deske rozdzielcza

Znaleziono około 259 wyników dla: deske rozdzielcza
Podstawowa forma zapytania: deska rozdzielczy
  • Passat 94 przejscowka - deska rozdzielcza.

    Witam. Moze mi ktos opisac krok po kroku , jak rozebrac deske rozdzielcza w tym aucie, nie chce niczego uszkodzic. Pozdr.

    Samochody Elektryka i elektronika Alan   16 Lis 2005 16:28 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2918
  • Deska rozdzielcza. Jakie jest potrzebne napięcie do CD-ROMu?

    Witam chciałbym sobie zrobić taką ala deske rozdzielczą w moim romecie tylko nie chce mieć tam żadnych bajerów ale chciałbym zrobić coś takiego że wsadzić tam jakiś odtwarzacz np. stary cd-rom od kompa i jakos wyprowadzić przyciski do deski a naped gdzie indziej i słuchawkami do ucha i chciałbym się...

    Początkujący Elektronicy Rysio4001   25 Kwi 2007 14:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1034
  • demontaż deski rozdzielczej Omega B

    Może ktoś z was rozkręcał deske rozdzielczą z omegi b ? Chciałem przełożyć deskę i nie wiem gdzie są śruby. Czy klomatronik bedzie pasował ? Chodzi mi o kostki itp. Bo ja mam zwykłe gałki. Co trzeba będzie przekładać ? POMOCY

    Samochody Początkujący JAKUB.77   24 Sty 2012 22:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4718
  • Mercedes Tourismo 350 - Przyciski na desce rozdzielczej.

    Witam, na zalaczonym obrazku przedstawiam deske rozdzielcza MErcedesa Tourismo (autobus). W pojazdach ciezarowych z pewnoscia tez spotyka sie tego rodzaju przyciski. Moje pytanie jest: Zaznaczone klawisze w czerwonej ramce, do czego one sluza ? Jest to hamulec gorski ? Do czego sluzy pierwszy, a do...

    Samochody Ciężarowe adam158   11 Maj 2014 19:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2556
  • Citroen Xsara Picasso - Demontaż deski rozdzielczej itp- POMOCY

    Witam, zakupiłem nową deske rozdzielczą do Xsary Picasso i chce ją wymienić, ale nie wiem jak zdemontować starą. Jesli ktos ma instrokcje/ zdj prosze o podesłanie. Jak wymontować kokpit, schowek, licznik itp. będe bardzo wdzięczny :!: :?: :?:

    Samochody Początkujący l3omba   03 Lut 2016 19:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 603
  • Wyświetlacz Omega B

    1.Ściągamy górną osłone kolumny kierownicy - dwie śruby ukryte pod zaślepkami . Po ściągnięciu ukaże nam się pierwsza ze śrub mocujących deskę rozdzielczą . 2.Następna śruba kryje się pod nawiewami powietrza po prawej stronie deski . Ściągamy nawiewy - podważając je śrubokrętem - schodzą bez problemu...

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   27 Cze 2006 15:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4699
  • Złe wskazania licznika Corolla E11 1.4

    Witam. W moim przypadku problem przekłamania o 20 km/h nastąpił po wymianie tylnich żarówek, po podłączeniu deski rozdzielczej licznik prędkosci wskazywal 120 km/h/ moglem wykrecic i przechylic aby opadla na 0 ale z lenistwa wlaczylem silnik, licznik opadl ale podniosl sie na 20 km/h od tego momentu...

    Samochody Elektryka i elektronika Azrael1983   17 Lut 2013 14:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2659
  • Passat B5 nie działa moduł komfortu

    22-czerwono -biały-- +30 po bezpieczniku 28 18-czerwono czarny-- + wychodzacy z modułu zasilajacy lampki i silniczki 6-czerwony-- + po stacyjce(dosłownie) 16-niebisko-szary --wyjscie sygnałowe na lampki wnetrza (podanie masy) 21-brazowo zielony-- wyjscie na cewke przekaznika klapki wlewu paliwa 9...

    Samochody Elektryka i elektronika Mariusz Z.   08 Lis 2007 20:39 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6686
  • mercedes sprinter licznik jaki pin to sygnal mam rozpiske

    Witam Analizowałem Wasze wypowiedzi, poczyniłem pierwsze kroki ale mimo wszystko jako zwykły użytkownik Sprintera nie radze sobie z tematem. Moje auto w momencie zakupu miało deske rozdzielcza z tachografem. Zwiadomych powodów nabyłem deske rozdzielczą bez tachografu oraz impulsator montowany w skrzyni...

    Samochody Elektryka i elektronika tomek83f   29 Lut 2008 13:36 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 13286
  • Volvo FH12 2004 r Nie odpala- kody bledow

    Panowie mam ostatnio dość ciekawą zagadkę z Volvo. Otóż nie można uruchomic silnika. Problem pojawia się w momencie gdy wszystkie wskazniki na desce nie dzialaja. Nie mozna rowniez odczytac kodow bledow, operacje jest wtedy nie dostepna. Gdy jednak uda sie uruchomic silnik sa takie oto bledy. 1)...

    Samochody Ciężarowe kubica77   01 Mar 2012 19:02 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3973
  • Uruchomienie zegarów w passacie

    Witam Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwe uruchomienie obrotomierza w moim passacie. Mój passacik to rocznik 91 z silnikiem diesel 1.6 TDi który miał standardową deske rozdzielczą jak na B3 z prędkościomierzem i dużym analogowym zegarem. Zamieniłem tą deske na deske z rocznika 92 z silnikiem...

    Samochody Elektryka i elektronika wojcio29   28 Gru 2007 09:28 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 7916
  • Ford ESCORT 1.6 16V 98 dioda pod zegarkiem ciemna

    to niekoniecznie musi byc takie proste. wystarczy zdjac deske rozdzielcza (zdjac pokretla, wystarczy mocniej pociagnac, nad zegarami odkrecic dwie srubki, zdjac deske z zaczepow, jest ich chyba 8, odczepic wszystkie kable i gume nad kierownica, teraz dopiero deska jest ostatecznie wymontowana) wymontowac...

    Samochody Elektryka i elektronika wer1207   19 Wrz 2005 09:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1489
  • obrotomierz ford escort 1,8 D

    Witam wszystkich mam forda escorta z silnikiem diesla 1,8 który posiada deske rozdzielcza bez obrotomierza.Chciałem załozyc deske z obr. nabyłem takowa i tu pojawił sie problem bo w wtyczce do mojej deski brakuje trzech przewodów i obrotomierz nie smiga wiem ze podłacza sie go pod alternator ale nic...

    Samochody Elektryka i elektronika italiano_41   09 Lip 2006 17:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1912
  • fiat brak podswietlenia kilometrow na desce rozdzielczej

    W samochodach (starszych) zadna fabryka nie stosowala diod do oswietlenia deski rozdzielczej. Byly to male zarowki. Najlepiej rozebrac deske i przy okazji wyczyscic wszystko (polaczenia elektryczne itp). Zarowki mozna zastapic diodami (dowolny kolor) Jezeli nie chcesz sie bawic w obliczenia i czytanie...

    Samochody Elektryka i elektronika vvaldek   18 Lis 2005 09:22 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1919
  • Proste odciecie zapłonu!!

    najlepiej od kostki stacyjki rozlacz kable rozruchu i prądowe - zasilania przeciagnij je za deske rozdzielcza (pierw ja odkrec cala wyjmi zegary tzn caly kokpit), bedąci potrzbne dwa przekaźniki czerwony zwierno rozwierny i zwykły czarny tradycyjny, 1 przelacznik (1 wejście,i 2 wyjścia na 2 odbiorniki...

    Samochody Elektryka i elektronika norbert.s.   22 Cze 2006 08:17 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 11103
  • radio i CD mazda 6

    mam taki klopot, musze zamontowac jakis odtwarzacz CD w samochodzie mazda 6 z rocznika 2003, auto posiada system naglosnioniowey BOSE 7 glosnikow i do tego radio wmontowane w deske rozdzielcza, razem ze sterownikiem klimy itp. i teraz pytanie, czy da sie jakas standardowa zmieniarke pod to podlaczyc?...

    CarAudio Ogólne martinpl   16 Lis 2005 16:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3331
  • Maluch-audio

    Fiata 126p nie trzeba zbytnio nikomu przedstawiac gdyz pewnie kazdy wie jak on wyglada :) Żadkościa jest montowanie sprzetu w aucie ktory jest drozszy od jego samego. Chce pokazac jakich dokonalem w nim przerobek. Moj maluch posiada zaawansowany sprzet audio jak na bobka: subwoofer ze wzmacniaczem,...

    DIY Konstrukcje Alton88   21 Paź 2007 15:08 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 10360
  • AUDI A4 1.6 97r. problem z wyswietlaniem kontrolek

    nie podswietla sie tablica rozdzielcza...trzeba puknac, stuknac gdzies w deske rozdzielcza i dziala...nie wiem moze cos nie laczy...zna ktos przyczyne??

    Samochody Elektryka i elektronika procekkk   22 Sty 2007 01:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 941
  • Gwizd silnika i inne w głosnikach prawie pomogła cewka ale..

    Witam, mam także problem z gwizdami w głosnikach. Poprowadzilem kable RCA środkiem auta i jest ok. Ale zakucenia robią sie jak wpuszczę przewody w deskę rozdzielcza i wtedy mi sciaga z instalacji samochodowej zakucenia (wyraźnie słychach szczotki alternatora). Moje pytanie jest następujące: Jak podlacza...

    CarAudio Ogólne lan   21 Kwi 2007 19:01 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 3596
  • Jak podłączyć regulator napięcia do Ciągnika Władimirec

    Co do alternatora to polecam jednak zmienic rowniez alternator na en od poldka. Nie wiem jak u ciebie ale ja mialem ciagle problemy z tym "ruskim" o regulatorze nie bede pisal bo to nie ma sensu. Odkad zalozylem od naszego poldzia jest ok. Nie wiem jak u ciebie jaka masz deske rozdzielcza ale u mnie...

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki didos   10 Kwi 2008 19:04 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 33295
  • VW Golf V 2005r deska rozdzielcza

    Vitam, posiadam nastepujace problemy: jestem w trakcie wymiany deski rozdzielczej w vw golf V - praktycznie z wszystkim sobie poradzilem, ale: 1) nie moge wyciagnac przelaznika wycieraczek przy kierownicy czyli prawego... -nie chcialbym niczego ulamac a blokuje jego wysuw jedna plytka ktora...

    Samochody Początkujący akus11   30 Kwi 2011 19:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6382
  • Volkswagen Golf III 1.4 zmiana deski rozdzielczej

    Witam. Posiadam golfika 1.4 wersja bez obrotomierza(w miejscu obrotomierza zegar analogowy) i chciałbym wstawić deske z obrotomierzem i mam pytanie, czy owa kostka którą się podłącza z tyłu do zegarów będzie pasować do nowo wstawionej deski rozdzielczej i czy w ogóle będzie działał ten obrotomierz skoro...

    Samochody Początkujący emeryt2   16 Sie 2009 13:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2684
  • Volkswagen Golf 1.4- zmiana deski rozdzielczej

    Witam. Posiadam golfika 1.4 wersja bez obrotomierza(w miejscu obrotomierza zegar analogowy) i chciałbym wstawić deske z obrotomierzem i mam pytanie, czy owa kostka którą się podłącza z tyłu do zegarów będzie pasować do nowo wstawionej deski rozdzielczej i czy w ogóle będzie działał ten obrotomierz skoro...

    Samochody Elektryka i elektronika lukasz506   31 Sie 2009 20:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1254
  • Brak podświetlenia deski rozdzielczej Audi 80 1.6 TDI 92 rok

    Mam wielką prozbe czy moze ktos mi pomuc zebym mog naprawic oswietlenie na desce rozdzielczej w samochodzie audi 80 z roku 1992 sprawdzałem bezbieczniki i sa dobre wyciagalem deske taksamo jest dobra , ja juz niemam pojencia co mam dalej zrobic zeby było oswietlenie na desce.

    Samochody Elektryka i elektronika damianoko23   16 Lis 2010 19:24 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6006
  • Berlingo 1.4 98 - wymiana kontrolek w desce rozdzielczej

    Witam. Posiadam Berlingo 1.4 benzyna z 1998r. Zauważyłem ostatnio że nie świecą mi się niektóre kontrolki (na dole,przy zegarach) na desce rozdzielczej. W związku z tym mam pytania: 1) w jaki sposób i czy samemu można odkręcic deske rodzielczą? 2) czy wymienic komplet i jakie to kontrolki ( ile...

    Samochody Elektryka i elektronika MLQDY   14 Kwi 2010 19:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4444
  • VW, golf III 1.9 TDI 1995 problem z prędkościomierzem

    Witam, mam problem z prędkościomierzem, a mianowicie raz działa a raz nie działa, nie wiem od czego to zależy. A jak nie działa to nie liczy kilometrów. Wczesniej jak stukałem ręką od góry w deske rozdzielczą to sie naprawiał, ale teraz to już nie ma mocnych na niego, robi co chce. Byłem u mechanika...

    Samochody Początkujący Pawel wawa   13 Lis 2010 22:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1878
  • BMW E36 - wiązka elektryczna do licznika

    Witam wszystkich niedawno zakupilem e36 niestety jest ono po pożarze, a dokladnie zapaliła sie nagrzewnica i spalila deske rozdzielcza nagrzewnice i wiazke elektryczna. czy moze po takim pożarze nie bedzie jakis błedów na komputerze lub cos w tym stylu ? jestem zielony w mechanice samochodowej a co dopiero...

    Samochody Początkujący pampik1991   28 Sty 2011 00:06 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1871
  • Jak wrzucić komputer PC do samochodu?

    Mi sie ten pomysł z PC w samochodzie namase podoba , pozatym za pomocą kompa można jeszcze sterowac np . światłami, wycieraczkami, i innymi urządzeniami :) Moim zdaniem zamiast stacjonarnego PC lepiej użyć jakiegoś Laptopa a matryce z niego wbudować np w deske rozdzielczą :) zasilanie można podłączyć...

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   12 Lip 2005 12:49 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 7888
  • diody led niebieskie

    witam, przerabiam deske rozdzielcza w samochodzie i chcialbym wpakowac w oswietlenie 9 diod niebieskich pod 12 v tylko nie wiem czy mam dac opornik do kazdej diody, cze moze jeden do wszystkich a moze polaczyc je szeregowo zamiast rownolegle, ktora opcja bylaby najkorzystniejsza??, jakie napiecie...

    Inne Serwis toradek   19 Cze 2003 00:41 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2145
  • Niebieskie LEDy - Co i jak ??

    w ostanim czasie podswietlalem sobie deske rozdzielcza w autku:) na niebiesko i czerwono, oczywiscie super jasne przy podlaczaniu stracilem o wiele wiecej niebieskich niz czerwonych wiec awaryjnosc jest duzo wieksza niebieskich spowodowane bylo to tym ze zaduzy pradzik sobie plynal;) raz mialem tak ze...

    Początkujący Elektronicy charles1991   26 Lip 2007 21:03 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1724
  • Oryginalne radio :(((((((

    Witam Mam problem z komputerem w samochodzie i z radyjkiem... Chce zmienic radio oryginalne na jakies fajniejsze... Moj problem polega na tym ze w samochodzie na wyswietlaczu pokazywane sa informacje takie jak zuzycie paliwa, informacje z RDSu itd.. jednak po wyciagnieciu radia na wyswietlaczu jest...

    Radia Samochodowe Serwis Quaki   23 Lip 2003 14:45 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3220
  • AUDI 100 problem z ogrzewaniem climatronic

    czy naprawde nikt mi nie pomoze?? chodzi mi szczególnie jak dobrac sie do tego silniczka , bo w zeszytach serwisowych piszą ze trzeba zdejmowac deske rozdzielczą.

    Samochody Elektryka i elektronika AB   15 Gru 2003 17:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2286
  • Opel Kadet - jak dziala impulsator ?

    Czesc, W Kadetach GSI montowane byly impulsatory. Zadaniem impulsatora bylo informowanie o predkosci cyfrowa deske rozdzielcza. Taki impulsator mam tez zamontowany u siebie i chce go wykorzystac do szacowania predkosci samochodu w komputerze pokladowym wlasnej konstrukcji, niestety nie wiem jak taki...

    Samochody Elektryka i elektronika wloc   05 Mar 2004 07:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 900
  • Szchemat elektryczny Forda Fiesty

    Witam, Poszukuje shcematu elektrycznego Forda Fiesty z 2001r. Przydalaby sie rowniez informacja jak zdjac deske rozdzielcza :) Pozdrawiam Jacek

    Samochody Szukam michal83   10 Sie 2005 14:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 890
  • Jak utrudnic złodziejom aut zycie?

    Witam! Kupilem swiezo beme i troche sie boje o nia.Jest to model e-32 i nie ma alarmu.Zostal mi jeszcze z poprxzedniego auta alarm FORTECA+czujnik ultradzwiekowy i czujnik uderzeniowy. Montuje go we wtorek. Czy macie jakies ciekawe patenty na zabezpieczenia autka?Tak myslalem zeby kupic takie cos jak...

    Samochody Zabezpieczenia vip49   12 Wrz 2005 10:33 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 25428
  • Opel Omega 2.5V6

    Ten bezpiecznik zasila też deske rozdzielczą. Może w radiu połączone są dwa przewody zasilania wtedy przepala się ten bezpiecznik.

    Samochody Elektryka i elektronika firdy   15 Sie 2004 16:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1846
  • TUNING FIATA BRAVA

    ja też mam fiata brave widziałem fajne oklejny na deske rozdzielczą w różnych kolorach chyba za 150zł.

    Samochody Archiwum przemkrzych   16 Sie 2004 18:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1766
  • Peugeot 406 Deska Rozdzielcza

    Witam,przyczyna na 99% sa LUZNE luty.Musisz rozebrac deske do golej plytki drukowanej i tam sa bolce od silniczkow krokowych predkosciomierza i obr.pozostale tez sprawdz.Wiem to z doswiadczenia troche sie tego narobilem:) A tak nawiasem sluze pomoca jesli chodzi o czesci,dokumentacje itd... Ale to...

    Samochody Elektryka i elektronika ronald10   30 Lis 2004 18:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5908
  • Skórzana tapicerka :)

    Też mam zamiar zrobić sobie skórzana tapicerke w aucie i nie wiem jak sie mam do tego zabrać Chciałbym okleić cała tapicerke deske rozdzielczą i drzwi 1 Jak tto wykonać jaki klei jaka skóra ?? 2 Gdzie kupic klei 3 i czy sobie poradze czy to jest trudne ???

    Samochody Archiwum lukaskom1   04 Lut 2006 13:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3944
  • Jak zdemontowac wyswietlacz w Vectrze '98

    musisz wyciągnąć deske rozdzielczą.Opisywałem w tym roku,albo pod koniec zeszłego,przeglądnij moje posty.

    Samochody Elektryka i elektronika hacckker   30 Sty 2005 00:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 579
  • Szukam instrukcij do v40 96r

    Witam jak w temacie szukam instrukcij obslugi po Polsku do v40 96r i ewentualnie jakiegos przewodnika serwisowego jak rozebrac deske rozdzielcza :)

    Samochody Szukam ph.lukasz   21 Lis 2005 17:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 483
  • Oryginalne radio w escorcie '93

    dałem rady były takie głupie zaczepy przynitowane do radia z boków - wyłamałem je i wyciagłem radio dzieki za pomoc:D .BEZ KOMENTARZA !!!!!! A co miałem całą deske rozdzielczą sciagac??

    CarAudio Ogólne KiepaZ   01 Kwi 2005 07:28 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 858
  • Pioneer DEH - 3730MP - warto?

    Z racji tego ze pracuje w firmie mocno zwiazanej z akustyka i elektronika proponuje jak najbardziej pioniera a panasonika grubo odradzam. Co do Glosnikow w aucie bardzo polecam wmontowac jakies dobre sredniotony w przednie drzwi i syczki zdecydowanie cewkowe i to najlepiej dobrej firmy np alpine w...

    Co kupić Archiwum Orem   29 Kwi 2005 19:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4258
  • ???Thalia-tweetery???

    Wie ktoś może jak wmontować tweetery do thalii na podszybiu. Bo to chyba trzeba rozebrać deske rozdzielczą. Bo bede w serwisie miał zdejmowana jasna czesc... I przy okazji się da???

    CarAudio Ogólne DJ_Czyżyk   15 Kwi 2005 21:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1079
  • magane i rozbiorka deski

    jak rozebrac deske rozdzielcza zeby dostac sie do zegarow zeby moc sprawdzic podswietlanie

    Samochody Elektryka i elektronika rosck   03 Maj 2005 18:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1037
  • Co wykonać na początek

    Na początek - teoria co do schematów - musisz umieć rozróżniać elementy, a co do tego co chcesz zrobic... najlepiej coś co cie interesuje np. interesujesz sie samochodami, zrób se migajaca diode na deske rozdzielcza.....muzyka.... jakis pierdol do gitary... wiesz o co chodzi :D Kity są dobre, możesz...

    Początkujący Elektronicy czuga   04 Maj 2005 23:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 756
  • Lada 2105

    Mam mały problem... Kiedyś sciągłem deske rozdzielczą w celu dostania się do nawiewu w celu naprawy i przy okazji zrobiłem wyłącznik prądu. Teraz gdy wszystko poskładałem pojawiły mi się dwa problemy... 1. Brak kierunkowskazów. 2. Gdy włączam ogrzewanie tylnej szyby wybija mi bezpiecznik. Czym...

    Samochody Elektryka i elektronika neosystem   13 Lis 2005 10:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 504
  • Szumy w głośnikach samochodowych

    ja mam taki problem że każda stacja radiowa gra pieknie i czysto, zaś tlyko jedna Planeta Fm nie, chodzi o te własnie szumy i ogólnie zakłocenia, nie słyshać wogole radia a oborty silnika !! to tlyko jest na tej stacji , na innych tego nie ma, nie wiem co jest grane, radio mam fabryczne wmontowane w...

    CarAudio Ogólne mike666   26 Cze 2005 21:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4621
  • Tweetery od Passata B6. Lub jakie inne tweetery?HELP

    Witam, tak jak w temacie.. Interesuja mnie tweetery z Passata B6 z przednich drzwi.. Jakie one maja parametry, jak z ich jakoscia dzwieku? Chce je wsadzic na deske rozdzielcza pod przednia szybe i podlaczyc je bezposrednio do radia. Do tej pory mialem całyu zestaw głosnikow w tylnej połce mojej...

    CarAudio Ogólne coobah   06 Lip 2005 00:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1779
  • Co doradzicie z głośników 100mm ?? Szukam średniotonówek!

    Witam, dzis zwracam się z pytaniem jakie glosniki o srednicy 100mm mozecie mi doradzic.. Zalezy mi na tonach srednich, nie muszą byc współosiowe z tweeterami bo te głosniki i tak pojdą w deske rozdzielczą, a odseparowane tweetery na podszybie.. Głośniki chce zasilic samym radiem (Sony 4x50W napisane;)...

    Technika Sceniczna i Studyjna coobah   12 Lip 2005 23:49 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 869
  • Głośniki zamiast w dzwi to pod siedzenie

    Autko to UNO rocznik 2000, 5 dzwiowe. Głośniki to jak juz mowiłem GTx 693 (6*9 jednodrożne:) ) W deske rozdzielcza nie ma mowy. Dystanse moge zrobić alę chce oszczędzić troche czasu i kasy na tym całym sprzęcie. Dzwi jeszcze musze wygłuszyć a to tez bedzie ok 40 PLN na jedne dzwi.

    Radia Samochodowe Serwis exponat   22 Wrz 2005 23:42 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1556
  • Passat 1.8 PF Digifant

    Miałem się doczepić do jednego z tematów ale pomyślałem że lepiej będzie zrobić nowy. Jeśli komuś to przeszkadza to sorry. Problem polega na tym iż na benzynie auto prawie nie jedzie, czasem zdarza mu się rwac do produ jak trzeba, a czaem obrotomierz dojdzie do 5 tys i tyle jakby go coś trzymało. W...

    Samochody Elektryka i elektronika ajni   25 Wrz 2005 23:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2570
  • Daewoo Nubira - jak włączyć ogrzewanie lusterek

    spodkalem sie ze lusterka byly podgrzewane podczas wlaczenia swiatel chociaz gdy to nie zadziala to logicznie myslac mozliwe ze z podgrzewaniem tylnej szyby ale najpierw przeszukaj dokladnie deske rozdzielcza, a atuko to jest wyposarzone w komputer pokladowy??

    Samochody Elektryka i elektronika Haruś   01 Paź 2005 11:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1949
  • CLIMA na CLIMAtronic jak to zrobic w Passacie B5 2000r 1.9TD

    chcialbym sie dobiedziec jak przeobic zwykla reczna klime na klimatronik w VW Passacie B5 2000r 1.9T DI Prosze o pomoc i porady jak to wykonac co trzeba kupic oprocz panelu CLIMAtrnic w deske rozdzielcza DZIKI

    Samochody Szukam Pit156   08 Lis 2005 22:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1135
  • Renaut Laguna nie świeci deska jak wyjąć zegary?

    Witam serdecznie dzis zwracam sie z takim problemem jak rozebrac deske rozdzielcza w lagunie 1,8b z 97roku z licznikiem mechanicznym gdyz nie dziala podswietlenie a w nocy jest to dosyc uporczywe. Czarna oslonke odkreca sie jest na 3 srubkach wychodzi ladnie pozniej cala oszklona konsoletka predkosciomierz...

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   17 Sty 2010 13:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 9202
  • Silnik nie rowno pracuje Mercedes CDI

    Wtam Zegar jest wcisniety,zadnych srubke itp.Uzywam do tego,czegos w ksztalcie litery L.Wsuwam w dolna czesc zegara,miedzy deske rozdzielcza a obudowe licznika,zapieram sie i go wyciagam.Trzeszcza plastiki ale wychodzi.Brak podswietlania licznika,to spalone zaroweczki w oprawkach plastikowych. Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika makki24   21 Gru 2005 23:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5410
  • Cabasse auditorium do espace III

    Dziekuję za informację. Czy moglbys mi moze pomoc cos wiecej ? Od pewnego czasu szukam radia ktore zinterguje sie zarowno z wewnetrznym wyswietlaczem (wbudowanym w deske rozdzielcza) oraz joystickiem. Na podstawie numer nadwozia wiem ze oryginalnie bylo radio o ktory wiadadomo mniejwiecej tyle "radio...

    Radia Samochodowe Serwis djlj24   28 Sty 2006 20:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4596
  • Problem z demontazem alarmu

    Otóz popstanowiłem wymontowac stary i zepsuty alarm z MOjego CC900. Rozkręciłem całą deske rozdzielcza wyciagnołem zegary i szukalem centralki. Oczywiście pod kolumna kierownicza nic nie znalazłem i dlatego rozkręcałem góre. Znalazłem wiązke kabli róznych i grubych i cieniutkich brązowych (grube 2 szt)...

    Samochody Zabezpieczenia Jamal20   02 Lut 2006 20:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 837
  • Ford Mondeo 1,8D jak wyjąć nagrzewnicę?

    Sprawa jest dziecinnie prosta , widzisz rurki w kabinie silnika? wchodzace do srodka, na ich koncach znajduje sie sredniej wielkosci chlodnica zwana nagrzewnica.Schylasz sie pod deske rozdzielcza i patrzysz co musisz rozkrecic by dostac sie do srodka przewodow powietrznych by wyjac ta wlasnie chlodniczke...

    Samochody Elektryka i elektronika Gość   03 Lut 2006 00:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2538
  • wyś. aktualnego zuzycia paliwa - jak ?

    a mzoe jakis konkretny schemacik wiem tyle ze dokupuje sie takie wyswietlacze do komputerka zamontowanego pod maska i wpina w deske rozdzielcza obok zegarow w przygotwane miejsce wiec chyba ma jakies wyjscie dla tych danych jak sądzicie ?

    Samochody Archiwum Lodoo   11 Lut 2006 01:53 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1254
  • Peugot Partner 1,9 2003r

    dokładniej to moze opisze usterke trafilo do mnie autko peugot brak zasilania na deske rozdzielczą swiecila tylko kontrolka od otwarcia drzwi nie mozna bylo odpalic auta ,znalazlem uszkodzenie pod nadkolem zgnił przewod bialy pokazala sie deska ale jest dalej brak swiec zarowych ,obrotomierza,i...

    Samochody Elektryka i elektronika elektronicki   09 Sie 2006 08:27 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1161
  • Przegrzewanie sie alternatora w mercedesie 190

    Jak juz pisalem wczesniej,to powodem grzania sie alternatora jest wentylator nawiewu,teraz tylko problem pozostaje w tym co dokladnie powoduje tam zwarcie czy sam silnik czy tez suwak od zalonczania poszczegolnych biegow lub tez sam opornik.Przed powstaniem tej usterki podobno jak zalanczalo sie alternator...

    Samochody Elektryka i elektronika Jacek79   21 Lut 2006 21:33 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 3573
  • Brak podświetlenia deski rozdzielczej. Co robić?

    sprawdz podswietlanie tablicy rejestracyjnej jezeli jest to bezpieczniki i przełącznik ok. w takim wypadku bedziesz musiał rozebrac deske i zobaczyc czy nie jest opalona sciezka mysle ze na 95% bedzie to. a jezeli nie ma tez podswietlania tablicy rej. to moze przełącznik. pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika 1robert   27 Lis 2008 20:17 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 16114
  • Renault 9 najpierw problem z kierunkami a teraz z odpalaniem

    Witam postanowilem sie poradzic was w sprawie usterki w moim samochodzie Renault 9 rok 1983 wersja TSE,wszystko zaczelo sie od kierunkow ktore czasami po prostu nie dzialaly zeby zaskoczyly trzeba bylo puknac w deske rozdzielcza od strony pasazera pod schowkiem gdzie sa te wszystkie bezpieczniki od elektryki,usterka...

    Samochody Elektryka i elektronika mozdzmar   24 Mar 2006 09:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 489
  • wymiana żarówek oświetlenia deski w Toledo

    Ktory model tego toledo i co to znaczy deske rozdzielcza, zegary czu panel z obsluga nawiewow?

    Samochody Elektryka i elektronika batman06   31 Mar 2006 15:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2364
  • wentylator chłodnicy audi B4 -cito !!!

    Wentylator chlodnicy zastrajkował czujnik temp.sprawny wentylator sprawny bezpiecznik sprawny gdzie szukac dalej czy musze wchodzic pod deske rozdzielcza.Bardzo pilne auto zaraz odjezdza.

    Samochody Elektryka i elektronika axxx   08 Kwi 2006 16:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1605
  • Jaka Proxima? Rozpoznanie po kolorze antenki. Żółta antenka?

    Czytalem kiedys na forum ze alarmy Proximy mozna rozpoznac po kolorze antenki. Prosilem mechanika zeby sprawdzil jaki kolor ma u mnie antenka jak rozbieral deske rozdzielcza (skoda fabia) i on sie zarzekal ze zolty. Ale wg tego wykazu co ktos raz podal nie bylo Proximy z zoltym kolorem antenki. Istnieje...

    Samochody Zabezpieczenia pilot_hsc   28 Kwi 2006 18:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1186
  • Sub na stx'ie 30-300-4 ap ocencie

    mlody1921 plecki sobie wymasujesz :] kumplowi wlosy powiewaly, tylna szyba chce uciec, gwarantuje ci ze uslyszysz kazdy kawalek tapicerki. ja slyszalem deske rozdzielcza glosnosc styknie.... Dodano po 1 prosze bardzo tak wyglada podczas pracy co do szumiacych br.... echh wczesniej tego...

    CarAudio Ogólne raveland   14 Lip 2006 21:51 Odpowiedzi: 146    Wyświetleń: 9385
  • Audi 80 obrotomierz elektryka diesel

    Z tego co wiem to najlepiej nie kombinować, tylko odrazu kupić cała deske rozdzielczą od dizla i a przełożyć- na allegro jest tego pełno- moze sie nawet trafic deska z mniejsza liczba kilometrow przebiegu. Od benzyny obrotomierz będzie działał, tylko, ze będzie on przekłamywał. Najlepiej niech pan jeszcze...

    Samochody Archiwum koperr   31 Maj 2006 22:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1949
  • Audi A4 1,9 TDI 90 KM 96' 1n2 co to znaczy?

    Niestety wczoraj męczyłem deske rozdzielczą pół wieczoru i nie dało rady. Chyba pozostaje mi tylko serwis

    Samochody Elektryka i elektronika goldwinger   27 Cze 2006 17:29 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7313
  • Zapraszam wszystkich z problemami na 4 kołach i nie tylko...

    przed chwilą rozkręciłem plastiki wokół stacyjki i odsłoniłem ją. Ku mojemu zdziwieniu na stacyjce jest nakładka plastikowa w której jest cewka średnicy stacyjki ( do odbioru sygnału z kluczyka - tak sądzę bo po co ona?) oraz płytka z układem scalonym. wszystko to jest podłączone 3-4 kabelkami i idzie...

    Samochody Elektryka i elektronika wolff   28 Mar 2008 10:18 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 16877
  • Kontrolka okladzin ciernych

    Pewnosc stad przyjacielu,ze w 99,9% Polonezikach siada wlasnie ten tranzystor.Dla pewnosci mozesz jednak wyciagnac deske rozdzielcza i wypiac ten kabelek z zestawu wskaznikow.Jak kontrolka nadal bedzie swiecic to masz wtedy 100% pewnosci ze tranzystorek.Kabelek to raczej nie jest,poniewaz nie ma za bardzo...

    Samochody Elektryka i elektronika Albercik 321   01 Sie 2006 22:11 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 954
  • Elektroniczna stacyjka do samochodu.

    Ja mam takie urzadzonko(firmowe), posiada ono tzw. Karte MASTER, i pastylki ktore mozna dokupic(wszystko na 125kHz). posiadam jedna, fakt, ze jak sie zgubi karte to juz jest do niczego, ta karta wlasnie sie programuje pozniej pastylki. co do klawiatury, to mam taka sama jak na zdjeciu wyzej, tyle, ze...

    DIY Konstrukcje _cyna_   26 Wrz 2007 15:46 Odpowiedzi: 79    Wyświetleń: 18659
  • Wyświetlacz kanałów Alan 28

    Witam. Mam pytanie czy takie coś zadziała: Ponieważ swojego A28 mam zamontowanego w mobilku tak, że go nie widać chciałem wyprowadzić wyświetlacz kanałów na oddzielnym przewodzie w miejsce widoczne (czyli np na deske rozdzielczą). Pomysł jest taki, że wlutuję się w płytkę czołową równolegle z obecnym...

    Radiotechnika Serwis zwirek1   22 Paź 2006 10:19 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1752
  • Kupiłem głośniki. Jaki wzmacniacz mam teraz kupić?

    caly dzien wczoraj walczylem z podlaczeniem przednich glosnikow. musialem powycinac drzwi w miejscu montazu glosnikow, zamontowalem pierscienie z mdf-u, uszczelnilem, powycinalem tapicerke, przeciaganie przewodow ( koszmar ),zamontowalem wzmacniacz ( pod fotelem pasazera) i jestem bardziej niz...

    CarAudio Ogólne --==tomolo==--   28 Paź 2006 19:29 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 3120
  • AutoAlarem MetaSystem w Golf III - pomocy

    Witam Mam golfa 3 sprowadzonego z niemiec, z tego co zauwazylem to posiada on alarm MetaSystem(nie wiem jaki model) Przy kierownicy mam jakis czujnik z dioda, dwa czujniki ultrasoniczne, pilota oraz jakas część od drugiego pilota. Zamierzam to naprawić o ile sie oczywiscie da. Prosilbym o wskazówki...

    Samochody Zabezpieczenia igor_e   01 Lis 2006 20:20 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5646
  • podlaczenie nowych kabli no radia...

    no jakby te kable jeszcze mialy kolor :) caly pancerz z nich sie stopil zostal sam srodek kabla :) a nie moge dojsc do nich (chyba zebym zdjal cala deske rozdzielcza z przodu) kable wtopily mi sie gdzies w srodek deski roz..wraz z innymi kablami, oddalem dzisiaj samochod do elektryka to nawet on mowil...

    CarAudio Ogólne Błażej   03 Lis 2006 11:23 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1765
  • przekręcony licznik Citroen Xsara

    Znalazlem opis krok po kroku jak rozkrecic deske rozdzielcza tutaj: wiec teraz sprawdzimy metode z obracaniem licznika. Dodano po 4 to faktycznie zadzialalo tzn. wyjecie licznika i jego obracanie. Wskazowki opadly i juz teraz wszystko dziala Problem rozwiazany :D

    Samochody Elektryka i elektronika krfel   05 Lis 2006 16:16 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4140
  • touran 2004r.Wymiana deski-problem

    Musze zdemontować deske rozdzielcza w touranie, ale nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac aby nic nie pouryawć.Ma może ktos jakiś obrazek przedstawiający gdzie co i jak??

    Samochody Elektryka i elektronika aaaalpejczyk   05 Lis 2006 19:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3739
  • Deska rozdzielcza mercedes . Kontrolki Brak ładowania,

    Podam wam wieczorem bo to kumpla i musze sie zapytac. Ale dołączam zdjęcie deski napewno poznacie ... pozdro. Acha deske sprawdziłem i wszystkie połączenia wyglądają na dobre

    Samochody Elektryka i elektronika domex32   06 Lis 2006 16:57 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6294
  • Car audio w VW T4, głośniki przód, wzmacniacz, skrzynka?help

    w polke z przodu 8cm... w drzwi 16 (separowane)... syki na slopek (u gory)... wzmaka najlepiej dac za siedzeniem.. jak masz webasto to wogole jest pieknie z instalacja... sub... wydaje mi sie ze tylko BR.. minimum 30cm... 16 w drzwiach najlepiej montuj pod miejscem na lokiec (jak sciagniesz tapicerke...

    CarAudio Ogólne demon_dE_midi   13 Lis 2006 17:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6562
  • Nie Działa Licznik KM Audi 100 C4 2,5 TDI

    Mam taki problem. Nie liczy mi kilometrow. Rozbieralem juz go i patrzylem czy nie ma gdzies jakiegos peknietego lutu, ale nie ma... Po zamontowaniu liczy przez pewien czas ale nie za dlugo. Jakies 800,50, 100,1, km ..... różnie i przestaje. Wtedy jak postukam w deske rozdzielcza albo w szybke to niekiedy...

    Samochody Elektryka i elektronika Marcin Z.   25 Lis 2006 15:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2070
  • Rover 214si - problem z rozruchem- brak iskry

    jesli silnik stal dlugo to ma prawo cos tam pusic po odpaleniu szczegolnie jesli juz ma pare latek moj z kazdym razem puszcza dyma jak postoi np. dwa, trzy dni w koncu uszczelniacze maja juz 10 lat i guma nie jest taka jak kiedys :-) mysle ze mozesz to spokojnie olac co do temp to tu musisz juz...

    Samochody Elektryka i elektronika kackers   04 Gru 2006 19:33 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4903
  • Volvo FH12 2000r szarpie

    Jak długo masz te objawy? Na pusto możesz nie zauważyć spadku mocy? a czy obrotomierz skacze bez obciążenia? może połączenia el przy skrzynce bezp pod maska, tam gdzie odłacza sie deske rozdzielczą :)?

    Samochody Elektryka i elektronika misiek529   16 Gru 2006 23:57 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 7090
  • czujnik cofania do samochodu Opel Astra...

    a przemyslales to? gdzie to umiescisz? z tylu? bedziesz cofal i patrzyl na deske rozdzielcza wydaje mi sie ze chcesz zamontowac tylko dodatkowy i troche bezuzyteczny bajer. Gdyby to mowilo to juz lepiej ale reakcja i tak wolniejsza niz piski...

    Projektowanie Układów marcin_op   23 Gru 2006 13:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2105
  • Fiat Doblo i radio

    Auto z salonu 2002 rok ja jestem 2 wlascicielem przeczytalem instrukcje i wydawalo sie proste :D podpiac do kostek i tyle Rozkrecilem cala deske rozdzielcza w poszukiwaniu czegokolwiek ale bez rezultatow. Myslalem ze zle szukam, wydawalo mi sie ze to jest niemozliwe aby w tych czasach produkowac auta...

    Radia Samochodowe Serwis aha30   13 Lut 2007 19:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4326
  • Jak rozkręcić deske rozdzielczą w renault laguna

    Tak jak w temacie mam z tym problem. Rocznik 97, licznik wskazówkowy.

    Samochody Szukam Sady   17 Sty 2007 19:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1819
  • demontaż zegarka w escorcie 91 r

    Witam mam problem odnośnie zegraka w escorcie 91 r. Jak włącze zapłon świci ładnie kolorem zielonym typowy dla fordów ale jak włącze światła to bardzo blaknie i słabo świeci w porównaniu przed włączeniem świateł. Jak wyciągnąć ten zegarek czy trzeba ściągnąć całą deske rozdzielczą czy wystarczy w...

    Samochody Archiwum Paweł Szeredi   21 Sty 2007 21:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 435
  • air bag Megane II 2004r sensor poduszek??

    hmm a mozna sie troche lepiej okresli? bo juz kiedys zmienialem deske rozdzielcza i zajelo mi to 3h :) nie mam czasu na taka zabawe! jedni ze pod deska drudzy ze mniedzy lewarkiem zmiany biegow a hamulcem recznym- zdejmowalem kiedys ten plastik i tam nie bylo! chyba ze tak jak mowisz pod ta wykladzina??

    Samochody Elektryka i elektronika Sady   23 Lut 2007 12:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5787
  • Peugeot 206 2000 rok HDI- szaleje deska rozdzielcza

    Chodzi mi o to ze ostatnio wymienilem komputer w moim 307 ktory wskazywal blad okresowy p 0300 i potrafil stanac na trasie aby po chwili jechac znowu. Trwalo tak pol roku zanim sam wykrylem usterke, okazalo sie ze komputer nie podawal sygnalu do wtryskiwaczy, ja odkrylem do 2 wtryskow. Peugeot...

    Samochody Elektryka i elektronika georgesgr   19 Lis 2008 13:58 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 11616
  • problem z alfa 156 99r 2l

    ecu wymieniłem bo to co było w aucie się spaliło ogulnie to wymieniłem wszystkie czujniki od strony kolektora ssącego i instalacje od sciany grodziowej w strone silnika w instalacji były niewielkie różnice ale raczej wątpie żeby miało to znaczenie bo w tej nowej instalacji było ciut mniej przewodów ale...

    Samochody Elektryka i elektronika sławek-mu   10 Kwi 2007 08:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1258
  • Kieszeń (uniwersalna lub nie) do CB ?

    Jest na allegro, opis jak ktoś ładnie wkomponował CB w deske rozdzielczą. Ale ciebie pewnie interesuje szybkie wyciąganie cb, to że tak powiem, co za problem odkręcić wtyczke ant. i wyjąc wtyczke zasilania??

    Radiotechnika Serwis SKowalski   17 Kwi 2007 16:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 656
  • jak wprowadzic kod do blaupunkt do megane?

    z tego co wiem to bedzie ci ciezko znalesc taki wyswietlacz a tym bardziej go przerobienie i wstawienie w deske rozdzielcza. na twoim miejscu kupil bym jakies radio zwykle z wyswietlaczem a org sprzedal.

    Radia Samochodowe Serwis boris.pl   23 Kwi 2007 15:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1369
  • Mercedes A klasa - problem z klimą

    Dzięki za odpowiedzi, będę sprawdzał wedługo waszych wskazówek. Jeszcze jakby mi ktoś powiedział gdzie się ten wentylator i skraplacz, czy trzeba deske rozdzielczą zdemontować, bo przy silniku nic takiego nie widze. Dzięki

    Samochody Elektryka i elektronika fotodiana   03 Sie 2007 02:28 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9181
  • montaż radia w punto 2

    Znajac życie to złodziej nie patrzy jak jest radio zamocowane i jak bedzie to zbyt mocno zakrecone od tyłu i nie bedzie chciało wyjść to bedziesz miał połamaną deske rozdzielczą.Widziałem juz wiele aut tak zdewastowanych przez złodzieji.Zresztą w Punto raczej niema jak go zamontowac zakręcając z tyłu.

    Radia Samochodowe Serwis lukilukpl   19 Maj 2007 13:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2714
  • Co to za alarm i jak go podpiac ?

    Witam, zaczne od tego ze zajzalem do tematu podieszonego wyzej, lecz moj problem polega na tym ze nie mam pojecia jaki ja mam alarm+central. Jak robilem Swapa i zmienialem deske rozdzielcza od nowszego modelu to moja instalacja poszlaaa, mialem alarm+ central na pilota. chlopaki co robili swapa powiedzieli...

    Samochody Zabezpieczenia AngelOfDeath_200   09 Cze 2007 14:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 947
  • Uno i.e.-jak zamontować deske rozdzielczą od s.x. z obr.

    Witam Posiadam Uno 1.0 fire i.e. nabyłem deskę rozdzielczą od s.x. z obrotomierzem, czy powinienem spodziewac sie jakiś problemów przy montażu? Jeśli tak to jakich. Czy wystarczy ją wsadzić, podłączyć i już? Może ktoś z was robił już taką przekładke, słyszałem już wiele opinii na ten temat i już sam...

    Samochody Elektryka i elektronika Filipee   02 Lip 2007 13:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1031
  • Problem ze sterowaniem z kierownicy Ford 6000CD

    Radio jest identyczne jak te Szkoda tylko ze nia ma zdjecia od tylu. Do radia nie idzie jedna duza kostka, tylko dwie podłozne, i sa wpinane od siebie jakis 1 cm. Miedzy nimi jest wolna przestrzen chyba tez na jakas kostke. Nie ma zadnych przejsciowek, kable sa zaizolowane i wchodza bezposrednio gdzies...

    Radia Samochodowe Serwis zod   13 Lip 2007 15:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6209
  • Yampp 3 HDD Player :)

    hmmm a mam jeszcze lepszy pomysł czy istnieje coś takiego jak tem yampp tylko zeby on potrafil obsługiwac ten sam dysk tylko jako nie mp3 ale video dołożyc do tego jakis LCDz 8 cali hmm?? wmontować w w deske rozdzielczą lub z tyłu na nagłówkach hmm?? tylko nie piszcie zeby wsadzic calego kompa :P

    DIY Konstrukcje Mariuszek15   04 Kwi 2008 16:08 Odpowiedzi: 50    Wyświetleń: 19354
  • Zasilanie Wzmacniacza w Oplu

    Witam, Mam problem poniewaz nie wiem jak przedostac kabel zasilajacy do wzmacniacza( 20mm^2) od aku przez deske rozdzielcza do bagaznika, czy ktos montowal taki kabel?? Prosze o pomoc Pozdrawiam Dodano po 5 Auto Opel Vectra b sedan

    CarAudio Ogólne Sady   21 Lip 2007 19:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1554
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty