exela word

Znaleziono około 62 wyników dla: exela word
  • linia w wykresie - word

    Czy ten wykres był robiony w wordzie , czy został do worda importowany z Exela ??? czy może z innego programu graficznego??? Najlepiej wstaw do posta plik worda z tym wykresem.

    Komputery Software coyotus   12 Wrz 2009 21:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1438
  • kopiowanie tabeli z worda do excela

    Włącz w wordzie ikonę "pokaż wszystko" (ikonka podobna do Π)pokaże znaki niedrukowane (użyłeś tego w nazwie: Breszka ze stopką "enter" małą - dł.900 mm). Zobaczysz gdzie masz wstawiony "enter" w wordzie (przeniesienie części nazwy do drugiej linii). Nie całkiem poprawne to jest, nie używaj tej metody....

    Komputery Software sunrise87   26 Wrz 2014 13:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1770
  • Nokia 9210 - czy jest coś takiego jak word, exel, GG

    Dostałem do roboty taki comunikator by wgrać mu worda, exela i jakis program typu Gadu Gadu. Czy jest to dostępne w tym modelu a jeśli tak to jak to wgrać ?

    GSM Serwis szatz   27 Wrz 2005 07:21 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3663
  • Exel Word pytanie ?

    Witam poszukuje programów podobnych do exela i worda tylko żeby były darmowe ponieważ chcę z nich korzystac w firmie a niemam kasy aby kupic oryginał z licencją. Podobno jest openexel i jest on prawie identyczny co zwykły exel tylko tyle że niemogę go znaleśc . Proszę o podanie mi linków gdzie można...

    Komputery Software paweliw   16 Gru 2005 00:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 462
  • NOKIA 6230I Odczyt plików WORD EXEL? MS OFFICE

    Witam, Mam pytanie mianowicie interesuje mnie czy po przesłaniu z komputera do telefonu pliku worda czy exela (.dos .xls) istnieje możliwość otworzenia ich w telefonie (NOKIA 6230I ). Ja oczywiście próbowałem ale niestety nie rozpoznaje formatu. Więc moje pytanie czy jest może potrzeba jakaś...

    GSM Serwis m___s   08 Sie 2006 21:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 836
  • Jaki telefon czyta Worda?

    Ja mam u600 i worda exela i pdfy czyta bez problemu

    GSM Użytkowy kafarektibia   31 Maj 2008 11:09 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 10551
  • czytanie worda,power pointa w nokii c3

    Witam czy istnieje możliwość czytania plików z Worda ,exela ,power pointa na noki c3 ?

    GSM Użytkowy Robinek09   01 Sty 2011 01:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2318
  • Jak dodac opcje Worda z menu kontekstowym?

    Witam. Odświeżę temat. Chciałem dodać Worda i Exela do menu kontekstowego. Zrobiłem zgodnie z instrukcją kol. mmmars. Jednak to nie zadziałało. Mam Win 7. Może ktoś ma inny, skuteczny sposób?

    Komputery Software Snoody93   04 Lis 2015 08:30 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7502
  • szukam nauka Exela

    Jeżeli masz problem w excelu z czymś konkretnym to skorzystaj njpierw z pomocy. Jak ja zawsze czegoś nie wiedziałem to korzystałem z pomocy i w 99% znajdowałem odpowiedź na mój problem. Dopiero w ostateczności sięgałem po inne materiały. Jeżeli chodzi o kursy to mam taki jeden na 2CD (Excel 97, Word...

    Komputery Software lipek86   13 Kwi 2004 14:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1590
  • potrzebuję speca od worda

    czy ktoś ma jakiś pomysł na to żeby w utwożonym pliku *.doc możliwa była jego edycja ale nie możliwe było edytowanie autora dokumentu albo zabezpieczenia go hasłem oczywiście wyko rz ystanie exela odpada bo to zabezpieczenie usunie każdy może nie laik ale jeżeli ktoś się trochę zna to sobie poradzi,...

    Komputery Software Robert B   11 Lis 2004 01:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 587
  • dlaczego tak wolno chodza drukarki w sieci ?

    w firmie mamy kompyz win98, winXP , które mają udostępnione drukarki. ja mam akurat XP i podłączone drukarki sieciowe na kompach kolegów z win98, gdy wchodze na panel -> drukarki -> włąściowści dowolnej z drukarek udostępnionych u kolegów pod win98 , lub gdy to samo robę spod exela, worda, (zmiana...

    Drukarki, ksero Profesjonalne cordess   27 Paź 2005 15:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 956
  • Makra w wordzie - jak zrobic?

    Po prostu mam takie zadanie do wykonania :| W makra dokładnie się nie wgłębiałem bo do robienia arkuszy i tabelek używałem exela. Pozdrawiam

    Komputery Software Mody   12 Mar 2006 10:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10254
  • kupno monitora do komputera w cenie do 300zł

    Benqu nie jest zły, miał jeden z lepszych monitorów 22 cali z matrycą TN. No i w przypadku matryc TN o czasy reakcji za bardzo martwić się nie trzeba chyba że mamy do czynienia z jakimś "dinozaurem" wśród monitorów. Czasami lepiej kupić miesiąc później dołożyć 50zł a kupić konkret. Jeśli to zakup na...

    Komputery Co kupić? teracos   29 Wrz 2011 19:16 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2807
  • Jeden komputer dwa monitory, myszki i klawiatury

    da się, ja tak mam od 2 lat , robi to program Aster V7 Mam tylko jedną kartę nvidia SLI, obsługuje mi dwa monitory 17 i 21 cali (każdy na żądanej przeze mnie rozdzielczości), dwie myszki, dwie klawiatury, dwa wyjścia audio i po jednym skonfigurowaniu nie muszę niczego za każdym razem ustawiać na...

    Komputery Software wic1   22 Sty 2013 16:59 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2601
  • VBA jako skaner w wordzie

    Witam. Do adamas_net chciala na początku Pana przeprosić za to ze dopiero teraz odpisuje. Jednoczenie podziekowac za makro, które Pan napisał. Makro które Pan napisał działa, tzn skanuje datę, nr dokumentu i nazwę dokumentu. Na 10 prob jakie zrobilam. 3 porazka(wg mnie ze względu na wiersze w...

    Programowanie Początkujący annnaanna   19 Gru 2015 09:57 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1059
  • DBF - Zakodowany plik .dbf

    Witam. Mam plik .dbf w którym znajduje się test. Jest zakodowany ponieważ próbowałem go otworzyć wszystkim co możliwe od różnych view-ró po exela worda, notepad++, openoffica. Nie pomaga zmiana kodowania języka również. Tekst wygląda tak: SĻķ√7Hś≤Ų&...

    Komputery Software xoree   01 Lip 2016 21:01 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 480
  • Mio p560 jak zyskać miejsce na partycji głównej

    Witam. Chciałem się dowiedzieć czy mogę skasować kilka plików z urządzenia. Pamięć mam podzieloną na główną i MyFlashDisk Główna jest podzielona na: Przech. danych i Programy. Przech. danych ma pojemność 31.45MB, z czego mam w użyciu 22.86MB Programy ma pojemność 53.40MB a używane jest 20.28MB Wszystkie...

    Nawigacje Software PeCha   21 Cze 2010 20:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 966
  • Dokumenty Microsoft Office otwierają się przy podwójnym klik

    Witam. Jakiś czas temu firma, w której pracuję zakupiła mi oprogramowanie do komputera, m.in. Microsoft Works 8 + uaktualnienie Microsoft Office Professional 2007 (nie wiem dlaczego nie pełną wersję office'a, a właśnie takie połączenie, ale mniejsza z tym). Po zainstalowaniu było wszystko ok., ale........... Wczoraj...

    Komputery Software Zielu82   08 Paź 2008 11:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1025
  • Win 98 i Exel 2000 - problem nie z tej ziemi!

    Witam Mam kompa na serwisie ogólnie komp nowy niezłe parametry - system win 98 ang. i problem niemożna otwożyć exela 2000. - zawiesz sie komputer. Przeinstalowałem windowsa zainstalowałem świerzy pakiet office 2000 też ang. i przy próbie uruchomienia exela wywala błąd w module MS09.Dll. WORD i...

    Komputery Software Robert B   13 Maj 2006 15:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 624
  • Egzamin zawodowy od 2013 roku

    Teoretyczny E.12 znalazłam gdzies na necie dzisiaj, ale teraz go szukam i szukam i nie moge znaleść.. jak znajde to wkleje. A na praktycznym,( który miałam w poniedziałek ) E.12 było: 1.Przetestować karte graficzną ( która znadowała sie w komputerze, u mnie akurat była wbudowana) za pomocą...

    Nauka Szkolnictwo ewela1991   24 Sty 2015 15:57 Odpowiedzi: 76    Wyświetleń: 23124
  • VBA - VBA - pobieranie danych wklejanie do arkusza (przyciski i algorytm)

    Cześć. Jestem tu nowa, więc zacznę od przywitania WSZYSTKICH. Bardzo ciekawe rzeczy tu piszecie i cieszę się, że mogę skorzystać z Waszej wiedzy. Dopiero zaczęłam swoją przygodę z VBA, a tu już muszę zrealizować spory projekt, a przynajmniej go zacząć. Jeśli ktoś chciałby mnie wspomóc, będzie...

    Programowanie Początkujący Piaska   15 Lip 2016 09:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 372
  • przegladarka plikow pdf, doc itp do se w800i

    k750i ten do worda dziala ale nie widzi tabel z exela i rzeba je robic recznie :P aha i nie widzi wzorów matematycznych i ułamków:P dzieki za plik hmm i pdf tak samo jak i word pozdrawiam

    GSM Serwis Lady in Red   03 Gru 2008 20:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6821
  • Problem z Office 2003. Windows XP

    Witam! Kiedy włączam Worda, Exela lub Outlooka pojawia mi się: Microsoft 'xxx' nie jest zainstalowany dla bieżącego użytkownika.... 'xxx' - Exel lub Word lub Outlook Probowałem już przeinstalowywać, naprawiać, czyścić rejest CCleanerem...nic nie pomaga.

    Komputery Software KaziuWichura   23 Lip 2010 14:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1802
  • Konwersja skanu na tekst.

    Ja polecam wspomniany już Finereader w wersjach 5.0 lub 6.0 lub 7.0 . Program po odczytaniu tekstu może wysłać go do Worda, Exela itp. programów. Jest intuicyjny w użytkowaniu i można go dostać w polskiej wersji językowej. Program jest szeroko dostępny w internecie. Można go pobrać (napewno...

    Komputery Software WALT   28 Lis 2003 08:51 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 12966
  • Płyta główna ASROCK K7S8X rev3.0 proszę o opinie

    oj dziwie sie przedmowcom :lol: :lol: :lol: plyta nie jest slaba, mozna na niej wiele uzyskac i to nie tylko w biurze heh (do worda i exela to zwykly cielak 333 i garsc ramu wystarczy) Moge spokojnie polecic te plyte nawet dla kogos kto lubuje sie w gierkach... a co do mozliwosci to dobry monter...

    Komputery Hardware k4be   15 Sie 2005 22:25 Odpowiedzi: 57    Wyświetleń: 10897
  • Przydatne aplikacje do Nokii 3510i

    a nie masz więcej aplikacji :?: a masz może worda i exela na n3510i :?: pozdrowionka

    GSM Serwis kafka   04 Kwi 2006 00:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 780
  • Canon PIXIMA iP1500 Błąd danych (CRC)???

    Dzieki za odpowiedz tez bralem to pod uwage ale poco pisza do cholery takie bzdury na pudle ze na 486 pojdzie. Staroc jak staroc do biura mi wystarcza worda i exela obsluguje a drukowac potrzebuje:(

    Drukarki, ksero Profesjonalne Trabi   28 Paź 2005 21:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2328
  • Drukowanie danych na gotowych formularzach.

    Moze zrobic tak, rozumiem ze jest duzo klientow do wpisani a wkolejne druki: w wordzie zrobic tabele(przezroczyte linie) z miejscami na dane tak by pasowalo z tym druczkiem a4, pozniej import danych z exela do korospondencji seryjnej.

    Programowanie Ogólne Scull   12 Sty 2005 19:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3085
  • NVIDIA GeForce4 MX 440. Czy ta karta obsługuje Direc8?

    :arrow: lutas nie wszyscy potrzebują kompa do grania Do Worda, Exela i przeglądania rysunków technicznych wystarczy :spoko: Pozdro 8-) PS. Ten komp poszedł do Serwisu naprawy samochodów. :ok:

    Komputery Hardware -other-   20 Lut 2005 11:21 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3725
  • Drukarka HP LaserJet Color 5M. Czcionki.

    witam właśnie zaznaczam jako bitmapy i wtedy jedna strone drukuje 6 minut - chodzi o drukowanie z Worda , exela , pdf

    Drukarki, ksero Profesjonalne krystian k   12 Lis 2005 20:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 936
  • Z górnej półki - to nie zabawa ... 6600 - opłaca się ? ...

    Co do 6600 to wedlug mnie bardzo dobry telefon. Glowna zaleta jest oczywiscie Symbian, dzieki czemu telefon ten to prawie Palmtop. Mozesz ogladac filmy, grac w gry nawet z N-Gage'a, przegladac pliki worda, exela, pdf'y itp. wgyrwac cala mase roznorodnych aplikacji. Telefon ten jest oczywiscie trojzakresowy,...

    Co kupić Archiwum Zeus0   01 Wrz 2005 23:01 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 1866
  • odnowa (ale nie biologiczna) kompka

    Komputer posiadma juz od dawna i własciwie nigdy nie był na nim utrzymany odpowiedni porzadek (duży bałagan w rejestrze itp.) Nigdy nie przeprowadzałem reinstalacji systemu- nie było to konieczne bo wszystko stabilnie działało. Ciemna strona medalu jest ze na komputerze posiadam ogromna ilosć dokumentów...

    Komputery Software paweliw   24 Kwi 2005 19:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 728
  • NOKIA 6670

    witam czy mzoe mi ktos podeslac gry na ten model noki i troszke pomoc co moge na niej zaistalowac i w jaki sposob oraz czy mzona edytowac pliki worda i exela w telefonie

    GSM Serwis gutek44   08 Gru 2006 15:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 999
  • Co myślicie o tym pendrivie?????

    Dzięki za odpowiedzi, ale mnie interesuje kwestia poruszona w moim poście, tzn. czy jak na niego coś zapiszę to czy będę to mógł bez problemu usunąć, bo wiem że z niektórymi sprzętami tego typu są podobne problemy. Na prędkości zapisu mi nie zależy gdż będzie on używany do przechowywania dokumentów z...

    Co kupić Archiwum Bakru12   28 Lut 2006 22:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 728
  • Program do korespondencji seryjne

    W wordzie jest taka funkcja, za pomocą której możesz to zrobić. W menu Narzędzia jest opcja: "listy i dokumenty wysyłkowe" i dalej korespondecja seryjna. Później zaznaczasz wiadomości e-mail, dalej możesz wpisać treść a adresy możesz zaimportować z outlooka lub np. z exela (oczywiście w exelu jeśli w...

    Komputery Software MarkoJag25   07 Maj 2006 21:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 420
  • Elektronik systemy i sieci komputerowe ....

    Ja skończyłem technikum elektroniczne o specjalności systemy i sieci komputerowe. Z specjalizacji, czyli systemów i sieci się za dużo na tym kierunku nie nauczysz. Wogóle informatyki jest mało. Ja przez kilka lat w technikum "uczyłem" się worda, exela, accesa, html, delphi przez rok chyba. W większości...

    Nauka Szkolnictwo Arnold_S.   28 Lip 2006 15:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1113
  • Kierunek elektronika czy jest przyszłościowy?

    Witam :arrow: Arnold Wiesz niedokońca, ludzi po przeróżnych szkołach technicznych jest całe mnóstwo, jest tylko jeden problem: Wielu z nich nie zatrudniłbym do wbijania gwoździa, bo jeszcze by mi młotek popsuli. Mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi. :arrow: Empirq Do szkoły nie idzie...

    Nauka Szkolnictwo Escapadro   17 Sie 2011 20:19 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 12056
  • Moja wspaniała przygoda z Linux-em

    Ostatnio zainstalowałem mojemu ojcu (dotychczas użytkownik tylko Win) Ubuntu 6.12. Chodzi bez problemu, instalka nie sprawiła najmniejszych kłopotów, system działa szybko i sprawnie. Tata zadowolony bo ma legalny i darmowy system i całkiem dobrze sobie w nim radzi. dla porównania: komp taty: PIII...

    Ogólny Techniczny leszekraczka   25 Paź 2007 17:15 Odpowiedzi: 64    Wyświetleń: 5616
  • Excel... Excel... Czy jest formuła na pominięcie pola?

    Dzienniczek jest częściowo uzupełniony ;) Pole do średniej to E66 (I semestr), I66 (II semestr) oraz M66 (końcowa). I semestr liczony tylko z punktów z I semestru, II- liczony z punktów z II semestru, a średnia końcowa liczona z punktów z I i II semestru. Jak narazie Exel ma pominąć pole E59,...

    Komputery Software seta1   11 Lis 2007 19:08 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 8149
  • problem z odzyskaniem danych z Pendrive

    Witam. Spróbuj odzyskać dane programem Ontrack Easy Recovery ( ja tylko z niego korzystam) - a jak już odzyskasz program ten ma funkcję naprawy niektórych plików z pakietu offica. Z tego co pamiętam to worda i exela powinien mieć. Pozdrawiam

    Naprawa HDD i odzysk danych tmmuniak   15 Sty 2008 16:48 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5400
  • Navia nv33- jak wgrac automape

    Dzieki za porade juz zaistalowalem i dziala tylko filmy troche sie tną. A jest może jakas darmowa przegladarka plikow worda i exela na tego widowsa CE?

    Urządzenia Mobilne fiskusmati   16 Sie 2008 20:36 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 92570
  • Oki ml3320 nie drukuje na a5- wysuwa całą a4

    Z worda udało mi się wydrukować w miarę dobrze. Teraz pytanie jak zrobić żeby w programie do faktur udało sie wydrukować a5 (sama faktura mieści sie na a5 tylko wysuwa mi niepotrzebnie za dużo papieru - dzieje się to w każdym programie. Ewentualnie gdyby ktoś wiedział jak ustawić żeby spod exela drukował...

    Drukarki, ksero Regeneracja bikerserwis   20 Paź 2008 17:47 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1723
  • Jak przywrocic backup z dysku zewnetrznego?

    Dziekuje bardzo :) ale nie jestem leniem! Jestem poprostu kobieta ktora nie zna sie na komputerach :) Bylam juz wczesniej na tej stronce i gdybym znala wystarczajaco angielski i komputery to nie zadawalabym tego pytania na tym forum! Myslalam ze ktos tu mi pomoze... widocznie sie pomylilam :( Dodano...

    Komputery Laptopy Software e_ewelina   08 Lut 2009 21:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4533
  • Jak odzyskać pliki z worda i exela po formacie

    Witam. Znalazłem tematy na temat odzyskania danych z dysku ale nic nie dały. Mam do odzyskania 2 katalogi po formacie dysku C. W jednym katalogu są dane z worda a w drugim z exela. Da się jakoś odzyskać te dane po sformatowaniu?

    Naprawa HDD i odzysk danych Gość   06 Mar 2009 18:10 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3735
  • Jak otworzyć plik .prn

    To o ile dobrze zrozumiałem końcówka pokazanego wątku odsyła do użycia GSview - a to już było w tym naszym obecnym wątku, Jak sam napisałeś końcówka, a pojawiło się tam więcej propozycji. gumolek_s nie piszesz też w jakich okolicznościach tworzysz ten plik *.prn marek003 domyśla się tylko: ...

    Komputery Software Pamoart   22 Cze 2009 12:33 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 46777
  • Informatyka a technologia informacyjna w LO

    Na TI przez cały rok uczysz się malować w Paincie żeby później stworzyć gifa i obsługiwać Worda i Exela. Zazwyczaj wygląda to tak, że uczysz się przeglądania stron i grania w gry

    Nauka Szkolnictwo @Kamil   09 Lip 2009 10:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6291
  • Office 2007 udostępnienia, przydziały w sieci LAN

    Witam, walczymy juz pare dni z funkcjonowaniem Offica w malej przewodowej sieci komputerowej. Są trzy PC: A: uwazany za glowny gdzie przechowywane sa wazne pliki z - Win XP Prof, Office2007 B: Vista HOME Office 2007 C: Vista HOME Premium. Office 2007 Problem: Mozemy sobie zagladac , otwierac...

    Komputery Software karol n.   27 Lip 2009 16:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 432
  • Nowa wersja OpenOffice 3.2

    Używałem 2 lata i niestety nie wracam. Mimo kilku wersji miałem problemy z otwieraniem plików Worda i Exela lub otwierały się bardzo długo, szczególnie jeśli plik miał 10 - 30 MB. Dlatego wróciłem do standardowego Office i problem zniknął. Mają do wyboru 2 programy wybrałem ten drugi. Niestety zawiodłem...

    Newsy karol75   15 Lut 2010 08:45 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2590
  • Kupno laptopa- pomoc w wybraniu.

    Procesor Intel i3-370M 2.4GHz , 3MB cache Technologia Intel Hyper-Threading Wyświetlacz panoramiczny 17,3 cala LED Karta graficzna ATI Mobility Radeon HD 5470 1GB 3GB pamięci opercyjnej RAM DDR3 Wbudowane głośniki Altec Lansing Dysk twardy 640 GB Bezprzewodowa karta sieciowa...

    Komputery Co kupić? kult5   05 Gru 2010 21:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1646
  • Excel tabelka i wzór. Wartość w zależności od parametru.

    Ok to pokombinuje i jakby co to napisze. Jeszcze jakbyś mógł mi odpowiedzieć na 3 pytania. 1. Jak zrobić przy ostatniej tabelce. gdzie np. b/l=0,5 to współczynnik mi =0,354 Jak to opisać że jak wyjdzie 0,55 to bierze z b/l =0,5 a jak wyjdzie 0,56 to bierze z b/l=0,6. I Czy można połączyć że szuka...

    Komputery Software yamahav   10 Mar 2011 10:06 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 6180
  • Egzamin Zawodowy, technik informatyk, czerwiec 2011

    Ja mam dzis o 15 praktyczny;/ Myślę,ze bedą podobne zadania co do grupy,która ma na 9. Jedynie mogą sie różnić tak jak kiedyś skrót do worda i exela. Co do wczorajszego to czekam na oficjalny klucz z uwagi na wiele kontrowersji co do pytań. Powodzenia życzę.

    Nauka Szkolnictwo kondzio18   05 Kwi 2015 12:19 Odpowiedzi: 1829    Wyświetleń: 261077
  • Drukowanie dokumentów worda z poziomu excela

    Hmm, czyżbyś używał Excel 2007, w którym różne takie rzeczy się dzieją? Właściwość Visible ustawiona jest na False. Sprawdź przed uruchomieniem makra czy w menedżerze nie ma przypadkiem procesu Winword.exe, jeśli tak to wyłącz. W przypadku jawnie otwartego Worda okno też będzie widoczne.

    Komputery Software kurani   11 Lip 2011 16:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1548
  • Office Starter - jak uruchomić?

    Zacytowaną przez Ciebie treść czytałam. Zanim napisałam na forum starałam sie znaleźć odpowiedź gdzieś indziej, niestaty nie znalazłam. Wybierając opcje 3 - mam całościowy pakiet office ale na ograniczony czas. Chciałabym miec worda i exela starter na czas nieograniczony, tak jak niby kupiłam. Jeśli...

    Komputery Software tekla0405   25 Wrz 2012 18:39 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 5883
  • Migający kursor podczas bootowania

    Witam, ostatnimi czasy wpadłem na pomysł zainstalowania windows'a 8 lub reinstalacji obecnego sevena który się tam znajduje. Podczas wybrania bootowania zaczyna migać kursor na czarnym tle ekranu i nic więcej się nie dzieje. Testowałem bootowanie z płyt (xp,seven, nawet vista) oraz z pendriva specjalnie...

    Komputery Hardware sokor89   13 Gru 2012 17:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 834
  • Hp Pro 3400 odzyskanie moich dokumentów po recovery

    Cześć W odzyskiwaniu jestem zielony Dostałem do naprawy HP PRO 3400 MT dysk ST500DM002-1bd142 System Win 7 64 Postawiłem Recovery z dysku ale klientowi się przypominało że ma dane ważne moich dokumentach poliki exela i worda i teraz proźba koledzy jak to ugryźć bo komputer firmowy. Mam DMDE 2.4 z...

    Naprawa HDD i odzysk danych linuks   14 Gru 2012 16:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 555
  • Fragmenty menu pozostaja na pulpicie win7

    Witam, wyjątkowo dziwny jest to przypadek : pozostaje mi na pulpicie pierwszy wybrany obiekt z menu podręcznego. Po kliknięciu tak jak w tym przypadku "Właściwości" takie cos mi zostaje na ekranie przed każdym oknem które na pulpicie uruchomię. Potem mogę klikać co chce, nic nowego nie zostanie,...

    Komputery Software Yca   11 Mar 2013 09:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1659
  • Konwersja z *.ODT,DOC,XLSX do PDF

    Witam . Mam prośbę jak prze konwertować np z worda czy exela na format PDF ? Czy można to zrobić z pozycji pakietu OFFICE czy jakimś oddzielnym programem ??

    Komputery Software koloxd1992   15 Kwi 2013 11:10 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6012
  • Utracona patrycja po formatowaniu i recovery - Widnows 7

    Witam Posiadam laptopa Sony Vaio z systemem Windows 7 64-bit. Kiedy kupowałem laptopa miał on dysk o pojemności 640GB. W związku z tym podzieliłem go sobie na dwie równe partycje C i D. Postanowiłęm sformatować partycję C. Na laptopie znajduje sie przycisk ASSIST do robienia recover. Zrobiłem przywracanie...

    Naprawa HDD i odzysk danych linuks   01 Sie 2013 18:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1392
  • Canon MX925 - przesunięty wydruk na CD/DVD

    Jeśli nie tylko ja mam z tym problem to wydaje mi się, że jest to tylko kwestia wprowadzenia poprawek w sofcie urządzenia ale widocznie Canon woli aby użytkownicy męczyli się z ich aplikacjami:( Tylko czekać gdy w kolejnych modelach pojawią się problemy z drukowaniem z Worda, Exela.... bo Canon wyda...

    Drukarki, ksero Początkujący Sługa WSI   14 Cze 2014 11:18 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1344
  • Kwalifikacja E12 Egzamin poprawkowy, styczeń 2015r.

    Miałem całkiem inny arkusz... -Testowanie dysków hdd scanem, i według wzoru Wk = K1 + K2 ... określenie która lepsza K1 K2 to były dosyć zagmatwanie opisane rezultaty, które trzeba było znaleźć w hdd scanie i wpisać do tabeli -Stworzenie kont : Tester z uprawnieniami admina i gracze -Zabezpieczenie...

    Nauka Szkolnictwo m_filak   22 Cze 2015 13:57 Odpowiedzi: 1749    Wyświetleń: 254475
  • Makro wstawianie do etykiet

    Niestety w PDF-ie tez sie nie da. Mam inny pomyśl. Dane siagnac do exela, lub worda przez makra lub funkcje i wtedy spróbować z makrem. Nie wiem czy to dobry pomyśl?

    Programowanie Początkujący robert55555   12 Cze 2015 20:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 627
  • Jaki komputer stacjonarny ( sama jednostka ) do 500 zł ? (Nie do gier)

    Witam. Z racji, że mój stary komputer do użytków domowych jest już stary ( ponad 6lat ) i odmawia posłuszeństwa poprzez zawieszanie się, długie ładowanie się itp , to postanowiłem znaleźć nową jednostkę. Komputer NIE będzie przeznaczony do gier, bo do tego mam inny sprzęt. Tutaj głównie siedzę w...

    Komputery Co kupić? karol_365   05 Lis 2015 15:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 246
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty