forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



gaznik simson s51

Znaleziono 22 wyników na elektroda.pl: gaznik simson s51
Podstawowa forma zapytania: gaźnik simson s51
Forum elektroda.pl Strona Główna

Simson S51 - problem z gaźnikiem

...Tu masz linka do strony z opisem regulacji gaźnika w S-51 (miałem kiedyś takiego jak ty z zapłonem elektronicznym -super sprzęt) : Haker305 - w simsonach elektronikach zapłon jest bezstykowy - we wszystkich sprzętach z zapłonem elektronicznym...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 14 Lis 2005 20:38 :: jahhr :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 14233

tuning gaznika simson pomozcie

...Witam mam male pytanie gdyz mam simsona s51 ktory ma gaznik 16N3-5 i tu gdzie laczy guma gaznik z filtrem sa tam 3 takie male dziurki i jedna z nich jest zalepiona.Slyszalem ze jezeli sie ja wyjmie to simson lepiej bedzie chodzil czy to...
Samochody Archiwum :: 25 Maj 2008 10:31 :: motomis :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 7259


Reklama :: 25 Maj 2008 10:31 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Simson s51. Po złożeniu gaźnika nie chce palić.

... ze taki temat w dziale ''samochody'' ale juz sam nie wiem do kogo mam sie zwrocic z tym problemem.Mam simsona s51.Pewnego razu rozkrecilem gaznik zeby go przeczyscic.Po zlozeniu okazalo sie ze motorek nie chce palic,swiece zalewa,cieknie czarne m...
Samochody Elektryka i elektronika :: 17 Kwi 2009 13:30 :: mateusz_19922 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 5077

Simson S51 - Regulacja gaźnika

...Witam kolegów! Mam problem ze swoim pojazdem, gaznik nie posiada żadnej regulacji, a niestety nie potrafię sam dojść co mu dolega. Nie ma siły jechać na małych obrotach, jak już się wkręci to ciągnie do końca, żeby odpalić muszę kilka razy...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 06 Sty 2013 21:12 :: blazej.1994 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 6123

Problem z Simsonem S51 Enduro nie wchodzi na obroty wacha.;/

...Witam mam problemy ze swoim simsonem s51 Enduro około roku temu robiłem generalny remont silnika wymieniłem wał semeringi łożyska tłok itd. Gdy wczoraj odkręciłem pokrywe od strony koła zamach. pokazął się olej ok zdjąłem koło odkręciłem wszystko...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 05 Lip 2010 09:48 :: jack63 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2380

Simson po dodaniu gazu nie może wejść na obroty. Zły gaźnik?

...witam mam simsona s51 z instalacja 6V, gdy go odpale to motor na wolnych obrotach chodzi ale jak mu dam gazu to nie moze sie zebrac na obroty, ale gdy mu przytkam gaznik w 70-80% to wtedy chodzi dobrze!!!co to moze byc zly gaznik czy moze cos...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 27 Gru 2006 12:21 :: Breżniew :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1130

Odpalanie simsona na gorącym silniku

...Witam, dzisiaj wyregulowałem wczesniej wyczyszczony gaznik w simsonie 16n3-4 wyregulowalem cacy odpalilem i zrobilem okolo 10km, po zatrzymaniu sie i zgaszeniu silnika za nic nie moglem go odpalic ani na kopniaka ani na pych nawet sie nie odezwal...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 17 Lip 2009 14:45 :: badyllek1993 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1067

simson s51 gaznik 16n3-04 czemu gasnie

...witam mam simka w którym zrobiłem kapitalke silnika. zminiem cylinder na 60ccm wszystko gra procz tego ze jak odpalam na ssaniu chodzi lekko mulowato ale chodzi gdy puszczam ssanie chodzi 20 sekund i sie dlawi i tak za kazdym odpaleniem pomozcie...
Samochody Archiwum :: 24 Sty 2007 19:21 :: goldwinger :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 990

Simson S51 po kapitalnym remoncie nie wchodzi na obroty.

to bylo lewee powietrze ale gaznik tez poregulowalem i sciaga mnie z siodla ;] dzieki
Inne Serwis :: 04 Lut 2007 12:38 :: goldwinger :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1122

Simson S51 Electronic - Nie chce zapalić

...a czy jak kopiesz to swieca jest mokra czy sucha .jak sucha to przeczysc gaznik bo jest gdzies zapchany jak zalewa swiece to sprawdz pływak czy nie jest padniety ewetualnie wyreguluj .jak miałem podobna usterke gdy w baku nazbierało sie troche...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 14 Lis 2005 23:34 :: Yaro126 :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 10469

Simson S51 nie chce odpalic

... musialem dac prawie caly gaz zeby ruszyc. Zmniejszylem doplyw paliwa i wyczyscilem gaznik. Ale przyczyna byla za mocna mieszanka. Dzis do szkoly jechalem na simsonie i cos nie chcial jechac strzelalo z rury jakby byla za duza mieszanka ale...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 10 Lip 2009 18:20 :: darekk77 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 7403


Reklama :: 10 Lip 2009 18:20 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Simson s51 Tuning

gaznik Bing?? dlaczego akurat ten?? czy na pewno bedzie pasowal do simsona s51. moje gg 6381648 piszcie gdy nawwet mnie nie bedzie
Samochody Archiwum :: 06 Maj 2007 08:28 :: motomis :: Odpowiedzi: 879 :: Wyświetleń: 216507

Simson S51 vs filtr stożkowy

... fabrycznie czyli w bocznej klapie. Podobno zwieksza moc? na ile to prawda a jesli tak to o ile? i czy pobiera wiecej paliwa i czy trzeba przestawiać gaznik. Z góry dzięki za odp: PS: Czy bardzo zmienia dźwięk tzn czy głośno chodzi?
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 28 Lut 2010 12:14 :: MoniTOX :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1930

Simson ma caly czas wysokie obroty

...Witam. Ostatnio przy moim simsonie s51 zacial mi sie plywak. Zciagnalem caly gaznik rozkrecilem go i przy okazji wyczyscilem. Po skreceniu i zalozeniu gaznika gdy odpalilem simka mial wysokie obroty. Nie wiem co jest tego przyczyna. Prosze...
Samochody Początkujący :: 09 Lip 2014 21:46 :: bew2 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 279

simson s51 enduro elektronik

... na wysokich obrotach chodzi silnik gdy ujmę gazu więcej nisz pół to gaśnie. Sprawdzałem czy gaznik nie jest zepsuty i wsadziłem go do innego simsona i chodził normalnie więc kupiłem nowy zapłon i nic to nie pomogło a a czytałem że to morze być...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 06 Sie 2014 09:21 :: heniuś :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 243

simson s51 elektronik - odpala chodzi 3-4 sekundy i gaśnie

... na wysokich obrotach chodzi silnik gdy ujmę gazu więcej nisz pół to gaśnie. Sprawdzałem czy gaznik nie jest zepsuty i wsadziłem go do innego simsona i chodził normalnie więc kupiłem nowy zapłon i nic to nie pomogło a a czytałem że to morze być...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 06 Sie 2014 17:57 :: 1234 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 258

simson s51 - silnik nie chce odpalic

Typ gaźnika to 16N3-4 gaznik jest orginalny niemiecki dałem za niego trochę kasy ma logo ifa. Próbuje odpalić i z ssaniem i bez i nie daje rady.
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 18 Lip 2013 15:53 :: 2056710 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1620

Simson S51 - Nie wkręca na obroty..?

Mam dwa simy ;) s51 i sr50 ;) więc spróbuje od tego podmienic gaźnik i zobaczę czy to coś zmieni, jeżeli tak to kupię ten gaznik, na internecie widzialem gaźnik " sport " czymś się taki różni od zwykłego czy tylko nazwą ? :)
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 04 Cze 2013 13:53 :: daamiaan94 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2883

Simson s51 enduro za wysokie obroty.

... oryginał DDR ale wlot ma 16mm jak gaznik i nie da się ustawić wolnych obrotów .pali ładnie nie dusi się mocy trochę ma .po odpaleniu ma dość wysokie obroty zero reakcji na regulację iglicy czy śrubki na gazniku .wcześniej miał cylinder chyba p...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 01 Sie 2010 17:36 :: Sante :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1818

Simson S51 nie pali po kapitalnym remoncie

... wal korbowy i skrzynie biegow, ale konstruktorzy nie przewidzieli tam uszczelki wiec nie powinienes jej tam wkladac. Ja caly czas upieram sie ze masz gdzies nieszczelnosc, tym bardziej ze cewke WN i gaznik podmieniales z innego Simsona.
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 11 Sty 2011 17:10 :: bogo888 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4195

silnik nie pali simson s51

dzieki za odpowiedz ale czyscilem gaznik nalalem nowa mieszanke i dalej nic nawet na pych nie pali prosze o ponowna odpowiedz pozdro
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 14 Wrz 2014 20:14 :: BANANvanDYK :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 10382

Jaka neonówka na wskaznik prądu w cewce WN ?

... nenówka ma być na kierownicy i będzie sobie "mrygać" w takt zapłonu:) jak coś nawali-to będę wiedział czy rozwalić gaznik/układ zapłonowy czy cały motor :) Gaznika nie grzebałem,a świecy nie zdążyłem "wygrzać"-po 5 km przypadkowo zgasiłem s...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lip 2008 10:22 :: qryszard :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 435



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: astra stan oleju hasło nokia simson tłok bezpiecznik matrycy utrwalać minolta bosch uszkodzony spawanie elektrodą otuloną obrazu monitoringu wymiana dozownik zaworek zwrotny paliwa wyłącznik uderzeniowy
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group