A gdzie diagnostyka? Dane z komputera podczas jazdy bo sprawdzenie na komputerze błędów to nie diagnostyka.
Prawdopodobnie nastawnik do czyszczenia, ale najpierw diagnostyka.
Na początek szczelność układu dolotowego , ale najprędzej będzie winna przepustnica wyczyścić i zaadoptować na nowo, jeśli nie pomoże czeka cię wymiana ale oczywiście przed wymianą diagnostyka. Pozdrawiam
Spróbuj pokręcić parę razy kierownicą i przejechać się kawałek, jak wszystko ok ESP powinno zgasnąć. Jeżeli nie to diagnostyka.
Mechanik i najpierw diagnostyka...
Czy da się przeprowadzić diagnostyke za pomocą komputera Vw pasata 2E. Jeżeli tak to jakimi programami?
Mam pytanie gdzie mozna taki kabel kupic (w rozsądnej cenie)???
mam wielki problem po sporawdzeniu diagnostyki przy passacie 1,9 tdi rok 2001 wyskoczyl mi kod 17965 -p1557 wielkie dzieki za pomoc.
Mam problem z czujnikiem ABS na lewym przednim kole. To jest stary passat z 1991 roku więc ma ubogą diagnostyke - kody migowe. Czujnik ABS zintegrowany jest z kablem ok metrowym. Pierwsze złącze jest pod maską. Próbowałem 2 inne (używane) czujniki i problem występuje dalej, a nie sądze żeby te 2 czujniki były jakoś uszkodzone ponieważ w stanie spoczynku...
Czy sterownik ABS 35 pinowy oprócz kodów migowych nawiąże komunikację z VAGIEM ? jeśli tak to z jaką wersją programu?
Witam, czy intrrface z Vag 409.1 w Passacie B5 2001r 1.9PD będzie w stanie połączyć się z ECU? Czy ECU w tym aucie już jest na CAN? Dodano po 2 Pomoże ktoś? :)
Witam, jaki kabel nadaje sie do diagnostyki VW Passat rocznik 2008 oraz Sharan rocznik 2016? Jakim programem najlepiej robić diagnostykę, szukanie błędów, kodowanie itp? Czy vcds ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Witam. Zwracam sie z zapytaniem , prośbą o porady odnośnie diagnostyki w VW passat silnik 2E Digifant , rok 93 , posiada 3 złącza , czarne i białe oraz trzecie do ABS. W białym są dwie linie wpięte Nie mogę sobie poradzić z zczytaniem kodów migowych ,kiedyś to robiłem więc wiem że jest takowa możliwość , ale skleroza..... Podłączam diode pomiędzy zasilanie...
Mikrostyk w zamku kierowcy ci padł. Kodowanie zmień na Niemcy.
Może go ktoś wyjął. Tam są zdjęcia
Zmieniając jego kodowanie.
Wszystkie opcje ustawień modułu komfortu możesz zmienić np VCDSem tu masz opisane co i jak:
Zerknij tu kolego moze pomoze
Tak dodatkowe funkcje można kodować. Tu masz opis.
Nie jestem pewien ale chyba nie. Już kiedyś szukalem złącza do diagnostyki i nic.
Dobrze byłoby podawać zawsze kod silnika. Przepływka jak na rys: ływkaAHU.jpg 90 koników to nie jest dużo jak na ciężkiego paska, ale jechać powinien. Sprawdź ze stoperem w ręku ile zajmuje ci pogonienie do 100. Będzie to jakaś informacja. Na N75 to nie wygląda, a kosztuje ok 150 zł. Co możesz zrobić bez VAG-a? Odpiąć wtyczkę z przepływki, sprawdzić...
Sprawdzić: sonda czujnik temp silnika ciśnienie paliwa WN Ale najpierw diagnostyka
tak sprawdz wszystko i co dalej ?kopci ?a wiesz co to jest diagnostyka?warsztat?mechanik?
Na początek diagnostyka vagiem....
Diagnostyka po pierwsze.
i to wystarczy wyczyszczenie?? Chciałbyś podyskutować? Nie ma nigdy jednoznacznej odpowiedzi...trzeba od czegoś zacząć...oddaj do naprawy lub lepiej do diagnostyki i naprawy...
Nie, zostaw ten przekaźnik w spokoju. On działa prawidłowo! Zrób diagnostykę, inaczej będziemy gdybać. Zimnie luty raczej nie. Jeśli już to brak komunikacji ze sterownikiem, zatem diagnostyka!
Porządna diagnostyka komputerowa.
Mechanik stwierdził, że mógłby być źle chipowany, Był czy nie...tu nie powinno być "chyba"... Brakuje mi tu dobrej diagnostyki, cały czas...
Najlepsza rada to dobra diagnostyka :)
Tego dpf-a to juz pewnie nie ma. Może wyłączona tylko tabela błędów i dlatego brak usterki do diagnostyki.
Sprawdź oprogramowaniem diagnostycznym ciśnienie w kolektorze ssącym, może to być tylko uszkodzenie zegara. U znajomego był podobny efekt, uszkodzony był filterek na przewodzie do czujnika ciśnienia zegara doładowania. Jeśli auto nie straciło mocy, nie syczy itd itp to nie ma co szukać usterki - ale należy zacząć od diagnostyki.
Jak w temacie. Pacjent B4 ma bardzo dziwny objaw. Silnik 1.9 tdi 110km. Brak prądu na nastawnik. Na przekaźnik na pompie chyba 109 z tego co pamiętam zasilanie jest. Brak prądu na potencjometrze pedału gazu. Po odkręceniu góry nastawnika i ruszeniu palcem samochód odpala. Gdzie sie podział prąd? Proszę o sensowne odpowiedzi. Nie mam dostępu do diagnostyki...
Przyczyn może być wiele. Zacznij od diagnostyki.
,czyli powinno być czuć nie spalone paliwo..... A nie czuć paliwa. czujnik temperatury cieczy koniecznie pod komputerem w tedy będzie coś wiadomo bo tak to wróżymy Mam dwa czujniki temperatury i na obu jest tak samo. kup sobie kabelek za 30zł i oszczędzisz sobie czasu i nerwów. Rozumiem że kabel podłączam do laptopa. Jaki program do laptopa jest do...
Diagnostyka komputerowa.
U Ciebie uszkodzony immo, pierw diagnostyka
Ciągnąc dalej temat passata. Nie można wykonać w nim diagnostyki ani Vagiem ani przez samodiagnostykę. Diagnozuje się ABS i skrzynie (jest automatyczna), lecz vag nie znajduje komputera silnika. Po sprawdzeniu złącza dignostycznego okazało się, że nie jest ono podłączone do komputera. W samochodzie jest komputer VAGDIGIFANT z 38 pinowym złączem. Czy...
Nie bardzo rozumiem, założyłem ten temat pytając o problem ogrzewania. Po płukaniu nagrzewnicy czytsą wodą pod ciśnieniem w jedną i drugą strone naprzeniennie wyleciało z niej mnóstwo syfu, i ogrzewanie zaczeło działać oczywiście nie tak jak kiedyś ale znośnie. Wiedziałem że to nie problem klapy ciepło zimno ponieważ węże od garzewnicy jeden ciepły...
Od jakiegoś czasu mam problem z VW Passatem 1.9 TDI z 2001 roku. Podczas jazdy samochód traci na mocy i przy wduszonym maksymalnie pedale gazu bardzo wolno wchodzi na obroty (sytuacja zmienia się gdy silnik osiągnie około 2,5 tys obrotów wtedy następuje szarpnięcie i samochód nabiera właściwej mocy). Problem pojawia się cyklicznie. Zastanawiam się...
Pierwsza rzecz to diagnostyka. Odczytaj błędy, to podstawa.
Podgrzewanie, sterowanie, czujniki. A co, po podgrzaniu słabo kręci? Jeśli kręci dobrze, to najpierw diagnostyka. Ona bez zbędnej pracy powie, co dolega, choć nie zawsze. Słabo opisałeś przypadek co do palenia. Ale skoro silnik ciepły odpala, to znaczy, że akumulator, bo ma jeszcze w miarę wigoru po niedawnym wyłączeniu silnika.
niektórzy traktują to forum jak konkurs! nie zgadliście i jesteście do bani! a ja sam sobie poradziłem! ludzie się starają coś wywnioskować ze steku bzdur który klient nazywa pełną diagnostyka. I takie potem zakończenie. Co się dziwić że używanie opcji szukaj nic nie daje, skoro posty tak wygladają.
Diagnostyka. Masz elektrohydrauliczne wspomaganie ukł. hamulcowego, związane z działaniem układu ABS. Napraw ABS, będziesz miał lepsze hamulce.
Wystarczy odczyt błędów, a jak nie to pełna diagnostyka. Nie ma co gdybać.
A ja ci mówię że nie masz pojęcia i jestem tego pewny na 1000%. Dodatkowo nie rozumiesz co się do ciebie mówi. To że pompa nie była odkręcana o niczym nie świadczy. Trzeba ustawić moment wtrysku. Dodano po 1 Przydałaby się też pełna diagnostyka.
czy to moze byc wina przeplywki ? Albo cos z przepustnicą... ;/ Z przepływomierzem nie ,a z przepustnicą tak. Tester i diagnostyka.
Diagnostyka. Kody błędów i podgląd parametrów widzianych przez sterownik.
kurde to musiał bym wozić ze soba manometr i na drodze zmierzyc bo w garażu to go gazuje i nie zapali sie ta cholerna kontrolka tylko na drodze to się nazywa diagnostyka. Za to płaci się mechaników. Ty widzę ograniczyć się chcesz do wymiany czesci. Ma to sen póki to co chcesz wymienić jest tanie i łatwe do wykonania l.
Na początek to diagnostyka. Odczytać błędy licznika i ECU. Pozdr.
Czy czytano programem do tego przeznaczonym czy piratem. Dane EDR są zapisane ale są nie dostępne. Kolejna sprawa jakie było napięcie podczas badania itp. Odczytaj dane oryginalny,m VCDS przy włączonym silniku lub podłącz specjalny prostownik - funkcja diagnostyka. tel. 602 245 138
Witam Montuje silnik passata na motronicu do golfa Mk1 mam parę pytań: Otóż gdzie ma być podłączony pin 2?? Zaznaczone na zielono. Niema tam magneto licznik na linkę.I czy musi być podłączony. Oraz jak mają być podłączone piny do diagnostyki który pin to K a który L?? I przydał by się schemat paliwowy oraz wszystkich podciśnień i przewodów powietrznych....
Jaki (dokładnie) model silnika?
Diagnostyka robiona ? jakieś dane czy parametry podczas kręcenia sprawdzone ?
Tak, uszkodzenie alternatora nie utrudni rozruchu przy naładowanym i sprawnym akumulatorze. A może akumulator przypadkiem też dokonał żywota? Jeśli prędkość obrotowa w czasie próby rozruchu jest "normalna", to trzeba szukać dalej: diagnostyka komputerowa, świece żarowe, ciśnienie sprężania... Dodano po 1 Tak, uszkodzenie alternatora nie utrudni rozruchu...
Witam! znajomy ma od niedawna taki oto program do diagnostyki VAG-COM nowa nazwa VCDS i podczas diagnostyki mojego auta VW Passat B3 VR6 1993rok cały czas wyświetlana jest temperatura silnika -49 stopni i temperatura powietrza zasysanego też wynosi -49 stopni, czym to może być spowodowane ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak ewentualnie uszkodzone?...
Witam. Posiadam VW Passata z silnikiem 2.8 V6 (praktycznie taki sam jak występujący w Audi A4/A6/A8) z instalacją gazową Landi Renzo Omegas. Instalacja założona w 2009 roku, zaraz po kupnie auta. Praktycznie nie było z nią nigdy problemów - przejechałem na niej ok. 40tys km. Filtry (obydwa) wymienione niecałe 10tys km temu. Od jakiegoś czasu (tydzień,...
Bardzo prosimy o pomoc w następującej sprawie. Jesteśmy właścicielami VW Passata B6 2.0 TDI BMR DSG 170 KM z 2007 roku. Ostatnio podczas jazdy zapaliła się czerwona kontrolka ciśnienia oleju, po czym niezwłocznie wyłączyliśmy silnik (zaczął stukać). Zadzwoniliśmy do serwisu pracownik powiedział, że mamy bezwzględny zakaz odpalania silnika. Samochód...
Moment!Nie jest do końca prawdą to co pisze przedmówca.Silniki typu Turbo Diesel mają turbinę sterowaną cisnieniowo od kolektora ssącego,czyli w sposób mechaniczny(nie posiadają komputera sterującego)Od kolektora ssącego wychodzo węzych do zaworu ograniczającego cisnienie(tzw.by-pass).W skutek wzrostu ciśnienia powyżej zadanej wartości,zawór mechaniczny...
Masz tu dokładny opis programu VAG-COM (podziękowania dla Kolegów z VW Passat) Acha, obroty silnika możesz obserwować chyba w kilku grupach silnika, a na 100% w grupie 01
robiliście test (diagnozę) klimatronika ?? wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania przeskakuje się do następnych błędów aż pokażą się 3 zera (000), wyjście z trybu...
To co kolega wyżej zapodał to odczyt wartości i trzeba się na tym trochę znać ;) Najlepszym wyjściem było by podłączenie auta pod kompa, jednak klimatronik daję się przetestować bez jego użycia ;) Migające dane na wyświetlaczu mówią o usterce elektronicznej. To buczenie to pewnie główna dmuchawa, ona jest właśnie za schowkiem pasażera. Ja radzę zrobić...
polecam wykonać test (diagnozę) klimatronika, to jest na prawdę proste: wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania (temp +) przeskakuje się do następnych błędów aż...
wyłączyć zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg wewnętrzny i ECON -przytrzymać, włączyć zapłon, po paru sekundach puścić przyciski, wystartuje test i diagnostyka klimatronika, wyświetli się informacja o błędach, przyciskiem ogrzewania (temp +) przeskakuje się do następnych błędów aż pokażą się 3 zera (000), wyjście z trybu diagnostyki przez krótkie naciśnięcie...
Witam,diagnostyka ,diagnostyka i jeszcze raz.Szanowny kolego znajdziesz napewno garaz z oprzyzadowaniem i powiedza ci co w trawie piszczy a nie placic za glupote domoroslych elekrtomechanikow i naciaganie Ciebie na koszty.Pozdrawiam
Właśnie nie wiem czy mi teraz ubywa bo zrobiłem nim teraz max 20km. Najgorsze że tym wręcz się nie da jeździć jest tak słaby. No i wyskoczył mi kolejny błąd, możliwe że od słabego aku? Funkcje rózne (K -> CAN (Diagnostyka do szyny danych) - Diagnostyka do szyny danych) Opis 01314 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika - Brak komunikacji - Staly...
Potrzebna pomoc w sprawie autodiagnostyki silnika w Passacie 91r. silnik 1.8 RP. Mam opis diagnostyki Golfa ,ale tam jest jest jeden kabel obok cewki zapłonowej a w moim Passacie jest kostka z trzema kablami. Gdyby ktoś znał jeszcze opis kodów byłbym wdzięczny. Ewentualnie jakieś sugestie dlaczego zbyt dużo pali ( ok. 9 litrów).
Opis diagnostyki modułu komfortu w Passacie (i nie tylko) :
Napisz proszę o jaką temperaturę chodzi ?? co do diagnostyki to jakiś VAG Kolega wyżej pisze o uszczelniaczach pompowtrysków czy to też brać pod uwagę ?
Do wymiany wiazki nie potrzebujesz wiele... 1/4 cala grzechotke z przedlozka... bedzie niewygodnie odkrecic ta srube gdzie egr jest. potem kombinerkami odczepiasz kazdy wtrysk i wsuwasz w jego miejsce montarzowe na wiazce przewodow. potem odkrecasz z tylu glowicy 10mm srubko-nakretke trzymajaca gniazdo wiazki. kombinerkami podluznymi zwalniasz nierdzewne...
Podstawowa diagnostyka w takim przypadku: świece, sprawdzić czy dochodzi napięcie do świec, jakie jest napięcie na akumulatorze i ile ładuje alternator, później można podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy oraz kąt wtrysku na rozgrzanym silniku.
To nie będzie niedomaganie turbiny , ściąg węża dolotowego i fizycznie (paluchem) sprawdź jak porusz się wirnik turbiny. Jak z olejem w wężu z turbiny do intercoolera? Dobra diagnostyka w czasie jazdy wiele wyjaśni.
Niestety nie mam możliwości diagnozy bezposrednio po próbie nie odpalenia bo nie mam kabelka do mechanika który ma muszę jechać 30 km no i za każde podpięcie kasuje 50 zł troche moc według mnie. Czyli że zamawiam ten czujnik i próba. A tak apropo chciałbym kupić kabelek taki do diagnostyki z allegro możecie coś polecić ??
Witam bardzo wszystkich. Chciałbym się powoli nauczyć diagnostyki, narazie na samochodach z grupy vag, jakiś passat, skoda itp. Wpisując na znanym portalu aukcyjnym "vag", wyskakują różne rzeczy znacznie różniące się cenowo. Są kable od 20 zł, ale co z oprogramowaniem do tego? Trzeba go ściągnąć z internetu? Ale są też odrazu z softem po 50-70 zł i...
Obok sterownika jest przekaźnik zasilający sterownik. Przekaźnik od wentylatora jest nad pedałem sprzęgła. Widoczny po zdemontowaniu dolnej osłony. Diagnostyka tu jest potrzebna i sprawdzenie co powoduje pracę wentylatora.
Witam serdecznie, dość nie dawno zapchał mi się filtr tak iż włączył się tryb awaryjny, straciłem moc, byłem u mechanika diagnostyka wskazała zapchany filtr dpf, niestety już wypalanie nie pomogło, leczy pytanie takie ile może kosztować takie usunięcie badź regeneracja?. Co jest bardziej opłacalne gdy auto bardzo dużo jeździ po dużym mieście? Kolejne...
Witam serdecznie . Trzeba zacząć od diagnostyki, niestety podpięcie komputera to nie to samo.Musi być też człowiek który coś wie o Poduszkach. Jeśli jest błąd aktywny to będzie informacja którego czujnika on dotyczy . W sterowniku jest informacja ile jest czujników i wtedy szukać czujnika ( przeważnie czyszczenie styków w złączu eliminuje błąd ) , aczkolwiek...
Czy Passat rok 1991, silnik 2E (digifant), automat ma możliwość dokonywania autodiagnostyki? Jeśli tak to jak? Z tego co widziałem są dwa gniazda dwupinowe (+ i - a drugie K i L), z tylko, że w złączy K i L podpięty jest tylko jeden pin. Dokonywałem diagnostyki jak dla Audi 80 B3 z monotronikiem, ale nie działało.
witam! w najblizszych dniach wybieram się do niemiec po auto volkswagen passat 1,6 z 2000roku autko ma przejechane 70tys i z tego co wiem ma lekki uraz przegłuba co czasem słychać przy skręcaniu. Poza tym jest bez wypadkowy ale moje pytanie dotyczy rzeczy na jakie musze zwrócić uwagę w tym roczniku jakie sa najczęstsze usterki i jak to wypatrzeć aby...
To ja się dołączam do postu. Problemy podobne, przeszukałem całą elkę i ten post jest najbardziej zblizony do mojego problemu, a zakładać nowego chyba nie ma sensu. Szukam konkretnej podpowiedzi, ale na wstępie zaznaczam, ze nie bałdzo potrafię się posługiwać miernikami napięcia, więc ewentualne rady o "mierzeniu" przemilczę :-( Mój pasek to B4 1.8...
Z ktorego roku ten passat jest? W nowych autach sa zazwyczaj dwie sondy Jedna przed a druga za katalizatorem. Jezeli masz jedna sonde przed to wyciecie katalizatora nie bedzie mialo wplywu na jej prace. A jak masz dwie to niestety ale podczas auto diagnostyki po usunieciu katalizatora napewno wyskoczy ci blad usterki sondy. Jeszcze jedno, jezeli uszkodzona...
Witam! Mam nadzieje, ze u Was znajde jakis ratunek, bo juz mam doslownie dosc mojego autka :))) Autko to Passat Kombi B4 (TDI 1.9), rok 1994 Odkad je mam, auto jest zamykane i otwierane tylko z pilota (centralny + alarm Alcatraz) gdyz w przednich drzwiach (obie strony) ktos rozpierdzielił zamki, a przy okazji styki sterujace szybami - dlatego szyby...
witam. piszecie ze z diagnostyki wiele wynika wiec przed zabraniem glosu na forum zrobilem odpowiednie logii. auto passat 1.9 tdi 110 km...tzn tyle powinien miec ale nie ma. pali bez problemow i nie dymi. z bloku 003 wynika ze przeplywka slabnie ale przy tescie z dioda tylko mala poprawa. nadal brakuje tego odejscia. ksiazka serwisowa pokazuje 160 tys....
na moja szklana kule to moze byc nastawnik Hmmm, nie wiem gdzie ty widziałeś nastawnik w silniku PD? Diagnostyka, diagnostyka. Sprawdzić przewody podciśnieniowe sterowania, działanie kierownic turbiny, sprawdzić poprawność pracy pompowtrysków.
Ja wszystko rozumiem!Jak podlaczyc i jak zrobic by to gralo tyle ze na aucie bez imobilajzera!Wtedy nie ma problemu i wszystko podlaczam!!! Caly problem zaczyna sie na tym ze w moim aucie jest immobilajser,tak jak wspomnialem PASSAT B5. Pytanie teraz zamienia sie na to jak wylaczyc immo?? Czy wystarczy zwykly kabelek do diagnostyki i vag 3.11?? Czy...
Co do diagnostyki samochód był podłaczony pod komputer i żadnych błędów nie wykryło (potwierdzone w kilku warsztatach), I po co taka diagnostyka? Trzeba zobaczyc w wartosciach mierzonych, co nie prawidlowe, czego brakuje.
Kolego, jesteś z Iławy, wejdź na jakieś forum np. Passata i poproś kogoś z Twojej okolicy (kto posiada interfejs VAG-COM) do diagnostyki Twojego silnika aby Ci sprawdził jakie sterownik Twojego silnika połapał błędy i wtedy będzie wiadomo za co się zabrać bo tak to tylko możesz w ciemno wydać kupę kasy a i tak problemu możesz nie rozwiązać.
Witam forumowiczów, Posiadam VW Passata 2001r (115KM) benzyna+instalacja gazowa BRC. Jakiś czas temu miałem taką sytuację: Wyjeżdżałem z garażu podziemnego(na gazie) i zapaliła mi się kontrolka od akumulatora, zgasiłem natychmiast auto, odczekałem kilka minut, zapaliłem i kontrolki już nie było, jednak auto nie chciało się przełączyć z benzyny na gaz...
Witam Mam dość ciekawy problem z passatem z 97 roku. 4 szyby i central z pilota wszystko fabryczne. Temat wygląda następująco. Centralny zamek działa z kluczyka, pilota i z przycisku. szyby można otworzyć i zamknąć tylko za pomocą wkładki zamka, układ nie reaguje na przyciski szyb z panela kierowcy jak i poszczególnych przycisków w drzwiach, Panel kierowcy...
Bezpieczniki sprawdzałem ale w passacie nie ma chyba bezpiecznika do złącza diagnostycznego Napisałeś wyżej że z fejsem nie miałeś wcześniej problemów,co by znaczyło że już podpinałeś jakieś auta.A to z kolei by znaczyło że prawdopodobnie znasz budowę gniazda obd2,a tu nagle wyskakujesz z takim banalnym problemem?Czy sprawdziłeś chociaż czego brakuje,...
Witam wszystkich.Przed zakupem nowej części chciałbym zasięgnąć języka w sprawie klimatyzacji w vw passacie z 2004r.Otóż na panel sterujący klimatyzacją wylałem kawę i po wyczyszczeniu i osuszeniu,klimatyzacja działa następująco-włącza się automatycznie system "econ" ,nawiewy we wszystkich płaszczyznach ,maksymalne obroty wentylatora i 23st.C. Nie reaguje...
Aha, a sprawdziłeś już coś? Jakaś diagnostyka była? A co do tego: Cześć.Mam pytanie.podczas jazdy passatem coś mi trzeszczy od czasu do czasu to podgłośnij radio :D
VW Passat B 5 1,9 TDi automat 2003r. świecące zegary cały czas +tablica rejestracyjna. Dopiero po wyjęciu bezpiecznika F 15-10 A działają prawidłowo- po włączeniu świateł świecą i można regulować jasność świecenia , a po wyłączeniu świateł prawidłowo gasną.Teoretycznie bezpiecznik F 15 jest od zegarów i wyjęcie go powinno skutkować brakiem zasilania...
Posiadam Passata b5 FL 2001 2.0 (115 KM) benzyna+gaz. Mam ogromny problem z samoczynnym zaciskaniem hamulców. Samochód np z górki zwalnia jadąc na luzie, nie wspomnę już o grzejących się felgach. Zaciskanie przybiera różną siłę ponieważ nieraz jest prawie nie odczuwalne (widać po zużyciu paliwa że jest coś nie tak) a nieraz po prostu nie sposób kontynuować...
Witam mam problem z passatem b5 1.8 turbo, autko wczoraj przyjechało z Niemiec i w ogóle nie działa ogrzewanie. Mianowicie temp. silnika 90 stopni trzyma idealnie, w aucie climatronik który obojętnie jakby ustawiony był czy ciepło czy zimno wali chłodnym powietrzem. Przewody do nagrzewnicy gorące. Nie wiem jaka może być tego przyczyna? Diagnostyka na...
Przecież w passacie moduł komfortu odcina zasilanie na włącznik.Diagnostyka może by pomogła ?
Podlącz coś do diagnostyki i pokaże Ci która świeca jest kaput- taka inteligencja w passacie już jest....
Może pomoże.
Witam. Pacjent passat 1.9tdi 130km na pompowtryskach, podczas jazdy zapala sie kontrolka esp i wtedy silnik pracuje na 3 cylindry i spala 8,5l On, po podłączeniu do vaga pokazalo vw błąd na 2 cylindrze, po lekturze forum zostaly poprawione blaszki we wtykach od wtryskow plus czyszczenie i głowna kostka od wtrysków nic nie pomogło, po skasowaniu błędu...