forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



fiat seicento wymiana

Znaleziono 83 wyników na elektroda.pl: fiat seicento wymiana
Forum elektroda.pl Strona Główna

Wymiana spręzyn tylnei osi w samochodzie Fiat Seicento 900

...Witam Mam taki problemik tył auta strasznie siada jeśli jedna osoba wsiądzie na tył no to nie fajnie wygląda .... Wyminiłem amorki bo na przeglądzie sie czepiali ....Tylko nie wiam teraz co odkręcić żeby ją wymienić???? ...
Samochody Początkujący :: 26 Gru 2008 21:38 :: Lysunevada518218168 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1928

Wymiana paska rozrządu Fiat Seicento - pytanie

Witam Mam takie pytanie co ile kilometrów przejechanych wymienia się pasek rozrządu w samochodach marki Fiat Seicento? Model samochodu : Seicento Young 99r 900dm3 135000Km przejechane.
Samochody Początkujący :: 30 Cze 2009 18:44 :: Piotrek Majstersztyk :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 27910


Reklama :: 30 Cze 2009 18:44 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

fiat seicento 1.1 nie pali na zimno!!

... pierwszym razie zagadywał. Mechanik sprawdzał pompę,wymiana świec,przewody, przy okazji jedna cewka padła - więc tez wymiana. Nic to nie pomogło. Od tej pory mam w zbiorniku powyże 1/2 benzyny i wszystko jest ok. Jeżdzę dużo i 2 razy w mie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Mar 2010 10:10 :: carrot :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 9269

Wymiana zaślepki w boku silnika - Seicento

mi kiedyś wywaliła w fiacie i zrobiłem jak radzi kolega a dodatkowo uszczelniłem hermetikiem (czerwony preparat strasznie nie miły zapach)
Samochody Początkujący :: 13 Lut 2009 18:33 :: kierbedz4 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2846

Fiat Seicento 1.1mpi sporting 2001

...Jesteś zielony w tej dziedzinie , kto sugerował tobie wymianę pompy paliwa wraz z czujnikiem wału? Było to sprawdzone konkretnie, jeśli wszytko na to wskazywało, to trzeba było by prześledzić instalację , sprawdzić impulsy na wtryski, cewki...
Samochody Początkujący :: 28 Kwi 2010 18:31 :: Pirat7993 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2922

Fiat seicento Benzyna/LPG

...Te przewody zapewne były dobre.Należało bardziej docisnąć opaski.Jeżeli nie pomogło dokręcenie opasek należy wymienić plastykowe trójniki które zostały zamontowane podczas montażu instalacji gazowej. Jeżeli są niskiej jakości już po pierwszym...
Samochody Początkujący :: 24 Sty 2009 10:17 :: kierbedz4 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 973


Reklama :: 24 Sty 2009 10:17 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Wymiana zamków w Seicento

...Jeżeli w aucie masz zabezpieczenie nazywane Fiat Code to niestety jest potrzebna ingerencja jakiegoś elektronika który przeprogramuje imobilajzer, chyba że umiesz sam to zrobić!!! Jeśli chcesz sam to zrobić to możesz wymienić tylko wkładki...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Kwi 2005 07:31 :: sipowitz :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 12526

Seicento 900 98r stuki. Wymiana regulatorów nie pomogła.

... rozrządu. Wymiany oleju nie przynosi żadnej zmiany choć kiedyś gdy wpierw się te stuki objawiły czyli jakieś dwa lata wstecz zaraz po każdej wymianie oleju pierwsze trzy kilometry było cicho. Olej stosuje firmowy zakupiony w salonie fiata.
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Sie 2006 17:03 :: cobraa :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1621

Fiat seicento 900 - problem z odpaleniem

... Dodam że autko jest z 2000 r i przejechane ma zaledwie 56 tys. Nigdy raczej nie było takich awarii w autku.. Przed wymianą było ok. żadnego problemu z odpalaniem zarówno czy silnik był gorący czy zimny.. nie było problemu. Czujnik był przy...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sty 2010 09:32 :: malina998 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 8034

Fiat Seicento 900 - Nie odpala ;/ POMOCY!!!!!!!!!!!!!

... sie raz na jakiś czas. Teraz jest tragicznie, odpalenie samochodu to gechenna. Prosze o pomoc (czy uważacie iź wymiana pompki paliwa załatwi sprawę, a może wtryskiwacz się wiesza?) prosze o pomoc. Zapomniałem o ważnej sprawie - podczas rozr...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Kwi 2005 18:57 :: wojtassc :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 16746

Fiat Seicento 1108 usuniecie immobilizera

wiem bo na diagnostyce komputerowej wykazalo a wymiana to koszt okolo 700zł a odpalam go awaryjnie reszta jest w porzadku przy wypadku zwarcie poszlo na immobilizer
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Gru 2009 19:28 :: domion :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 23715

Fiat Seicento 1100, ciągle świecąca kontrolka...

...U mnie w "reni" taka kontrolka zaświeciła się i musiałem pędzić do autoryzowanego na wymianę cewki WN na 1. cylindrze. Ta kontrolka zaświeca się w przypadku sporego przegięcia norm spalin. Dodano po 9 Batman, ta kontrolka jest żółta,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lip 2006 00:55 :: sheeeep :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4609

Regulator świateł Seicento

kolego było juz kilka prób w serwisie fiata w ktorym pracowałem i zgadnj jak się skończyły .Rózne płyny kilka technik napełniania a za jakiś czas wymiana na nowy ale szkoda kasy bo ile razy używasz takiego korektora pozdrawiam
Samochody Mechanika :: 27 Lip 2008 07:18 :: krzych1-b :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4873

Dziwne trekotanie na biegu jałowym w Seicento 900

... rozebraniu sprzegla mechanik stwierdzil, ze tarcz i docisk czyli sprzeglo skrzywilo sie ok. wymiana sprzegla na inne - nie pasuje???.OK wymiana na inne sprzeglo ponoc firmowe Valeo. Dzialalo przez dwa dni potem terkotanie wrócilo, a po kolej...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sty 2006 19:35 :: steryd1 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 17578

SEICENTO ELETTRA 1100 - lampka check engine

... nie pomoze mialem takie objawy z fiatem z silnikiem 1108 euro 3 w serwisie fiata wszystko wysprawdzali i okazala sie centralka iwa 4 am9. na drugi dzien odpalilem i znowu zaswiecila kontrolka .w serwisie fiata skasowali blad i powiedzieli ze...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Maj 2009 22:50 :: 77omega :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 9585

Fiat siena 1.2. Czy silnik jest wyposażony w popychacze hydrauliczne?

... w salonie Fiata i miałem troszeczkę styczności z serwisem. U mnie zdiagnozowali właśnie popychacze. Jeżeli chodzi o wymianę oleju, to najlepiej wymieniać co 15 tyś km lub co roku. O popychacze najlepiej jest dowiedzieć się w serwisie, a...
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Maj 2005 00:32 :: dobryy :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1653

Fiat Panda 2004 - Brak reakcji po przekręceniu kluczyka

... np 0,2V - dlatego wilgoć potrafi je uszkodzić. Istnieją dwa sposoby na sprawdzenie: 1. Metoda prób i błedów - wymiana poszczególnych elementów. 2. Pominięcie danego udządzenia - proszę tu bez filozofii - zadziała na 100% Istnieje także trz...
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Sty 2009 22:26 :: SklepAltera :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 9814

Fiat Punto 1.1 1999r zapala sie kontrolka wtrysku

... i nie znam sie specjalnie na tym co sie dzieje pod maska... Dodam jeszcze jeden fakt: na poprzednim komputerze od seicento 900 jak i na tym do silnika 1.1 dzieje sie dokladnie to samo, wiec na logike nie moze to byc wina komputera, tylko ...
Samochody Początkujący :: 13 Maj 2009 08:25 :: mosa25 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 5848

Likwidowanie świstu (zakłóceń) w głośnikach

...Witam. Ja mam podobny problem z piszczeniem w glosnikach. Probowalem juz nastepujacych rzeczy: wymiana alternatora, kondensator na alternator, wymiana chinchy, filtr na zasilanie radia. Chinche mam teraz puszczone nie progami, ale srodkiem pod...
CarAudio Ogólne :: 02 Sty 2009 20:01 :: powalla :: Odpowiedzi: 58 :: Wyświetleń: 79222

jaki mini van za 30-35 tys

... produkcji amerykańskiej (podzespoły firmy MOPAR).Tak dla ciekawostki to w Voyager'ach zalecana (w Ameryce) jest wymiana oleju silnikowego co ... 5 tys. km słownie: pięć tysięcy :idea: Nie mam nic przeciwko Seicento ale pomyślałeś kiedyś ...
Samochody Eksploatacja :: 14 Mar 2010 08:34 :: 39006 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 10138

układ ładowania i oświetlenie (reflektory) w 126p - EL

... ( mijania i drogowe ) ma nasz słynny polski Fiat. Chciał bym przerobić ten defekt!! (seryjny!!) Wiem że sama wymiana żarówek np. na H4 nic nie da , bo leflektory są jak by całkiem inne niż w innych autach! Pierwsze pytanie: Czy ktoś juz bawił ...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Sie 2006 00:16 :: alpika :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 9372

Jak podłączyć tyle głośniki do podanego zestawu

... (link: ) W poprzednim samochodzie (Fiat seicento) miałem zamontowane właśnie w takiej konfiguracji (Kenwood, Helix przód, Ground Zero tył) Teraz po zmianie samochodu (Lancia Y)poradziłem sobie z wymianą starego radia na Kenwooda, fabry...
CarAudio Ogólne :: 11 Lis 2009 13:56 :: peredrag :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 900

CLIO III 1.2 podstawiające się zawory

... z płytkami co 10 tyś.Chciałbym poznać twój sposób. Po prostu poprzez wymianę płytek na wymaganej grubości aby uzyskać wymagany luz.W seicento,pandzie,punto,pracując w fiacie robiłem tego dużo( co 40.000km.bez gazu i co 20.000km.z gazem)i kore...
Samochody Instalacje Gazowe :: 07 Sty 2010 00:08 :: DJYendruh :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 9911



Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: asus pilot fiat seicento wymiana mysz pracy instrukcja jezyku polskim stanie nieustalony microusb jack instrukcja access nawigacja seat sterownik agregatu licznik kilometry syrena alarmu
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group