forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



drukarka pixma

Znaleziono około 982 wyników na elektroda.pl: drukarka pixma
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Canon Pixma MP130 Reset pampersa

Witam. Może ktoś robił już skuteczny reset pampersa w tej drukarce. Jeżeli tak to proszę o pomoc.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 04 Lip 2007 23:01 :: metandrzej :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2789

canon pixma ip2000 ,,błąd operatora"

a na drukarce nic nie miga ?
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 27 Mar 2006 17:05 :: rolka661 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3470

CANON IP1500 PIXMA problem z głowicą

Znajomy kupił drukarkę i zwrócił się do mnie z pewnym problemem , mianowicie po włączeniu drukarki i otworzeniu przedniej klapy głowica nie wysówa się w środkowe położenie , blokuje ja jakaś blacha czy to wada produkcyjna , nie rozkręcałem jej jeszcze - podobno jest na gwarancji , aczkolwiek ciekaw jestem...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 07 Sie 2006 19:42 :: erikses :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1683

Canon PIXMA IP 4200 - regeneracja

Witam mam pytanie czy napełnał ktos kartridż do tej drukarki i jaki był efekt?
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 14 Sie 2006 07:15 :: haridasa :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2077

CANON PIXMA iP3000 - miga dioda

Witam, Posiada moze ktos sygnaly bledow do drukarki jak w temacie? Drukarka po włączeniu mrugnie 3 razy zielono,potem żółto , zielono , żółto , zielono i tak cały czas. Jesli chodzi o glowice to jest sprawna.
Początkujący Serwisanci :: 18 Maj 2006 20:19 :: hefid :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3047

Drukarka Canon Pixma IP8500 - opinie

witam! chcialbym sie dowiedziec co sadzicie o tej drukarce: z gory dziekuje za sugestie
Co kupić Archiwum :: 25 Maj 2006 21:54 :: Ziom2 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 969

drukarki canon-a głowice?

Witam. Modele Canon PIXMA iP1600, iP2200, iP6210D, iP6220D, MP150, MP170, MP450 posiadają głowicę z tuszem o oznaczeniu: kolor - CL41, czarna - PG40.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 23 Paź 2006 17:02 :: kosmita :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2108

Nie drukuje czarny kolor Canon pixma 2200

Witam kupilen nowa drukarke podlaczona pod amd 255 pod usb i nie drukuje czarny kolor napierw byl zainstalowany windowsXP i word i drukowal a teraz drukuje tylko kolor w ustawieniach niby wszystko ok nie wiem co jest grane prosze o podpowiedz??Drukarka jest nowa i ustawilem nawet na samo drukownaie...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Sie 2006 14:10 :: rkdrecki1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1283

Canon Pixma IP 2000 - walnięty zasilacz

Mam drukarkę z uszkodzonym zasilaczem, i mam w związku z tym dwa pytania. Czy zasilacz od Pixmy 1500 pasuje do Pixmy 2000? i Gdzie ewentualnie można taki zasilacz nabyć? Pozdrawiam
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 16 Sie 2006 15:29 :: marek216 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 961

Problem z Canon pixma ip1500 - "unknown device"

Witam. Mam taki problem: Posiadam drukarkę Canon pixma ip1500. Na poprzednim systemie(win2000sp4) "chodziła" bezproblemowo. Ostatnio przesiadłem się na winxpsp2 (usprawniona (podobno) obsługa procesorów 2 rdzeniowych....mam P-D805 2.66(at)3.6GHz :-) ) i przy podłączeniu drukarki do kompa system...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 15 Sie 2006 21:11 :: sandworm :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1701

Jaką kupić drukarkę maks 230zł atramentowa, użytek domowy

Witam!Ja kupiłbym drukarkę Canon Pixma IP1500.Ma tanie tusze i jest niedroga i w swojej klasie wydajna i nawet jest na Allegro za ok.160zł z gwarancją 1 rok.Mam w rodzinie właścicielkę takiego Canona i osoba ta jest bardzo zadowolona.Pozdrawiam Zygik.
Co kupić Archiwum :: 30 Wrz 2006 15:22 :: Gilotyn@ :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1260

HP LJ 3330 - koszty eksloatacji itp.

Moge sie tylko wypowiedziec ogólnie o urzadzeniach HP >>> Jest to sprzet dobrej jakosci jezeli jednak chodzi o ekonomicznosc to slyszalem nie jedna opinie ze bardziej oplaca sie kupic nowa drukarke niz wymieniac toner... :/ Ja osobiście polecam Cannony moze podczas drukowania jest wir w zbiorniczku...
Co kupić Archiwum :: 09 Sty 2007 23:18 :: bimki :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1428

canon ip pixma 2000 problem z wydrukiem

Skoro masz glowice sprawne to problem tkwi w drukarce, albo w sterownikach. Pierwsze co musisz zrobic to przeinstaluj sterowniki. Podlacz urzadzenie do innego kompa. Zmien kabel. Jesli tutaj bedzie ok. to bedzie wina samej drukarki. Rozbierz urzadzenie i wyczysc calosc. Zacznij od enkodera - tej przezroczystej...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 06 Paź 2006 20:23 :: gandalf.s :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1392

Błąd kolorów Pixma 3000. Czy to wina tuszy czy drukarki?

Test dysz wychodzi idealnie oprócz ...kolorów. Czerwony jest filoletowy a prawie brązowy. Żółty jest bardzo blady podobnie jak niebieski. Wyrównanie głowic, czyszczenie dokładne nie pomaga. Zabawa profilami kolorów tez nie pomaga. Tusze->zamienniki PROCOLOR (macro-jet.com) Czy problem tkwi w...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 21 Kwi 2008 13:19 :: gabrycha :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1800

Jaką drukarkę polecacie? Kwota około 300 - 400 zł.

no i pojawiły sie zamienniki do canona ip4200 Dodano po 7 qrcze niestety z przekładaniem chipa ;o( ciekawe kiedy pojawia sie te bez przekładania ;o) pozdrawiam
Co kupić Archiwum :: 12 Paź 2006 19:39 :: Roku :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 9485

Zamiennik do głowicy drukującej-QY6-0042 do Canon pixma 3000

Witam, Czy dostępne są na rynku zamienniki oryginalnych głowic drukujących do Canona. Posiadam model Pixma 3000 z głowicą QY6-0042. Niestety koszt oryginalnej głowicy 300 zł netto przekracza koszt całej drukarki. Proszę o pomoc. Świeżak :) na elektrodzie :)
Co kupić Archiwum :: 17 Paź 2006 16:55 :: kosmita :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1614

Pixma IP 2000, Przepełniony zbiornik na atrament.

Witam. Komunikat na ekranie komputera: "Zbiornik na zużyty atrament jest przepełniony. Skontaktuj się z punktem serwisowym w celu wymiany zbiornika". Czy można to wymienić czy oczyścić samemu i gdzie tego szukać w drukarce. Nigdy tego nie robiłem i nie mam zielonego pojęcia jak to naprawić. ...
Początkujący Serwisanci :: 28 Paź 2006 21:43 :: hefid :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3697

Canon Pixma MP 150 - szybko zużył się atrament

Witam Z doświadczenia nie radził bym wyjmować tuszy z drukarki ani wkładać pustych pojemików ( grozi zaschnięciem głowicy - koszt głowicy to 80% wartości drukarki). Te modele niestety tak mają. Dodano po 1 Witam Z doświadczenia nie radził bym wyjmować tuszy z drukarki ani wkładać pustych...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 29 Lis 2006 13:03 :: bbrutus :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2480

Jaka drukarka atramentowa?

A jakie macie zdanie o drukarkach canon pixma 1200 i wyższych na glowice cl-41 ?
Drukarki, ksero Regeneracja :: 01 Mar 2007 20:23 :: Rajiu :: Odpowiedzi: 141 :: Wyświetleń: 112851

Canon pixma IP4200 - miga diodami

Błąd 5100 oznacza najprawdopodobniej problem z przesuwaniem karetki - często jest to spowodowane zabrudzonym paskiem enkodera, również czujnikiem tego paska w karetce, prowadnicą karetki albo też brudną lub zaciętą stacją serwisową. Przede wszystkim, ostrożnie (by go nie zerwać) wyczyść pasek enkodera,...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 30 Gru 2006 17:10 :: grabkaster :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6976

canon pixma ip1000 pampers

Wielu z Was pisze, że program resetujący dla Canona Pixma IP1000 nie działa . Otóż działa on, ale zazwyczaj jest jeden myk : Njpierw trzeba przeprowadzić kasowanie za pomocą przycisków - może świecić wyłącznie zielona kontrolka, żadnego migania. Po uruchomieniu programu wybrać trzeba port drukarki...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 01 Lut 2007 21:12 :: marek216 :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 82822

Canon PIXMA IP 1200. Efekt przepełnionego pampersa.

Witam, mam mały problem z drukarka i nie moge sobie poradzic.. z tego co znalazlem na necie wynika ze wystapil tzw. efekt przepelnionego pampersa, robilem rozne kombinacje klawiszowe ale to nic nie daje, a programy serwisowe albo nic nie działaja, albo sie wieszaja.. jest jakis konkretny sposob na...
Początkujący Serwisanci :: 25 Sty 2007 13:53 :: isiek78 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1352

CANNON PIXMA iP4000 błąd serwisowy 6B00

Witam wszystkich Mam drukarkę Canon Pixma iP4000.I po zainstalowaniu jej na drugim kompie zglasza blad 6B00 a jeszcze mruga 13 razy na zmiane kolorami Moze ktos rozwiązał ten problem w serwis manual nic nie ma poza podzespolami ktore niby trzeba wymienic soft do resetowania licznika(pampers)...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 09 Lut 2007 11:37 :: Maksios :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2524

Canon Pixma IP 3000 migające diody

Witam mam następujący problem z drukarką canon PIXMA IP 3000 mianowicie drukarka zachowuje sie jak martwa czasami uda mi się ją jakimś cudem włączyć i wtedy tylko migają ledy na przemian pomarańczowy i zielony. da sie coś z tym zrobić ? czy pozostaje mi tylko spotkanie w serwisie? Czytałem już...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 19 Sie 2007 18:38 :: wladek83 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5030

Canon PIXMA MP150- ciągłe zacinanie się papieru przy wydruku

papier zacina się zaraz po tym jak podajnik zaczyna go pobierać. Używam zwykłego papieru do drukarek
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Kwi 2007 13:29 :: konradx :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5711

Canon Pixma ip1500 - nie wykrywa głowicy

Witam wszystkich. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Skończyły mi się tusze ok. miesiąc temu, dziś dostałem nowe z allegro i po ich włożeniu wyskakuje mi żebym włożył głowicę do drukarki ponieważ jest niedostępna (nie wykrywa jej, a jest włożona). Nie wiem czy to wina tych tuszy poniewarz...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 23 Kwi 2007 23:16 :: milbau :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3304

Canon Pixma MP 600

Sprawdź czy możesz skanować z zakładki "Mój komputer" Przeczyść spirytusem gniazdo USB i końcówki kabla USB-jak nie działa podmień kabel-wiem że drukuje . Odinstaluj i zainstaluj ponownie sterowniki drukarki. Problem tkwi w komputerze,kablu USB lub gnieździe USB drukarki. Pozdrawiam
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 27 Kwi 2007 17:49 :: PL_Marco :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3678

canon pixma ip4200 nie drukuje!

probowalem i nic nie pomaga,od instalowalem ja i tez nic.po wlozeniu oryginalnych tuszy ktore pozyczylem na probe chodzi normalnie.na moich ciagle jest to samo "wystapily bledy zbiornika z atramentem.otworz pokrywe drukarki i wymien zbiorniki z atramentem,na ktorych nie swieca sie lampki atramentu" jedynie...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 05 Maj 2007 00:15 :: Syriusz74 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3764

Canon PIXMA iP 1500 przesuwa głowicę w prawo i zgrzyta

Założyłem dobrze bo drukarka drukuje, tylko ten zgrzyt. Dodano po 24 VICTORY ! Otóż mówię co i jak: Przy zębatce na osi silnika napędzającego karetkę jest docisk paska ( plasyikowy element, który ustala szczelinę w której pracuje pasek. trzeba tak go ustawić aby basek nie miał możliwości...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 07 Maj 2007 14:39 :: KrzysiekAtl :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 990

Canon pixma MP150 - błąd E22

Witam po włączeniu drukarki pokazuje się błąd E22....wie ktoś co on oznacza i jak to naprawić?
Drukarki, ksero Początkujący :: 08 Cze 2007 10:48 :: Fabjan :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3774

Canon Pixma MP150 - błąd E16

witam. mam ten sam problem. Po włączeniu drukarki wyświetla błąd E16 proszę o pomoc z góry dziękuje
Drukarki, ksero Początkujący :: 06 Maj 2013 18:23 :: magik1109 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5658

Canon PIXMA MP150 bład E27

Miałem okazję sprawdzenia atramentów z tej drukarki w takim samym urządzeniu. Po ich zainstalowaniu drukarka nie sygnalizowała żadnych błędów. Błyskały natomiast lampki B,C i nie można było nic wydrukawac, ponieważ drukarka rozpoznała te atramenty jako puste. Po podniesieniu klapy do wymiany atramentów...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 06 Lip 2009 13:20 :: defol :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5191

CANON PIXMA 3000 - Na przemian mrugają diody 7 razy

Witam kolegów, Mam drukarke Canon Pixma 3000 - po podłaczeniu do prądu przejdzie szereg operacji czyszczących po czym zaczynaja mrugać diody Na przemian czerwona z zielonoa siedem razy, po czym na chwile onie gasa i spowrotem 7 razy. Czy to jest objaw głowicy czy ma ktoś servisówke do tej drukarki. Prosze...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 02 Sie 2007 13:36 :: cywia :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1340

Pixma IP1500 Jaki zasilacz?

Posiadam teraz drukarkę iP2000, w której zepsuła się głowica (drukarka uruchamia się normalnie, ale nie wykrywa głowicy). Jej zasilacz jest oznaczony K30229 i daje prąd 24V / 1,1A. Tylko nie wiem, jaką ma końcówkę, bo jakoś nie mogę go wyjąć z obudowy drukarki. Mimo trochę innnego oznaczenia, może być...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 24 Sie 2007 17:56 :: konmaj :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2104

Szukam serwisówki do kombajnu Canon Pixma MP130

Przeniosłem z: Drukarki, kserokopiarki i plotery
Schematu/instrukcji/artykułu :: 10 Wrz 2007 07:02 :: hefid :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 762

Canon Pixma IP 3300 (15 mignięć pomarańczowej diody)

Po włączeniu drukarki 15 razy miga mi pomarańczowa lampka na guziku wznowienia drukowania. Po podniesieniu pokrywy nie świeci się czerwona dioda pojemnika z czarnym tuszem a na kompie wyskakuje komunikat "drukarka nie może rozpoznać niektórych pojemników z tuszem" Po ponownym włożeniu pojemnika czerwona...
Drukarki, ksero Początkujący :: 23 Cze 2010 09:08 :: leszelka :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3809

Canon Pixma IP2000 -diody pulsują.

W drukarce Pixma IP 2000 Pulsują 7 razy diody-na przemian: zielona i żółta. Jaki to błąd. Dziękuję.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 01 Kwi 2008 20:12 :: leeart :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2891

canon pixma MP 110 - błąd 512

Spróbuj zresetować pampersa 1.Włączyć drukarke 2. Naciśnij - Menu -Scan- Copy- Scan Powinieneś być w trybie serwisowym i w nim wybierz Counters wciśnij Copy Wyłącz drukarkę przyciskiem Power
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 15 Wrz 2007 10:15 :: bahet :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1172

Pixma 3300 , a zamienniki

Witam, na stronie www.123drukuj.pl można znaleść instrukcje w pdf dotyczącą wymiany chipów w drukarkach Canon Pixma
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 21 Wrz 2007 13:09 :: andreas500 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1080

Canon PIXMA IP 5200 instrukcja obsługi

Witam Drukarka jak w temacie ale potrzebna jest instrukcja obsługi. W Canonie nie udostępniają tylko odsyłają do fabrycznej płytki. Pozdrawiam Podaj rodzaj , markę i symbol urządzenia w temacie! Patrz -- > OGŁOSZENIE 1/pierwsze/ od góry w tym dziale.
Schematu/instrukcji/artykułu :: 24 Wrz 2007 11:18 :: gjsob :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2437

Canon Pixma MP150 ukośne litery

Kilka razy napełniałem atramentem obydwa katridże drukarki i nigdy nie miałem problemów z drukowaniem. Po ostatnim napełnieniu czarnym atramentem (innym, niż dotychczas), niektóre linie drukowanych pism są ukośne. Są to zawsze te same linie w przypadku drukowania kilku egzemplarzy tego samego pisma....
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Paź 2007 22:37 :: Agatta :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1699

CANON PIXMA MP170 - zuzyty tusz

Nie wiem czy ta drukarka jest podobna do MP190, ale jest tylko to.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 06 Lis 2007 13:44 :: metandrzej :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1620

Canon Pixma ip 8500-reset pampersa

Witam! Mam pewien problem, dostałem drukarkę jak wyżej uszkodzoną i mam z nią problem otóż po jej uruchomieniu miga 5x na pomarańczowo i 1x na zielono. Z tego co się już doczytałem trzeba zrobić jej reset pampersa. Czy ktoś może wie jak to zrobić? Dodam że wszystko poza tym jest OK, to znaczy normalnie...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 24 Lis 2007 12:55 :: Milus_24 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2396

Canon pixma mp170 error 51

Witam Drukarka nie może drukować, a ekraniku lcd pojawia się napis Sprawdz atrament U051 cz. kol. po wyjeciu kolorowego pojawia sie ten blad lecz tylko z kolorowym Przeczyscilem drukarke oraz kartridz. porobojac zresetowac drukarke nie wiem co robic gdy sie pojawia napis sfp test...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 26 Wrz 2009 11:57 :: sokam :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 6772

Demontaż pampersa canon pixma ip2000

malpa to by sie dala nabrac cwaniakom ktorzy za takie operacje biora polowe ceny nowej drukarki(gdzie przewaznie serwis polega na zerowaniu i sciemie ze wszystko wyczyszczone) Więc właśnie postanowiłem się "nie dać".... Ponieważ z teorii "komputeroznawstwa" zapewne otrzymałbym "pałę" więc po...
Początkujący Serwisanci :: 28 Lut 2008 19:14 :: Karszek :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4996

Canon Pixma IP 1000 - problem z podłączeniem lub zasilaniem!

Weź inny kabel zasilający i podłącz z jednej strony do gniazdka w ścianie a z drugiej strony do drukarki i zobacz czy drukarka zaczęła "działać". Jeśli drukarka mimo to nie działa...to prawdopodobnie jest problem z zasilanie/zasilaczem...a tego raczej nie da się naprawić przez forum.
Początkujący Serwisanci :: 03 Mar 2008 00:03 :: CHACA :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1218

canon pixma mp-210 - regeneracja kardridży

czołem,czy ktoś jest zorientowany czy jest możliwość napełnienia kartridży do tego sprzętu??czy drukarka po napełnieniu kartridży będzie pracowała normalnie??dzięki za każde info
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 04 Mar 2008 18:26 :: jurek.p0 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 846

Canon PIXMA ip4500 - komunikat "błąd kartridża"

Drukarka prawie nowa- kupiona 3 miesiące temu -jeszcze na gwarancji. Przy próbie drukowania wyskakuje "błąd kartridża" po otwarciu pokrywy nie świeci się podświetlenie "Błękitny: CLI-8C" więc to o niego chodzi... Wszelkie próby restartowania/czyszczenia pinów nic nie dają... Po przepięciu z kartridżem...
Drukarki, ksero Początkujący :: 13 Mar 2008 20:38 :: isiek78 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2415

Jaka tania drukarka do częstego uzytku?

Co do zaproszeń i atramentówek to proponuję coś z Canona (np Pixma IP2500 ok. 200zl, lub wyższy model z możliwością drukowania na bardzo sztywnych materiałach, w tym płytach CD, np. 4500, ale takie to już w cenie ok. 320zl). W eksploatacji są naprawdę tanie (jak na atramentówki), zamienniki do nich...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 15 Mar 2008 12:46 :: voytaschec :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2693

Canon Pixma IP4500 i pytanie odnośnie tuszy.

Witam posiadam ową drukarkę właśnie skończyly mi sie tusze.Kupno kompletu oryginałów to okolo 200zł.na allegro jest wiele zamienników i tu moje pytanie to posiadaczy IP4500 jakie zamnienniki byście polecili? prosze o posty użytkowników którzy używają zamienników od jakiegoś czasu.Dysze w IP4500 to 1piktolitr...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 16 Mar 2008 20:31 :: leeart :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2697

Pixma ip2000 - problemy z programem do resetowania głowic

Wymiana zbiornika na zużyty atrament Usuwanie blokady drukarki wywołanej przepełnieniem Mechanizm ochrony przez przepełnieniem zbiornika zużytego atramentu w dru Canona działa dzięki zliczaniu operacji czyszczenia głowicy i może całkowicie sprawne urządzenie. Blokujący wpis skasujemy z pamięci EEPROM...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 02 Sie 2009 22:36 :: magda.cz27 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 9288

Canon Pixma MP-150

Ano, to trzeba się samemu zdecydować. "Wybór należy do Ciebie". Nie ma złych drukarek. Ale, im lepsza, tym droższa. Tak to już jest. Każdą drukarkę można tak ustawić, aby drukowala tuszem tylko czarnym. A kolor mieć tylko na "większe święto". Proponuję kupić taką drukarkę, którą ja posiadam: Canon PIXMA...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 20 Mar 2008 14:33 :: dyspozytor :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 5985

Canon Pixma mp 110 - instalacja

Witam! Mam mały problem z instalacją w/w urządzenia. Posiadam laptopa acer aspire5315 (vista basic), oprogramowanie pobrałem ze strony producenta ale nie mogę jej zainstalować a co gorsze drukować :( Drukarka zostaje wykryta i niby instaluje sterowniki ale na tym koniec. Przy próbie drukowania...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 04 Kwi 2008 21:20 :: jaruta :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3066

cANON pixma IP90 BLAD SERWISOWY 5100

no po wlaczeniu wszystko ok ale jak zadam cos do druku to karetka ustawia sie i jedzie w lewo do konca i jakby nie chciala sie zatrzymac dotyka brzegu drukarki i jest taki zgrzyt slizgania sie napedu i wtedymiga dioda 2 x pomarancz raz zielona i wyskakuje blad 5100 na kompie ? co to moze byc w czym lezy...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 08 Kwi 2008 11:52 :: gabrycha :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 5095

canon pixma ip1200 problem z drukowaniem.

Przy tej drukarce jest to typowe, że aby drukować muszą być obydwa kardridże sprawne z atramentem.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 08 Kwi 2008 20:22 :: kuris :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1712

Canon PIXMA MP760 - nie drukuje po wymianie głowicy.

A może wcześniej nie zaschła, tylko padła elektronika na płycie głównej. A to nie zawsze jest sygnalizowane błędem. Drukarka zachowuje się jak przy zaschnietej głowicy. Jak maż mozliwość sprawdź głowice na innej drukarce, oczywiśćie najlepiej użyć org tuszy. do "gabrycha" ja też sprzedaje głowice...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 14 Kwi 2008 07:11 :: gabrycha :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2441

Nie równe drukowanie z Canon Pixma ip1500

a co to jest ten caly encoder :D ???. Drukarka drukuje podwojony tekst tzn. ze litery nachodza na siebie :D
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 21 Kwi 2008 07:22 :: gabrycha :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1068

CANON PIXMA MP130

Jaki jest sposób na restart tej drukarki.Wyswietla mi sie błąd ,,INVALID KEY/SET" i nie mogę nic zrobić.A sposób MENU-SKAN-COPY-SKAN nic nie skutkuje!! Proszę o szybką odpowiedz najlepiej na mog gg lub na e m(at)il! GG-646739 (at)-patryk17(at)...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 08 Maj 2008 08:03 :: leeart :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2332

canon pixma ip1500 wypuszcza białe kartki

No to masz taki problem z którym ja też sobie nie radzę. * Tusz w tuszach jest, * głowica drożna, * ssanie działa (co widać najlepiej przy czyszczeniu dysz jak tusz do pampersa jest wylewany), * drukarka nie drukuje i już, * choć jakieś minimalne ślady wydruku zostawia co sugeruje że dysze nie są nieczynne,...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 08 Maj 2008 12:15 :: kuris :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3973

Instrukcja serwisowa do Canon Pixma MP170

Witam, potrzebuję wszelkich materiałów serwisowych do tej drukarki co w temacie, najlepiej jakiś Service Manual, nie chodzi mi o instrukcję obsługi. Pozdrawiam.
Drukarki, ksero Szukam :: 08 Lis 2009 14:07 :: MAJSTER XXL :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3444

Drukarka Brothera DCP-115C

Tak to już jest. Najprawdopodobniej głowica do wymiany. Też mam canona pixma 3000 i uszkodzoną głowicę. Nowa kosztuje ok. 250 zł co dyskwalifikuje naprawę. Kupiłem laserówkę za 200 zł - nową :D
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 17 Maj 2008 16:05 :: 11111olo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1546

Pixma mp210 nie drukuje

spróbuj wejść we właściwości drukarki wybierz konserwacja i ustaw korzystanie tylko z jednego rodzaju tuszu ja tak robię w mp 150 pixma
Drukarki, ksero Początkujący :: 30 Maj 2008 16:51 :: borek 106 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3665

brak koloru canon Pixma 150

drukarka Canon Pixma 150 nie drukuje niebieskiego ,a pozostałe z białymi pasami ,co robić,pomocy
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 02 Cze 2008 22:13 :: leeart :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 996

Canon PIXMA MP180 - pełen zbiornik na zużyty tusz

Mi pomogło - drukarka po tym resecie śmiga jak nowa. Dzięki wielkie :)
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 18 Cze 2008 13:27 :: zborek82 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3710

Canon PIXMA IP 2200 - Brak odczytu ilości tuszu

Mam podobny problem do kolegów z drukarkami Canona tyle, że tym razem chodzi o PIXMA IP 2200. Kupiłem w TESCO zamienniki oryginalnych tuszów i ... klapa. Zacząłem od wymiany czarnego. Drukarka nie rozpoznała go i zaczęły się problemy. Po zmianie kasty na oryginalną (pustą) i wyłączeniu wydruku z tego...
Drukarki, ksero Początkujący :: 30 Cze 2008 20:44 :: Tazzzz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3150

Canon pixma ip3300 - źle drukuje tekst

mam taki problem z drukarką a mianowicie gdy drukuję tekst część tekstu jest poprawna a niektóre linijki tekstu są skośne i lekko przestawione góra i dół literekprzez co są niewyraźne i ten problem powtarza się co kilka linijek na karte. czyściłem dysze ustawiałem głowicę i dalej to samo co jeszcze można...
Drukarki, ksero Początkujący :: 04 Lip 2008 20:06 :: konmaj :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1415

Canon Pixma MP150 - błąd E3

Wyczyśćiłem całą drukarkę.Po wydrukowaniu ok 17 stron tekstu znowu wyskoczył błąd E3.Nie mam już sił na tę drukarkę.Co może być?
Drukarki, ksero Początkujący :: 23 Gru 2008 11:36 :: PiotrPirat :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 8662

Canon Pixma IP 4000 - uruchamianie

WITAM WSZYSTKICH. Dostałem w/w drukarkę od znajomego,który twierdzi że "im dłużej stoi bez napięcia z sieci tym dłużej później działa". Rozpakowałem,podłączyłem do prądu i nic ,wyjąłem i przeczyściłem głowice,po składałem i działa.Podpiąłem do komputera wydrukowałem 6-7str.i jest ok. A dziś już...
Drukarki, ksero Początkujący :: 17 Sie 2008 17:41 :: tadii :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1188

Canon Pixma mp-210 błąd E5

Czołem,czy ktoś wie co oznacza ten numer błędu-E5.Drukarka ani drgnie???
Drukarki, ksero Początkujący :: 20 Wrz 2008 12:13 :: luke48 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 12288

Błąd serwisowy 6B10 pixma ip 2000

Witam Proszę o zdiagnozowanie błędu. Drukarka canon pixma ip 2000
Drukarki, ksero Początkujący :: 12 Wrz 2008 07:35 :: alfaam :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1870

CANON PIXMA MP510 kod bledu

Witam. rozebralem drukarke poniewaz tusz zalal mi urzadzenie. Wyczyscilem wszystko podlaczylem te 3 tasiemki, ktore ida od pokrywy do drukarki i wyskoczyl kod bledu. Moze dlatego ze pokrywa nie byla przykrecona. Zalozylem pokrywe i teraz wogole drukarka nie chce sie wlaczyc i nie mam pojecia czemu. Bardzo...
Drukarki, ksero Początkujący :: 27 Lip 2011 15:21 :: goodnight :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 12000

Canon PIXMA MP 150 - problem ze sterownikami

zainstalowałem dzisiaj nowe sterowniki do tej drukarki, jednak coś mi się pokopało i teraz po podłączeniu kabla USB drukarki na monitorze wyskakuje komunikat, ze urządzenie ma awarię i nie będzie działać poprawnie. Czy może mi ktoś powiedzieć, jak usunąć te sterowniki bo chciałbym zainstalować te, które...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 09 Lis 2008 21:43 :: leeart :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3795

Canon PIXMA MP540 tusze PGI-5BK, CLI-8BK C M Y

Witam Czy dało by radę w drukarce MP540 używać tuszów z serii 8 (PGI-5BK, CLI-8BK, CLI-8C M Y) Oryginalne które są do tej drukarki wyglądają bardzo podobnie więc czy jest możliwość przełożenia chipa z 520BK do 5BK i innych PGI-520BK -> PGI-5BK 26,5ml CLI-521BK -> CLI-8BK CLI-521C...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 15 Lut 2011 13:05 :: jumaaa :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 26246

Canon Pixma ip 1500 "pampers"

Mam canona Pixma ip 1500 od 3 lat i ostatnio mi wyskoczył taki komunikat, The waste ink absorber is full. Contact the service center for the replacement of the waste ink absorber. Co oznacza że pojemnik na zużyty tusz został zapełniony i moja prośba dotyczy tego, kto z Krakowa i okolic mógłby mi to...
Drukarki, ksero Początkujący :: 04 Sty 2009 23:06 :: Punkxp :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 7571

PIXMA MP 210 brak jakiejkolwiek reakcji

Po napełnieniu zasobników drukarka zwariowała. Pokazuje błąd E 16. Co począć?.Pomóżcie.:cry:
Drukarki, ksero Początkujący :: 28 Lis 2008 19:05 :: markusmis :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1052

Canon iP 4200 Pixma, CD Label - nie drukuje

Od pewnego czasu mam problem z drukowaniem na cd/dvd. Kiedyś drukowało dosłownie na wszystkim. Teraz tylko sporadycznie uda się drukarce zaskoczyć i wydrukować. Mam płytki printable TDK i Platinum. Na obu to samo. Cardridge orginalne. Na papierze drukuje równo i bez problemu. Próbowałem wgrać od...
Drukarki, ksero Początkujący :: 08 Cze 2012 07:00 :: esk2 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3289

Canon Pixma MP-150 - nie drukuje po napełnieniu

Witam! Mam problem z drukarką. Chcę drukować kolorem czarnym, a cały czas wyskakuje mi, że skończył mi się kolorowy tusz. Kolorowy skończył mi sie dawno temu, a mimo to mogłem drukować kolorem czarnym. Od kiedy wlałem czarny tusz, miga mi kontrolka z symbolem C(kolorowy tusz). Robiłem już chyba wszytko,...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 09 Sty 2011 22:00 :: endriuf :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 7831

Urządz. wielof. Canon Pixma MP 140 - Co sądzicie?

Osobiscie odradzam tego sprzętu.Juz po pół roku uzytkowania drukarki znalazla sie w serwisie.Teraz z nowu mam problem z akceptacją kartridza kolorowego.Mało uzywam tego sprzetu a problemów masa.Eksploatacja jest dosyc droga.Oryginalne kartridze to koszt okolo 59zl.Wiec jest dosc drogo w prównaniu do...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 21 Gru 2008 14:37 :: gosp :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 4842

Canon PIXMA MP210 kontra MS Vista

Z tego co mi wiadomo to tak. Załączam zrzut okienka - jeśli możesz, sprawdź czy szukam tego w dobrym miejscu :) Pomoc techniczna Canona popisała się skopiowaniem gotowej formułki: Szanowny Kliencie, Dziękujemy za kontakt z Canon Help Desk. W związku z zapytaniem informujemy iż opisany problem...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 08 Sty 2009 13:06 :: apstynent :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2472

PIXMA IP 1200 nie chce drukowac

Przemyj cartridge alkoholem <czystym> dokładnie część tasiemki której jest elektronika, Jak wkładasz cartridge do drukarki to znajduje się on w tylnej części, Przemyj również styki w drukarce <pamiętaj wyłączyć ja z sieci> styki w drukarce- dokładnie jest to cześć tak zwana karetka...
Drukarki, ksero Początkujący :: 04 Mar 2010 19:16 :: henio.eu :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4319

Canon pixma ip 2000 czarne plamy

drukarka plami i zostawia biale paski na tekscie. Dzieje sie tak tylko w przypadku czarnego tuszu , kolorowy dziala bez zarzutu, czyscilem glowice w wodzie ale pomagalo na chwile, kupowalem rozne tusze i nic. Ma ktos moze podobny problem? Tytuł poprawiłem. Przeniosłem z "Serwis". rys57
Drukarki, ksero Początkujący :: 05 Sty 2009 08:23 :: leeart :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 956

Canon pixma ip2500 nie rozpoznaje kartridża

Od pewnego czasu występuje taki problem ,że nie rozpoznaje kartridża .Stało się to jakby samo z siebie .Wyjeżdżają w delegacje na miesiąc uruchomiłem profilaktycznie drukarkę wydrukowałem kilka stron .Miesiąc była nieużywana ,nic nie wymieniane nie wyjmowane.Po powrocie włączam a tu miga dioda pomarańczowa...
Drukarki, ksero Początkujący :: 07 Sty 2009 20:05 :: pipałosia :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 905

Canon pixma ip 3000 nie włacza sie

Albo to zasilacz, albo głowica - czasem uszkodzona robi zwarcie blokując włączanie drukarki. Dobrze byłoby rozebrać obudowę, wyjąć głowicę i wtedy spróbować włączyć drukarkę.
Drukarki, ksero Początkujący :: 25 Cze 2009 11:00 :: criter :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3509

jak napełnić czarny tusz pgi-5bk canon pixma ip-3500

Witam. Mam problem jak napełnić tusz w tej drukarce za pomocą strzykawki i czy jest to w ogóle możliwe? prosze o pomoc
Drukarki, ksero Regeneracja :: 24 Cze 2012 19:17 :: Headcrusher :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 6494

Drukarka, ksero i skaner za 500 - 600 PLN

najpierw odpowiedz sobie na pytanie co chcesz uzyskac jesli chcesz drukowac kolorowe fotografie to polecam atramentowke Canona Pixma 4500 jesli kolorowe wydruki musza byc wodoodporne ale nie najwyzszej jakosci to polecam Samsunga CLP od modelu 500 w gore a to dlatego ze najtaniej wyjdzie eksploatacja oczywiscie...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 30 Sty 2009 23:24 :: Andrzej Wisniewski :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1623

Drukarka do papieru 300g/m2

Witam osobiscie duzo drukuje na papierach 300-350g i uzywam Canona Pixma 3500 przyjmuje bez klopotu Pozdrawiam
Drukarki, ksero Regeneracja :: 13 Lut 2009 22:51 :: Artur2003 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4116

Canon Pixma MP110 - zgłasza zacięcie karetki

Sprawdź sprzęgło, czy czasem nie wypadło. Musisz rozkrecić drukarkę. Pod pompką jest cały mechaniz napędowy. Jego złe działanie powoduje błędy o zacieciu karetki, a nawet w niektórych wypadkach zaciecie papieru.
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 29 Kwi 2009 13:50 :: e2e4 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2439

Canon PIXMA MP150 - e42

Witam. Po włączeniu skaner wykonuje ruchy kontrolne - nic się nie blokuje drukarka chwilkę mieli i wyskakuje błąd e42. Czytałem że to błąd od skanera ale skaner świeci rusza się niby ok więc nie wiem co robić. Co najlepiej w takim przypadku zrobić i gdzie szukac błędu?
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 03 Mar 2009 18:56 :: leeart :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1696

Pixma MP450 - kolorwe wydruki z paskami

Zrób test dysz z opcji konserwacji drukarki. Zobaczysz czy sa wszystkie kolory. Pochwal się, to będziemy więcej wiedzieli.
Drukarki, ksero Regeneracja :: 14 Mar 2009 20:22 :: allpanic :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 961

Canon pixma ip2000 błąd 6b10 ale i nie tylko.

Witam. Posiadam drukarkę Canon pixma ip2000, pewien czas temu drukowałem kilka zdjęć na papierze fotograficznym, przed drukowaniem wymieniłem tusze na nowe. Udał mi się wydrukować kilka zdjęć, następnie kolejne zdjęcia wychodziły jak by w paski oraz czarno-niebieskie. Po pewnym czasie zaczął wyskakiwać...
Drukarki, ksero Początkujący :: 25 Mar 2009 19:42 :: leeart :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3215

Reset pamięci chipów kałamarzy Canon Pixma 4600

Witam wszystkich i pytanie po założeniu kałamarzy zastępczych do tej drukarki trzeba przekleić ze starych chipy. Czy ma ktoś może sposób na zresetowanie ich pamięci?
Drukarki, ksero Początkujący :: 27 Mar 2009 13:49 :: buma :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2771

Canon PIXMA MP540 - problem przy druku

Witam! Mam od niedawna MP540 i od dwóch dni mam problem. Uruchamiam drukarkę i chce drukować dokument. Drukarka wyświetla mi błąd i polecam mi anulowanie drukowania, ponowne uruchomienie drukarki i ponowna próbę druku. Wszystko jest ok. Myślałem że po prostu coś jest przez chwilę było nie tak, ale...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 25 Sie 2011 14:14 :: EuleEule :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2447

Napełnianie kardridża Canon PIXMA 240

Powoli doszedłem do tego jak napełnić kardridż i jak wyłączyć w drukarce aby nie monitowała o stanie tuszu. Oczywiście co jakiś czas trzeba uzupełnić, bo drukarka nam nie pokazuje ile tuszu pozostało. Jak na razie napełniłem już trzy razy zbiorniki i drukuje bez problemu. Tuszu użyłem activ jet, może...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 06 Maj 2009 11:48 :: agik* :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6992

Canon PIXMA MP210 kontra Regeneracja Tuszy

Trzeba je zresetować. A bez drukarki jest to niemożliwe. Nie pamiętam czy jest sposób na tą drukarkę ale wydaj mi się, że tak.
Drukarki, ksero Regeneracja :: 13 Maj 2009 12:35 :: filazaf :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 7370

CANON PIXMA iP6220D nie włącza się

Po podłączeniu zasilania i naciśnięciu przycisku ON na wyświetlaczu zaświeca się napis CANON i zaraz gaśnie, drukarka wyłączona. Wi ktoś co może być przyczyną
Drukarki, ksero Początkujący :: 17 Maj 2009 11:50 :: pikol :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 804

Canon Pixma IP3000 brak reakcji

Witam!! Nie wiem co zrobić z moja drukarką dwa razy udało mi sie ją włączyć ale nie chciała drukować migała na pomarańczowo i zielono ale nie wiem ile razy, a teraz stoi jak zaklęta i milczy. Jak podłączałam ja do prądu to mignie raz na pomarańczowo i cisza. Proszę o poradę co mam zrobić?? - byłam...
Drukarki, ksero Początkujący :: 16 Cze 2009 21:30 :: leeart :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2575

Canon Pixma 1500 - nadruk na płyty ?

Tak. Niby masz rację. Tylko ta tacka wymaga odpowiedniej konstrukcji mechanicznej drukarki. Tacka z reguły jest wkładana w odpowiednią szczelinę z przodu drukarki a wychodzi z tyłu bez żadnego zawijania na wałku. Po zakończeniu drukowania wraca ona z przodu drukarki. Przyjrzyj się swojej drukarce i pomyśl...
Drukarki, ksero Początkujący :: 19 Cze 2009 22:38 :: leeart :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1683

Canon Pixma IP 5200 drukuje tylko do połowy kartki

Gdy drukarka zatrzyma się w połowie kartki po ok 2s wykonuje ruch taki jaki wykonują sprawne drukarki po wydrukowaniu (zwalnia kartkę i przygotowuje się do pobrania następnej). Tylko że w moim przypadku papier nie jest wysuwany i kartka zostaje w drukarce i muszę ją delikatnie (ręcznie) wyciągnąc. Po...
Drukarki, ksero Początkujący :: 24 Sie 2014 12:44 :: patrykd76 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3386

Canon pixma mp130 problem ze stacją karetki

Witam poszukuje do tego urządzenia (wielofunkcyjna drukarka) serwisówki. Przy czyszczeniu wyskoczyła mi stacja ta pod karetką i nie wiem o co powinny być zakotwiczone te 2 sprężynki. Proszę o jakąś wskazówkę itp Z góry dzięki Pozdrawiam
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 25 Cze 2009 17:01 :: cezar80 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 894

Canon Pixma ip 3000 - mruga błędem

No niestety - w drukarkach Canona często padają głowice i choć są one wymienne, to koszt nowej głowicy jest w praktyce równy kosztowi nowej drukarki podobnej klasy.
Drukarki, ksero Początkujący :: 30 Cze 2009 07:11 :: nowa13 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 5241
123456789

Ostatnio szukano: drukarka pixma instrukcja siemens wymiana panel radio silnik unipolarny netia reklamacja wydzielono tematu stm32 środowisko elektronika literatura siłownik pompa ekran nawigacji lista kanałów ariva
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group