forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



ewidencja praca excel

Znaleziono 24 wyników na elektroda.pl: ewidencja praca excel
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Excel - tabelka czasu pracy . formatowanie

Witam Postanowiłem zrobić tabelkę w Excelu do liczenia godzin czasu pracy . Jednak jest to takie proste i takie trudne . Kombinowałem jak to sformatować żeby wszystko wyliczało samo po wpisaniu godzin , ale wylicza jakieś bzdury . Ściągałem tez gotowca tabelka udostępniona przez office.microsoft.com/pl...
Komputery Software :: 04 Sty 2011 16:35 :: winiw :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 9737

grafik w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka

Pokaż co do tej pory zrobiłeś, wklej plik arkusza. Zerknij na podobne tematy na forum (tylko kilka wybranych, opcja SZUKAJ da znacznie więcej wyników): [url=]Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=]Excel - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów [url=]MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych...
Komputery Software :: 06 Lut 2012 13:02 :: bimber83 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 14891

Excel zaawansowany - czas pracy maszyny, ostrzeganie przed wymianą części

Witam, dostałem nie lada zadanie od prowadzącego zajęcia z Excela, aby wykonać narzędzie zajmujące się ewidencją czasu pracy maszyny. Działanie narzędzia ma być następujące: Wpisujemy czas pracy urządzenia w danym dniu, w ciągu danej zmiany. Czas z zakresu 0-8, dzień wybierany z listy - proste...
Komputery Software :: 19 Lut 2015 18:54 :: joker0skater :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 240

Grafik pracy pracowników

Proponuję zerknąć do działu [url=]Komputery Software jest tam wiele tematów o grafikach w Excelu. Można założyć swój temat, zawsze ktoś pomoże. Kilka przykładów: [url=]grafik w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka [url=]Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=]Excel - obliczanie...
Ogólny Techniczny :: 03 Lut 2012 14:13 :: Kwia_tuszek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 10271

Formatowanie warunkowe excel

Witam mam grafik z ewidencją czasu pracy, dni ustawowo wolne (niedziele, święta itp.) są oznaczone kolorem czerwonym i x w komórce, formuła która to formatuje wygląda tak: =LICZ.JEŻELI(C6:AG6;$AV$5) komórka AV5 jest sformatowana właśnie na kolor czerwony i wstawiony x. Od pewnego czasu...
Komputery Software :: 26 Mar 2012 22:14 :: iza1979 :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 6706

Excel - zaciąganie formatu i danych z tabeli do innych plików

Witam - opracowałem dla ok. 40 osób formularz w excelu w formie tabeli/kalendarza mającej na celu ewidencję czasu pracy w danym dniu. Każdy z pracowników ma indywidualny plik znajdujący się na serwerze sieciowym z indywidualnym hasłem. Dane tam wpisywane są pobierane do pliku zbiorczego znajdującego...
Komputery Software :: 09 Sty 2013 07:03 :: hefajek :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 618

MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

W polach gdzie występują godziny, występują również litery np. U - to Urlop Wypoczynkowy. Jest to ewidencja czasu pracy z urlopami, chorobowymi itp. Dlatego przy zliczaniu godzin lub nadgodzin, chce żeby excel pomijał te komórki gdzie występują litery. A jaka to jest funkcja, która sprawdza czy wpisana...
Komputery Software :: 03 Maj 2011 19:35 :: Marcin230 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 12626

Excel 2007, przypisanie pola z listy rozwijalnej do innych danych w arkuszu

Witam, Problem pewnie będzie banalny, ale pusteczka w głowie. Otóż robię ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok...
Komputery Software :: 08 Lip 2012 21:41 :: deny777 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1561

liczenie nadgodzin w arkuszu excel

mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno...
Komputery Software :: 03 Lut 2014 22:11 :: MasterP88 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 6178

Excel - Kalendarz w Excelu

OK. Co to za różnica jaki to ma sens, kto to będzie wpisywał, na ile ma być dni i czyj jest problem ze zliczaniem godzin itp. Zazdroszczę też wiedzy na temat ewidencji czasu pracy kolegi. Poprosiłem Was o radę i pomoc w kwesti klikam na komórkę, pokazuje się kalendarz, wybieram datę a ona mi się pokazuje...
Komputery Software :: 26 Paź 2013 20:46 :: tadkli9743 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5523

excel-Ewidencja czasu pracy-grafik-35 godzin

mam coś takiego potrzebuje obliczyć czy pracownik ma wymagane 35 godzin w tygodniu przerwy jeśli jest sytuacja jak wtorek-środa to nie ma problemu w jednej komórce piszę 24:00(F4) wtedy F22=F4-F8=9:45 a np.G22=G8 a w innej =sum(F22:G22)*24 i jest ok bo oblicza 23,5(przy formatowaniu komórki...
Komputery Software :: 28 Lut 2012 11:51 :: lorcyk :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 5572

Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

Witam, Stworzyłem arkusz do rozliczania ewidencji czasu pracy i mam jeden problem z sumowaniem zaplanowanych i wypracowanych godzin pracy. Po przekroczeniu doby suma pośrednia jest obliczana prawidłowo jednak w podsumowaniu kolumn wychodzą mi bzdury. Konkretnie chodzi mi o formuły w komórkach F,H,I,J,K,L...
Komputery Software :: 08 Lis 2012 13:14 :: kuzy :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 690

Excel - Ewidencja czasu pracy - nadgodziny.

Witam Mam przygotować arkusz kalkulacyjny wyliczający nadgodziny. Problem napotkałem przy zliczaniu nadgodzin (50). Nominalny czas pracy to 8 godzin dziennie. Firma płaci w dni powszednie tylko 50 za nadgodziny. W weekendy 100. Arkusz dotyczy jednego pracownika na cały rok. Podawane są godziny przepracowane...
Komputery Software :: 05 Gru 2012 15:30 :: PRL :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1995

ewidencja czasu pracy excel - do poprawki

Witam mam stworzoną ewidencje czasu pracy ale coś źle jest zrobione bo podlicza nie tak jak powinno, chciał bym dodać kilka dodatkowych pól ale nie wiem jak i nocne godziny też źle mi zlicza bo te godziny są od 22:00 do 6:00 pola oznaczone ??? nie wiedziałem jak wypełnić kolumnę "urlop" chciał bym...
Komputery Software :: 17 Cze 2013 22:37 :: Andrzej59 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1839

Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć?

Witam. Potrzebuje obliczyć ewidencje czasu pracy w Excelu. W jednej komórce (suma godzin pracy) chciałbym zastosować funkcję uwzględniającą następujące kryteria : 1. Jeżeli godzina zaczęcia pracy ma wartość mniejszą, niż godzina zakończenia, to: godzina zakończenia - godzina zaczęcia = suma godzin...
Komputery Software :: 31 Sie 2011 09:13 :: DAREK-2 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 34753

Ewidencja czasu pracy - Excel

Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc. Gdzie jest błąd, który powoduje, że w żaden znany mi sposób Excel nie zlicza poprawnie godzin nocnych (22-6)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Plik w załączeniu.
Komputery Software :: 18 Sty 2012 14:54 :: lukasto :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 5677

Excel - ewidencja czasu pracy razy stawka w euro

Mam problem z prawidłowym ustawieniem formatowania komórki tak żeby przeliczało godziny pracy na stawkę w euro.Czy w poniższej tabeli może ktoś ustawić tak aby wyszedł prawidłowy wynik. Próbowałem z różnymi ustawieniami i zawsze coś nie tak wychodzi
Komputery Software :: 09 Wrz 2012 13:43 :: Bimer535 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1245

excel - ewidencja czasu pracy - grafik niezłe wyzwanie

Witajcie jak można policzyć zawartość w kolumnach w zależności od daty którą będę wskazywał w innym polu - ale zakręciłem ;-)
Komputery Software :: 09 Paź 2012 08:56 :: maciejstolar :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2934

Excel - formuła, ewidencja czasu pracy

Witam! Wiem, że jest tego dużo tutaj ale naprawde nie rozumiem co i jak..... sprawa mi to naprawde duży problem, Wiec prosze o pomoc w rozwiazaniu i podania dokladnej formuly, przysylam w zalaczniku obrazek. Potrzebuje Total hours zeby automatycznie sie zmieniały po wpisaniu innych godzin od sun - sat. Dziekuje...
Komputery Software :: 12 Kwi 2013 01:15 :: dt1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1992

Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak wyliczyc dodatek nocny?

Witam! Chciałem stworzyć arkusz kalkulacyjny który będzie zliczał mi moje przepracowane godziny a dokładnie nadgodziny. Utworzenie takiego arkusza nie jest aż takie trudne tyle tylko że w mojej pracy za pracę w godzinach nocny tzn od 20.00 do 06.00 rano przysługuje mi większa stawka. I tutaj...
Komputery Software :: 25 Cze 2013 20:02 :: champion83 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1137

excel-Ewidencja czasu pracy

Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa to liczenie czasu zmiany nocnej 22:00 - 6:00. Może ktoś...
Komputery Software :: 26 Lip 2013 17:02 :: kierek55 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1584

Excel - ewidencja czasu pracy

Witam Chciałbym zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zliczeniu tego wszystkiego? Chodzi...
Komputery Software :: 19 Paź 2013 19:08 :: Ciapol :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1467

Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

panowie czego się męczycie chłopaki z Jeronimo Martins czyli Bidronek mają fajny programik do planowania czasu pracy w ich sklepach , jest dość dobrze z precyzowany o kodeks pracy i naprawdę dobrze śmiga , gdzieś widziałem na forum . Witam. Sporo szukałem, lecz nie udało mi się odnaleźć w sieci...
Komputery Software :: 11 Lut 2014 17:58 :: biba5 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 8442

Excel 2013 - Ewidencja czasu pracy na rok 2014

Witam Otóż mam pewien problem. Mam dosyć skomplikowaną tabelkę która ma pokazywać ile godzin dana osoba ma przepracowanych a ile np na chorobowym, wszystko ładnie pięknie ale mam posiadam różne godziny pracy Pon: 8.00-17.00 Wt,śr,czw: 7.30:15.30 Pt: 7.30-14.30 Gdybym napisał że np że od poniedziałku...
Komputery Software :: 19 Wrz 2014 18:30 :: adamas_nt :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 969



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: ewidencja praca excel klimatyzator wyłącza prosty wyłącznik lodówka cieknie radio blaupunkt fiat zmywarka błąd candy kody błędów opel astra leci woda odpowietrznika identyfikacji elementu punto wymiary honda schemat zegar piekarnika
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group