forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



ewidencja praca excel

Znaleziono 22 wyników na elektroda.pl: ewidencja praca excel
Forum elektroda.pl Strona Główna

Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak wyliczyc dodatek nocny?

... godziny a dokładnie nadgodziny. Utworzenie takiego arkusza nie jest aż takie trudne tyle tylko że w mojej pracy za pracę w godzinach nocny tzn od 20.00 do 06.00 rano przysługuje mi większa stawka. I tutaj pojawia się problem bo przeszuk...
Komputery Software :: 25 Cze 2013 20:02 :: champion83 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 984

Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć?

... pracy. 2. Jeżeli godzina zaczęcia pracy ma wartość większą, niż godzina zakończenia pracy, to: godzina zakończenia pracy (ma być domyślnie traktowana przez Excel jako godzina z kolejnej doby) - godzina zaczęcia pracy = suma godzin pracy. Pró...
Komputery Software :: 31 Sie 2011 09:13 :: DAREK-2 :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 28993


Reklama :: 31 Sie 2011 09:13 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Excel - Ewidencja czasu pracy - nadgodziny.

... napotkałem przy zliczaniu nadgodzin (50). Nominalny czas pracy to 8 godzin dziennie. Firma płaci w dni powszednie tylko 50 za nadgodziny. W weekendy 100. Arkusz dotyczy jednego pracownika na cały rok. Podawane są godziny przepracowane a nie ich...
Komputery Software :: 05 Gru 2012 15:30 :: PRL :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1470

Ewidencja czasu pracy - Excel

Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc. Gdzie jest błąd, który powoduje, że w żaden znany mi sposób Excel nie zlicza poprawnie godzin nocnych (22-6)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Plik w załączeniu.
Komputery Software :: 18 Sty 2012 14:54 :: lukasto :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4990

Excel - ewidencja czasu pracy razy stawka w euro

...Mam problem z prawidłowym ustawieniem formatowania komórki tak żeby przeliczało godziny pracy na stawkę w euro.Czy w poniższej tabeli może ktoś ustawić tak aby wyszedł prawidłowy wynik. Próbowałem z różnymi ustawieniami i zawsze coś nie tak...
Komputery Software :: 09 Wrz 2012 13:43 :: Bimer535 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1071


Reklama :: 09 Wrz 2012 13:43 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

excel - ewidencja czasu pracy - grafik niezłe wyzwanie

Witajcie jak można policzyć zawartość w kolumnach w zależności od daty którą będę wskazywał w innym polu - ale zakręciłem ;-)
Komputery Software :: 09 Paź 2012 08:56 :: maciejstolar :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2298

Grafik pracy pracowników

... przykładów: [url=]grafik w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka [url=]Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=]Excel - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów [url=]MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - d...
Ogólny Techniczny :: 03 Lut 2012 14:13 :: Kwia_tuszek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 9581

ewidencja czasu pracy excel - do poprawki

...Witam mam stworzoną ewidencje czasu pracy ale coś źle jest zrobione bo podlicza nie tak jak powinno, chciał bym dodać kilka dodatkowych pól ale nie wiem jak i nocne godziny też źle mi zlicza bo te godziny są od 22:00 do 6:00 pola oznaczone...
Komputery Software :: 17 Cze 2013 22:37 :: Andrzej59 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1329

grafik w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka

... SZUKAJ da znacznie więcej wyników): [url=]Ewidencja czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=]Excel - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów [url=]MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do [url=]Excel generowanie dni miesiąca...
Komputery Software :: 06 Lut 2012 13:02 :: bimber83 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 10781

excel-Ewidencja czasu pracy-grafik-35 godzin

... jest wolny czyli 24) jak to napisac że jeśli w czwartek jest W to licz od Środy zakończenie pracy 23:00+czwrtek 24+piątek rozpoczęcie pracy 13:45 a jeśli jest normalnie jw. ? Dodano po 1 oczywiscie biorąc pod uwagę jeden dzień wolnego a...
Komputery Software :: 28 Lut 2012 11:51 :: lorcyk :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 4525

Excel - ewidencja czasu pracy

... zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi po...
Komputery Software :: 19 Paź 2013 19:08 :: Ciapol :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 999

excel-Ewidencja czasu pracy

...Witam Mam problem z liczeniem czasu pracy zapisanego w jednej komórce arkusza excel. Chodzi o taki zapis 6:30-14:30, jak obliczyć czas pracy. Wiem, że były podobne pytania ale jakoś w archiwum nie mogę znaleźć pomocy dla siebie. Kolejna sprawa...
Komputery Software :: 26 Lip 2013 17:02 :: kierek55 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1221

Excel - formuła, ewidencja czasu pracy

Excel - formuła, ewidencja czasu pracy...Witam! Wiem, że jest tego dużo tutaj ale naprawde nie rozumiem co i jak..... sprawa mi to naprawde duży problem, Wiec prosze o pomoc w rozwiazaniu i podania dokladnej formuly, przysylam w zalaczniku obrazek. Potrzebuje Total hours zeby automatycznie...
Komputery Software :: 12 Kwi 2013 01:15 :: dt1 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1647

MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

... występują również litery np. U - to Urlop Wypoczynkowy. Jest to ewidencja czasu pracy z urlopami, chorobowymi itp. Dlatego przy zliczaniu godzin lub nadgodzin, chce żeby excel pomijał te komórki gdzie występują litery. A jaka to jest funkcja,...
Komputery Software :: 03 Maj 2011 19:35 :: Marcin230 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 11147

Excel - tabelka czasu pracy . formatowanie

... Tygodniowa ewidencja czasu pracy . ale tam tez źle wylicza bo jak pisze nadgodziny np. 3.45+ 2.40 to wychodzi 5.85 a nie 6.25 . Według tabelki office.microsoft.com/pl Tygodniowa ewidencja czasu pracy godzina ma 99 minut ! a nie 60 ?...
Komputery Software :: 04 Sty 2011 16:35 :: winiw :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 8264

Excel - Kalendarz w Excelu

... wpisywał, na ile ma być dni i czyj jest problem ze zliczaniem godzin itp. Zazdroszczę też wiedzy na temat ewidencji czasu pracy kolegi. Poprosiłem Was o radę i pomoc w kwesti klikam na komórkę, pokazuje się kalendarz, wybieram datę a ona mi się...
Komputery Software :: 26 Paź 2013 20:46 :: tadkli9743 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3360

Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

... 7 dniach okresu rozliczeniowego oraz w podobny sposób informowała o fakcie naruszenia doby pracowniczej np. gdy pracownik w Pn rozpoczął pracę o 06:00 a we Wt o godz. 05:00 czyli dwukrotnie w ciągu 24 h. Bardzo proszę o pomoc w zredagowan...
Komputery Software :: 11 Lut 2014 17:58 :: biba5 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 6744

Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

...Witam, Stworzyłem arkusz do rozliczania ewidencji czasu pracy i mam jeden problem z sumowaniem zaplanowanych i wypracowanych godzin pracy. Po przekroczeniu doby suma pośrednia jest obliczana prawidłowo jednak w podsumowaniu kolumn wychodzą...
Komputery Software :: 08 Lis 2012 13:14 :: kuzy :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 528

liczenie nadgodzin w arkuszu excel

...mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny...
Komputery Software :: 03 Lut 2014 22:11 :: MasterP88 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5611

Excel - zaciąganie formatu i danych z tabeli do innych plików

Excel - zaciąganie formatu i danych z tabeli do innych plików...Witam - opracowałem dla ok. 40 osób formularz w excelu w formie tabeli/kalendarza mającej na celu ewidencję czasu pracy w danym dniu. Każdy z pracowników ma indywidualny plik znajdujący się na serwerze sieciowym z indywidualnym hasłem. Dane...
Komputery Software :: 09 Sty 2013 07:03 :: hefajek :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 492

Excel 2007, przypisanie pola z listy rozwijalnej do innych danych w arkuszu

... ewidencję czasu pracy pracowników w excelu. Nawet nie wiecie, drodzy państwo, jak bardzo pomocna okazała się elektroda. Ale natrafiłem na taką zagwozdkę: mam w arkuszu pole wyboru, gdzie mogę wybierać nazwiska pracowników; obok godziny pracy, ...
Komputery Software :: 08 Lip 2012 21:41 :: deny777 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1282

Formatowanie warunkowe excel

... nimi czasem problem. Excel 2007 Druga sprawa, mój dzień pracy to 12 godzin, czy jest możliwość zliczenia nadgodzin? To znaczy jeśli w komórkach będą wartości większe niż 12 to excel obliczy mi sumę nadgodzin? Na w miesiącu mam dwa dni po ...
Komputery Software :: 26 Mar 2012 22:14 :: iza1979 :: Odpowiedzi: 53 :: Wyświetleń: 5776



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: terminal połączenia ściemniacz świetlówka energooszczędny wymiana anteny routerze ibiza komputer schemat cewki peugeot inżynieria dźwięk schematy piły spalinowej klimatronik passat masa krańcówka drzwi zbyt szybka naładować akumulator pralka wyczyść filtr napisy panasonic schemat laptopa
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group