forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



dzwieku

Znaleziono 11360 wyników na elektroda.pl: dzwieku
Podstawowa forma zapytania: dźwięk
Forum elektroda.pl Strona Główna

Jaka instalacja jest najlepsza

Na co najlepiej wymienic te Xpolody z tym ze cena nie jest tak wazna jak jakosc dzwieku i harmonicznosc i w miare dobry bass bo nie chce montowac skrzyni ani tuby bassowej
RadiaSamochodowe Serwis :: 25 Wrz 2003 07:15 :: herdi :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1261

Clarion DRB3675R - awaria

Chce to badziewie naprawic ale nic nie jest wizualnie spalone wiec nie wiem czy to koncowka mocy czy moze TDA7404D bo to procesor dzwieku (tak w necie wyszukalem) a tak po za tym nie wiem co sie moglo spalic w takiej sytuacji bo radio ladnie swieci rds lapie stace, cd kreci, tylko radio nieme, na wyjsciu...
RadiaSamochodowe Serwis :: 27 Wrz 2003 13:43 :: Tomaszkoss :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1856

TDA 1514a

:evil: mam pytanko jaka moze byc przyczyna przerywania dzwieku w wzmacniaczu na tda 1514a .poprostu gdy daje sygnał na wejsciu na 30% karty dzwiekowej poprostu uklad wyłącza sie a po sekundzie włącza i tak w koło .Czy moze to byc spowodowane słabą wydajnoscią pradową trasformatora ???? ...
Audio Serwis :: 26 Wrz 2003 17:09 :: Radagast20 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 965

wyzwalanie stroboskopuu......kontaktronem??

chcialbym poruszyc modny ostatnimi czasy temat efektow swietnych a dokladniej Stroboskopow a jeszcze dokladniej wyzwalania ich za pomoca dzwieku. Otoz wpadlem sobie na pomysła jak by tu zrobic aby ten smieszny ukladzik jabela J-23 ktory i tak juz wiele z mojej strony ucierpial zaczal mi migac z pelna...
Inne Serwis :: 25 Wrz 2003 16:49 :: dymek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 623

Kino domowe - LG DVD5353

Witam zakupilem sobie w/w naped, chcialbym sobie teraz zakupic jakis sprzet naglasniajacy, chodzi mi o system 5.1 niestety nie mam pomyslu jak to zrobic najtaniej, myslalem nad zakupem glosnikow komputerowych ale dvd ma wyjscie dzwieku albo we wtyczce euro (czyli stereo) albo cyfrowe coaxialne, pomozcie...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 27 Wrz 2003 12:10 :: -ojciec- :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1367

prowadzenie masy w sprzecie audio?

jak sie prowadzi mase w sprzecie audio zeby nie zrobic petli? do podpiecia jest zrodlo dzwieku, przedwzmacniacz i wzmacniacz.
Audio Serwis :: 27 Wrz 2003 18:32 :: Vault Dweller :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 942

Jak podlaczyc radio samochodowe?

Mam problem w radiu samochodowym nie mam ani wyjscia na boofer ani na wzmacniacz. Wymyslilem ze podlacze go pod jeden z glosnikow. To znaczy jakos go rozgaleznie i wtedy podlacze. Czy to bedzie dzialac i czy nic nie stanie sie z jakoscia dzwieku i z radiem. Radyjko ma 4x 45. Jesli to jest zla metoda...
RadiaSamochodowe Serwis :: 16 Mar 2004 10:14 :: SiwusGSM :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 4006

Thomson 55DS60Tx problem z fonią

witam odpowiedz mi na 2 pytania 1 czy klawiatura jest na 4 przyciski? 2 czy sie scisza i mozna wtedy zwiekszyc poziom dzwieku?
TV Serwis :: 09 Lut 2007 10:12 :: zebro :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1594

Sharp 81GF-66E

Pozdrawiam! Sharp 81GF-66E jest bez obrazu i dzwieku, standbay LED dziala, Podobny problem byl na gwarancji, wymieniono prawdopodobnie optokopler , ale nie znalazlem sladow lutowania.Schemat jest dostepny.PDF ok.330Kb format DIN A2. Dziekuje za pomoc!
TV Serwis :: 15 Paź 2003 23:56 :: Richi :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2534

VCR Sony SLV-SE70 - fonia w PL?

Witam! Dostalem niemiecke video. Prosze o porade: jak przestroic fonie? Cały tor fonii w puszce z modulatorem, na ukladzie MSP3405D-QG-A2-6D-H0-UA , czy to ma tez NICAM ? Rozważam użycie fonii rownoleglej. Są 2 filtry ozn. : TW04B i G3962M ? A moze cos tylko zmienic przy tym MSP by odbierał w...
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 11 Cze 2007 14:15 :: andy123 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1367

Podstawy Akustki !!!

Witam wszystkich..... Hmmmm jestem poczatkujacym "eksperymentatorem" w dziedzinie akustyki , szukalem w internecie informacji podstawowych , chcialbym zrozumiec te wszystkie wykresy impulsowe itp. sprawy zeby miec jakies pojecie i tym co konstruuję... Nie moglem sie doszukac za wielu informacji wiec...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 08 Paź 2003 13:26 :: tomaszo :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 821

____Altus 75____

Zgadzam sie Altusy 75 nie graja rewelacyjnie , nie mozna w zaden normalny sposob uzyskac glebokiego niskiego dzwieku , Posiadam takie kolumny , dostalem skrzynie i je odnowilem , kupilem glosniki tonsila takie jakie byly wtedy do nich ladowane i nie jestem zachwycony w 100% dla tego teraz robie Subka...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 13 Paź 2003 08:27 :: bezpiecznik :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 965

Poszukuje rady nt. subwoofera.

Z tymi glosniczkami zejdziesz ponizej 40 Hz, ale z takim spadkiem efektywnosci, ze realnie nie bedzie dzwieku...Jak dojda 40 bedzie gites...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 16 Paź 2003 17:02 :: kon20 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1590

lexus CB-5489PTS na włacza sie

Po podłaczeniu do gniaztka zapala sie czerwona dioda standby, po wcisnieciu na pilocie "power" slychac pisk trafa w.nap. (w rogach kineskopu widac ktotki blysk) i nic wiecej sie nie dzieje (dalej sie swiecy standby, brak obrazu i dzwieku).
TV Serwis :: 10 Paź 2003 17:45 :: maxdutka :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1025

6601

czy jest mozliwosc usuniecia dzwieku ktorego wgralem poprzez irda jesli tak to w jaki sposob
GSM Serwis :: 13 Paź 2003 09:16 :: bolcio :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 616

potencjometry w altonach

pewnie mozesz je zrobic na krotko one sluza tylko do obnizenia poziomu dzwieku srednich i wysokich ale zazwyczaj kazdy ma na maxa je rozkrecone
Technika Sceniczna i Studyjna :: 11 Paź 2003 10:52 :: tomaszo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 517

Sluchawki (jakie?)

Hardcore, metal, jazz i inne odchyly :) w stylu irlandzki folk,elektronika alternatywne country A do drugiego Kolegi. Czy w takim razie nie mozna kupic pozadnych sluchawek za 100-150 zl. Bo zawsze nasrepny model kosztuje ciut wiecej i niby mozna by kupic lepszy itd tylko trzeba zachowac rozsadek,...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 17 Paź 2003 15:00 :: michal_no :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1606

Pioneer KEH-3700R

Po włączeniu zasilania niby wszystko dobrze, a jednak brak dzwieku :(. Rady mile widziane. Pzdr MjBizi
RadiaSamochodowe Serwis :: 17 Paź 2003 10:49 :: mjbizi :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1193

Dobra kolumna na bardzo slabych, tanich przetwornikach

Ja tez kiedys zrobilem "kolumne" chyba miala z 15 litrow i jakis glosnik blaupunkta samochodowy 16cm srednicy. I niby fajnie to gralo dopuki nie zrobilem na tesli arn312 - jak by to porownac to tamten jakos buczal i dudnil, i wogule do dupy bylo, a zchodzil moze do 60HZ. I tak stwierdzam ze czlowiek...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 18 Sty 2006 22:23 :: SiLeNt_hUnTeR :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 4983

kto mi cos powie na ten temat?płyta ECS

Plyta ECS'a K7S5A jest od ASRock'a K7VT2 tansza o okolo 1o-15 zl. Jednak ta pierwsza wraca do serwisu juz po okolo miesiacu, a druga dziala dlugi czas bez usterek (tylko pod Win98 podczas instalacji dzwieku cos sie wywala, ale pozniej i tak jest OK). Szkoda tylko, ze K7VT2 juz wychodzi z produkcji. Reasumujac:...
Komputery Hardware :: 30 Sty 2005 21:59 :: jacekowski :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 3019

Czy da się zrobić... ?

Nie musisz wrzucac tam tych lamp - wystarczy, ze wepniesz sie samym blokiem korekcji dzwieku w sprzezenie przedwzmacniacza/lampy wejsciowej a lampy mocy. pz
Elektronika Retro :: 13 Paź 2003 18:57 :: Vault Dweller :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5273

STX GDN 30-100-4 PP czy ALPHARD HW 1200??

Chodzi o to ze HW lepiej moga znosic lupanke na balangach szkolnych (twarde zawieszenie, takie amatorskie estradowki :) )A o jakosci takiego dzwieku raczej nie warto nic mozwic, byleby dudnilo :)
Technika Sceniczna i Studyjna :: 14 Paź 2003 16:42 :: vespereq :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 880

Obraz bez dzwieku

Magnetowid VHS przesyla do telewizora jedynie obraz bez dzwieku? Cio mog zrobic?
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 16 Paź 2003 16:23 :: bakat :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 889

WZMACNIACZ NA TDA 2030

Grzeg_woj ze tego tda 2030 nawet A nie wycisniesz 50 watt nawtt 35 trudno ale zawsze mamy w posilkach tranzystory nasze ukochane komplementarne no wiec wiesz w takim wypadku mozemy wycisnac z tego tda przy dobrych wiatrach te 50 watt. ale szczere watpliwosci mam co do audiofilskiej jakosci dzwieku...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 15 Paź 2003 21:18 :: Piter20 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2186

osprzet dla Dj'a

dobra to ja mam teraz pytanko czy ktos ma moze pomysl jak zrobic ten bajerktorego uzywaja dj'e w dyskotekach na styl manieczek chodzi mi o to ze krzycza cholernie glosno do mikrofonu a w efekcie glos nie jest przesterowany jest takiej samej glosnosci jak muzyka ale wyrazny i9 w dodatku moga dodawac echo...
Audio Serwis :: 04 Sie 2004 23:04 :: zorbar :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 3058

sssyczacy zasilacz

zasilacz od mojego kompa dziwnie syszy dzwiek lekko podobny do dzwieku rozpedzanej plyty cd. Co to moze byc , jak temu zaradzic ???
Komputery Hardware :: 16 Paź 2003 21:59 :: raffalek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 654

Generator dzwieku

Szukam scalonych ukladow generatora dzwieku, nazwa ukladu, symbol itp. Potrzebuje wygenerowac rozne dzwieki za pomoca mikrokontrolera, dzieki za pomoc
Mikrokontrolery Ogólne :: 17 Paź 2003 14:20 :: JmL(TM) :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 648

Projekt wzmacniacza przeciwsobnego na lampach EL84

Zwykly odsluch muzyki. nie zalezy na audiofilskim poziomie, bowiem typowe zrodla sygnalu i sam material od odsluchu nie zawsze jest audiofilski. Stad te korekcje barwy dzwieku. Co do pentody, odwracanie fazy jest poza EF80. Po prostu w odwracacz fazy ladujemy lampy mocy. Tebn schamta wzoruje sie...
Elektronika Retro :: 29 Paź 2003 20:44 :: studisat :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 6534

sony xr 4740rds jak podlaczyc cd???

Czesc mam pytanko jak podlaczyc do sony xr 4740 rds dodatkowe zrodlo dzwieku? moze ktos ma jakis schemat? za pomoc dziekuje i pozdrawiam
RadiaSamochodowe Serwis :: 17 Paź 2003 12:52 :: mmirpol :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 741

Amplituner uwalony...

koncowki mocy sa ok. przekaznik... taak... nie te lata... to zabytek! a spalilo sie cos na takiej fajnej plytce, ktora chyba obsluguje barwy dzwieku... tak przynajmniej mi sie wydaje... albo jakis wzmacniacz poczatkowy malej mocy tam jest... niestety nie mam zadnej dojumentacji, wiec nie wiem... no...
Audio Serwis :: 17 Paź 2003 17:21 :: pawelek_be :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 924

Budowa radiowęzła-jak zaprojektować

powiem ci tak ja u siebie w szkole prowadziłem radiowęzeł był on oparty na 5 wzmacniaczach zbudowanych na tda 1521a jeden w stereo a reszta w mono stereo był uzywany do pracy w pokoju w ktorym był radiowezeł a układy monofoniczne zasilały głosniki na piętrach po jednym na kazde pietro do tego mikser...
Nagłośnienie Estrada :: 04 Lis 2003 13:00 :: Vault Dweller :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 5836

Philips 25PT5016

Witam serdecznie ! Od razu zaznaczam ze jestem laikiem w sprawach elektroniki i dlatego prosze o pomoc. ZOstalem wlascicielem uzywanego (rok pr. 2002) Philipsa 25PT5016 , Telewizor jest Ok, obraz i dzwiek bez problemow. Moja uwaga dotyczy pracy Tv. W trakcie pracy sluchac wydobywajace sie z TV...
TV Serwis :: 20 Paź 2003 12:34 :: bratyslaw :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 793

brak synchro dzwieku z obrazem czy da sie to zmienić ??

czy można to zniwelować:))
Komputery Software :: 19 Paź 2003 08:00 :: Golota :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 693

DIORA WS442 MOS-FET EDITION

a ja mam pytanko czy jewst jakas roznica w mocy lub w jakosci dzwieku??hmm bo pomysl bardzo fajniusi i nawet działa.
Audio Serwis :: 19 Paź 2003 15:59 :: konstruktor :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1682

Szybka przeróbka Phono na Line In + Subwoofer Out

Często zachodzi potrzeba dołączenia jeszcze jednego źródła dzwieku do naszego wzmacniacza - problemem moze być brak wolnego gniazda. Myślę że nie każdy z nas używa analogowego gramofonu a więc można poświęcić to wejscie. Lepiej pominąć korekcję niz "dokładać" jeszcze jedna "niwelującą" poprzednia. Jesli...
Artykuły :: 20 Paź 2003 22:52 :: CKsrv :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3683

Unitra ŁZR Stereo Amplifer PW3017

witam... ostatnio pojawil mi sie problem z tym sprzetem... zniknal mi bass w lewym kanale... glosniki graja ale wszystko opiera sie na wysokich czestotliwosciach.... - zrodlo dzwieku jest napewno ok (sprawdzone) nadmienie ze w prawym kanale jest wszystko jak najbardziej ok co to moze byc i od...
Audio Serwis :: 19 Paź 2003 21:27 :: Deejay :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1172

Rejestracja dżwięku, obrazu i danych cyfrowych na nośnikach

Polecam dodatki oferowane przez czasopismo ENTER,CHIP,PC WORLD KOMPUTER (Audio i Obraz ....itd),sa tam opisy poszczegolnych programow,ich konfigurowanie,porownanie itp. Natomist jezeli jestes zainteresowany obrobka dzweku,polecam artykuly w czasopismie MUZYK,INSTRUMENTY KLAWISZOWE,byl tam prowadzony...
Komputery Software :: 22 Paź 2003 18:09 :: Sir_Yaro :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 771

Prosty wzmacniacz, super triode, EF80+ECL86

Podam na poczatek link do pierwowzoru: Wiec tak ECL82 i EF80. Chodzi to super. Dobra czulosc, dobre wysterowanie poentody mocy. Duza glosnosc nawet na 8 omowej kolumnie typu Altus (zaraz oberwe od audiofilow ;) ). Ale ECL82 jest trudniejsza do zdobycia od ECL86. Powod. Jak zachod stosowal ECL82...
Elektronika Retro :: 03 Lis 2008 09:24 :: studisat :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 12733

Generator 8 Hz

Polecam kolejny raz program do obrobki dzwieku - Sound Forge...Jest prostszy w obsludze od Wave Lab-a, prawie tak samo rozbudowany....Jest tam genialny generatorek z wielka dokladnoscia, dodatkowo wybor rodzaju fali.8 Hz nie uslyszysz - mozesz miec jedynie wrazenie, ze cos sie dzieje - szczegolnie jesli...
Audio Serwis :: 22 Kwi 2004 16:55 :: avatar :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 3695

preamp lampowy

Cześć. Dzisiaj przeglądnołem nowe EdW i naszła mnie myśl aby wykonać przedwzmacniacz lampowy do obecnie posiadanej hybrydy STK 4050V, może puźniej do wzmacniacza klasy A - Aleph-a 5. Myślę, że jedna lampa na jeden kanał powinna wystarczyć. Nie miałem jeszcze styczności z lampami, więc zwracam się...
Elektronika Retro :: 21 Kwi 2004 17:40 :: Vault Dweller :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 3110

podłączenie mikrofonu do płyty głównej z zintegrowaną kartą

A sprawdz czy mikrofon dziala w rejestratorze dzwiku ??? Moze jest on wyciszony w regulacji dzwieku mozesz to sprawdzic, a moze cos ze sterownikami dzwiekowki. Sprawdz pod wejsciem na mic i line-in niektore zintegrowane maja zamienione wejscia
Komputery Hardware :: 27 Paź 2003 22:31 :: Fantomen :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 949

Wzmacniacz na TDA7294

Dawno temu budowalem wzmacniacz stereo na TDA 7294, pozniej pracowal w mostku jako naped subwoofera. Nie mam zadnych zastrzezen ani do uruchomienia, ani do dzwieku. Po prostu srednia klasa, warta swoich pieniedzy. Pozdrawiam.
Audio Serwis :: 20 Paź 2003 22:23 :: pieterman :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1698

Toshiba 2873DD Chassis C7SR

Ma moze ktos pod reka lub wie ,ktora opcja w Serwis Mode musi byc poprawiona w przypadku braku dzwieku,odbioru tylko UHF i opoznionej reakcji na rozkazy pilota? Kiedys mielismy taki przypadek ale notatki gdzies zaginely.
TV Serwis :: 21 Paź 2003 13:20 :: Gość :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 881

Co lepsze: wzmak na TDA 7294 czy na Mosfetach (Ne 065) ??

zrobisz jak bedziesz uwazal ze bedzie najlepiej ale wedlug mnie jak ci zalezy na malych znieksztalceniach polecam kostke lm3886 T ma ona niestety troche mniejsza moc od tda ale jakosc dzwieku jest wedlug mnie o wiele lepsza miałem tda7294 i znam roznice lm jest o wiele lepszy o jakbys mial gdzies schemat...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 21 Cze 2004 12:07 :: Dr.Zepsuj :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 3868

Jakie potencjometry?

Witam! A może potencjometry cyfrowe - tutaj nie problemu wycierania sie sciezki weglowej i degradacji dzwieku po kilku latach uzytkowania. Pozdrawiam!
Technika Sceniczna i Studyjna :: 27 Paź 2003 01:26 :: mdcs :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1313

Tda7250 jaki to rodzaj wzmacniacza.....?

tzn chodzi mi o to czy mozna go traktowac jako cos pomiedzy układem scalonym ,a tranzystorówką. Jaka jest jakosc dzwieku z tego wzmacniacza??
Audio Serwis :: 12 Sty 2004 00:54 :: marosik :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1912

GŁOŚNIK CENTRALNY

Konkretnie : dwudziestka szerokopasmowa Tesli - punktowosc dzwieku owocuje zgraniem fazowym - po prostu niezle z wokalami. Wielkosc glosnika i jego niezla(jak na cene to rewelacyjna) liniowosc zaowocuja niezlym zejsciem - tylko w zamknietej. Mozna dodac kopulke pracujaca dla najwyzszych oktaw, ale to...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 27 Paź 2003 01:22 :: mdcs :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 774

TUBA??(przetworniki...)

Jesli juz, to zrob na dwoch duzych glosnikach - jesli to ma naglosnic duuza sale...Nawet daj te STX-y, ale pamietaj, ze one nie lubia pracowac caly czys na wiekszych mocach...Jak to ma nahalasniac, to musisz dac duze glosniki, z w miare niska Fs i mozliwosciami wytwarzania duzych natezen.....W tubie...
Nagłośnienie Estrada :: 13 Kwi 2004 11:16 :: eqt :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2045

mała moc wysoktonowych

Przez taki wysokotonowy go zjarasz!!!!!!!!!!! Daj mu 2,2 uF i nie wiecej...Wtedy nie powinien (a to zalezy od mocy podanej i od parametrow glosnika - od rezonansowej, ktora im wyzsza, tym swiadczy bardziej o zaleceniu do ustawienia cz. podzialu wyzej...) sie spalic...Jesli ma Fs na powiedzmy 2 kHz, to...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 24 Paź 2003 10:02 :: Yoshi_80 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 841

siesta 3 M459ts brak obrazu i dzwieku

siesta trafiła do mnie nie uruchamiająca się . standardowo wymieniłem elki i uszkodzony trfopowielacz. teraz jednak nie mam obrazu ani dzwieku. mianowicie ekran jest taki bardzo ciemno oliwkowy i na nim widoczne linie powrotów których nie można sie pozbyc regulacją siatki. napięcia zasilające ok tzn...
TV Serwis :: 03 Gru 2003 03:46 :: amik9m :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1882

VirtualDub

przywrócenie sytemu ghostem nie pomogło po instalowaniu kodeków od 5.0 do 5.11 na żadny nie chce iść a gspot pokazuje że jest to wersja 5.0 :? dodam że inne filmy kompresowane na divx 5.0 i 5.1 chodza bez problemów tylko te co od kupla co kompresował do divx 5 nie chcą iść co jest grane i jescze jedno...
Komputery Software :: 25 Paź 2003 18:43 :: abe :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1073

Jaki wybrać CD ??

polecam technics albo pioneer nie polecam sony mam przykre doswiadczenia (moi znajomi rowniez) jesli chodzi o sprzet tej marki zarowno stacjonarny jak i samochodowy to miales pH :P ja znowusz spotkalem sie z kilkoma technicsami, ktore nie radzily sobie z CD-R'ami i korekcji wlasciwie nie mialy zadnej...
Audio Serwis :: 26 Paź 2003 23:27 :: CKsrv :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2104

Gitara - nagłosnienie!

Po pierwsze, stosujac przetwornik piezo bedzie sie to wszystko sprzegac i brzeczec, konieczny jest dodatkowy uklad korekcji fazy i czestotliwosci ( z reszta i bez tych efektow jest konieczny ). Po drugie przetwornik tego typu musi byc sztywno zamocowany ( stosuje sie przetworniki pod mostkiem lub wewnatrz...
Inne Serwis :: 31 Mar 2008 10:26 :: bobo :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 9990

Problem z mikrofonem w XP

w regulacji glosnosci musisz odznaczyc wyciszenie i zaznaczyc zrodlo dzwieku czyli mikrofon w opcjach nagrywania nie odtwarzania
Komputery Software :: 05 Lis 2003 13:56 :: D@mi4n_Q :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1722

Ujemne sprzerzenie zwrotne , dzielone a klasyczne

To co napisales jest jasne , ale mnie chodzi o sprzezenie dzielone. Taki rodzaj sprzerzenia zwrotnego zastosowala firma DENON w modelu PM 1500. Zastanawia mnie dlaczego nie stosuja sprzerzenia klasycznego np takiego jak w RADMOR'ze 5412. Chcialem to samo zastosowac w moim RADMOR 5412 ale nie bardzo...
Audio Serwis :: 28 Paź 2003 09:38 :: michald :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 876

Asus A7N8X problem z AUDIO

Witam, Mam plyte gl. Asus A7N8X i problem z oddtwarzaniem audio w plikach wideo avi i mpeg . Nie sadze aby bylo to wina karty graf. (choc jest ona baradzo slaba) i na pozyczonym GeForce3 dzialalo tak samo. Oto do czego udalo mi sie dojsc: gdy wylaczam sterowniki karty muz. wideo oddtwarza sie poprawnie...
Komputery Hardware :: 28 Paź 2003 12:14 :: kelpi :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1036

Problem z kolumnami

mi siwe wydaje ze to nie jest wina ani kolumienek ani formatu moze to byc wywolane przestrojeniem sygnalu lub moze kabel ktory idze od karty dziewkowej do wzmacniacza napotyka na zaklucenia i powinienes sprawdzic czy czasem przez kabel nie daje zaklucen i wterdy bexziesz musial dac kabel ekranowany ...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 28 Paź 2003 19:15 :: Piter20 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 745

MSI KT4V jest lepszy od SB. Live 5.1?

AC'97 jest standardem i jest produkowany przez rózne firmy a co za tym idzie porównywanie jednego AC z drugim AC to temat rzeka ... Ale... jesli juz masz AC'97 to wywal kondensator 0,033µ z nogi 12. Wkurzajace jest to pykanie na kazde zdarzenie Win'a. Mam wsród swoich "zasobów sprzetowych"...
Komputery Hardware :: 01 Lis 2003 15:19 :: tzok :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 2757

SONY XR-CA310 brak dzwieku

2 radia SONY XR CA310 to sa kasety jedno jest nowe ale nie ma gwarancji a drugie juz nie ma gwarancji.... badz co badz obydwa dzialaly i nie dzialaja tzn wszystkie funkcje dzialaja poprawnie ale nic nie wydostaje sie na zewnatrz czyli brak jest jakiegokolwiek sygnalu z wyjscia na glosniki :( osobiscie...
RadiaSamochodowe Serwis :: 16 Gru 2003 11:06 :: SlaweK :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1061

Alphard następcą 888????

no tak ale zawsze chinszczyzna pozostanie chinszczyzną,CK jestes moze z kielc?ej nie wie ktos gdzie mógłbym kupic tanio lw650a???????????? kupiłem jeden kiedys i chce zrobic mojej dziwczynie koluienki trzydrozne(nie zna sie na dzwieku zupełnie:))wiec moge wlozyc alpharda.Za nic nie moge dostac tego...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 21 Lis 2003 10:46 :: tomaszo :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2352



Strona 30 z 190 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 188, 189, 190  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: adapter wifi samsung przełącznik twin drukarka drukuje czarno biało elektrolux wyświetla styczeń egzamin praktyczny elektroniczny regulator schemat dmuchawa maluch alternator bosh 8600gt 256mb ddr3 travelpilot fx
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group