forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



ewidencja praca excel

Znaleziono 22 wyników na elektroda.pl: ewidencja praca excel
Forum elektroda.pl Strona Główna

Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak wyliczyc dodatek nocny?

... godziny a dokładnie nadgodziny. Utworzenie takiego arkusza nie jest aż takie trudne tyle tylko że w mojej pracy za pracę w godzinach nocny tzn od 20.00 do 06.00 rano przysługuje mi większa stawka. I tutaj pojawia się problem bo przeszuk...
Komputery Software :: 25 Cze 2013 20:02 :: champion83 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 951

Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć?

... pracy. 2. Jeżeli godzina zaczęcia pracy ma wartość większą, niż godzina zakończenia pracy, to: godzina zakończenia pracy (ma być domyślnie traktowana przez Excel jako godzina z kolejnej doby) - godzina zaczęcia pracy = suma godzin pracy. Pró...
Komputery Software :: 31 Sie 2011 09:13 :: DAREK-2 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 28396


Reklama :: 31 Sie 2011 09:13 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Excel - Ewidencja czasu pracy - nadgodziny.

... napotkałem przy zliczaniu nadgodzin (50). Nominalny czas pracy to 8 godzin dziennie. Firma płaci w dni powszednie tylko 50 za nadgodziny. W weekendy 100. Arkusz dotyczy jednego pracownika na cały rok. Podawane są godziny przepracowane a nie ich...
Komputery Software :: 05 Gru 2012 15:30 :: PRL :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1404

Ewidencja czasu pracy - Excel

Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc. Gdzie jest błąd, który powoduje, że w żaden znany mi sposób Excel nie zlicza poprawnie godzin nocnych (22-6)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Plik w załączeniu.
Komputery Software :: 18 Sty 2012 14:54 :: lukasto :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4936

Excel - ewidencja czasu pracy razy stawka w euro

...Mam problem z prawidłowym ustawieniem formatowania komórki tak żeby przeliczało godziny pracy na stawkę w euro.Czy w poniższej tabeli może ktoś ustawić tak aby wyszedł prawidłowy wynik. Próbowałem z różnymi ustawieniami i zawsze coś nie tak...
Komputery Software :: 09 Wrz 2012 13:43 :: Bimer535 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1050

excel - ewidencja czasu pracy - grafik niezłe wyzwanie

Witajcie jak można policzyć zawartość w kolumnach w zależności od daty którą będę wskazywał w innym polu - ale zakręciłem ;-)
Komputery Software :: 09 Paź 2012 08:56 :: maciejstolar :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2229

Grafik pracy pracowników

... przykładów: [url=]grafik w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka [url=]Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=]Excel - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów [url=]MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - d...
Ogólny Techniczny :: 03 Lut 2012 14:13 :: Kwia_tuszek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 9500

ewidencja czasu pracy excel - do poprawki

...Witam mam stworzoną ewidencje czasu pracy ale coś źle jest zrobione bo podlicza nie tak jak powinno, chciał bym dodać kilka dodatkowych pól ale nie wiem jak i nocne godziny też źle mi zlicza bo te godziny są od 22:00 do 6:00 pola oznaczone...
Komputery Software :: 17 Cze 2013 22:37 :: Andrzej59 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1311

grafik w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka

... SZUKAJ da znacznie więcej wyników): [url=]Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=]Excel - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów [url=]MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do [url=]Excel generowanie dni miesiąca...
Komputery Software :: 06 Lut 2012 13:02 :: bimber83 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 10298

excel-Ewidencja czasu pracy-grafik-35 godzin

... jest wolny czyli 24) jak to napisac że jeśli w czwartek jest W to licz od Środy zakończenie pracy 23:00+czwrtek 24+piątek rozpoczęcie pracy 13:45 a jeśli jest normalnie jw. ? Dodano po 1 oczywiscie biorąc pod uwagę jeden dzień wolnego a...
Komputery Software :: 28 Lut 2012 11:51 :: lorcyk :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 4444

Excel - ewidencja czasu pracy

... zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi po...
Komputery Software :: 19 Paź 2013 19:08 :: Ciapol :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 951


Reklama :: 19 Paź 2013 19:08 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

excel-Ewidencja czasu pracy

...Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa...
Komputery Software :: 26 Lip 2013 17:02 :: kierek55 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1188

Excel - formuła, ewidencja czasu pracy

Excel - formuła, ewidencja czasu pracy...Witam! Wiem, że jest tego dużo tutaj ale naprawde nie rozumiem co i jak..... sprawa mi to naprawde duży problem, Wiec prosze o pomoc w rozwiazaniu i podania dokladnej formuly, przysylam w zalaczniku obrazek. Potrzebuje Total hours zeby automatycznie...
Komputery Software :: 12 Kwi 2013 01:15 :: dt1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1596

MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

... występują również litery np. U - to Urlop Wypoczynkowy. Jest to ewidencja czasu pracy z urlopami, chorobowymi itp. Dlatego przy zliczaniu godzin lub nadgodzin, chce żeby excel pomijał te komórki gdzie występują litery. A jaka to jest funkcja,...
Komputery Software :: 03 Maj 2011 19:35 :: Marcin230 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 10985

Excel - tabelka czasu pracy . formatowanie

... Tygodniowa ewidencja czasu pracy . ale tam tez źle wylicza bo jak pisze nadgodziny np. 3.45+ 2.40 to wychodzi 5.85 a nie 6.25 . Według tabelki office.microsoft.com/pl Tygodniowa ewidencja czasu pracy godzina ma 99 minut ! a nie 60 ?...
Komputery Software :: 04 Sty 2011 16:35 :: winiw :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 8138

Excel - Kalendarz w Excelu

... wpisywał, na ile ma być dni i czyj jest problem ze zliczaniem godzin itp. Zazdroszczę też wiedzy na temat ewidencji czasu pracy kolegi. Poprosiłem Was o radę i pomoc w kwesti klikam na komórkę, pokazuje się kalendarz, wybieram datę a ona mi się...
Komputery Software :: 26 Paź 2013 20:46 :: tadkli9743 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3147

Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

... 7 dniach okresu rozliczeniowego oraz w podobny sposób informowała o fakcie naruszenia doby pracowniczej np. gdy pracownik w Pn rozpoczął pracę o 06:00 a we Wt o godz. 05:00 czyli dwukrotnie w ciągu 24 h. Bardzo proszę o pomoc w zredagowan...
Komputery Software :: 11 Lut 2014 17:58 :: biba5 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 6567

Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

...Witam, Stworzyłem arkusz do rozliczania ewidencji czasu pracy i mam jeden problem z sumowaniem zaplanowanych i wypracowanych godzin pracy. Po przekroczeniu doby suma pośrednia jest obliczana prawidłowo jednak w podsumowaniu kolumn wychodzą...
Komputery Software :: 08 Lis 2012 13:14 :: kuzy :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 519

liczenie nadgodzin w arkuszu excel

...mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny...
Komputery Software :: 03 Lut 2014 22:11 :: MasterP88 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5536

Excel - zaciąganie formatu i danych z tabeli do innych plików

Excel - zaciąganie formatu i danych z tabeli do innych plików...Witam - opracowałem dla ok. 40 osób formularz w excelu w formie tabeli/kalendarza mającej na celu ewidencję czasu pracy w danym dniu. Każdy z pracowników ma indywidualny plik znajdujący się na serwerze sieciowym z indywidualnym hasłem. Dane...
Komputery Software :: 09 Sty 2013 07:03 :: hefajek :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 480

Excel 2007, przypisanie pola z listy rozwijalnej do innych danych w arkuszu

... ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok godziny pracy, ...
Komputery Software :: 08 Lip 2012 21:41 :: deny777 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1249

Formatowanie warunkowe excel

... nimi czasem problem. Excel 2007 Druga sprawa, mój dzień pracy to 12 godzin, czy jest możliwość zliczenia nadgodzin? To znaczy jeśli w komórkach będą wartości większe niż 12 to excel obliczy mi sumę nadgodzin? Na w miesiącu mam dwa dni po ...
Komputery Software :: 26 Mar 2012 22:14 :: iza1979 :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 5698



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: błąd hamulca mercedes termostat sprężarka klimatyzacji zwarcie szyb focus alfa romeo licznik obsluga samsung klimatyzacja zwarcie zarowka bateria zmywarka electrolux pływak szlifierka taśmowy
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group