forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



escort spalanie

Znaleziono 152 wyników na elektroda.pl: escort spalanie
Podstawowa forma zapytania: escort spalać
Forum elektroda.pl Strona Główna

ESCORT MKV RS2000 NOWE SONDY LAMBDA - test próbkowania

Witam. Wymieniłem w swoim Escorcie RS2000 (N7A;DOHC 2.0 150KM) obie padnięte sondy (2 na pare cylindrów 1/4 + 2/3 ; przed katem) ; na uniwersalne oryginalne HELLA do Escorta. Po ok 2 m-cach zauważyłem że spalanie poszło do góry o ok 1-2 litry. (w porównaniu do tego jak było na odpiętych sondach) Mimo...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Lip 2010 14:38 :: VenomDM :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 596

Ford Escort 1.3 97r. zakładanie wspomagania

Jeśli o mnie chodzi to pytałem tu i tam, i otrzymałem następującą odpowiedź: wspomaganie owszem można założyć, ale tylko do escortów z silnikami, w których to wspomaganie już występowało (1.6, 1.8, itp.). Escort to stosunkowo duże auto jak na silnik 1.3 i najprawdopodobniej motor nie da rady takim obciążeniom...
Samochody Początkujący :: 06 Kwi 2010 14:49 :: snake_90 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 6824


Reklama :: 06 Kwi 2010 14:49 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Escort 1.4i 1989 po wymianie filtrów pali więcej gazu

Witam! W escorcie instalacja gazowa oparta jest m. in. na mini lambdzie LECHO i silniku krok. ze srubą regulacyjną reduktorze TOMASETTO. Auto normalnie spalało ok. 10l LPG, a po wymianie filtra gazu i powietrza (były mocno zasyfione), spalanie wzrosło do ok. 12l. Nie mam pojęcia, o co chodzi i od czego...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Cze 2006 21:35 :: _robert_ :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 759

Gaz w escorcie

Mam Escorta 1.4 po zamontowaniu gazu też miałem problemy z gaśnięciem ,po pierwsze wymień kable WN do świec (często dostają przebić ,dla paliwa to niema ,aż takiego znaczenia ale przy gazie zaczynają się dziać różne rzeczy np.gaśnięcie silnika przy wciskaniu sprzęgła ,gdy spadają obroty ,brak siły ,duże...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Kwi 2003 02:36 :: ZDZICH. :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1888

Escort 1.6 16V, problem z przyspieszeniem

Ford Escort z instalacja gazowa półroczną. Problem dotyczy przyspieszenia przy wyzszych obrotach. Do mniej wiecej 4 000 obr. idzie jako tako a pozniej nie ma w ogole ciągu. Przyspieszenie "do przyjęcia" samochod uzyskuje tylko na pirwszych dwoch biegach .. na kolejnych jest juz coraz gorzej. Dodatkowo...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Maj 2009 21:47 :: marekwesoly :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 4645

Ford Escort 1.6 16V Zetec

Problem z Escortem 1.6 16V 96r. polega na duzym spalaniu (około 14l) i zabuzonej pracy gdy jest zimny, obroty wariują spadają, skaczą, gasnie i nie pali odrazu. Wymienilem filtr powietrza, przeczyscilem swiece i zmniejszylem na nich odległość , brak poprawy, pomóżcie.
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lis 2005 12:10 :: martinn :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 8515

escort po dodaniu gazu zadlawia sie

problem polega na tym iz czy to zimny czy cieply silnik po dodaniu gazu czuc tak jak by sie zalewal,albo brakowalo powietrza,ale razcej zalewal bo spalanie ma kolo 15l.co moze byc przyczyna tego.dodam ze pracuje rowno na wolnych obrotach tylko obroty ma wysokie kolo 1300.jak mozna zdiagnozowac te auto...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2007 23:27 :: sodzior :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 589

Escort 1.8D nie odpala mimo sprawdzenia już wszyskieg.

Zakładam nowy post ponieważ nie mogę znaleźć nigdzie nic na ten temat a i mechanicy nie za bardzo potrafią mi pomóc. Problem polega na tym że mój escort 94r. 1.8D bez turbo nie chce odpalać po przestoju dłuższym niż 8 godzin. Niby normalne bo przecież mróz i stary samochód (tym bardziej z wtryskiem...
Samochody Diesel :: 14 Lut 2011 09:53 :: marcin1171 :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 8924

Ford escort 1.8 zetek brak mocy powoli się wkręca na obroty

Witam. Posiadam escorta 1.8 95r. 105 ps silnik pali bez problemu, nie bierze oleju od wymiany do wymiany, filtry wszystkie! wymienione. silnik pracuje równo, ale co z tego, silnik na obroty wkręca się jak stary ropniak mozolnie i powoli, spalanie jak by żył 14l na 50km albo 11l na 100km tak samo jeżdżąc....
Samochody Początkujący :: 31 Lip 2009 23:58 :: bass_ :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1938

Ford Escort mk5 1.4 71KM 92r szarpanie na wysokich obrotach

Witam! posiadam Ford Escort mk5 1.4 71KM 92r, a problem jest z nim taki, że szarpie (jakby nie dostawał paliwa) na wysokich obrotach (od ok. 2500rpm). Nie jestem pewien, ale zauważyłem, że problem szczególnie występuje gdy wcisnę pedał gazu, oczywiście nie do końca :P i czekam aż się rozbuja, natomiast...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lis 2009 20:31 :: punk's :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3024

Ford Escort mk5 1.4 71KM 92r szarpanie na wysokich obrotach

Witam! posiadam Ford Escort mk5 1.4 71KM 92r, a problem jest z nim taki, że szarpie (jakby nie dostawał paliwa) na wysokich obrotach (od ok. 2500rpm). Nie jestem pewien, ale zauważyłem, że problem szczególnie występuje gdy wcisnę pedał gazu, oczywiście nie do końca Razz i czekam aż się rozbuja, natomiast...
Samochody Mechanika :: 18 Lis 2009 20:05 :: Buenor :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1139


Reklama :: 18 Lis 2009 20:05 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Gaz w Ford Escort.Czy tak można?

Witam.Posiadam samochód marki Ford Escort 94/95 rok z wielopunktowym wtryskiem paliwa.Pojemność 1400ccm. Moim problemem jest duże spalanie PB(chyba jak każdego). Posiadam ze starego samochodu instalację gazową Lovato na gaźnik. Na pewno przyda mi się butla elektrozawór i ???Parownik???Ale chyba tak...
Samochody Instalacje Gazowe :: 10 Mar 2010 23:50 :: dammos :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1209

ford escort 1.4 brak mocy

witam. w moim escorcie 1.4 91r na jednopunktowym wtrysku z gazem przybrakło mocy. wygląda to tak jakby był na maksa zajechany silnik ale to się stało z dnia na dzień. samochód rozwijał nawet do 160km/h i nagle ma ciężko 110 się rozpędzić. spalanie jest mniej więcej takie samo jak było nic nie przerywa...
Samochody Mechanika :: 09 Sie 2010 14:46 :: wskmagik666 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1893

Regulacja gazu lovato Escort 1.6 16V

Witam. Chciałbym wyregulować gaz w moim escorcie. Powodem regulacji jest zwiększone spalanie z ok 11 na ok 14 i strasznie muli na mniejszych obrotach tak jakby efekt 3 cylindrów. Instalacja lovato zamiast krokówki register, choć wtyczka na podłączenie krokówki jest (podłączałem kiedyś 2 ale zero reakcji)....
Samochody Instalacje Gazowe :: 13 Lis 2010 14:00 :: Pablogsm :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5740

Ford Escort Szarpie podczas ruszania

Witam, Posiadam Escorta U.S.A 1.9 Sefi z 93` Benzyna + LPG . Na benzynie chodzi elegancko , żadnych problemów , jednak na gazie poszarpuje go na niskich obrotach czyli głównie jak ruszam i przyspieszam. Kable i świece zmieniałem 10 tys km temu , cewke dopiero co bo padła , oraz filtry powietrza i...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Mar 2012 19:34 :: mlody_mlody5 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2319

ford escort - Przepływomierz

Witam Oto mój problem: Mój Escort 1.6 16v 94' 110KM jest ściągnięty z Niemiec i miał robiony jakiś tuning (sportowy wydech) Poprzedni włąsciciel zostawił odpięty kabel od przepływomierza powietrza. Po podpięciu kabla samochód krztusi się i dławi, i po chwili gaśnie. Zamontowany jest...
Samochody Początkujący :: 04 Kwi 2013 21:17 :: 2222501 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 678

ford escort 1.4 1994 benzyna+lpg

Witam. Przeczytałem posty o podobnej tematyce ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. samochód ford escort 1.4 benzyna + lpg . na benzynie szarpie, dziwnie bulgocze w silniku , z rury śmierdzi mocno benzyna i kapie jak by nie spalał benzyny albo za dużo dostawał. nie jestem praktycznie wejść na...
Samochody Początkujący :: 21 Sty 2014 13:40 :: krzysiek215 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 429

Ford Escort 1.8 TD Endura DE - Wysokie obroty jałowe na ciepłym silniku

Ford Escort 1.8 TD Endura DE - Wysokie obroty jałowe na ciepłym silnikuWitam. Od niedawna jestem posiadaczem Escorta Mk7 z silnikiem Endura DE 1.8 TD. Problem w tym, że po osiągnięciu temperatury "NORMAL" silnik wchodzi na ok. 1200 obr/min i nie schodzi niżej. Na zimnym obroty są na poziomie ok. 800 obr/min. Silniczek sterujący biegiem jałowym wychyla się na ciepłym...
Samochody Diesel :: 26 Wrz 2014 18:20 :: 2293657 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 186

Problem z silniczkem Krokowym i spalaniem

Witam mam znowu problem jak sprawdzic silniczek krokowy i co steruje nim w Fordzie Escorcie 1.4 91.r .I jak mu zmiejszyc spalanie. Pomocy!! Bo pali okolo 11 l/100km.
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Lip 2006 12:48 :: grzebacz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 642

potężne spalanie lpg. BRC TECNO i silnik zetec 1.8 105PS...

dołączę się pod ten temat z pytaniem. Otóż również mam forda escorta z silnikiem efi 1,6 16 v, autko niedawno kupione około miesiąc temu,jeździłem nim na gazie i średnie spalanie wychodziło mi 8-9 litrów gazu. Dodam iż samochód pali na benzynie i powyżej 2500 tyś. obrotów przełącza się sam na gaz.Problem...
Samochody Instalacje Gazowe :: 04 Lut 2010 12:57 :: andco :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 5196

Czy na gaźniku można pokazać spalanie?

Witam mam takie pytanie a mianowicie czy w moim escorcie który posiada gaźnik i instalacje LPG moge założyć jakiś komputer pokładowy który pokazywał by mi spalanie w danym momencie? Czy jest takie coś możliwe? Pozdrawiam Dawid2605
Samochody Archiwum :: 30 Gru 2008 10:13 :: tomus2k :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2243

ford escort i gaz

Witam! Zalozylem niedawno gaz do escorta '91 EFI i powoli zaczynam tego zalowac. Przyczyna jest praca silnika, na gazie jeden cylinder nr 1 nie pali ( jak by go nie bylo). Za rada fachwcow wymienilem walek rozrzadu, popychacze, swiece, przewody WN i nic, cylinder dalej nie pracuje. Na bezynie tez jest...
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Mar 2004 01:28 :: coolig :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1217

Ford escort 1.4 pytanie

DZIEKI ZA ODP A ile powinien spalic i ile moze kosztowac takie podlaczenie w servisie?? Magnetyzer oczywiscie jak juz wyreguluja zeby normalnie spalal. A w tylnij klapie wlasnie nie ma tego wylacznika. Ja tez mam Escorta 1,4i tyle że starszego ('89) i pali w trasie niecałe 8 a w mieście (Kraków)...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Wrz 2004 23:46 :: tun :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3069

Escort 91 LPG

Witam proszę o podzielenie się informacjami dotyczącymi ilości spalania gazu/benzyny w waszych Escort'ach chodzi mi o model z silnikem EFI 1,6 z 1991r . instalacja gazowa BRC bez komputera. Pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lut 2005 09:17 :: admirators :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 699

Ford Escort 1,3l 94`

Witam! Mam podobny problem we Fieście 1.4i '94. Wszystkie objawy co ty + zawieszające się obroty i duże spalanie. Walczę z tym już od 2 miesięcy i nie mogę wywalczyć, chociaż dużo się już nauczyłem. Coś czuje, że w warsztacie też sobie z tym nie poradzą tylko będą chcieli wymieniać wszystkie podzespoły...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Sty 2009 19:11 :: kuba...... :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3044

Ford Escort 1.6 16V benzyna - gaśnie jak zimny

Wszystkie możliwe łącza wyczyszczone (preparat CHEMSARCZ) były czyste, silnik krokowy wymieniony (na okres 3 dni bez zmian ) przewody wysokiego napięcia wymienione na nowe świece nowe przewód odpowietrzenia skrzyni czysty raczej nie ma możliwości uszkodzenia wężyka gumowego sprawdzone . Spalanie raczej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Mar 2011 09:25 :: Gość :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 41635

FORD ESCORT 1.6 16V - gaśnie i śmierdzi benzyna

Jak na ta pojemnosc silnika te auta nie pala najmniej w miescie zima to napewno spalanie przekracza 10l.
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lis 2005 12:04 :: martinn :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 5343

Ford Escort 1.6 EFI 91r.

Dzieje sie to na benzynie? Zapchane wtryskiwacze. Po wyczyszczeniu spalanie powinno sie poprawic. Sprawdz tez filtr paliwa.
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Wrz 2007 06:54 :: Doktorr :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1931

Podstawka pod głosniki przednie do Escorta

Można próbować dać niższe boczki i wpasowac jakieś owale ale też te fordowskie: 5*7. Albo dwie 13. Ale nie wiem, czy efekt wynagrodzi nakłady pracy. No i zawsze można zamontować elektryczne szyby... :D (tak opważnie, to kiedyś montowałem zestaw do szyb SPALa, bo klient zażyczył sobie paneli z głośnikami...
CarAudio Ogólne :: 17 Maj 2005 21:51 :: Błażej :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 690

LPG do Escorta 99

Witam. Przede wszystkim co rozumiesz pod pojęciem dobra instalacja? Instalacje możesz do wielokunkta bez komputera założyć 1300-1500zł i też bedzie chodziła jak sie ktoś na tym zna to żaden problem jeszcze da gwarancje że to bedzie jeździło bezawaryjnie. Mam Escotra z 97r. 1,8 16V plastikowy kolektor...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Cze 2005 17:12 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1431

kto wie dla czego ford escort?

znalazłem przyczyne tych obrotów mianowicie po odpięciu czujnika jazdy samochód zachowuje się tak jak powinien czyli podczasz jazdy na luzie obroty spadają do obrotów wolnych nie wiem tylko jak na to będzie się miało do jazdy i spalania a apropo po co komp. czujnik jazdy może ktoś wie??
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lip 2005 21:42 :: 1rycho :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1500

Ford Escort 91 EFI

Silnik to nagrzewa się bardziej przy zbyt póżnym zapłonie, gdyż spalanie przeciąga się na suw wydechu i nagrzewa bardziej ścianki cylindra. Wręcz nawet czasami cały kolektor wydechowy.
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Sie 2005 20:10 :: KingKong :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1773

Regulacja parownika - czy ma wpływ na spalanie gazu?

Ostatnio mój Escort 1,8 16V z 1996 r. spalił mi blisko 18 litrów gazu na 100 km... Jest to o tyle ciekawe, że dokonałem ostatnio komputerowej regulacji w firmie która mi ten gaz założyła. Regulacja była spowodowana zbyt dużym zużyciem gazu, które wtedy wynosiło 15 l... W związku z powyższym mam następujące...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 23:36 :: werosnik :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3929

Escort 1.6 16V 96r

Jeśli nie ma innych objawów typu: większe spalanie, słabe ogrzewanie itp. to ja bym się nie martwił bo mam już N-tego Forda i we wszystkich było podobnie jak piszesz.
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Wrz 2005 17:51 :: Tomek665 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1063

Ford Escort 1.3 93r - Kod 42 ????

tak migalo cztery razy i pauza i dwa razy . Usterki: Spalanie 12 na sete po miescie , cała rura okopcona , delikatne falowanie na wolnych obrotach.
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lut 2006 22:50 :: ketang :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2796

Escort 2000 wysokie obroty

Witam Chciałbym sie doradzic co moze byc przyczyna braku płynnego zejscia z wysokich obrotów silnika samochód Ford Escort Rok2000 16V wtrysk. samochód nie jest słaby tylko ma problem z opóznionym zejsciem z obrotów silnika Jezeli zdejme kostke z silnika krokowego (dwuprzewodowa) to samochód zachowuje...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Sie 2006 19:54 :: roman1000 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1236

escort,nadal problem z obrotami

Witam.Wymieniłem filtry ,świece,przewody,olej,zrobiłem test elektryki.Doszła wymiana sondy.poza tym tester nie wykazał błędów.Zmiejszyło się trochę spalanie do ok 10l.Po uruchomieniu silnik nadal wchodzi na ok1600 obr.i obniża je dopiero po nagrzaniu się silnika.Czujnik temperatury jest ok. Sprawdziłem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Sie 2006 00:11 :: firdy :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 663

Escort 1,4i mono wtrysk spadające obroty i inne :(

Witam, czytałem już wiele postów w tym temacie ale ja mam trochę ciekawszy problem :) 1. jakieś 2 lata temu zamontowałem gaz do mojego autka i zaczęły się problemy z poruszaniem się na benzynie ( na gaz chodził jak złoto) tz. Przy małych obrotach się krztusił po zwiększeniu obrotów jechał jako tako...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Sty 2007 00:25 :: Rob600 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 522

czasy wtrysków, wolne obr.,zetec 1.6 escort

Te silniki są bardzo kapryśne,praktycznie wszystkie klamoty muszą być "motorcrafta" czyli oryginałki.silnik na niczym innym nie będzie chodził optymalnie.Kiedyś miałem poprzednika zeteca; 1.6 16v,zanim ustawiłem go pod swoje oczekiwania minęło ok roku kombinacji.Jest kilka spraw: PALIWO: nie masz pewności,że...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Paź 2007 22:54 :: zibi70 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2097

Ford escort 1.6 16v gasnie jak zimny

witam,pomocy,moj escort1995r/1.6 16v combi mam problem na zimnym silniku,po odpaleniu pochodzi ok.1min i gasnie lub zwolni obroty i zaraz wroci do normy.Co moze byc???mam tez lpg od 3tyg.i spala od 10 do 11l/100km cykl mieszany to ok, czy nie?
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Lip 2011 22:14 :: janior20 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 18847

Coś z przyśpieszeniem Escort 1.6i EFI

Witam Jak widać historia lubi się powtarzać mam takiego forda z EFI choć z 93r, i mam problem. Silniczek super poniżej 10L gazu na 100 km, ale od pewnego czasu zaczął się dławić na paliwie tak jak by miał go za dużo. Na gazie jest niby ok wkręca się na obroty o niebo lepiej niż na benzynie również...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Cze 2008 07:41 :: ginio77 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1228

Escort 1,3 jeździ niecałe 140km/h

Temat ciekawy więc podzielę się moim doświadczeniem. A więc kiedyś eksperymentując z dolotem, wstawiłem pomiędzy obudowę filtra powietrza a grilem auta rurkę aluminiową o identycznym przekroju co obudowa filtra, ale wyprowadziłem ją pod samym grilem. Z teorii im zimniejsze powietrze dociera do komory...
Samochody Początkujący :: 24 Lip 2008 17:35 :: Qool_Luki :: Odpowiedzi: 33 :: Wyświetleń: 3085

Escort mk7 1.8 16V + BRC TECNO...szanowni jak podnieść...

Więc auto jest krótko zagazowane, zdążyło już strzelić ale natychmiast wymieniłem przepływomierz, świece i przewody W/N. Chodzi na benzynie podręcznikowo, 900 obr zawsze i wszędzie. Na gazie też równo chodzi i te 750obr trzyma, chyba że się FEST nagrzeje to wtedy podejdzie pod 900. Chciałbym widzieć,...
Samochody Instalacje Gazowe :: 07 Wrz 2008 19:48 :: andco :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2240

Ford Escort 1.8 LO-GAS

Panowie zdemontowałem to pokrętło na rurze i zamontowałem ten silniczek krokowy zauważyłem ze on w środku rusza takim metalowym trzpieniem, i zdemontowałem te opaski co były na rurze powietrza do filtra , silnik wogóle sie nie wkrecał w obroty i spadał do 600 obrotów wiec zamontowałem spowrotem 2 opaski...
Samochody Instalacje Gazowe :: 09 Wrz 2008 16:34 :: krzysztof konopnicki :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 5330

Escort 98 zetec rosną obroty.

Jak silnik się nagrzeje to obroty rosną jeżeli dojadę do świateł lub dłużej postoję z załączonym silnikiem. Jeśli obrotomierz ma poniżej 1500 to nie rosną zawsze ale jeżeli ma ponad to zawsze rosną do 3 tyś i stoją. Jak przyjdzie zima to auto będzie wpadało w poślizg, czy to prawda, bo mogę jeżdzić...
Samochody Mechanika :: 01 Lis 2008 16:25 :: szakal8 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 888


Reklama :: 01 Lis 2008 16:25 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Escort 1,8td 96r kopci i nierówno pracuje jak zimny.

Sprawdzić nie zaszkodzi,to 10 minut roboty.Gdy np 2 świece nie grzeją to po odpaleniu w cylindrach w których są te świece nie jest spalana całkowicie ropa i stąd bierze się biały dym i nierówna praca,a gdy silnik się trochę zagrzeje,temperatura w tych cylindrach wzrasta i wszystko wraca do normy.Poniekąd...
Samochody Diesel :: 25 Gru 2008 02:00 :: mdcs :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2935

Escort 1.8 TD 70km przerobka na wersje 90km

Ja też mam ten model ale nie zmieniam bo 20 KM nie odczujesz a szkoda czasu i kasy. Różnice między Endura -DE 70Km a 90 Km: inna pompa(u mnie Lucas i elektroniczna kontrola), w 90KM jest podciśnieniowo to zrobione. inne końcówki wtrysku, inne świece żarowe, inny kolektor dolotowy(pasuje od Mondeo) turbina...
Samochody Archiwum :: 30 Gru 2008 22:55 :: pan_kotek :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2117

Problem z odpalaniem FORD ESCORT 1,8D 92r

Odświeżę temat bo mam podobny problem. Taki sam escort 1.8 D Problem w tym że na mrozie już od -2 ciężko go odpalić. Trzeba kręcić około 20 sekund i dopiero powoli zaczyna załapywać aż w końcu odpali na wszystkie cylindry. Tylko że jeżeli go od razu bym zgasił to następny raz zapala na dotknięcie. Miałem...
Samochody Diesel :: 20 Sty 2009 15:05 :: cobra_bajka :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 4213

escort endura DE TDI 90KM chodzi o ruchy "wajchy"

Witam. Chodzi o zachowanie tej wajchy "od ssania". Jeśli mógłbym prosić o wyjaśnienie zjawiska - byłbym bardzo wdzięczny. A jest tak: - auto zimne zapala i silnik trzyma obroty rzędu 1200 nawet gdy dobrze rozgrzany, a wajcha jest w pozycji "ssanie". - gasimy silnik i przekręcamy TYLKO kluczyk bez...
Samochody Diesel :: 16 Gru 2009 23:22 :: andco :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2181

Brak mocy(?) Ford Escort

Myślisz, że może być z układu chłodzenia? Jeżeli w układzie chłodzenia poziom się trzyma, silnik się nie przegrzewa, a kapanie (lanie) wody z wydechu ustaje po jego nagrzaniu - to nie ma podstaw do zmartwienia. Ja mam w tłumikach w najniższych punktach powiercone dziury, żeby wykroplona woda nie zalegała...
Samochody Instalacje Gazowe :: 13 Kwi 2009 21:42 :: ElpigazN :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2226

Escort 90r 1,6 PB

Mianowicie jest to taki samochodzik który ma problem. Czujnik IAT ma stabilne zasilanie Jeśli się podepnie sprawny spada z obrotów i gaśnie. Jeśli się go odepnie jest wszystko ok. Spalanie jest dosyć duże ale przy sondzie już wielu się wysypało bo kłeby izolacji i kable ponakłuwane ale pracuje.
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Maj 2009 21:55 :: romoo :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 419

Swap wtrysków Ford Escort 1.6 XR3i

Aparatem sobie nie zawracaj głowy, zostanie ten co masz, i będzie ok. Pomyśl nad wtryskami, bo tam napotkasz problemy. Po pierwsze wtryskiwacze od k -jetronica mają z 5 cm długości, sterowane elektrycznie ok 1cm mierząc od o-ringa w kolektorze dolotowym do miejsca w którym tryskają. Drugi problem to...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Cze 2009 12:14 :: Marcin G. :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2960

Escort , który nie ma mocy

(...)Znika mi płyn chłodniczy , co dziwne auto mi się nie grzeje , wentylator chłodzi jak należy węże są w porządku, po prostu mankament w tym , że płyn ze zbiornika ucieka tylko gdzie? Szukaj na necie instrukcji wymiany uszczelki pod głowicę silnika i przygotuj się na ostre rozbieranie silnika....
Samochody Początkujący :: 20 Lip 2009 15:54 :: mercedesik :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2266

Escort 1.8 16v 105km Kody EECIV - jak go rozgryzc?

ogolnie probuje wyczaic o co kaman, bo zaczal mi duzo palic,dostal lekkie falowanie obrotow, przy wkrecaniu na obroty od zera ma lekka "dziure" i troche przerywa - na wyzszych juz nie, a jak schodzi z wysokich to na chwilke zejdzie po nizej normy, nawet do ok 600 rpm. Wymieniona czujka temp cieczy (...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Lip 2009 18:26 :: spider1712 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1336

Problem z gazem w ford escort 1.4

Witam, posiadam forda escorta 1.4 z AL-600, problem tkwi w tym ze spalanie na trasie wynosi 15-16l!! przy ekonomicznej jezdzie, bylem z tym problemem u gazownika to wyregulowal sklad mieszanki na parowniku i niby mialo byc lepiej ale spalanie nadal takie samo, na benzynie auto jezdzi normalnie wiec raczej...
Samochody Instalacje Gazowe :: 13 Lip 2009 14:44 :: Pablus21 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3065

Ford ESCORT ghia 1.8TD 1997r ubywa płynu chłodniczego

Te uszczelniacze nie są dobre na dłuższą metę. Paruje ci przednia szyba? Jeśli tak Tzn że możliwe że nagrzewnica lub któryś z przewodów do niej dochodzące jest pęknięte. A jeśli okazuje się że nagrzewnica jest OK to trzeba brać pod uwagę bardziej skomplikowaną naprawę jaka jest wymiana uszczelki pod...
Samochody Mechanika :: 06 Paź 2009 23:58 :: darnel :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 6090

Escort 1.6 8v 90 - praca na wysokich obrotach

Tez pomyslalem o ukladzie podcisnieniowym. Sprawdz szczelnosc. " Jadąc na 4 biegu przy prędkości 60 km ma 3000 a czasami nawet dochodzi do 3500." Mzesz rozwinac ten skrot myslowy. Mo nie kapuje tego. Przeciez skrynia biegow ma stale przelozenia i nie ma szansy aby to w ten sposob dzialalo. Przy...
Samochody Mechanika :: 13 Wrz 2009 10:43 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1748

Ford escort 1.8 TD sygnał dawki ropy skąd??

Witam. Chciałbym sobie zrobić do Escorta wskaźnik spalania, od pompy wtryskowej nie widzę żadnych przewodów a chciałbym sie dowiedzieć czy jest jakiś sygnał z którego mógłbym skorzystać przy przeliczaniu spalania. Jeśli ktoś się orientuje gdzie i czego mam szukać to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Paź 2009 19:27 :: trustno1 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1944

Ford Escort 1.6 16V 93r nierówno pracuje

Teraz mam wątpliwość... i pytanie. Przez ostatnie kilka dni miałem okazję sprawdzić jak pracuje silnik po regeneracji reduktora. Zawór na registrze ustawiony według zegara na godzinie 2, samochód był niezbyt silny. Spalanie wychodziło ponad 12 litrów w mieście przy oszczędnej jeździe, to jest przyspieszanie...
Samochody Instalacje Gazowe :: 10 Gru 2009 20:19 :: Qwet :: Odpowiedzi: 72 :: Wyświetleń: 23142

Escort 1.8i 16v lpg zetec: odpalanie na gazie

Ja miałem w jednym samochodzie sekwencję tak ustawioną, że na ciepłym silniku odpalała praktycznie na gazie. Ale nie ma róży bez kolców - efektem tego była konieczność wymiany wtryskiwaczy benzynowych i jak napisałem tanie to nie jest, bo same wtryskiwacze kosztowały ponad 1600zł + wymiana. Różnice między...
Samochody Instalacje Gazowe :: 31 Paź 2009 10:53 :: gimak :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 979



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: proste uklady pralka przelewa schemat ursus instalacji spawarka płytka migać pasek podłączyć silnik elektryczny uszczelka vaillant whirlpool l003 samsung le32b530p7w szyby freelander płyta indukcyjna mastercook
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group