explorer naprawic

Znaleziono około 44 wyników dla: explorer naprawic
Podstawowa forma zapytania: explorer naprawić
  • Rundll jak naprawic ?

    Odinstaluj: qone8 uninstaller (HKLM\...\qone8 uninstaller) (Version: - qone8) <==== ATTENTION WPM18.8.0.304 (HKLM\...\WPM) (Version: 18.8.0.304 - Cherished Technololgy LIMITED) <==== ATTENTION Obok frst.exe utworz plik fixlist.txt z zawartoscia: () C:\Documents and Settings\Es.SYLWIA.000\Ustawienia...

    Pogotowie Antywirusowe Grzesiek5055   23 Maj 2014 05:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1620
  • Problem z explorerem

    Mam problem explorerem w windowsie. Gdy chce zobaczyc jkies wlasciwosci pliku lub folderu explorer zuzywa 100% procesora i po robocie. Czy czeka mnie instalka? A moze da sie to jakos naprawic? Pozdrawiam Z gory dziekuje za pomoc

    Komputery Software ukasek   05 Sty 2006 13:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 510
  • explorer-problem ze strona startowa

    Czytalem posty na elektrodzie na ten temat ale nigdzie nie znalazlem czegos takiego: Probowalem sobie sciagna winrara. Znalazlem pierwsza lepsza stronke na google no i nic , no i tak kilka kolejnych az w koncu sciagnalem z jakiegos polskiego linka. Wszytsko ok . Okazuje sie jednak ze strona startowa...

    Komputery Software W.Wojtek   12 Maj 2004 20:07 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2224
  • samoczynne uruchamianie się explorer.exe

    moze masz racje tyle zachodu zeby postawic system na nowo sprubuje jeszcze raz to naprawic bo tym razem napisales to jakos bardziej przejzyscie z góry dziekuje "choc niewiem co z tego wyjdzie:-) "

    Komputery Software paweliw   22 Mar 2006 08:23 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1661
  • Internet explorer- problem z serwerem DNS

    Witam! Mam taki problem..mianowicie po zainstalowaniu IE 7 przestal mi otwierac strony. Jest problem z serwerem DNS. Gdy wpisze adres strony w postaci adresu IP to strony sie otwieraja zas gdy wpisze nazwe domeny to stronka juz nie otwiera. Pingi do serwerow DNS ida dobrze! Zainstalowalem FireFoxa i...

    Komputery Software quiet   10 Lip 2012 21:31 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1104
  • Menadżer urządzeń jak go naprawic?

    Witam mam problem z Menadżerem urządzeń jak chcę go wlaczyc wyskakuje mi komunikat "Program MMC nie bedzie dzialal z wersja programu Internet Explorer starsza niz program Internet Explorer 5.5" Jak sie nie da naprawic to jak moze pomozecie mi jak mozna wlaczyc karte sieciowa bo wlasnie chcialem...

    Komputery Software raczek3   09 Mar 2008 21:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2169
  • explorer, lsass itp. Trojany!

    Juz robie skana, zaraz zedytuje i napisze czy cos znajduje Poznajdywało, ponaprawialem juz avira nie wywala. Tylko ten dcqtx.exe nie chce sie naprawic ani usunac Wielkie Dzieki!

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   06 Gru 2009 23:09 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1167
  • Bład krytyczny komputera, jak naprawic?

    Witam, od pewnego czasu mam nowy komputer bardzo sie cieszylem z tego powodu, lecz tutaj wlasnie cos nie gra, od nowosci gdy zainstalowalem windows 7 wyskakuja blue screen i komputer sie wylacza, czasami zauwazylem ze na blue screenie pisze win32k.sys. w dzienniku zdarzen mam takie cos: - <Event...

    Komputery Hardware Neilz   10 Paź 2011 19:43 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3430
  • win xp, explorer.exe - żaden folder się nie otwiera po instalacji patcha

    Uzyj przywracania systemu o ile masz jakies punkty. Jak nie masz to zainstaluj SP3 powinien naprawic ewentualne bledy.

    Komputery Software iagre   04 Lut 2013 02:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1515
  • Bardzo proszę o sprawdzenie. Jak najszybciej!!! I pomoc !!

    Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 20:06:17, on 2005-10-09 Platform: Windows XP Dodatek SP. 1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe...

    Komputery Software md   10 Paź 2005 17:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 940
  • Spowolnienie komputera-wirusy, ad-aware itp.?(?)

    Witam mam Wina XPi kupe trojanow . ponizej wklejam loga . Jest jeszcze problem ze po wcisnieciu prawego przycisku myszy nie pojawia sie menu. Wiecie gdzie to naprawic? Logfile of HijackThis v1.97.7 Scan saved at 21:21:40, on 2005-04-15 Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer...

    Pogotowie Antywirusowe jankolo   20 Gru 2008 00:05 Odpowiedzi: 892    Wyświetleń: 203161
  • Destabilizacja systemu Windows 8.1 po podłączeniu drugiego dysku

    Powracam. Po tym jak poprzedniego posta pisałem 25 lipca (czyli w sobotę tydzień temu), kilka dni później, w środę 29 lipca problem znowu powrócił. Tym razem było inaczej bo komp się zwiesił podczas wczytywania systemu. Wczytywało się, wczytywało (na tym ekranie gdzie widoczny jest mój awatar), ale...

    Komputery Software Gil-Galad   31 Lip 2015 23:07 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 921
  • Strasznie zasyfiony i zawirusowany komp.

    Witam! Musze 'naprawic' jednego kompa. :) Tylko ciezka z nim sprawa jest. Na 1 rzut poszedl ad-aware(362 criticale ;)). Powywalalem jakis syf, zbedne programy spam itp. Teraz instaluje NODA i zrobie gruntowny skan. Bawie sie z tym, bo nie moge zrobic formatu. Zobaczcie jeszcze to: Logfile...

    Komputery Software KaziuWichura   28 Cze 2006 11:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 752
  • DLLHOST.EXE + TPSRV.EXE + ... = ???

    Takie zadania (procesy) zabieraja mi caly CPU... CO JEST ??? HJT: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 11:32:01, on 12 lis 2006 Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe...

    Komputery Software Patryk7   13 Lut 2007 15:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3241
  • Nie mozna połączyć się ze stronami antywirusowymi

    Moze da sie to naprawic skoro to nie Virut. Sciagnij OTMoveIt3.exe W oknie: "Paste Instructions for Items to be Moved", wklej: :Processes explorer.exe :R... [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\W...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   24 Kwi 2009 23:21 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3907
  • MakeAngry.exe problem

    Wklej tez moze log z hijackthis, zobaczymy czy wszystko jest ok. Moze sprobuj to tak naprawic: Wlacz sobie notatnik, wklej do niego to: REGEDIT4 [HKEY_CLASSES_ROOT\In... Files\\Internet Explorer\\IEXPLORE.EXE\" %1" I zpisz ten plik...

    Komputery Software ewapiotr   31 Mar 2005 16:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 555
  • WinXP PRO SP2 nie wyświetla listy urzadzen.

    Moje zabiegi w zasadzie się potwierdziły! Tylko że wtym przypadku te NIEGROŹNE programy odłączyły mnie na kilka dni od internetu :-( Pilnie wyłączyć Monitoring dysków twardych. A taką odpowiedź dostałem przed chwilą od supportu MKS-Vir: Adware i Spyware NIE sa ani wirusami, ani konmi trojanskimi,...

    Komputery Software doxent   04 Lut 2005 10:41 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1365
  • Na komputerze zainstalowały się reklamy. Jak się tego pozbyć?

    :arrow: Gresus i sciagnij latki, szczegolnie IE 6, powinno to naprawic bledy i troche zalatac system ;-) Uzyj tez: Start->Uruchom->sfc /scannow i napraw uszkodzone pliki (potrzebna plyta) A usun to: R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = res://C:\WINDOWS\TEMP\se.dll/sp.html R1...

    Komputery Software utg   16 Lut 2005 11:07 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4169
  • Winxp sp2 padl po twardym resecie

    Mam a wlasciwie mialem juz 2 razy dosc powazny problem- calkowicie system (win xp) padl. Podczas normalnej pracy systemu wystapil konflikt przerwan,zrzut jadra no i restart - tyle ze juz nie uruchomil sie winxp idealnie (tzn byl totalnie zrabany) - Nie dosc ze uruchamial sie z 5 minut,to na koncu...

    Komputery Software jankolo   03 Paź 2005 20:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 654
  • Wirus w K800i. Po podłaczeniu do kompa Avast wykrywa wirusa.

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Zainstalowałem Kasperskiego, przeskanowałem phona i system. Usunąłem autostart i explorer.exe z phona. Dodatkowo odpaliłem Combofix. Wydaje się byc wszystko ok. Jedynie system w kompie startuje mi z otwartym folderem Moje dokumenty (Avast starał się naprawic i wywalic...

    GSM Użytkowy Madnesxx   06 Cze 2008 19:43 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3216
  • Windows Vista Ultimate x32 - Kilka problemów

    Witam, Otóż mam kilka dużych problemów z Vistą. A mianowicie: 1. Nie mogę pobierać plików z internetu. Gdy klikam download explorer pokazuje okno pobierania ze stanem 0%, a po kilku minutach wyskakuje okno, że internet explorer nie jest w stanie pobrać pliku. Nie jest to wina firewalla, bo nawet...

    Komputery Software zieluś   30 Cze 2008 17:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1761
  • problem z dns

    mam pytanie od 5 dni nie mam intera w sumie to mam ale tylko gg a internet explorer nie chce wyswietlic zadne strony pokazuje natomiast ze jest blad DNS a ja nie wiem jak to naprawic dzieki

    Komputery Software klopot6   08 Kwi 2004 10:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 650
  • "otwórz w nowym oknie"

    Witam wszystkich....Piszę do was z prośbą o pomoc..... Zainstalowałem ostatnio SP2.....wszystko ładnie się zainstalowało......ale niestety po instalce wynikły problemy związane z Internet explorer'em.....Bowiem, gdy chcę otworzyć jakąś stronkę w nowym oknie to zamiast otworzenia jej pokazuje mi się...

    Komputery Software Kolobos   24 Paź 2004 15:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 618
  • Problem z klawiatura pod IExplorerem

    Witam. Mam pytanie dotyczace polskich znakow na stronach www w internet explorerze 6.(win xp sp1) A mianowicie kiedys moglem pisac polskie literk iprawie wszedzie, teraz nie moge ich uzywac nigdzie:( Czy ktokolwiek wie gdzie szukac przyczyny lub jak to naprawic? Dziekuje za kazda pomoc:) Pozdrawiam

    Komputery Software markomm   20 Mar 2005 22:07 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 864
  • MP3 - błąd podczas kopiowania plików. Nie można wejść na mp3.

    witam! mam takie pytanie, niedalej jak wczoraj podlaczylem odtwarzacz mp3 do gniazda usb i zaczalem sobie muzyke ta ktora chcialem kopiowac, nagle wystapil jakis blad explorera i musialem korzystac z klawiszy alt+ctrl+del wygladalo wsyztko spoko , i jakby nigdy nic wzilem mp3 do auta i juz. chcialem...

    Audio Serwis Miodzior   05 Mar 2006 14:48 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1506
  • LG GCE-8481B nie otwiera napedu nie dziala

    Siema mam nagrywarke taka jak w temacie i przyznam sie bez bicia ze nie oszczedzalem jej cego teraz zaluje... :/ miedzy innymi nie uzywalem guzika do wsuwania szuflady i podejzewam ze to bedzie moim problemem. Mianowicie kiedy naciskam na guzik zapala sie dioda pali sie ona bez przerwy ok. minuty pozniej...

    Komputery Hardware marzk   26 Mar 2006 17:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 518
  • Naprawa uszkodzonych plików *.exe

    Aby naprawic plik exe trzeba miec najpierw zdekompilowany ten program. W Internet Explorer czasem zdarzaja sie przypadki zapisywania plikow pod inna nazwa - wtedy warto sprobowac zrobic to co poleca halinka1125 - czasem to dziala.

    Komputery Software rikokodo   09 Sie 2006 12:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5033
  • polskie czcionki - zginely po instalaci nowego softu

    witam ,posiadam xp prof. zainstalowalem sobie logo creatora v2.5 program poinstalowal do osa jakies nowe czcionki lecz teraz w kazdym programi (word explorer itd) gdzie sa polski znali widze jakies bzdury i kwadraty %^*(7^ Jak to naprawic ??

    Komputery Software al777   20 Cze 2006 13:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1072
  • WinXP loguje sie i wylogowuje po skanowaniu Avastem

    Witam Miałęm jakiegoś wirusa i przeskanowałem go najnowszym Avastem. Po skanowaniu Windows XP HE odpala sie i pokazuje sie okienko logowania. Klikam ok i pokazuje się tapeta ale explorer nawet nie stratuje tylko automatycznie jest wylogowanie i wraca do okienka logowania. W trybie awaryjnym jest to...

    Komputery Software c4   13 Paź 2006 11:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1092
  • nie działa mi funkcja wyszukaj . help

    Mozna: - zainstalowac TweakUi i zanaczyc ptaszka przy Use classic sarch in Explorer oraz IE. - lub naprawic tak:

    Komputery Software sky_pio   31 Gru 2006 12:51 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5185
  • trojan-gen - problem z usunieciem

    witam - trojana usunolem za pomoca Windows Worms Doors Cleanera oraz AVG Anti-Spyware , usunolem recznie podczas trybu awaryjnego 2 pliki : C:\WINDOWS\system32\taskdir.exe oraz C:\WINDOWS\system32\adir.dll . Po czym przeskanowalem komputer AVG Anti-Spyware. Po ponownym rozruchu trojan juz sie nie pokazuje...

    Komputery Software yasiorek   06 Mar 2007 12:32 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 14621
  • mdnsresponder.exe bonjour

    witam... nie dawno znalazlem folder na c: bonjour a w nim mdnsresponder.exe i z tego co widzialem na innych forach to jest plik antivira NOD32 a ja mam Kasperskiego 6. od poczatku wiec wydalo mi sie to podejrzane. zaczalem go kasowac ale wystaply problemy. wykasowalem wiekszosc z rejestru teo czegos...

    Komputery Software kuba2102   31 Paź 2007 03:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 20122
  • Błąd w Windows Xp Home Edition SP2

    Proszę o pomoc , gdy wchodze w mój komputer wyskakuje mi błąd explorer.exe który restartuje ten proces ... :( skany antywirusami i antyspywareami nic nie dały co zrobic ? jak to naprawic albo wyłączyc ? W załączniku znajduje sie mój LOG z programu HijackThis .

    Komputery Software Mery84   26 Sty 2008 23:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 717
  • ROUTE66 beak połączenia z activesync

    wrzucilem na jakas karte sd katalog route 66 ktory jest normalnie na oryginalnej karcie i zamienilem plik r66n8 i drugi r66navigator8 na plik reg edit tzn podmienilem tak zeby nazwy byly takie jak w oryginale :d i zamiast mapy odpalil sie rejestr teraz tylko jak odblokowac ten glupi activesync ...

    Urządzenia Mobilne mardors   22 Mar 2008 14:30 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4292
  • problemy z matryca hp pavilion dv9653cl

    posiadam laptopa hp pavilion dv9653cl, kupilem go nowego, mam go zaledwi kilka dni, system operacyjny to oczywiscie vista, problem polega na tym ze po kilku godzinach pracy na laptopie nacisne na cos i obraz staje sie nieczytelny miga itp. musze nacisnac alt ctrl del i menedzer uzadzen, zamknac explorera...

    Komputery Laptopy Hardware ogreczek   09 Sie 2008 12:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 786
  • xp siec wifi www nie dziala:(

    witam wszystkich na forum, otoz mam problem ze swoim komputerem w domu mam neostrade rozdzielona routerem na 3 komputery dwa z xp jeden z vista - siec jest zrobiona bezprzewodowo... wszystko dziala od jakis 2 lat bez przeszkoda az do wczoraj. na jednym z komputerow z xp przestalo dzialac www... gg,...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   05 Lut 2011 23:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2579
  • Cos poszlo nie tak - zly skrypt w otl?

    Czesc. Nie wiem czy pisze w dobrym dziale. Sprawdzalem sobie logi z OTL, niby nic nie znalazlem, ale przygotowalem "kosmetyczny" skrypt i cos sie popsulo. Zaraz po wykonaniu skryptu, podczas restartu komputer nie wstal, tj. wszystko ladnie sie laduje i jak wyskakuje ekran zapraszamy to koniec, nic sie...

    Pogotowie Antywirusowe vadim92   12 Lip 2012 18:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 661
  • samsung N102 ST - dziwny bios nie moge zmienic rozruchu cd

    Co dokladnie stalo sie z explorer? Moze latwiej bedzie naprawic? Ten netbook nie ma napedu, wiec jak chcesz uruchomic komputer z napedu, ktorego nie ma?

    Komputery Laptopy Software docchha   21 Lip 2012 20:49 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2981
  • Asus X53S - Explorator windows przestał działąć, błąd przy starcie systemu

    Nie ma to zwiazku z tematyka tego dzialu. Przeinstaluj sterowniki intela, to powinno naprawic braki plikow. Co do explorera to bedziesz musial dac logi z FRST w zalaczniku. Daj tez screen z CrystalDiskInfo:

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   22 Lut 2015 23:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 246
  • Samsung SyncMaster 305T - proruszające się przebariewnia, plamy, artefakty

    Witam. Z racji tej iz watek odnosnie problemu z tym modelem monitora juz istnieje pozwole sobie odswiezyc temat zamiast tworzyc nowy. Mam podobny problem z monitorem Samsung 305T jak zalozyciej watku. Na ekranie widnieja wyrazne przebarwienia. Jednak u mnie wystepuja one tylko na jakies 1/4 ekranu...

    Monitory Początkujący CzapkaKloszarda   19 Kwi 2015 16:33 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4591
  • HP - Nie otwieraja sie niektore strony www

    Witam, mam problem z laptopem HP. Moj kolega kupil komputer oryginalnie z systemem Win 8. Poprosil mnie o zmiane systemu na Win 7. Zmienilem system, zainstalowalem wszystkie sterowniki i wszystko bylo ok dopoki nie oddalem komputera koledze, ktory zainstalowal sobie avast'a i zaczely sie problemy Zadna...

    Pogotowie Antywirusowe bastura123   10 Lut 2016 20:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 399
  • msi ge70 - pamięć ram na poziomie 80-90% po zmianie windowsa

    Powodem może być "zakleszczona" usługa Windows Update, jak to bywa w W7: Procesy "pożerające" RAM to najczęściej dllhost.exe i svhost.exe. Jeśli jest to infekcja, większa szansa, że będzie "widać" sprawcę w programie Process Explorer.

    Komputery Laptopy Software DVNO   16 Lut 2016 16:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 405
  • Prawie usunięte wirusy - Logi OTL.

    Witam Wczoraj kolega siedzial na moim komputerze i stwierdzil, ze mam mnostwo wirusow, poniewaz zauwazyl ze 93% pamieci jest uzywane. Sprawdzil to w menedzerze zadan i nie zauwazyl procesow ktore by zjadaly az tyle pamieci. Przeskanowal komputera GMEREM, znalazl 10 ukrytych procesow. Probowal je "zabic"...

    Pogotowie Antywirusowe Acorus 20   22 Cze 2016 19:03 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 417
  • Wysoka temperatura procesora, a radiator.. chłodny.

    > W panelu sterowania. Jak zatem wyłączyć usługę Windows Update? Moze lepiej naprawic WU (o ile obciaza procesor), zainstalowac aktualizacje i dopiero wylaczyc? Uruchom services.msc odszukaj usluge aktualizacji automatycznych, zatrzymaj ja i we wlasciwosciach zmien tryb uruchamiania na reczny....

    Komputery Hardware 310artur   01 Lip 2016 22:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 573
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty