ford ka alarm

Znaleziono około 12 wyników dla: ford ka alarm
  • Fordz KA - podłączeniem do alarmu kierunkowskazów

    Witam ! Mam problem z podłączeniem do alarmu kierunkowskazów w Fordzie KA. Znalazłem przewody niebieski i niebiesko-czerwony w wiązce idącej do przełącznika kierunków, ale podając tam + zapala się tylko lampka w zegarach. Może posiada ktoś rozpiskę wpięcia się w instalkę tego auta. Jeszcze jedno czy...

    Samochody Zabezpieczenia irc   31 Sie 2007 11:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 770
  • Ford Ka pobory prądu na bezpieczniku 10A

    Witam Mam następujący problem z Fordem Ka 1999r. silnik 1.0 Problem jest następujący a mianowicie mam pobory prądu na wyłączonym zapłonie 0,14A. Pobór prądu spada do 0,00A gdy wyjmę bezpiecznik oznaczony jako oświetlenie wewnątrz. Sęk w tym że ten bezpiecznik odpowiada również za działanie wskazówek...

    Samochody Początkujący radekel   28 Paź 2014 19:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 462
  • Podłączenie centralnego do alarmu i na odwrót :)

    Witam. Mam dwie sprawy... Pierwsza jest taka że podłączam alarm koledze w aucie ford ka, generalnie juz działa ale został mi centralny jeszcze do zrobienia. Centralka jest moja jakas tam stara i wiazka jest troszke przerobiona. Beda dwa silowniki slave. Teraz pytanie czy wystarczy ze podlacze kabelki...

    Samochody Zabezpieczenia endrju71   03 Lip 2006 21:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1262
  • wyrwane kable od czujnika alarmu zamknięcia maski co zrobic?

    Jak w temacie. Od owego czujnika znalazłem przecięty jeden kabel (jeśli to pomoże to jest to czarny kabel idący od puszki alarmu idący z boku czujnika) , połączyłem go ale alarm nadal wyje. Czy do owego czujnika maja być podłączone 2 kable? Jak tak to jaki, bo szukałem i nie widzę go. A samochodem jest...

    Samochody Elektryka i elektronika a4tech33   10 Kwi 2009 10:07 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 786
  • Ford Ka - Zamek centralny

    Witam, mam problem z Fodem Ka zony, w ktorym jest centralny zamek i alarm.Od wczoraj nie moze otwierac samochodu pilotem, poniewaz,zamek mometalnie sie zamyka. Wejsc mozna tylko przez drzwi pasazera,ktore otwiera kluczykiem. Zdaje sie ze zamek do wymiany, ale moze ktos mial ten problem i moglby mi doradzic,...

    Samochody Elektryka i elektronika mamilek   25 Lis 2009 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2991
  • Ford Puma 1,4 1998 alarm. Opisy przewodów, sposób sterowania.

    Poprawka! Auto bylo sprowadzone i nie mialem pewnych danych, zwracam honor - silnik jednak 1.7, rocznik 2000. Jezeli cos zmienia sie w temacie podłączen prosze o info. Głównie chodzi mi o sterowanie centralnym zamkiem, robilem kiedys forda ka 1997 i mialem problemy z wysterowaniem centralnego zamka,...

    Samochody Zabezpieczenia zelmen145   09 Lip 2006 07:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4119
  • Alarm SAFECAR 540 MAX podpięcie otwierania tylniej klapy

    Witam W żonki aucie jest zamontowany alarm SAFECAR 540 MAX. Nie jest to jakiś super model, wiem :) Auto to ford KA 1998. Mam pytanie, czy mogę podpiąć otwieranie tylnej klapy z pilota? Znalazłem na necie, że jest to do zrobienia. Więc, dlatego nie być bohaterem w własnym garażu ;) Otwieranie klapy...

    Samochody Zabezpieczenia LOA   18 Lut 2011 12:36 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2719
  • Ford Ka 00r Brak zasilania pompy paliwa Błąd P0232

    Może odcinka na alarmie ..... lub coś podobnego pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika SanchosX   07 Kwi 2009 23:14 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5125
  • nie domyka jednych dzwi centralnym zamku w fordzie ka

    ok sprawdzę ten próg :] Mam jeszcze problem z alarmem ale to już na inny temat.

    Samochody Elektryka i elektronika a4tech33   10 Kwi 2009 10:09 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1520
  • Ford Ka 98' nie chce odpalić

    Kontrolka PATS - a świeci po włączeniu kluczyka i gaśnie po chwili? Może masz wmontowany jakiś alarm , a po wypięciu i podpięciu akumulatora jest aktywny i odcina zapłon.

    Samochody Elektryka i elektronika Nat1Gn   01 Lut 2010 10:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2646
  • ford ka '96 przekaźnik pompy paliwa - gdzie jest umieszczony

    Przepraszam za mój laicyzm ale o jaką kontrolke 21W chodzi? Dodano po 2 Może siedzi pozostałość po alarmie, przekaźnik i odcina na zapłonie zasilanie na przekaźnik pompy? Ok, moze byc ze to po alarmie bo w zeszlym roku odpinal elektryk mi alarm bo sie sam wlaczal. Czy jestem w stanie to sam...

    Samochody Początkujący autoas   09 Sty 2013 14:16 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 7209
  • Podłączenie alarmu centralny zamek Ford Ka 2005 rok diesel

    Witam Troszkę szukałem ale na elektrodzie nie znalazłem. Proszę o instrukcje montażu alarmu w Fordzie Ka 2005 rok diesel. Chodzi mi najbardziej o sterowanie centralny zamkiem (fordy to raczej +). I gdzie najlepiej się wpiąć z kabelkami. Za rozpiskę bądź odpowiedż z góry dziękuje Pozdrawiam ...

    Samochody Elektryka i elektronika petrys-go   14 Cze 2010 10:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2075
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty