaleca sie zmniejszenie podswietlenia przez uzytkownika o (ile jest taka mozliwosc w tv) 3. lub wymienic czujnik w urzadzeniu, w ktorym wystepuja problemy :D Profesjonalizm polega na tym, zeby...
TV LCD Plazma Serwis :: 01 Mar 2010 21:10 :: wojtekcz :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 9845

Citroen Berlingo - dolozenie kilka dodatkow i lifting

Witam. Wiec tak, Moje Berlingo ma VAN-CAN, przelacznik zespolony COM2000 z podpieta manetką radia, radio ktore teraz posiadam to RD3 i wyswietlacz alfanumeryczny (maly), chce wymienic radio na RT3 VAN-CAN - ale nie za bardzo wiem jak je rozrozniac :( bo wiadomo, ze sa CAN-CAN i VAN-CAN. Aby tego bylo...
Samochody Archiwum :: 23 Sie 2008 12:29 :: JohnCTN :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 7363

Ford MONDEO 1,6 16V 94r. spadające obroty

Witam wszystkich bardzo serdecznie:) Pozdrawiam autora tematu, który ma zresztą tak samo na imie jak ja. chciałbym powiedzieć że obecnie mam problem IDENTYCZNY!!!! Posiadam ford mondeo mk1..zapalam rano samochód i wszystko jest ok i a gdy nim ruszam to obroty skaczą mi pomiędzy 500-1200 i to tak bardzo...
Samochody Mechanika :: 10 Lip 2010 07:18 :: koliber27 :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 9609

Audi A4.Rok walki z brakiem mocy

Witam szanownych forumowiczow.Mam problem z audi A4 1.6 ADP 95 rok.Juz ponad rok walcze z brakiem mocy silnika,,w tej chwili dynamika jest na poziomie holowania innego pojazdu,silnik nie jest elastyczny a i podczas przegazowywania na postoju wskazowka wcale z ochota nie skacze do gory.Wynieniane w aucie...
Samochody Początkujący :: 05 Cze 2011 21:10 :: Przemo9826 :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 7292

SENSOR AIRBAGU SAAB 9.5 AERO

:-) juz ni ebadzmy taca "dokladni" caly trik polega na tym ze napinacze + same poduszki sa to rzeczy pirotechniczne i przy probie grzebania (ale z radem przy tych rzeczach) istnieje mozliwosc odpalania! ale przy odpietych klemach z akumulatora itd zasadniczo jest to nie mozliwe pozatym wtyczki...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Lip 2004 08:15 :: nfoka :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1247

bateria w latopie - dziwny problem ??

W wiekszosci przypadkow takie zachowanie ogniwa jest jednoznaczne i grozi jego wymiana. Jak napisalem wczesniej wyrownaj poziomy napiec na ogniwach. Najlepiej sprawdz zachowanie kazdego z nich osobno. Jedno bec i dosc aby zepsuc calosc. Jakie to ogniwa? Nie ma w srodku jakiegos czujnika? Jesli jest to...
Komputery Hardware :: 14 Lis 2005 17:42 :: kamilkropka :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 681

MK3 Klimatronik po grzebaniu w radiu wyświetla cały ekran

czy taki czujnik mozna wymienic czy kupic jedynie w ASO? czy ktos z forumowiczow posiada taki sprzet w swoim sklepie, firmie czy warsztacie? Musze go wymienic gdy z w moim aucie zostal on zwyczajnie wyrwany. Chcialbym to zrobic tak aby bylo mozliwie najtaniej a skutecznie a domyslam sie ze w ASO nie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Maj 2008 20:23 :: soba :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 603

vectra b 2.0 dti(dth)16v 101KM - po rozgrzaniu szaleją obroty, gaśnie

witam mam problem z autem chodzi o vetre b z 1999r 2,0 dti (dth) 16V 101KM mój problem polega na tym ze autko po rozgrzanniu sie do temp 80-85 stopni szaleje z obrotami a nawet gasnie wystarczy ze zgasze go na 10-15 min i juz koniec,po odpaleniu pojade ok.50meterów i sie zaczyna szarpanie po czym...
Samochody Początkujący :: 30 Sie 2009 18:17 :: slawyl :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 5487

SEAT IBIZA 1.4i Zalewa, czarne świece, zamula, spalanie

Witam od dosc dawna borykam sie z ciezkim problem. Otoz auto moje ma niby najechane ok 175 km (w co do konca nie wierze) Zostalo w nim wymienione: SONDA FILTR POWIETRZA KABLE WN ŚWIECE CZUJNIK TEMPERATURY CZUJNIK HALLA WIELOKROTNIE BYL USTAWIANY ZAPLON NA VAG'u NIE WYKAZUJE JUZ ZADNYCH...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lis 2012 18:10 :: irek-t :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 10176

Peugeot 309 1.4 93r. 75kM gaśnie przycina

Pasek raczej nie ma tu nic do rzeczy, ten silnik jest prosty i nie ma czujnika polozenia walu korbowego ani czujnika polozenia walka rozrzadu. Po co chcesz wymienic pozycjoner przepustnicy (silniczka krokowego tam nie ma), jesli ktorys raz wspominasz o wytartym potencjometrze przepustnicy? Nalezaloby...
Samochody Początkujący :: 27 Sty 2012 21:05 :: wazaari :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 4218

Vw Passat b6 1.9 tdi B6 - Traci moc

Ciebie sie nie da wymienic trans-serwis bo jestes zepsuty i niezastapiony.... W ostatnim czasie wymieniany byl dwukrotnie czujnik różnicy ciśnienia DPF. Ostatni dzialal dwa tygodnie. Czy te czujniki sa takie wadliwe, czy moze w moim aucie jest jakis problem ?? Dlatego pytam na forum bo w warsztacie...
Samochody Początkujący :: 09 Kwi 2014 07:49 :: wrobel52 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 5472

Fiat Doblo MK1 2002 1.2 SX - Nie uruchamia silnika, blad P0302

Witam bardzo serdecznie. Na wstepie tylko dodam ze przeszukalem forum i byc moze zostalem naprowadzony na rozwiazanie problemu, jednak wole sie dwa razy upewnic niz wymieniac wszystko pokolei. A teraz przejdzmy do problemu: Zona kupila sobie Fiata Doblo 2002r, 1.2SX, i niby wszystko bylo OK,...
Samochody Początkujący :: 11 Lip 2014 21:05 :: Ireneo :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1164

Astra III H 2005r. układ chłodzenia

Przerabiałem ten problem. Zazwyczaj o ile nie jest za późno wystarczy tylko wymienic nakrętkę od zbiorniczka wyrównawczego. Uszkodzony jest w nakrętce zawór, który reguluje ciśnienie w układzie. Jesli chodzi o sam wyciek to najczęściej jak wspomniał kolega przecieka chłodnica na styku z intercoolerem,...
Samochody Początkujący :: 11 Wrz 2014 16:08 :: akami :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 9585

Astra H GTC 1.6 16V 116KM, silnik Z16XER - uszkodzony termostat, chłodnica?

Witam, Od jakiegoś czasu w mojej Astrze H GTC wyskakuje mi kontrolka "żółty samochód z kluczykiem" byłem na komputerze tech2 wykazało błąd "czujnik temperatury płynu chłodzącego", mechanik powiedział mi, że są jakieś dwa czujniki i te dwa czujniki mierzą temperaturę czegoś tam i jakoś wyśredniają...
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 29 Paź 2015 00:25 :: michal.rogaczewski :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3006

wieza thomson i niedzialajace plyty

super dzięki wszystkim za podpowiedzi. Już wiem co jest przyczyną, a mianowicie jest nią czujnik obecności płyt. Leser nie próbuje czytac płyty, jeżeli najpierw czujnik jej nie widział. Czujnik ten składa sie z diody nadawczej i odbiorczej. Z tego co udało mi się sprawdzić, obie są dpobr: odbiorcza jest...
Audio Serwis :: 08 Sie 2005 17:00 :: marcin21c :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 3033

whirlpool objaw uszkodzonych łożysk

Kupiłem mamie Gorenje WA 63120 i jestem zawiedziony. Głośno działa pompka. I wytłumaczcie mi - "specjalista" w sklepie i w opisie umieścił " czujnik czystości wody" ok, przyjeżdża do domu, włączam na "Test czujnika". Pojawia się napis "test czujnika", świeci się kontrolka, a zachwile mruga "NIE" i "KONIEC...
AGD Co kupić? :: 22 Sty 2014 08:10 :: pol78 :: Odpowiedzi: 1331 :: Wyświetleń: 383128

Toyota Avensis 1,6 2000r Ciężko odpala na zimnym.

Czy nie wystepuje problem ze spadaniem wskazowki temperatury silnika podczas jazdy i powiazane z tym wlaczenie ssania automatycznego? Wyglada to tak, ze przez pol sekundy czuc jak silnik sie troszke przydlawia. Przyczyna jest uszkodzenie czujnika plynu chlodzacego, samochod tez czesto nie moze odpalic...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Kwi 2010 19:38 :: lnl :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2729

Opel astra f 1.4 nie pali na mrozie

Wszystko zalezy od kasy czy masz 20 zloty czy 200 na naprawe. Przy obecnej pogodzie w Pl wystarczy wypalony przewod laczacy cewke z aparatem (sprawdz to, podmien/wymien) i iskra zginie w aparacie zaplonowym lub tam nie dotrze z powodow w/w Wystarczy sprawdzic czy tu jest iskra (mozesz wsadzic...
Samochody Początkujący :: 06 Sty 2016 12:53 :: spox247 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 459

clio 91 1.4i wypadajace zaplony na wolnych obrotach

poniewaz nikt nie kwapi sie do podpowiedzi to ja napisze co do tej pory sprawdzilem i uznalem za sprawne droga testow lub wymiany: -silnik krokowy ok - dziala bez zarzutu wlacznie z wylacznikiem krancowym odpowiadajacym za informacje o calkowitym zdjeciu nogi z gazu - czujnik temperatury silnika...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lut 2010 16:50 :: Patelak :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5174

[ibiza 2000] problem z rozruchem przy cieplym silniku

Witam Wczesniej juz mialem ten problem ale znowu sie zaczelo. Otoz przy cieplym silniku czesto sie zdarza ze samochod nie chce odpalic, mozna krecic i krecic i nic... Rozrusznik kreci dobrze, z rury wydechowej leca spaliny. Przy zimnym silniku nigdy nie mialem tego problemu. Przy pierwszym razie byly...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Sty 2007 19:47 :: bogdan gruchala :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2135

Fiat Uno 1.0, po 30 min postoju nie chce palic

Sprawdź czujnik temperatury. Jesli jest uszkodzony to jego opornosc bedzie duzo wieksza co spowoduje zgłupienie ECU ktore nie pozwoli na odpalenie przy blednym czytaniu z czujnika. Znajdź na necie jaką opornosc powinien miec taki czujnik i poprostu wypnij od niego wtyczke i zastąp rezystorem. Jesli...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Mar 2010 17:44 :: Janusz.k5 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2391

jak wykonac pomiar 4 kablowa sonda

......... Zagladalem do ksiazki i wiem ze sa 4 czujniki temp. 1. wentylator 2. wskaznik na desce 3. czujnik temp zasysanego powietrza w gardzieli pod filtrem 4. czujnik temp (chyba)zasysanego powietrza umieszczony w kolektorze dolotowym od dolu tak szczerze to niewiem ktory to jest dokladnie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Kwi 2012 17:22 :: bukos_9 :: Odpowiedzi: 78 :: Wyświetleń: 33311

Focus 1.8 Tddi brak napiecia na swiecach zarowych

emeryt pewnie chciał powiedzieć że szukasz nie tu gdzie trzeba i się nie unoś nie mial na mysli ze szukam tam gdzie nie trzeba bo nic nie napisalem gdzie szukam ani co zrobilem , sprawdzilem na krotko podajac napiecie i swiece pala , a w kolejnym poscie napisalem czy czujnik temperatury , i dostalem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Lis 2010 15:38 :: emeryt2 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3066

Fiat ducato, bład położenia wałka korbowego 2.0 JTD nie odpala

Koledzy, po tygodniowym odłacznie od akumlatora masy, autko(Fiat ducato 2.0 JTD 2002r) nie chce odpalic, kreci i nic, rope podaje, wyskoczył natomiast bład na desce rozdzielczej, (autodiagnostyka komputera) odpinałem wszystkie czujniki od skrzyni biegów by wymienic sprzegło, wszystko popodłaczane, sprawdzane...
Samochody Początkujący :: 30 Maj 2011 06:50 :: emeryt2 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2828

Ford Mondeo 2.0 tddi 90km - falujące obroty biegu jałowego podczas toczenia się

Witam, to jest mój pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość. Mój problem polega na tym, ze gdy jadąc obojetnie na jakim biegu i wrzucam na luz i się "toczę", to w zakresie prędkości z 50 do 15 km/h nastepuje falowanie obrotów w zakresie 800-1100rpm(na postoju oraz powyzej tej prędkości falowanie nie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Maj 2014 18:08 :: konrad_291 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3525

Audi a3 8p 2003r wysokie obroty

Witam , temat z wysokimi obrotami i pracujacymi wentylatorami na raz z duza predkoscia Rozwiazany ;) . Problem lezal w czujniku temperatury przy chlodnicy. zeby wymienic ten czujnik trzeba spuscic plyn chlodniczy dla osob ktore nie wiedza. ja oczywiscie wymienilem odrazu oba czujniki zeby puzniej sie...
Samochody Początkujący :: 20 Sty 2015 18:54 :: prostaszek :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 2235

Samochodowe agregaty chlodnicze

witam!z tego co piszesz wynika,ze czujnik wody jest walniety po przekroczeniu temperatury wyłancza silnik a po 10 sek. próbuje go włączyć.czujniki carriera maja to dosiebie ze czesto padaja na ogół w taki sposób ze dochodzi do wysokiej temp. i nie spada mu opornosc.zaobserwowalem to na agregatach typ....
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 07 Sty 2016 20:30 :: kiri33 :: Odpowiedzi: 627 :: Wyświetleń: 155184

Opel Astra H GTC 1.8 125KM - skrzynia szarpie, nie ciągnie

Witam, Piszę tutaj bo już nie wiem co mam robić. Jestem właścicielką ASTRY H z 2005r. Skrzynia to 60-41SN/AF14 TB, benzyna. Problem polega na tym ze auto na N ciagneło do przodu zamiast stać w miejscu, natomiast na R tak jakby szarpalo (efekt samoczynnego wciskania hamulca tak to odzuwałam). Oddałam...
Samochody Początkujący :: 30 Kwi 2011 14:26 :: romuald-f :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 5368

Opel zafira 2.2dti błąd P0340 nie odpala

Witam może ktos pomoże I mnie dopadl taki problem vectra c 2.2 DTI mianowicie silnik chodził normalnie az pewnego razu szarpnal na wolnych obrotach dwa razy i zgasł. Odczytałem błedy i wyszło: -P0340-FA obwód czujnika pozycji wałka rozrządu, wadliwe działanie -P0340-FD obieg prądowy czujnika...
Samochody Początkujący :: 27 Gru 2015 11:05 :: michall900 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 8547

Twingo 96 szarpie, przerywa i pali 11 litrow ! POMOCY !!!

witam od dluzszego czasu borykam sie z problemem a mianowice Renault Twingo 96 rok, 11 tys przebiegu, 1,2, silnik D7F na dosc niskich obrotach i raczej jak sie juz nagrzeje silnik zaczyna szarpac, silnik nie rowno pracuje, a jazda na rownej drodze przypomina jazde po brukowej kostce jak...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Gru 2005 14:03 :: kobylkaaa :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 4777

Spryskiwacz w Skodzie Oktavii

Skoro spryskiwacze ci dzialaja,zbiorniczek masz pelny plynu a kontrolka ci swieci nadal to masz poprostu zawieszony czujnik ilosci plynu.Powinien on byc w zbiorniczku spryskiwacza,A zbiorniczek o ile dobrze pamietam jest nad prawym nadkolem.Jak znajdziesz zlacze tego czujnika to rozepnij je.Kontrolka...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Maj 2006 21:13 :: heniek_z :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1061

astra gsi 2,0 16v c20xe brak mocy!!pomocy

Witam. posiadam astre gsi 2,0 16v c20xe i mam z nia mały problem.silnik nie chodzi tak jak powinien tzn.na niskich obrotach rzędu 2000-4000 brakuje mu mocy czuje ze auto jest zmulone nagle dodaje gazu prawie na max np.na dwójce i odczówam niewielkie wahania typu:auto przyśpiesza mniej przespiesza i...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Maj 2006 09:24 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1587

audi a4 99 rok 19TDI 110km - elektryka

Szogun pomogłeś - tak to był separator - podłączyłem do radia i jest ok. dzięki. Odnośnie podświetlenia klawiszy to jeszcze nie sprawdzałem. A co z tymi dwoma luźnymi kablami? -patrzcie początek wątku. Dodatkowy problem - rzadko włącza się wskazówka od płynu chłodzącego - ale jak juz wskoczy to podnosi...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Sty 2010 18:38 :: marekkolk :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2763

Opel Astra nadmierne zużycie paliwa

postanowilem odkopac temat opel astra 1.4 rok 1997 silnik X14NZ 60KM po zakupie okolo poltora roku temu spalanie 5 do 5,5 litra (przy ekonomicznej jezdzie) a od 3 miesiecy nagle spalanie podskoczylo do 10 litrow (styl jazdy ten sam) wiec postanowilem wymienic: Nowe swiece, kopulke, palec, termostat,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Maj 2009 21:14 :: olot3 :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 31286

Zenith-brak punktów na mapie?

w tym czasie nie montowano czujnika kalibracyjnego i dlatego nie działa Ci ta opcja. Musisz zainstalowac czujnik kalibracyjny lub wymienic czujnik na obecnie stosowany, który mierzy ciśnienie i podciśnienie ,warto przy okazji odnowic oprogramowanie kupić? np w megapolu śnienia%20-%20Mapsensor%20do%2...
Samochody Instalacje Gazowe :: 10 Cze 2009 21:28 :: manio123 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 861
123456

Ostatnio szukano: zawór klimatyzacji czyścić powietrza peugeot bezpiecznik schemat wózek widłowy schemat schemat napęd firmware nagrywarka schemat gniazda naczepy kondensator sprzężenia zwrotnego obwody szeregowe obudowa kwarc
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group