forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



głosnik basowy 30 cm

Znaleziono 34 wyników na elektroda.pl: głosnik basowy 30 cm
Podstawowa forma zapytania: głośnik basowy 30 cm
Forum elektroda.pl Strona Główna

Głosniki Ticoon 30 cm niskotonowe co o nich sądzicie ??

To jest kolumna nie Subwofer a wiesz cos więcej o tym głosniku za ile mozna sprzedac 2 sztuki tych głosników czy znacie strone WWW producenta a i jaki dokładnie radzisz mi model STX-a wsadzic niechce estradowego tylko dobry głosnik basowy moze TONSILA 30 CM 100 WAT 8 OHM BO kolumny mam wtakiej Wielkosci...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 01 Wrz 2005 15:28 :: Arek11_1986 :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2083

Głosnik basowy dwu cewkowy

Czesc mam głosnik dwu cewkowy czy moge podłoczyc jedną cewke z jednego kanału ze wzmacniacza a drugą z drugiego kanału GŁOŚNIK JEST 2 - CEWKOWY BOSCHMANN MODEL AZX - W12 NUKE SPL PRO 30 CM ZAWIESZENIE NA GUMIE ODLEWANY ALUMINIOWY KOSZ MOC MAX 1500 WAT MOC RMS 550 WAT REVC 3,5 OHM FS...
RadiaSamochodowe Serwis :: 31 Maj 2005 14:08 :: makumbapit :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 501


Jaki głosnik basowy 12'' 4 ohm jednocewkowy do BMW e90 z miękkim szybkim basem ?

może tak zrobię , wcześniej myślałem o subwooferze La..r MAXP ten podobno mięciutko gra nisko schodząc z basem ale miałem obiekcje co do jakości wykonania tego głośnika , jeszcze podobno PW 1203A 12 cali 30 cm 600W YAKUZA podobnie gra do Lanzara , co o tym myslicie?
CarAudio Co kupić? :: 30 Sie 2013 05:53 :: ultimated1978 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1371

z czego zbudować kolumny?

najlepiej daj sciany 22mm i usztywnijkonstrukcje. a nie lepiej bedzie dać jeden głosnik basowy 38 cm albo nawet 46 cm kóry będzie mocniejszy i lepszy ale za to na pewno tańszy niż dwa basowce 30 cm. słuchaj gwizdek wystarczy ci jeden mocny badz możesz skorzystac z dwuch. jak pogłaczysz je rownolegle...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 16 Maj 2006 16:47 :: pitong :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 918

Skrzynia basowa do glosnika Altronic SP 250

może byś sie zdecydował czy ten głosnik ma 4 czy 8 ohm , bo żeby miał jednocześnie 4 i 8 to raczej niemożliwe i prawdę mówiąc to ciężko będzie coś sensownego z niego zrobić , program pokazuje że on sie nadaje do obudowy zamkniętej ok 110 l nie wiem jak w samochodzie zamontujesz taką obudowę , lepiej...
CarAudio Ogólne :: 11 Sie 2006 17:02 :: powalla :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1053

kolumna basowa (wyedytowano post)

Fajnie fajnie tylko jak chcesz zasilać 300W z 2x200W ? W pleneze 30cm to jak glośnik z komórki w auli szkolnej. Takim głosnikiem z głosnika NONAME o którym mówisz w superlatywach, nie konkretach mozesz co najwyżej poszaleć przed gościami co całe zycie widzieli tylko glośniki z TV i z glosniczków...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 09 Paź 2006 11:32 :: demanufacture :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 866

Głosnik basowy do radia 4x40W

Żółty STX ma wodoodporna membranę z włókna szklanego, czarny z impregnowanej celulozy. Nie przejmuj sie postami, że sub bez wzmacniacza nie gra, bo to sa przesądy. Masz głośniki niskotonowe o mocach max rzędu 100-150 W czy nawet 100W w RMS, taki głośnik możesz włożyć w skrzynię i podpiąć do radia...
CarAudio Ogólne :: 04 Gru 2006 13:28 :: qstosz :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 3261


Skrzynia basowa do 500zł ??

To do tego wzmacniacza szukaj głosnik o mocy ok 200-300W rms. Np PowerBass S-12 w obudowie zamknietej 30l za 500zł.. Są dostepne na stronie www.essa.com.pl . Wlasnie nabylem :) polecam, gra na prawde przyzwoicie! hmmm... Ciekawe czy pasował by do mojej 30litrowej skrzyni? Ciekawe czy wzmacniacz...
CarAudio Ogólne :: 13 Mar 2009 21:01 :: qstosz :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 3171

Moja któraśtam skrzynia basowa ;)

Moja któraśtam skrzynia basowa ;)Cześć. Chciałem przedstawić Wam mój subwoofer, który zrobiłem kilka dni temu do samochodu. Jest oparty na głośnik Bass Wasbair 30 cm. Może nie jest to jakiś super głośnik, ale jak za 50 zł to spisuje się świetnie. Jako że nie znam parametrów głośnika postanowiłem dać go w closed 40L. Głosnik ma niej...
DIY Poczekalnia :: 18 Lut 2010 12:45 :: kamil_cb :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2876

Jak zrobić głośnik!? Czy to się uda? Jaką rurkę BR mam dać?

Zielony - Bass 30 cm - czerwony - wysoko tonowy - niebieski - sredniotonowy zółty - basowy 16cmhttp://www.allegro.pl/item85928915_najmocniejsza_16_tka_400w_30_23000hz_okazja.html czarny - bass reflex terminal - Pytanie pierwsze czy to sie uda chce zrobic taka kolumne zrobic...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 25 Lut 2006 01:27 :: Hefajstos :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 2277

Może mi ktoś obliczyć skrzynie basową?

Umieściłbym się w kwocie 250zł Invalid wszystko masz napisane w jakiej kwocie :shii: Proponowałbym uderzyc w jakis uzywany 2 kanałowy wzmak blaupunkta + jakis głosnik 30 cm ale o tym mozna decydowac po kupnie wzmaka i obczajeniu ile kasy ci zostanie.
CarAudio Ogólne :: 06 Maj 2009 09:22 :: all4you_9 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1668

Kolumna do gitary basowej - Eminence Gamma 15" + Tonsil

Witam! Dzisiaj przedstawiam wam mój pierwszy projekt kolumnowy a mianowicie paczkę do gitary basowej na Eminence Gamma 15" + Tonsil GDWT 12-19/150 . Nie jest to moja pierwsza zabawa w DIY ale w kolumnach tak, jak również mój pierwszy projekt jaki tutaj pokazuje ;) WSTĘP Pomysł na taką kolumne...
DIY Akustyka :: 19 Lut 2007 19:46 :: jakobi :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 5864

moc wzmacniacza a moc tuby

podam porównanie ze wzmacniaczy estradowych.. mam kolumny domowe 150 watt na basie 30 cm tesli... i gdy podłącze pod wzmacniacz 30 watt. i zrobię za głośno zasilacz we wzmacniaczu nie wyrabia, membrana w basowym lata jak szmata, a głośńik charczy.. przy 30 wattach. POdłączając pod te same kolumny końcówke...
CarAudio Ogólne :: 11 Cze 2007 09:34 :: Kamyk1986 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 2868

Pomocy jakie głosniki do tego litrażu !

25cm ze Scan Speak poradzi sobie sam... Ale cena i parametry sa dużo bardziej wymagające. -------------------- Rozumiem z wypowiedzim że chodzi o paczkę na dwóch głośnikach 1x77 litrów co wychodzi że jest tam około 38 litrów/głosnik. (jeszcze tylko pytanie czy 25 cm to średnica montażowa czy...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 08 Paź 2005 15:43 :: pusti :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 743

Współpraca różnych paczek basowych

Witam Moja wiedza o tym zysku, choć też nie jestem w stanie tego wyjaśnic naukowo, bierze się z klasycznej empiryki. Taki sam głosnik w kalsycznym B-R, w "takowym patencie", postawione obok siebie, na wolnym powietrzu, mikrofon ustawiony w odległości ok 2 metry, po środku między nimi. Najbliższe elementy...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 23 Paź 2005 13:17 :: SILVER SOUND :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 2036

Jak zbudowac dobre kolumny podobne do Altus 140

Witajcie Jestem wałscicielem Altusów 140. Graja one ładnie, ale mi to nie wystarcza. Chciałbym stworzyc cos sam o podobnych rozmiarach jak te Altusy, tylko niew iem jakie głosniki zastosowac :( W altusach mam: GDWK 9\120\8 GDM 18\80 GDN 30\60\1 Góra i srednie to ny wzasadzie mi sie podobaja...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 24 Mar 2005 18:25 :: arur :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 797

mój sprzet nagłasniajacy

wczoraj kumpel wpadł do mnie z kolumna jbl z głosnikiem 38 cm... porównalem. ta sama piosenka, te same ustawienia, oba głosniki na maxa i okazalo sie ze.... moje daja leprzy bas... a wiec duza skrzynia jest potrzebna do dobrego basu. i zrobiłem doswiatczenie... zrobiłem kolumne o mniejszych wymiarach,...
DIY Akustyka :: 30 Sie 2008 19:37 :: darkus12 :: Odpowiedzi: 69 :: Wyświetleń: 13310

POdłaczenie kolumn estradowych

wiec tak kolumny robiłem sam nie ma teraz zdieca bo bym je wysłął głosnik basowy 15 cali 220w dokłądnie 92 db sredniotonówka gdn 12 cali nie pamietam dokłądnie parametrów na sztywnym zaiweczeniu i góra głosnik z alegro kosztował mnie 90 zł +tuba 30 na 10 cm chyba zwrotnica 300 w grają słabo na...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 04 Cze 2006 12:53 :: aca :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1001

Przezwojenie głośnika. Jaki klej/lakier do zalania cewki?

siemanko mam takie pytanie chciałem sobie przezwoic cewke w głosniku tylko niewiem jakiego lakieru badz kleju uzyc do zalania cewki zeby drut po nawinieciuna na karkas był bardzo dobrze zalany i zeby nic mi pozniej nie drzało w cewce. Acha i jeszcze mam jedno pytanko mam głosnik basowy jednocewkowy...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 03 Sty 2007 20:42 :: mirekmaster19 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1487

Kolumna w systemie bi-amp - jaka zwrotnica aktywna?

Wiesz nie byłoby problemu zalezy tylko jaki masz glośnik basowy, żeby był sens dawać 100Hz czy 1000 Generalnie robi się takie Cięcia żeby nie było za nisko, żeby nie było wzajemnego podbijania sie w tym przypadku średnioniskotonowca z niskotonowym w miejscu przecięcia. No i że jak głosnik basowy będzie...
Nagłośnienie Domowe :: 20 Lut 2006 09:13 :: Ash Ketchum :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 2973

Kolumna basowa na tonsilach gds 20/10 tylko do domu!

15 om nie jest zadnym problemem dla wzmacniacza przeznaczonego pod obciążenie 8 Om. Po prostu stracisz jakies 33% mocy. Jesli wepniesz dwa glośniki 15 om równolegle do siebie to masz około 7,5 Oma w przybliżeniu 8 czyli to jest OK dla tego piecyka. W przypadku gitar zwrotnica nie dośc, że jest nie...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 12 Lis 2007 21:15 :: zapek42 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3097

Jak skleić membrane

odkleiła mi sie gdzies w 50% membrana od tego guzika co jest po środku i teraz jak slucham muzyki nawet na minimalnych ustawieniach glosnosci to trzeszczy a jak przytkne ten guzik to nie trzeszczy.. jak to skleić i czym i ile to ma schnąć? MEMBRANA GŁOŚNIKA: POLIWĘGLAN ZAWIESZENIE: GUMA...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 29 Lut 2008 20:09 :: DjMapet :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4652

kto obliczy jaka skrzynia do głosnika??

mam głosnik basowy sony srednica 30 cm i wszystkie dane potrzebne do obliczeń. Czy ktoś wyliczy i poda mi wymiary skrzyni do tego głosnika. jesli znajdzie sie ktos taki niech poda swój mail wysle wszystkie dane
CarAudio Ogólne :: 21 Wrz 2014 19:11 :: przemek1250 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 8300

INFINITY STUDIO MONITOR 120

Witam wszystkich! mam pytanie do specjalistów,posiadam kolumny firmy INFINITY STUDIO MONITOR 120 zasilam je wzmacniaczem SANSUI AU-717,problem polega na tym ze w obu kolumnach rozsypuje sie resor głosnika basowego!!! mam pytany jaki to jest głosnik jakie ma parametry i czy mozna go naprawic ,czyli...
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 02 Lis 2014 18:15 :: djvaldi2 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 878

dyskoteka szkolna czy warto brać dodatkowe kolumny

Coś jest nie tak. Altonów które maja 80 W nie pociagniesz 120 W wzmacniaczem no chyba ze nie na fulla. Spala sie przynajmniej gwizdki albo i całe kolumny. Co do Altusów 300 to nie jest to pomyłka. Napewno lepiej zagraja od twoich Altonów. Mają 150 W rms i do tego 30 cm basowy głosnik a nie 25. Wogóle...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 08 Maj 2005 19:14 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1553

Jaka skrzynia dla 2x Tonsil SW 251S??

nie wiem wogole czy taki glosnik nadaje sie na skrzynie basowa. to raczej szerokopasmowy szkoda, ze nie zauwazyles tego, że oznaczenie głośnika zaczyna sie od SW (co ja tłumaczę jako SubWoofer...). Druga sprawa, na fotkach przedstawiających głosnik jest pokazany napis na magnesie "CAR SPEAKER".....
CarAudio Ogólne :: 28 Paź 2012 10:23 :: coobah :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2087

CA-275 FISHER & Boschamnn z 12sl

Witam wszystkich jestem tu nowy i potrzebuje kilku opini na temat 2 rzeczy a mianowicie chodzi o Wzmacniacz Fisher'a CA-275 (który juz posiadam) oraz Głosnik Basowy Boschmann z 12sl,30 cm,600watt (który chce zakupić)co myslicie o poszczegulnych rzeczach ??za opinie góry dziekuje. :D
Nagłośnienie Domowe :: 18 Gru 2007 13:39 :: piecia199111 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 396

BMW E30 jakie radio, zestaw na przód, wzmacniacz?

E30 jest dość solidnie bassoszczelne, więc obawiam się, że ten PB może pozostawiać pewnien niedosyt basowy. Na to co słuchasz dobra będzie uniwersalny głosnik 30 cm, ja polecam Ground Zero o mocach 350-400 RMS. To w dobrze zestrojonym bassreflexie zagra odpowiednio. DSK z nówek może być na przód...
CarAudio Co kupić? :: 17 Kwi 2010 21:54 :: pawels5 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2742

BAZA opisów PROGRAMÓW SYMULACYJNYCH(WinISD,Basbox..itd.)

1. Skad parametry? Bierzemy elektroda => SZUKAJ => bazy glosnikow do winisd pro sciagamy, rozpakowujemy do ?:\program files\liearteam\winisd pro\DRIVERS 2. Odpalamy winisd i klikamy: new project => wybieramy glosnik gdn 30/80/2 *Jako niskotonowy do polestradowki się sprawdza swietnie, kosztuje...
Akustyka FAQ :: 02 Maj 2005 18:25 :: tomaszo :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 70921

Podłaczenie 2 głosników 4 ohm do zwrotnicy 4 ohm

Raczej jest ważniejsza impedancja głośnika basowego niż góry. Ale ja bym dał szeregowo zeby było 8. Zreszta po co Ci dwa średnie? Chyba musisz troszke poczytać. Wiesz co sie dzieje kiedy pod zwrotnice zaprojektowaną dla głosnika np 4ohm podłączy sie głosnik 8 ohm? Wiesz do czego służy zwrotnica? Nie...
Nagłośnienie Domowe :: 10 Gru 2008 10:41 :: przemo-lukas :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2494

Dobor zwrotnicy, itd.

12" + 10" jakoś tego nie widze w gitarze basowej. Zazwyczaj jesli już trzeba mieszac glośniki, to firmy robia to pomiędzy głośnikami o roznej naturze i charakterystyce. A te dwa to praktycznie tylko róznica 5 cm na średnicy. Widziałem może 2 czy 3 piece o roznej wielkości głośnikach w jednej obudowie....
Głośniki i Zestawy Głośnikowe :: 09 Wrz 2004 03:27 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 774

Planuję zrobić kolumne...

Zrób tak żeby zrobilo się jakieś 60 litrów. Zawęż dodatkową komorę. nie wiem jaką grubość zdecydujesz, ale tak z 1,8cm Dla prostycch rachunków uznajemy że 2 cm. I tak wysokość dałbym większą powiedzmy 90 cm 40 cm głębokości i 25cm szerokości. (pojemność wtedy wynosi) = 86*36*21 Co da 65 litrów...
Nagłośnienie Domowe :: 21 Paź 2006 15:51 :: neon103 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1181

zestaw 2.1 na stx- co byscie doradzili

Przy tak tanich rpzetwornikach STX 14 - szkoda gadać skutecznosć jak starego 30-letniego radia. Można darowac sobie koszty zwrotnicy.Jednym słoem dziadostwo: Po co Ci zwrotka 3DROZNA? jak masz dwa najtansze glośniki STX? ja tu widze nieporozumienie. Jesli masz system 2.1 to jak wepniesz subwoofer...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 03 Cze 2006 18:50 :: lenin10 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 968

Subwoofer na głośniku TONSIL

Na AGH mają monoć taką komore ale chyba tylko w 2 wymiarach. To że głosniki dynamiczne basowe u Tonsila i Alpharda w zasadzie wyglądają podobnie nie biorac pod uwage kolorystyki, chłodu technicznego od tonsila i kolorowego design'u Alphardów. To tylko pozory. Alphard ( w zasadzie Europejski kontroler)...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 28 Maj 2006 12:30 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 97 :: Wyświetleń: 6005





Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: głośniki komputera wejścia powietrze dmuchawy pt100 czujnik układ czujnik zmierzchowy ibiza kontrolka świeca dopasowanie immo sterownika alarm domowy zacina stop laminat aluminium połączenie rozdzielnicy 230v 400v
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group