forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



dawke paliwa

Znaleziono około 440 wyników na elektroda.pl: dawke paliwa
Podstawowa forma zapytania: dawka paliwo
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

VW caddy 2004.r 1.9 105km - kod adaptacji silnik BJB PD

Silnik 12233 i wartość na max ale ustawienie robisz z silnikami na pompie wtryskowej a na PD to wydaje mi się że nie ustawisz . Poczytaj to
Samochody Szukam :: 29 Kwi 2013 15:44 :: goonzoo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1569

Golf 3 1.6 aee - dławi się krztusi, nie moze wejść na obroty.

podpiąłem pod kompa, tzn znajomy mechanik podpią i ządnych błędów, sprawdzaliśmy przebiegi i porównywaliśmy z danymi nominalnymi i nic, każdy czujnik który może być odpowiedzialny za dawke paliwa jest sprawny, lecz wczoraj z ciekawości wziałęm ten spryskiwacz raz jeszcze i polałem po cewce :) i co zauważam,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Maj 2013 11:18 :: krocze :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3231

motorynka pony 50 m-2 - gaśnie

Przed tymi zmianami bylo tak samo? Jak jest ustawiony zaplon? W jakim stanie jest kondensator, cewka? Jak wyglada swieca(czarna, zalana itd)? Po podkreceniu obrotow na regulacji tez gasnie? Sprobuj zmniejszyc dawke paliwa.
Motocykle, Motorowery :: 14 Lip 2013 13:31 :: 2056710 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2199

a4 b7 2.0tdi brd korekcje wtryskiwaczy pomocy

Dzisiaj pozamieniam miejscami i poprawie kabelki dam znac mam nadzieje ze tylko ten pierwszy.Dodam jeszcze ze po odpieciu przepływki silnik pracuje normalnie, korekcje na 1 +0,5 a na 4 - 0.5 ale to wynika chyba z tego ze sterownik daje mniejsza dawke paliwa
Samochody Początkujący :: 06 Sie 2013 10:02 :: piotrek7744 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1149

Skoda Octavia II AZV 2.0TDI - Ciężko pali na ciepłym i zimnym silniku.

Zwieksz dawke paliwa moze pomoze : ) moga też wtryski siadac
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Paź 2013 18:40 :: dzygi :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2190

Wskaźniki do samochodu, na bazie tabletu z Androidem (Video na str.2)

Kolego jak mozesz to napisz w czym robiles aplikacje na Andka, skad czerpales info, jakis tutorial? Skoro tak sie boisz o EGT to napisz jaki masz boost, turbo stockowe czy cos wiekszego, jak ustawiasz cisnienie doladowania i wieksza dawke paliwa, ingerowales w mapy czy jakieś inne patenty?
DIY Konstrukcje :: 12 Gru 2013 21:25 :: Quaki :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 25752

Audi A4 B6 - Drgania silnika po odpaleniu gdy zimny

Synchronizacja rozrządu nie jest dokładnie zrobiona albo wcale jej nie ma. Głownie chodzi o dawke paliwa jaką dostaje To się kolega musi zdecydować, a poza tym niech opisze w jaki sposób się ustawia te minimalne wartości "czegoś" znaczy dawki paliwa czy synchronizacji rozrządu? W temacie,...
Samochody Początkujący :: 08 Gru 2013 10:34 :: europlus20 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 6162

VW Passat b5 110 KM 1997, brak mocy, kopcenie na szaro

witam mam problem z paskiem 110 km mianowicie auto przyszarpuje przy przyspieszaniu ,kompletny zanik mocy jakby nie mial ducha , a jak sie silnik rozgrzeje przegazuje go do 4 tys obrotow i samochud gasnie i szara chmura dymu za mną. turbina ,wtryski,przeplywka ,n75,pompa jest ok zadnych bledow na diagnostyce...
Samochody Początkujący :: 30 Sty 2014 11:00 :: pastuch110 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 6573

John Deere 6430 Kontrolka świec żarowych!

Witam. Silnik masz na common railu,wiec ma tez czujnik temp.zasysanego powietrza. Jeżeli kontrolka grzania żarzy przy wysokich obrotach to ja bym sprawdził ten czujnik. Czujnik przy dużej ilosci zasysanego na wysokich obrotach będzie wysyłał fałszywe dane do kompa a co za tym idzie sterownik pompy...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 30 Sty 2014 19:43 :: wal-ker :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3138

vw passat b5 - Nie mogę odpalić po wymianie pompy wtryskowej

Jesli pompe zmieniałes to tak Poczatek wtrysku oraz dawke paliwa skontroluj Poczatek wtrysku 65 dawka przy 90c 4.6-4.8
Samochody Mechanika :: 05 Kwi 2014 15:00 :: mati101086 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3894

Kąt wtrysku w VW 1Y VagCom

hejka cos w tym musi byc mam golfa z 1994 silnik 1y 1.9d i za chiny nie moge sie polaczyc vagiem z tym silnikiem. kopci mi na niebiesko niemilosiernie na zimnym i twardo chodzi ale gdy pociagne ssanie czyli zwieksze dawke paliwa to kopcenie znika. jedyne co mi zostaje to ustawic recznie pompe ktos mi...
Samochody Mechanika :: 10 Kwi 2014 19:43 :: starter55 :: Odpowiedzi: 75 :: Wyświetleń: 29434

Zetor 6245 - silnik po kapitalnym remoncie i czarny dym z wydechu

Autor tego tematu ma peknieta sprezyne korektora lub nie prawidlowo wyregulowana,pompa rzedowa wraz ze wzrostem predkosci obrotowej zwieksza dawke paliwa zwiekszajac zadymienie aby to nie nastepowalo stosowany jest korektor dawki.Jesli to autora interesuje podam sposob jego regulacji,chyba ze woli na...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 06 Cze 2014 13:14 :: irekneusz :: Odpowiedzi: 48 :: Wyświetleń: 10896

golf 4 AHF - Golf 4 ciezko pali na zimnym silniku

wlasnie ja zmienialem dawke paliwa pod vagiem i to nic nie dalo. Jak odlacze czujnik temperatury to zapali ale tez trzeba krecic z 2-3 sekundy. kiedy jest podlaczony czujnik temperatury to kontrolka swiec tylko mignie a jak odlacze czujnik to swieci sie dlugo kontrolka
Samochody Mechanika :: 03 Cze 2014 15:27 :: pepek01 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2076

Passat B4 1.9 TDI brak mocy i głośny silnik

Ja stawiałbym na złą dawke paliwa. Może zrobiłbyś diagnoze po obd. ja sprawdziłbym czujniki-temperatury, wału, przepływke . Może podczas kręcenia rozrusznikiem zauważyłeś, że zapala sie service czy coś podobnego? Jak już uda Ci sie zapalić to jakie są spaliny- mocno dymi na czarno czy przeciwnie?
Samochody Początkujący :: 22 Cze 2014 20:28 :: robokop :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3198

klekot i brak mocy focus 1.8 tddi

Skoro nie reguluje kąta wtrysku to może sam zawór który jest za to odpowiedzialny. Wiesz może jaka powinna być jego rezystancja? Może ten tranzystor jest źle dobrany i to powoduje zbyt małą dawke paliwa co tez może być przyczyna klekotu i małej mocy. O takim sprawdzeniu myślałem. Wiesz gdybym chciał...
Samochody Początkujący :: 03 Wrz 2014 17:31 :: tkoziol :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 870

Volvo fh 12 - volvo fh 12 falowanie silnika na wolnych obrotach.

Jak tak podryguje tak jak byś szybko dodawał gazu to wina pompowtrysków, któryś daje za dużą dawke paliwa i skaczą obroty.
Samochody Ciężarowe :: 13 Wrz 2014 14:10 :: Bartek scania :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1806

Stihl MS180 - kopci jak diesel słaba moc gaśnie po szybkim dodaniu gazu

Przygiąłem lekko tą blaszke od zaworu iglicowego żeby zmniejszyć dawke paliwa i troszke jest lepiej tzn. minimalnie większa moc i tak się nie dławi ale jakiej znaczącej poprawy to nie dało.Wymienie jeszcze uszczelniacze na wale korbowym,sprzęgło jaki tu ma gwint lewy czy prawy?Sznurek do cylindra włożyć...
Inne Silniki Spalinowe :: 14 Wrz 2014 08:10 :: Rycho T :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2553

A4 AFN 1998r Wsad ECU poszukuje

Witam potrzebuje wsadu ECU do Audi A4 1.9 AFN o nr.281001721 Auto sprowadzilem z niemiec i ma zrobionego chipa ale jakiegos nieudolnego i potrzebuje ori wsadu lub jakiegos gotowca bo tylko dawke paliwa ktos podkrecil i mapa zdupcyl rozruch silnika bo mimo nowych wtryskow i zmiany pompy auto pali tak...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Paź 2014 21:26 :: Erwin123 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 531

Mechanicy rozkładają ręce, nikt nie wie dlaczego wciąż dymi - Focus 1.8 TDDI

Silnik po odpaleniu pracuje równo i cicho. Jeśli chodzi o pompę, na początku pisałem że pompa była w boschu dwukrotnie za pierwszym razem wymieniony był korpus pompy bo był porysowany i mógł przez to zacinać się tłoczek. Za drugim razem jeszcze raz była sprawdzana na stole probierczym EPS 815. Po podłączeniu...
Samochody Mechanika :: 29 Gru 2014 16:53 :: robert199 :: Odpowiedzi: 109 :: Wyświetleń: 41968

Yamaha BWS - Skuter nie wchodzi na obroty

Zmniejszyć dawke, paliwa musisz :)
Motocykle, Motorowery :: 06 Kwi 2015 17:44 :: patryk2912 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 888

Seat Toledo II 1.9 TDI Silnik ALH Prośba o przejrzenie logów kangurzenie auta

Pomysl na zdrowy rozum czy wymiana telewizora z LCD na Lampowy to dobra wymiana ????? Twój silnik to klasyczny diesel na pompie i z tego co wiem zwykłej turbinie. Trzeba sprawdzić dawke paliwa (masz ustawioną na ok 3.4 więc jet dobrze), kąt wtrysku, przepływomierz i turbo. Aby to sprawdzić przez...
Samochody Początkujący :: 04 Cze 2015 20:34 :: domex32 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 483

Ducato 2.3 JTD 2007 - Falujące obroty,brak błędów

witam jam mam golfa 4 i mam to samo mechanik stwierdził że turbina przeładowuje i pompa podaje złą dawke paliwa. A też ma kopa lecze nie raz czuje ze jest słabszy i nie chciałem wierzyć więc sam sprawdziłem i ma racje gruszka prawie sie nie rusza tak zapieczone jest mimo że ma kopyto a na wolnycg obrotach...
Samochody Początkujący :: 17 Maj 2015 11:59 :: dabu :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1395

yamaha axis - Co może być przyczyną szybkiego przepalania świecy zapłonowej w sk

Jeżeli ssanie jest sterowane elektroniką to powino być regulowane poprzez jakiś moduł. Natomiast jeżeli jest to tylko jakiś tam zaworek elektrmagnetyczny, który jest otwarty lub zamknięty na określony czas dawke paliwa powinna być regulowana za pomocą śruby lub wielkościa dyszy ssania. Dodano po 25...
Motocykle, Motorowery :: 03 Cze 2015 09:23 :: carrot :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 801

Vw Polo 1.2 benzyna (2003) - nie odpala

Tak silnik jest na dwóch wałkach rozrządu. Na dniach bede miał blokady rozrządu to sprawdze to dokładnie. Zastanawia mnie to czy przy przestawionym rozrządzie dawałby tak duża dawke paliwa??
Samochody Początkujący :: 24 Lip 2015 21:35 :: majlu11 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 501

Citroen Berlingo 1.4 55kW 2004 - Falują obroty / uszkodzony sterownik silnika

No to własnie pytam co ma sonda do tego. To, ze przy temperaturze silnika 69° uklad pracuje w petli zamknietej i przy niskim napieciu sondy ECU zwieksza dawke paliwa do momentu uzyskania lambda 1. Stad nienormalnie wysoki czas wtrysku.
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Sie 2015 08:15 :: georgesgr :: Odpowiedzi: 49 :: Wyświetleń: 2007

Mercedes Actros mp1 - Duże spalanie

Kiedyś jak dymiło to sie mówiło że leja wtryski dzisiaj w erze komputerów może jednostka sterująca daje za dużą dawke paliwa i to warto sprawdzić ?
Samochody Ciężarowe :: 18 Mar 2016 10:33 :: 685832 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 645

silnik i gaznik suzuki lt 80

Zakupiłem quada suzuki lt 80 lecz był on tuningowany i jest w nim inny silnik pojemność hyba 175 i mam 2 pytania: 1.jaki to jest silnik ?(marka , i jskies info o silniku) 2.jak zmniejszyc dawke paliwa w gaźniku? Bo nie umiem go odpalic i cały czas zalewa mi swiece. Ps. Prosze nie usuwac tego...
Samochody Początkujący :: 13 Sty 2016 22:04 :: kolanisty :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 270

Audi a4 Bigas - Zapala za 3 razem

Witam, Mam probem z instalacja Bigas, auto odpala dopiero za 3 razem, vag wskazuje za duza lub za mala dawke paliwa, po wykasowaniu bledu i wylaczeniu gazu problem znika. Po wlaczeniu gazu problem powraca . Prosze o pomoc - byc moze listwa wtryskowa - ale orginal bardzo drogi ? czy idzie zastosowac...
Samochody Instalacje Gazowe :: 05 Kwi 2016 20:35 :: Maciej :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 333

Silnik, 1.9DiD carisma, silnik klekoce przy 1500-2000

W takim razie porzadna diagnostyka kogos kto sie zna nie internetowa ;-) Moze cos oszukuje i dostaje zla dawke paliwa i znowu wyjdzie ci korba bokiem.
Samochody Początkujący :: 08 Maj 2016 22:06 :: mecha :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 348

Peugeot Vivacity 200 - Czy on dostaje za dużo dawke paliwa?

Witam, Ja mam problem też podobny, przeczyścilem już wszysto, nawet filtr paliwa wywaliłem. Mój skuter nie wchodzi na obroty, po kilku minutach jazdy przekracza 30km/ h i jedzie już 45km/h.
Samochody Początkujący :: 22 Maj 2016 13:04 :: kowal1304 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 789

Sharan 1,9TDI PD raz odpala od strzała a raz nie chce palić.

może być, że pompa siada jaki przebieg? Pompa jest w zbiorniku i oprocz cofania sie paliwa moze byc przyczyna problemow z odpalaniem Sprawdz przekaznik pompy paliwa, sprawdz cisnienia paliwa, poprawnosc pracy czujnika polozenia walu i temperatur czieczy jak rowniez paliwa. Pamietam ze...
Samochody Mechanika :: 16 Sty 2013 16:38 :: glapsson :: Odpowiedzi: 58 :: Wyświetleń: 31062

Rozruch silnika na zimno Chrysler 300m

benzyniak na wtrysku wielopunktowym powinien miec pomiedzy 850-950rpm, czasami w zimie podskoczy o max100rpm na chwilke, ale powinien szybko wrócić do normalnych wolnych obrotów... to nie gaznik czy jednopunkt ze na ssaniu bedzie miał wieksze obroty, od tego jest komputer ktory oblicza w/g temp. otoczenia,...
Samochody Początkujący :: 06 Paź 2011 18:43 :: lukasqqq :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 4367

Ekonomiczna jazda samochodem

To ja się przyłącze do dyskusji. Posiadam mercedesa w124 z silnikiem 2,6 benzyna, 6-tka rzędowa (czyli duże opory toczenia) na wtrysku KE-Jetronik. Z książki na temat ww samochodu wyczytałem, że sam układ wtryskowy jest tak skonstruowany, aby po całkowitym "puszczeniu" pedału gazu odcinać dopływ...
Samochody Eksploatacja :: 17 Wrz 2009 20:37 :: trustno1 :: Odpowiedzi: 116 :: Wyświetleń: 47763

WinOLS i mapy?

Potrzebuje zwiekszyc dawke paliwa idle w A6 C6 2.0TDI Multitronic. Czy do idle jest osobna mapa? Z gory dziekuje za info. Który rok auta? pytanie jest bez sensu,przeciez w awtomatach nie wysyepuje ten problem,powinines wiedziec ps.2.0 tdi nie wychodzi na 15 Kolego "macxlulu"...
Samochody Archiwum :: 23 Maj 2016 22:59 :: bontek :: Odpowiedzi: 2719 :: Wyświetleń: 712328

VW Vento 1.9 TD

Moze byc zbyt duza dawka paliwa tak jak pisz aKoledzy , lub nieco rozregulowany kat wtrsyku. Mozesz sprobowac zmniejszyc dawke . Jak staniesz przodem do auta to zboku pompy po prawej stronie ejst taka srubka z nakretka kontrujaca poluzuj ja troche i przekrec minimalnie chyba dos iebei juz nie pamietam....
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lut 2009 22:21 :: Mexaris :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4880

passat b5 98 AFN po wymianie przeplywki brak mocy

kable sprawdzone, napiecia sa i zwarc nie ma. czy ta wartosc 550mg/R to jest wartosc, ktora mowi, ze .... co mowi? ze przeplywka ma teraz tylko dwa stany? zamkniety i otwarty? tylko, ze wchodzi w ten "otwarty"? czyli w tej chwili komputer daje mi max dawke paliwa? czy tak? jesli tak to powinien...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lis 2009 18:13 :: Gość :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 22696

Fiesta 1.1 +gaz - problem

Te pokretla sa na parowniku? Jesli tak - postaraj sie gdzies na nim doczytac, albo dowiedz sie id gazownika, albo (jesli masz) przeczytaj w papierach od instalacji, co to konkretnie za parownik -wtedy ktos kto mial z nim doswiadczenia bedzie mogl pomoc - bo pytasz o szczegoly dotyczace konkretnego sprzetu. Jesli...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Paź 2006 17:41 :: Jasiek690 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2153

1.7dtl zwiekszenie dawki

Pompa jest podobna do tych montowanych w golfach mk2, tu jest wszystko o podkrecaniu i jeszcze wiecej na poczatek polecam przestawienie pina LDA sterujacego dawka paliwa w zaleznosci od cisnienia doładowania, jak podkrecisz dawke bedzie kopcił na niskich obrotach. Sam w golfie podkrecałem na pompie...
Samochody Mechanika :: 10 Lip 2009 17:49 :: Mihas66 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3033

Golf IV 1,9 TDI ALH dgrawki na wolnych

Witam. U mnie problem był z dawką paliwa bo miałem boxa.Teraz tez jeszcze nie jest idealnie ale porównując to dzien i noc,musze jeszcze troszke zmniejszyc dawkę na pompie i powinno być ok. W tej chwili mam 2,8-3,0 a miałem 1,2 wiec jest różnica. Jaką masz dawke sprawdzałeś? Powodów drgawek może być...
Samochody Mechanika :: 17 Mar 2014 19:42 :: ciacho840 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 23822

Problem z T4 2.5 TDi ACV,kąt wtrysku(regulacja)

Czy ustawienie kąta wtrysku na pompie musi być powiązane z ustawieniem dawki paliwa w silkniku ACV ,żeby dobrze palił na zimno i ciepło ?.obecnie mam ustawioną ubogą dawke i na ciepłym trochę dlużej muszę kręcić zanim zapali ,na zimno pali idealnie .jaką dawke należy ustawić ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sty 2011 19:33 :: qwertyuiop1000 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 19138

audi a8 d3 4.0 tdi - brak sterowania wtryskiwaczy 2,3,5,8

Czyli jak to jest brak przepływu powietrza = dawka paliwa 0 ?? czy sterownik poprostu zada jakas dawke ?? bo ja mam dawke 0
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Gru 2015 23:46 :: sklupi :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 1641

VW bora 1,9 AJM - Zgasła zakopciła nie odpala

Witam prosze o podpowiedz w rozwiązaniu mojego problemu. Bora z silnikiem 1,9 tdi AJM bez pompy paliwa w zbiorniku chodziła na wolnych obrotach w pewnym momencie zakopciła na rudo czarno śmierdząco ropą i zgasła. próby odpalenia spełzły na niczym czasami łapie. Komputer wykazał zero błędów sprawdzane...
Samochody Mechanika :: 11 Gru 2014 13:30 :: kodran :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 1008

GOLF III 1,9 TDI problem przy zapalaniu.

Witam Zacznij od sprawdzenia czy dziala wyprzedzenie wtrysku na zimnym silniku, moze ktorys czujnik temperatury silnika lub paliwa , sprobuj odpalic samochod z lekkim dodaniem gazu bedzie mail troche wieksza dawke ,mozna tez przez kilka sekund zakrecic silnik rano bez grzania swiec zeby dostal dawkwe...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Lut 2006 22:50 :: dune :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 16042

Audi a6 2.5 tdi spadek mocy i dlawienie silnika

witam,wszystkie doładowane silniki po przebiegu około 200 tys km powinno sie wyczyścić układ dolotowy, ponieważ jest to v6 więc masz dwa razy tyle czyszczenia, zacznij od przepływek, wtryski i pompe zostaw wspokoju, to najbardzirj niezwodne elementy i bez oprzyrządowania mozna sporo napsuć, szczególnie...
Samochody Początkujący :: 03 Lip 2008 20:02 :: wopor :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 10340

honda civic 93 1.3 16v dziwne obroty

witam pierwsza sprawa kolega bartek125 mogl miec na mysli czujnik polozenia przepustnicy, ale niewiem co do tego mialby silnik krokowy tym bardziej ze w hani o ktorej jest temat niema silnika krokowego, druga sprawa peter82 mowisz o sondzie lambda jestem raczej pewny ze komputer o uszkodzeniu sondy...
Samochody Początkujący :: 01 Cze 2009 11:12 :: Krzysi0 :: Odpowiedzi: 401 :: Wyświetleń: 77629

megan 1,9 d , 97 rok ,nie równo chodzi na zimnym silniku

miło mi że ktoś posiada taki sam samochód jak ja i jeszcze z tą samą usterką silnik f8q620 pompa wtryskowa bosh z przestawiaczem rozruchu na zimo taki zawór z 1 kabelkiem ale do rzeczy a więc komputera tam niebyło i nigdy niebędzie a więc sprawdzić czy paliwo niecofa sie z pompy wtryskowej spowrotem...
Samochody Mechanika :: 23 Lut 2009 16:55 :: zeby1 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2478

Uno 1.4 gaz nie chce odpalać z rozrusznika jak jest zimny

witam wczoraj wieczorem zabrałem się do pracy... 1. postanowiłem zacząć od parownika jest on firmy ROMANO jak zresztą cała instalacja gazowa. W celu spuszczenia syfu z parownika myślałem że jest taka nakrętka plastikowa od spodu, żeby sie do niej dobrac musialem odkrcic caly parownik nie odkrecajac...
Samochody Instalacje Gazowe :: 27 Lis 2009 03:27 :: szotvir :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4470

Sterownik Webasta diesel. Na zimę.

Witam kolego bardzo pożyteczny projekt.Na codzien zajmuje się naprawą ogrzewań i mam kilka w domu które maja uszkodzony sterownik więc zniecierpliwością czeka na finał i udostępnienie dokumentacji twojego projektu.Z zdjec które są w tym temacie widac zepompka paliwa jest z webasta piec eberspacher pompka...
DIY Konstrukcje :: 08 Paź 2012 21:52 :: tomaszeg :: Odpowiedzi: 181 :: Wyświetleń: 65138

Magia samochodów TDI dti dci tdci

Przy zakupie samochodu dla większosci ludzi bardzo wazne jest ile samochod pali, ile trzeba bedzie zaplacic za ubezpieczenie (a to zalezy od pojemnosci) i czy sie nie psuje. I vw z silnikami tdi akurat spelniaja te warunki, do tego maja zadowalajace osiagi. Inna sprawa to fakt ze jadac benzyniakiem...
Ogólny Techniczny :: 17 Lis 2010 22:09 :: romoo :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 8407

Gdzie jest zlacze OBD w Polonezie

Dodam jeszcze kilka pojec typowo encyklopedyjnych;) : ECM - elektroniczne urzadzenie sterujace -jest glownym urzadzeniem przetwarzania informacji.ECM za pomoca roznych czujnikow i wlasnego oprog.oblicza optymalny stosunek powietrza do paliwa.steruje ukl.wtrysku paliwa.ECM jest umieszczone w kabinie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Gru 2003 13:10 :: Gość :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3873

126p nie odpala

Witam Sprawdz pompe paliwową czy dobrze trzyma cisnienie i palwo w przewodzie miedzy pompą a gaźnikiem problem może być z tym że paliwo się cofa do zbiornika a przez to że silnik jest gorący paliwo paruje z gaźnika i troche czasu upływa zanim pompa dopompuje nawą dawke do gaźnika
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Sie 2004 20:40 :: matis :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1194

nietypowe pytanie Pompowtryskiwacz

We wtryskiwaczach jest stala srednica otworu, ktora mozna zmienic wiertarka. Ale radzilbym elektronicznie zwiekszyc dawke podawanego paliwa. Chodzi Ci o zwiekszenie mocy? Nieoplacalne... Za 1litr dodatkowo spalonego paliwa dostaniesz 2KM. A za duzej dawki tez nie dasz bo silnik bedzie sie dlawil. Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Maj 2005 08:11 :: avatar :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1092

seicento 900 niepracuje jeden cylinder

No a ja rozgryzalem ten temat i wiem w czym tkwi problem. Jeli to jest 900 po 99 roku to to jest normalne bo w cc 900 i poczatkowych sc opowiazywala inna norma europejska a po 99 jest inna bardziej rygorystyczna czyli zakladajace ze samochod powinien mnie spalac a dalej drazac: do 99 roku sterownik wlancza...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sie 2006 20:34 :: wojtaswoj :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 11336

Przerobienie instalacji LANDI w polonezie

Witam.Poniekad na swoje pytania juz sam sobie odpowiedziales. Emulator sondy lambda slozy do aktywnej emulacji sondy lambda .Przy pracy silnika na gazie,odlacza sonde lambda i w zamian wysyla do centralki sterujacej silnika sygnal pracujacej sondy lambda tak jak na benzynie,co nie powoduje zapalania...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Maj 2006 08:35 :: Mireq :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1274

olej roślinny zamiast ropy ??

wracając do jazdy na parę wodną :) Następnym krokiem był test. Niestety jeszcze nie wiem na czym polega błąd w instalacji, że po przejechaniu 435km nie było żadnego efektu. Może fi6,3 jest zbyt małym przekrojem, może dziurki w rurce oddającej parę powinny być na wylot, może jest zbyt duży, albo zbyt...
Samochody Archiwum :: 10 Paź 2012 19:13 :: manta :: Odpowiedzi: 1631 :: Wyświetleń: 562107

Passat B6 2001r 1,9 pd 130km brak mocy do 3000 obr/min

wymenilem soft na fabryczny i samochod stal sie strasznym mulem, powrocilem do poprzedniego, jest to jakis schipowany sofcik. przwplywka jest nowa i jest prawidlowa. nie wiem juz czego sie czepnac, skonczyly sie koncepcje, moze komp zle czyta wrtosc z przeplywki. mialem takie samo auto do testowania...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Maj 2007 16:10 :: tomekb :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4439

Podtlenek azotu

a ja to miałem i fajny efekt tylko w zimie mrozi butle (nie miałem kocyka) no i uwarzać trzeba. Żeby wykorzystać efekt z NO2 trzeba dodać tez większa dawke paliwa, ja użyłem wtryskiwacza z K-Jetronica
Samochody Archiwum :: 28 Sty 2008 23:18 :: Horse5 :: Odpowiedzi: 45 :: Wyświetleń: 23610

opel kadett 1.4 wtrysk. Wiecej mocy!?!

jak przekroczysz stechiometryczna dawke wytrysku to obnizysz moc;] Kolega dalece mija się z prawdą. Mieszanka stechiometryczna dla benzyny to mieszanka o stosunku powietrze/paliwo 14,7. Najwyższą moc uzyskuje się przy mieszankach rzędu 12-12,5. Konstruktorzy silników o tym wiedzą i dlatego samo...
Samochody Archiwum :: 17 Mar 2008 21:19 :: dominik_85 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2936

seat toledo TDI 1Z 97 r. - nie chce zapalic :(

Z tą mocą to bym tak nie obstawiał turbiny od razu, jak nie dasz odpowiedniej dawki paliwa do cylindrow, to zeby nie wiem jak zdrowa turbina byla to i tak nie bedzie wiecej mocy. Dawke paliwa mam ustawiona na 3,8 mg. Wymienione koło zamachowe od innego typu silnika, znak przestawiony i cała filozofia....
Samochody Mechanika :: 13 Maj 2010 10:50 :: Top Gun :: Odpowiedzi: 61 :: Wyświetleń: 9430

golf 2 ke jetronic problem z regulatorem ciśnienia

Jakiego napiecia szukacie,,fachowcy,,?Pokazcie mi jeden z drugim choc jeden kabelek dochodzacy do regulatora cisnienia paliwa.Podszkolic sie troche w teorii a bzdury pisac se na GG!DO WIDZENIA! Dodano po 1 kolego jak się nieznasz to głosu nie zabieraj, daj się wypowiedzieć tym, którzy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Gru 2008 15:52 :: 707067 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3534

Audi 80 1.8 benz 89r wtrysk zalewa swiece

Witam Mom problem z audi 80 b3 1.8 na jednopunktowym elektrycznym wtrysku. Podaje za duzo paliwa i go zalewa. Wszystkie czujniki temperatury wymienione. Przepustnica, ten cały gaźnik z osprzetem zmieniony na inny dalej to samo ;/ Po przepustnicy to paliwo az plywie tak mu wtrysk leje. Jak scisne...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Mar 2009 20:01 :: Marcin_ca1 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 5668

Fiat Uno 1.4B mono 98r. - Trudności z uruchomieniem silnika.

Witam. Zwracam się z prośbą o poradę otóż stałem się włascicielem Uno 1.4 B mono `98 i mam problem z odpaleniem. Objawy są jakby nie działało ssanie. Rozrusznik kręci jest nowa bateria a zapalic nie chce Uruchamiam go przez dolanie do przepustnicy odrobiny paliwa.Pali bez problemu i dalej już wszystko...
Samochody Mechanika :: 26 Lip 2013 18:15 :: jurrogalin :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 11698

Maluch kopci na wolnych obrotach

Wyjmij bagnet i sprawdź jaki ma zapach olej, czy przypadkiem nie czuć benzyny. Odłącz węża od pokrywy zaworów(odpowietrzenie skrzyni korbowej), jeśli przestanie się dławić na wolnych obrotach i będzie równo pracował to sprawdź pompke paliwa-może być uszkodzona membrana(przedostaje się paliwo do oleju...
Samochody Początkujący :: 07 Sty 2011 08:25 :: mario9987 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1820

John deere 6600 twardo i głośno pracuje, ustawienie zapłonu

Witam, Myśle że to Twoje subiektywne odczucie że silnik głośniej pracuje.Nie slyszałeś go kilka dni.Niw wiem po co mech. i jak zwiekszył dawke. Zwiekszenie dawki paliwa w dieslu to generalnie wyższe obroty.Mysle że zmieniło sie cisnienie wtrysku i lepiej rozpylane paliwo przez wtryski powoduje że...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 18 Lut 2011 20:57 :: Miracle Woman SM :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5734

Opel Corsa C 1,3CDTI - Wtryskiwacze CR i diagnoza testerem TECH2

Potrzebuje info na temat testera diadnostycznego TECH2 - chodzi mi o diagnozowanie Opla Corsy C. Miałem regenerowane wtryskiwacze, auto po naprawie jeżdzi jak muł, warsztat nie przyłożył się. Mój błąd, że nie zarządałem wydruków parametrów wtryskiwaczy. Jak pojechałem z reklamacją to wciskają mi kit,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Wrz 2012 18:04 :: Mozo1 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 4344

Siena 1.4 98r. - przerywa, zalewa ją, chodzi "jakby na 3"

problem częściowo rowiąany, auto chodziło na dwóch paliwach jednocześnie tzn po przełączeniu na gaz dostawało dawke gazu oraz benzyny, załozyłem dodatkowy wyłacznik na pompe paliwa i na gaie chodzi normalnie co nie zmienia faktu ze na benzynie nadal go zalewa... no cóż temat zamykam, otworze nastepny...
Samochody Mechanika :: 08 Sty 2013 02:17 :: adekstrazak :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1071

Seat Altea 1.9 TDI 105 Km - Szarpie silnikiem przy zapalaniu

Czujnik temperatury wody ma istotny wpływ bowiem fałszowanie temp.powoduje zmianą dawki paliwa podczas rozrychu np. jeżeli na zimnym silniku czujnik mówi sterownikowi że ma 20stopni więcem zmniejsz dawke startowa. Ale u Ciebie problem jest też na ciepłym. Radziłbym sprawdzić po czujniku tem.prędkosć...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Wrz 2013 21:18 :: Tygrys.fm :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 24483

Opel 16xe - Opel Astra G przerywa powyżej 4200

Witam. Mam problem z Astra G 2001 rok. Powyżej 4200 przerywa jakby brakowało paliwa. Pompe w baku ktoś wymieniał i jest o ile sie nie mylę od 1.6 8v opla a 16xe to 16V.Ogólnie autko dziwnie się zachowuje bo najpierw dawke pokazywał ubogą a tera coś mu odbiło i sonda pokazuje wartości prawidłowe. Zauważyłem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Kwi 2014 21:10 :: maciek5202 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 981

Citroen Xsara 2.0 HDi - nie przekracza 2tyś obrotów

Czekam na tak zwana teorię Korekcje na wtryskach sluza do wyrownania biegu jalowego silnika. Po kazdym wtrysku kalkulator mierzy przyspeszenie walu korbowego i koryguje dawke tak, aby na kazdym cylindrze to przyspieszenie bylo moliwie takie samo. Roznice moga wynikac zarowno z wielkosci wtrysnietej...
Samochody Mechanika :: 16 Wrz 2015 20:52 :: jozek75 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 8845

Mitsubishi pajero III 3,2did - utrata mocy, brak błędów

Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować...
Samochody Mechanika :: 06 Gru 2015 16:12 :: specjal ford :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1014

Szarpanie w Golfie III TDI (90KM)z 1994r

to pompa wtryskowa żle wyregulowana. raczej pompa sama sie nie rozregulowala!!!to jest pompa typu EDC wiec raczej nie ma tam duzo do regulacji!!podejrzewam regulator dawki (stellwerk-to ta elektronika na pompie) na 80%!!dosc czesto tak reaguja auta z uszkodzonym regulatorem-mysle ze regulacja pompy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Maj 2008 08:27 :: tomator :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 5901

podkrecenie A4

fakty sa takie : Audi A4 1.8T wersja 150 KM , zaklad i chec wygrania tego zakladu , mianowicie zalozylem sie z kumplem ze swoja audianka na niewielkim ocinku rozpedze sie do 100km/h , teraz zdarlem sobie sprawe ze bedzie ciezko i mysle co by tu zrobic , kupilem sobie interfejs do tego samochodu ktorym...
Samochody Archiwum :: 25 Lis 2004 16:33 :: DOHC :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1581

CC700 Aisan - problem z ssaniem.

Witam!!! Mam takie pytanko.Czy klapka domykająca dopływ powietrza na ssaniu (ta u góry gaźnika) jest używana tylko podczas ssania czy też w trakcie normalnej jazdy też coś nią steruje. Ma z nią problem.Gdy są mroźne dni zacina się i jest cały czas otwarta.No i wiadomo ciężko odpalić.Ale nie wtym rzecz.Kiedy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Mar 2012 16:14 :: pablo1234567890 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3009

duże spalanie - Polonez ATU ...

silnik poloneza jest malo odporny na gaz to fakt( glowica gniazda zaworowe - sprawdz sprezanie) jezeli masz elektronicze sterowanie dawki gazu to sprawdz sonde, zobatrz czy pracuje poprwnie. Mozesz przejrzec jeszcze czujnik temp. ale to ma wplyw tylko na paliwo, na dawke gazu ma tylko wplyw: napiecie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Paź 2009 13:44 :: Spiky :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 8634

Opel omega 2.5TD 96r. Problem z silnikiem

Po prostu pompa jest do regeneracji. Nie jest to zwiazane z jakims peknieciem ale z fizycznym zuzyciem... Chodzi o to, ze przy cieplym silniku olej napedowy rowniez podnosi swoja temperature, a tym samym zmienia swoja gestosc. Co sie z tym wiaze, pompa nie wytwarzała odpowiedniego ciśnienia na wytyskiwaczach...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Lut 2006 16:56 :: sly37 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 33972

clio 1.4 z 92 roku, obroty

Jezeli samochod ma wtrysk paliwa to najprawdopodobniej padl czujnik temperatury silnika. Komputer mu daje taka dawke jak dla nagzanego silnika (czyli zubozona) i dlatego nie chce sie zebrac na obroty. Wymienic czujnik i po sprawie:)
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Lis 2005 16:28 :: houk85 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 916

ASTRA 95r Komputer czy co????

Witam. Mam kolejna dawke info o zachowaniu sie samochodu. Przejechalem nim jakies 150 km.... Z kontrolka bylo tak... Po przejechaniu kilku kilometrow zgasla, ale zaraz postoj, po ponownym uruchomieniu silnika dalej sie pali, lecz po 2 km gasnie, przez nastepne 60 km kontrolka nei pali sie, tylko 2 razy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Lis 2005 17:45 :: didot :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 905

kadett 1.4i Gdy jest rozgrzany nie pali. Prosze o pomoc.

a sprawdziłes co z dawką paliwa czy wtrysk leje tak samo przy zimnym jak i po rozgrzaniu miałem tką sytuacje że złacze czujnika miało za duży opór i wzbogacał dawke
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Sty 2006 12:49 :: mielcar80 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2174

stężenie CO w golfie II 1,8

wracając do tego tematu to jaki ma wpływ duża watrość CO na prace i zachowanie sie silnika w jeździe na benzynie i na gazie. Czy duza wartość CO moze powodowac że sonda zwieksza cisnienie paliwa czy tez jego dawke?
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lut 2006 00:15 :: przemo166 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 681

tuning auta

ale jesli zwiekrzy dawke a powietrza nie bedzie wiecej to bedzie za duzo paliwa i bedzie dym... ...zakladam ze przez podniesienie mocy silnika chcesz poprawic osiagi auta , podam Ci na to prostrza metode , potrzebny bedzie zestaw kluczy moze byc badziewie typu toya , srubokrety plaskie i oczkowe suszarka/opalarka...
Samochody Archiwum :: 26 Kwi 2006 16:28 :: Roli :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2738

strojenie diesla

hmm... czyli tak , teoretycznie mogli bysmy nie ruszac konta wtrysku , tylko zwiekrzac dawke przez podniesienie cisnienia na pompie do tego odpowiednio zwiekrzac doladowanie i by gralo i silnik by zyl ale dodatkowo mozna cos zyskac bo przy podniesieniu cisnienia na wtryskach paliwo jest lepiej rozpylane...
Samochody Archiwum :: 08 Maj 2006 19:35 :: DOHC :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3815

Simson s51 Tuning

Mozliwe jest obrobienie fabrycznego silnika 50ccm taz zeby w skuterku pociągnął 90km/h.Spawdzilem to jadac obok brata swoim motocyklem.Silniki potrafia krecic takie obroty ze niejeden "nasz rodzimy fachowiec" moze sie zdziwic.Smarowanie 1:50 to moze jest dobre jezeli mamy fabryczne(czytaj oryginalne...
Samochody Archiwum :: 06 Maj 2007 08:28 :: motomis :: Odpowiedzi: 879 :: Wyświetleń: 232584

Chip do astry - poprawa mocy

Jest to okłamywanie sterowanika polegające na tym że podaje mu sie zadaną temperature poprzez opornik i widzi on wówczas że silnik jest zimny i podaje dawke rozruchową, generalnie silnik jest przelewany i dużo paliwa idzie w wydech - użyj wyszukiwarki jest to gdzieś opisane :)
Samochody Archiwum :: 31 Sie 2006 08:36 :: Zbyszek_64 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1452

Dziwne zachowanie sondy - silnik F3N monowtrysk renault

Tak tyle ze rzadko ktora sonda uzywana pracuje dostatecznie dobrze na LPG , a wymiana sondy miala na celu wlasnie dobrą prace na w/wym paliwie. Co dziwne na PB, podczas pracy silnika na wolnych obrotach, sonda nie pokazuje zadnego napiecia wiec mieszanka za uboga. W momencie kiedy przełacze ręcznie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Sty 2007 17:33 :: stefanM :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1787

GOLF 4 1,9TDI. Zwiększenie dawki rozruchowej Vagiem.

możesz zwiększyć dawke wyregulowując pompowtryskiwacze bajki kolego opowiadasz.za dawkę paliwa czy to przy pompie czy przy pompowtryskach decyduje ECU. jeżeli chodzi o VAG-a to jest taka możliwość podniesienia dawki ale to nieznacznie. w twoim przypadku poprawę można uzyskać przez poprawe softu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Gru 2006 19:32 :: iras24 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 5178

ROVER 620 2l / gaśnie po postoju....

więc odpalam samochód na benzynie - odrazu załapuje z pierwszego. Następnie chodzi i jak dodam mu gazu i puszcze to traci poprostu obroty i bach gaśnie lecz jeżeli bym nadal trzymał pedał gazu tak na 1,5 tyś obr. to jest ok...rozgrzeje się i jest wszystko malinowo.... dziś gadałem z pewną osobą i usłyszałem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Gru 2009 22:17 :: wujek_grzyb :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3901

Czujnik temperatury. Jak sprawdzić w domowych warunkach?

Jeżeli piszesz,że autko po nocy nie daje się uruchomić,to tak jak mechanicy twierdzą,powodem może być właśnie czujnik temperatury(właśnie ten od komputera,nie ten od wiatraka).Najczęściej jest tak,że uszkadza on się w zakresie rozgrzanego silnika(tzn.uszkodzony czujnik wysyła do komputera sygnał,że silnik...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Kwi 2007 16:31 :: and61 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3547

seat cordoba coupe 1.9TDI 1997r.utrata mocy

Sprawdzalem dzisiej dawke zasysanego powietrza na wolnych obrotach i jadac na pelnym gazie, wyglada to tak; na wolnych obr. masa zas.pow. wynosi 3800mg/H a wartosc wymagana to 2000mg/H (mniej/wiecej) przy pelnym obciarzeniu jest odwrotnie ,wartosc mierzona 4200mg/H a wymagana 8500mg/H. Sprawdzalem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Maj 2007 19:33 :: Irek41 :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 12174

Vw passat b4 - za duża emisja CO

A może by dało sie okłamać komputer sygnałem z sądy lamda? Wstawic taki opornik, zeby ECU "myślał", że mieszanka jest nico za bogata. Wtedy zmniejszy dawke. Wzrosnie wprawdzie emisja szkodliwych tlenkow azotu i siarkowodoru ale tego na przeglądzie nie mierzą! Byle by tylko ECU nie wykrył usterki i nie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Cze 2009 20:27 :: orient30 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3503

nastawy serwisowe opel vectra kts550

chodzi mi o ustawienia dawki paliwa jest za duza chcę zmniejszyc dawke
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Cze 2008 20:32 :: autoas :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 837

Podniesienie mocy Vectra B 1.7 TD

Sprawa prosta jak drut, podkrecasz dawke i cisnienie, wystarczą zwykle narzedzia, dobierasz sie do pompy, tzn sciagasz kapturek zaslaniajacy srubke, srubka jest na srubokret plaski i jest skontrowana nakretką 13, poluzowujesz nakretke wkrecasz srubke o 1 obrot, zapalasz silnik, ustawiasz wolne obroty...
Samochody Archiwum :: 13 Lip 2008 22:16 :: prez8s :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 19536

Mazda 323 - strzelanie w kolektor ?

powinieneś zastosowac przy filtrze klapy różnicowo ciśnieniowe.możeesz mieć za dużą dawke gazu lub za szybkie przejście z paliwa na gaz
Samochody Instalacje Gazowe :: 27 Wrz 2009 15:52 :: gondoljerzy :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 4919

Citroen C2 1.4 HDI problem z odpaleniem

Witam, bardzo prosze o pomoc, Zostalem wlascicielem Citroena C2 silnik 1.4 hdi, auto bylo uszkodzone, a problem pojawil sie gdy zaczelem go odpalac.., otoz nie moze zapalic. sprawdzalem instalacje...(wiazki) komputer simens jest Fizycznie OK! (chyba ze sie jakos spalil) bezpieczniki sa ok. Na...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Gru 2008 19:32 :: kolekkk :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 9055

Octavia 2000r 1.9Tdi problem na zimnym silniku

Zacznij od sprawdzenia parametrów silnika u jakiegos elektryka niech obada dawke, kąt wtrysku, przy okazji sprawdz filtr paliwa.
Samochody Mechanika :: 07 Gru 2008 23:43 :: wopor :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3438

Seat Ibiza 1.9 TDI ALH 66KW pali więcej niż powinien. Mimo..

bo moze jest nastepny uwalony. albo którys z kabli dochodzacy do niego, sprawdz droznosc kabelów od przepływki do sterownika.małe prawdopodobienstwo jest tego ze to cos co znajduje sie w wydechu jest ropa, bo juz by było po katalizatorze. moze kiepdki gatunek paliwa i sie jakas woda wydziela. podepnij...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Gru 2008 17:06 :: Sztomel :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2630

Mercedes S430 Przy 4000 obr wylacza cylindry

Witam mam pewien problem moj mercedes w220 2000r 4,3 benz przy 4000 obr traci moc i wylacza cylindry wie mze wylacza bo mam inteface do gazu i moge monitorowac prace i dawke w paliwa na kazdym cylindrze . ja podejrzewam kturas z sad lambd lub przeplywomierz Pozdrawiam i prosze o pomoc
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Gru 2008 19:11 :: autoas :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1593

Chiptuning TDI- jak wycisnąć z 110'tki 160 KM za 300 zł

Witam wszystkich,z racji ze nie mam za wiele kasy na inwestycje tuningowe swojego samochodu postanowiłem jak najmniejszym kosztem podnieść moc silnika-zamknołem sie w kwocie 10złotych, polskich oczywiście.mam w golfie silnik 1,9 tdi AHU 90 koni.przeróbka polega na oszukaniu 2 sygnałów wchodzących do...
Samochody Archiwum :: 14 Sty 2011 23:53 :: tocka :: Odpowiedzi: 216 :: Wyświetleń: 176770

Nie mogę odpalić 2 raz samochodu. vectra A

W jakich okolicznościach gaśnie na LPG czy na benzynie?? Musisz go gazować aż do rozgrzania - czyli jak sądze silnik pracuje na LPG wtedy?? Ja to widze tak: masz już starą twardą membranę w parowniku i kiedy silnik zimny to parownik słabo ogrzany a tym samym membrana sztywna. Silnik dostaje tak dużą...
Samochody Mechanika :: 25 Sty 2009 20:14 :: Romulus7874 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1511

Skuter przestał palić silnik minarelli

Najlepiej oddaj do serwisu... Żeby na prawde porządnie wyregulować gaźnik trzeba mieć troche wprawy gdyż musiałbyś dobrać odpowiednią dawke powietrza i paliwa i na oko sam tego nie zrobisz... Tam jest tylko jedna śrubka do regulacji mieszanki ,jest słabszy bo zwiększyłeś dopływ powietrza jednocześnie...
Motocykle, Motorowery :: 02 Sie 2009 09:13 :: kortyleski :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3832

vw t-4 silnik ACV 2.5 TDI 102 KM dymienie ....

witam wznawiam temat zwiazany z dymieniem mojego t-4 2.5 tdi ,bo niespodziewanie zniknoł z tego forum ? raz jeszcze przypomne : -byłem w dwóch serwisach VW i niby jest wszystko ok !! mimo ze z rury idzie siwy dym ,hmmmm bardzo ciekawa diagnoza za pare złoty.., -wymieniłem wtryski na nowe...
Samochody Mechanika :: 02 Gru 2010 10:12 :: qwertyuiop1000 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5401
12345

Ostatnio szukano: podłączenie amplitunera telewizora st3500320as transil saeco części radio toyoty check engine kostka zasilania anteny głowica czyszczenie głowica canon naprawa microsd dioda czuwania kuchenka regulacja płomienia palnika telefon myphone programowanie kluczyka mercedes alarm lodówki
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group