Zle sie wypowiedzialem.Dokladnie chodzi mi o to ze mam nowy 6 diodowy mostek do espero.W orginale do tego mostka jest regulator w ktorym jedna szczotka jest zwarta z masa.Ja mam nowy regulator do lanosa ktory ma szczotki izolowane.Moje pytanie jest takie, czy moge zalozyc regulator od lanosa do tego mostka wczesniej przerabiajac troche orginalny szczotkotrzymacz...
Odłączyłem, nie działa jak ponownie podłączyłem jest ok,ale tylko ruszyłem przełącznikiem zaczeły chodzić i juz nie dało sie ich zatrzymac. Zamówiłem przełącznik, zobacze czy to on robi te zwarcie. pozdr...maru71
Można podpiąć urządzenie, ale ono tak samo czyta błędy. Zresztą w 1.5 jest niestandartowy protokół ALDL8192 a 1.8 i 2.0 ma standartowy. Można użyć do 1.5 monitora GM monitor Zwarcie styków A i B wywoła kody na desce rozdzielczej auta. Styki te są w kostce na kasetą silnika obok nóg pasażera i są to dwa skrajne styki w poziomie. Ciężko się pomylić bo...
Moze coś samym aparacie zapłonowym - jakieś zwarcie - mistrzostwo świata to w tym pojeździe nie jest pod względem napędu.. ( miałem Espero 2,0 16V silnik niby od opla ale wszystko pomieszane i inaczej zrobione) Pozdr.J.
Witam wszystkich, Mam problem z espero, na wolnych obrotach chodzi ładnie, jak powoli przyśpieszam to wszystko wydaje się być dobrze, ale gdy dodam więcej gazu to odczuwam jakby się mulił, zalewał czy coś takiego. Sczytałem błędy poprzez zwarcie pinów A i B i były to 42 i 53 . Czyli toś z immobiaizerem ale to raczej nie od tego, a drugi to coś z zapłonem....
Witam, mam problem z espero 2,0 1996r. a polega on na tym że nie włącza się wentylator na chłodnicy, przekaźniki działają, bezpieczniki ok. kiedy zdejmę kostkę z czujnika na zapalonym silniku to wentylator zaczyna pracować po założeniu jej z powrotem wentylator przestaje działać, na samym zapłonie kiedy zewrę dwa przewody w kostce od czujnika wentylator,...
są zapalone - wyłcznik świateł nie reaguje , nawet po przekręceniu kluczyka. Przypuszczam ze moze byc to jakies zwarcie (przekaźnik?). Problem powstał po tym jak zostawilem autko wczoraj na światlach
Stan spoczynkowy emulatora wtryskiwaczy to praca na benzynie, po pojawieniu się napięcia (załączeniu na gaz) mikroprzekaźniki rozłączają obwody na których w tym czasie pozostają mostki z oporników. Suma oporu wtryskiwaczy i tych w emulatorze powoduje, że wtryskiwacze nie mogą się otwierać a sterownik silnika nie widzi błędu. Czasem zdarza się , że styki...
Może masz hak i na gniazdku jest zwarcie.P mam hak idę posprawdzać :D Dodano po 24 Może masz hak i na gniazdku jest zwarcie.P KOLEGO SERDECZNE PODZIĘKOWANIA JESTEŚ GENIUSZEM TYLNE GNIAZDO było ZAGIęTE PODCZAS COFANIA KABLE PODESZłY I ZWARCIE GOTOWE JEST OK SERDECZNIE JESZCZE RAZ DZIęKUJE :please: :please: :please: :sm9:
Zwarcie w uzwojeniach wykancza ci regulatory.
Autko jak w temacie w dnu wczorajszym przestał działąć wskażnik temperatury silnika na desce i nie załancza wentylator chłodnicy . Czy w tym modelu jest tylko jeden czujnik temperatury? (ten pod kolektorem sącym ) i czy mogę zewrzeć jego styki aby sprawdzić że to on walnoł?
Przekaźnik może być zwarty, a co do drugiego pytania to użyj wyszkuwarki bo już wiele osób się wypowiadło o plusach i minusach tego rozwiązania.
Witam, "Umarło" Daewoo Espero 1.8 1996 mojego kolegi. Nie zapala się wcale Check Engine (choć powinno po przekręceniu kluczyka, a potem powinno zgasnąć), ECU nie steruje przekaźnikiem pompy paliwa. Gdy przekaźnik jest fizycznie zwarty, pompa pracuje ale auto nadal nie pali, tj. parsknie raz, może dwa a potem cisza. To samo przy odpalaniu na gazie. Bezpieczniki...
Auto po odpalaniu na gazie dymi jakby dostawało za dużą dawkę gazu.. Czy sposobem na sprawdzenie emulatora jest zwarcie 4 pinów pozostawiając tylko dwa wolne (zasilenie) ? Na dwóch kablach od wtrysków powinno być napięcie a u mnie tylko na jednym jest 2v... Emulator Lecho elektronika
Po wylaczeniu stacyjki nie pobiera pradu ~0.01A. Po przekreceniu kluczyka jest pobor w granicach 1A, kontrolki po sekundzie przygasaja, moze gdzies male zwarcie byc >?? Napiecie na akum. 12,5 V
Witam Mam poważny problem z wentylatorem na chłodnicy. Otóż przy pierwszej temperaturze przy której mają się włączyć WOLNIEJSZE OBROTY (stopień I) - nie ma żadnego problemu, wentylator pracuje jak powinien, natomiast gdy wskazówka temperatury podejdzie coraz wyżej - przepala mi bezpiecznik 30A i wyłącza całkowicie obwód zasilania wentylatora. (czyli...
Problem raczej wstępnie rozwiązany. Po zwarciu styków A i B na złączu diagnostycznym wyświetlił się błąd 53 (prawdopodobnie błąd immobilizera). Czy da się go jakoś ten immobilizer usunąć/obejść?
Wyjmij czujnik na wierzch zakręć nim "na wierzchu" jak masz zasilanie i masę to przetnij sygnałowy i sprawdź czy sam czujnik podaje sygnał,może masz zwarcie na przewodzie sygnału.Jeśli nie podaje w ogóle tak "na luzie "też to czujnik wadliwy.
W tych silnikach podejrzewam, że większość EGR jest zaślepiona. Nie mniej jednak źle ustawiona instalacja gazowa jest w stanie wywołać ten błąd. Sterownik silnika na podstawie danych z sondy lambda i map sensora weryfikuje działanie EGR-a. Nie do końca. A raczej wcale nie. Sonda tam jest jenoprzewodowa - czyli jak wiadomo czasem działa, czasem nie...
Uu, pilnujesz :) Pewnyś immobilisera ? Co z tymi kilkoma błędami co je możesz mieć ? Emulator podłączałem. Raczej trzeba by go odłączyć, zewrzeć rozcięcie i przywrócić fabrykę bez lpg. Wyjąłem przekaźnik pompy i też nic Pali bez ? Czujnik ciśnienia oleju masz 4pin ? Odpowiedź na inne pytania ?
Też tak myślałem, ale nie za bardzo wiem w którym miejscu to szukać - centralka alarmu w samochodzie to "Lampart 2". Kiedyś (ze 4 lata) jak się zamykało centralny zamek z pilota to następował błysk tych bocznych migaczy, później te migacze przestały błyskać chociaż centralny działał dobrze. A teraz działa to tak jak to poprzednio opisałem tz. przy zapalonym...
Wiam. mam problem z moim Espero, otóż bez przerwy świecą się w moim samochodzie światła cofania, mimo że w stacyjce nie ma nawet kluczyków, zwykle zaświecały się po przekręceniu zapłonu i wrzuceniu wstecznego, teraz świecą non stop. Mało tego, również na wyłączonym zapłonie, bez kluczyków w stacyjce w momencie wrzucenia wstecznego biegu zapalają się...
Witam, Daewoo Espero 1.8 8V 70kW 1996r. Po włączeniu zapłonu pali 2 bezpiecznik pod nogami kierowcy (FuelPump, Immo, (ign)). W momencie poszukiwania zwarcia(żarówka H7) przekaźnik od pompy paliwa brzęczy strasznie :) Przy "30" (przekaźnik pompy paliwa) są 2 przewody. Niebieski (bezpośrednio zasilanie pompy) oraz szary z białym paskiem bodajże. Jakakolwiek...
Dziś po sprawdzeniu raczej mogę wykluczyć końcówkę, bo nie gra tylko prawy tył, natomiast prawy przód i reszta grają normalnie. Byćmoże zwarcie. Będę szukał. Mam jeszcze kilka pytań. 1. Wciągnęła mi dzisiaj płytę. Płyta jest w środku a na wyświetlaczu jest napisane EJECT i nie oddaje płyty. Trzeba to będzie jakoś własnoręcznie wyjąć, tylko jak? Może...
astronomus czy to jest Espero? Zrób takie doświadczenie znajdż przekażnik pompy paliwa /jeśli to Espero to znajduje się w tabliczce bezpiecznikowej wewnątrz samochodu/ i zewrzyj mostkiem styki robocze tego przekażnika powinna włączyć się pompa na stałe no i wówczas odpal auto jeśli będzie chodziło od pierwszego zapalenia to przyczyny należy szukać może...
Do spreżarki ( przynajmniej w D. Espero) od strony paska klinowego przychodzi wtyk z dwoma kablami. To przyłącze do elektromagnesu sprężarki. Sprawdź napięcie czy dochodzi i ew. WD40. Jeśli nie ma 12V po załączeniu klimy szukamy gdzieś indziej , np. czujnik ciśnienia odczynnika. Ten jak znajdziesz( o ile w Twoim jest), to drut zwarcie na wtyczce i obserwujesz....
Witam Wszystkich. Jesli jóż tak bardzo chcesz oszukać ten sterownik wiatraków, to wstaw w miejsce wentylatora rezystor, powiedzmy 60=100 ohm, sterownik sprawdza cewke wentylatora za zwarcie i przerwe w obwodzie. Jednak polecam wymiane samego sklaplacza, jesli dobrze oszukasz na szrocie to dorwiesz za pare groszy, do tego dojdzie nabice układu. Ten czujnik...
Mam ATU plusa który przerabiałem na starszy model włącznie z wnętrzem miałem ten sam silnik co ty fabrycznie i jeśli odpiąłeś wtyczkę z kostki i zwarłeś auto na "krótko" i zagadało to oznacza że szlag trafił kostkę stacyjki . od 7 lat gdy od kiedy siedzę w Poldkach to nie spotkałem się z samym uszkodzeniem stacyjki "Plusowej" co najwyżej padających...
Rzeczywiście machnąłem się przy rysowaniu w paint'cie. Ten kondensator jest równolegle do ścieżki. Jak jest zwarty to on tam na ozdobę tylko jest.